minä, Minä, MINÄ

miksi niin moni kuvittelee usein viestien koskevan juuri heitä itseään, vaikka todellisuudessa niin ei ole. Kirjoittelen tuolla muutamalla harrastefoorumilla missä se on kovinkin yleistä että ihmiset provosoituu jatkuvasti koska kuvittelevat viestejen osoitetun vain ja ainoastaan juuri heille. Toisaalta taas jos heille ei kirjoiteta niin he suuttuvat siitäkin, loput suuttuu kun heidän sanomisensa ei kiinnosta muita vastauksen vertaa.

Tässä avauksessa voitaisiin avautua tapauksista missä kukin on tuntenut itsensä kaltoinkohdelluksi joko liiasta huomiosta tai liiasta huomaamattomuudesta.

194

2027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SMService

      vähänlaisesti vastauksia koska tämä ei koske ketään :)))

      • mä uskon tän asian koskevan hyvinkin monia, varsinkin vihreämpiä nettikirjoittajia.


      • Kysyn vaan^^
        BonnieBonBon kirjoitti:

        mä uskon tän asian koskevan hyvinkin monia, varsinkin vihreämpiä nettikirjoittajia.

        nettikirjoittajan luokitteluasteikon värit?
        Vihreä ilmentää selvästi kokemattomuutta. Minkä värinen on kokenut? Harjoittelija? Leipääntynyt? Riippuvainen? Masentunut? Iloinen? Utelias? jne..........


    • ...sen johtuvan semmosesta, että ihminen peilaa asioita ja laittaa niitä järjestykseen tavallaan itsensä kautta. Eli hahmottaa tapahtumia suhteessa itseensä. Semmoinen tietty korostuu silloin kun ei sanottava kohdista sanomaansa suoraan jollekin vaan puhuu ns. pään yli, tai yleisellä tasolla. Silloin moni saattaa kuitenkin tunnistaa itsensä sanotusta tai kirjoitetusta viestistä ja kokee sen henkilökohtaisena.
      Aika normaalista jutusta on mielestäni kyse, ja varsin inhimillisestä ihmisen piirteestä.

      • mä muistan ku silloin nettikirjoittelun alkuaikoina oli yks kirjoittaja joka ei oikeestaan koskaan vastannu mulle mitään, tuli siitä otettua vähän itteen. Nyt ymmärrän hyvinkin vastaamatta jättämistä, ei sen tarvitse liittyä mitenkään kirjoittajaan, vaan useemmin se liittyy niihin kirjoituksiin. On viestejä jotka eivät esimerkiksi kiinnosta koska ovat liian kaukana omista jutuista tai niihin ei ole mitään lisättävää. Sekin vastaamaton osoittautui ihan eri planeetalta olevaksi, joten nyt ymmärrän hyvin ettei häntä kiinnostanut mitkään jalat maassa olevan jutut.


    • Aamukahvi kalkkuna

      ....kannattaa sitten hiukan hioa kirjoitustyyliäsi jos sama ongelma toisttuu kaikkialla

      • ...itse kirjoittamaan. Ü


      • zen suuri
        Zone kirjoitti:

        ...itse kirjoittamaan. Ü

        Bingo! Ensimmäinen osuma tässä.


      • sun kannattais opetella lukemaan ja sen lisäksi vielä ymmärtämään luettu. Mainitsinko avauksessani muiden provosoituvan omista teksteistäni? Yleensä en koe henkilökohtaisiksi viestejä joita ei ole minulle osoitettu.


      • zen suuri kirjoitti:

        Bingo! Ensimmäinen osuma tässä.

        ...kyl enempi zen pieneltä Ü


      • zen suuri
        Zone kirjoitti:

        ...kyl enempi zen pieneltä Ü

        Anteeksi, en kuullut. Sanoitko jotain?


      • Aamukahvi kalkkuna
        BonnieBonBon kirjoitti:

        sun kannattais opetella lukemaan ja sen lisäksi vielä ymmärtämään luettu. Mainitsinko avauksessani muiden provosoituvan omista teksteistäni? Yleensä en koe henkilökohtaisiksi viestejä joita ei ole minulle osoitettu.

        Ei tarvi silti ryhtyä silmille hyppimään, jos kommentoin minäminäminä-avaustasi! Mutta en kaiketi olut kovin väärässä kun tuo minäminäminä ylimielinen tyylisi jo tulikin esiin. Jokainen toki taaplaa tyylillään ja sinä jopa ilman sitä!


      • Pipin Pieni
        zen suuri kirjoitti:

        Anteeksi, en kuullut. Sanoitko jotain?

        tarkoitti varmaan mua.


      • Aamukahvi kalkkuna kirjoitti:

        Ei tarvi silti ryhtyä silmille hyppimään, jos kommentoin minäminäminä-avaustasi! Mutta en kaiketi olut kovin väärässä kun tuo minäminäminä ylimielinen tyylisi jo tulikin esiin. Jokainen toki taaplaa tyylillään ja sinä jopa ilman sitä!

        "Ehkä sinunsinunsinun ....kannattaa sitten hiukan hioa kirjoitustyyliäsi jos sama ongelma toisttuu kaikkialla"

        valitsin samankaltaisen tyylilajin kanssasi ;)


      • Aamukahvi kalkkuna kirjoitti:

        Ei tarvi silti ryhtyä silmille hyppimään, jos kommentoin minäminäminä-avaustasi! Mutta en kaiketi olut kovin väärässä kun tuo minäminäminä ylimielinen tyylisi jo tulikin esiin. Jokainen toki taaplaa tyylillään ja sinä jopa ilman sitä!

        Ehdottomasti paras tässä porukassa käyttämäsi puskanikki. Pidä toi, se kuvaa, pukee ja vaatettaa sua upeasti.

        Piirränkö susta kuvan vai haluatko runon? Ü


      • Liisa pieni
        Zone kirjoitti:

        Ehdottomasti paras tässä porukassa käyttämäsi puskanikki. Pidä toi, se kuvaa, pukee ja vaatettaa sua upeasti.

        Piirränkö susta kuvan vai haluatko runon? Ü

        kirjoittaa 50
        zen suurikin
        kukahan vanhempi nainen takana.
        vaikea arvata!


      • tietäjä.
        Liisa pieni kirjoitti:

        kirjoittaa 50
        zen suurikin
        kukahan vanhempi nainen takana.
        vaikea arvata!

        Yxitypy


    • p.z

      Tuossa muutama vuosi sitten yhdellä palstalla (ei suomi24) joku kuvaili jonkun naisen ulkoista olemusta. Hän luetteli naisesta 7 piirrettä ja tunnistin itsestäni nämä 6, se seitsemäs ei täsmännyt ollenkaan, joten ei varmaankaan ollut kyse musta. Aluksi kylmä hiki virtasi kasvoissani, kun luin tuota listaa, mutta lopulta alkoi naurattaan. Pidän tuota täysin sattumana, että osui niin hyvin kohdalleni. :D

      • mua on monesti naurattanut just toi ulkonäkökysymys. Miten aina on porukkaa jotka ottavat ne jutut henkilökohtaisesti vaikka kirjoittajilla ei ole mitään tietoa toisten ulkonäöstä. Onneks osasit panna jarrut päälle ennen ku räväytit vastineen ;)


    • Meriläinen

      Hmm, toisella palstalla kyllä välillä tuntui siltä että turhaankin tuli niccini mainittua siellä.
      Mutta kun ei huomioi ollenkaan niin vähentyneet ovat.
      Toisaalta olen tosi tylsä ihminen sillä lailla että tosi vähän on mua kiinnostavia alotuksia nykyään.
      Mua kun ei kiinnosta shoppailu, vaate ym, naiselliset jutut.
      Aina vaan tulee vähemmän otettua keskusteluihin osaa vaikka pitkin päivää käyn pällistelemässä palstoilla.
      Olen hiljainen, enemmän erakko oikeasti ja nyt olen hiljaisemmaksi tullut myös kirjoitteluissani.

      • mollaamaan on kyllä jo nettikiusaamista, siis ellei itse ole ollut provosoimassa tilannetta. Enkä nyt epäile että olisit, sillä täällä ainakin ovat kaikki lukemani kirjoituksesi olleet mielestäni mukavia ja asiallisia.

        Täällä suomi24:n sisällä taitaa pyöriä monilla palstoilla samaa kiusaaja porukkaa, eli jos vakinikillä kirjoittelee eri palstoilla niin saa paskaa niskaansa vähän kaikkialla.

        Mulla on eri nikki eri foorumeilla ja siksi luulen ettei samat ilkeilijät roiku perässä muualla kuin täällä ajanvietteen puolella vaihdellessamme välillä uusille palstoille.


    • vasso-Q

      Vastaamattomuuten törmää uutena kirjoittana usein. Kokenut olen sen useinkin, kun tapanani on vaihdella sekä palstoja että nikkejä. Ensin se tuntui ikävältä, mutta sitten siihen tottuu. Ilmiöhän on varsin tuttu myös elävän elämän puolella. Tulokasta pitää saada ensin haistella ja maistella ja sitten tulokas joko otetaan mukaan tai ei. Kun hattuilu alkaa, voi olettaa päässensä "jengiin", mutta jos ignooraus jatkuu voi päätellä, että ei.

      Tuollaista "minusta tässä puhutaan" ilmiötä en muista kokeneeni. Ehkä joskus johonkin nikkiin ja kirjoituksiin on vihjattu, mutta henkilökohtaisella tasolla ei. Kukapa minusta nettimaailmassa mitään henkilökohtaista edes tietäisi. Jos sattuu huutelu kohdille, se on sattumaa.

      • kun ei tuu missään suunnassa ikävää vastaan, taidat olla ns. nettimarinoitu.


      • vasso-Quu
        BonnieBonBon kirjoitti:

        kun ei tuu missään suunnassa ikävää vastaan, taidat olla ns. nettimarinoitu.

        Nettimarinoitu ja teflonpintainen :D
        Niillä pärjää netin melskeissä.


      • Ilkka Pummi
        BonnieBonBon kirjoitti:

        kun ei tuu missään suunnassa ikävää vastaan, taidat olla ns. nettimarinoitu.

        voi sanoa häenen marinoineen netin


    • tiiustelen

      olen syytön kunnes toisin todistetaan ja niin saavat olla toisetkin. :)
      Jos nikkiäni ei mainita eikä kommentteihini vastaa kukaan, ei se koskenut minua.

    • Adria

      Nokun mä oon niin tyhmä, että otan töpseliin biinsit jos joku kaveeraa sellaisen kanssa jota mä en siedä. Enhän mä voi sellasta ymmärtää. Ilman muuta kaikkien pitäis ajatella muista samalla tavalla kun minä. Mä olen kaltoinkohdeltu jos joku lepertelee heti perään tyypin kaa jonka just oon haukkunu pystyyn.

      Dee dee ja aurinkoista alkavaa viikkoa.

      • DDD+D

        Mikä nyt riivaa? Turha vaatimattomuusko?


      • Adria
        DDD+D kirjoitti:

        Mikä nyt riivaa? Turha vaatimattomuusko?

        Kun aloituksessa kehoitettiin avautumaan, niin näin tässä tilaisuuden purkaa pikkusen noita karmeita, synkkiä tuntemuksiani, joiden kanssa olen joutunut rämpimään vuosikaudet.

        Dee dee.


      • DDD+D
        DDD+D kirjoitti:

        Mikä nyt riivaa? Turha vaatimattomuusko?

        Ympäristöllesi.


      • meikäläiselle vuorostaan iskeä vastausalustan puute. Sarkasmi ja itseironia ovat usein hyvin lähellä toisiaan ja on taito osata ilmaista ne niin että lukija ymmärtää lajin.


      • Adria
        BonnieBonBon kirjoitti:

        meikäläiselle vuorostaan iskeä vastausalustan puute. Sarkasmi ja itseironia ovat usein hyvin lähellä toisiaan ja on taito osata ilmaista ne niin että lukija ymmärtää lajin.

        Ei se mitään. Nää on näitä. Mulla on kuitenkin henkilökohtainen ongelma, voisitko auttaa.

        Olen tuolla viiskypäsissä pörrännyt taas välillä, mutta kun sen on kun ruuhkabussi. Välillä haisee ja välillä tulee kyynärpää lapaluihin. Täällä taas mahdollista kommenttia saa odotella päiväkausia, liiottelin tietty tapani mukaan.

        Niin, se ongelma on se, ettei missään olo tunnu oikeen luonnikkaalta.


      • Adria kirjoitti:

        Ei se mitään. Nää on näitä. Mulla on kuitenkin henkilökohtainen ongelma, voisitko auttaa.

        Olen tuolla viiskypäsissä pörrännyt taas välillä, mutta kun sen on kun ruuhkabussi. Välillä haisee ja välillä tulee kyynärpää lapaluihin. Täällä taas mahdollista kommenttia saa odotella päiväkausia, liiottelin tietty tapani mukaan.

        Niin, se ongelma on se, ettei missään olo tunnu oikeen luonnikkaalta.

        valita oikeat palstat. Asiapalstoilla puhutaan asiaa, harrastepalstoilla harrasteesta, viiskymppisissä vaihdevuosijutuista, terveyspalstoilla sairauksista, kahvilassa mukavista jutuista. Riitelemässä kannattaa käydä esim. Maailmanmenoa, huuhaa tai VHH-palstalla. Homottelut kannattaa hoitaa homopalstalla, silloin osuu varmemmin oikeaan.

        Oikeilla palstavalinnoilla tunnet olevasi enemmän oikeassa porukassa.


      • Teemuna
        BonnieBonBon kirjoitti:

        valita oikeat palstat. Asiapalstoilla puhutaan asiaa, harrastepalstoilla harrasteesta, viiskymppisissä vaihdevuosijutuista, terveyspalstoilla sairauksista, kahvilassa mukavista jutuista. Riitelemässä kannattaa käydä esim. Maailmanmenoa, huuhaa tai VHH-palstalla. Homottelut kannattaa hoitaa homopalstalla, silloin osuu varmemmin oikeaan.

        Oikeilla palstavalinnoilla tunnet olevasi enemmän oikeassa porukassa.

        Näyttipä vähän kommenttisi siltä, että on ilmoja pidelly. Toi homottelujuttu, mikäli liität sen mun sanomisiini, saattaa pitää paikkansa. Jos niin jollekin olen mennyt tölväsemään, niin onpahan sitten tasan tarkkaan myös sen ansainnut.

        Että semmosta, näin Adrian puolesta. Koitetaan kestää.


      • Adria kirjoitti:

        Ei se mitään. Nää on näitä. Mulla on kuitenkin henkilökohtainen ongelma, voisitko auttaa.

        Olen tuolla viiskypäsissä pörrännyt taas välillä, mutta kun sen on kun ruuhkabussi. Välillä haisee ja välillä tulee kyynärpää lapaluihin. Täällä taas mahdollista kommenttia saa odotella päiväkausia, liiottelin tietty tapani mukaan.

        Niin, se ongelma on se, ettei missään olo tunnu oikeen luonnikkaalta.

        ...vähän olosuhteista kiinni että millasella palstalla viihtyy. Täällä kahvilassa on seesteinen tahti, ja täällä ehtii lukea kaikki tänne kirjoitetut viestit. Semmosilla 500:n päiväviestin palstoilla olis itellä pakko skipata suurin osa ihan jo ajan puutteenkin takia.
        Poikkee kirjoittamaan useamminkin.

        .


      • Teemuna
        Zone kirjoitti:

        ...vähän olosuhteista kiinni että millasella palstalla viihtyy. Täällä kahvilassa on seesteinen tahti, ja täällä ehtii lukea kaikki tänne kirjoitetut viestit. Semmosilla 500:n päiväviestin palstoilla olis itellä pakko skipata suurin osa ihan jo ajan puutteenkin takia.
        Poikkee kirjoittamaan useamminkin.

        .

        Totta, mutta joskus haluais sellaisen nettisession jossa sen ainoan aivosolun ajatus ei ehdi katkeemaan. Kattellaan. Täällä kuiteskin potentiaalia sellaiselle jammailulle taitais olla.


      • Teemuna kirjoitti:

        Näyttipä vähän kommenttisi siltä, että on ilmoja pidelly. Toi homottelujuttu, mikäli liität sen mun sanomisiini, saattaa pitää paikkansa. Jos niin jollekin olen mennyt tölväsemään, niin onpahan sitten tasan tarkkaan myös sen ansainnut.

        Että semmosta, näin Adrian puolesta. Koitetaan kestää.

        täällä on pilvipoutaa ollut koko viikon ;)


      • sykkimään

        'halaa'


    • lähetin jo yhden viestin, minne lie hävinnyt matkalla. No, otetaanpa uusiksi.

      Nytpä avaudun

      Mua palstoilla on rassannut se että pitäisi ikäänkuin asettua jonkun/joidenkin puolella jotakuta/joitakuita vastaan, jos tulee konfliktitilanteita. Ihan selkeästi huomaa (tai vaihtoehtoisesti luulen huomaavani....) että väliin vedellään suuria herneenpalkoja neniin jos yrittää olla puolueeton. Tai sitten känistään liiasta positiivisuudesta jollei innosta tapella. Mua ei innosta, ei enää. Aikoinaan tuli oltua monessa mukana, mutta se vanhuus, se vanhuus. Ei jaksa enää rähjätä :)

      Tyylilleni uskollisena pyrin omissa aloituksissani vastaamaan kaikille, ellei nyt sitten ihan silkkaa ilkeilyä ole viesti. Sitten jos käy niin kuin hiljattain kävi yhdessä aloituksessa, olin huomaamatta jättänyt vastaamatta yhteen viestyiin.....tunsin kamalaa syyllisyyttä.

      • Taikis ole horoskoopiltasi?Kysyn siks,ku meillä on niin samanlaiset aatokset monissa asioissa...:)

        Tämä ei sitten ole mitään lurps..lurps-juttua,...


      • mii-su kirjoitti:

        Taikis ole horoskoopiltasi?Kysyn siks,ku meillä on niin samanlaiset aatokset monissa asioissa...:)

        Tämä ei sitten ole mitään lurps..lurps-juttua,...

        olen...tasapainotaiteilija :) olitko sä leijona, jotenkin jäänyt sellainen mielikuva muistiin.?


      • Avenging.Angel
        TaikisN kirjoitti:

        olen...tasapainotaiteilija :) olitko sä leijona, jotenkin jäänyt sellainen mielikuva muistiin.?

        Hän on leijona ta neitsyt. Elokuussa syntynyt.


      • jos vähän relaat ;) Mua ei nykyään vaivaa jos joku ei mulle vastaa, enhän minäkään vastaa kaikille, paitsi omissa avauksissa pyrin kyllä niin tekemään jos vaan jotain sanottavaa on. Itse jätän pääosin vastaamatta kun aavistelen kirjoittajalla olevan ainoana tarkoituksenaan saada kina aikaiseksi tai näen hänen kainalossaan pätkän ketunhäntää. Edellä mainituista syistä jätän usein kokonaan lukematta provoajien viestit.

        Kovasti kuitenkin nauratti provo jolla yritettiin tietysti saada tänne kirjoitteleva väki takajaloilleen, siinä joku nimitteli palstalaisia rupusakiksi, itse ymmärsin olevani tuon rupusakin ulkopuolella kun olin nimeltä erikseen mainittu (siis epäilin sen ponnisonen tarkoittavan meikäläistä).

        Kovasti on näyttänyt jääneen joillekin hampaankoloon asioita ja kaunoja kaivelemaan mieliä, sinänsä harmi mjuutamien hyvien kirjoittajien kohdalla, hukkaan menee lahjakkuus.


      • TaikisN kirjoitti:

        olen...tasapainotaiteilija :) olitko sä leijona, jotenkin jäänyt sellainen mielikuva muistiin.?

        oon leijona..Horoskooppien kunkku..;)


      • Avenging.Angel
        mii-su kirjoitti:

        oon leijona..Horoskooppien kunkku..;)

        Härkä.
        Kyllä härkä pökkii leijonan kumoon.Härkä on paras :)


      • Avenging.Angel kirjoitti:

        Härkä.
        Kyllä härkä pökkii leijonan kumoon.Härkä on paras :)

        pökkii...Kuules,ei siinä ehi pökkiä,ku leijona on jo ehtiny karjaista härän pakoon..:))


      • ...olen kuullut sanonnan kahdella hevosella ajamisesta, tai että kun johonkin kumartaa niin toisaalle samalla pyllistää. Tasapainoilu on vaikea laji, varsinkin poliitikot ja diplomaatit sen tietävät.


      • Zone kirjoitti:

        ...olen kuullut sanonnan kahdella hevosella ajamisesta, tai että kun johonkin kumartaa niin toisaalle samalla pyllistää. Tasapainoilu on vaikea laji, varsinkin poliitikot ja diplomaatit sen tietävät.

        näillä palstoilla saa kirjoittaa kuulumatta mihinkään puolueeseen. :)


      • vasso-Q
        Zone kirjoitti:

        ...olen kuullut sanonnan kahdella hevosella ajamisesta, tai että kun johonkin kumartaa niin toisaalle samalla pyllistää. Tasapainoilu on vaikea laji, varsinkin poliitikot ja diplomaatit sen tietävät.

        Diplomatia on vaikeaa vain sellaisen mielestä joka sitä ei osaa. Avarakatseinen osaa luovia eikä siten koskaan pyllistä kenellekään.


      • TaikisN kirjoitti:

        näillä palstoilla saa kirjoittaa kuulumatta mihinkään puolueeseen. :)

        ...sinä osaat ottaa asioihin etäisyyttä sopivasti ettei puolueettomuutesi vaarannu,tätä luonteenpiirrettä olen usein sinussa ihaillut.
        Kuten syntymäviisas, vasso-Q, jo sanoikin,diplomatia on vaikeaa vain jos ei ossoo..sie ossoot! Miekin ossoon,silloin kun se sattuu minua kiinnostamaan ;)


      • TaikisN kirjoitti:

        näillä palstoilla saa kirjoittaa kuulumatta mihinkään puolueeseen. :)

        ...esittää toiveen, niin toivottavasti et siirry perässä kun tästä taas keräämme kimpsut kasaan ja vaihdamme palstaa. Olet selkeästi magneetti joka vetää tämän rupusakin aina sinne missä kirjoitan. Sorry Taikis.


      • Zone kirjoitti:

        ...esittää toiveen, niin toivottavasti et siirry perässä kun tästä taas keräämme kimpsut kasaan ja vaihdamme palstaa. Olet selkeästi magneetti joka vetää tämän rupusakin aina sinne missä kirjoitan. Sorry Taikis.

        asia tuli selväksi. Minunhan syytäni riitanne tietenkin on.


      • vasso-Q
        Zone kirjoitti:

        ...esittää toiveen, niin toivottavasti et siirry perässä kun tästä taas keräämme kimpsut kasaan ja vaihdamme palstaa. Olet selkeästi magneetti joka vetää tämän rupusakin aina sinne missä kirjoitan. Sorry Taikis.

        Taivaan talikynttilät!

        Olenpa elämässäni monia mielenkiintoisia kommentteja kuullut ynnä lukenut. Tätä ei ylitä mikään. Ei edes mommin poistot eivätkä Inkun inkuttamiset.














        .


      • TaikisN kirjoitti:

        asia tuli selväksi. Minunhan syytäni riitanne tietenkin on.

        kiinni, jouduitko luopumaan meidänkin ystävyydestä tämän takia? No Jokainen kumartakoon minne haluaa. :)


      • TaikisN kirjoitti:

        asia tuli selväksi. Minunhan syytäni riitanne tietenkin on.

        ....syy ei ole lainkaan sinun,ei sinne päinkään! Osaat kyllä fiksuna ihmisenä pistää tuollaisen kommentoinnin omaan lokeroonsa


      • vasso-Q kirjoitti:

        Taivaan talikynttilät!

        Olenpa elämässäni monia mielenkiintoisia kommentteja kuullut ynnä lukenut. Tätä ei ylitä mikään. Ei edes mommin poistot eivätkä Inkun inkuttamiset.














        .

        ...tipahti toivomus että josko kerholle saataisi "Typerimpien kommenttien"-osio,sille ilmaantui aivan yllättäen käyttöä


      • vasso-Q
        Nittaminax kirjoitti:

        kiinni, jouduitko luopumaan meidänkin ystävyydestä tämän takia? No Jokainen kumartakoon minne haluaa. :)

        On hetkiä Nitta, jolloin toivoisin sinun ......olevan vähemmän sinä kuin olet.


      • Nittaminax kirjoitti:

        kiinni, jouduitko luopumaan meidänkin ystävyydestä tämän takia? No Jokainen kumartakoon minne haluaa. :)

        minä ole mistään luopunut, mutta ei tukita jos ei tykätä. :)

        Aika hämmästynyt olin ensin tuosta kommentista, mutta kyllä mä toisaalta ymmärränkin Zonea ja kommenttiaan enkä aio rauhaansa enää häiritä. Tietysti se olisi jokaiselle kirjoittajalle mukavinta että kaikki kokisivat toiset kirjoittajat samoin kuin itse kokee, mutta se on oikeasti niin utopistinen ajatus ettei voi onnistua käytännössä. Jokainen näkee asiat oman monitahoisen ymmärryksensä mukaan.


      • TaikisN kirjoitti:

        minä ole mistään luopunut, mutta ei tukita jos ei tykätä. :)

        Aika hämmästynyt olin ensin tuosta kommentista, mutta kyllä mä toisaalta ymmärränkin Zonea ja kommenttiaan enkä aio rauhaansa enää häiritä. Tietysti se olisi jokaiselle kirjoittajalle mukavinta että kaikki kokisivat toiset kirjoittajat samoin kuin itse kokee, mutta se on oikeasti niin utopistinen ajatus ettei voi onnistua käytännössä. Jokainen näkee asiat oman monitahoisen ymmärryksensä mukaan.

        ei ole häirinnyt kirjoitella kenenkään kanssa täällä tai tuolla, mutta joitakin kirjoittajia vaivaa se että joku viitsiikin vastata minulle ja jopa ystävällisesti. Tiedät varmaan mistä on kyse, mutta olen pahoillani että muutamien kirjoittajien takia eräs antaa ukaaseja sinulle. Olet hyvä ja fiksu kirjoittaja etkä pahaa sanaa ole mielestäni koskaan sanonut kenellekkään.


      • vasso-Q kirjoitti:

        On hetkiä Nitta, jolloin toivoisin sinun ......olevan vähemmän sinä kuin olet.

        höpötät? Johan on kumma jos en saa puhua omista asioistani.


      • vasso-Q
        Nittaminax kirjoitti:

        höpötät? Johan on kumma jos en saa puhua omista asioistani.

        Saat toki. En ehkä ymmärtänyt mistä omista asioistasi nyt puhuit.


      • Nittaminax kirjoitti:

        ei ole häirinnyt kirjoitella kenenkään kanssa täällä tai tuolla, mutta joitakin kirjoittajia vaivaa se että joku viitsiikin vastata minulle ja jopa ystävällisesti. Tiedät varmaan mistä on kyse, mutta olen pahoillani että muutamien kirjoittajien takia eräs antaa ukaaseja sinulle. Olet hyvä ja fiksu kirjoittaja etkä pahaa sanaa ole mielestäni koskaan sanonut kenellekkään.

        olla pahoillaan, en minäkään ole :) Tää nyt oli yksi episodi episodien joukossa, aina joskushan jollakulla hermot mennee ja tulee sanottua mitä sylki suuhun tuo. Saahan niitä ukaaseja antaa jos kokee olevansa oikeutettu niitä antamaan.:)
        Mistä se oikeutus sitten tulee, sitä voi tietysti ihmetellä. Palstojen omiminen omaksi kirjoitusalustaksi jota voi hallita, tuntuu itsestäni vieraalta ajatukselta.


      • Kadunmies kirjoitti:

        ....syy ei ole lainkaan sinun,ei sinne päinkään! Osaat kyllä fiksuna ihmisenä pistää tuollaisen kommentoinnin omaan lokeroonsa

        syy on minun, että kirjoittelen kaikkien kanssa :) Ei muuten.


      • TaikisN kirjoitti:

        olla pahoillaan, en minäkään ole :) Tää nyt oli yksi episodi episodien joukossa, aina joskushan jollakulla hermot mennee ja tulee sanottua mitä sylki suuhun tuo. Saahan niitä ukaaseja antaa jos kokee olevansa oikeutettu niitä antamaan.:)
        Mistä se oikeutus sitten tulee, sitä voi tietysti ihmetellä. Palstojen omiminen omaksi kirjoitusalustaksi jota voi hallita, tuntuu itsestäni vieraalta ajatukselta.

        Sinulle toive oli sitte ukaasi, ja alkoi taas tuo paskanjauhaminen omimisista. Okei, mennään sitten niin.

        Kirjoitin sulle jo toisen viestin mutta onneksi ehdin lukea tämän kirjoittamasi. Soon Moro.


      • vasso-Q
        TaikisN kirjoitti:

        olla pahoillaan, en minäkään ole :) Tää nyt oli yksi episodi episodien joukossa, aina joskushan jollakulla hermot mennee ja tulee sanottua mitä sylki suuhun tuo. Saahan niitä ukaaseja antaa jos kokee olevansa oikeutettu niitä antamaan.:)
        Mistä se oikeutus sitten tulee, sitä voi tietysti ihmetellä. Palstojen omiminen omaksi kirjoitusalustaksi jota voi hallita, tuntuu itsestäni vieraalta ajatukselta.

        Perhana vieköön, miten puolestasi olen pahoillani. Vaikka kukaan ei usko, minusta löytyy sellainenkin puoli. Nyt jos koskaan tekisi mieli pyllistää toisaalle, mutta en sitä kuitenkaan tee. Pitääpä mennä lukemaan tämän päiväiset suoltonsa, ettei vaan ole pyllistellyt ja joutuu sanojaan syömään.


      • vasso-Q
        Zone kirjoitti:

        Sinulle toive oli sitte ukaasi, ja alkoi taas tuo paskanjauhaminen omimisista. Okei, mennään sitten niin.

        Kirjoitin sulle jo toisen viestin mutta onneksi ehdin lukea tämän kirjoittamasi. Soon Moro.

        Lupaathan, ettet kerro minne menette.


      • TaikisN kirjoitti:

        syy on minun, että kirjoittelen kaikkien kanssa :) Ei muuten.

        ...käyttäydyt palstalla mallikelpoisesti,sekö on syntisi? ;)

        On lapsellista pistää toisten syyksi sen minkä on itse ja/tai kumppaninsa kanssa on saanut pitkällisellä työllä aikaiseksi..Pitäköön välillä harjakaisia ja juhlikoon aikaansaannoksiaan!


      • vasso-Q kirjoitti:

        Lupaathan, ettet kerro minne menette.

        Olemme olleet siellä jo pitkään tietämättänne Ü


      • Zone kirjoitti:

        Sinulle toive oli sitte ukaasi, ja alkoi taas tuo paskanjauhaminen omimisista. Okei, mennään sitten niin.

        Kirjoitin sulle jo toisen viestin mutta onneksi ehdin lukea tämän kirjoittamasi. Soon Moro.

        tietääkseni kirjoitin ensimmäistä kertaa palstojen omimisesta ja mitä paskanjauhamiseen tulee niin katso palstaa niin näet missä ne paskakikkareet ovat. Tuskin viesteissäni.

        Olen tosi pahoillani että tässä kävi nyt kohdallamme näin ja toivotan Sinulle hyvää syksynjatkoa jos emme enää tapaa kirjoittelemisen merkeissä.


      • Judge evk
        Zone kirjoitti:

        Olemme olleet siellä jo pitkään tietämättänne Ü

        Enkös minä juuri pyyhkinut sinut ojaan. Saavuit takaisin nylkyttämään. No hus


      • Judge evk kirjoitti:

        Enkös minä juuri pyyhkinut sinut ojaan. Saavuit takaisin nylkyttämään. No hus

        ...kirjoittamaan vaikka sitä saippuasarjaa, täällä nyt aikuiset keskustelevat Ü


      • TaikisN kirjoitti:

        tietääkseni kirjoitin ensimmäistä kertaa palstojen omimisesta ja mitä paskanjauhamiseen tulee niin katso palstaa niin näet missä ne paskakikkareet ovat. Tuskin viesteissäni.

        Olen tosi pahoillani että tässä kävi nyt kohdallamme näin ja toivotan Sinulle hyvää syksynjatkoa jos emme enää tapaa kirjoittelemisen merkeissä.

        ...myös pahoillani, ja hyvää syksyä sullekin.


      • Zone kirjoitti:

        ...kirjoittamaan vaikka sitä saippuasarjaa, täällä nyt aikuiset keskustelevat Ü

        ...ämmä siinä ovensuussa vielä turisee,sun piti painua vittuun..Mikä vielä viivyttää??


      • Judge evk
        Zone kirjoitti:

        ...kirjoittamaan vaikka sitä saippuasarjaa, täällä nyt aikuiset keskustelevat Ü

        Mitä sinä siis täällä teet? Uhoat lähtemistäsi xD


      • vasso-Q
        Zone kirjoitti:

        ...myös pahoillani, ja hyvää syksyä sullekin.

        Ja minä joka onnistun nauramaan aina väärissä kohdin näen komiikkaa taas tässäkin.

        Oi veljet ja siskot. Me nauramme taas yhdessä heti kun Sherlock on löytänyt Zonen pakopaikan.


      • Kadunmies kirjoitti:

        ...ämmä siinä ovensuussa vielä turisee,sun piti painua vittuun..Mikä vielä viivyttää??

        ...lähdetä kuin töllistä. Ihan vaan selvennykseksi, kun sulla taitaa olle semmonen tölli-/puulusikkatausta. Ü


      • Kadunmies kirjoitti:

        ...käyttäydyt palstalla mallikelpoisesti,sekö on syntisi? ;)

        On lapsellista pistää toisten syyksi sen minkä on itse ja/tai kumppaninsa kanssa on saanut pitkällisellä työllä aikaiseksi..Pitäköön välillä harjakaisia ja juhlikoon aikaansaannoksiaan!

        ollaan pitkään oltu piikki sun lihassas, jotenkin en edes osaa siitä olla pahoillani. Olet kulkenut jo vuosia perässämme aina siirryttyämme uudelle palstalle.

        Hyvä olet kääntämään jutut päälaelleen ja manipuloimaan ihmisiä, siitä sinulle täysi tunnustus.


        Mun mielestä Taikis on ollut hyvä palstakamu jonka kanssa on ollut kiva kirjoitella, jotenkin uskon tunteen olleen molemminpuolinen, hän korjatkoon jos olen väärässä. Oon kuitenkin samaa mieltä Zonen kanssa siitä, että on varmaan parempi että pysyttelemme eri palstoilla, koska näitä takaa-ajo konflikteja tulee aina jatkossakin syntymään. Se vaan tuntuu olevan niin, ettei jotkut halua meidän samalla palstalla kirjoittavan.


      • Judge evk kirjoitti:

        Mitä sinä siis täällä teet? Uhoat lähtemistäsi xD

        ...uhota sulle eikä tuolle toiselle tampiolle. Senkun vähän vilkaisen teitä, sinne alaviistoon. Ü


      • vasso-Q kirjoitti:

        Ja minä joka onnistun nauramaan aina väärissä kohdin näen komiikkaa taas tässäkin.

        Oi veljet ja siskot. Me nauramme taas yhdessä heti kun Sherlock on löytänyt Zonen pakopaikan.

        kyllä itkeäkään auta, ja loppujen lopuksi mitään peruuttamatonta ei ole edes tapahtunut :) Temperamentit roihahtaa toisinaan.


      • ...huono sanailija etten jatka tätä sen enempää. Noi on kuultu 10v sitten, hohhoijakkata. Mee vaikka iltalukioon.


      • Judge evk
        TaikisN kirjoitti:

        kyllä itkeäkään auta, ja loppujen lopuksi mitään peruuttamatonta ei ole edes tapahtunut :) Temperamentit roihahtaa toisinaan.

        ryömii takaisin ihan niinkuin ennenkin. Niillä se ei sana paina mitään.


      • BonnieBonBon kirjoitti:

        ollaan pitkään oltu piikki sun lihassas, jotenkin en edes osaa siitä olla pahoillani. Olet kulkenut jo vuosia perässämme aina siirryttyämme uudelle palstalle.

        Hyvä olet kääntämään jutut päälaelleen ja manipuloimaan ihmisiä, siitä sinulle täysi tunnustus.


        Mun mielestä Taikis on ollut hyvä palstakamu jonka kanssa on ollut kiva kirjoitella, jotenkin uskon tunteen olleen molemminpuolinen, hän korjatkoon jos olen väärässä. Oon kuitenkin samaa mieltä Zonen kanssa siitä, että on varmaan parempi että pysyttelemme eri palstoilla, koska näitä takaa-ajo konflikteja tulee aina jatkossakin syntymään. Se vaan tuntuu olevan niin, ettei jotkut halua meidän samalla palstalla kirjoittavan.

        ...neitsyt maria on jo kuallu!
        Mun ei tartte kahta kertaa arpoa,ponnisonet vakipäivystäjänä täällä ja aina kun avauksen tai viestin olen tänne laittanut niin joko ploki on pilalla tai kirjoitelmani ilmiannetaan syyttä asiattomaksi...ja poistoon menee...Ja tämä terrori on ollut järjestelmällistä,katso peiliin,muistele tekemisiäsi...mulle on turha tulla itkemään tai vakuuttelemaan..en usko kumpaakaan!

        Teillä oli hyvä yritys,pitää oma pieni ploki suoliston sisällä,toki parempi kuin väsätä oma forumi,se vaan nyt ei kuitenkaan pitemmän päälle onnistunut,aina ei voi voittaa!

        Ja väitteesi että olisitte ollut piikki lihassani on törkeä.....enneminkin olette tökkineet piikillä lihaani


      • vasso-Q
        TaikisN kirjoitti:

        kyllä itkeäkään auta, ja loppujen lopuksi mitään peruuttamatonta ei ole edes tapahtunut :) Temperamentit roihahtaa toisinaan.

        Myönnän, että hetken menin jopa tosissani mukaan uhoon. En tietenkään voi tietää, mitä muut ajattelevat ja varmasti toiset ovat enemmän tosissaan kuin toiset.

        Pahoittelen kuitenkin ennen kaikkea sitä, että sinä Taikis, olet saanut aiheettomia vihoja päällesi Reilujen kerhon takia. Reilut ovat alkuperäisen ajatuksensa mukaan niitä, jotka pyrkivät paljastamaan kaksinaismoralilsmin. Reilut eivät kumarra ketään ja useimmiten tulevat pilkaamaan kaikkia tai ketä tahansa juuri silloin kun sitä vähiten voisi odottaa. Reilujen kerhossa ei ole sääntöjä eikä johtajaa. Eivätkä Reilut mainosta itseään missään. He vaan ovat.


      • vasso-Q
        Judge evk kirjoitti:

        ryömii takaisin ihan niinkuin ennenkin. Niillä se ei sana paina mitään.

        Minä sanoin sen nätemmin.


      • Judge evk
        Zone kirjoitti:

        ...huono sanailija etten jatka tätä sen enempää. Noi on kuultu 10v sitten, hohhoijakkata. Mee vaikka iltalukioon.

        Tosiasioiden toteaminen olisi sinullekin tarpeen. Olikos sinullakin äo? Jotta ei, sitähän minäkin.


      • BonnieBonBon kirjoitti:

        ollaan pitkään oltu piikki sun lihassas, jotenkin en edes osaa siitä olla pahoillani. Olet kulkenut jo vuosia perässämme aina siirryttyämme uudelle palstalle.

        Hyvä olet kääntämään jutut päälaelleen ja manipuloimaan ihmisiä, siitä sinulle täysi tunnustus.


        Mun mielestä Taikis on ollut hyvä palstakamu jonka kanssa on ollut kiva kirjoitella, jotenkin uskon tunteen olleen molemminpuolinen, hän korjatkoon jos olen väärässä. Oon kuitenkin samaa mieltä Zonen kanssa siitä, että on varmaan parempi että pysyttelemme eri palstoilla, koska näitä takaa-ajo konflikteja tulee aina jatkossakin syntymään. Se vaan tuntuu olevan niin, ettei jotkut halua meidän samalla palstalla kirjoittavan.

        tunne on ollut molemminpuolinen, olen viihtynyt seurassanne ja tuntuu tosi kurjalta tämä tilanne nyt. Kuitenkin pidän myös Kadunmiehestä, vaikka en kaikkia tekstejään allekirjoitakaan.


      • Vislari
        vasso-Q kirjoitti:

        Myönnän, että hetken menin jopa tosissani mukaan uhoon. En tietenkään voi tietää, mitä muut ajattelevat ja varmasti toiset ovat enemmän tosissaan kuin toiset.

        Pahoittelen kuitenkin ennen kaikkea sitä, että sinä Taikis, olet saanut aiheettomia vihoja päällesi Reilujen kerhon takia. Reilut ovat alkuperäisen ajatuksensa mukaan niitä, jotka pyrkivät paljastamaan kaksinaismoralilsmin. Reilut eivät kumarra ketään ja useimmiten tulevat pilkaamaan kaikkia tai ketä tahansa juuri silloin kun sitä vähiten voisi odottaa. Reilujen kerhossa ei ole sääntöjä eikä johtajaa. Eivätkä Reilut mainosta itseään missään. He vaan ovat.

        siihen reilujen kerhoon vois liittyä?
        Pitääkö todistaa olevansa tosi v:mäinen vai miten se on?


      • vasso-Q
        Vislari kirjoitti:

        siihen reilujen kerhoon vois liittyä?
        Pitääkö todistaa olevansa tosi v:mäinen vai miten se on?

        Ikävä kyllä ei mitenkään.


      • vasso-Q kirjoitti:

        Myönnän, että hetken menin jopa tosissani mukaan uhoon. En tietenkään voi tietää, mitä muut ajattelevat ja varmasti toiset ovat enemmän tosissaan kuin toiset.

        Pahoittelen kuitenkin ennen kaikkea sitä, että sinä Taikis, olet saanut aiheettomia vihoja päällesi Reilujen kerhon takia. Reilut ovat alkuperäisen ajatuksensa mukaan niitä, jotka pyrkivät paljastamaan kaksinaismoralilsmin. Reilut eivät kumarra ketään ja useimmiten tulevat pilkaamaan kaikkia tai ketä tahansa juuri silloin kun sitä vähiten voisi odottaa. Reilujen kerhossa ei ole sääntöjä eikä johtajaa. Eivätkä Reilut mainosta itseään missään. He vaan ovat.

        ...naurattaa ihan hitosti. Oot todellinen suuri humoristi, muut kerhossanne taas lähinnä naurettavia.


      • vasso-Q
        Zone kirjoitti:

        ...naurattaa ihan hitosti. Oot todellinen suuri humoristi, muut kerhossanne taas lähinnä naurettavia.

        Melko hyvä. 5 Pinnistä lisää.


      • Judge evk
        vasso-Q kirjoitti:

        Melko hyvä. 5 Pinnistä lisää.

        eihän se edes huudellut homojen perään tapansa mukaan. Oisko se taas sairas?


      • vasso-Q
        Judge evk kirjoitti:

        eihän se edes huudellut homojen perään tapansa mukaan. Oisko se taas sairas?

        Mitä! Olenko missannut Zonen homoviestit? No ei niistä pisteitä saa oli kuka tahansa huutelija. Äläkä tule tänne nyt sössäämään taas. -kele. Juuri kun luulin, että täältä löytyisi jotain hyvää maakuntamuseoon kerättävää verbaliikkaa. Kaikki homo-lesbo ja ikivanhat hankilelämät on tallessa.

        Nää on niin palstamarinoituja kaikki. Mikään ei enää tehoa. *HUOH*


      • Zone kirjoitti:

        ...lähdetä kuin töllistä. Ihan vaan selvennykseksi, kun sulla taitaa olle semmonen tölli-/puulusikkatausta. Ü

        ....samalla alhaiselle tasolle kuin sielunveljesi Atriamakkara,nakin äo. ja muut ulottuvuudet prinssinakista,ette paljoa vakuuta!


      • vasso-Q kirjoitti:

        Mitä! Olenko missannut Zonen homoviestit? No ei niistä pisteitä saa oli kuka tahansa huutelija. Äläkä tule tänne nyt sössäämään taas. -kele. Juuri kun luulin, että täältä löytyisi jotain hyvää maakuntamuseoon kerättävää verbaliikkaa. Kaikki homo-lesbo ja ikivanhat hankilelämät on tallessa.

        Nää on niin palstamarinoituja kaikki. Mikään ei enää tehoa. *HUOH*

        ...löytyy tsonen homohuutelut,niin myskintuoksuista alfaurosta siellä esitti että naapurin kissakin nauroi..


      • Kadunmies kirjoitti:

        ...neitsyt maria on jo kuallu!
        Mun ei tartte kahta kertaa arpoa,ponnisonet vakipäivystäjänä täällä ja aina kun avauksen tai viestin olen tänne laittanut niin joko ploki on pilalla tai kirjoitelmani ilmiannetaan syyttä asiattomaksi...ja poistoon menee...Ja tämä terrori on ollut järjestelmällistä,katso peiliin,muistele tekemisiäsi...mulle on turha tulla itkemään tai vakuuttelemaan..en usko kumpaakaan!

        Teillä oli hyvä yritys,pitää oma pieni ploki suoliston sisällä,toki parempi kuin väsätä oma forumi,se vaan nyt ei kuitenkaan pitemmän päälle onnistunut,aina ei voi voittaa!

        Ja väitteesi että olisitte ollut piikki lihassani on törkeä.....enneminkin olette tökkineet piikillä lihaani

        miksi kuvittelet mun tulevan sulle jotain itkemään tai vakuuttelemaan? itsehän sitä olet jatkuvasti omien viestiesi poistamista itkemässä, huutaisit vielä seriffiäkin apuun jos täällä joku nimetty olisi. Taisi avaus kolahtaa, heh ;)

        Oon pahoillani kun foorumisi ei onnistunut, ihan oikeesti, näkisin sut mielelläni kirjoittelevan siellä :)))))


      • vasso-Q
        Kadunmies kirjoitti:

        ...löytyy tsonen homohuutelut,niin myskintuoksuista alfaurosta siellä esitti että naapurin kissakin nauroi..

        Nyt mennään jo niin kauas, että luulenpa, ettei edes minua kiinnosta.

        Koko ajan ja väliajatkin olen yrittänyt saada Zonelta kommenttia sikamaisen kiihtyneenä. Okkei. Luovutan. Melkein. Ehkä keltaisen lehdistön edustajana tai en lähden hakemaan uutta riistaa.


      • BonnieBonBon kirjoitti:

        miksi kuvittelet mun tulevan sulle jotain itkemään tai vakuuttelemaan? itsehän sitä olet jatkuvasti omien viestiesi poistamista itkemässä, huutaisit vielä seriffiäkin apuun jos täällä joku nimetty olisi. Taisi avaus kolahtaa, heh ;)

        Oon pahoillani kun foorumisi ei onnistunut, ihan oikeesti, näkisin sut mielelläni kirjoittelevan siellä :)))))

        mutta onko teillä sitten "oma" foorumi kun tänne kerta kerran jälkeen tulette? Eikö omannekaan oikein toimi, jos teillä sellanen on ja pölisette siellä vain muutaman keskustelijan kesken.


      • kukaliekään
        Zone kirjoitti:

        ...naurattaa ihan hitosti. Oot todellinen suuri humoristi, muut kerhossanne taas lähinnä naurettavia.

        mitä sinulle tarkoittaa : lähinnä naurettava?


      • Nittaminax kirjoitti:

        mutta onko teillä sitten "oma" foorumi kun tänne kerta kerran jälkeen tulette? Eikö omannekaan oikein toimi, jos teillä sellanen on ja pölisette siellä vain muutaman keskustelijan kesken.

        niin pahasti ohi ettei tätä pysty ymmärtämään parhaalla tahdollaankaan.

        Rautalankamalli:

        Pahoittelin Kadunmiehen menestymätöntä foorumia josta hän kertoi viestissä johon hänelle vastasin.


      • BonnieBonBon kirjoitti:

        niin pahasti ohi ettei tätä pysty ymmärtämään parhaalla tahdollaankaan.

        Rautalankamalli:

        Pahoittelin Kadunmiehen menestymätöntä foorumia josta hän kertoi viestissä johon hänelle vastasin.

        eikös teillä Zonen kanssa ole joku oma ploki tai sellanen. Kyllä sinä tiesit tasan tarkkaan mitä tarkoitin, mutta jos haluaa heittäytyä tyhmäksi niin sopii se mulle. :)))




      • Antimoniakki
        Kadunmies kirjoitti:

        ....samalla alhaiselle tasolle kuin sielunveljesi Atriamakkara,nakin äo. ja muut ulottuvuudet prinssinakista,ette paljoa vakuuta!

        rähistä mutta sulle ei saa rähistä
        on heti vammanen
        mikä sinä olet sitten?


      • siissselirotta
        Judge evk kirjoitti:

        ryömii takaisin ihan niinkuin ennenkin. Niillä se ei sana paina mitään.

        allekirjoituksen
        M.


      • Sonnan levittäjä
        Nittaminax kirjoitti:

        kun ei omat sanat riitä, linkitetään. No omapa on asiasi.

        omatkin häpeävät vittumaisuuttasi
        näätätäti


      • Sonnan levittäjä kirjoitti:

        omatkin häpeävät vittumaisuuttasi
        näätätäti

        just...


      • SisäkköArmi
        Nittaminax kirjoitti:

        just...

        toisenne
        pöytä katettu
        kalkkunankoipea


      • BonnieBonBon kirjoitti:

        niin pahasti ohi ettei tätä pysty ymmärtämään parhaalla tahdollaankaan.

        Rautalankamalli:

        Pahoittelin Kadunmiehen menestymätöntä foorumia josta hän kertoi viestissä johon hänelle vastasin.

        Minulla ei ole mitään forumia,ei menestyvää, eikä menestymätöntä...minulla OLI forumi joka täytti silloisen tarpeen ja oli menestys,kun sille ei ollut tarvetta se haudattiin juhlallisesti.


      • Kadunmies kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään forumia,ei menestyvää, eikä menestymätöntä...minulla OLI forumi joka täytti silloisen tarpeen ja oli menestys,kun sille ei ollut tarvetta se haudattiin juhlallisesti.

        kun vasta kirjoitit
        "toki parempi kuin väsätä oma forumi,se vaan nyt ei kuitenkaan pitemmän päälle onnistunut,aina ei voi voittaa!"


      • BonnieBonBon kirjoitti:

        kun vasta kirjoitit
        "toki parempi kuin väsätä oma forumi,se vaan nyt ei kuitenkaan pitemmän päälle onnistunut,aina ei voi voittaa!"

        ...sulla on nyt lukihärö...älä lainaa katkelmaa ja tee siitä päätelmiä,siis lue uudestaan ja YMMÄRRÄ lukemasi


      • Kadunmies kirjoitti:

        ...sulla on nyt lukihärö...älä lainaa katkelmaa ja tee siitä päätelmiä,siis lue uudestaan ja YMMÄRRÄ lukemasi

        lisää tuota oma-foorumi asiaa niin saattaisin päästä jyvälle, siis jos kysymyksessä ei ollutkaan oma nurin mennyt kuppilasi.


      • BonnieBonBon kirjoitti:

        lisää tuota oma-foorumi asiaa niin saattaisin päästä jyvälle, siis jos kysymyksessä ei ollutkaan oma nurin mennyt kuppilasi.

        ...sitten pudonnut tyystin kärryiltä....
        Ja edelleen kysyn että mikä ihmeen "nurin mennyt kuppila"???? Vääristeletkö minun nettihistoriaa ilkeydestä vai dementian vuoksi?


      • Judge evk
        Antimoniakki kirjoitti:

        rähistä mutta sulle ei saa rähistä
        on heti vammanen
        mikä sinä olet sitten?

        Se on luuseri.


      • Judge evk
        Judge evk kirjoitti:

        Se on luuseri.

        niinkus itsestäsi totesitkin.


      • vasso-Q kirjoitti:

        Perhana vieköön, miten puolestasi olen pahoillani. Vaikka kukaan ei usko, minusta löytyy sellainenkin puoli. Nyt jos koskaan tekisi mieli pyllistää toisaalle, mutta en sitä kuitenkaan tee. Pitääpä mennä lukemaan tämän päiväiset suoltonsa, ettei vaan ole pyllistellyt ja joutuu sanojaan syömään.

        makustellut tuota eilistä viestiä, johon sinäkin viittaat, ja täytyy sanoa että en usko ansainneeni tuollaista kommenttia. Oikeasti olen aika pettynyt, mutta toisaalta silmät vähän aukesivat. Ehdollinen "palstatoveruus" saa mennä jos se rajoittaa omaa vapauttani kirjoitella kenen kanssa itse parhaakseni näen.

        Olen toki vuosien varrella törmännyt aiemminkin tapauksiin jotka koettavat rajata sitä kenen tai keiden kanssa minun olisi "soveliasta" kirjoittaa ja keiden ei. :))


      • TaikisN kirjoitti:

        makustellut tuota eilistä viestiä, johon sinäkin viittaat, ja täytyy sanoa että en usko ansainneeni tuollaista kommenttia. Oikeasti olen aika pettynyt, mutta toisaalta silmät vähän aukesivat. Ehdollinen "palstatoveruus" saa mennä jos se rajoittaa omaa vapauttani kirjoitella kenen kanssa itse parhaakseni näen.

        Olen toki vuosien varrella törmännyt aiemminkin tapauksiin jotka koettavat rajata sitä kenen tai keiden kanssa minun olisi "soveliasta" kirjoittaa ja keiden ei. :))

        ....fiksusti asian päätellyt,ja et tosiaankaan ole ansainnut tuollaista kohtelua kuin osaksesi nyt on lagennut
        Minulle tuollaisesta tulee mieleen "pikkutyttömäinen" ihminen,"mä en leiki sun kaa,jos sä jutskaat tolle",siis kaikkiaan täysin naurettavaa touhua.


      • nousuhumala
        Kadunmies kirjoitti:

        ....fiksusti asian päätellyt,ja et tosiaankaan ole ansainnut tuollaista kohtelua kuin osaksesi nyt on lagennut
        Minulle tuollaisesta tulee mieleen "pikkutyttömäinen" ihminen,"mä en leiki sun kaa,jos sä jutskaat tolle",siis kaikkiaan täysin naurettavaa touhua.

        Kankkunen alkaa hellittään vai onko taas nousuhumala päällä. Jatka taas tota viinahuuruista jauhamista.


      • xxxyyy
        vasso-Q kirjoitti:

        Myönnän, että hetken menin jopa tosissani mukaan uhoon. En tietenkään voi tietää, mitä muut ajattelevat ja varmasti toiset ovat enemmän tosissaan kuin toiset.

        Pahoittelen kuitenkin ennen kaikkea sitä, että sinä Taikis, olet saanut aiheettomia vihoja päällesi Reilujen kerhon takia. Reilut ovat alkuperäisen ajatuksensa mukaan niitä, jotka pyrkivät paljastamaan kaksinaismoralilsmin. Reilut eivät kumarra ketään ja useimmiten tulevat pilkaamaan kaikkia tai ketä tahansa juuri silloin kun sitä vähiten voisi odottaa. Reilujen kerhossa ei ole sääntöjä eikä johtajaa. Eivätkä Reilut mainosta itseään missään. He vaan ovat.

        Olen kai kahdeksisen vuotta seurannut tuon porukan kirjoittelua täällä ja täytyy sanoa että jos tuo mainitsemasi ylevä agenda oli heidän alkuperäinen ajatuksensa, se oli hukassa jo siihen aikaan kun minä nämä täältä havaitsin. Yhä pahemmin eksyksiin on menty kuten tämäkin ketju osoittaa.


      • naurattaa
        Zone kirjoitti:

        ...esittää toiveen, niin toivottavasti et siirry perässä kun tästä taas keräämme kimpsut kasaan ja vaihdamme palstaa. Olet selkeästi magneetti joka vetää tämän rupusakin aina sinne missä kirjoitan. Sorry Taikis.

        taikiksen avaus oli ylläpidon vastine magneettikeskusteluun ???


      • pelkkä lukija nyk.
        Kadunmies kirjoitti:

        ...neitsyt maria on jo kuallu!
        Mun ei tartte kahta kertaa arpoa,ponnisonet vakipäivystäjänä täällä ja aina kun avauksen tai viestin olen tänne laittanut niin joko ploki on pilalla tai kirjoitelmani ilmiannetaan syyttä asiattomaksi...ja poistoon menee...Ja tämä terrori on ollut järjestelmällistä,katso peiliin,muistele tekemisiäsi...mulle on turha tulla itkemään tai vakuuttelemaan..en usko kumpaakaan!

        Teillä oli hyvä yritys,pitää oma pieni ploki suoliston sisällä,toki parempi kuin väsätä oma forumi,se vaan nyt ei kuitenkaan pitemmän päälle onnistunut,aina ei voi voittaa!

        Ja väitteesi että olisitte ollut piikki lihassani on törkeä.....enneminkin olette tökkineet piikillä lihaani

        ..olin sillo paikalla ku niit poistopyyntöi oli tehty monii, ainaskii myös p.z, z, ja bbb avauksii. miks syy on jonku palstalaisen jos kettusen mommeliin ja millaan kohdistuneet herjaamis avaukset poistettii. mitä pahaa siinä on jos tänne on kirjotellu ihan ilman riitojen haastamisia. ei kai se kirjottajien vika oo ollu jos täällä ei niitä montaa oo ollu vai onx joku minimäärä. aika paskaa porukkaa ootte kun ette kavereit puolusta vaikka ootte niitten kanssa kirjotellu, mix tulitte niitten peräs tänne kirjottelee jos oli teist nii kaameeta. annatte aina kettusen sotkee kaikki ja sit viel puskista feikata lähteneitä ku ne ei oo suostunu nuolee sen perää. muistelkaas montax kettunen on jo karkottanu täält pois. mä en voi uskoo et oon joskus ollu samaa porukkaa six paljo nyt hävettää muitten puolest. ja sitä vielä, kattokaa lukijamäärii, tätä palstaa ollaa luettu kuulkaa paljo enemmän ku muita vaik on ollu tosi vähä kirjottajii, se just varmaa on ottanu nii reiluja päähän et tartti taas tulla sotkee kaikki. onks tää nyt reilujen vai taikiksen bloki vai pelkästään ketkusen vai olisko parenpi pyytää sulkee kokonaa enne ku taas seuraavii häädetään veke. vikataanks kumman se saa lähtee eka pöllön vai teemun.


      • ja Herran Isä
        Zone kirjoitti:

        ...esittää toiveen, niin toivottavasti et siirry perässä kun tästä taas keräämme kimpsut kasaan ja vaihdamme palstaa. Olet selkeästi magneetti joka vetää tämän rupusakin aina sinne missä kirjoitan. Sorry Taikis.

        Tämäkö se on viesti mistä kohistaan jo tuolla naapurissakin. Voi ketunvittu sanon minä ja kysyn olisiko reaktio ollut sama jos tämän olisi näpytellyt Katunmies, Judge, Arkunkantaja tai Teemuna.


      • ja Herran Isä kirjoitti:

        Tämäkö se on viesti mistä kohistaan jo tuolla naapurissakin. Voi ketunvittu sanon minä ja kysyn olisiko reaktio ollut sama jos tämän olisi näpytellyt Katunmies, Judge, Arkunkantaja tai Teemuna.

        ....Minä,Judke ja Arkkis ollaan sentään herrasmiehiä,emme ikinä lausuisi tuollaista älyttömyyttä.
        PS. Huom.B-muna ei ole herrasmies,hän voisi yltää samalle tasolle idioottimaisuudessa kuin tsone


      • Putkivalo

        Olen samaa kokenut, ja ratkaissut sen niin, että on parempi käsittellä täällä kirjoitukset kirjoituksina. Teot ja sanat ovat pahat, ei ihminen itsessään, joten miksi ei palkita sitä kun se käyttäytyy kiltisti. Kuitenkin paras aseista (ja aaseista) riisuja on, kun ei huomioi toisen känkkistä vaan on silti ystävällinen tai edes koettaa katsoa asiaa (aasia) huumorilla :)) Eihän sitä aina jaksa, mutta yrittää voi. Eikä siinä minusta ole kyse pyllistämisestä.


      • surullista onpi tuo
        pelkkä lukija nyk. kirjoitti:

        ..olin sillo paikalla ku niit poistopyyntöi oli tehty monii, ainaskii myös p.z, z, ja bbb avauksii. miks syy on jonku palstalaisen jos kettusen mommeliin ja millaan kohdistuneet herjaamis avaukset poistettii. mitä pahaa siinä on jos tänne on kirjotellu ihan ilman riitojen haastamisia. ei kai se kirjottajien vika oo ollu jos täällä ei niitä montaa oo ollu vai onx joku minimäärä. aika paskaa porukkaa ootte kun ette kavereit puolusta vaikka ootte niitten kanssa kirjotellu, mix tulitte niitten peräs tänne kirjottelee jos oli teist nii kaameeta. annatte aina kettusen sotkee kaikki ja sit viel puskista feikata lähteneitä ku ne ei oo suostunu nuolee sen perää. muistelkaas montax kettunen on jo karkottanu täält pois. mä en voi uskoo et oon joskus ollu samaa porukkaa six paljo nyt hävettää muitten puolest. ja sitä vielä, kattokaa lukijamäärii, tätä palstaa ollaa luettu kuulkaa paljo enemmän ku muita vaik on ollu tosi vähä kirjottajii, se just varmaa on ottanu nii reiluja päähän et tartti taas tulla sotkee kaikki. onks tää nyt reilujen vai taikiksen bloki vai pelkästään ketkusen vai olisko parenpi pyytää sulkee kokonaa enne ku taas seuraavii häädetään veke. vikataanks kumman se saa lähtee eka pöllön vai teemun.

        sitä tässä katselemme, mitä sairas mieli on jälleen kehitellyt ja useitakos uusia saavat taas vieteltyä sairaaseen piirileikkiinsä. Jotkut niin innostuvat tälläisistä persoonista jotka nyt hilluvat täällä.


      • putoava kattokruunu
        Putkivalo kirjoitti:

        Olen samaa kokenut, ja ratkaissut sen niin, että on parempi käsittellä täällä kirjoitukset kirjoituksina. Teot ja sanat ovat pahat, ei ihminen itsessään, joten miksi ei palkita sitä kun se käyttäytyy kiltisti. Kuitenkin paras aseista (ja aaseista) riisuja on, kun ei huomioi toisen känkkistä vaan on silti ystävällinen tai edes koettaa katsoa asiaa (aasia) huumorilla :)) Eihän sitä aina jaksa, mutta yrittää voi. Eikä siinä minusta ole kyse pyllistämisestä.

        niinpä, kaikki pyllistäjät eivät edes tajua pyllistävänsä vaan vetävät yhä vain sädekehää päänsä päälle.
        Huipulta tullaan usein alaskin


      • Putkivalo
        putoava kattokruunu kirjoitti:

        niinpä, kaikki pyllistäjät eivät edes tajua pyllistävänsä vaan vetävät yhä vain sädekehää päänsä päälle.
        Huipulta tullaan usein alaskin

        miksi käytät vaihtuvaa nikkiä. Koska sinun silmissä ihminen on skumbag jos riitelee jonkun kanssa. Ja se joka töppää ei antsaitse anteeksiantoa. Aattele, jos käyttäisit tunnistettavaa nikkiä, joku voisi huomata että säkin töppäät...

        Tuollainen vääränlainen peesaaminen antaa minulle kuvan epävarmasta ihmisestä, joka tarvitsee muitten tukea ja mielipiteitä, taustajoukkoja. Ja sorppa vaan, mutta on myös yleensä se joka puhuu selän takana kaikkein ahkerimmin. Että saa ne taustajoukot kerättyä.

        Mutta kiitos varoituksesta. Nostan vähän mun sädekehää, ettei se heti putoo niskaan ;D


      • putoava kattokruunu
        Putkivalo kirjoitti:

        miksi käytät vaihtuvaa nikkiä. Koska sinun silmissä ihminen on skumbag jos riitelee jonkun kanssa. Ja se joka töppää ei antsaitse anteeksiantoa. Aattele, jos käyttäisit tunnistettavaa nikkiä, joku voisi huomata että säkin töppäät...

        Tuollainen vääränlainen peesaaminen antaa minulle kuvan epävarmasta ihmisestä, joka tarvitsee muitten tukea ja mielipiteitä, taustajoukkoja. Ja sorppa vaan, mutta on myös yleensä se joka puhuu selän takana kaikkein ahkerimmin. Että saa ne taustajoukot kerättyä.

        Mutta kiitos varoituksesta. Nostan vähän mun sädekehää, ettei se heti putoo niskaan ;D

        miksi pitäisi käyttää samaa nikkiä jos on vain keskustelemassa, seurustelu yms on eri juttu ja sitähän tämä ei ole kaikille.

        En myöskään pyytänyt analyysia itsestäni tuntemattomalta. Taustajoukkoilijatkin ovat eri sakkia, ehkäpä sielä päässä kun puhut niistä on enemmän aiheesta kokemusta?

        Erittäin outoa kommentointia ventovieraalle kirjoittajalle. Elämä kuitenkin on kai mielestäsi muualla kuin netissä?


      • ja ihan vakavissaan?
        vasso-Q kirjoitti:

        Myönnän, että hetken menin jopa tosissani mukaan uhoon. En tietenkään voi tietää, mitä muut ajattelevat ja varmasti toiset ovat enemmän tosissaan kuin toiset.

        Pahoittelen kuitenkin ennen kaikkea sitä, että sinä Taikis, olet saanut aiheettomia vihoja päällesi Reilujen kerhon takia. Reilut ovat alkuperäisen ajatuksensa mukaan niitä, jotka pyrkivät paljastamaan kaksinaismoralilsmin. Reilut eivät kumarra ketään ja useimmiten tulevat pilkaamaan kaikkia tai ketä tahansa juuri silloin kun sitä vähiten voisi odottaa. Reilujen kerhossa ei ole sääntöjä eikä johtajaa. Eivätkä Reilut mainosta itseään missään. He vaan ovat.

        kaikki muumit teillä laaksossa ja osa inkkareistakin näyttää pudonneen kanootista


      • hjklmn
        vasso-Q kirjoitti:

        Myönnän, että hetken menin jopa tosissani mukaan uhoon. En tietenkään voi tietää, mitä muut ajattelevat ja varmasti toiset ovat enemmän tosissaan kuin toiset.

        Pahoittelen kuitenkin ennen kaikkea sitä, että sinä Taikis, olet saanut aiheettomia vihoja päällesi Reilujen kerhon takia. Reilut ovat alkuperäisen ajatuksensa mukaan niitä, jotka pyrkivät paljastamaan kaksinaismoralilsmin. Reilut eivät kumarra ketään ja useimmiten tulevat pilkaamaan kaikkia tai ketä tahansa juuri silloin kun sitä vähiten voisi odottaa. Reilujen kerhossa ei ole sääntöjä eikä johtajaa. Eivätkä Reilut mainosta itseään missään. He vaan ovat.

        Tuolla periaatteella oletan kyseessä olevan täysin narsistisia tyyppejä!


      • tietäjä.
        Zone kirjoitti:

        ...esittää toiveen, niin toivottavasti et siirry perässä kun tästä taas keräämme kimpsut kasaan ja vaihdamme palstaa. Olet selkeästi magneetti joka vetää tämän rupusakin aina sinne missä kirjoitan. Sorry Taikis.

        vain raukkamainen ihminen.
        Sysäsit taikiksen syyksi syyn siitä kun et itse tullut toimeen kaikkien kirjoittajien kanssa.
        Häpeän puolestasi.


      • ole mikään
        tietäjä. kirjoitti:

        vain raukkamainen ihminen.
        Sysäsit taikiksen syyksi syyn siitä kun et itse tullut toimeen kaikkien kirjoittajien kanssa.
        Häpeän puolestasi.

        pyhimys. se mielistelee kaikkia mut välil teksteistä huomaa mitä mieltä se on. se ei uskalla sanoo oikeesti mitä mieltä on,nuoleskelija ja mielistelijä se on.


      • tietäjä.
        ole mikään kirjoitti:

        pyhimys. se mielistelee kaikkia mut välil teksteistä huomaa mitä mieltä se on. se ei uskalla sanoo oikeesti mitä mieltä on,nuoleskelija ja mielistelijä se on.

        niin tai näin Zone vieritti oman vikansa taikiksen syyksi


      • sietäjä.
        tietäjä. kirjoitti:

        vain raukkamainen ihminen.
        Sysäsit taikiksen syyksi syyn siitä kun et itse tullut toimeen kaikkien kirjoittajien kanssa.
        Häpeän puolestasi.

        ..pyynnön eri asiaksi kuin syytöksen.

        Mietiskelen miksi näin 'kevyt' heitto on nostattanut näin suuren myrskyn vesilasissa
        verrattuna 'paluumuuttajien' haistatteluihin ja syytöksiin.
        onko eri kirjoittajien sanomisilla eri painoarvo???
        voiko normaalisti ystävällinen kirjoittaja koskaan sanoa mitään negatiivista???
        entä voiko toisaalta aina ilkeä koskaan sanoa mitään ystävällistä???

        On jo moneen monituiseen kertaan toistunut sama kuvio taikiksen seurattua muuttoporukan perässä
        eikö milloinkaan tämä porukka opi miten siinä lopulta käy


      • sietämätön
        sietäjä. kirjoitti:

        ..pyynnön eri asiaksi kuin syytöksen.

        Mietiskelen miksi näin 'kevyt' heitto on nostattanut näin suuren myrskyn vesilasissa
        verrattuna 'paluumuuttajien' haistatteluihin ja syytöksiin.
        onko eri kirjoittajien sanomisilla eri painoarvo???
        voiko normaalisti ystävällinen kirjoittaja koskaan sanoa mitään negatiivista???
        entä voiko toisaalta aina ilkeä koskaan sanoa mitään ystävällistä???

        On jo moneen monituiseen kertaan toistunut sama kuvio taikiksen seurattua muuttoporukan perässä
        eikö milloinkaan tämä porukka opi miten siinä lopulta käy

        miten siinä käy?


      • sietäjä
        sietämätön kirjoitti:

        miten siinä käy?

        historia toistaa itseään...

        ..jokainen muutto verottaa muutaman kirjoittajan pois joukosta :(((.


      • sivuvaunu.
        sietäjä kirjoitti:

        historia toistaa itseään...

        ..jokainen muutto verottaa muutaman kirjoittajan pois joukosta :(((.

        Opettelisivat muuttajat tulemaan toimeen erilaisten kirjoittajien kanssa niin ei heidän tarvitsisi alinomaa muuttaa. Ei näitä avoimia foorumeita voi kukaan ottaa haltuunsa.


      • käsitä pahvi
        Judge evk kirjoitti:

        Tosiasioiden toteaminen olisi sinullekin tarpeen. Olikos sinullakin äo? Jotta ei, sitähän minäkin.

        Ei pärjää Judge paremmille kilpailijoilleen. Reiluissa voi pärjätä, mutta sen ulkopuolinen maailma on liian kova.


      • niin mitkä
        tietäjä. kirjoitti:

        niin tai näin Zone vieritti oman vikansa taikiksen syyksi

        viat?


      • ¨
        niin mitkä kirjoitti:

        viat?

        ed kirj


      • sietäjä
        sivuvaunu. kirjoitti:

        Opettelisivat muuttajat tulemaan toimeen erilaisten kirjoittajien kanssa niin ei heidän tarvitsisi alinomaa muuttaa. Ei näitä avoimia foorumeita voi kukaan ottaa haltuunsa.

        hyvin näytti väki tulevan toimeen KAIKKIEN kanssa kunnes pari perässähiihtäjää tuli taas nimittelemään ja häätämään palstalta. Jossain kerhossa sitä kutsutaan palstan pelastamiseksi.


      • tietäjä.
        sietäjä kirjoitti:

        hyvin näytti väki tulevan toimeen KAIKKIEN kanssa kunnes pari perässähiihtäjää tuli taas nimittelemään ja häätämään palstalta. Jossain kerhossa sitä kutsutaan palstan pelastamiseksi.

        vanhoissa viesteissä ja uudemmmissakin taikiksen tulevan toimeen KAIKKIEN kanssa. En näe syyn olevan taikiksessa. Hän näyttää kirjoitelleen palstalla ainakin yhtä kauan kuin nyt pois muuttaneet.


      • ja mielistelijä
        tietäjä. kirjoitti:

        vanhoissa viesteissä ja uudemmmissakin taikiksen tulevan toimeen KAIKKIEN kanssa. En näe syyn olevan taikiksessa. Hän näyttää kirjoitelleen palstalla ainakin yhtä kauan kuin nyt pois muuttaneet.

        tulee aina kaikkien kans toimeen.ärsyttävä piirre ihmisessä.


      • tietäjä.
        ja mielistelijä kirjoitti:

        tulee aina kaikkien kans toimeen.ärsyttävä piirre ihmisessä.

        Tasapuolinen ja avarakatseinen ihminen tulee toimeen lähes kaikkien kanssa. Huonolla itsetunnolla varustettua sellainen saattaa ärsyttää ja tasapuolinen kohtelu alkaa tuntumaan nuoleskelulta.


      • on kaksi
        tietäjä. kirjoitti:

        Tasapuolinen ja avarakatseinen ihminen tulee toimeen lähes kaikkien kanssa. Huonolla itsetunnolla varustettua sellainen saattaa ärsyttää ja tasapuolinen kohtelu alkaa tuntumaan nuoleskelulta.

        kirjoittajaa joita kohtaan taikiksen tasapuolisuus eikä avarakatseisuus ole kohdannu


      • kyssäri?
        sivuvaunu. kirjoitti:

        Opettelisivat muuttajat tulemaan toimeen erilaisten kirjoittajien kanssa niin ei heidän tarvitsisi alinomaa muuttaa. Ei näitä avoimia foorumeita voi kukaan ottaa haltuunsa.

        Annetaan kullekkin oikeus valita seuransa, mitä pahaa siinä on?


      • seuransa
        kyssäri? kirjoitti:

        Annetaan kullekkin oikeus valita seuransa, mitä pahaa siinä on?

        siinä mitään mut mikä oikeus on puhua pahaa toisista valitsemassaan seurassa?


      • tietäjä.
        on kaksi kirjoitti:

        kirjoittajaa joita kohtaan taikiksen tasapuolisuus eikä avarakatseisuus ole kohdannu

        huomannut sellaista ilmiötä. Näen taikiksen keskustelevan tasapuolisesti kaikkien kanssa.


      • kirjottaville
        tietäjä. kirjoitti:

        huomannut sellaista ilmiötä. Näen taikiksen keskustelevan tasapuolisesti kaikkien kanssa.

        tulee läpät silmille. Kahdelle ei ole tasapuolinen.


      • Helmienkalastelija
        vasso-Q kirjoitti:

        On hetkiä Nitta, jolloin toivoisin sinun ......olevan vähemmän sinä kuin olet.

        OLEN LÖYTÄNYT HELMEN!


    • Pumpulipaj

      Jos joku tietää sinusta ja elämästäsi enemmän, kuin mitä olet näillä palstoilla koskaan kertonut, niin eikö se osoita silloin sitä, että joku tuttusi on napannut kiinni henkilöllisyydestäsi keinolla tai toisella? Tai kyseessä on joku turhautunut hakkeri, joka on päässyt koneellesi seuraamaan tekemisiäsi, ja samalla saanut sinusta tietoja?

      Minulle on käynyt näillä palstoilla juuri niin, en tiedä onko kenellekään toiselle käyttäjälle, kenties, toisaalta erään viestin vuoksi sain myös tietää, kuka täällä kiusaa ja seuraa.

      Sellainen inhottava epämääräinen tunne siitä että et voi kirjoittaa palstalle asioita tuntemattomana niinkuin muut, ei ole hyvä juttu. Itse päätin kirjoittaa ainakin niin kauan, kunnes saisin selville sen, kuka viitsii härnätä ja miksi?

      Kuka, selvisi, miksi -jää hämärän peittoon, en koe että minun asiani on selvitellä sitä sen enempää.

      • on täällä palstallakin tuttuja jotka tietävät musta enemmän kuin mitä oon täällä julkisesti kertonut. Onneksi kaikki ovat osoittautuneet luottamukseni arvoisiksi eivätkä täällä ole riepotelleet asioitani, eivät vaikka aina ei ole sukset samaan suuntaan kulkeneetkaan.
        Ehkä sitä on myös täällä palstoilla tullut höpöteltyä vähän turhan paljon omista asioista, ihan helposti mun tutut tunnistais jos samalle palstalle osuisivat. Nykyään ei siitä olisi edes haittaa, mutta silloin Hakkiksen aikoihin olis kyllä nolottanut ;)

        Harmillinen oli toi sun juttus, toivottavasti se tuttu ei ollu mikään sun hyvä kaveri siellä livessä.


      • Pumpulipaj
        BonnieBonBon kirjoitti:

        on täällä palstallakin tuttuja jotka tietävät musta enemmän kuin mitä oon täällä julkisesti kertonut. Onneksi kaikki ovat osoittautuneet luottamukseni arvoisiksi eivätkä täällä ole riepotelleet asioitani, eivät vaikka aina ei ole sukset samaan suuntaan kulkeneetkaan.
        Ehkä sitä on myös täällä palstoilla tullut höpöteltyä vähän turhan paljon omista asioista, ihan helposti mun tutut tunnistais jos samalle palstalle osuisivat. Nykyään ei siitä olisi edes haittaa, mutta silloin Hakkiksen aikoihin olis kyllä nolottanut ;)

        Harmillinen oli toi sun juttus, toivottavasti se tuttu ei ollu mikään sun hyvä kaveri siellä livessä.

        ...hyvä tyyppi, että oksat pois :)


    • Aikoinaan kun palstoilla viihdyttiin enempikin, niin jätin kokoajan vastaamatta eräälle tunnetulle nimimerkille. Itseasiassa aluksi vastaamattomuus oli puhdasta vahinkoa, mutta ajan saatossa siitä muodostui tapa. Luulen ettei kukaan muu, kuin minä ja tämä toinen huomanneet ettemme koskaan vastanneet toisillemme.
      Hän vastaili niihin vähiin avauksiini tai ketjuihin joissa olin mukana yleensä hienovaraisesti ja sellaiseen tyylin ettei mun ollut pakko sanoa hänen kommentiin mitään.

      Pitkään sitä jatkui ja joskus tuli ajateltua koska hän ottaa asian puheeksi. Sitten erään kerran tuli napakka kommenti mulle jota jäin silloin miettimään. : Laskeudu sinäkin Waffen jalustalta alas! Minua tuo lausahdus naurattaa vieläkin.

      En tiedä, kai sitä meikäläinen oli vain niin ylimielinen, tai jotain sellaista. Kaltoinhan minä häntä olin kohdellut, mitä sitä kiistämään.

      • sivulliset edes huomaa. Kerro ihmeessä kuka se oli.

        *kihisee uteliaisuudesta ;)*


      • BonnieBonBon kirjoitti:

        sivulliset edes huomaa. Kerro ihmeessä kuka se oli.

        *kihisee uteliaisuudesta ;)*

        Taidan jättää kertomatta ja jätän sut suuren epätietoisuuden varjoon. Sen verran kiusaan kun sanon että henkilö on todella ristiriitaisia tunteita herättänyt ihminen. Tässä tapauksessa kyseessä on puhe naispuoleisesta henkilöstä. Enempiä tuntomerkkejä ei tipu.


        Enkös olekkin ilkee:)


      • BonnieBonBon kirjoitti:

        sivulliset edes huomaa. Kerro ihmeessä kuka se oli.

        *kihisee uteliaisuudesta ;)*

        ...tuo kihinäsi johtua myös täisaunan tarpeellisuudesta?


      • Kadunmies kirjoitti:

        ...tuo kihinäsi johtua myös täisaunan tarpeellisuudesta?

        rauhoittua vähän :(


      • TaikisN kirjoitti:

        rauhoittua vähän :(

        ...kesken iltamien valomerkkiä tarjoile ;)


      • Kadunmies kirjoitti:

        ...kesken iltamien valomerkkiä tarjoile ;)

        yhtään kivalta kun isot miehet käyttäytyy kuin penikat.


      • vasso-Q
        TaikisN kirjoitti:

        yhtään kivalta kun isot miehet käyttäytyy kuin penikat.

        Juu ei. Yrityksestä huolimatta jonkun sortin verbaalinen taantuma on miehissa tapahtunut. Tai sitten muistot ovat kultaantuneet.

        Oi aikoja, kun ukkotten kinaan menin ja Temppeliherra ylensi minut tissimunakkaaksi. En milloinkaan unohda sitä.


      • Pumpulipaj
        Waffe kirjoitti:

        Taidan jättää kertomatta ja jätän sut suuren epätietoisuuden varjoon. Sen verran kiusaan kun sanon että henkilö on todella ristiriitaisia tunteita herättänyt ihminen. Tässä tapauksessa kyseessä on puhe naispuoleisesta henkilöstä. Enempiä tuntomerkkejä ei tipu.


        Enkös olekkin ilkee:)

        Olet oikein tuhmana!

        *heristää sormia*


      • TaikisN kirjoitti:

        yhtään kivalta kun isot miehet käyttäytyy kuin penikat.

        ...varmaan minunkin kannattaisi pysyä täältä kaukana,ei vaan kykene kirjoittelemaan viisaita kun seura on niin idioottimaista...Sinä toki olet miellyttävä poikkeus sääntöön


      • Kadunmies kirjoitti:

        ...tuo kihinäsi johtua myös täisaunan tarpeellisuudesta?

        tuntuu nyt ympärille kerääntyneen taas sen verran luteita ja muita loisia et on parempi vaihtaa joksikin aikaa maisemaa. Heh, oli se hyvin aikoinaan sanottu, kun niin hyvin sitä aina jaksat toistaa, niin siis se et on ploki pilalla ;)


      • vasso-Q kirjoitti:

        Juu ei. Yrityksestä huolimatta jonkun sortin verbaalinen taantuma on miehissa tapahtunut. Tai sitten muistot ovat kultaantuneet.

        Oi aikoja, kun ukkotten kinaan menin ja Temppeliherra ylensi minut tissimunakkaaksi. En milloinkaan unohda sitä.

        ...muistoja voi kullittaa,ja tomppeliherra oli jo eläissään legenda


      • BonnieBonBon kirjoitti:

        tuntuu nyt ympärille kerääntyneen taas sen verran luteita ja muita loisia et on parempi vaihtaa joksikin aikaa maisemaa. Heh, oli se hyvin aikoinaan sanottu, kun niin hyvin sitä aina jaksat toistaa, niin siis se et on ploki pilalla ;)

        ...ponnisone korporaatiolle pitää herjatkin tarjoilla hoppeeasetilta
        Oliko sitten "hyvin sanottu" vai "raskaasti lipsautettu",siitä on porukat kovin kahta mieltä...käytäntö on osoittanut että vaihtoehdoista jälkimmäinen on todennäköisempi


      • hänestä
        Waffe kirjoitti:

        Taidan jättää kertomatta ja jätän sut suuren epätietoisuuden varjoon. Sen verran kiusaan kun sanon että henkilö on todella ristiriitaisia tunteita herättänyt ihminen. Tässä tapauksessa kyseessä on puhe naispuoleisesta henkilöstä. Enempiä tuntomerkkejä ei tipu.


        Enkös olekkin ilkee:)

        Rossusta.


    • aletaan vähitellen pääsemään asiaan, ei tarvitse enää kohta kenekään luulla mitään.

      Se on hieno asia kun valtaosalla on hyyyyyvin pitkä muisti, niin ja valikoiva.

      • 797987+876876

        Vedätkö koko viikonlopun?


      • 797987+876876 kirjoitti:

        Vedätkö koko viikonlopun?

        sun pystyvän edes vähän parempaan :)))


      • 98797987+8987979
        BonnieBonBon kirjoitti:

        sun pystyvän edes vähän parempaan :)))

        Ota sä vaan iteksesi. Älä tipu.


      • 98797987+8987979 kirjoitti:

        Ota sä vaan iteksesi. Älä tipu.

        on sentäs nikeillään kehdanneet solvata, siitä heille hatunnosto


      • 87987987+698676
        BonnieBonBon kirjoitti:

        on sentäs nikeillään kehdanneet solvata, siitä heille hatunnosto

        käyttämään nikkiä? Tuo ponniponniponni on joku sairaus kuten silsa tai kuppa, ei nikki.


      • Ranskan ope
        87987987+698676 kirjoitti:

        käyttämään nikkiä? Tuo ponniponniponni on joku sairaus kuten silsa tai kuppa, ei nikki.

        varmaan sellaselle joka ei kieliä osaa


      • 80808+87797987
        Ranskan ope kirjoitti:

        varmaan sellaselle joka ei kieliä osaa

        Toi ranskan ope on taas suuri ja säälittävä valhe.


      • 80808+87797987 kirjoitti:

        Toi ranskan ope on taas suuri ja säälittävä valhe.

        eikkä meistäkkään tulisi ikuna suomen kielen opeja


      • töpökorva
        87987987+698676 kirjoitti:

        käyttämään nikkiä? Tuo ponniponniponni on joku sairaus kuten silsa tai kuppa, ei nikki.

        tuu jo pois puskista ... korvas näkyy


      • O mores
        töpökorva kirjoitti:

        tuu jo pois puskista ... korvas näkyy

        Nitta yrittää vaihtaa korvansa :DD


      • Deekodee
        O mores kirjoitti:

        Nitta yrittää vaihtaa korvansa :DD

        on ostamasa uusia kirpparilta ku sen omat korvat on kulunu loppuun puskissa touhutessa :DDD


    • MINUSTA tuntuu tältä

      en kestä tätä

      MINUN vastauksilla

      kasvatetaan sädekehää

      • tietäjä.

        joukkoon jotka luulevat olevan korvaamattomia, mutta totuushan on ettei sota yhtä miestä kaipaa eikä yhden lokin paska saastuta valtamerta!


      • Tuulella ei ole ....
        tietäjä. kirjoitti:

        joukkoon jotka luulevat olevan korvaamattomia, mutta totuushan on ettei sota yhtä miestä kaipaa eikä yhden lokin paska saastuta valtamerta!

        miten tänne onkaan osunut näin hyviä sanasieppoja :))).

        Sataako siellä ?

        Täällä tuulee ja tulee niskaan kuin Esterin perseestä, eikä se ole vähän !


      • houréé
        tietäjä. kirjoitti:

        joukkoon jotka luulevat olevan korvaamattomia, mutta totuushan on ettei sota yhtä miestä kaipaa eikä yhden lokin paska saastuta valtamerta!

        ettei muutaman reilun roiskeet palstaa pilaa
        karavaani kulkee siitä huolimati vaikka rakit louskuttaa


      • bonbonbon
        houréé kirjoitti:

        ettei muutaman reilun roiskeet palstaa pilaa
        karavaani kulkee siitä huolimati vaikka rakit louskuttaa

        taisi tulla reisillesi huoree


      • Elä, älä ole
        bonbonbon kirjoitti:

        taisi tulla reisillesi huoree

        Asiat eivät koskaan ole niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa


      • Motores com
        Elä, älä ole kirjoitti:

        Asiat eivät koskaan ole niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa

        Kokemuksen kovalla rintaäänellä


      • and bye
        Motores com kirjoitti:

        Kokemuksen kovalla rintaäänellä

        Et voi elää minun elämääni, koeta siis tehdä omasi onnelliseksi.


      • truis gui
        and bye kirjoitti:

        Et voi elää minun elämääni, koeta siis tehdä omasi onnelliseksi.

        pihallasi


    • Putkivalo

      tämä aloitus ;D Kolahti, koska alkukesästä sekoilin juuri tuolla saralla.

      Muutaman vuoden kirjoittelin samalla palstalla muuan todella mukavan miehen kanssa, osittain flirttailtiin ja loppujen lopuksi taisin ihastua. Aloin uskomaan että ainakin osa hänen aloituksista oli mulle kirjoitetut, vaikka hän oli selvellä suomenkielellä sanonut ettei ole täältä mitään sellaista hakemassa. Kun vihdoin tajusin ettei hän mitään halua minulta, olin kuin puulla puupäähän lyöty, en ymmärtänyt mitään ja aloin rähjätä.

      Että mua kaduttaa se koko juttu. Kuitenkin kauan täällä oleillut ja nähnyt miten käy kun ottaa asiat liian henkilökohtaisesti! Mun olisi pitänyt tajuta! Yritän ottaa sen siltä kannalta, että se oli läksy jonka mun oli opittava. Lesson learned, mitä seuraavaks :))

    • teitä on

      kohdeltu kaltoin ja siks oon suruissain.Se koskee.

    • . .. . .

      ja pappat samoin..

      Ja sitten jo saakin kaikkia mollata ja hukkua täysin häpeilemättä..

      minä-minä mummot ja papat... oi ei..l.

      • ...

        haula hukkua


    • justiinniin

      just tään takii palsta on ihan sekasin :(((

    • Kuunkulkija-

      D-duurissa. Näin se jostain kumman syystä on. Lisäksi hyväkin keskustelu kääntyy helposti keskustelukumppanin henkilökohtaisiin ominaisuuksiin vaikkei niistä voi tietää mitään. Ehkä se on jonkinlainen täysin puuttuvan itsetunnon ja piilossapysymisvietin sekoitus.
      Toinen minua ihmetyttävä asia on esiteinien käsitys nettielokuvista ja muista elokuvista. Tai nettimusasta ja tavallisesta musasta. Ikäänkuin olisi kahdenlaisia. Perin lapselliselta tuntuu myös piraattipuolue. On kun joku kommuuni missä kaikki toisen tekemä on omaa vaikkei itse osata tehdä mitään. Jännää. Tosin lievennyksenä, aika kalliita ovat äänitteet joka kait on osittain johtanut omituisuuksiin. Esim CD levyn oikea hinta voisi olla 10e eikä yli 20e.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe