Onko totta että Habboon on tulossa keris setelit? Onks Ranskan Habbos nyt jo ne vai? Jos on tulos noi kerissetelit nii kandeisko myydä kaikki kerikset, ettei tuu häviöö?
Kerissetelit Habboon?
3
426
Vastaukset
- Habbo rahastaa!
Suomen Habboonkin on tulossa nämä "kerissetelit". Kerisseteleitä tullaan myymään ainakin 2kk:n kokeiluna. Itse yritin Habbomaticista etsiä tästä tietoa, mutta heillä ei ollut tästä näemmä tietoa. Kerisseteleitä tullaan myymään 10e, 15e ja 20e arvoisina. Myyntipisteistä en tiedä itse ainakaan, täytynee kysyä Sulakkeelta. Voin informoida tarkemmin tänne kun tiedän (kysyttyäni).
Tässä kuitenkin se mitä tällä hetkellä tiedän tulevista kerisseteleistä:
Kerisseteli 10e "Vihreyttä syksyyn":
- Aloe Vera
Toimii myös kosteusvoiteena
- Vihreä Tyyny
Pullea ja pehmeä
- Jade lohikäärme
Tultasyöksevä peto
Kerisseteli 15e "Kotini on palatsini":
- Kuninkaantuoli
Vain kingeille!
- Musta Peto
otep atsum
- Kultapylväs
Pylväs antiikin ajalta
- Hopeavaltikka
Keisarin oikea käsi
20e kerisseteli "Sekalaista sakkia":
- Tuuttikone
Minttujätskiä
- Joulusermi
Terveiset Korvatunturilta
- Kärpäsloukku
Eroon pörräävistä ötököistä!
- Pronssifantti
Kärsämäen käsityötä
- Punainen Savukone
Puff puff puff!
Loppuun vielä oma kommenttini tästä: Aika p*skamaista jos Habboon tulee nämä. Varmasti keristen arvo laskee ja monet lopettaa taas Habbon. Silkkaa rahastusta sanon minä. - jee hyvä seitikki
mä kyl aijon ostaa heti näit jos tulee myyntii ;-D habbos kyl kaikki nii kallist 66 kolee 10 egee ja sillee... no jos noi tulee nii saa kamaa halvemmal!! kannatan kyl.
- EI TULE MUUTES!!
Ei muuten varmana tule,koska miks jotaa kerisseteleitä? ja "20e kerisseteli "Sekalaista sakkia":
- Tuuttikone
Minttujätskiä
- Joulusermi
Terveiset Korvatunturilta
- Kärpäsloukku
Eroon pörräävistä ötököistä!
- Pronssifantti
Kärsämäen käsityötä
- Punainen Savukone
Puff puff puff!" !!!!!!!!!!!!!!! VAIN 20E!!!!!!!!!!! Tämä on minun mielipiteeni että ei muuten varmana tule,luulenpa vain että olette vaa keksinny omasta päästänne tuon "kerisseteli" jutun...Hevonpaskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483