Torjukaa haku"palvelut"

Pois kaikki turha

Täällä aina välillä ihmiset tuskailevat noiden huijareiksi kokemisensa hakemisto"palvelujen" kanssa. Minä olen tässä kesän aikana hoksannut, että kun en ole noita "palveluja" tilannut, niin eihän minun firmani siellä tarvitse näkyä. Ainakaan minä en halua käyttää tuommoisia "palveluja" jos etsin jotain firmaa tai palveluja. Jos haluan tietoa tietystä firmasta, gooletan sen nimeä ja nuo "hakemistopalvelut" vain sotkevat hakutulosta, niistä löytyy vain firman nimi ja osoite, ei muuta, ei edes linkkiä firman sivulle, ja näkyviin tuleva tieto voi olla jopa vanhentunutta. Kun sitten näitä hakuosumia tulee ruututolkulla, niin jokaisesta napsahtaa maksu "palvelun" ostamiseen sortuneelle yrittäjälle.

Olenkin nyt goolettanut säännöllisesti firmani nimeä ja ottanut aktiivisesti yhteyttä noihin "palveluntarjoajiin" ja pyytänyt poistamaan kaikki yritykseni tiedot. Teho on alkanut näkyä, mutta vielä on muutama taho, johon pitää otaa yhteyttä. Kohta on ainakin meikäläisen firmaa googlettamalla löydettävissä vain asiaa eikä haku"palvelu"saastetta :=)

Toimikaa kaikki yrittäjät näin. Silloin nuo "palveluntarjoajat" häviävät vähitellen luonnollisen poistuman kautta.

7

873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paras toimialallaan

Meille ei soittele onneksi enään kukaan. Perseestä ne on kaikki.

• Tyhjää täynnä

loppuu kahdella alueella. Onneksi metsillemme. Pieni alue. Pieni teksti. Vastaavasti eritttäin kalliit hinnat. Silti ei kannattanut. Eivät enää saa ilmoitusrahojani.

• Tyhmät kärsii

Vain umpityhmä maksaa niille.

• qqqqqqqqqqq
    • Convoy T

Kaikista pahin, eipä taida olla puhdas omatunto kun kaikki heitä koskevat keskustelut häviää palstoilta.

• Turha firma

yrittäjille Eniro Oy:n lopettaessa toimintansa. raha ja aika säästyvät. Vain puhelinnumeropalvelu jää Kajjaaniin.

• Eero---
        Turha firma kirjoitti:

yrittäjille Eniro Oy:n lopettaessa toimintansa. raha ja aika säästyvät. Vain puhelinnumeropalvelu jää Kajjaaniin.

Eniro ja Fonecta ovat sentään kelvollisia yrityksiä.

Näiden siivellähän on nämä huijariyritykset perustettu jo nimetkin valittu lähelle
        Ala-arvoisia ovat Enicta, Foneca, directa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3255
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1832
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1757
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1701
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1369
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe