mukavia miehiä ei ole..

vittuuntunut

Olen vajaan vuoden ollut nyt sinkkuna, olen aika paljon baareissa pyörinyt ja hankkinut uusia tuttavuuksia. Näitä miehiä ei kuitenkaan kiinnosta seurustelu vaan baareissa juokseminen ja sinkkuelämä yleensä, eli olen vain joku yhden illan korkeintaan parinviikon viihdyke heille. Miehiä on tullut kahlattua läpi jo ihan kiitettävästi miten voi olla että mistään ei saa normaalia mukavaa miestä. Ihme hihhuleita kaikki, olisi edes yksi jolla olisi jalat maassa, muuta en vaadi.

65

2583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veikka_

      Sinun täytyy osin astella peilin eteen.
      Siellä missä olet viihtynyt, ovat viihtyneet myös nämä väärät tyypit.

      Tee elämääsi suurempi käännös: uusia harrastuksia...aktiviteetteja.
      Vaihda edes toisenlaiseen baariin. Sellaiseen jossa soitetaan esim. perinteistä
      tanssimusiikkia. Sieltä saattaa löytyä iloisesti yllättävä parkettien partaVeikko;)

    • ^

      Kun kerta toisensa jälkeen naiset antavat pakit samoilla sanoilla: "Olet mukava mies, mutta..." niin miksi olla enää mukava?

      • elämäntapa inkkari

        niin sä sitten viksuna haluat tylyt pakit...? Lupaan toteuttaa haavettasi seuraavat kaksi kuukautta. Olen itsekin niin kyllästynyt tähän "tarjontaan" että siirrän telttani tuonne vittumaisten leiriin.


    • oudoista oudoin

      Olen aloittajan kanssa tullut ihan samaan lopputulokseen. Toisaalta olen myös kyllästynyt tuohon fraasiin "hanki harrastuksia ja aktiviteettejä omaan elämään niin löydät miehen". On minulla elämässäni harrastuksia ja aktiviteettejä, mutta baarissa kaikki "mieheni" olen tavannut. Eihän harratuksien puute ole syy siihen, että käymme baareissa eikä myöskään toisin päin.

      Ehkä vaan on opittava elämään sen kanssa että hyviä miehiä ei ole missään muualla kun täällä netissä...

    • ,.........

      Eiköhän me molemmat tiedetä että jopa sieltäkin voisi löytää ihan kunnollisen miehen mutta ne ei sua kiinnosta.

      • ?poikamies

        Naulan kantaan. Jännästihän ne baari miehet käsittelevät naisia koska heillä on kokemusta jä näkemystä tässä menestymiseen ja niin usea nainen siitä tykkää. Tulos on vaan niin tavallisesti makkarin kautta ulos. Miksi suostutte siihen?

        Toiseen ihmiseen, naiseen varsinkin, tutustuminen muuten kuin baarissa humalassa (koodi) on lähes tapu suomessa nykyään, mikäli siinä yhtään on romantiikan aineksia koossa.

        En minä harrasta siksi että jonkun naisen saisin lenkkipolulla hikisenä nähdä :D


    • -mies-

      jos joutuu kokoajan pumpatuksi ja dumpatuksi niin silloin tulee vain ja ainoastaan antaneeksi sellaisille miehille, jotka hyväksyvät sut panoksi, mutta eivät pidä sinua tyttöystävän arvoisena.

      eli laske rimaa.

      Minulla on yksi naispuolinen tuttu, joka ei ole mitenkään erityisen kaunis, omasta mielestäni keskimääräistä epäviehättävämpi. Silti hänellä on aina ollut poikaystäväehdokkaita, siis miehiä, jotka haluavat alkaa seurustelemaan hänen kanssaan ja niistä hän on sitten valkannut itselleen parhaimman poikaystäväksi.

      Juju onkin siinä, että hänelle kelpaavat tavalliset ja myös tavallista vaatimattomammannäköiset miehet. Jos hän vetäisi rimansa liian korkealle ja antaisi niille baarivonkaajille, lopputulos olisi täysin sama kuin sulla.

      Eli kun nuori nainen sanoo ettei löydä miestä, vika löytyy peilistä.

      • -nainen-

        mutta rumalla miehellä ei tee mitään. Ällöttää ajatuskin että pitäisi koskea johonkin hirvitykseen. Joten mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.


      • Blöääh
        -nainen- kirjoitti:

        mutta rumalla miehellä ei tee mitään. Ällöttää ajatuskin että pitäisi koskea johonkin hirvitykseen. Joten mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.

        ...suhteen hyvyys on kiinni vain ja ainoastaan miehen ulkonäöstä? Onneksi et ole pinnallinen :)


      • -nainen-
        Blöääh kirjoitti:

        ...suhteen hyvyys on kiinni vain ja ainoastaan miehen ulkonäöstä? Onneksi et ole pinnallinen :)

        "Juju onkin siinä, että hänelle kelpaavat tavalliset ja myös tavallista vaatimattomammannäköiset miehet." Niinhän tuo -mies- väittää....


      • .
        Blöääh kirjoitti:

        ...suhteen hyvyys on kiinni vain ja ainoastaan miehen ulkonäöstä? Onneksi et ole pinnallinen :)

        ole pinnallinen eikä arvota naisia ulkonäön perusteella.


      • kylmä nainen
        . kirjoitti:

        ole pinnallinen eikä arvota naisia ulkonäön perusteella.

        Aivan. Mutta eiväthän putkiaivot sellaista ymmärrä.


      • -mies-
        -nainen- kirjoitti:

        mutta rumalla miehellä ei tee mitään. Ällöttää ajatuskin että pitäisi koskea johonkin hirvitykseen. Joten mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.

        "mutta rumalla miehellä ei tee mitään"

        Niin, mutta sitten on ihan turha valittaa netissä ettei muka mukavia miehiä ole, vaan oikea valituksen aihe olisi "Olen niin ruma etten kelpaa panopatjaa kummoisemmaksi kuin semmoisille, joita en itse kelpuuta, miten hankin kauniimman naaman ja piukemman pyllyn?" Ja vastaus voisi olla jotain luokkaa laihduta, kuntoile, käy jumpassa, opettele meikkaamaan, sekä hanki jostain tylitajua.

        Eiks niin?


      • -nainen-
        -mies- kirjoitti:

        "mutta rumalla miehellä ei tee mitään"

        Niin, mutta sitten on ihan turha valittaa netissä ettei muka mukavia miehiä ole, vaan oikea valituksen aihe olisi "Olen niin ruma etten kelpaa panopatjaa kummoisemmaksi kuin semmoisille, joita en itse kelpuuta, miten hankin kauniimman naaman ja piukemman pyllyn?" Ja vastaus voisi olla jotain luokkaa laihduta, kuntoile, käy jumpassa, opettele meikkaamaan, sekä hanki jostain tylitajua.

        Eiks niin?

        No, minäpä hankin jostain ison korillisen tylitajua (mitä sitten lieneekään). Samalla logiikalla myös ATM.t voivat petrata itseään ja lakata valittamasta, vai?


      • Näinonjuu
        kylmä nainen kirjoitti:

        Aivan. Mutta eiväthän putkiaivot sellaista ymmärrä.

        Pointtihan oli nimenomaan se, että naisten on ihan turha esittää vähemmän pinnallista tai syvällisempää kuin miehet, kun ovat tasan tarkkaan yhtä pinnallisia kuin miehet. Naisistakin valtaosa tyrmää suuren osan miehistä pelkän ulkonäön tai pituuden perusteella.

        On siis ihan turha ulista että "mistään ei saa normaalia mukavaa miestä", jos valikoi seuransa pelkän kuoren perusteella. Pätee myös miesten valittamiseen.


      • -nainen-
        Näinonjuu kirjoitti:

        Pointtihan oli nimenomaan se, että naisten on ihan turha esittää vähemmän pinnallista tai syvällisempää kuin miehet, kun ovat tasan tarkkaan yhtä pinnallisia kuin miehet. Naisistakin valtaosa tyrmää suuren osan miehistä pelkän ulkonäön tai pituuden perusteella.

        On siis ihan turha ulista että "mistään ei saa normaalia mukavaa miestä", jos valikoi seuransa pelkän kuoren perusteella. Pätee myös miesten valittamiseen.

        "Pointtihan oli nimenomaan se, että naisten on ihan turha esittää vähemmän pinnallista tai syvällisempää kuin miehet, kun ovat tasan tarkkaan yhtä pinnallisia kuin miehet. Naisistakin valtaosa tyrmää suuren osan miehistä pelkän ulkonäön tai pituuden perusteella."
        Hyvä. Vihdoinkin asiaa.

        " On siis ihan turha ulista että "mistään ei saa normaalia mukavaa miestä", jos valikoi seuransa pelkän kuoren perusteella."
        Täyttä soopaa. Yritätte jotenkin vängetä tämän asia siten että kaikki hyvännäköiset miehet ovat pelureita ja ne vaatimattoman näköiset mukavia? Eihän asia niin ole. Etsin sen hyvännäköisen ja mukavan itselleni tai olen ilman. Siinä ei sen kummenpia ulinoita tai valituksia tarvita.


      • -mies-
        -nainen- kirjoitti:

        No, minäpä hankin jostain ison korillisen tylitajua (mitä sitten lieneekään). Samalla logiikalla myös ATM.t voivat petrata itseään ja lakata valittamasta, vai?

        "No, minäpä hankin jostain ison korillisen tylitajua (mitä sitten lieneekään)"

        Jaa eli yli siitä mistä aita on matalin?

        " Samalla logiikalla myös ATM.t voivat petrata itseään ja lakata valittamasta, vai?"

        Niin no jos vähänkin ajattelee järjellä, niin pystyykö suomi24-palstalla valittamalla muuttamaan naisia niin että pillua alkaa tulemaan, vai olisiko salilla käynti, trendikkäiden vaatteiden ostaminen, statuksen ja arvostuksen hankkiminen ja muutaman pelimiesniksin opettelu kenties vähän tehokkaampaa tässä suhteessa?


      • -mies-
        -nainen- kirjoitti:

        "Pointtihan oli nimenomaan se, että naisten on ihan turha esittää vähemmän pinnallista tai syvällisempää kuin miehet, kun ovat tasan tarkkaan yhtä pinnallisia kuin miehet. Naisistakin valtaosa tyrmää suuren osan miehistä pelkän ulkonäön tai pituuden perusteella."
        Hyvä. Vihdoinkin asiaa.

        " On siis ihan turha ulista että "mistään ei saa normaalia mukavaa miestä", jos valikoi seuransa pelkän kuoren perusteella."
        Täyttä soopaa. Yritätte jotenkin vängetä tämän asia siten että kaikki hyvännäköiset miehet ovat pelureita ja ne vaatimattoman näköiset mukavia? Eihän asia niin ole. Etsin sen hyvännäköisen ja mukavan itselleni tai olen ilman. Siinä ei sen kummenpia ulinoita tai valituksia tarvita.

        "" On siis ihan turha ulista että "mistään ei saa normaalia mukavaa miestä", jos valikoi seuransa pelkän kuoren perusteella."
        Täyttä soopaa. Yritätte jotenkin vängetä tämän asia siten että kaikki hyvännäköiset miehet ovat pelureita ja ne vaatimattoman näköiset mukavia? Eihän asia niin ole."

        Nyt sulta menee kyllä puurot ja vellit pahasti sekaisin. Ei miehestä tee peluria se, että käy naimassa jotain naista, joka ei sitten selvin päin katsottuna kelpaakaan, ei tosiaankaan tee. Nainen joka pitää liian korkeaa rimaa omaan naamatauluun verrattuna, käy niin että häntä naivat ainoastaan puutteessa olevat ja/tai sen verran humalassa olleet, että todellisuus paljastuu vasta myöhemmin.

        "Eihän asia niin ole. Etsin sen hyvännäköisen ja mukavan itselleni tai olen ilman. Siinä ei sen kummenpia ulinoita tai valituksia tarvita."

        Niin siis oletko sinä tuo AP? AP valittaa ettei ole mukavia miehiä, vaikka todellisuudessa ongelmana ei ole mukavien miesten, vaan hänen oma viehättävyyden puute. Nuorehko nainen löytää aina itselleen sopivan kumppanin, kunhan myöntää tosiasiat eikä kurkottele kuuseen.


      • -nainen-
        -mies- kirjoitti:

        "No, minäpä hankin jostain ison korillisen tylitajua (mitä sitten lieneekään)"

        Jaa eli yli siitä mistä aita on matalin?

        " Samalla logiikalla myös ATM.t voivat petrata itseään ja lakata valittamasta, vai?"

        Niin no jos vähänkin ajattelee järjellä, niin pystyykö suomi24-palstalla valittamalla muuttamaan naisia niin että pillua alkaa tulemaan, vai olisiko salilla käynti, trendikkäiden vaatteiden ostaminen, statuksen ja arvostuksen hankkiminen ja muutaman pelimiesniksin opettelu kenties vähän tehokkaampaa tässä suhteessa?

        "Niin no jos vähänkin ajattelee järjellä, niin pystyykö suomi24-palstalla valittamalla muuttamaan naisia.."
        Tähän onkin hyvä lopettaa tämänpäiväinen paskan jauhanta.


      • Näinseonjuu
        -nainen- kirjoitti:

        "Pointtihan oli nimenomaan se, että naisten on ihan turha esittää vähemmän pinnallista tai syvällisempää kuin miehet, kun ovat tasan tarkkaan yhtä pinnallisia kuin miehet. Naisistakin valtaosa tyrmää suuren osan miehistä pelkän ulkonäön tai pituuden perusteella."
        Hyvä. Vihdoinkin asiaa.

        " On siis ihan turha ulista että "mistään ei saa normaalia mukavaa miestä", jos valikoi seuransa pelkän kuoren perusteella."
        Täyttä soopaa. Yritätte jotenkin vängetä tämän asia siten että kaikki hyvännäköiset miehet ovat pelureita ja ne vaatimattoman näköiset mukavia? Eihän asia niin ole. Etsin sen hyvännäköisen ja mukavan itselleni tai olen ilman. Siinä ei sen kummenpia ulinoita tai valituksia tarvita.

        "Yritätte jotenkin vängetä tämän asia siten että kaikki hyvännäköiset miehet ovat pelureita ja ne vaatimattoman näköiset mukavia?"

        Ei yritetä. Kukaan ei väittänyt näin.

        Pointti on se, että naiset valittavat ettei löydy normaalia ja mukavaa miestä, mutta todellisuudessa jättävät mainitsemassa suurimman osan vaatimuksista. Todellisuudessa nainen tarkoittaa suunnilleen että:

        "Mistään ei löydy normaalia ja mukavaa miestä, joka olisi lisäksi keskivertoa komeampi ja pidempi, miehekäs ja itsevarma, kavereitani viihdyttävä huumoriveikko, olisi niin ja näin koulutettu, tuollaisissa töissä jne jne."

        Tuo siitä riippumatta, että millainen nainen itse "tasoltaan" on. Kysymys ei siis ole siitä ettei sellaista normaalia ja mukavaa miestä olisi tarjolla vaikka joka sormelle, mutta kun ne joita on tarjolla eivät kelpaa. Nainen on jossain vaiheessa päättänyt että jos mies ei ole sitä ja tätä ja tuota, niin suhde ei voi olla hyvä. Tällä harvoin on mitään tekemistä todellisuuden kanssa, mutta kun nainen on niin päättänyt, niin sitten ollaan mielummin yksin kuin suhteessa sellaisen miehen kanssa joka ei sitä naisen omassa päässä rakentamaa vaatimuslistaa täytä. Todellisuudessa harva pari on toisensa "valinnut" jonkun typerän listan perusteella.

        Se EI ole miesten vika, jos naiselle ei kelpaa se mihin omat rahkeet riittävät. Ei se nainen tule yhtään sen parempaa miestä saamaan siten että haukkuu ne miehet huonoiksi joita olisi tarjolla. Tällainen nainen aiheuttaa ihan itse sen oman sinkkuutensa, eikä se ole yhdenkään "huonon" miehen vika. Pätee myös miesten kohdalla.

        "Etsin sen hyvännäköisen ja mukavan itselleni tai olen ilman."

        Etsi toki, mutta missään ei ole luvattu että juuri sinä sellaisen saisit. Jos sellaiset miehet eivät koskaan sinusta tosissaan kiinnostu, niin ilmeisesti et ole heidän mielestään riittävän "tasokas".


    • perusteluja kiitos

      Mistä olet päätellyt että heitä ei kiinnosta seurustelu? Ehkä heitä ei vaan kiinnosta seurustelu sinun kanssasi? Jollekin se selviää yhdessä illassa tai joku kärsivällisempi jaksaa tutustua pari viikkoa.

    • olin jonossa

      vittumaisella asenteella tuskin mukavaa miestä löytää.

    • mies olen

      jos tarkoitat, että sulle sopivia (sun mielestä mukavia ja seksikkäitä) miehiä ei ole *sulle* trajolla irtoseksiä enempään. Selitys on yksinkertainen: sua kiinnostaa pieni joukko miehiä, joista on samalla tavalla kiinnostuneita moninkertainen määrä muitakin naisia - näillä miehillä on siis mahdollisuus vaihtaa naista kerran viikossa, joten tietysti he niin tekevät. Valitettavasti en näe mitään ratkaisua ongelmaasi. Et voi tyytyä vähemmän itseäsi miellyttävään mieheen, koska ei mies halua olla se, johon vain tyydytään, kun irtosuhdemiehet eivät huolineet. Valehtelemalla saatat onnistua.

      • *vappu*

        Tuossa on osoittain totuuden siemen. Tasokkaita miehiä on niin vähän ja tietysti muutkin tällaisen haluaisit. Et siis ole kisassa yksin MUTTA läheskään kaikki noista miehistä eivät ole mitään pelimiehiä. Kannattaa siis katsastella rauhassa. Se oma ihana kulta on jossain ja tulee vastaa vielä.


      • vittuuntunut
        *vappu* kirjoitti:

        Tuossa on osoittain totuuden siemen. Tasokkaita miehiä on niin vähän ja tietysti muutkin tällaisen haluaisit. Et siis ole kisassa yksin MUTTA läheskään kaikki noista miehistä eivät ole mitään pelimiehiä. Kannattaa siis katsastella rauhassa. Se oma ihana kulta on jossain ja tulee vastaa vielä.

        No niin kiitos vaan vastauksista olen siis ap kirjoittaja. Ja tiedoksi että olen kyllä rimaa laskenut ja ei todellakaan tarvi olla mikään hyvännäköinen, vaan ihan perusjätkä riittää. Arvostan enemmän hyviä tapoja ja muuta hyviä luonteenpiirteitä kuin ulkonäköä. Ja kyllä olen mielestäni ihan perusnätti tyttö, aika paljon olen aina panostanut omaan ulkonäkööni. Mutta niitä "kunnon miehiä" ei vaan enään ole, tai baarsita niitä ei ainakaan löydä tiedä sitten missä ovat....


      • Kunnon mies
        vittuuntunut kirjoitti:

        No niin kiitos vaan vastauksista olen siis ap kirjoittaja. Ja tiedoksi että olen kyllä rimaa laskenut ja ei todellakaan tarvi olla mikään hyvännäköinen, vaan ihan perusjätkä riittää. Arvostan enemmän hyviä tapoja ja muuta hyviä luonteenpiirteitä kuin ulkonäköä. Ja kyllä olen mielestäni ihan perusnätti tyttö, aika paljon olen aina panostanut omaan ulkonäkööni. Mutta niitä "kunnon miehiä" ei vaan enään ole, tai baarsita niitä ei ainakaan löydä tiedä sitten missä ovat....

        Tämä palsta on täynnä kunnon miehiä.


      • .
        Kunnon mies kirjoitti:

        Tämä palsta on täynnä kunnon miehiä.

        kunnon mies on misogyyni lutkittelija joka vihaa myös elämää. Palstan kunnollinen tarkoittaa itseään täynnä olevaa narsistia, palstan kunnollinen on kaikkea muuta kun kunnollinen.


      • Tmp88
        vittuuntunut kirjoitti:

        No niin kiitos vaan vastauksista olen siis ap kirjoittaja. Ja tiedoksi että olen kyllä rimaa laskenut ja ei todellakaan tarvi olla mikään hyvännäköinen, vaan ihan perusjätkä riittää. Arvostan enemmän hyviä tapoja ja muuta hyviä luonteenpiirteitä kuin ulkonäköä. Ja kyllä olen mielestäni ihan perusnätti tyttö, aika paljon olen aina panostanut omaan ulkonäkööni. Mutta niitä "kunnon miehiä" ei vaan enään ole, tai baarsita niitä ei ainakaan löydä tiedä sitten missä ovat....

        "Mutta niitä "kunnon miehiä" ei vaan enään ole, tai baarsita niitä ei ainakaan löydä tiedä sitten missä ovat...."

        Täältä Etelä-Pohjanmaan eräästä baarista voisi löytyä ^_^

        Minä olen alkanut baareissa käymään kun moni niin kehuu kuinka sieltä löytyy se oikea. Nyt kun olen baarissa huikeat 5 kertaa ollut (ikää kuitenkin jo pian 22) niin voisin todeta, että ei sieltä kyllä näytä kunnollisia naisia löytyvän. Itse en juo niin toivon, että tuleva kumppanikaan ei ole mikään pesusieni. Nyt tässä voin ihmetellä, että mitä ihmettä oikein siellä baarissa sitten teen. En kyllä yhtään tiedä, mutta ehkä oletan, että baarissa on helpompi lähestyä naisia ja tehdä tuttavuutta. Eipä ole tulosta tullut... Ehkä sitä voisi palata elämään ennen noita viittä baarireissua ja etsiä jostain muualta.


      • ,,,,,
        Kunnon mies kirjoitti:

        Tämä palsta on täynnä kunnon miehiä.

        Niin on, miesten parhaat löytyy täältä. Kunnon miehiä, jotka eivät tyydy rumiin naisiin tai käytettyihin lutkiin - sellaisilla ei tee mitään.


      • aamun paras
        ,,,,, kirjoitti:

        Niin on, miesten parhaat löytyy täältä. Kunnon miehiä, jotka eivät tyydy rumiin naisiin tai käytettyihin lutkiin - sellaisilla ei tee mitään.

        "Kunnon miehiä, jotka eivät tyydy rumiin naisiin tai käytettyihin lutkiin - sellaisilla ei tee mitään."
        Tämä pitäisi oikein suurentaa otsikoksi niin hyvin sattui kohdalleen, vai mitä "kunnon miehet"?


      • aina parenee
        Tmp88 kirjoitti:

        "Mutta niitä "kunnon miehiä" ei vaan enään ole, tai baarsita niitä ei ainakaan löydä tiedä sitten missä ovat...."

        Täältä Etelä-Pohjanmaan eräästä baarista voisi löytyä ^_^

        Minä olen alkanut baareissa käymään kun moni niin kehuu kuinka sieltä löytyy se oikea. Nyt kun olen baarissa huikeat 5 kertaa ollut (ikää kuitenkin jo pian 22) niin voisin todeta, että ei sieltä kyllä näytä kunnollisia naisia löytyvän. Itse en juo niin toivon, että tuleva kumppanikaan ei ole mikään pesusieni. Nyt tässä voin ihmetellä, että mitä ihmettä oikein siellä baarissa sitten teen. En kyllä yhtään tiedä, mutta ehkä oletan, että baarissa on helpompi lähestyä naisia ja tehdä tuttavuutta. Eipä ole tulosta tullut... Ehkä sitä voisi palata elämään ennen noita viittä baarireissua ja etsiä jostain muualta.

        22-vuotias pojan koltiainen etsimässä tulevaa kumppania. LOL


      • Tmp88
        aina parenee kirjoitti:

        22-vuotias pojan koltiainen etsimässä tulevaa kumppania. LOL

        Mikähän se tässä niin kovasti huvittaa? Sekö, että itse olet jo vanha ja et enää pysty ketään etsimään tai edes löytämään? Olisi ehkä kannattanut aloittaa etsiminen ennemmin.


      • -mies-
        Tmp88 kirjoitti:

        "Mutta niitä "kunnon miehiä" ei vaan enään ole, tai baarsita niitä ei ainakaan löydä tiedä sitten missä ovat...."

        Täältä Etelä-Pohjanmaan eräästä baarista voisi löytyä ^_^

        Minä olen alkanut baareissa käymään kun moni niin kehuu kuinka sieltä löytyy se oikea. Nyt kun olen baarissa huikeat 5 kertaa ollut (ikää kuitenkin jo pian 22) niin voisin todeta, että ei sieltä kyllä näytä kunnollisia naisia löytyvän. Itse en juo niin toivon, että tuleva kumppanikaan ei ole mikään pesusieni. Nyt tässä voin ihmetellä, että mitä ihmettä oikein siellä baarissa sitten teen. En kyllä yhtään tiedä, mutta ehkä oletan, että baarissa on helpompi lähestyä naisia ja tehdä tuttavuutta. Eipä ole tulosta tullut... Ehkä sitä voisi palata elämään ennen noita viittä baarireissua ja etsiä jostain muualta.

        "Nyt kun olen baarissa huikeat 5 kertaa ollut (ikää kuitenkin jo pian 22) niin voisin todeta, että ei sieltä kyllä näytä kunnollisia naisia löytyvän. "

        Oikein KOKONAISTA kertaa?

        Haloo! Kuvitteletko tosiaan että baariin vain kävellään ja sieltä napataan itselleen käsikynkkään tuleva mies tai vaimo? Missä on realiteettien tajuaminen?

        "En kyllä yhtään tiedä, mutta ehkä oletan, että baarissa on helpompi lähestyä naisia ja tehdä tuttavuutta. Eipä ole tulosta tullut..."

        No älä?
        "Olen nyt käynyt Marco Bjurströmin tanssitunneilla viisi kertaa enkä vieläkään osaa piruettia enkä saa edes spagaattia, ihan turha paikka!"


      • -mies-
        vittuuntunut kirjoitti:

        No niin kiitos vaan vastauksista olen siis ap kirjoittaja. Ja tiedoksi että olen kyllä rimaa laskenut ja ei todellakaan tarvi olla mikään hyvännäköinen, vaan ihan perusjätkä riittää. Arvostan enemmän hyviä tapoja ja muuta hyviä luonteenpiirteitä kuin ulkonäköä. Ja kyllä olen mielestäni ihan perusnätti tyttö, aika paljon olen aina panostanut omaan ulkonäkööni. Mutta niitä "kunnon miehiä" ei vaan enään ole, tai baarsita niitä ei ainakaan löydä tiedä sitten missä ovat....

        "Ja kyllä olen mielestäni ihan perusnätti tyttö"

        no et ole tarpeeksi nätti jos sut aina jätetään.

        vaihtoehtoisesti olet sitten ihan surkea sängyssä tai muuten mahdoton/tylsä/whatever luonne.


      • Tmp88
        -mies- kirjoitti:

        "Nyt kun olen baarissa huikeat 5 kertaa ollut (ikää kuitenkin jo pian 22) niin voisin todeta, että ei sieltä kyllä näytä kunnollisia naisia löytyvän. "

        Oikein KOKONAISTA kertaa?

        Haloo! Kuvitteletko tosiaan että baariin vain kävellään ja sieltä napataan itselleen käsikynkkään tuleva mies tai vaimo? Missä on realiteettien tajuaminen?

        "En kyllä yhtään tiedä, mutta ehkä oletan, että baarissa on helpompi lähestyä naisia ja tehdä tuttavuutta. Eipä ole tulosta tullut..."

        No älä?
        "Olen nyt käynyt Marco Bjurströmin tanssitunneilla viisi kertaa enkä vieläkään osaa piruettia enkä saa edes spagaattia, ihan turha paikka!"

        Noniin saatiin se vittuilu tässäkin keskustelussa aikaiseksi :D

        "Haloo! Kuvitteletko tosiaan että baariin vain kävellään ja sieltä napataan itselleen käsikynkkään tuleva mies tai vaimo? Missä on realiteettien tajuaminen?"

        No pointtini tässä nyt oli se, että ei siellä ole ainuttakaan sellaista tyttöystäväksi saati sitten vaimoksi kelpaavaa naista ole ollut. Luulisi, että viiden kerran jälkeen kun on satoja naisia nähnyt, että voisi sieltä edes YHDEN mukavan naisen löytää johon olisi mukava tutustua enemmän, mutta ei.

        "Olen nyt käynyt Marco Bjurströmin tanssitunneilla viisi kertaa enkä vieläkään osaa piruettia enkä saa edes spagaattia, ihan turha paikka!"

        Et osaa? Kyllä viiden kerran jälkeen pitäisi jo osata!


      • ap kirjottaja
        -mies- kirjoitti:

        "Ja kyllä olen mielestäni ihan perusnätti tyttö"

        no et ole tarpeeksi nätti jos sut aina jätetään.

        vaihtoehtoisesti olet sitten ihan surkea sängyssä tai muuten mahdoton/tylsä/whatever luonne.

        Mies sulla on kyllä mielenkiintonen näkökulma. Eli perusnätit tytöt ei saa miestä vai..Sittenhän miehiä saavat vain missit ja mallit, jos kerran se ulkonäöstä on niin paljon kiinni. Ja luonteesta en tiedä mutta sängyssä olen hyvä, että eipä ole siitäkään kiinni. Ja mites herran oma tyttöystävä onkohan sellasta ollenkaan vai onko sitten varmasti joku missi/malli??? eli jos tulee joku perusnätti vastaan niin varmasti jätät sen, haha :D


      • voihan vitsiniekka
        Tmp88 kirjoitti:

        Noniin saatiin se vittuilu tässäkin keskustelussa aikaiseksi :D

        "Haloo! Kuvitteletko tosiaan että baariin vain kävellään ja sieltä napataan itselleen käsikynkkään tuleva mies tai vaimo? Missä on realiteettien tajuaminen?"

        No pointtini tässä nyt oli se, että ei siellä ole ainuttakaan sellaista tyttöystäväksi saati sitten vaimoksi kelpaavaa naista ole ollut. Luulisi, että viiden kerran jälkeen kun on satoja naisia nähnyt, että voisi sieltä edes YHDEN mukavan naisen löytää johon olisi mukava tutustua enemmän, mutta ei.

        "Olen nyt käynyt Marco Bjurströmin tanssitunneilla viisi kertaa enkä vieläkään osaa piruettia enkä saa edes spagaattia, ihan turha paikka!"

        Et osaa? Kyllä viiden kerran jälkeen pitäisi jo osata!

        Ja kerkisit sitten katsastaa viidellä kertaa ihan satoja naisia? Vai olikohan se sittenkin niin ettei kukaan nainen kiinnittänyt huomiotasi SINUUN ja nyt sitten itkettää. Heh. Ei voi kuin nauraa!!!


      • -mies-
        Tmp88 kirjoitti:

        Noniin saatiin se vittuilu tässäkin keskustelussa aikaiseksi :D

        "Haloo! Kuvitteletko tosiaan että baariin vain kävellään ja sieltä napataan itselleen käsikynkkään tuleva mies tai vaimo? Missä on realiteettien tajuaminen?"

        No pointtini tässä nyt oli se, että ei siellä ole ainuttakaan sellaista tyttöystäväksi saati sitten vaimoksi kelpaavaa naista ole ollut. Luulisi, että viiden kerran jälkeen kun on satoja naisia nähnyt, että voisi sieltä edes YHDEN mukavan naisen löytää johon olisi mukava tutustua enemmän, mutta ei.

        "Olen nyt käynyt Marco Bjurströmin tanssitunneilla viisi kertaa enkä vieläkään osaa piruettia enkä saa edes spagaattia, ihan turha paikka!"

        Et osaa? Kyllä viiden kerran jälkeen pitäisi jo osata!

        "Noniin saatiin se vittuilu tässäkin keskustelussa aikaiseksi :D "

        Mitä voit odottaa kun lauot tuollaisia typeryyksiä?

        "No pointtini tässä nyt oli se, että ei siellä ole ainuttakaan sellaista tyttöystäväksi saati sitten vaimoksi kelpaavaa naista ole ollut"

        No kerroppa sitten, montaako naista ehdit jututtamaan?

        Tuo ei nimittäin ole mikään muu kuin defenssireaktio, "en saanut baarista naista, en haluaisikaan kun ei ne eivät edes kelpaisi minulle" Niin varmaan.

        " Luulisi, että viiden kerran jälkeen kun on satoja naisia nähnyt, että voisi sieltä edes YHDEN mukavan naisen löytää johon olisi mukava tutustua enemmän, mutta ei. "

        Niin, olet ehkä nähnyt satoja naisia, mutta montaako sinä olet jututtanut sitä vertaa, että osaisit sanoa onko kyseinen henkilö mukava vai ei?

        Ei, vaan seonmullekaikkihetinyt.


      • -mies-
        ap kirjottaja kirjoitti:

        Mies sulla on kyllä mielenkiintonen näkökulma. Eli perusnätit tytöt ei saa miestä vai..Sittenhän miehiä saavat vain missit ja mallit, jos kerran se ulkonäöstä on niin paljon kiinni. Ja luonteesta en tiedä mutta sängyssä olen hyvä, että eipä ole siitäkään kiinni. Ja mites herran oma tyttöystävä onkohan sellasta ollenkaan vai onko sitten varmasti joku missi/malli??? eli jos tulee joku perusnätti vastaan niin varmasti jätät sen, haha :D

        "Mies sulla on kyllä mielenkiintonen näkökulma. Eli perusnätit tytöt ei saa miestä vai."

        Etkö ollenkaan lue mitä kirjoitan? Kts. vaikka
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9340930/45939951

        Nainen saa aina miehen, kunhan ei vaadi kuuta taivaalta suhteessa omaan viehättävyyteensä (mitä se viehättävyys on, jätetään tässä tilanteessa auki, sehän voi olla vaikkapa kyky kertoa miehille hauskoja juttuja [jep jep, varmasti]), mutta samaan aikaan perusnätit tytöt _eivät_ saa baarin namupalaa.

        Koska sinä tule dumpatuksi, mutta esimerkiksi minun lähipiirin tytöt eivät, niin jossain on yksinkertaisesti vikaa. Vika voi olla joko sinun kaupunkisi miehissä tai sinussa itsessään ja näistä kahdesta veikkaisin kyllä sinua.

        Eli pähkinänkuoressa: sinä haluat sellaisia miehiä, jotka tietävät voivansa saada parempaa (mitä se nyt sitten onkaan) mitä sinulla on tarjolla. Mies voi hyvinkin käydä kyllä panemassa naista jota ei kelpuuta tyttöystäväksi ilman, että on mikään pelimies. Et voi mitenkään väittää, etteivätkö nämä miehet ajattelisi näin, koska jos he pitäisivät sinua parhaimpana mahdollisena vaihtoehtona, niin he haluaisivat aloittaa seurustelun!

        Eiks niin?


      • Ookkos kademielellä
        aina parenee kirjoitti:

        22-vuotias pojan koltiainen etsimässä tulevaa kumppania. LOL

        kun katsot peiliin? Eikö vaan, sinun etsikkoaikasi lienee jo ohi ja olet sitä aivan helvetin katkera nuoremmillesi, hehehehehheh, ei kun LOL.


      • eipä siin mitää :D
        aamun paras kirjoitti:

        "Kunnon miehiä, jotka eivät tyydy rumiin naisiin tai käytettyihin lutkiin - sellaisilla ei tee mitään."
        Tämä pitäisi oikein suurentaa otsikoksi niin hyvin sattui kohdalleen, vai mitä "kunnon miehet"?

        mitä tarkoitat, sen tietää siitä, että viestiäsi ei ole vielä peukuteltu -20 ;)


      • aina parenee
        Ookkos kademielellä kirjoitti:

        kun katsot peiliin? Eikö vaan, sinun etsikkoaikasi lienee jo ohi ja olet sitä aivan helvetin katkera nuoremmillesi, hehehehehheh, ei kun LOL.

        Peilistä en tiedä mutta nyt hymyilyttää kun päivä on ns. pulkassa ja alanpa lähteä tästä vihityn vaimon luokse kotiin. Niin omaan kotiin. Matkalla polttelen pikkusikarin ja viheltelen tyytyväisenä.


      • vittuuntunut
        -mies- kirjoitti:

        "Mies sulla on kyllä mielenkiintonen näkökulma. Eli perusnätit tytöt ei saa miestä vai."

        Etkö ollenkaan lue mitä kirjoitan? Kts. vaikka
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9340930/45939951

        Nainen saa aina miehen, kunhan ei vaadi kuuta taivaalta suhteessa omaan viehättävyyteensä (mitä se viehättävyys on, jätetään tässä tilanteessa auki, sehän voi olla vaikkapa kyky kertoa miehille hauskoja juttuja [jep jep, varmasti]), mutta samaan aikaan perusnätit tytöt _eivät_ saa baarin namupalaa.

        Koska sinä tule dumpatuksi, mutta esimerkiksi minun lähipiirin tytöt eivät, niin jossain on yksinkertaisesti vikaa. Vika voi olla joko sinun kaupunkisi miehissä tai sinussa itsessään ja näistä kahdesta veikkaisin kyllä sinua.

        Eli pähkinänkuoressa: sinä haluat sellaisia miehiä, jotka tietävät voivansa saada parempaa (mitä se nyt sitten onkaan) mitä sinulla on tarjolla. Mies voi hyvinkin käydä kyllä panemassa naista jota ei kelpuuta tyttöystäväksi ilman, että on mikään pelimies. Et voi mitenkään väittää, etteivätkö nämä miehet ajattelisi näin, koska jos he pitäisivät sinua parhaimpana mahdollisena vaihtoehtona, niin he haluaisivat aloittaa seurustelun!

        Eiks niin?

        No emmä mitää baarin namupalaa haekkaan, ja siitä mikä sellanen on voi olla montaa eri mieltä. Ja en kyllä ole sunkanssa samaa mieltä. Jos on sellanen ketä ei hae seurustelua vaan tykkää vaan olla sinkku ja juosta baareissa niin eise auta vaikka kuka tulee vastaan. Mutta hei täytyy laskea sitä rimaa, eli haen jonkun spurgun sitten!


    • optinen harha

      "Olen vajaan vuoden ollut nyt sinkkuna, olen aika paljon BAAREISSA pyörinyt ja hankkinut uusia tuttavuuksia. Näitä miehiä ei kuitenkaan kiinnosta seurustelu vaan BAAREISSA juokseminen ja sinkkuelämä yleensä, eli olen vain joku yhden illan korkeintaan parinviikon viihdyke heille. Miehiä on tullut kahlattua läpi jo ihan kiitettävästi miten voi olla että MISTÄÄN ei saa normaalia mukavaa miestä."

      No voi mahotonta, käyt baareissa ja siellä tapaamiasi miehiä kiinnostaa lähinnä baareissa pyöriminen, tästä ovat yllättyneitä seuraavat henkilöt:

      -
      -
      -

      Sanot, että ei mistään löydy vai baarista vain olet etsinytkin ja sielläkin tutustut vain niihin, jotka tulevat sinua iskemään? Baarissa suurin osa "iskijöistä" on niitä enemmän itsevarmoja naistenmiehiä, mukavat miehet ovat yleensä varovaisempia lähestymään. Eli jos vain odotat, että sinut tullaan iskemään, suurella todennäköisyydellä tapaat lähinnä näitä pelimiehiä/sarjadeittailijoita. Mukava mies on yleensä sellainen, joka ei iske kaikkea mikä liikkuu ja kaipaa edes jotain vinkkiä siitä, että nainen saattaisi olla kiinnostunut, esim. katsekontakti. Jos vielä laittaudut kovasti baariin mennessä, niin se saattaa myös saada ei niin itsevarman ajattelmaan, että ei tuota nyt kannata, kun se varmaan saa kuitenkin jonkun alfauroksen täältä. Mutta baareissa käy siis myös mukavia miehiä, joita kiinnostaa seurustelu, esim. veljeni meni naimisiin baarissa tapaamansa naisen kanssa, mutta huom! se nainen teki aloitteen.

      • jhgkjgjkghjghlkj

        Jätetään nyt laskuista pois nämä naisten iskettävät miespuoliset seinäruusut ja puhutaan miehistä.


      • optinen harha
        jhgkjgjkghjghlkj kirjoitti:

        Jätetään nyt laskuista pois nämä naisten iskettävät miespuoliset seinäruusut ja puhutaan miehistä.

        vain siat, joita kiinnostaa vain pillu ja sitten voi naiset hehkuttaa, että kaikki miehet haluu vaan pilluu, vai miten edetään?


      • 28
        jhgkjgjkghjghlkj kirjoitti:

        Jätetään nyt laskuista pois nämä naisten iskettävät miespuoliset seinäruusut ja puhutaan miehistä.

        Mietippä vähän. Jos naisten iskemisellä on mahdollista saada yhden yön juttuja paremmalla todennäköisyydellä kuin sillä, että odottaa että nainen iskee niin loogisesti ajateltuna pelimiehet, jotka hakevat yhden yön juttuja on enemmän niissä jotka aktiivisesti iskevät naisia. Tossa toisessa ryhmässä on todennäköisemmin siis niitä jotka haluavat pitempään suhteeseen.

        Eli on turha valittaa jos ei löydä "kunnon" miestä jos odottaa vain, että miehet tulevat iskemään. Todennäköisyys kun ei ole silloin sinun puolellasi sillä pelimiehiä tulee riittämään niin kauan kun naisilta saa parhaiten seksiä iskemällä heitä.


    • Täplä-Tassu

      Nimimerkillä "vittuuntunut" hakee seuraansa joko väärästä paikasta tai täysin vääriä ihmisiä. Se, että kohdalle osuu joskus kettumainen ihminen on mahdollista. Jos sama asia toistuu kerta toisen jälkeen, silloin kyse on aloittajan tekemästä järjestelmällisestä virheestä.

      Sitä paitsi, oletko varma, että itsessäsi ei ole jotakin vikaa, tai lähestymisyrityksesi ovat ihan jotain muuta, kuin mitä annat ymmärtää ? Sekin olisi kiva tietää miksi erosit ? Kai tässä(kin) oli tietysti kyse (kuten arvata saattaa) kettumaisesta miehestä ?

    • mies -84

      "mukavia miehiä ei ole.."

      On meitä, mutta me emme kelpaa naisille. Täytyisi olla ihanan jännittävä, puoliksi mulkku luolamies niin johan kelpaisi. Syyttäkää ihan itseänne naiset. Sitä saa mitä tilaa.

      • Boring boring

        Jos oikein kovasti pohdit siellä pienessä päässäsi tätä asiaa niin huomaatko kuinka sinulle kävi? "Mukava mies" jäi ihan yhsin. Voi voi. Sitä saa mitä tilaa, niinkö se meni?


    • kaavamainen juntti

      Kyllähän se näin täytyy olla, että mukavia miehiä ja mukavia naisia ei ole olemassakaan, tai he ovat parisuhteissa.

    • Hukkarukka

      pienemmälläkin painetuksi tulemisella oivaltavan, että joku siinä mitä itse hakee on pielessä, jos et kelpaa kuin parin illan tai kahden viikon masturbaatioastiaksi kerrallaan. Jos se mitä ymmärrät normaalilla miehellä ei olekkaan se mitä haet? Usein syy siihen että muut tuntuvat ihme hihhuleilta löytyy peilin kautta, koittasit etes.

    • Saamapuoli

      Samaa on havaittavissa naisten suhteen, ihme hihhuleita.

    • 10 panoa tänä vuonna

      no käytetyllä naisella nyt ei tee muuta kun irtopilluna. Varsinkaan jos taviksen näköinen.

      • hfhhekjfkö

        No tuolla panomäärällä en paljon huutelis. Päiviä on kulunut 264 tänä vuonna.


      • jaannnk
        hfhhekjfkö kirjoitti:

        No tuolla panomäärällä en paljon huutelis. Päiviä on kulunut 264 tänä vuonna.

        Sanompahan nyt vaan, että en ole ikinä seurustellut. On niitä miesehdokkaita ollut muutamia, mutta en ole ensinnäkään sellainen joka alkaa nyt yhdestä näpsäisystä seurustelemaan, en ole edes mikään hyvän näköinen, ihan perus, sitä paitsi ei ihmiset voi sille mitään minkä näiköiseksi he ovat syntyneet! HARVA PITÄÄ ITSESTÄÄN KAMALASTI, itse muuttaisin itseäni paljonkin, jos vain voisin... 2 miehen kanssa koko elämäni aikana on vain ollut hyvin pientä juttua, mutta siis nyt sanon tosiaan en ole tavannut kun VAIN NUO KAKSI HYVÄÄ MIESTÄ. Syyt siis, että varmastikkin kaikki haluaa miehen jolla on hyvä luonne jne. mutta pitää sen nyt olla myös OMASTA MIELESTÄ siedettävän näköinen, nimittäin jos miehellä olisi vain hyvä luonne mutta sitten onkin ulkoisesti kauhean näköinen läski löllerö, (joista en itse pidä) niin tuskin vain kukaan alkaisi sellaisen kanssa seurustelemaan.... se on riittoisaa, kunhan miestä viitsii katsella myös
        Mutta nykyäänhän se on sillä tavalla, että ne kaikista inhottavimman näköiset, joista itse et voi kuvitella muuta kuin ystävänä kysyvät sinulta (kuten itseltäni) voitko alkaa seurustella ja sitten ne suurinosa 'paremman näköisistä' miehistä taas ovat luonteeltaan niin vittumaisia, että kuka sellaista katsoo? EI, mutta nämä miesten vaatimuksetkin naisista '' TISSIT PITÄÄ OLLA ISOT JA PITÄÄ OLLA LAIHA KU MIKÄ JA SUPER NÄTTI JA PERFECTO IHO ''
        Naiset saattaa olla myös todella vaativia, mutta itse en vaatisi mitään tällaista mieheltä... kuten '' ISO PENIS, 6PACCKKKKK JA PIRUN HYVÄN NÄKÖNEN JA IHO


      • missä laatu?
        jaannnk kirjoitti:

        Sanompahan nyt vaan, että en ole ikinä seurustellut. On niitä miesehdokkaita ollut muutamia, mutta en ole ensinnäkään sellainen joka alkaa nyt yhdestä näpsäisystä seurustelemaan, en ole edes mikään hyvän näköinen, ihan perus, sitä paitsi ei ihmiset voi sille mitään minkä näiköiseksi he ovat syntyneet! HARVA PITÄÄ ITSESTÄÄN KAMALASTI, itse muuttaisin itseäni paljonkin, jos vain voisin... 2 miehen kanssa koko elämäni aikana on vain ollut hyvin pientä juttua, mutta siis nyt sanon tosiaan en ole tavannut kun VAIN NUO KAKSI HYVÄÄ MIESTÄ. Syyt siis, että varmastikkin kaikki haluaa miehen jolla on hyvä luonne jne. mutta pitää sen nyt olla myös OMASTA MIELESTÄ siedettävän näköinen, nimittäin jos miehellä olisi vain hyvä luonne mutta sitten onkin ulkoisesti kauhean näköinen läski löllerö, (joista en itse pidä) niin tuskin vain kukaan alkaisi sellaisen kanssa seurustelemaan.... se on riittoisaa, kunhan miestä viitsii katsella myös
        Mutta nykyäänhän se on sillä tavalla, että ne kaikista inhottavimman näköiset, joista itse et voi kuvitella muuta kuin ystävänä kysyvät sinulta (kuten itseltäni) voitko alkaa seurustella ja sitten ne suurinosa 'paremman näköisistä' miehistä taas ovat luonteeltaan niin vittumaisia, että kuka sellaista katsoo? EI, mutta nämä miesten vaatimuksetkin naisista '' TISSIT PITÄÄ OLLA ISOT JA PITÄÄ OLLA LAIHA KU MIKÄ JA SUPER NÄTTI JA PERFECTO IHO ''
        Naiset saattaa olla myös todella vaativia, mutta itse en vaatisi mitään tällaista mieheltä... kuten '' ISO PENIS, 6PACCKKKKK JA PIRUN HYVÄN NÄKÖNEN JA IHO

        ainakaan kiinnosta seurustella käytetyn naisen kanssa.

        Ainakaan jos ei ole TODELLA hyvännäköinen.


    • aateeäm

      Ei olekaan. On vaan meitä luusereita ATM:iä, jotka aiheuttavat naisissa inhonväristyksiä.

    • miehet on sekaisin

      ei tarvitse kuin selata muutama uusimmista ketjuista huomatakseen tämän.

    • jgjn

      Hankkikaa elämä. Ehkä kannattas miettii millasis paikois porukat pyörii jos haet kumppania baareista niin toden näkösesti ne ihmiset ovat sellasia jotka haluavat vain bilettää ja pitää yhden yön juttuja. Ei niitä miehiä mistää baareista löydy etenkään mukavia ja jotka haluaa pitempi aikaista suhdetta. Se oikea mies tulee kyllä eteen jossain vaiheessa. Itse en ole koskaa baareissa käynyt tai jos olen niin en kertaakaan ryyppäämässä. Ja nyt olen onnellisesti avoliitossa ollut jo melkein 6 vuotta ja lapsikin on tulossa. Että kyllä niitä miehiä on kunhan vaan tietää oikeet paikat mistä ettiä.

      • ??????

        No missäs ne oikeat paikat ovat?


    • QuickSapphire

      Mitä meinaa jalat maassa ja mikä leimaa miehen ihme hihhuliksi? Entä mikä on normaali ja mukava?

      Näihin kysymyksiin vastauksen löytäminen vois auttaa kovasti.

      • vittuuntunut

        No hihhuleita olen tavannut voin sen suomentaa, on yhtä kun pelimies playeri, seksiseurasta kiinnostunut, tai soittelee muuten vaan mutta ei ole susta oikeasti kiinnostunut. Useammat tapaamistani miehistä ovat sinkkuja eivät ole seurustelleet ikinä taikka pitkään aikaan, ja sanovat myös etteivät halua, pelkäävät sitoutua tms..Että joo tosiaan ehkä näissä miehissä on vika mutta toki sitä on myös minussa en sitä kiellä, ehkä etsin väärää seuraa alitajuisesti mutta jos baariin menee niin näinhän se on että juttulemaan tulevat juuri nämä playerit!....ihan hyvin kelpaa joku ei niin hyvännäköinen koska sen olen huomannut että hyvännäköistä ja mu
        kavaa miestä sitä ei yksikertaisesti ole vai pitäisikö sanoa kilttiä ja hyvännäköistä, että hitot siitä ulkonäöstä, kun löytyisi edes yksi kunnollinen muttakun ne on viety.


      • QuickSapphire
        vittuuntunut kirjoitti:

        No hihhuleita olen tavannut voin sen suomentaa, on yhtä kun pelimies playeri, seksiseurasta kiinnostunut, tai soittelee muuten vaan mutta ei ole susta oikeasti kiinnostunut. Useammat tapaamistani miehistä ovat sinkkuja eivät ole seurustelleet ikinä taikka pitkään aikaan, ja sanovat myös etteivät halua, pelkäävät sitoutua tms..Että joo tosiaan ehkä näissä miehissä on vika mutta toki sitä on myös minussa en sitä kiellä, ehkä etsin väärää seuraa alitajuisesti mutta jos baariin menee niin näinhän se on että juttulemaan tulevat juuri nämä playerit!....ihan hyvin kelpaa joku ei niin hyvännäköinen koska sen olen huomannut että hyvännäköistä ja mu
        kavaa miestä sitä ei yksikertaisesti ole vai pitäisikö sanoa kilttiä ja hyvännäköistä, että hitot siitä ulkonäöstä, kun löytyisi edes yksi kunnollinen muttakun ne on viety.

        Haluaisit siis seurustella pitemmän pätkän miehen kanssa joka on siitä kiinnostunut?


      • aaa...
        vittuuntunut kirjoitti:

        No hihhuleita olen tavannut voin sen suomentaa, on yhtä kun pelimies playeri, seksiseurasta kiinnostunut, tai soittelee muuten vaan mutta ei ole susta oikeasti kiinnostunut. Useammat tapaamistani miehistä ovat sinkkuja eivät ole seurustelleet ikinä taikka pitkään aikaan, ja sanovat myös etteivät halua, pelkäävät sitoutua tms..Että joo tosiaan ehkä näissä miehissä on vika mutta toki sitä on myös minussa en sitä kiellä, ehkä etsin väärää seuraa alitajuisesti mutta jos baariin menee niin näinhän se on että juttulemaan tulevat juuri nämä playerit!....ihan hyvin kelpaa joku ei niin hyvännäköinen koska sen olen huomannut että hyvännäköistä ja mu
        kavaa miestä sitä ei yksikertaisesti ole vai pitäisikö sanoa kilttiä ja hyvännäköistä, että hitot siitä ulkonäöstä, kun löytyisi edes yksi kunnollinen muttakun ne on viety.

        Tule apuun ATM!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2369
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1784
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      165
      1497
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1483
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      79
      889
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      175
      766
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      702
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      700
    Aihe