Bonnie ja Zone

Teemuna

Takasin sieltä. Teillä sentään järkijuttuja suurimmaksi osaksi.

89

791

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytäjä.

      toisaalle......on siel muitakin vanhoja tuttuja

    • totuus b-munasta

      Ei kiitos,ja painu sinäkin vittuun tältä palstalta,sulla typerät jutut.

    • teidän on

      tultava takasin!

      • tietäjä.

      • on aina halunnut
        tietäjä. kirjoitti:

        Eivät tule niin kauan kun taikis on täällä
        Savustakaa rupusakkimagneetti ensin pois palstalta

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9309874/45810044

        palstan määrääjäksi, siks yrittää savustaa NK:n palstalta. Nuoleskelee Reiluja ja puhuu pahaa selän takana.


      • tietäjä.
        on aina halunnut kirjoitti:

        palstan määrääjäksi, siks yrittää savustaa NK:n palstalta. Nuoleskelee Reiluja ja puhuu pahaa selän takana.

        taikis ja NK näyttävät tulevan hyvin toimeen keskenään


      • toistaan
        tietäjä. kirjoitti:

        taikis ja NK näyttävät tulevan hyvin toimeen keskenään

        nuoleskelee ja selän takana puhutaan pahaa.


      • tietäjä.
        toistaan kirjoitti:

        nuoleskelee ja selän takana puhutaan pahaa.

        heidät yritetään asettaa syntipukiksi jakautuneen ryhmän välisissä erimielisyyksissä
        koska kumpikaan ei ole asettunut kenenkään puolelle


      • toinen on
        tietäjä. kirjoitti:

        heidät yritetään asettaa syntipukiksi jakautuneen ryhmän välisissä erimielisyyksissä
        koska kumpikaan ei ole asettunut kenenkään puolelle

        on Reilun kerhossa.


      • kolomas
        toinen on kirjoitti:

        on Reilun kerhossa.

        No kertokaapa reilujen juonesta. Ensin tullaan porukalla palstalle riehumaan nikeillä ja sitten hiljennytään niillä? Sen jälkeen Miisu, hiljaisin vetää yksinään ketjuja. Tiedän hänen kuuluvan pitkälle mailipostituslistalle jossa on porukkaa pilvin pimein.

        Oliko tässä juonta? Ihan sama silti, ei jaksa enää kiinnostaa. Mennyttä mikä mennyttä uudet tuulet odottaa.


      • tietäjä.
        toinen on kirjoitti:

        on Reilun kerhossa.

        näen viestisi vain syntipukkiasetelman vahvistajana hajonneen ryhmänne välisessä taistelussa


      • vedätykset
        kolomas kirjoitti:

        No kertokaapa reilujen juonesta. Ensin tullaan porukalla palstalle riehumaan nikeillä ja sitten hiljennytään niillä? Sen jälkeen Miisu, hiljaisin vetää yksinään ketjuja. Tiedän hänen kuuluvan pitkälle mailipostituslistalle jossa on porukkaa pilvin pimein.

        Oliko tässä juonta? Ihan sama silti, ei jaksa enää kiinnostaa. Mennyttä mikä mennyttä uudet tuulet odottaa.

        on sattuneet omaan nilkkaan.


      • tietäjä9
        on aina halunnut kirjoitti:

        palstan määrääjäksi, siks yrittää savustaa NK:n palstalta. Nuoleskelee Reiluja ja puhuu pahaa selän takana.

        juonii selän takana


      • tietäjä.
        tietäjä9 kirjoitti:

        juonii selän takana

        Näinpä, aivan joku toinen


      • tietäjätön
        tietäjä. kirjoitti:

        Näinpä, aivan joku toinen

        nyt niin informatiivisia notta :))
        ensimmäinen toinen........
        toinen...joku muu...


      • heistä
        tietäjätön kirjoitti:

        nyt niin informatiivisia notta :))
        ensimmäinen toinen........
        toinen...joku muu...

        on Taikis


      • tietäjä8
        tietäjä. kirjoitti:

        Näinpä, aivan joku toinen

        Jermu, BadMyntton, JudgeCooper? Kuka heistä?


      • tietäjä.
        heistä kirjoitti:

        on Taikis

        näen Teemunan


      • en ole
        tietäjä. kirjoitti:

        näen Teemunan

        Teemua nähnyt


      • tietäjä6
        tietäjä8 kirjoitti:

        Jermu, BadMyntton, JudgeCooper? Kuka heistä?

        olevan siinä porukassa????


      • hush hush
        tietäjä8 kirjoitti:

        Jermu, BadMyntton, JudgeCooper? Kuka heistä?

        Admin on nainen
        hys hys tietoa


      • tietäjä.
        en ole kirjoitti:

        Teemua nähnyt

        tai olet sokea


      • tietäjä007
        tietäjä. kirjoitti:

        tai olet sokea

        näen oikein.En ole Teemu.


      • miehen pukeissa
        hush hush kirjoitti:

        Admin on nainen
        hys hys tietoa

        ootko tosissas?


      • tietäjä.
        tietäjä007 kirjoitti:

        näen oikein.En ole Teemu.

        että hukkasit langanpään


      • tietäjä4
        tietäjä. kirjoitti:

        että hukkasit langanpään

        toisessa päässä on Taikis.


      • tietäjä.
        tietäjä4 kirjoitti:

        toisessa päässä on Taikis.

        langan toinen pää on tyhjä.


      • hommata
        tietäjä. kirjoitti:

        langan toinen pää on tyhjä.

        silmälasit.


      • on aina halunnut kirjoitti:

        palstan määrääjäksi, siks yrittää savustaa NK:n palstalta. Nuoleskelee Reiluja ja puhuu pahaa selän takana.

        palstan määrääjäksi haluava, NK:n savustaja, nuoleskelija ja seläntakana pahaa puhuva. Olipa siinä taas meriittejä. Ja sitä ollaan niin epäReilua että :D No, kuka mitenkin näkee mutta NK:n savustamisväite on jo niin paksua ettei mene millään nielusta läpi vaikka ämpärillisellä yrittäisi huuhdella. Mä kun olen luullut että meillä on NK:n kanssa mitä mainioimmat välit.
        Mutta eipä siinä, jos se nyt kertakaikkiaan näyttää olevan asianlaita niin että olen palstanpilaaja, niin tokihan voin väistyä raikkaampien tuulien tieltä, etten ainakaan määrääjän paikkaa keneltäkään ole havittelemassa :) Johan tämä alkoi työstä käydäkin...kirjoittaminen ja tasapainotteleminen riitapukareiden välissä :D


      • hihiiihiiiii
        miehen pukeissa kirjoitti:

        ootko tosissas?

        admin foorumin perustaja-perinteisesti


      • olla Reilu
        TaikisN kirjoitti:

        palstan määrääjäksi haluava, NK:n savustaja, nuoleskelija ja seläntakana pahaa puhuva. Olipa siinä taas meriittejä. Ja sitä ollaan niin epäReilua että :D No, kuka mitenkin näkee mutta NK:n savustamisväite on jo niin paksua ettei mene millään nielusta läpi vaikka ämpärillisellä yrittäisi huuhdella. Mä kun olen luullut että meillä on NK:n kanssa mitä mainioimmat välit.
        Mutta eipä siinä, jos se nyt kertakaikkiaan näyttää olevan asianlaita niin että olen palstanpilaaja, niin tokihan voin väistyä raikkaampien tuulien tieltä, etten ainakaan määrääjän paikkaa keneltäkään ole havittelemassa :) Johan tämä alkoi työstä käydäkin...kirjoittaminen ja tasapainotteleminen riitapukareiden välissä :D

        eikä Reilujen nuolija


      • olla Reilu kirjoitti:

        eikä Reilujen nuolija

        parempi olisi ollut pysyä epäreiluna vaan ja haukkua, haukkua ja haukkua....oikeamielisten omankäden oikeudella surkeita kakkosluokan väärämielisiä rupuja :D Valitettavasti en sopinut muottiisi, mutta saat palstapaikkani korvaukseksi. Heipparallaa.


      • tasapuolisuudesta
        TaikisN kirjoitti:

        parempi olisi ollut pysyä epäreiluna vaan ja haukkua, haukkua ja haukkua....oikeamielisten omankäden oikeudella surkeita kakkosluokan väärämielisiä rupuja :D Valitettavasti en sopinut muottiisi, mutta saat palstapaikkani korvaukseksi. Heipparallaa.

        ................................................................heippa


      • huh huh huh
        TaikisN kirjoitti:

        parempi olisi ollut pysyä epäreiluna vaan ja haukkua, haukkua ja haukkua....oikeamielisten omankäden oikeudella surkeita kakkosluokan väärämielisiä rupuja :D Valitettavasti en sopinut muottiisi, mutta saat palstapaikkani korvaukseksi. Heipparallaa.

        tässä taas nähtiin mitä tämä vittuilu saa aikaiseksi palstalla.
        jo neljäs kirjoittaja poistui.
        häiriköt jatkavat tätä vittuilua palstalla niin kauan kunnes täällä ei ole enään ketään jäljellä.
        zone,bonnie,pirpana,taikis.kuka seuraavaksi ajetaan pois syytöksillä ja vittuilulla?


      • QuietPlace
        tasapuolisuudesta kirjoitti:

        ................................................................heippa

        ettei jaksa ymmärtää tällaisia jahteja.
        Ne on ykskaks yhden ihmisen kimpussa.
        Minkä autuuden saat siitä että ajat ihmisen pois palstalta?
        Sen takia vaan, ettei se tehnyt asioita sun mielees.
        Kuka täällä on miellyttääkseen jotakuta toista?
        Ihmisellä lie saa olla oma miellensä, se saa kompata niitä kirjoittajia, jotka kokee kaltaisekseen.
        Tarttee sanoa, etten paljon arvosta miestä joka noin rankasti kävi naisen kimppuun.
        Ja vielä puskasta.
        Aika raukka.


      • epäreilureilu vai?
        TaikisN kirjoitti:

        parempi olisi ollut pysyä epäreiluna vaan ja haukkua, haukkua ja haukkua....oikeamielisten omankäden oikeudella surkeita kakkosluokan väärämielisiä rupuja :D Valitettavasti en sopinut muottiisi, mutta saat palstapaikkani korvaukseksi. Heipparallaa.

        on kannustaa reiluja häätämään toiset palstalaiset kartanolle ja sen jälkeen häippästä itse. Oletko sittenkin yksi reiluista?


      • epäreilureilu vai? kirjoitti:

        on kannustaa reiluja häätämään toiset palstalaiset kartanolle ja sen jälkeen häippästä itse. Oletko sittenkin yksi reiluista?

        minuthan on jo todettu palstanpilaajaksi, reiluksi ja erpäreiluksi, nuoleskelijaksi,määräysvallantavoittelijaksi, savustajaksi. Nyt sitten vielä meriittilistaan lisätään häätämisen kannustaja. Vieläkö on muuta sydämellä. Nyt voi rauhassa avautua kun olen vielä kuulolla.


      • vonheidenberg
        QuietPlace kirjoitti:

        ettei jaksa ymmärtää tällaisia jahteja.
        Ne on ykskaks yhden ihmisen kimpussa.
        Minkä autuuden saat siitä että ajat ihmisen pois palstalta?
        Sen takia vaan, ettei se tehnyt asioita sun mielees.
        Kuka täällä on miellyttääkseen jotakuta toista?
        Ihmisellä lie saa olla oma miellensä, se saa kompata niitä kirjoittajia, jotka kokee kaltaisekseen.
        Tarttee sanoa, etten paljon arvosta miestä joka noin rankasti kävi naisen kimppuun.
        Ja vielä puskasta.
        Aika raukka.

        Tämä oli mielestäni erittäin hyvä kannanotto tähän avaukseen, olen täysin samaa mieltä!


      • kerro kerro?
        QuietPlace kirjoitti:

        ettei jaksa ymmärtää tällaisia jahteja.
        Ne on ykskaks yhden ihmisen kimpussa.
        Minkä autuuden saat siitä että ajat ihmisen pois palstalta?
        Sen takia vaan, ettei se tehnyt asioita sun mielees.
        Kuka täällä on miellyttääkseen jotakuta toista?
        Ihmisellä lie saa olla oma miellensä, se saa kompata niitä kirjoittajia, jotka kokee kaltaisekseen.
        Tarttee sanoa, etten paljon arvosta miestä joka noin rankasti kävi naisen kimppuun.
        Ja vielä puskasta.
        Aika raukka.

        onko sulla jotain tietoa mitä meillä muilla ei ole?


      • TaikisN kirjoitti:

        minuthan on jo todettu palstanpilaajaksi, reiluksi ja erpäreiluksi, nuoleskelijaksi,määräysvallantavoittelijaksi, savustajaksi. Nyt sitten vielä meriittilistaan lisätään häätämisen kannustaja. Vieläkö on muuta sydämellä. Nyt voi rauhassa avautua kun olen vielä kuulolla.

        ....tuon itsesäälissä rypemisen,paskapuskien hyökkäyksille näytät pitkänenää ja jätät niiden jätökset omaan arvoonsa. Sä olet palstan ilopilleri ja liki ainut palstalainen kenen kirjoituksista ei kukaan Reilusti kriittinen voi sanoa mitään pahaa... Kannattaa myös sinunkin muistaa että tämän palstan historiassa on monta jotka ovat polttaneet nikkinsä niin pahasti loppuun omalla käytöksellään eteivät kehtaa kuin puskista piruilla niille joilla vielä palstalla on kenenkään kanssa puhevälejä...en nyt viitsi mainita nikkejä mutta muutama olis heittää vaikka heti peliin...


      • Kadunmies kirjoitti:

        ....tuon itsesäälissä rypemisen,paskapuskien hyökkäyksille näytät pitkänenää ja jätät niiden jätökset omaan arvoonsa. Sä olet palstan ilopilleri ja liki ainut palstalainen kenen kirjoituksista ei kukaan Reilusti kriittinen voi sanoa mitään pahaa... Kannattaa myös sinunkin muistaa että tämän palstan historiassa on monta jotka ovat polttaneet nikkinsä niin pahasti loppuun omalla käytöksellään eteivät kehtaa kuin puskista piruilla niille joilla vielä palstalla on kenenkään kanssa puhevälejä...en nyt viitsi mainita nikkejä mutta muutama olis heittää vaikka heti peliin...

        sinä et sekaanu tähän.


      • paskanikki
        Kadunmies kirjoitti:

        ....tuon itsesäälissä rypemisen,paskapuskien hyökkäyksille näytät pitkänenää ja jätät niiden jätökset omaan arvoonsa. Sä olet palstan ilopilleri ja liki ainut palstalainen kenen kirjoituksista ei kukaan Reilusti kriittinen voi sanoa mitään pahaa... Kannattaa myös sinunkin muistaa että tämän palstan historiassa on monta jotka ovat polttaneet nikkinsä niin pahasti loppuun omalla käytöksellään eteivät kehtaa kuin puskista piruilla niille joilla vielä palstalla on kenenkään kanssa puhevälejä...en nyt viitsi mainita nikkejä mutta muutama olis heittää vaikka heti peliin...

        Sinäkö et nikkiäsi ole polttanut. Ei löydy palstakirjoittajissa yhtään niin ryvettynyttä nikkiä kuin sinulla. Mitä helvettiä enää täällä teet. Eikö sinussa ole mitään sanojesi takana. Vetelä vätys olet.


      • QP
        kerro kerro? kirjoitti:

        onko sulla jotain tietoa mitä meillä muilla ei ole?

        älyä olla, nähdäkseen viime päivien kirjoituksista, kellä oli eniten vastaan Taikiksen juttuja.
        Mahdollisia sympatioita.
        Ikävä kyl, pohjanoteeraus...
        Tarttee sanoa edelleenkin, miten viittii joku vajota noin alas...
        Onko niin vaikea päästä sen yli, et joku sympateeraa jotakuta toista, mitä välii onks ne oikees vai väärässä.Sekin on...subjektiivista?
        Mitähän hemmetin tuomareita te olette toisillenne?
        Get a life...


      • paskanikki kirjoitti:

        Sinäkö et nikkiäsi ole polttanut. Ei löydy palstakirjoittajissa yhtään niin ryvettynyttä nikkiä kuin sinulla. Mitä helvettiä enää täällä teet. Eikö sinussa ole mitään sanojesi takana. Vetelä vätys olet.

        ....mitä skeidaa,mun nikki on tollasen jätösroiskeen kestävä ja sielu teflonia,te paskapuskat sen sijaan saisitte katsoa peiliin,hullujenhuoneella...


      • TaikisN kirjoitti:

        sinä et sekaanu tähän.

        ....mun sananvapauttani on loukattu..pärkkele! ;)


      • QuietPlace
        Kadunmies kirjoitti:

        ....mun sananvapauttani on loukattu..pärkkele! ;)

        se kuin mies?


      • herää pahvi
        Kadunmies kirjoitti:

        ....mun sananvapauttani on loukattu..pärkkele! ;)

        Tyhmempikin jo huomaa Taikiksen olevan kiusaantunut sun paskapuheista.


      • herää pahvi kirjoitti:

        Tyhmempikin jo huomaa Taikiksen olevan kiusaantunut sun paskapuheista.

        ....silti se ei muuta sitä tilannetta että Taikis on tosi mukava palstalainen,paras kaikista!


      • QuietPlace kirjoitti:

        se kuin mies?

        ....ensin minkälainen on "mies",niin minä voin kertoa mikä ero on naisella ja "naisella"


      • nimiä
        huh huh huh kirjoitti:

        tässä taas nähtiin mitä tämä vittuilu saa aikaiseksi palstalla.
        jo neljäs kirjoittaja poistui.
        häiriköt jatkavat tätä vittuilua palstalla niin kauan kunnes täällä ei ole enään ketään jäljellä.
        zone,bonnie,pirpana,taikis.kuka seuraavaksi ajetaan pois syytöksillä ja vittuilulla?

        noiden lisäksi pois ajettu MillaN ja sefu ja monta muuta.


      • ootkin tosi
        TaikisN kirjoitti:

        minuthan on jo todettu palstanpilaajaksi, reiluksi ja erpäreiluksi, nuoleskelijaksi,määräysvallantavoittelijaksi, savustajaksi. Nyt sitten vielä meriittilistaan lisätään häätämisen kannustaja. Vieläkö on muuta sydämellä. Nyt voi rauhassa avautua kun olen vielä kuulolla.

        Reilu. Sun piti mennä jo.


      • ----
        nimiä kirjoitti:

        noiden lisäksi pois ajettu MillaN ja sefu ja monta muuta.

        ajoi itse itsensä pois touhuillaan


      • meille lisää
        QuietPlace kirjoitti:

        ettei jaksa ymmärtää tällaisia jahteja.
        Ne on ykskaks yhden ihmisen kimpussa.
        Minkä autuuden saat siitä että ajat ihmisen pois palstalta?
        Sen takia vaan, ettei se tehnyt asioita sun mielees.
        Kuka täällä on miellyttääkseen jotakuta toista?
        Ihmisellä lie saa olla oma miellensä, se saa kompata niitä kirjoittajia, jotka kokee kaltaisekseen.
        Tarttee sanoa, etten paljon arvosta miestä joka noin rankasti kävi naisen kimppuun.
        Ja vielä puskasta.
        Aika raukka.

        väärän käden tietotoimisto.


      • ---
        ootkin tosi kirjoitti:

        Reilu. Sun piti mennä jo.

        täyttämään Taikiksen saappaita palstalla
        Olet mitätön puskauikuttaja


      • kuuluu kovaa
        --- kirjoitti:

        täyttämään Taikiksen saappaita palstalla
        Olet mitätön puskauikuttaja

        kitinää


      • ootkin tosi kirjoitti:

        Reilu. Sun piti mennä jo.

        tälläkertaa narsistin, odotan vielä. Olen senverran reilu että otan vastaan kaiken mitä sydämelläsi on, ennenkuin lähden. Muuten...missäköhänpäin suomea sanotaan kartanolle, kun tarkoitetaan ulos, pois tai pihalle ?


      • kaikkien puskien
        Kadunmies kirjoitti:

        ....mitä skeidaa,mun nikki on tollasen jätösroiskeen kestävä ja sielu teflonia,te paskapuskat sen sijaan saisitte katsoa peiliin,hullujenhuoneella...

        puskailija


      • taisit jo tietää
        TaikisN kirjoitti:

        tälläkertaa narsistin, odotan vielä. Olen senverran reilu että otan vastaan kaiken mitä sydämelläsi on, ennenkuin lähden. Muuten...missäköhänpäin suomea sanotaan kartanolle, kun tarkoitetaan ulos, pois tai pihalle ?

        siellä Oulun ala ja yläpuolella???


      • niin reilu
        TaikisN kirjoitti:

        tälläkertaa narsistin, odotan vielä. Olen senverran reilu että otan vastaan kaiken mitä sydämelläsi on, ennenkuin lähden. Muuten...missäköhänpäin suomea sanotaan kartanolle, kun tarkoitetaan ulos, pois tai pihalle ?

        ja tasapuolinen sulle on iha sama keitä täält on pois ajettu.sua se ei näköjään haittaa.eipä tietenkään kun itte haluut olla palstan suunnan määrääjä.


      • taisit jo tietää kirjoitti:

        siellä Oulun ala ja yläpuolella???

        vilkaisepa klo 16.05 kirjoitettua viestiä.


      • niin reilu kirjoitti:

        ja tasapuolinen sulle on iha sama keitä täält on pois ajettu.sua se ei näköjään haittaa.eipä tietenkään kun itte haluut olla palstan suunnan määrääjä.

        meriittilistalle "halu olla palstan suunnan määrääjä." Oliko vielä muuta?


      • tähän
        TaikisN kirjoitti:

        vilkaisepa klo 16.05 kirjoitettua viestiä.

        et täytyy sun olla pirun utelias kuka on kekä ja milloin.on sun kaksnaamasuus nähty ja kuultu


      • tähän kirjoitti:

        et täytyy sun olla pirun utelias kuka on kekä ja milloin.on sun kaksnaamasuus nähty ja kuultu

        että jokaista kirjoittajaa kiinnosta kuka mahtaa olla hän joka puskista kintuille ruikkii. Tuskin olen siinä mikään poikkeus. Sensijaan, mitä kaksinaamaisuutenn tulee, miksi olet puskassa :D


      • eivät voi
        TaikisN kirjoitti:

        että jokaista kirjoittajaa kiinnosta kuka mahtaa olla hän joka puskista kintuille ruikkii. Tuskin olen siinä mikään poikkeus. Sensijaan, mitä kaksinaamaisuutenn tulee, miksi olet puskassa :D

        olla kaksnaamasia.rekatut voi-eikö sun pitäs mennä jo?


      • eivät voi kirjoitti:

        olla kaksnaamasia.rekatut voi-eikö sun pitäs mennä jo?

        lähden vasta sitten kun itse parhaakseni näen.... :) Koeta nyt malttaa vielä, kyllä sä ne saappaat saat vielä joskus.
        Jaa rekkaantumattomat, aivan hyvin voivat olla kaksinaamaisia, vaikka kolminaamaisiakin taikka vaikka tuhatnaamaisia plus rekatut nikkinsä lisäksi :DD


      • muille
        TaikisN kirjoitti:

        lähden vasta sitten kun itse parhaakseni näen.... :) Koeta nyt malttaa vielä, kyllä sä ne saappaat saat vielä joskus.
        Jaa rekkaantumattomat, aivan hyvin voivat olla kaksinaamaisia, vaikka kolminaamaisiakin taikka vaikka tuhatnaamaisia plus rekatut nikkinsä lisäksi :DD

        ootteko huomanneet. Taiksi käyttää rekkaamattomana deedeetä.


      • kannustaja hoi!
        TaikisN kirjoitti:

        minuthan on jo todettu palstanpilaajaksi, reiluksi ja erpäreiluksi, nuoleskelijaksi,määräysvallantavoittelijaksi, savustajaksi. Nyt sitten vielä meriittilistaan lisätään häätämisen kannustaja. Vieläkö on muuta sydämellä. Nyt voi rauhassa avautua kun olen vielä kuulolla.

        Enpä ole nähny sun pahoittelevan Bonnien ja Zonen lähtöä.Tasapuolinen ja oikeudenmukainen muka.En ole nähny sun puolustelevan ketään muutakaan keitä on haukuttu.Sä puolustat vaa niitä keistä on sulle hyötyy sun pelissä.


      • muille kirjoitti:

        ootteko huomanneet. Taiksi käyttää rekkaamattomana deedeetä.

        kommentti. Sellaista sattuu kun käry käy. Yrititkö saada ajojahtini näyttämään salakapakan väen tekemältä. Olen ollut liian kauan palstalla, nämä noin alkeelliset viritelmät ei mene läpi. Motiiviasi ihmettelen.


      • utelias3
        TaikisN kirjoitti:

        kommentti. Sellaista sattuu kun käry käy. Yrititkö saada ajojahtini näyttämään salakapakan väen tekemältä. Olen ollut liian kauan palstalla, nämä noin alkeelliset viritelmät ei mene läpi. Motiiviasi ihmettelen.

        haluan tietää kenestä on kysymys?


      • astuit reilumiinaan
        TaikisN kirjoitti:

        sinä et sekaanu tähän.

        kai olet jo tajunnut kehen tämänkertainen vedätys kohdistui, ken menetti viimeisetkin palstakamunsa???


      • kannustaja hoi! kirjoitti:

        Enpä ole nähny sun pahoittelevan Bonnien ja Zonen lähtöä.Tasapuolinen ja oikeudenmukainen muka.En ole nähny sun puolustelevan ketään muutakaan keitä on haukuttu.Sä puolustat vaa niitä keistä on sulle hyötyy sun pelissä.

        lisää meriittejä. Pelaaja. Lisää otetaan vastaan.


      • varmaan pitää
        TaikisN kirjoitti:

        kommentti. Sellaista sattuu kun käry käy. Yrititkö saada ajojahtini näyttämään salakapakan väen tekemältä. Olen ollut liian kauan palstalla, nämä noin alkeelliset viritelmät ei mene läpi. Motiiviasi ihmettelen.

        lomaa välillä.epätoivoista kun ei tiedä


      • utelias3 kirjoitti:

        haluan tietää kenestä on kysymys?

        jos sen haluat tietää.


      • varmaan pitää kirjoitti:

        lomaa välillä.epätoivoista kun ei tiedä

        palstalomille tästä joutaa jo. Kohta lähden. Malttia nyt vielä.


      • käy puolustamassa
        TaikisN kirjoitti:

        palstalomille tästä joutaa jo. Kohta lähden. Malttia nyt vielä.

        Jermua?


      • astuit reilumiinaan kirjoitti:

        kai olet jo tajunnut kehen tämänkertainen vedätys kohdistui, ken menetti viimeisetkin palstakamunsa???

        tarkoitat, niin saanen esittää vastakysymyksen, mitkä palstakamut? Olen äärettömän vähän kenenkään palstakirjoittajan kanssa missään tekemisissä muutoin kuin palstalla enkä etsi täältä mitään "kamuja". Kirjoittelen ajanvietteekseni, en kaveruussuhteita luodakseni. Ja jos mahdollisesti joku on minua palstakamunaan pitänyt ja nyt hylännyt, niin se lähinnä hänen ratkaisunsa ja päänsärkynsä.


      • kannustaja hoi! kirjoitti:

        Enpä ole nähny sun pahoittelevan Bonnien ja Zonen lähtöä.Tasapuolinen ja oikeudenmukainen muka.En ole nähny sun puolustelevan ketään muutakaan keitä on haukuttu.Sä puolustat vaa niitä keistä on sulle hyötyy sun pelissä.

        minun olisi pitänyt mielestäsi jotenkin kovasti pahoitella Bonnien ja Zonen lähtöä, mehän keskusteltiin keskenämme asiat selviksi silloin kun he olivat lähdössä. Pahoittelin heille suoraan Jos he halusivat lähteä palstalta ja toivoivat etten seuraisi, niin tottakai käsitän etteivät halua olla samalla palstalla kanssani. Miksi siis jatkaisin pahoittelua sen enempää. Aikuiset ihmiset osaavat tehdä mieleisensä valinnat. Jos sensijaan katsot että minun olisi pitänyt lähteä että he olisivat voineet jäädä, kysyn, millä perusteella katsot niin?


      • QP
        Kadunmies kirjoitti:

        ....ensin minkälainen on "mies",niin minä voin kertoa mikä ero on naisella ja "naisella"

        odotan mielenkiinnolla


      • perusteela
        TaikisN kirjoitti:

        minun olisi pitänyt mielestäsi jotenkin kovasti pahoitella Bonnien ja Zonen lähtöä, mehän keskusteltiin keskenämme asiat selviksi silloin kun he olivat lähdössä. Pahoittelin heille suoraan Jos he halusivat lähteä palstalta ja toivoivat etten seuraisi, niin tottakai käsitän etteivät halua olla samalla palstalla kanssani. Miksi siis jatkaisin pahoittelua sen enempää. Aikuiset ihmiset osaavat tehdä mieleisensä valinnat. Jos sensijaan katsot että minun olisi pitänyt lähteä että he olisivat voineet jäädä, kysyn, millä perusteella katsot niin?

        että toit reilurupusakin tullessasi.Nuoleskelemalla reiluja


      • perusteela kirjoitti:

        että toit reilurupusakin tullessasi.Nuoleskelemalla reiluja

        En mä nyt sentään NIIN kaikkivoipa ole vaikka aikamoisen meriittilistan oletkin jo kasannut. Olisit käskenyt heidät pois jos häiritsivät sinua.:)) En todellakaan ole vastuussa kenestäkään muista kuin itsestäni ja kirjoituksistani tuskin löydät mitään herjaavaa. Mutta ethän sä nyt tosissaan edes ole, eikai kukaan noin naivi ole? Sitäpaitsi, mä olen kyllä kirjoitellut palstalla aika pitkään, en ole vasta tullut.


      • ootkin ollut
        TaikisN kirjoitti:

        En mä nyt sentään NIIN kaikkivoipa ole vaikka aikamoisen meriittilistan oletkin jo kasannut. Olisit käskenyt heidät pois jos häiritsivät sinua.:)) En todellakaan ole vastuussa kenestäkään muista kuin itsestäni ja kirjoituksistani tuskin löydät mitään herjaavaa. Mutta ethän sä nyt tosissaan edes ole, eikai kukaan noin naivi ole? Sitäpaitsi, mä olen kyllä kirjoitellut palstalla aika pitkään, en ole vasta tullut.

        liian kauan.


      • ootkin ollut kirjoitti:

        liian kauan.

        alkoi yhtäkkiä tuntumaan siltä etten halua lähteäkään minnekään. Kiva kun sain sinusta juttuseuraa, jos kaikki muut ovat hylänneet ;)


      • kelpaa
        TaikisN kirjoitti:

        alkoi yhtäkkiä tuntumaan siltä etten halua lähteäkään minnekään. Kiva kun sain sinusta juttuseuraa, jos kaikki muut ovat hylänneet ;)

        nykyisin puskapaskat juttuseuraksi.


      • kelpaa kirjoitti:

        nykyisin puskapaskat juttuseuraksi.

        olen puskienkin kanssa jutellut. En ole ollenkaan nirppanokka sen suhteen, enkä muidenkaan kirjoittajien suhteen, niinkuin oletkin jo huomannut. Kelpaa niin rupuset ja itsensä korottaneet ja kikki tavallisetkin. Se on sitä tasapuolisuutta.:)


      • Poista neiti
        Kadunmies kirjoitti:

        ....mitä skeidaa,mun nikki on tollasen jätösroiskeen kestävä ja sielu teflonia,te paskapuskat sen sijaan saisitte katsoa peiliin,hullujenhuoneella...

        Poista välillä. Puhu paskaa hauku kaikki ja sitten kun taas hävettää tarpeeksi oma teksti niin poista.


      • TaikisN kirjoitti:

        palstan määrääjäksi haluava, NK:n savustaja, nuoleskelija ja seläntakana pahaa puhuva. Olipa siinä taas meriittejä. Ja sitä ollaan niin epäReilua että :D No, kuka mitenkin näkee mutta NK:n savustamisväite on jo niin paksua ettei mene millään nielusta läpi vaikka ämpärillisellä yrittäisi huuhdella. Mä kun olen luullut että meillä on NK:n kanssa mitä mainioimmat välit.
        Mutta eipä siinä, jos se nyt kertakaikkiaan näyttää olevan asianlaita niin että olen palstanpilaaja, niin tokihan voin väistyä raikkaampien tuulien tieltä, etten ainakaan määrääjän paikkaa keneltäkään ole havittelemassa :) Johan tämä alkoi työstä käydäkin...kirjoittaminen ja tasapainotteleminen riitapukareiden välissä :D

        Kaikkea sitä täältäkin palstalta lukemansa pitää:- Ei kyllä pinintäkään ymmärrystä, miks joku kuvittelee meidän keskenämme olevan napit vastakkain?
        Eivät nuo luulottelijat voi olla täysin terveitä.
        Jotain täytyy heidän päässään pätkiä.


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Kaikkea sitä täältäkin palstalta lukemansa pitää:- Ei kyllä pinintäkään ymmärrystä, miks joku kuvittelee meidän keskenämme olevan napit vastakkain?
        Eivät nuo luulottelijat voi olla täysin terveitä.
        Jotain täytyy heidän päässään pätkiä.

        en osaa sanoa muuta kuin että tarkoitushakuista sekasorron kylvämistä lienee ollut tuokin heitto. Jotakuta nyt vain tympii meikäläinen :)


    • vonheidenberg

      Näin sunnuntaipäivän kunniaksi otin oikein asiakseni lukea tätä palstaa tarkemmin ja varsinkin tämän avauksen kaikki tähän mennessä kirjoitetut viestit. En voi käsittää, kuinka pakkomielteisiä joku/jotkut kirjoittajat ovat syytellen yhtä henkilöä. Suoranaista vainoamista jopa! Mikä kumma saa vihaamaan yhtä tai useampaa palstakirjoittajaa? Jatkuvaa mielenpahoittamista ja henkistä väkivaltaa muita kohtaan. Eihän täällä uskalla kohta kukaan tehdä mitään avausta, kun ketjut täyttyvät pelkästä haukkumisesta mitä toinen toistaan inhottavimmilla sanankäänteillä. Tai ehkä jotkut tekevät ketjun aloituksen jo sen suuntaiseksi, että haluavatkin vain ja ainoastaan riidellä niissä. En myöskään käsitä sitä, että jotkut tulevat palstalle vain haukkuakseen muita, ilman että heillä on itsellään minkäänlaista järkevää sanottavaa. Ymmärrän tietysti sen, että jos on itsellä todella paha olla, niin sillon sen haluaa purkaa haukkumalla muita. Onko juuri tämä palsta silti siihen hyvä, ehkä on, ehkä ei, kuka tietää.

      • palstalle

        vain haukkuakseen muita.Sinäkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe