E91 lastenvaunut

Isukki000

Kirjoitanpa tänne, kun itse aikoinani tietoa etsiskelin, että Emmaljunga City Crossit mahtuvat hyvin kokonaisina BMW 3-sarjan E91 farmariin City-kopankin kanssa. Joku tarvitseva toivottavasti löytää tämän tiedon täältä. Joku jarmo kuitenkin vastaa, että "ei kiinnosta", mutta se on voi voi.

11

1671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helsinki cityboy

Ei kiinnosta

• speedyimareles

itse taas aikoinani muka tarvitsin tilaa ja hairahduin A6:sen ostoon. Voi surkeudenhuippu mikä kokemus. Vm 2006 multitronicin korjaukseen ja lopulta laatikon vaihtoon 9000 e. Sähkövikaa, 2 x jätti tielle, ... Sitten tulin järkiini ja tuumasin etten halua ajaa linja-autolla joka on koko ajan korjaamolla ja vaihdoin bemariin. Nyt on alla E91 330d ja turvaistuimet kahdelle ja vaunut myös, tilaa on just sopivasti. Ja voi voi kuinka iskää hymyilyttää ajella... Kylä lähtee muttei kuluta!

• tiorwptiorwopeir

BMW on niin vitusti parempi kuin audi, ettei järki riitä!!!

Nimimerkillä KOKEMUSTA ON!!

• ghjkjhg
        tiorwptiorwopeir kirjoitti:

BMW on niin vitusti parempi kuin audi, ettei järki riitä!!!

Nimimerkillä KOKEMUSTA ON!!

sinulla juuri ei ole kokemusta. On muuten aika noloa vastaa omaan viestiin. Siinä olet oikeassa että sinulla ei järki riitä.

• isä myös

Pitkittäin vai poikittain? Eli syökö koko kontin jos ne kärryt on siellä? Itellä sama ongelma ja 5-sarjalaista nyt katsellaan... 3-sarjaa sais halvemmalla, mutta ei oo varmuutta mahtuuko kamat. Meidän tarpeisiin (ison koiran ja rattaiden kanssa) niiden kärryjen pitäis mennä sinne pitkittäin, muuten ei onnistu...

• ____________________

Meillä menee Teutonian vaunut koppineen ja pyörät kiinni pitkittäin ja poikittain. Tämä tapahtuu vielä suojaverhon alle.

• isukki,......

Poikittain menevät, niiden taakse jää tilaa vielä parille putkikassille ja muulle tavaralle ja sivuillekin menee jotain, mutta koiraa en kyllä ehkä lähtisi tunkemaan. En ole itse asiassa kokeillut koppa ja runko erillään tai ilman pyöriä, siten voisi mahtuakin. Tietty jos on iso koira, niin aika ahtaaksi käy kyllä ihan varmasti.

• y,guhj

viitsi moista paskaa täällä jauhata....... kertoo, että penali on ahdaspaska.

• ,

taitaa olla aika ahdas pää.

• Joku tarvitseva

"Joku tarvitseva toivottavasti löytää tämän tiedon täältä."

Kiitos tiedosta, tästä oli apua koska samaan autoon harkinnassa juuri kyseiset vaunut.

• lippalakkipäisten

finninaamaisten

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe