Mikä on liikaa vaadittu

utelias olen

Kiinnostaisi tietää, että minkalaiset naisten vaatimukset ovat miesten mielestä "liikaa", siis liikaa vaadittu. Olen katsellut jotain deitti-ilmoituksia, mitä naiset ovat jättäneet, ja en vain ole löytänyt sellaisia, missä vaaditaan mahdottomuuksia, joihin tavallinen mies ei pystyisi.

Ei ole minun silmiini osunut ainakaan ainuttakaan ilmoitusta, jossa oikeasti etsittäisiin parimetristä, komeaa, romanttista, herkkää ja miehekästä seikkailijaa, jonka tohtorinväitöskirja on juuri valmistumassa ja omaisuus lasketaan miljoonissa euroissa.

Eli jos nyt miehet sanoiitte esimerkkejä niistä vaatimuksista, mitä naiset ovat teille oikeasti tosielämässä esittäneet, ja jos myöskin saisi tietää, että mikä kyseisestä asiasta teki niin mahdottoman vaatimuksen.


-

25

922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoikkapoju

      Mä olen vähän pienikokoinen, joten jos nainen vaatii yli 70 kg:n painoa tai 180 cm:n pituutta, niin sellaisille en vastaa. Mulla on liikuntavamma, joten ehkäpä sen takia mun lihakset on aika pienet ja olen kevyt. Pituutta löytyy 178 cm, joten siksi tuo pituuskriteeri.

      Toisaalta mun nettideittailu tyssää lähes poikkeuksetta kerrottuani vammastani.

      Sitten on tietysti näitä sarjaan huvittavat vaatimukset kuuluvia kriteerejä, joita en ole täyttänyt. Esimerkiksi en pystynyt luvata pitkäkestoista parisuhdetta, johon ei sisälly konflikteja.

    • werwerwe

      Vaaditaan että on huumorintajuinen. Kaikki me ollaan huumorintajuisia omalla tavallamme. Aika mahdotonta olla huumorintajuinen jos ei tiedä mistä toinen tykkää? Ettei huumorintaju muutu ärsyttäväksi?

      Toinen esittää jim carreytä vaikka tykkäis frasierista.

      • Ei se satu

        Eihän huumorintaju tarkoita, että pitää olla koomikko. Minulle huumorintaju tarkoittaa tilannetajua; että hoksaa asioita ja osaa nauraa myös itselleen. Naamanvääntely tai vitsien kertominen ei huvita tippaakaan.


      • 17

        Huumorit natsaa, jos natsaa. On asioita, joita edes kontrollifiikki nettidittaaja ei voi valita, vaikka kuvittelee niin.


    • m30.

      Olen hyvä mies, mutta en saa hyvää naista. En saa edes jotain löllöpylly tavisnaista, vaan pelkästään sellaisia alle arvostelun meneviä naisia.

      Eiköhän tämä ole konkreettinen todiste naisten liiallisista kriteereistä. Jos kolmekymppinen, hyvää keskitasoa oleva tavismies ei saa edes perus siwan kassa löllöpyllyä, vaan joutuu kaapimaan astian pohjia, niin silloin jossain on vikaa.

      • ?poikamies

        En ole palstan tavoin "hyvä mies", minussa on monia vikoja. Olen aika oikukas luonne, toisaalta romanttisuuteen taipunut ja samalla äkkipikainen varsinkin asioiden muutoksen suhteen. En pidä että elämä on kuin haaleassa lätäkössä makaamista. Harrastan, liikun, matkustelen. Pidän uusista asioista. Minulla on hyviä työkavereita ja ystäviä.

        Osaan puhua. Sitä kyllä vaatisin kumppaniltakin. Myöskin muuta kuin kuka on paras BB:ssä.

        Arvostan ja etsin ns. tavallista naista. Työpaikallani onkin eräs vaalea hiuksinen "tavisnainen" joka olisi täysin makuuni sopiva. Sitä heti niinkuin tuntee sympatiaa ja unohtaa tasot yms. skeidan kun oman oloinen nainen tulee vastaan.

        Itse asiassa jos jollain ihmeellä saisin iskettyä yytee-naisen, niin luulempa että hän kyllä ei pitkään meikäläistä diggaisi kunhan yhteinen tulevaisuus alkaisi hahmottua....jännittävyyttä saan hiukan raavittua kokoon iskemistä varten mutta ei sitä 24/7 millään riitä naiselle.


      • 13+12

        "Jos kolmekymppinen, hyvää keskitasoa oleva tavismies ei saa edes perus siwan kassa löllöpyllyä, vaan joutuu kaapimaan astian pohjia, niin silloin jossain on vikaa"

        Ehdotuksia syiksi:
        A) Olet hyvää keskitasoa vain omasta mielestäsi.
        B) Vikaa on käytöksessäsi/asenteessasi (minkä puolesta tuo kovin alentuvasävyinen kirjoituksesikin puhuu).


      • *Nana*

        m30 - taidat olla tosi hyvä. Naisiin tekee aina vaikutuksen kun niitä löllöpyllytellään. Sun asenne tod näk huokuu susta :0)


      • m30.

      • RaakaRane

      • m30.
        RaakaRane kirjoitti:

        Eipä uskois noita kommentteja kolmekymppisen miehen kirjoittamiksi. Ja oliko vielä korkeakoulutuskin... no, tuskinpa sentään. Taitaa olla jäänyt hiekkalaatikko vaihe liian lyhyeksi jollain.

        RaakaRituko se siellä kirjoittelee? Mitäs Ritu?


      • *Nana*

    • kokeenut

      No jos ei oteta lukuun sitä että pitäis olla:
      Korkeakoulutettu, mahdollisimman hyväpalkkaisessa työssä, rikas, poikkeuksellisen ulospäinsuuntautunut, laaja kaveripiiri, kansainvälinen, optimisti, yritteliäs, kokenut, komea, nuori, lihaksikas, aina siisti, kekseliäs, itsenäinen, nero, tehokas, filmaattinen, taiteellinen, viihteellinen, huumorintajuinen, aina intohimoinen, elämänhaluinen, tavoitteellinen ja-niin-edelleen x10^9,
      yms. Joka-alan mestari, sekä poikkeuksellisen lahjakas naistenmies, niin ei kai sitten
      paljon muuta..

      • niinpä joo

        Siis ihanko oikeasti tuntemasi naiset ovat sinulle (ja muille miehille) ilmoittaneet, että vain ja ainoastaan tällainen mies kelpaa. Siis sen saatan toki uskoa, että jonkun naisen mieskriteereissä on mainittuna osa noista piirteistä.


      • 17

        Ihmettelen samaa kuin "niinpä joo". Kuinka moni nainen on oikeasti vaatinut, että miehen pitäisi täyttää kaikki nuo kriteerit? Olet ilmeisesti lukenut monien naisten toiveita ihannemiesten suhteen ja summannut ne yhteen tuossa.


      • *Nana*

        Tuollainen ihme tosiaan löytyi ilman listan tekoa. Sillä vaan oli liian kiire...

        Ei siis mahdottomuus


      • Mitenkä sellainen
        *Nana* kirjoitti:

        Tuollainen ihme tosiaan löytyi ilman listan tekoa. Sillä vaan oli liian kiire...

        Ei siis mahdottomuus

        mies voisi kiinnostaa, joka ei etsi persoonaa, vaan katselee kuin karjamarkkinoilla, että minkä laatuiseen ja hintaiseen lihaan juuri hänellä on varaa? Kyllä naisten kriteerit on kaikessa haaveellisuudessaankin paljon terveempiä.


      • jokuvainn
        Mitenkä sellainen kirjoitti:

        mies voisi kiinnostaa, joka ei etsi persoonaa, vaan katselee kuin karjamarkkinoilla, että minkä laatuiseen ja hintaiseen lihaan juuri hänellä on varaa? Kyllä naisten kriteerit on kaikessa haaveellisuudessaankin paljon terveempiä.

        Minun mielestä liikaa on nämä kaikki "tule ja vie jalat altani ja laita sukat pyörimään" ilmoitukset. Okei kyllähän mä voin laittaakin, mutta valitettavasti se ei ekoilla treffeillä onnistu kun en ole näyttelijä ja ihan se maailman komein mies vaikka mitään ei tarvitse hävetäkkään.

        Ja näitä ilmoituksiahan on huomattava osa palstan tarjonnasta.


      • niinmyösjoku
        jokuvainn kirjoitti:

        Minun mielestä liikaa on nämä kaikki "tule ja vie jalat altani ja laita sukat pyörimään" ilmoitukset. Okei kyllähän mä voin laittaakin, mutta valitettavasti se ei ekoilla treffeillä onnistu kun en ole näyttelijä ja ihan se maailman komein mies vaikka mitään ei tarvitse hävetäkkään.

        Ja näitä ilmoituksiahan on huomattava osa palstan tarjonnasta.

        Eli olet tällainen hivutustaktiikka-mies? Millä herätät naisen mielenkiinnon?


      • jokuvainn
        niinmyösjoku kirjoitti:

        Eli olet tällainen hivutustaktiikka-mies? Millä herätät naisen mielenkiinnon?

        Minä vai aloittaja? Jos puhutaan minusta, niin en varmaan mitenkään. Tai siis en ymmärrä miksi minun pitäisi vetää jotain showta ja yrittää herättää mielenkiintoa kun treffinikin ovat ihan taviksia ja minun naispuoleisia vastikkeitani. Asialliset olen kaikki kohtaamiset hoitanut ja pyrkinyt siihen että kummallakin olisi hauskaa.

        Varmaan pitäisi olla röyhkeämpi ja pyrkiä pöksyihin samantien niin tulokset voisivat olla parempia. Se en vai nole minä ja tulisi vain limainen olo.


      • niinmyösjoku
        jokuvainn kirjoitti:

        Minä vai aloittaja? Jos puhutaan minusta, niin en varmaan mitenkään. Tai siis en ymmärrä miksi minun pitäisi vetää jotain showta ja yrittää herättää mielenkiintoa kun treffinikin ovat ihan taviksia ja minun naispuoleisia vastikkeitani. Asialliset olen kaikki kohtaamiset hoitanut ja pyrkinyt siihen että kummallakin olisi hauskaa.

        Varmaan pitäisi olla röyhkeämpi ja pyrkiä pöksyihin samantien niin tulokset voisivat olla parempia. Se en vai nole minä ja tulisi vain limainen olo.

        Kovin on savolainen tapa vastata. Tyhjän saa pyytämättäkin, niinhän se on.


    • mies olen

      Se on liikaa vaadittu, jos vaatii baaripokalta (eli panolta) jotain (mitä tahansa) enemmän kuin seurustelukumppanilta; toisin sanoen ei olisi seurustelukumppaninsa kanssa panomielellä aloittanut. Ei tietenkään koske niitä, joilla ei ole baaripokia tms.

    • asf45645ghj

      mitään tiettyä yksittäistä juttua, kun kaikkihan on kiinni siitä mikä on mitäkin.

      mutta jos nyt mietittäisiin, niin nainen joka kuuluu vaikkapa toiseksi viehättävimpään neljännekseen, hän ei voi oikein vaatia mieheltä ominaisuuksia, jotka tekisivät miehestä kaikkein viehättävimpaan neljännekseen.

      Eli jos 100 naista ja 100 miestä laitetaan "viehättävyysjonoon" että rumin saisi numeron 1 ja viehättävin numeron 100, niin jokainen voisi realistisesti vaati sitä omaa numeroansa - 5. Silloin jokaisella olisi 10 potentiaalista omantasoista kumppania, pitäisi riittää.

      • ap.

        Viehättävyydessä on vaan se ongelma, että siitä on aika vaikea saada mitään realistista arviota, koska ihmisillä harvemmin on tapana sanoa suoraan mitä he ajattelevat toisistaan.
        Ja lisäksi ihmisillä tapaa olla erilaisia mieltymyksiä (välittämättä lainkaan siitä, minkä näköisiä ja kuinka viehättäviä he itse ovat.)

        Jos vaikka minun näköisestäni naisesta kysyttäisiin miehiltä, että olenko viehättävä, niin uskoisin olevan niin, että joidenkin mielestä olen, joidenkin mielestä en, ja suurimman osan mielestä jotain siltä väliltä. Sen sijaan olisi mahdotonta etukäteen tietää, että kuinka viehättävät miehet pitävät minua kauniina. Eli on hyvin mahdollista, että ne viehättävimmät miehet pitävät minua rumana, mutta yhtä hyvin on mahdollista, että niiden rumien ja ei-niin-viehättävien miesten mielestä olen aivan kammottava.

        Oikeasti niitä ihmisiä taitaa olla aika vähän, jotka ovat kaikkien vastakkaisen sukupuolen edustajien mielestä ehdottomasti viehättäviä. Otetaan joku julkkisesimerkki. Vaikka Kiira Korpi, joidenkin miesten mielestä erittäin kaunis ja seksikäs nainen, ja joidenkin miesten mielestä taas tylsä tusinablondi.


    • ........

      että miehen on ymmärrettävä naista, vaikka naiset eivät edes yritä ymmärtää miehiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe