Miesten epärealistiset odotukset

mietinpä vain

Olen lueskellut näitä keskusteluja AT-miehistä ja muusta sellaisesta, ja on sanottava, että eräs asia pistää silmään. Nimittäin se, että AT-miehet eivät ilmeisesti oikein osaa suhtautua naisiin ihmisinä.

Ensivaiheessa AT-mies nostaa naiset jalustalle. Hänen mielestään naiset ovat ilmeisestikin jonkinlaisia virheettömiä yliolentoja, joiden jokaista oikkua on noudatettava. Ja siitä palkinnoksi mies odottaa saavansa parisuhteen tai ainakin seksiä.

Ongelmat alkavat siinä vaiheessa, kun nainen ei toimikkaan sillä tavoin, kun mies häneltä odottaa, vaan alkaa tehdä "virheitä" (siis k.o. miehen mielestä virheitä elämässään). Rakastuu ihan toisenlaisiin miehiin tai muuta sellaista. Ja saattaa tehdä samanlaisia virheitä vaikka koko loppuelämänsä.

Ja silloin AT-miehen näkemys naisista muuttuu. Naiset eivät nyt suinkaan ole hänen silmissään tavallisia virheitä tekeviä ihmisiä, vaan jotain pimeyden ja pahuuden syöjättäriä, jotka ovat tuhonneet hänen elämänsä. Ja kaikki vain sen takia, kun mies ei kestä ajatusta siitä, että nainen onkin inhimillinen olento virheineen päivineen.

27

1100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei virhe vaa valints

      käytetyllä naisella nyt vaan ei tee mitään. Eikä rumalla.

    • n18nn

      Olen huomannut tämän poikamiehissä ihan yleisesti. Nainen nostetaan haaveissa jalustalle, lähes kaikkivoivan, pelastavan jumalattaren asemaan. Ajan kanssa kun naisen ihmisyys paljastuu, tapahtuu jalustalta tippuminen ja alkaa naisen inhoaminen, jopa naisviha.

    • Kokeneempi mies

      Kokemattomat miehet nostavat naiset jalustalle. Naisen kanssa eläneillä miehillä taas on realistinen kuva naisista eli me kokeneemmat miehet ymmärrämme, että olette paskaa kauniissa paketissa (paitsi tietysti rumat naiset, jotka ovat paskaa rumassa paketissa).

      "Ja siitä palkinnoksi mies odottaa saavansa parisuhteen tai ainakin seksiä."

      Miehet eivät halua parisuhdetta vaan seksiä. Parisuhde on miehelle vain keino saada säännöllistä seksiä. Kun pihtaus alkaa, mies havahtuu ja ymmärtää, ettei sekään keino toimi. Vain naiset tavoittelevat parisuhdetta.

      • niinpä...

        Kokemattomat naiset nostavat miehet jalustalle. Miehen kanssa eläneillä naisilla taas on realistinen kuva miehistä eli me kokeneemmat naiset ymmärrämme, että olette paskaa kauniissa paketissa (paitsi tietysti rumat miehet, jotka ovat paskaa rumassa paketissa).


      • Kokeneempi mies
        niinpä... kirjoitti:

        Kokemattomat naiset nostavat miehet jalustalle. Miehen kanssa eläneillä naisilla taas on realistinen kuva miehistä eli me kokeneemmat naiset ymmärrämme, että olette paskaa kauniissa paketissa (paitsi tietysti rumat miehet, jotka ovat paskaa rumassa paketissa).

        eivät ole kauniita.


      • 9.9.9.

        joka tuutista saisivat miehet toitottaa, että tahtovat vain seksiä eivätkä muuten edes välitä naisista!!! Miksi valehdella ja särkeä naisten sydämiä ja tehdä romanttisista tytöistä kyynisiä naisia?
        Itse olen onneksi jo järkiintynyt enkä edes halua miehen kanssa parisuhteeseen, seksiäkään en mieheltä tosin halua, takuutyydytyksen saan parhaiten itsekseni.
        Mies on oikeastaan aika heikko ja nolo tapaus, valehtelee minkä ehtii ja sivussa kehuu kunnollisuuttaan ja hienouttaan. Mieskin voisi tyydyttää itsensä ja jättää viattomat naiset rauhaan.


      • Aryhmäläinen

        Miksi naisten pitäisi kiinnostua rumista, epäkiihottavista, sosiaalisesti rajoittuneista atmiehistä kun atmiehetkin haukkuvat kilpaa rumia ja lihavia naisia.
        Sitä saa mitä tilaa. Joskus ei mitään..


      • 17

        Olipas taas hienosti kirjoitettu. Miksi sanoit, että miehet ajattelevat noin? Mikset sanonut, että sinä ajattelet noin? Vai tiedätkö 100% mitä kaikki miehet ajattelevat?


      • Turhaa valitusta
        9.9.9. kirjoitti:

        joka tuutista saisivat miehet toitottaa, että tahtovat vain seksiä eivätkä muuten edes välitä naisista!!! Miksi valehdella ja särkeä naisten sydämiä ja tehdä romanttisista tytöistä kyynisiä naisia?
        Itse olen onneksi jo järkiintynyt enkä edes halua miehen kanssa parisuhteeseen, seksiäkään en mieheltä tosin halua, takuutyydytyksen saan parhaiten itsekseni.
        Mies on oikeastaan aika heikko ja nolo tapaus, valehtelee minkä ehtii ja sivussa kehuu kunnollisuuttaan ja hienouttaan. Mieskin voisi tyydyttää itsensä ja jättää viattomat naiset rauhaan.

        "joka tuutista saisivat miehet toitottaa, että tahtovat vain seksiä eivätkä muuten edes välitä naisista!!! Miksi valehdella ja särkeä naisten sydämiä ja tehdä romanttisista tytöistä kyynisiä naisia?"

        Ei pidä enohtaa sitä tosiseikkaa, että naiset itse ovat nykyisin myös kovasti seksin perään. Siinä mielessä naisten on turha valittaa sitä, että miehet ovat vain seksin perään, kun kerran itse ovat mukana touhussa. Tangoon tarvitaan aina kaksi.


      • tavallinen ihminen

        Taitaa tämä "Kokeneempi mies" olla ATM oikeasti.


      • 746teir7k<
        Aryhmäläinen kirjoitti:

        Miksi naisten pitäisi kiinnostua rumista, epäkiihottavista, sosiaalisesti rajoittuneista atmiehistä kun atmiehetkin haukkuvat kilpaa rumia ja lihavia naisia.
        Sitä saa mitä tilaa. Joskus ei mitään..

        Yeah, ne miehet joita täällä nimitetään KTmiehiksi ovat niitä tavoiteltavia. Onhan heissäkin mätiä hedelmiä mutta myös niitä parhaimpia.


      • Kokeneempi mies
        tavallinen ihminen kirjoitti:

        Taitaa tämä "Kokeneempi mies" olla ATM oikeasti.

        vaan siitä, onko kokemusta naisista vai ei. Yleisesti ottaen ruusuinen kuva naisista on miehillä, joilla ei ole kokemusta naisista. Vastaavasti realistinen kuva on miehillä, joilla on kokemusta naisista. He ymmärtävät naisten olevan paskoja.


      • Kokeneempi mies
        17 kirjoitti:

        Olipas taas hienosti kirjoitettu. Miksi sanoit, että miehet ajattelevat noin? Mikset sanonut, että sinä ajattelet noin? Vai tiedätkö 100% mitä kaikki miehet ajattelevat?

        varmasti paljon naisia paremmin, mitä miehet heistä ajattelevat. Tämä johtuu siitä, että olen itse mies, ja siitä, että minulle puhuessaan miehet eivät sievistele ajatuksiaan toisin kuin naisille puhuessaan.


      • kertokaa se mulle
        Kokeneempi mies kirjoitti:

        vaan siitä, onko kokemusta naisista vai ei. Yleisesti ottaen ruusuinen kuva naisista on miehillä, joilla ei ole kokemusta naisista. Vastaavasti realistinen kuva on miehillä, joilla on kokemusta naisista. He ymmärtävät naisten olevan paskoja.

        Miksi ihmeessä sitten miehet juoksee naisten perässä jos kaikki naiset ovat paskoja, lutkia, tyhmiä lehmiä, ym. Luusisi että järkevä mies antaisi asian olla ja keskittyisi johonkin mielenkiintoisempaa esim. autoihin. SIIS MIKSI?? Ei perkele mene jakeluun mikä logiikka tässä oikein on.


      • Toinen mies
        kertokaa se mulle kirjoitti:

        Miksi ihmeessä sitten miehet juoksee naisten perässä jos kaikki naiset ovat paskoja, lutkia, tyhmiä lehmiä, ym. Luusisi että järkevä mies antaisi asian olla ja keskittyisi johonkin mielenkiintoisempaa esim. autoihin. SIIS MIKSI?? Ei perkele mene jakeluun mikä logiikka tässä oikein on.

        Miehethän juoksevat naisten perässä seksin ja osittain tunteiden takia. Jos ihan puolueettomasti ajatellaan, niin kyllähän naisten keskusteluaiheet ja läpänheitto ovat aika erilaisia kuin miesten jutut. Harvojen naisten kanssa juttelee huvikseen. En nyt sanoisi kuitenkaan, että naiset olisivat paskaa.


    • Cranky_geek

      että jotkut miehet synnyttää etukäteen tollasia epärealistisia odotuksia, mutta kyllä naiset osaa itsekin aika mestarillisesti ylläpitää noita. Tai siis ainakin alussa naisilla tuntuu usein olevan sellaista yritystä siitäkin huolimatta, että varmaan molemmat tiedostaa sisimmässään sen olevan jonkinlaista teatteria jonka läpi molemmat näkee. Jotenkin monet naiset ei vaan pysty alussa näyttämään sitä oikeaa arkiminäänsä, joka tykkää olla ilman meikkiä sohvalla mukavimmissa verkkareissa mitä kaapista löytyy vaikka kämppä on hieman mullin mallin. Alussa sitä ollaan jotenkin vähän enemmän semmosta hienoa ladyä, kunnes toi arkiminä ja jonkinlainen mukavuudenhalu alkaa pikku hiljaa kuoriutumaan esiin.

      Se on vaan jotenkin hullunkurista, kun vietetään niitä ensimmäisiä viikonloppuja yhdessä ja nukutaan saman katon alla tollasen teatterin keskellä. Kyllähän sen jollain tapaa ymmärtää, että halutaan näyttää niitä parhaita puoliaan ja olla vähän siivommin. Onhan sitä itsekin astetta skarpimpana ja jotenkin enemmän varpaillaan kuin ehkä normaalisti.

      Mut varmaan ehkä suurimman vaikutuksen muhun tekis sellanen nainen joka osais ja uskaltais heti alusta alkaen olla just semmonen mun seurassa kuin mitä se on normaalistikin. Mut jostain syystä monet naiset ei kykene esim. käymään normaalisti vessassa silloin kun mies on viereisessä huoneessa. Mieluummin sitten vaikka pidätellään koko viikonloppu, jos vaan mahdollista. Ihan kuin miehet ei tietäis, että naisetkin käy paskalla ja sinne pönttöön ei tosiaankaan kolahda silloin joku yks ranskanpastilli.

      Myös hiuksista ja meikistä tai asunnon yleisestä siisteydestä stressataan monesti ihan tarpeettomasti. Kyllä mies sut jossain vaiheessa näkee kuitenkin ilman meikkiä ja jos ne hiukset nyt aamulla sojottaa vähän minne sattuu, niin ihan sama. Kyllä miehet tietää, ettei naiset herää oikeassa elämässä meikit naamalla ja tukka laitettuna. Tai että asunnossa naulakko ja vaatekaappi ei oo suinkaan vaatteiden ainoita loppusijoituspaikkoja. Noi "virheet" kuuluu asiaan, eikä niitä noteeraa sen suuremmin vaikka ne huomaakin.

      Eli ei tästä kokonaisuudessaan voi mun mielestä sysätä tätä hommaa miesten harteille. Kyllä ainakin mun kokemusten mukaan monet naiset haluu pitää aika pitkään noista kulisseista kiinni ja luoda just semmosta kuvaa itsestään ja elämäntavoistaan, ettei naiset oo mitään normaaleja ihmisiä, vaan jotain yliolentoja. Eikä se auta vaikka sanoo, ettei noi merkkaa mulle mitään et ei kannata turhaa stressata. Se on vaan joku joidenkin naisten oma sisäinen prosessi mikä pitää käydä läpi omassa tahdissa.

      • ap.

        Mutta samanlaista teatteria miehetkin esittävät. Suhteen alussa sitä ollaan niin romattisia ja kohteliaita, asunto siistinä ja mies samoin. Ollaan innokkaina auttamassa kotitöissä ja osallistumassa naista kiinnostaviin harrastuksiin ja menoihin ja muuta sellaista.

        Ja johonkin sitten se mies häviää ja tilalle tulee sohvalla kalsareissaan löhöävä mies, jonka ainoana harrastuksena on formuloiden katselu tv:stä ja jonka mielestä kaikki pyynnöt auttaa kotihommissa ovat hirveää nalkuttamista.

        Siis, tässä saattoi olla liiottelua (toivon ainakin). mutta me kaikki esitämme teatteria, kun koetamme viehättää uutta kumppaniehdokasta. Itse asiassa se on pakko. Olen joskus koittanut olla alusta lähtien oma itseni miesten kanssa, ja tuloksena oli, että miehet häipyivät hyvin äkkiä sellaisten naisten seuraan, jotka esittivät tätä "teatteria". Vaikka kaikki väittävät inhoavansa teeskentelijöitä, niin kuitenkin sellaista "teeskentelyä" odotetaan ja aitous ja rehellisyys suhteen alkuvaiheessa on jotain epäilyttävää ja pelottavaa.


      • Cranky_geek
        ap. kirjoitti:

        Mutta samanlaista teatteria miehetkin esittävät. Suhteen alussa sitä ollaan niin romattisia ja kohteliaita, asunto siistinä ja mies samoin. Ollaan innokkaina auttamassa kotitöissä ja osallistumassa naista kiinnostaviin harrastuksiin ja menoihin ja muuta sellaista.

        Ja johonkin sitten se mies häviää ja tilalle tulee sohvalla kalsareissaan löhöävä mies, jonka ainoana harrastuksena on formuloiden katselu tv:stä ja jonka mielestä kaikki pyynnöt auttaa kotihommissa ovat hirveää nalkuttamista.

        Siis, tässä saattoi olla liiottelua (toivon ainakin). mutta me kaikki esitämme teatteria, kun koetamme viehättää uutta kumppaniehdokasta. Itse asiassa se on pakko. Olen joskus koittanut olla alusta lähtien oma itseni miesten kanssa, ja tuloksena oli, että miehet häipyivät hyvin äkkiä sellaisten naisten seuraan, jotka esittivät tätä "teatteria". Vaikka kaikki väittävät inhoavansa teeskentelijöitä, niin kuitenkin sellaista "teeskentelyä" odotetaan ja aitous ja rehellisyys suhteen alkuvaiheessa on jotain epäilyttävää ja pelottavaa.

        kyllä miehetkin harrastaa tota ja sitä mä vähän niin kuin omallakin kohdallani tarkotin tolla skarppaamisella. Mut jotenkin toi skarppaaminen tuntuu silti ittestä siltä, ettei se oo mitenkään liiallista ja semmosta vääristävää teatteria. Et vaikka vähän ehkä normaalia enemmän skarppaakin joissain asioissa, niin ei sitä sitten myöhemmin heitetä hommaa ihan läskiksi, vaikka sellainen tietynlainen rentous alkaakin puolin ja toisin hiipimään suhteeseen. Teatteriin perustuvat suhteet ei vaan voi kestää, kun se on semmosta valheessa elämistä kunnes illuusio rikkoutuu.

        Mun mielestä se olis vaan niin hienoa, jos nainen tuntis olonsa heti niin luottavaiseks ja kotoisaks mun seurassa, et se osais heittää tollasen normaalin ja rennon vaihteen alusta alkaen silmään. Siinä tulis aika erikoinen olo, kun sais jonkun naisen tuntemaan heti olonsa noin kotoisaks ja luonnolliseks. Toivottavasti säkin jaksat vielä yrittää olla oma ittes miesten kanssa. Muhun ainaki iskee just semmonen.


    • Miten on ?

      No niin, kun ensin sepustit niitä näitä liirumlaarumia, nyt olisi kiva kuulla niitä käytännön esimerkkejä, mitä ovat nämä miesten epärealistiset podotukset. Odotamme mielenkiinnolla konkreettisia esimerkkejä.

      • Ei se satu

        mitä alkuperäinen tarkoitti, mutta minusta tuntuu että miehet odottavat naisen tekevän heidät onnelliseksi. Että elämä alkaa sitten kun on nainen (ja seksiä). Sen hyväksyminen, että jokainen on itse vastuussa omasta onnellisuudestaan tuntuu olevan mahdotonta tämän palstan miehille.


      • NiinpÄ !
        Ei se satu kirjoitti:

        mitä alkuperäinen tarkoitti, mutta minusta tuntuu että miehet odottavat naisen tekevän heidät onnelliseksi. Että elämä alkaa sitten kun on nainen (ja seksiä). Sen hyväksyminen, että jokainen on itse vastuussa omasta onnellisuudestaan tuntuu olevan mahdotonta tämän palstan miehille.

        "Ei tiedä mitä alkuperäinen tarkoitti, mutta minusta tuntuu että miehet odottavat naisen tekevän heidät onnelliseksi."

        Millä tavalla tämä ilmaisu eroaa naisten hokemista kemioista, tai siitä, kun haetaan miestä, joka on vastaus kaikkiin naisen ongelmiin ja vaatimuksiin ?

        Meinaatko myös sitä, että naiset hakevat miestä vain muiden syiden vuoksi, eikä kyseessä ole se, että suhde saa heidät onnelliseksi ?! Eiköhän kuule jokainen ihminen hakeudu suhteeseen ensinnäkin siksi, että suhde saa heidät joko suoraan tai välillisesti onnelliseksi. En ole vielä tähän mennessä kuullut, että suhteeseen hakeuduttaisiin siksi, että siinä olisi epämukava olla. Toisin sanoin, sinun perustelusi oli melkolailla mitään sanomaton. Lähinnä kai tarkoitus oli pönkittää naisten asemaa vähättelemällä miehiä. No, sehän teiltä naisilta onnistuu...


      • sivukommentoija
        NiinpÄ ! kirjoitti:

        "Ei tiedä mitä alkuperäinen tarkoitti, mutta minusta tuntuu että miehet odottavat naisen tekevän heidät onnelliseksi."

        Millä tavalla tämä ilmaisu eroaa naisten hokemista kemioista, tai siitä, kun haetaan miestä, joka on vastaus kaikkiin naisen ongelmiin ja vaatimuksiin ?

        Meinaatko myös sitä, että naiset hakevat miestä vain muiden syiden vuoksi, eikä kyseessä ole se, että suhde saa heidät onnelliseksi ?! Eiköhän kuule jokainen ihminen hakeudu suhteeseen ensinnäkin siksi, että suhde saa heidät joko suoraan tai välillisesti onnelliseksi. En ole vielä tähän mennessä kuullut, että suhteeseen hakeuduttaisiin siksi, että siinä olisi epämukava olla. Toisin sanoin, sinun perustelusi oli melkolailla mitään sanomaton. Lähinnä kai tarkoitus oli pönkittää naisten asemaa vähättelemällä miehiä. No, sehän teiltä naisilta onnistuu...

        Suhteeseen kuuluisi mielestäni hakeutua sen toisen ihmisen takia, ei itse suhteen takia. On nimittäin sellaisia ihmisiä, sekä miehiä että naisia, jotka eivät osaa olla omillaan ja joskus ovat sitten suhteessa lähinnä sen takia että olisi joku. Ei se suhde sinänsä tee ketään onnelliseksi vaan se toinen ihminen.

        ""Ei tiedä mitä alkuperäinen tarkoitti, mutta minusta tuntuu että miehet odottavat naisen tekevän heidät onnelliseksi."

        Millä tavalla tämä ilmaisu eroaa naisten hokemista kemioista, tai siitä, kun haetaan miestä, joka on vastaus kaikkiin naisen ongelmiin ja vaatimuksiin ? "

        Luulisin että ymmärtäisit tuon lauseen jos lukisit myös ne kaksi seuraavaa lausetta.


      • Huh hei!
        sivukommentoija kirjoitti:

        Suhteeseen kuuluisi mielestäni hakeutua sen toisen ihmisen takia, ei itse suhteen takia. On nimittäin sellaisia ihmisiä, sekä miehiä että naisia, jotka eivät osaa olla omillaan ja joskus ovat sitten suhteessa lähinnä sen takia että olisi joku. Ei se suhde sinänsä tee ketään onnelliseksi vaan se toinen ihminen.

        ""Ei tiedä mitä alkuperäinen tarkoitti, mutta minusta tuntuu että miehet odottavat naisen tekevän heidät onnelliseksi."

        Millä tavalla tämä ilmaisu eroaa naisten hokemista kemioista, tai siitä, kun haetaan miestä, joka on vastaus kaikkiin naisen ongelmiin ja vaatimuksiin ? "

        Luulisin että ymmärtäisit tuon lauseen jos lukisit myös ne kaksi seuraavaa lausetta.

        Sinkkuna tapailin useampia, suurimmaksi osaksi sinkkuna olleita/hyvin vähän naiskokemusta omaavia miehiä, ja radikaalina yleistyksenä voisi sanoa että yhteistä heille on epärealistiset odotukset naisten suhteen. Naisten pitäisi olla huippukauniita, huippuseksikkäitä, upeasti pukeutuvia ja panostaa mielettömästi ulkonäköönsä ja kauneudenhoitoon. Lisäksi pitäisi olla henkisiltä avuiltaan täydellinen (ei mitään ärsyttäviä luonteenpiirteitä), rakastaa ja ihailla miestä yli kaiken, olla odottanut koko elämänsä vain tätä suurta rakkautta (eli tätä tapailemaansa miestä), seksiä ei saa olla harrastanut muiden kanssa (ehkä yksi "erehdys" sallitaan koska miehelläkin tod.näköisesti on jo sellainen), naisen pitäisi hoitaa kotityöt ja ruoanlaitot, seurustelun ja seksin pitäisi olla täydellistä ilman minkäänlaista erimielisyyttä tai erilaisia kiinnostuksen kohteita (lähinnä naisen pitäisi mukautua ja olla mielettömän kiinnostunut miehen tietokonepeleistä,scifistä, autoista, koneista yms teknisistä asioista). Lisäksi naisen pitäisi olla fiksu, hyvässä opiskelupaikassa ja myös pärjätä siellä tai hyvässä työpaikassa ja myös pärjätä siellä. Tämän lisäksi pitäisi olla vielä joku "hieno" ja vakuuttava harrastus, esim. soittoharrastus jossa myöskin pitäisi olla taitava.
        Ja mitä nämä miehet sitten ovat itse? Eivät panosta ulkoiseen olemukseen tai hyvinvointiin millään tavalla. Vaatteet on mitä sattuu (ikivanhoja), yleensä samat päivästä toiseen kunnes äiti keksii ottaa ne pyykättäväksi, itsestään tai kunnostaan ei pidetä millään tavalla huolta, syödään kaikki päivän ateriat jonkunlaisessa "roskaruokapaikassa" (pizzaa, hampurilaista jne), asunto on kuin kaatopaikka eikä kotitöitä osata tehdä, lisäksi miehet ovat laiskoja, eivät viitsi opiskella tai käydä töissä koska kotona on niin paljon mukavampi makailla ja pelata tietokoneella.
        Ei ihmekään että nämä miehet ovat vuodesta toiseen aina vaan sinkkuja, sillä kuka nainen tällaista miestä jaksaa. Ennemmin sitä on vaikka yksinään kuin jollain tavalla sosiaalisesti vähän rajoittuneen ja hillittömiä odotuksia ja suoristuspaineita suhteeseen tuovan ihmisen kanssa.


      • tyhjän saa pyytämätt
        Huh hei! kirjoitti:

        Sinkkuna tapailin useampia, suurimmaksi osaksi sinkkuna olleita/hyvin vähän naiskokemusta omaavia miehiä, ja radikaalina yleistyksenä voisi sanoa että yhteistä heille on epärealistiset odotukset naisten suhteen. Naisten pitäisi olla huippukauniita, huippuseksikkäitä, upeasti pukeutuvia ja panostaa mielettömästi ulkonäköönsä ja kauneudenhoitoon. Lisäksi pitäisi olla henkisiltä avuiltaan täydellinen (ei mitään ärsyttäviä luonteenpiirteitä), rakastaa ja ihailla miestä yli kaiken, olla odottanut koko elämänsä vain tätä suurta rakkautta (eli tätä tapailemaansa miestä), seksiä ei saa olla harrastanut muiden kanssa (ehkä yksi "erehdys" sallitaan koska miehelläkin tod.näköisesti on jo sellainen), naisen pitäisi hoitaa kotityöt ja ruoanlaitot, seurustelun ja seksin pitäisi olla täydellistä ilman minkäänlaista erimielisyyttä tai erilaisia kiinnostuksen kohteita (lähinnä naisen pitäisi mukautua ja olla mielettömän kiinnostunut miehen tietokonepeleistä,scifistä, autoista, koneista yms teknisistä asioista). Lisäksi naisen pitäisi olla fiksu, hyvässä opiskelupaikassa ja myös pärjätä siellä tai hyvässä työpaikassa ja myös pärjätä siellä. Tämän lisäksi pitäisi olla vielä joku "hieno" ja vakuuttava harrastus, esim. soittoharrastus jossa myöskin pitäisi olla taitava.
        Ja mitä nämä miehet sitten ovat itse? Eivät panosta ulkoiseen olemukseen tai hyvinvointiin millään tavalla. Vaatteet on mitä sattuu (ikivanhoja), yleensä samat päivästä toiseen kunnes äiti keksii ottaa ne pyykättäväksi, itsestään tai kunnostaan ei pidetä millään tavalla huolta, syödään kaikki päivän ateriat jonkunlaisessa "roskaruokapaikassa" (pizzaa, hampurilaista jne), asunto on kuin kaatopaikka eikä kotitöitä osata tehdä, lisäksi miehet ovat laiskoja, eivät viitsi opiskella tai käydä töissä koska kotona on niin paljon mukavampi makailla ja pelata tietokoneella.
        Ei ihmekään että nämä miehet ovat vuodesta toiseen aina vaan sinkkuja, sillä kuka nainen tällaista miestä jaksaa. Ennemmin sitä on vaikka yksinään kuin jollain tavalla sosiaalisesti vähän rajoittuneen ja hillittömiä odotuksia ja suoristuspaineita suhteeseen tuovan ihmisen kanssa.

        paljon jaksa tsempata taviksen näköisen lutkan takia.


      • kjdhkjcgsjkh
        tyhjän saa pyytämätt kirjoitti:

        paljon jaksa tsempata taviksen näköisen lutkan takia.

        Ja sen kyllä huomaa.


      • ... vastaa
        Huh hei! kirjoitti:

        Sinkkuna tapailin useampia, suurimmaksi osaksi sinkkuna olleita/hyvin vähän naiskokemusta omaavia miehiä, ja radikaalina yleistyksenä voisi sanoa että yhteistä heille on epärealistiset odotukset naisten suhteen. Naisten pitäisi olla huippukauniita, huippuseksikkäitä, upeasti pukeutuvia ja panostaa mielettömästi ulkonäköönsä ja kauneudenhoitoon. Lisäksi pitäisi olla henkisiltä avuiltaan täydellinen (ei mitään ärsyttäviä luonteenpiirteitä), rakastaa ja ihailla miestä yli kaiken, olla odottanut koko elämänsä vain tätä suurta rakkautta (eli tätä tapailemaansa miestä), seksiä ei saa olla harrastanut muiden kanssa (ehkä yksi "erehdys" sallitaan koska miehelläkin tod.näköisesti on jo sellainen), naisen pitäisi hoitaa kotityöt ja ruoanlaitot, seurustelun ja seksin pitäisi olla täydellistä ilman minkäänlaista erimielisyyttä tai erilaisia kiinnostuksen kohteita (lähinnä naisen pitäisi mukautua ja olla mielettömän kiinnostunut miehen tietokonepeleistä,scifistä, autoista, koneista yms teknisistä asioista). Lisäksi naisen pitäisi olla fiksu, hyvässä opiskelupaikassa ja myös pärjätä siellä tai hyvässä työpaikassa ja myös pärjätä siellä. Tämän lisäksi pitäisi olla vielä joku "hieno" ja vakuuttava harrastus, esim. soittoharrastus jossa myöskin pitäisi olla taitava.
        Ja mitä nämä miehet sitten ovat itse? Eivät panosta ulkoiseen olemukseen tai hyvinvointiin millään tavalla. Vaatteet on mitä sattuu (ikivanhoja), yleensä samat päivästä toiseen kunnes äiti keksii ottaa ne pyykättäväksi, itsestään tai kunnostaan ei pidetä millään tavalla huolta, syödään kaikki päivän ateriat jonkunlaisessa "roskaruokapaikassa" (pizzaa, hampurilaista jne), asunto on kuin kaatopaikka eikä kotitöitä osata tehdä, lisäksi miehet ovat laiskoja, eivät viitsi opiskella tai käydä töissä koska kotona on niin paljon mukavampi makailla ja pelata tietokoneella.
        Ei ihmekään että nämä miehet ovat vuodesta toiseen aina vaan sinkkuja, sillä kuka nainen tällaista miestä jaksaa. Ennemmin sitä on vaikka yksinään kuin jollain tavalla sosiaalisesti vähän rajoittuneen ja hillittömiä odotuksia ja suoristuspaineita suhteeseen tuovan ihmisen kanssa.

        Sinun tekstistä saa sen vaikutelman, että olet hakenut vain tietynlaisia miehiä. Kuvauksesi ei oikein täsmää sen kanssa, että esimerkiksi lähipiirissä (itse mukaan luettuna) on ainakin kolme poikamiestä, jotka ovat eläneet omaa elämäänsä yksin 18-vuotiaasta laskettuna sellaiset 15-20 vuotta. Yhdelläkään meistä ei ole naisten suhteen epärealistiset odotukset tai emme kohtele naista kuin pelkkää pillua. Toki mekin olemme seksuaalisia olentoja, mutta se on asia erikseen. Kaikki ovat koulunsa käyneet, vakituisessa palkkatyössä ja huolehtivat omasta taloudestaan sekä kunnostaan olematta silti fanaatikkoja.

        Fakta on myös se, että sinkku elää yhden hengen tuloilla, eikä välttämättä ole kiinnostunut haalimaan ympärillensä materiaa ja suurellisia puitteita. Meitä yhdistävä tekijä on myös se, että olemme ulospäin vaatimattomia ts. mainosta tai tuputa itseämme joka paikassa.

        Toki meidän puutteemme on siinä, ettemme osaa olla pelimiehiä, pidä ihmissuhteilla ja toisen tunteilla leikittelystä ja odotamme suhteelta muuta kuin on/off-säätöä, irtosuhteita tai sitä, että se vuosisadan suhde syntyy ikäänkuin Manulle illallinen - valmiina - sen kun vain menee valmiiseen pöytään. Emme ole hakemassa missiä tai haaveile unelmien satuhäistä. Toki odotamme kumppanilta arvostusta ja vastavuoroisuutta, sillä mikään suhde ei toimi, jos se perustuu vain toisen ihmisen palvonnalle tai yksipuoliselle vuorovaikutukselle. Vastavuoroisuus on suhteen elinehto...

        Niin, ja emme myös osaa pukeutua trendikkäästä viimeisimpien muotioikkujen mukaisesti, emmekä välttämättä edes halua. Mutta vaatteiden puhtaudesta ei tingitä, paitsi väkisin esimerkiksi urheilusuorituksen tai pitkän ja hikisen työpäivän jälkeen. Aina ei ole mahdollista käydä suihkussa, vaikka haluaisi. Kotona sentään voi. Sitä paitsi, maailma hukkuu jo nyt paskaan, joten ei sitä kerskakulutusta tarvitse kaikkien harrastaa. Riittää, kun naiset muotioikkuineen kerskakuluttavat sen minkä ehtivät, kun jokaista kenkäparia tai takkia "voi" käyttää vain kerran.

        Toki odotamme naiselta myös tasa-arvoista kohtelua, koska nyt eletään jo 2000-lukua. Mutta täysin sukupuolettomia olentoja emme ole, emmekä sellaiseksi halua. Olemme miehiä ja edellytämme myös sitä, että nainen on nainen, eikä mikään sukupuoleton ja kuvainnollisesti sanottuna mauton tai hajuton friikki. Nykyään perusvirhe on se, että kaikkia ollaan ajamassa samaan sukupuolettoman ihmisen muottiin, joka on täysin luonnotonta ja pidemmän päälle tuhoon tuomittu ajatus.

        Toisaalta se sinun pitäisi huomioida, että poikamies asuu tällä hetkellä asunnossaan itselleen, ei sinun vuoksi, eikä asuntoa ole sisustettu sinua ajatellen. Puhtaus on toki puoli ruokaa, mutta toisen asunnon sisustuksen arvostelu osoittaa pikemminkin moukkamaisuutta ja huonoa käytöstä.


      • *Nana*
        Huh hei! kirjoitti:

        Sinkkuna tapailin useampia, suurimmaksi osaksi sinkkuna olleita/hyvin vähän naiskokemusta omaavia miehiä, ja radikaalina yleistyksenä voisi sanoa että yhteistä heille on epärealistiset odotukset naisten suhteen. Naisten pitäisi olla huippukauniita, huippuseksikkäitä, upeasti pukeutuvia ja panostaa mielettömästi ulkonäköönsä ja kauneudenhoitoon. Lisäksi pitäisi olla henkisiltä avuiltaan täydellinen (ei mitään ärsyttäviä luonteenpiirteitä), rakastaa ja ihailla miestä yli kaiken, olla odottanut koko elämänsä vain tätä suurta rakkautta (eli tätä tapailemaansa miestä), seksiä ei saa olla harrastanut muiden kanssa (ehkä yksi "erehdys" sallitaan koska miehelläkin tod.näköisesti on jo sellainen), naisen pitäisi hoitaa kotityöt ja ruoanlaitot, seurustelun ja seksin pitäisi olla täydellistä ilman minkäänlaista erimielisyyttä tai erilaisia kiinnostuksen kohteita (lähinnä naisen pitäisi mukautua ja olla mielettömän kiinnostunut miehen tietokonepeleistä,scifistä, autoista, koneista yms teknisistä asioista). Lisäksi naisen pitäisi olla fiksu, hyvässä opiskelupaikassa ja myös pärjätä siellä tai hyvässä työpaikassa ja myös pärjätä siellä. Tämän lisäksi pitäisi olla vielä joku "hieno" ja vakuuttava harrastus, esim. soittoharrastus jossa myöskin pitäisi olla taitava.
        Ja mitä nämä miehet sitten ovat itse? Eivät panosta ulkoiseen olemukseen tai hyvinvointiin millään tavalla. Vaatteet on mitä sattuu (ikivanhoja), yleensä samat päivästä toiseen kunnes äiti keksii ottaa ne pyykättäväksi, itsestään tai kunnostaan ei pidetä millään tavalla huolta, syödään kaikki päivän ateriat jonkunlaisessa "roskaruokapaikassa" (pizzaa, hampurilaista jne), asunto on kuin kaatopaikka eikä kotitöitä osata tehdä, lisäksi miehet ovat laiskoja, eivät viitsi opiskella tai käydä töissä koska kotona on niin paljon mukavampi makailla ja pelata tietokoneella.
        Ei ihmekään että nämä miehet ovat vuodesta toiseen aina vaan sinkkuja, sillä kuka nainen tällaista miestä jaksaa. Ennemmin sitä on vaikka yksinään kuin jollain tavalla sosiaalisesti vähän rajoittuneen ja hillittömiä odotuksia ja suoristuspaineita suhteeseen tuovan ihmisen kanssa.

        Loistava kirjoitus.

        Tuollaiselta kuulosti muutamat nuoruuden seukkailut. Olisi kyllä shokki törmätä tuollaiseen aikuiseen mieheen (ja niitähän on), 30 jne.

        En ole tuollaisiin törmännyt ... onneksi!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe