Jeesus Kristus, anon sinulta, että antaisit meille tämän lauseen oikein sanasta sanaan niinkuin se on kerran lähtenyt Isä Jumalan suusta Pyhässä Hengessä ja totuudessa profeetta Jesajan ilmoitettavaksi: Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on : Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen Isä, Rauhanruhtinas.(Jes.9:5)
Anon, myös ettei tänne tule kirjoittamaan kukaan, jolla on sydämessä saastaisia ajatuksia ja aivoituksia. Ainoastaan hän, joka saa sinulta lauseen sellaisena, kuin se on lähtenyt Isä Jumalan suusta. Älköön tänne tulko mitään muuta kirjoitusta, kuin totuuden lause sinulta, Jeesus Kristus. Näin sinulta anon koko sydämestäni.
Minä, Sirpa Birgit Lappalainen kirjoitin tämän mieheni nimimerkillä.
Jeesus Kristus Jumalan Poika armahda
16
285
Vastaukset
- Jeesuksen oma
Aivan niin sisareni. Ajatelkaa: Jumala antoi ainoan Poikansa ettei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi vaan saisi iankaikkisen elämän! Se on meille luvattu Jumalan Sanassa, raamatussa.
- miehen puolikas
onks tää niiku jotain pientä vihjausta meikäläisen suuntaan...? 8)
- Jeesuksen oma
Vihjausta, miten niin? Se on totuus joka on surullisen monelta hukassa. Onneksi ei ole myöhäistä niin kauan kun elämää riittää. Usko Jeesukseen on ainoa valuutta millä pääsee sen viimeisen rajan yli iankaikkiseen elämään.
- miehen puolikas
Jeesuksen oma kirjoitti:
Vihjausta, miten niin? Se on totuus joka on surullisen monelta hukassa. Onneksi ei ole myöhäistä niin kauan kun elämää riittää. Usko Jeesukseen on ainoa valuutta millä pääsee sen viimeisen rajan yli iankaikkiseen elämään.
ja millä myydä viimenenki inhimillisyys omasta elämästä...seksikästä.. ja mite voi jumala sanoa että joo se on ilmanen pelastus jos sä joudut kärsiin kokoelämäs saatana nussimista/ku et voi tehä mitää mitä ite haluisit...?`siinähä se hinta tuli..eihä se sillo oo ilmane...kaippase on näitä jumalan sanan kauniita pieniä "valkoisia valheita"...
- Jeesuksen oma
miehen puolikas kirjoitti:
ja millä myydä viimenenki inhimillisyys omasta elämästä...seksikästä.. ja mite voi jumala sanoa että joo se on ilmanen pelastus jos sä joudut kärsiin kokoelämäs saatana nussimista/ku et voi tehä mitää mitä ite haluisit...?`siinähä se hinta tuli..eihä se sillo oo ilmane...kaippase on näitä jumalan sanan kauniita pieniä "valkoisia valheita"...
Niin, mitä itte haluut? Joskus mä ajattelin että se on vapautta kun voi mennä suhteesta toiseen ja käyttää alkoholia niinkun haluaa. Se olikin vankila. Ihminen joka on ruumiinsa himojen orja ei ole mielestäni vapaa. Jeesus vapauttaa täydellisesti kun ihminen sitä tosiaan haluaa. Seksi on Jumalan lahja eikä siinä ole mitään pahaa kun ymmärtää sen tarkotuksen mikskä Jumala sen on tarkottanut.
- miehen puolikas
enhä puhunukkaa ny seksistä/alkoholista... vaikka kieltämäti olis se kiva joskus naistaki saada, ku en ny mikää eunukki enkä ikäloppu ole..vielä. Mä tarkotin sisäistä elämää, kaikki ihmiset mitkä mua ennen kunnioitti vihaa ja halveksii mua ny, kaikki ilot mistä ennen pidin tuntuu väärältä nyt.. ja not to mention jumalan jatkuva sekaantuminen mun elämääni ja mun joka ainoan suunnitelman kivittäminen jos se vähäänkään alkaa kehittyä joksikin.. ni että ei voi muuta ku istua, olla saatana pompoteltavana ku se keksii mitä ihanimpia temppuja mun pään menoks..aamusta iltaan... tää on sitä "jumalan vapautta"..toisin sanoen.. maanpäällistä helvettiä..eikä loppua näy...vain hullu sanos tämmöstä elämää "vapaudeksi/todelliseksi elämäksi"...
- Jeesuksen oma
Vähä on vaikea ymmärtää täysin mitä sä oikein tarkotat...Ja se on varmaan mun syytä etten ymmärrä oikein. Tarkotatko että sun mielestä Jumala sekaantuu sun elämään ja asioihin pilaten sun hyvät suunnitelmat?
- miehen puolikas
YEP.. hyvä esimerkki on toi yks työpaikka mihi meni ku olin aikasemmi ollu työttömänä.. nousi aivan saatanan moine kuume etten voinu siel olla.. mikä johti tähän maailman paskimpaan työhön.. jos yritän vaihtaa työpaikkaa jumala sen sotkee jotenki et istutaan tääl ku mato paskassa...ja sama juttu soveltuu kaikkiin elämän aloihin, asunto/akat/kaikki... kysymättä multa yhtään mitään. kylmästi vaan kusee kaiken...TODELLISTA VAPAUTTA! mä en olis lähteny tälle jumalan tielle jos mulla olis ollu silloin muita mahdollisuuksia...nyt ei auta tehä muuta ku valittaa.. niin paljonko siitä onki hyötyä...ei yhtään mitään.. Hieno elämä sulta "jumalani" kiitos oikeen vitusti tästä elämästä...AMEN
- Jeesuksen oma
Jaa-a, aika ihmeelliseltä vaikuttaa... Mieleen tulee että ei ne sun pahat vastoinkäymiset ole Jumalasta. On, ikävä kyllä olemassa se toinenkin puoli, saatana. Se kyllä tekee kaikkensa sotkeakseen ihmisen elämän oikein perusteellisesti! Jumalalla on hyvä tahto meitä kohtaan. Ymmärrän kyllä että ehkä sinusta ei siltä tunnu.
- miehen puolikas
Jeesuksen oma kirjoitti:
Jaa-a, aika ihmeelliseltä vaikuttaa... Mieleen tulee että ei ne sun pahat vastoinkäymiset ole Jumalasta. On, ikävä kyllä olemassa se toinenkin puoli, saatana. Se kyllä tekee kaikkensa sotkeakseen ihmisen elämän oikein perusteellisesti! Jumalalla on hyvä tahto meitä kohtaan. Ymmärrän kyllä että ehkä sinusta ei siltä tunnu.
ARVASIN! paljo oli taas hyötyä märisemisestä... nyt se kääntyy siihe et se onki minun vika, eikö nii? että minä itse tän kaiken järjestäny...ja vielä kysytään miksi valitan..? ku jumalan omatkaa mua tajua...eikä tuokaa oo ku pinta raapasua mun elämästä.. jos kertosi kaiken ni en tiedä itkisitkö vai naurasitko... mut semmosta se on mun elämä
ja sitä paitsi tottakai ne on saatanasta.. mutta kukas tämän kaiken takana on? saatana oo ku jumalan ruoska...jumala tätä showia pyörittää, ei saatana... on vaa ollu kyllä nii yliampuva surkia elämä ettei kyllä oo paljo motivaatioita jatkaa tätä elämää.. ja vitun paljo lohduttaa että joo se on jumalan hyviä suunnitelmia jos elämä on yhtä helvettiä? ei se sitä tuskaa ja vaikeutta mihinkää muuta, oli se jumalan hyvä/paha suunnitelma mua kohtaan..taj joku taivas ,jee että sit taivaas voi iloita? aika vitu laiha lohtu
- Jeesuksen oma
En tosiaan kirjoittanut mitään sellaista että se olis sinun vika. Ei raamatussa ole edes luvattu helppoa elämää edes Jeesuksen omille. Päinvastoin. Mullakin on ollut vaikea elämä ja vaikeuksia on riittämiin vieläkin. Jos jotain mainitsisin niin mulla on lapsuus seksuaalista hyväksikäyttöä ja valtavasti ruumiillista työtä pienestä asti. Jäin vastasyntyneen ja vuoden vanhan lapsen yksinhuoltajaksi jne. Tätä marmatusta kamalasta elämästä riittäisi vaikka kuinka. Itse en ole siitä suosta noussut! Jumala nosti kun antauduin hänelle viimmenään TÄYSIN ilman MITÄÄN ehtoja. Älä antaudu saatanalle väärillä asenteilla ja ajatuksilla. Antaudu Jeesukselle ja sitä kautta Jumalalle!
- miehen puolikas
mä en edes milloin olen viimeksi ollu onnellinen...varmaa 12 vuotta sitte ku yläasteelle pääsi.. sen jälkee kaikki on ollu täyttä helvettiä..jos onki pieni ilon hetki ollu, esim vaik joku hyvä tietokone peli, ni kyllä on saatanalla ollu vaikiaa, sittenki yritetty kaikella ärsyttää/häiritä...sitten ku tätä samaa paskaa kestäny jo viis vuotta, mitä ny jumalan omana ollu...ni kyllä se toivon kipinä olee aika loppuu palanu..varsinki ku tossa pari vuotta "erämaassa" ollu ja ny jumala ilmestyy käskyjensä ja pompotuksiesa kans...tässä oo mitää järkeä...
From all lives beginning on
we are pushed in little forms
no one asks us how we like to be
In school they teach us what to think
but everyone says different things
but they're all convinced that
they're the ones to see
So they keep talking and they never stop
and at certains point you give it up
so the only thing that's left to think is this!!!!
I want out... To live my life alone
I want out... Leave me be
I want out... To do things on my own
I want out... To live my life and to be free
People tell me A and B
they tell me how I have to see
Things that I have seen already clear
so they push me then from side to side
they're pushing me from black to white
they're pushing'til there's nothing more to hear
But don't push me to the maximum
shut your mouth and take it home
'cause I decide the way things gonna be
hyvä biisi helloween - i want out - miehen puolikas
miehen puolikas kirjoitti:
mä en edes milloin olen viimeksi ollu onnellinen...varmaa 12 vuotta sitte ku yläasteelle pääsi.. sen jälkee kaikki on ollu täyttä helvettiä..jos onki pieni ilon hetki ollu, esim vaik joku hyvä tietokone peli, ni kyllä on saatanalla ollu vaikiaa, sittenki yritetty kaikella ärsyttää/häiritä...sitten ku tätä samaa paskaa kestäny jo viis vuotta, mitä ny jumalan omana ollu...ni kyllä se toivon kipinä olee aika loppuu palanu..varsinki ku tossa pari vuotta "erämaassa" ollu ja ny jumala ilmestyy käskyjensä ja pompotuksiesa kans...tässä oo mitää järkeä...
From all lives beginning on
we are pushed in little forms
no one asks us how we like to be
In school they teach us what to think
but everyone says different things
but they're all convinced that
they're the ones to see
So they keep talking and they never stop
and at certains point you give it up
so the only thing that's left to think is this!!!!
People tell me A and B
they tell me how I have to see
Things that I have seen already clear
so they push me then from side to side
they're pushing me from black to white
they're pushing'til there's nothing more to hear
But don't push me to the maximum
shut your mouth and take it home
'cause I decide the way things gonna be
hyvä biisi helloween - i want outsitten ku tässä elämässä ei ole mitään "hätäseis" nappia että en todellakaa jaksa enää tätä...vaa on vaa pakko kestää..ja jos alanki tappelee saatanaa vastaa(ihmistä jota saatana käyttää) ni en voi yhtää..se pystyy sumentaan sen ihmise "mielen" nii hyvi ettei ne tajua et ne tekee vääryyttä mulle, tinttaat kuonoo kyseistä tyyppiä ni ne käy entistä enemmä sun kimppuu ja vielä vuosienki perästä kuuluu "sä riehuit sillo ku seko" vaikka itse eivät ole tehneet muuta ku paskaa alusta asti mulle! lasillista vettäkää en sais ellei se tekis niitä "lain edessä" eli muide ihmiste silmis "pahaksi".. jospa sitä kohta kupsahtas ni pääsis tästä paskasta pois..luultavasti helvettii..sehä oliski niiku lopullinen kruunu mun elämälle...täyttä helvettiä alusta asti maan päälle ja sitte viel helvettii lopuksi!
- Jeesuksen oma
Tuohon on vaikea vastata enää mitää... En tässä pienenä, voimattomana ihmisenä osaa muuta kuin rukoilla puolestasi. Haluatko sitä? Toivoa on aina. Älä hyvä ihminen tee itsellesi mitään pahaa.
- miehen puolikas
no ette te jumalan omatkaa näytä mitää ruhtinaita oleva...parempaaki nähny..ei teissäkää näytä oleva liiommi voimaa jäljellä..ku noin pienestä taivutte..
- Jeesuksen oma
Pieneksi ja heikoksi itseni tunnenkin suuren Jumalamme edessä. Se on ihanaa kun SAA OLLA pieni ja heikko. Ei me olla mitään ruhtinaita ei, minä ainakaan. Jumalassa on voima, ei ihmisessä. Se on vaikeaa mutta kun joskus pystyy TÄYSIN heittäytymään Jumalan syliin, se on sanoinkuvaamattoman autuas fiilis. Armosta me elämme Jumalan yhteydessä ja pääsemme kerran taivaaseen. Emme omien tekojemme takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k463623On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole352347Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802276Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä572181Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.251605Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma641532- 761437
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55993Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69977Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi39859