Mistäköhän se johtuu, että muslimi tavallaa kiinnostaa mutta oikeesti ei.
Aina kun tulen tänne lukemaan juttujanne, niin sydämeni kivettyy ja kurkkuni kovettuu, ettei pysty nielee kunnolla. Enkä pysty lukemaan noita kauhutarinoita? Tulee paha olo ja alkaa oksettaa.
Muslimi on jotain todella suurta pahaa, joka ei aukene mulle millään.
Mä en löydä siitä sanaakaan hyvää.
Ihmettelen miten joku normaali tervejärkinen suomalainen voi hurahtaa muslimiuskoon?
Mitä siinä on parempaa kuin kristinuskossa? Tai ylipäätään mitään hyvää?
Itse en löydä mistään sanaakaan hyvää?
Tulee vääjäämättä mieleen ajatus, että jos minut joku pakottaisi muslimiksi,
niin saattaisin enemmin tappaa itseni.
Mikä muslimissa kiehtoo tervejärkisiä, suomalaisia?
Mikä muslimissa kiehtoo tervejärkisiä, suomalaisia?
14
202
Vastaukset
- lautakunta..
..mika kirja ja kulttuuri tunnetaan noista kuuluisista sanoista?
..nuo maagiset sanat tekevat vangistaan hullun ja vailla elinohjeita.
.tuollaisia sanoja ei paasteta edes missaan muodossa minkaan laiseen muotoon jolla on pientakaan kunnioitusta Jumalan olemassaoloon.
Se nakyy myos elintavoissa..No miksi sitten olet muslimi?
Jos ihminen uskoo jumalaan, niin se ei pidä sisällään väitettä jumalan olemassa olosta.
Vaan se tarkoittaa että uskoo sen olemassaoloon.
Tässä ei keskustella onko jumala tai ei, vaan miksi islamin allahi eikä kristinuskon oikea Jumala.
Jos sinä uskot että jumala ei ole olemassa, se on sinun uskosi.- Asrar
fenno.maani kirjoitti:
No miksi sitten olet muslimi?
Jos ihminen uskoo jumalaan, niin se ei pidä sisällään väitettä jumalan olemassa olosta.
Vaan se tarkoittaa että uskoo sen olemassaoloon.
Tässä ei keskustella onko jumala tai ei, vaan miksi islamin allahi eikä kristinuskon oikea Jumala.
Jos sinä uskot että jumala ei ole olemassa, se on sinun uskosi.Nimimerkki ”Lautakunta” ei ole muslimi, eli ei siis tunnusta islamin uskoa. Kukaan muslimi ei otsikoi tai aloita viestiä tuolla tavoin: ”jumalaa ei ole…”. Lautakunnan viesti on sisällötön ja esimerkki tuolla toisessa ketjussa mainitsemastani ”kettuiluista”. Hän yrittää tarkoituksellisesti sotkea ajatuksiasi.
Otan vielä kerran esille sen, että ”Allah” on arabian kieltä ja tarkoittaa suomeksi ”Jumala”. Asrar kirjoitti:
Nimimerkki ”Lautakunta” ei ole muslimi, eli ei siis tunnusta islamin uskoa. Kukaan muslimi ei otsikoi tai aloita viestiä tuolla tavoin: ”jumalaa ei ole…”. Lautakunnan viesti on sisällötön ja esimerkki tuolla toisessa ketjussa mainitsemastani ”kettuiluista”. Hän yrittää tarkoituksellisesti sotkea ajatuksiasi.
Otan vielä kerran esille sen, että ”Allah” on arabian kieltä ja tarkoittaa suomeksi ”Jumala”.Joo.
Täs on nyt vähä kiire.
Kyllä mä vähäsen ymmärrän.
Mä olen kirjottanu tännään todella paljon ja Kiitos että olet siellä.
Sori jos mun jutut on vähän kummallisia, mutta hyvää mä tarkotan.
Yritä lukea ne kaikki kertaalle putkeen ja mieti sitte
Mun mielestä toi homma, mitä ehdotin vois toimia.
Kai tässä suurin tarkoitus olis että koko maapallo voisi olla yksi Paratiisi ilman sotia.
Ilman mitään sotia. Ja mitä koraani käskee niitäkin pitäisi vähän miettiä.
Vain Me Naiset voimme pelastaa tämän maapallon. Myös muslimi-naiset, ei miehet.
Naisilla on viisaus ja miehillä on voima, miehillä ei ole viisautta, koska miehillä on voima.
- tyyytsy
kaikki uskonnot voi tavallaan luokitella politiikaksi moraaliksi ja filosofiaksi. joku hullu selittää että näin pitää olla ja sitten ihmiset, joko pakosta tai sitten omasta tyhmyydestään, hurahatvat siihen.
suomalaiset kääntyneet ovat luultavasti ihmisiä, jotka omilla teoillaan ja moraalillaan ovat jotenkin epäonnistuneet (esim. alkoholisimi) ja ovat sitten tarvinneet jo valmiiksi kirjoitetun elämäntavan. eli lyhyesti voi sanoa, että ne ovat ihmisiä jotka eivät jaksa ajatella itse mikä on oikein ja mikä väärin, vaan tarvitsevat koraanin kertomaan heille sen.
aika huvittavaa sinänsä, niinkuin aikaisemmassa viestissä sanoin, että ihmisiltä puuttuu nykyään identiteetti joten he haluavat kopioida itselleen jonkun toisen identiteetin, tässä tapauksessa Mohammedin.
islamissa löytyy paljon hyvääkin. en itsekkään usko äsköiseen lauseeseen mutta yritän sen avulla vakuuttaa itselleni että niin on.....
suurin osa maailman muslimeista ei olisi muslimeita jos he eivät olisi syntyneet muslimiperheeseen jossa heidät on sitten aivopesty, tai jos he eivät asuisi islamvaltiossa jossa on pakko uskoa pysyäkseen hengissä.
se pitää muistaa ettei kristinuskokaan mikään hyvä uskonto ole jos siihen perehtyy.
ihan jo tälläkin kysymyksellä voi kumota islamin ja kristinuskon: Jos tiedemiehet (jotka elävät tänään, ei 1500 vuotta sitten) voivat todeta maapallon iän ja sen että maapallolla on esim pyörinyt dinosauruksia(luut ovat todisteena) niin miten helvetissä kukaan voi uskoa että joku korkea voima kekkasi yhtäkkiä kaiken 7 päivässä....?
ja ihan vaan seksin kysymys että missä on tieteelliset todisteet jumalan olemassaolosta. yhtähyvin voi uksoa hammaskeijuun ja joulupukkiin.... jos vaan haluaa uskoaSä oot toi pikkusilla kirjoittaja, vai onko teitä montakin, mutta miten ihmeessä, sä olet ton lauseen
#ne ovat ihmisiä jotka eivät jaksa ajatella itse mikä on oikein ja mikä väärin, vaan tarvitsevat koraanin kertomaan heille sen. #
Kun mä just ajattelen noin ja luulin keksineeni sen ihan itse ja sä et voi lukea mun aivoja.
Nyt tää menee mystiseksi.
Siis ajattelin noin just raamatusta, mutta että koraani, en tiedä, ei tietääkseni puhu yhtään mitään kaunista.
Eikös koraani just käske tappaa kaikenlaista. Mutta että raamattu on se hyvä kirja joka sanoo älä tapa älä tee huorin jne
Mutta tässähän just on se kaikki. Ei muuta tarvi. Hyvyys ja raamattu se on sama asia.
Siksi minäkin olen tavallaan ihan tyytis siihen että ne muut uskoo raamattuun, jos eivät muuten tiedä miten elää oikein.
Minä en tarvi raamattua osatakseni elää oikein, mutta että muut noi rikolliset tarvii sen niin ollaan ihan hiljaa vaan.
Mutta kun koraani käskee kamalia asioita että naiset on tyhmii jne.
Mä olen aika varma että jokainen vaikka somalinainen on sata kertaa viisaampi kuin ykskään mies ja siksi naiset hakataan hiljaisiksi ettei ne pääsis ohjailee maailmaa kohti hyvyyttä.
Miehet vaan tahtoo sotaa ja rikkoo kaikki. Se on niiden harrastus, elämä ja autuus ja siksi hakkaa naisia.
Jos me pantas miehet vankilaan ja ketjuilla kiinni patteriin, niin maailmasta loppus paha just siihen.
Tehhäänkö niin? Ooksää mukana? Sit käydään vähä kylässä siellä vankilassa, sillon tällön kun Tarve niin vaatii.
Eli me tarvitaan Tyttöjen Puolue, siinä vastaus maailman kaikkiin ongelmiin.
Ja sitten Afrikka mukaan niin johan me löydettiin Paratiisin avaimet.
Yes kiitti ja piste mot hyvää yötä nami nami.
Fennomaanit lähtee duunii nyt.- tyyytsy
fenno.maani kirjoitti:
Sä oot toi pikkusilla kirjoittaja, vai onko teitä montakin, mutta miten ihmeessä, sä olet ton lauseen
#ne ovat ihmisiä jotka eivät jaksa ajatella itse mikä on oikein ja mikä väärin, vaan tarvitsevat koraanin kertomaan heille sen. #
Kun mä just ajattelen noin ja luulin keksineeni sen ihan itse ja sä et voi lukea mun aivoja.
Nyt tää menee mystiseksi.
Siis ajattelin noin just raamatusta, mutta että koraani, en tiedä, ei tietääkseni puhu yhtään mitään kaunista.
Eikös koraani just käske tappaa kaikenlaista. Mutta että raamattu on se hyvä kirja joka sanoo älä tapa älä tee huorin jne
Mutta tässähän just on se kaikki. Ei muuta tarvi. Hyvyys ja raamattu se on sama asia.
Siksi minäkin olen tavallaan ihan tyytis siihen että ne muut uskoo raamattuun, jos eivät muuten tiedä miten elää oikein.
Minä en tarvi raamattua osatakseni elää oikein, mutta että muut noi rikolliset tarvii sen niin ollaan ihan hiljaa vaan.
Mutta kun koraani käskee kamalia asioita että naiset on tyhmii jne.
Mä olen aika varma että jokainen vaikka somalinainen on sata kertaa viisaampi kuin ykskään mies ja siksi naiset hakataan hiljaisiksi ettei ne pääsis ohjailee maailmaa kohti hyvyyttä.
Miehet vaan tahtoo sotaa ja rikkoo kaikki. Se on niiden harrastus, elämä ja autuus ja siksi hakkaa naisia.
Jos me pantas miehet vankilaan ja ketjuilla kiinni patteriin, niin maailmasta loppus paha just siihen.
Tehhäänkö niin? Ooksää mukana? Sit käydään vähä kylässä siellä vankilassa, sillon tällön kun Tarve niin vaatii.
Eli me tarvitaan Tyttöjen Puolue, siinä vastaus maailman kaikkiin ongelmiin.
Ja sitten Afrikka mukaan niin johan me löydettiin Paratiisin avaimet.
Yes kiitti ja piste mot hyvää yötä nami nami.
Fennomaanit lähtee duunii nyt.joo pakko kyllä myöntää että kristinuskon perus säännöt on paljon järkevämpiä kun islamin... voin tosin kaivaa vaikka kuinka paljon kamaluuksia kristinuskostakin, en vaan enään jaksa kun niiden palstalla ei tule mitään vastaargumenttia..
naisten puolue kuulostaa hyvältä mutta ei pääse pitkälle:D ja mä kannatan tasa-arvoa, en naisen paremmuutta.. tosin tiedän että toi sun ehdotus oli pelkkää sarkasmia:D
menee vaan niin hermot kun tässä paska maailmassa on niin paljon pahaa ja niin vähän rakkautta. eikö nuo lähi-idän muslimi miehet halua rakastaa? haluavat vain väkisin naitettuja alaikäisiä.. jotka kaiken lisäksi kävelevät pussi päässä
jos haluat tutustua islamiin, lue kirjat: alan drew-vesipuutarhat, hossain-tuhat loistavaa aurinkoa, anja snellman-parvekejumalat, mihin tytöt kadonneet(en tiedä kirjailijaa
voit luke mun aikasemmin kirjoittamia vastauksia/juttuja tällä palstalla niin saat aika selkeän ja perinteise länsimaalais käsityksen islamista - ?
tyyytsy kirjoitti:
joo pakko kyllä myöntää että kristinuskon perus säännöt on paljon järkevämpiä kun islamin... voin tosin kaivaa vaikka kuinka paljon kamaluuksia kristinuskostakin, en vaan enään jaksa kun niiden palstalla ei tule mitään vastaargumenttia..
naisten puolue kuulostaa hyvältä mutta ei pääse pitkälle:D ja mä kannatan tasa-arvoa, en naisen paremmuutta.. tosin tiedän että toi sun ehdotus oli pelkkää sarkasmia:D
menee vaan niin hermot kun tässä paska maailmassa on niin paljon pahaa ja niin vähän rakkautta. eikö nuo lähi-idän muslimi miehet halua rakastaa? haluavat vain väkisin naitettuja alaikäisiä.. jotka kaiken lisäksi kävelevät pussi päässä
jos haluat tutustua islamiin, lue kirjat: alan drew-vesipuutarhat, hossain-tuhat loistavaa aurinkoa, anja snellman-parvekejumalat, mihin tytöt kadonneet(en tiedä kirjailijaa
voit luke mun aikasemmin kirjoittamia vastauksia/juttuja tällä palstalla niin saat aika selkeän ja perinteise länsimaalais käsityksen islamistaMitä kamaluuksia kristinuskossa on?
Luukas 10:27 Hän (Jeesus) vastasi ja sanoi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
Onko tämä kamalaa? tyyytsy kirjoitti:
joo pakko kyllä myöntää että kristinuskon perus säännöt on paljon järkevämpiä kun islamin... voin tosin kaivaa vaikka kuinka paljon kamaluuksia kristinuskostakin, en vaan enään jaksa kun niiden palstalla ei tule mitään vastaargumenttia..
voit luke mun aikasemmin kirjoittamia vastauksia/juttuja tällä palstalla niin saat aika selkeän ja perinteise länsimaalais käsityksen islamistamoi taas on kiire... Tähän :
voin tosin kaivaa vaikka kuinka paljon kamaluuksia kristinuskostakin,
Tuohon sanoisin etten ole lukenu raamattua se tekstityyli ei aukea aivoissani.
Mutta luulenpa että toi seuraavakin tarkoittaa että raamattu ja esim noitavainot on eri asioita.
Onhan pahaa joo ja se muakin ääärhshyttää ja jo pienekäin vedin melkeen turpaa kiusaajia, tai no vedinkin, ainakin yhtä ja niin kunnolla että loppus sen kiusaamiset siihen.
Raamattu ei tietääkseni opeta pahaa niinku koraani, sekin on kuultu.
Mutta totta on myöskin se että papitkin on tehny pahaa esim raiskannu.
Mutta se ei ole raamatun käsky, niinku koraanissa on kai että naista pitää lyödä.
Ja mistä sen tietää kuka niistä papeista on se raiskaaja. Yäk!! parempi välttää jokaista.
Ajattele jos juttelee papin kaa kivoja ja se on just ollu raiskaamassa pikkulasta.
Kelaa nyt miten järkkyä. Lukeeko niiden otsassa olen raiskaaja. Ei siinäpä se!
Mihin voi enää luottaa kun ei edes pappiin?
Multa ainakin menee luotto kaikkiin jos yks tekee pahaa niin vältän kaikkia.
Nää on niin hemmetin isoja asioita mitä me nyt yritetään perkaa tähän, että keksitytään nyt täällä islamiin. Kun en ymmärrä miksi kristinuskoon syntynyt vaihtaa ajatusmaailmansa islamiin, mulla on yks mielipide, mutta haluisin kuulla onko joku muu kelannu sitä samaa vaihtoehtoa?- Mie vaan
fenno.maani kirjoitti:
moi taas on kiire... Tähän :
voin tosin kaivaa vaikka kuinka paljon kamaluuksia kristinuskostakin,
Tuohon sanoisin etten ole lukenu raamattua se tekstityyli ei aukea aivoissani.
Mutta luulenpa että toi seuraavakin tarkoittaa että raamattu ja esim noitavainot on eri asioita.
Onhan pahaa joo ja se muakin ääärhshyttää ja jo pienekäin vedin melkeen turpaa kiusaajia, tai no vedinkin, ainakin yhtä ja niin kunnolla että loppus sen kiusaamiset siihen.
Raamattu ei tietääkseni opeta pahaa niinku koraani, sekin on kuultu.
Mutta totta on myöskin se että papitkin on tehny pahaa esim raiskannu.
Mutta se ei ole raamatun käsky, niinku koraanissa on kai että naista pitää lyödä.
Ja mistä sen tietää kuka niistä papeista on se raiskaaja. Yäk!! parempi välttää jokaista.
Ajattele jos juttelee papin kaa kivoja ja se on just ollu raiskaamassa pikkulasta.
Kelaa nyt miten järkkyä. Lukeeko niiden otsassa olen raiskaaja. Ei siinäpä se!
Mihin voi enää luottaa kun ei edes pappiin?
Multa ainakin menee luotto kaikkiin jos yks tekee pahaa niin vältän kaikkia.
Nää on niin hemmetin isoja asioita mitä me nyt yritetään perkaa tähän, että keksitytään nyt täällä islamiin. Kun en ymmärrä miksi kristinuskoon syntynyt vaihtaa ajatusmaailmansa islamiin, mulla on yks mielipide, mutta haluisin kuulla onko joku muu kelannu sitä samaa vaihtoehtoa?On olemassa kahdenlaisia pappeja, virkapappeja ja Raamattuun uskovia pappeja.
- kiinnostuneet!
Mie vaan kirjoitti:
On olemassa kahdenlaisia pappeja, virkapappeja ja Raamattuun uskovia pappeja.
Islamilaisessa maailmassa hyvin tunnettu jordanialainen musliminainen Ruba Qiwar on kääntynyt kristinuskoon. Nyt hänelle on julistettu islamilaisten taholta kuolemantuomio. Ja tätä islamia sanotaan rauhan uskonnoksi! Heti halutaan tappaa kun vaihtaa uskontoa!
kiinnostuneet! kirjoitti:
Islamilaisessa maailmassa hyvin tunnettu jordanialainen musliminainen Ruba Qiwar on kääntynyt kristinuskoon. Nyt hänelle on julistettu islamilaisten taholta kuolemantuomio. Ja tätä islamia sanotaan rauhan uskonnoksi! Heti halutaan tappaa kun vaihtaa uskontoa!
Just tuota kannattaa jokaisen varsinkin muslimin miettiä.
Meillä kai rikollisjärjestöt on laissa kielletty.
Kirjoitin jo kerran aiheen onko suomessa uskonnon vapaus?
Siihen ei tunnu tulevan mielipiteitä, vaikka aiheesi olisi sinne sopiva.
Jos kerta islamin uskosta ei pääse hengissä irti niin se on rikollisjärjestö. Ei uskonto.
Suomessa pitäs olla uskonvapaus ja siksi juuri kehotinkin muslimeja unohtamana islamin pahuudet ja liittymään kristinuskoon
Teitä suojellaan varmasti Suomessa ja kun teette sen kaikki yhtäaikaa,
niin ne rikolliset ei pääse teitä tappamaan.
Eikä uhkaamaan.
Tervetuloa elämään ja kristinuskoon ja Suomeen. Ja riidat loppuu.
Eihän meillä ole minkäänlaista sotaa suomi vs aasia, miksiköhän?
Ja muistakaa äänestää PerusSuomalaisia.
Wanhat puolueet on läpi-mätiä, ne joutaa historian lehdille.
Nyt aloitetaan uusi politiikka ja PS ja KD hoitaa asiat kuntoon, toivoo fennis.
Lukekaa nämä ajatukseni :
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9372659- pelko pois!
fenno.maani kirjoitti:
Just tuota kannattaa jokaisen varsinkin muslimin miettiä.
Meillä kai rikollisjärjestöt on laissa kielletty.
Kirjoitin jo kerran aiheen onko suomessa uskonnon vapaus?
Siihen ei tunnu tulevan mielipiteitä, vaikka aiheesi olisi sinne sopiva.
Jos kerta islamin uskosta ei pääse hengissä irti niin se on rikollisjärjestö. Ei uskonto.
Suomessa pitäs olla uskonvapaus ja siksi juuri kehotinkin muslimeja unohtamana islamin pahuudet ja liittymään kristinuskoon
Teitä suojellaan varmasti Suomessa ja kun teette sen kaikki yhtäaikaa,
niin ne rikolliset ei pääse teitä tappamaan.
Eikä uhkaamaan.
Tervetuloa elämään ja kristinuskoon ja Suomeen. Ja riidat loppuu.
Eihän meillä ole minkäänlaista sotaa suomi vs aasia, miksiköhän?
Ja muistakaa äänestää PerusSuomalaisia.
Wanhat puolueet on läpi-mätiä, ne joutaa historian lehdille.
Nyt aloitetaan uusi politiikka ja PS ja KD hoitaa asiat kuntoon, toivoo fennis.
Lukekaa nämä ajatukseni :
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9372659Jos kristinuskossa ja PerSussa on noin suuria pelkoja, kannattaa äkkiä jättää ne ja alkaa elää!
pelko pois! kirjoitti:
Jos kristinuskossa ja PerSussa on noin suuria pelkoja, kannattaa äkkiä jättää ne ja alkaa elää!
Sä et ymmärrä yhtään mitään.
Vain muslimit eli niistäkin ehkä just ne islamistit estää ihmisiä elämästä ja hengittämästä vapaasti.
Ei kristinusko eikä PS
Ja koska muslimit näyttää islamisteilta niin silloin kaikki pelko kohdistuu kaikkiin muslimeihin.
Vai onko islamisteilla joku merkki? Vaate, mikä?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja mitä tulee siihen siihen talebanien tahtomaan omaan maahan. Niin sehän olis hyvä idea.
Toivottavasti se toteutetaan nopee. Olikohan se eilises Hesarissa, mutta tässä pari päivää sitte oli. Olisko peräti että jospa Afganistanista tekisivät sellasen.
Mietin, että säännöt selviksi ja ne, jotka ei tahdo elää niiden sääntöjen mukaan, niin pois sieltä ja sitten sinne ne kaikki jotka tahtoo elää niiden sharia-lakien mukaan.
Niin saatais tähän maailmaan rauha ja järjestys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954341
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463606Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483452- 503379
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 652505
- 422414
- 131784