Onko täällä muitakin jotka ovat rakastuneet 80 luvun tyyleihin? Itse olen epätoivoisen rakastunut Madonnan kasari tyyliin, ja muuten vain pienet olkatoppaukset ja iso tukka tekevät jokaisesta upean näköinen.
Farkkua ja erilaisia kankaita. 80 luvun tyyli ei ole todellakaan tylsä
Onko
täällä muitakin jotka ovat ihastuneet johonki joka kuuluu 80 luvulle? :)Minä ihastuin puolisooni 80-luvulla
Onneksi hän ei jäänyt sinne vaan hänen makunsa on kehittynyt. Todellinen 80-luku oli tyylillisesti niin karmea, etten voi usko sen ihan oikeasti tulevan sellaisenaan takaisin. Tuuheat kulmakarvat, hirveät värit, paska "musiikki".Joku pseudojuttu voi olla ihan herttaista, mutta ei oikea 80-luvun "tyyli".
miksi
80 luvun musiikki olisi mukamas huono? itse kuuntelen vain 70 ja 80 luvun musaa. Silloin kun vielä tehtiin oikeata musaa.Se on hauskaa aikuisten mielestä se oli karmea nuoret taas rakastavat 80 lukua. Kyllä se takasin tulee mutta hieman modernisempi versio.
Itse ostin Vilasta pari viikkoa sitten kunnon kasari jakun, kaverikin osti.
80-luvun rock tyyli
Tässä blogissa käsitellään 80-luvun rokkibeibetyyliä:http://ultimaterockbabe.blogspot.com/
Mutta tehtiin 80-luvulla kyllä hyviä pop-biisejä.
Esim. Lambada, sehän on nyansseiltaan karsittu ja pelkistetty surkea versio Los Kjarkasin hienosta 70-luvun hittibiisistä Llorando se fue. 70-luvulla ne hyvät pop-biisit on tehty, eikä 80-luvulla tullut enää mitään hyvää musiikkia.
sen ajan villapaidat
70-luvulla tehtiin ihmeellisen hyviä kotimaisia villapaitoja. Esim. isän vanha villapaita jota isäni käytti 70-luvun lopussa ja läpi 80-luvun, antoi sen minulle ja itse käyttänyt 90- ja 2000-luvulla. Edelleenkin se on täysin ehjä ja uutta vastaavassa kunnossa, ei ole edes nukkaantunut eikä ensimmäinenkään ommel lähtenyt purkaantumaan.