KAUKAJÄRVI

sviiik

Olen juuri muuttamassa kaukajärvelle millainen paikka se on asua..?????

13

1856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tre tre***

      melko kylmävetinen järvi. Pohjassa on useita kymmeniä lähteitä ja näkyvyys on todella hyvä, jos harrastaa urheilusukellusta. Kalaakin sieltä saa kohtuullisesti. Asumiseen on kuitenkin parempi valita järven ympärille rakennettu lähiö. Kuuluu Tampereen vanhimpiin lähiöihin ja on aika rauhallinen paikka, jos ei vallan liiankin rauhallinen? Voisi sanoa jopa nukkumalähiöksi. Luontoa riittää ympärillä vaativammankin tarpeisiin. Tervetuloa vaan. ;-))

      • kaukajärven kansa

        Nyt taisit olla vähän turhan nokkela.
        Kysyjä ei kertonut muuttavansa Kaukajärveen vaan Kaukajärvelle.


      • hythythyt

        olen asunut jo 10 vuotta kaukiksel ja voin sanoa et kaikkea muuta kuin rauhallinen viime vuona puukotettii ja ammuttii monia sekä ryöstöt ovat joka päivisiä ei todellakaan kannata muuttaa hirveä slummi


      • Tomppeli333
        hythythyt kirjoitti:

        olen asunut jo 10 vuotta kaukiksel ja voin sanoa et kaikkea muuta kuin rauhallinen viime vuona puukotettii ja ammuttii monia sekä ryöstöt ovat joka päivisiä ei todellakaan kannata muuttaa hirveä slummi

        Tampereen parhaimman kaupunginosan määrittäminen on todella vaikeaa. Levottomimpia alueita on kuitenkin Hervanta, Nekala, Tesoma ovat kolme ylivoimaisesti pahinta slummia...myöskin Multisilta, Härmälän seutu, Atalan seutu. Kyllä ainakin itse luen Kaukajärven ja Lukonmäen typerien ihmisen alueeksi kanssa.


      • Mamma Suomi

        että alueella on nykyään melko paljon muslimeja. Valtaavat pyykkituvat ja osa kyttää lenkkipolkujen varsilla pikkutyttöjä. Väistämätöntä, että kohta sattuu raiskauksia...


      • tre tre***
        kaukajärven kansa kirjoitti:

        Nyt taisit olla vähän turhan nokkela.
        Kysyjä ei kertonut muuttavansa Kaukajärveen vaan Kaukajärvelle.

        -nokkelasti ajatellen sekin tarkoittaa esim.lautalle, tai muulle kelluvalle alustalle muuttamista, joten kaada ittelles vaan. ,-))
        -Huumorintajua kysytään toisinaan, eikä siksi kannata olla liian tosikko?
        -Kaukajärvi ei ole paha paikka asua, kunhan palkkaa itselleen henkivartijan iltalenkeilleen. ,-DD


      • pröt-pröt
        Mamma Suomi kirjoitti:

        että alueella on nykyään melko paljon muslimeja. Valtaavat pyykkituvat ja osa kyttää lenkkipolkujen varsilla pikkutyttöjä. Väistämätöntä, että kohta sattuu raiskauksia...

        MUTTA olen kuullut että kaukolassa olis paljon juoppoja onko totta??????????????????


      • mie vaa
        pröt-pröt kirjoitti:

        MUTTA olen kuullut että kaukolassa olis paljon juoppoja onko totta??????????????????

        Samanlainen paikka kun muutkin, vahuksia,lapsia,työttömiä,juoppoja.
        Ite en sylje kuppiin,käyn töissä ja tavannu kaikenmoisia ja laisa ihmisiä .
        Se että täällä on tappoja tapahtunnu, ei johdu itse paikasta vaan ihmisistä.
        Tänne tulee porukka viikonlopua viettään keskustasta, ja lisäksi tietenkin sininauhakotiin
        kun tulee porukkaa muualta niiden kaverit majoittuu kanssa kulmille, joten sattuu ja tapahtuu.
        Palvelutaloja, kouluja, päiväkoteja sopivasti.
        Askkaat 1-90v , kaikenikäisiä kavereita löytyy
        Mie ainakin tykkän
        olen asunut pispalssa, takahuhdsissa, lamminpäässä, epilässä,hervannassa
        ja kyl tääl kaukajärvel kauiten


      • Anonyymi
        mie vaa kirjoitti:

        Samanlainen paikka kun muutkin, vahuksia,lapsia,työttömiä,juoppoja.
        Ite en sylje kuppiin,käyn töissä ja tavannu kaikenmoisia ja laisa ihmisiä .
        Se että täällä on tappoja tapahtunnu, ei johdu itse paikasta vaan ihmisistä.
        Tänne tulee porukka viikonlopua viettään keskustasta, ja lisäksi tietenkin sininauhakotiin
        kun tulee porukkaa muualta niiden kaverit majoittuu kanssa kulmille, joten sattuu ja tapahtuu.
        Palvelutaloja, kouluja, päiväkoteja sopivasti.
        Askkaat 1-90v , kaikenikäisiä kavereita löytyy
        Mie ainakin tykkän
        olen asunut pispalssa, takahuhdsissa, lamminpäässä, epilässä,hervannassa
        ja kyl tääl kaukajärvel kauiten

        Surkein paikka asua ainakin tampereella.


    • Anonyymi

      Muslimit tuhonneet ennen niin hienon lähiön.

    • Anonyymi

      Kehittynyt hurjaa vauhtia. Nykyään asukkaat ovat lapsiperheitä, eläkeläispariskuntia ja opiskelijoita. Maahanmuuttajiakin on, mutta juopothan nykyään ovat Tampereen keskustassa. Erinomaiset palvelut ja liikuntamahdollisuudet Kaukajärvellä. Liikkuminen keskustaan päin on todella helppoa pyörällä, autolla tai julkisilla. Välissä ei ole minkäänlaista liikennesumppua. Kaukajärvellä on ainakin 3 hienoa hiekkarantaa. Jalkapalloseurat treenaavat Kaukajärven keskustan tekonurtseilla. Hyvän sijaintinsa vuoksi ja ollen Tampereen kunnan alueella luultavasti jatkossakin kehittyy. Viime aikoina tullut mm. K Supermarket ja lisäksi kirjasto on uusittu. Uutta pientalokantaa on tullut Turtola-Kaukajärvi välille.

    • Anonyymi

      Eliittialuetta,
      siellä asuu yleensä hienompia ihmisiä ja erittäin varakkaita ja tyylikkäitä.
      Yksi halutuimmista alueista.

      • Anonyymi

        Ei sovellu rasisteille


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      250
      1995
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      1986
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      97
      1671
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1491
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1171
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1140
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      978
    8. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      962
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      106
      957
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      896
    Aihe