Vastaus Juho Eerolan viestiin 7.10.2010

Paras Fiilari

Lähettäjä Jukka Sinivaara
Vastaanottaja [email protected]
Kopio [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] , [email protected] ,
Lähetetty 8.10.2010 12:52:27
Aihe Vastaus kaupunginvaltuutettu Juho Eerolan viestiin 7.10.2010

Kiitokset Juho alla olevasta viestistäsi!

Olenkin jo pitkään odotellut sinulta alla olevan kaltaista postia! Taidat olla isältäsi oppinut tavat. Mikään muu kuin oman edun tavoittelu ei tässä elämässä teidän mielestänne ole millään lailla tärkeää! Kyllä minun on todellakin vaikeaa tehdä minkäänlaista yhteistyötä tuonkaltaiset asenteet omaavien ihmisten kanssa. Tässä yhteydessä viittaan nykyisin Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksella työskentelevien professori Kristian Wahlbeckin ja kehittämispäällikkö Maritta Vuorenmaan Helsingin Sanomissa 16.10.2007 julkaistussa olevaan ja etenkin sen kohtaan "Nykyinen malli ei perustu asiakkaiden tarpeisiin, vaan se on syntynyt ammattikuntien halusta korostaa identiteettiään, asemaansa ja erilaisia lähestymistapojaan".
Edellä olevaa tukee Suomen Yksinelävät ry:n puheenjohtaja Raija Boosin sivulta http://www.yksinelävät.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=49&Itemid=55 löytyvän kirjoituksen kohta "Kukapa muukaan puhuisi yksinelävien puolesta, jolleivät yksinelävät itse. Sillä sitä todella eivät tee yksinelävien kanssa työskentelevät virkamiehet, eivät tutkijat, eivät politiikot, eivät muut väestöryhmät tai tiedotusvälineet. Sen voimme todeta jokapäiväisessä arjessamme. Jos kehitys jatkuu tämänlaisena, pitäisi syrjinnän estävään syiden luetteloon ehdottomasti saada lisättyä siviilisääty."

Kuulepas Juho! Minulle on tasan herttaisen yhden tekevää kenen kanssa sinä minusta keskustelet! Tosiasia on kuitenkin se, että tammikuussa 2009 Kotkan kaupungin kolme johtavaa virkamiestä, - kaupunginjohtajasta alkaen -, tekivät täysin laillisen aloitteen johdosta sinusta ja kolmesta muusta Kotkan persujen kaupunginvaltuuston jäsenestä tutkintapyynnön, johon vielä 8 kaupunginhallituksen jäsentä 12:sta yhtyivät omalla tutkintapyynnöllään. Kun poliisi otti asian tutkittavakseen, ja asia eteni syyttäjälle asti, niin on satavarma, että sinut ja kumppanit olisi asiassa tuomittu, mikäli minä en olisi hoitanut asiaa!

Muutenkin olen saanut vahtia sinua kuin kolmevuotiasta kakaraa! Olen yli kolmevuotta koettanut tehdä kanssasi yhteistyötä. Kun kaupuinginvaltuuston kokouksessa 13.9.2010 pykälässä 129 käsiteltiin Kotkan kaupunkistrategian päivitystä, niin sinä olit jättänyt täydentämättä sitä kirkon maaseutustrategian http://evl.fi/EVLUutiset.nsf/Documents/34918E5019F0A563C225743300464C28?OpenDocument&lang=FI ja valtioneuvoston asettaman maaseutupolitiikan yhteistyöryhmän YTR http://www.maaseutupolitiikka.fi tavoitteilla!

Kyllä Juho asia nyt niin on, että jos olet todella päättänyt alla olevassa kirjoituksessa tarkoitetulla tavalla päättää yhteistyömme tähän, niin minä suostun siihen ilomielin! Annat vain pienen vinkin, niin minä eroan välittömästi Langinkosken seurakuntavaalien vaaliasiamiehen tehtävästä!

EI MINULLA OLE AIKAA EIKÄ OIKEIN HALUJAKAAN KAKAROITTEN KANSSA PELLEILLÄ!

Terveisin Jukka Sinivaara

8

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paras Fiilari

--- Alkuperäinen viesti ---
      Aihe: RE: Vaalikonekysymyksiä ja vaalikoneen käyttöohjeet!
      Lähetetty: 7.10.2010 20:19
      Lähettäjä: Juho Eerola [[email protected]]

Terve Jukka.
      Olet hoitanut erinomaisen hyvin vaaliasiamiehen tehtävät nyt lähestyvissä kirkkovaaleissa. Iso kiitos siitä. Toivottavasti onnistumme saamaan sellaisen tuloksen, että koet panoksellasi tosiaan olevan merkitystä. Koen työsi arvokkaana ja toivon että myös itse nautit siitä.
      Se mistä en pidä, ovat nuo perseeseen panopostit milloin kenellekin. Tappouhkaukset ovat vielä vakavampi juttu. Kaiken lisäksi noissa viesteissäsi yhdistät joko minut, tai Kotkan Perussuomalaiset ry:n mukaan toimintaasi. Teen mielelläni kanssasi yhteistyötä kaikessa siinä mikä on oikein, hyvää ja kaunista. Ihmisten uhkailu ja pelottelu ei täytä kriteereitä ja haluan sanoutua sellaisesta irti. Myöskään Kotkan Perussuomalaiset ei halua tulla yhdistetyksi mihinkään väkivaltaiseen uhkailuun. Ehkäpä joku moottoripyöräjengi olisi tässä mielessä parempi yhteistyökumppani?
      Useat ihmiset ottavat minuun viikoittain yhteyttä näiden tempaustesi tähden. Mitään asiaani ei edistä se, että joudun lähes joka toinen päivä selvittämään pelokkaille ihmisille sitä mistä sanoissasi on kyse. Eilen keskustelin erään yhteistyökumppaniksesi taannoin aikomasi henkilön kanssa. Hän piti mielenterveyskuntoutujille suunnittelemaasi voimanpesähanketta aidosti hyvänä juttuna ja toimivana ideana. Hän oli jopa lukenut ne juttusi! Samaan hengenvetoon hän kuitenkin myös ilmoitti, että omalla esiintymiselläsi tuhoat kaiken sen hyvän, mitä hankkeessasi on.
      Pyydän että lopetat esiintymisesi Kotkan Perussuomalaisten nimissä ja että myös lopetat kaikki seksuaalisävytteiset ja muut väkivaltaiset uhkailusi.
      Juho.

• parasparsa

Jos tämä ei muuta todista, niin viilari on sekaisin ja Eerolan arvostelukyky on nolla. Ei kannata lähteä isompiin kuvioihin, jos työ on tätä.

• Paras Fiilari

kolme vuotta tuloksettomasti koettanut hakata Eerolan Juhon päähän, että perehtyy nyt sentään valtakunnallisiin ohjelmiin ottamissaan asioissa! Mutta sen kolmevuotiaan saa vielä jotakin tekemään, mutta miten hitossa saa vuonna 1975 syntyneen kaupunginvaltuutetun?

NIIN KAUAN JUHON OLI PELLEILTÄVÄ, ETTÄ SAI AIKAAN SKANDAALIN!

Onnea ja menestystä vaan Juholle!

• sinä arvon
        Paras Fiilari kirjoitti:

kolme vuotta tuloksettomasti koettanut hakata Eerolan Juhon päähän, että perehtyy nyt sentään valtakunnallisiin ohjelmiin ottamissaan asioissa! Mutta sen kolmevuotiaan saa vielä jotakin tekemään, mutta miten hitossa saa vuonna 1975 syntyneen kaupunginvaltuutetun?

NIIN KAUAN JUHON OLI PELLEILTÄVÄ, ETTÄ SAI AIKAAN SKANDAALIN!

Onnea ja menestystä vaan Juholle!

fiilari muka pystyisit jonkun skandaalin eteen tekemään ?

• ovela..
        sinä arvon kirjoitti:

fiilari muka pystyisit jonkun skandaalin eteen tekemään ?

lähes yhtä ovela kuin J.Eerola!!
        Eerolan viesti fiilarille oli ilmiselvästi viesti meille kaikille.
        Vaalit kun lähestyy, niin silloin on viisainta sanoutua irti tällaisesta arvaamattomasta henkilöstä ja ilmaista se myös muille. Parhaitenhan se tapahtuu nimenomaan tämän syrjäytetyn henkilön omasta toimesta, kun Eerola tietää että se postittaa tänne sivuille kaikki tällaiset henkilökohtaisetkin sähköpostinsa. Kyllä oli kauniisti kirjoitettu sähköposti Eerolalta. Ja vain siitä syystä, että tietää sen tulevan kaikkien nähtäväksi.
        Fiilari on tätänykyä tarpeeton persuille. Voi voi.

• Paras Fiilari
        ovela.. kirjoitti:

lähes yhtä ovela kuin J.Eerola!!
        Eerolan viesti fiilarille oli ilmiselvästi viesti meille kaikille.
        Vaalit kun lähestyy, niin silloin on viisainta sanoutua irti tällaisesta arvaamattomasta henkilöstä ja ilmaista se myös muille. Parhaitenhan se tapahtuu nimenomaan tämän syrjäytetyn henkilön omasta toimesta, kun Eerola tietää että se postittaa tänne sivuille kaikki tällaiset henkilökohtaisetkin sähköpostinsa. Kyllä oli kauniisti kirjoitettu sähköposti Eerolalta. Ja vain siitä syystä, että tietää sen tulevan kaikkien nähtäväksi.
        Fiilari on tätänykyä tarpeeton persuille. Voi voi.

Minä olen vieläpä Eerolan pyynnöstä Langinkosken seurakunnan vaaliasimies! Joten Eerola saa nyt pitää turpansa kiinni ja alkaa keskittymään ottamiensa tehtäviensä hoitamiseen!

Johan Juhon ainakin kaksi ihan virallisesti vihittyä vaimoa on pihalle pistänyt, joten sietäisihän tuon vähitellen oppia käyttäytymään!

• Isä aurinkoinen
        Paras Fiilari kirjoitti:

Minä olen vieläpä Eerolan pyynnöstä Langinkosken seurakunnan vaaliasimies! Joten Eerola saa nyt pitää turpansa kiinni ja alkaa keskittymään ottamiensa tehtäviensä hoitamiseen!

Johan Juhon ainakin kaksi ihan virallisesti vihittyä vaimoa on pihalle pistänyt, joten sietäisihän tuon vähitellen oppia käyttäytymään!

Viilari, viilari... istu hetkeksi alas! Tarkista, että mitkä lääkkeet on ottamatta ja ota ne välittömästi. Siniset pillerit saattaa olla siellä jo nielaistu vaan ota vaan ne muutkin. Et todellakaan pärjää ilman lääkettä ja voi olla ettet pärjää lääkkeilläkään. Juho on suoraselkäinen kaveri ja ihme ettei ole tehnyt pesäeroa sinuun aikaisemmin. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!!

• sie vai mie
        Paras Fiilari kirjoitti:

Miten nämä henkilökohtaiset ihmissuhdeasiat liittyvät, nyt laisinkaan tähän ? Politiikka on politiikkaa, mutta jos kaikkien perheasiat mukaan vedetään niin kuinka käy ? Jospa koitettaisiin menestyä omilla avuilla, eikä tonkia "likaisia" asioita muista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3255
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      118
      1302
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1235
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1011
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1008
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      183
      972
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      947
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      911
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      890
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      77
      827
    Aihe