Sinäkun tunnut tietävän niin paljon ja puhut hyvin suomea, niin kirjoitin aika paljon
ja miten tonne asettuukaa...
Niin jospa laitan koko nivaskan tänne. Toivottavasti ei ole kielletty.
Koska muuten ne kirjoitukset menee taas minne sattuu
Juu yritetään nyt auttaa kohdetta eli pelkoa jota aika monilla suomalaisilla on.
Minä kirjoitan aika vauhdilla enkä aina pysy edes omien ajatusteni mukana, joten tulee paljon väärinymmärryksiä itsellenikin, enkä aina tiedä itsekään mitä tarkoitin.
Kirjoitan vähän niinku jotain tyyppiä ajatellen ja vaikka samankin lauseen sisällä kohdekin saattaa muuttua.
Anteeksi siitä.
Ja siksi juuri netti on hyvä että saa selittää väärinkäsitykset. Teen virheitä ja paljon.
Hauskinta on ehkä lukea 10 – 20 v kuluttua mitä ajattelin v 2010.
Mutta asiaan .
Vastaan näistä tänne :
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9368288/flat_thread#comment-46204757 osa 1
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9368288/flat_thread#comment-46204846 osa 2
Minua on haukuttu rasistiksi milloin kukakin, en enää erotele kuka. Ainaki Aleksanteri Stubbi haukkui suomalaiset, siis minutkin, rasistiksi ja ksenofobiseksi. Hesari 19.3. 2010 s A5
Saapas nähdä montako rasistista ja ksenofobista suomalaista äänetsäjää Stubbi saa. Oksettaa jo ajatuskin.
Minä äänestään ennemmin muslimia kuin suomalaisia haukkuvaa ministeri Stubbia. yäk ja toinenkin yäk.
Suomen kieli kuulostaa … vihaiselta. aha SiiS sanotko joskus mikä oli eka oppimasi kieli?
Olen yrittänyt virittää ajatusta että ”heille” on pakko voida ruvata Sanomaan Oikeita Aikuiste Totuuksia.
Kyllähän tollasille pimeille johtajille nauraan kalaimaan variksetkin on sanonta, kun joku on ihan pelle niinku johtajat Afrikassa P-Koreassa toisinana Venäjällä Iran ja Irak Ja se saddami kun sai 125% äänistä. Mistä teinki itselleni sanonnan kun olen ihan 125% varma asiasta. Obama Medevede ja Tarjuskamme saisivat oikeesti ruveta terottaa kyniään ja suunnnittelemaan sanomisiaan maailman alistaja johtajille. Fennomaani auttaa erittäin mielellään.
Hei Asrar,
10
184
Vastaukset
Hiekkavertaukseni tarkoittaa sitä että kun muslimien mielestä heidän kuuluu saada tehdä rikoksia koska suomalaistekin tekevät ja se on musuille ja musuttajille (=muslimien fanittajille) OK.
Minun mielestäni se ei ole OK
Kun on 100-varma asia että Suomessa on ollu ja paljon ja kauan rikoksia, joista tahdomme pois niin on ällöttävä katsoa kun muslimit tuo lisää ja toisenlaista rikollisuutta.
SiiS sellaista rikollisuutta joka heidän mielestään ei ole rikollisuutta eli että naisia minutkin saa (=sai) raiskata.
Juuri näin että erona eri ideologiat.
Meitä kielletään tappamasta ja tekemästä pahaa.
Islaminusko käskee tappaa ja lupaa Ihanaa Paratiisia itsemurhaiskijöille.
Ja pahaakin saa tehdä jos ei käytä huivia.
Kukaan nainen ei tahdo tulla raiskatuksi.
Kenelläkään miehellä ei ole oikeutta raiskata. Sama suomalisille miehille.
Pieni hame tai meikkiä tai känni ei ole oikeus raiskata ketään.
Miehellä ei ole ikinä Oikeutta! Jos mies ajattelee hänellä on Oikeus niin sen enempää mies ei voi olla väärässä.
Vaikka nainen makaisi alasti tiellä haarat levällään niin kenelläkään EI OLE OIKEUTTA raiskat naista ikinä missään minkään syyn takia. Onhan tollanen ajatus niin läpi sairasta, ettei mikään.
Jospa minäkin katson oikeudeksi tappaa miehen siksi että se kävelee lähelläni.
Niinpä aseenkanto lupa naisille! Miehet on eläviä käveleviä tappokoneita.
Minunkin elämäni tappaja oli mies. Siski huudan ja raivoon ja olen pahalla päällä koska miehenne tappoi minulta HENGEN.
Sehän tässä on yksi ongelma kun Saatanalle paha on hyvää ja hyvä on pahaa. Ja sitä ei muslimien kaaliin saa mahtumaan mikä on pahaa ja mikä on hyvää kun muslimeilla on aina se koraani käskee -ajattelu, kun musut ei saa ajatella itse mikä on oikein.
Koraani käskee tehdä vain hyvää islamille joka on plää plää ja plää tiätte itte sen paremmin.
Mutta kun se teidän hyvä on meidän paha.
Kun Villen uskonto on tappaa Kalle ja Kallen uskonto on tappaa Ville.
Miksi noi laitettais yhteen?
Ja entä tämä lauseesi : Molemmat voivat tehdä hyvää ja molemmat voivat tehdä pahaa.
Ymmärrätkö että hyvä suomalaisille tarkoittaa eri asiaa kuin muslimeille?Raniasta:
Avasin Metron ja heitin sen kädestäni kun piti mennä johki, mutta vilaukselta näin että mitä hemmettiä oliko mun kuvani siinä lehdessä?
Juu ei ihan, aika paljon samaa näköä ja kirjoitinkin siitä jo kerran jossain.
Ja menin heti tutkii Ranian sivuja, oltaisiko sukua?
Ihan varmana en hetkeekään epäile, miksei isäni suku olis tullu tuolta? Joskus 200 v sitten.
Että en mä nyt siitä ihan siskokseni luule. Mutta jos osaisin kuvan laittaa, kun Fennis oli 20v niin ette varmaan erottais kumpi on fennis ja kumpi on Kunigatar? Niin että sellanen rasisti täällä juttelee.
Luitko jo sen Perintö velvoittaa, se on minun ajatustani näistä asioista.Aika lause : islam leviää vääjäämättä ilman uhkauksiakin.
SiiS Juuri näin!!
Eli nyt sain vahvistuksen siihen kysymykseen että Ihmettelen miten joku normaali tervejärkinen suomalainen voi hurahtaa muslimiuskoon?
Mitä siinä on parempaa kuin kristinuskossa? Tai ylipäätään mitään hyvää?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9368277
ja
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9368277#comment-46156536
Kun en ymmärrä miksi kristinuskoon syntynyt vaihtaa ajatusmaailmansa islamiin,
mulla on yks mielipide, mutta haluisin kuulla onko joku muu kelannu sitä samaa vaihtoehtoa?
Elikkä SiiS menin taas sekaisin noissa islam ja muslim sanoissa kun aiemmin luulin että muslimi on se usko SiiS
tämä kysymys on väärin kirjoitettu : Mikä muslimissa kiehtoo tervejärkisiä, suomalaisia?
Vaan pitää SiiS olla Mikä islamissa kiehtoo tervejärkisiä, suomalaisia? No samma se.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Elikkä suomalaiste tytöt vaihtavta kristinuskon islamiin että pysysvät hengissä.
Kerran siitä kirjoitinkin että kun alkaa otteet parvekkeella lipsumaan niin kyllä tyttö äkkiä oppii että pysyy varmemmin hengissä kun vaihtaa islaminuskoon.
Eli isalminuskoiset pakottavat hengenlähdon uhalla tytöt islamiin.
Kiitos Asrar! Vastauksesi oli täydellinen, siis olen viisas kun päättelin tuon saman ihan itse, vaikkei se nyt niin vaikeeta ole.
Siis uusi kysymys onkin edelleen se vanha, mikä saatanan uskonto toi on?
Siis paino sanalle saatana. Sitähän se on
Saatanalle paha on hyvää ja hyvä on pahaa.
Ja Saatanan paratiisi on helvetti, jonne Saatana tahtoo mahdollisimman paljon porukkaa.
Asia selvä.kun Asrar kirjoitit :
Erota islamista ja liittyä kristinuskoon? Kuulostaa aivan kansanedustajan loikkaukselta toiseen puolueeseen. Luulin, että kristinusko on uskonto, mutta se onkin politiikkaa. Eipä ihme, ettei suomalaisia kiinnosta. Ja tuosta kristinuskon helpottavuudesta vielä sananen. Koska usko on perimmältään jokaisen ihmisen henkilökohtainen kokemus, niin minkälaista olisi lausua tyhjin sydämin kristittyjen uskontunnustus? Se vasta valehtelua olisi, ja pahinta laatuaan!
Vastaan :
Muslimeille uskonto on jotain eriä kuin meille.
Uskonto on hengellinen asia. Ei politiikkaa
Mutta ei uskonto ole ainakaan minulle elämää suurempi asia.
Vaan uskonto palvelee minua. Lohduttaa ja antaa voimaa.
Minä en tapa ketään jos uskonto niin käskisi, ja onneksi ei käske.
Jos muslimit tahtovat uskoa Oikeeseen jJumalaan niin tervetuloa kirkkoherranvirastossa tehdään tarvittavat asiat.
Mutta jos tahdotte edelleen harjoittaa väärää uskontoa niin tervemenoa helvettiin.
Kristityille opetetaan, että älä pidä muita jumalia.
Ja me uskomme siihen mitä pappimme meille opetti.
Ja Suomessa suomalaisilla on uskonnon vapaus,
jai muslimiella siis on käännyttämisen pakko.
Mikä myös oli yksi arveluni, jonka sinä sitten vahvistit.- tyyytsy
sanonpahan vaan että noilta tämän palstan muslimeilta ei saa koskaan selkeää vastausta kun se koskee islamin negatiivisia puolia.. kannattaa kysyä muslimilta mutta ei muslimeilta suomi24ssä.
parhaiten opit itse. googlaa ja katso wikipediasta, lueskele kirjoja, laitoinkin sinulle listan. tällä palstalla et opi muuta kun vihaamaan koko uskontoa ja rupeat tajuamaan etteivät muslimit oiekastaan itsekkään tunne uskontoanasa kokonaan. moni mulsimi kieltää jopa ffaktoja joita lukee koraanissa... joka muuten on ihan pirun epäselvä ja epäjärjestelmällinen kirja. tämän palstan muslimit keksivät aina jokun keinon kieltää pahat asiat islamissa. paras esimerkki on tämä aishan ikä keskustelu, eli minkä ikäinen mohammedin yksi vaimoista oli. koraanin ja hadithien mukaan aisha oli 9, ja kirjoissa lukee että tyttö leikki aina nukeilla jne. kuitenkin tämän palstan muslimit heittää iana lukuja 17,18,19 ja että niihin on vedenpitävät todisteet. eivät usko omia pyhiä kirjojaan.. ihminen uskoo mihin haluaa uskoa- Kafiiri
Kovin moni suomalainen (suurin osa tämän palstan muslimeista on suomalaisia muslimikäännynnäisiä) islamiin kääntynyt tuntuu tietävän hyvin hyvin vähän tästä omasta uskonnostaan. Monta kertaa olen tällaisen henkilön huomannut väittävän kiven kovaan jonkun sellaisen asian vastaisesti, jonka taas "aitojen" muslimi-maiden muslimikansalaiset myöntäisivät auliiksi todeksi.
Ehkäpä Suomen eri islamilaiset yhteisöt käyttävät jollekin kultille tuttua taktiikkaa tahallisesti, puoliksi tahallaan, tai itse sitä tiedostamaattaan. Tällä taktiikalla tarkoitan sitä, että otetaan jäseniä ja kerrotaan heille kaikkea hyvää ko. uskonnosta, ja jätetään kaikki mahdollisesti "käännytystyötä haittaava" materiaali kertomatta. Sen aika tulee sitten kun uusi käännynnäinen on jo "tarpeeksi syvällä" ja takaisin kääntyminen vaikeata.
Olisi kiva kuulla ajatuksia ja mielipiteitä aiheesta, ehkä jonkun kokemuksia (jos niitä on). Entä mikä/mitkä muslimiryhmät Suomessa toimivat eritoten tällä tavalla kulttimaisesti", onko eroja jne.?
Sunnuntai.
Ennenkö mä luen vastauksianne tahdon sanoa tämän etten unohda/mene sekaisin taas
kun uppoudun aiheisiinne.
kun Asrar kirjoitit :
Erota islamista ja liittyä kristinuskoon? Kuulostaa aivan kansanedustajan loikkaukselta toiseen puolueeseen. Luulin, että kristinusko on uskonto, mutta se onkin politiikkaa. Eipä ihme, ettei suomalaisia kiinnosta. Ja tuosta kristinuskon helpottavuudesta vielä sananen. Koska usko on perimmältään jokaisen ihmisen henkilökohtainen kokemus, niin minkälaista olisi lausua tyhjin sydämin kristittyjen uskontunnustus? Se vasta valehtelua olisi, ja pahinta laatuaan!
----------------lainasu loppuu--------------------
Tässä on aika paljon kaikenlaista lisäkommentoitavaa.
Kristinusko juuri nimenomaan ei ole pätkääkään politiikkaa.
Vaan jokainen joka uskoo Kristinuskoon ja Jumalaan SiiS joka ikinen on siinä uskossa vapaaehtoisesti ja saa lähteä pois heti kun siltä tuntuu. Se on vapaa uskonto. Ja Suomessa on vapaus valita uskonto.
On myös Saatanan palvojia, heille Saatana on jumala ja helvetti on suurin ihanin Paratiisi jonne tahtovat. Näin minulle opetettiin 60 luvulla pyhäkoulussa. En ole itse lukenut raamattua, se on vaikeaa tekstiä, mutta siksi juuri on papit opettamassa. Ja kuuntelen kriittisesti, myös lapsena kuuntelin miettien ja varmaan suu auki ihmettelin.
Mutta kristinuskossa ei ole pakottamista, eikä tappamista, ei parvekkeelta pudottamisia, ei klitoriksen leikkauksia.
Klitoris on Jumalan lahja tyttö-lapselle. Vain Saatana repii sen irti.
Tottakai Saatana puhuu siten että paha on hyvää.
Syö karkkia se on hyvää, älä syö aamupuuroa se on pahaa.
Miettikää itse onko parvekkeelta pudottamiset Saatanan vai Jumalan kehotus.
Totta kai Saatana tahtoo kavereita Paratiisiinsa, sinne Kaikki Saatanan palvoja tahtovat.
Siksihän ne palvoo Saatanaa että pääsee Paratiisiin.
Saatananpalvojille Taivaaaseen joutuminen olisi helvetti.
Älä pidä muita jumalia. Älä ahnehdi rahaa yli omien tarpeiden (=Kirkko, Nalle ja Lilius!!) . Älä tee pahaa. Kunnioita äitiä ja isää ja jokaista joka… nyt en muista. Mutta sama se, kaikkia pitää kunnioittaa.
Näin minulle opetettiin Pyhäkoulussa 60-luvulla.
Minulle nämä asiat sopivat ja ne mahtuvat järkeeni. Olen lisännyt siihen myös tänkaltaista ajattelua, jota siis ei papit opettaneet : Kun Jumalan ja Saatanan arvot on päin vastaiset.
Saatana tahtoo että lapset tekee pahaa. Saatanasta on kiva katsella kun itsemurhapommittajat tekee pahaa ja Se taputtaa ja hurraa. Niinhän hurrattiin WTC-iskuille ja sille Umar Farouk Abdulmutalla´lle kun yritti sen lentokoneen jouluna pamauttaa.
Se kaikki on Saatanan nami-nami-työtä.
Mutta Saatanakin on osa tätä maailmaa.
Ja toiset palvoo sitä ja tahtoo Saatanan Paratiisin.Ja kun Asrar hyvä, kirjoitat : Kyllä minäkin islamistien tappokäskyn tai pommiuhkauksen kuullessani totean, että ”poojaat, rauhoittukaas ny, kunhan uhootte”, mutta menepä sanomaan se heille. Kunpa he malttaisivat kuunnella viisaampia, että islam leviää vääjäämättä ilman uhkauksiakin.
----------------lainaus loppuu--------------------
Kun sinä vaan tunnut olevan että ”poojaat, ihan kun ne olis leikki-ikäisiä.
Mulla sydän kivettyy ja pääni raivostuu ja sinä vaan että ”poojaat,
Ja sitten tuo käsityksesi että : islam leviää vääjäämättä ilman uhkauksiakin.
Kuten epäilimmekin eihän tässä ”pakolaisuudessa” ole kyse hädästä, vaan islmin levittämisestä ja kuten leikilläsi höpiset, niin aivan kuin itsekin älyisit että ne islamisti kapinalliset, Saatanan-palvelijat levittäisivät pommikoneilla islamia.
Elikkä SiiS pakolla. Kuten tyttömmekin houkutellaan ihanaan nami-nami-suhteeseen ihanilla nami-nami-suukko-pusi-pusi-pojilla jotka sitten pakottavat islamiin kääntymään. Ja jäätävät tytön yksin kun rientävät poikien luo leikkiä lyömään. Tiedän sen ja mitä se on.
Lyhyesti: islami-pojat tarvii naisen eli pellon siemenelleen eli siitiölle ja sen hedelmälle = lapselleen.
Se on velvollisuus. Mutta rakkaus on miehissä.
Nainen on pakko ja velvollisuus ja se hoidetaan hyvin, JoS nainen on kiltti.
Mutta rakkaus on miesten välistä, kuten rakastelukin.
Eli lopputulema on se että suuriosa islaminuskovaisista on sitä pakolla
Ja kristinuskovaiset ovat kristinuskovaisia vapaasta tahdostaan ja sydämestään.
Hyvään uskoo kaikki ihan vapaata tahdosta eikä krisuja pakoteta, kiristetä
eikä uhata heitä eikä heidän omaisiaan tappamisella tms.
Ihan jokaisella on vapaus miettiä tykönään: kumpi kirja puhuu itselleen sopivasta hyvyydestä.
Se on silloin sinun jumalasi. Usko siihen. Enkä minä sille mitään voi.
Sehän se on kun islami tulee kuin sudet lammaslauman keskelle.
Kuka näkee sudet, kuka ei.
Minisateri Stubbi ei näe!
Hallitus ei näe!
Kansanedustajat ei näe.
Ja mikä omituisinta Kirkko ei näe!
Lammaslauma määkii aapuuaa, mutta papit vaan silittävät suloisia susia: nämä ovat ihan kivoja kauniita suloisia kilttejä, katsokaa nyt ei pure yhtään.
Kiitos Kirkko, lampaanne ovat eksyksissä. Ainakin minä
Sen tiedämme että kaikki jotka usko krisuun ja Jumalaan uskoo siihen sydämestään
Ne jotka uskoo allahiin uskoo siihen enemmän tai vähemmän pakon alla. Toki varmaan jotkut myös omasta vapaasta tahdosta, en epäile, enkä vähättele sitä.
Enkä vähättele myöskään Saatanan palvojiakaan, heillä on omat tarpeensa.Ja se että Rania varman yrittää vilpittömästi hyvää islamista etsiä ja kertoa, on ok.
On silti suuri sääli että niin suuri osa maailman islamiin uskovista tahtoo torpedoida Kuningatar Ranian hyvän työn edistää positiivista islamia, koska koko maailma pelkää kuollakseen islamia, osaamatta eritellä että siinä uskonnossa joku voi ihan aikusiten oikeesti tahtoa hyvää, niin kuin Asrar kirjoitit kauniisti.
Se mitä Kuningatar Rania kirjoitti metrossa 9.6 2010 Kova linja päivittäistavaroille.
Se sama kirjoitus oli ko päivinä kaikissa maailman Metroissa samaan aikaan
Kirjoitus oli kaunis, herkkä, uskottava, mutta ihan pikkasen liika puolueellinen.
Tyttönen Raniahan oli palestiinalainen.
Paljon siinä oli asiaa ja totta, mutta että Palestiinalaisena Rania tietenkin etsii ja löytää hyvät puolet palestiinasta ja mahdollisimman huonot ja naurettavat puolet Israelista.
Ottamatta huomioon, sitä tosiasiaa että Israel tahtoo kokoajan rauhaa ja tahtoo olla rauhassa, mutta palestiinalaiset harrastaa mitä ihmeellisimpien esineiden jopa pommien heittelyä Israelin puolelle. Palestiinalais-lapsilla koulun jälkeen ; mennää heittä kivillä israelinsotilaita –leikkejä. (TV.stä nähty)
Näen asiat siten että kun aikojen alussa monetkin erilaiset farisealaiset filistealaiset ym asuivat siellä sulassa sovussa.
Sitten alkoi tulla ahdasta. Älä töni, tää on mun maa -riitoja, niin siinä vaiheessa alkoi sotimiset ja
näemmä toiset lähti väljemmille maille. Ilmeisesti, kröhöm, minun sukuni siellä etujoukoissa.
En minäkään pidä riitelystä mutta tarvittaessa pesee ja linkoo, kuten sanonta kuuluu.
Mutta se että sinne jääneet soti ja taisteli ja maan rajoja muutettiin ja siirrettiin ja sodittiin ja ihmiset vaihtui, niin miten kukaan enää voi sanoa tämä on minun maa, ei sinun.
Palestiina vs Israel: ei ole olemassa oikeita vastauksia on vain kehnohkoja kompromisseja.
Mutta itse näen niin että kuten arabiliitto sanoi Lähi-idässä ei ole rauhaa ennekö Israel on työnnetty Välimereen
Sitähän mantraa myös A. Ahmatti. Zadi hokee kokoajan.
Miten sinne voi saada rauhaa, jos Palestiina ei suostu mihinkään muuhun kuin että Isarel on työnnettävä Välimereen. Ja muut arabit ja islamistit komppaa samaa mantraa.
Jos olisin vieläkin palestiinalainen niin varmaan olisin Ranian kaa ihan samaa mieltä että
sen paikan nimi oli eka Palestiina. Harmi tavallaan että hyvä nimi meni, muttakun ......
Ja nyt ajattelen että se on Israel.Mä vastailen sulle tänne, kun kirjoitan nin pitkiä.
Tähän sinun :
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9381343/flat_thread#comment-46210827
Esitin kysymykset, koska luen tämän palstan kirjoituksista toistuvasti tällaisen olevan ”tyypillistä islamilaista toimintaa” ja ”muslimien tavallisia tapoja, tavallista elämää”. Monen kirjoittajan mielestä ”Koraani käskee” tekemään tällaista. Reaktiosi oli inhimillinen; lievä inhon sekainen ärtymys. Luonnollisesti puolustat omiasi, vaikka tuomitset uutisen rikoksen kunniamurhineen. Samalla tavoin teen minäkin.
------------------------lainaus-------------------
Kommentoin tätä kirjoitustasi, vaikka se ei ollut minulle:
Olis kiva jos
1. vastaisit siihen miksi teette tällaista ja sitte vasta kysyisit miksi te teette tällasta.
Ja siinä oli pari toivomustakin että saako muslimeilta pyytää harkitsemista?
Vai loukkaako se musuen uskontoa, että alatteko taas riehuu?
Miksi musut eivät voi opettaa uusia musuja ettei suomalaisia tyttöjä saa raiskata?
2. Olis kiva jos voisimme vastustaa rikollisuutta emmekä Vain puolustaa omiamme.
Kirjoitit kerran sen listan maamme rikoksista. Olet siis löytänyt jotain pahaa, mutta ymmärrätkö että rikollisuus on paha asia ja me hyvät yritämme taistella sitä vastaan Suomessa. Minun mielestäni Suomessa on aina ollut vaikea rikollisuus-tilanne. Enkä tahtoisi pahentaa sitä uusilla rikoksilla, mikä taasen mamuille tuntuu olevan jee-juttu, että mamutkin saa tehdä rikoksia, jee-jee.
Listasi oli kevyt lista. Itse voisin kirjoittaa paljon rumemman Suomesata jopa lähipiiristäni, henk.koht. tietämistäni rikoksista. Pahin mielestäni oli Jammu, ei linkkejä kiitos.
Tuollainen ei paranna asioita. Kun pointti on siinä miksi tuoda uutta ja enempi lisää, eli se hiekkavertaus.
Mutta kuten mamuilla kokoajan tuntuu olevan ei-vastauksia, ei-ehdotuksia, vaan takas-syytöksiä.
Somalit veti amerikkalaisia sotilaita narun perässä autoillaan Somaliassa 90 luv alussa.
Kyllä se pikkasen kertoo siitä raakuudesta mitä jotkut somalit voi tehdä, SiiS voiko jotkut toisetkin?
2. Sitten ne rikolliset pojat 90 luv alussa… tekivät ja niitä yritettiin karkottaa, mutta mamuttajat tahtoivat parantaa rakkaudella.
Olen yrittänyt miettiä mitä hyvää mamut tuonu, olen kysynytkin PS-palstalla, ei vastauksia siellä, saanko täällä?
Kerron päästäni ajatus-kulkua:
Kaupassa, hässäkkä, niinku aina minun kohdallani. Jätän kukkaroni hihnalle ja menen ottaa jotain… eihän noi somalit varasta… tai jos sittenkin ottaisin varmuuden vuoksi sen kukkaron eka mukaani.
Ymmärrätkö, miten suuren hallan ne rikolliset pojat 90 luv alussa tekivät omalle yhteisölleen, minäkin taistelen : ei ne varasta / varastaahan kuten ne rikolliset pojat 90 luv alussa… Se vaan jyskyttää väkisinkin takaraivossa.
Yks mahdollisuus miten tuo asia olisi voitu korjata olisi ollut että somaliyhteisö olis ajanut itse ne pojat takaisan Somaliaan. Lähetetäänhän sinne tyttöjäkin klitoriksen-leikkauksiin,
(=HS, 13.3. 2010 s A5 Faraoninen klitoriksen leikkaus, tiedän)
Olisi ne pojatkin voinut lähettää. Somalithan lomaileekin Somaliassa.
Sanonta: luottamus on kuin neitsyys, sen voi menettää vain kerran.
En halua tahtoa pahaa, tahdon opettaa, jos eivät oppini kelpaa, vaan tahdotte vaan syylistää meitä suomalaisia takaisin, niin silloin asiat ei parane, vaan pahenee ja taas syytetään että suomalaiset tekee vastakkainasettelua. Just mamut sitä pahaa riitaa kylvää, kyllä mekin saadaan tehdä rikoksia kun tekin saatte. Lälläslää. Ole siinä sitten ittes kanssa, sanonta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238459Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056667Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783840- 863629
- 1663034
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432959- 472937
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412809Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222486Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962084