Onko mahdollista viedä lentoasemalta Sharjahiin, omaan hotelliin alkoholia? Jos nyt joku ilta haluaisi ottaa vaikkapa lasillisen. Dubaissa käyneenä vietiin muistaakseni viinipullo eikä tullut ongelmia...Kokemuksia? Toisaalta ei haittane jos olen ilmankin, mutta oishan sitä lomalla kiva illalla maistella jotakin:)
Sharjah ja alkoholi
8
1481
Vastaukset
- siivoojilta piiloon
Hotellihuoneessa saa nauttia vapaasti alkoholijuomia, ne kannattaa ostaa menomatkalla kentältä.
- hiekkarannat siintää
Ok, näin arvelinkin mutta jäin miettimään otsikkoasi "siivoojilta piiloon" ...laitoitteko tosissaan ne jonnekkin jemmaan??
- siivoojilta piiloon
hiekkarannat siintää kirjoitti:
Ok, näin arvelinkin mutta jäin miettimään otsikkoasi "siivoojilta piiloon" ...laitoitteko tosissaan ne jonnekkin jemmaan??
Kohteliaisuussyistä en halunnut pitää niitä esillä vaan laitoin kaappiin aina kun en ollut huoneessa ja tiesin, että siivooja käy sillä välin.
- emäsika ja röhröh
Meillä oli pullo giniä, josta tehtiin paukut vesipulloihin altaille, oli muuten yvää janojuomaa.
- usein käynyt
Sharjah on ainoa emiraatti jossa alkoholi on lailla kielletty, kannattaa ostaa matkat muualle, esim Abu Dhabiin
- 00011
Ihan hyvin voi viedä,itse ostettiin laatikkoviiniä lentokoneesta ja ei mitään ongelmaa..paitsi olihan siinä jotkin tuontirajoitukset muistaakseni 4 litraa per naama mitä tahansa alkoholia ??? Pois tullessa tavaroista ei sitten saa löytyä alkoholia tai ne takavarikoidaan valtiolle ja saa vielä 1000 euroa sakkoa
- kkkkarooo
Joo kyllä meilläkin oli omat viinakset mukana! Ei ne nyt esillä ollut, mutta laatikossa. Ja kyllähän sinne matkan päätteeksi jätettiin tyhjä finlandia pullo sinne.
- dubaifan
eiköhän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762195Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma521438- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744