Olen kohta 21-vuotias poika, joka ei ole koskaan seurustellut Mutta minullakin on naisenkaipuu.! Minulla on Aspergerin syndrooma, ja siksi en osaa lähestyä niin tolkuttoman hienovaraisesti kuin pitäisi. Mutta olen sydämellinen ja avoin muuten. Minua on sanottu mukavaksi pojaksi. Niin lukemattomat tytöt ovat sanoneet, että olen kiva kaverina. Muttei se riitä! Kaipaan naispuolista enemmän kuin kaveriksi! Koska liian myöhäistä? Mitä minun pitäisi tehdä? Nykyään aika monet naiset ovat pinnallisia sillä tavalla, että heidän mielestään miehen on oltava aikaisemmin seurustellut. Miksi? Ennen naiset halusivat olla miehen ensimmäisiä.
Laittakaa sähkistä: [email protected]
Naisen/tytönkaipuu
11
755
Vastaukset
- xt
olet mukava poika ja varmasti löydät itsellesi naisen, joka on sun arvoisesi. :)
- suosittelen.
Mun pojalla on asperger.
Asperger ei ole sairaus, vaan neurologinen ominaisuus. Tavallaan erilainen käyttöjärjestelmä. Poikani on hyvin älykäs ja mukava. Rehellinen, luotettava, lahjakas, avoin, oikeudenmukainen....- Ketjun aloittaja
Siis mitä suosittelet?
- Ei noin
toi seurustelemattomuus ei ole vielä suuri ongelma. 5 tai 10v eteenpäin niin voi alkaa ollakin.
Siihen, mitä pitäisi tehdä ei voi nettikirjoituksen perusteella vastata. Ei kukaan tiedä, mitä olet jo tehnyt, mistä etsit naisia ja niin edelleen. Ja naiset ovat yksilöitä. Se mikä toimii toiseen ei toimi toiseen.
Jos olet aloitteellinen, löydät suurella todennäköisyydellä jossain vaiheessa seuraa. Asiaa auttaa jos käytät alkoholia.- 234324
"Siihen, mitä pitäisi tehdä ei voi nettikirjoituksen perusteella vastata. Ei kukaan tiedä, mitä olet jo tehnyt, mistä etsit naisia ja niin edelleen. Ja naiset ovat yksilöitä. Se mikä toimii toiseen ei toimi toiseen. "
Kyllä vinkkejä voi antaa siitä mitä kannattaisi tehdä.... Eivätkä naiset ole "niin yksilöllisiä" etteikö samat vinkit pätisi.
- kysynpähän vain
Mistä päin Suomea olet, aloittaja?
- Postari.
Minä olen Jyväskylästä eli Suomen Ateenasta.
- ahjmnbvfcdxsasmjhgf
Postari. kirjoitti:
Minä olen Jyväskylästä eli Suomen Ateenasta.
Onko sun ulkonäössä vikaa? Komeat miehet vetää naisia kuin hunaja mehiläisiä....vai onko sulla itsellä liian tiukat kriteerit siitä millainen naisen pitää olla?
- never too late
ahjmnbvfcdxsasmjhgf kirjoitti:
Onko sun ulkonäössä vikaa? Komeat miehet vetää naisia kuin hunaja mehiläisiä....vai onko sulla itsellä liian tiukat kriteerit siitä millainen naisen pitää olla?
en usko että ulkonäössä on vikaa, täällä jyväskylässä on ihan hyvännäköisiä tyyppejä.
miehen ei tarvitse olla kokenut. minusta ainakin olisi mukavaa olla jonkun vähän kokemattoman kanssa, ja uskon että monet ovat samaa mieltä. - 6+13
Sosiaaliset ja itsevarmat miehet vetää naisia kuin hunaja mehiläisiä.
- Postari
Eihän se ole mikään hyvä juttu lähteä kehumaan itseänsä, mutta kun olen vähän tuota naispuolisislta ystäviltä kysellyt, niin ei ulkonäössäni kuulemma mitään vikaa ole. Eikä mulla ole mitään kovin korkeita kriteereitä ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184