Naisen/tytönkaipuu

Postari

Olen kohta 21-vuotias poika, joka ei ole koskaan seurustellut Mutta minullakin on naisenkaipuu.! Minulla on Aspergerin syndrooma, ja siksi en osaa lähestyä niin tolkuttoman hienovaraisesti kuin pitäisi. Mutta olen sydämellinen ja avoin muuten. Minua on sanottu mukavaksi pojaksi. Niin lukemattomat tytöt ovat sanoneet, että olen kiva kaverina. Muttei se riitä! Kaipaan naispuolista enemmän kuin kaveriksi! Koska liian myöhäistä? Mitä minun pitäisi tehdä? Nykyään aika monet naiset ovat pinnallisia sillä tavalla, että heidän mielestään miehen on oltava aikaisemmin seurustellut. Miksi? Ennen naiset halusivat olla miehen ensimmäisiä.

Laittakaa sähkistä: [email protected]

11

778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xt

olet mukava poika ja varmasti löydät itsellesi naisen, joka on sun arvoisesi. :)

• suosittelen.

Mun pojalla on asperger.
      Asperger ei ole sairaus, vaan neurologinen ominaisuus. Tavallaan erilainen käyttöjärjestelmä. Poikani on hyvin älykäs ja mukava. Rehellinen, luotettava, lahjakas, avoin, oikeudenmukainen....

• Ketjun aloittaja

Siis mitä suosittelet?

• Ei noin

toi seurustelemattomuus ei ole vielä suuri ongelma. 5 tai 10v eteenpäin niin voi alkaa ollakin.

Siihen, mitä pitäisi tehdä ei voi nettikirjoituksen perusteella vastata. Ei kukaan tiedä, mitä olet jo tehnyt, mistä etsit naisia ja niin edelleen. Ja naiset ovat yksilöitä. Se mikä toimii toiseen ei toimi toiseen.

Jos olet aloitteellinen, löydät suurella todennäköisyydellä jossain vaiheessa seuraa. Asiaa auttaa jos käytät alkoholia.

• 234324

"Siihen, mitä pitäisi tehdä ei voi nettikirjoituksen perusteella vastata. Ei kukaan tiedä, mitä olet jo tehnyt, mistä etsit naisia ja niin edelleen. Ja naiset ovat yksilöitä. Se mikä toimii toiseen ei toimi toiseen. "

Kyllä vinkkejä voi antaa siitä mitä kannattaisi tehdä.... Eivätkä naiset ole "niin yksilöllisiä" etteikö samat vinkit pätisi.

• kysynpähän vain

Mistä päin Suomea olet, aloittaja?

• Postari.

Minä olen Jyväskylästä eli Suomen Ateenasta.

• ahjmnbvfcdxsasmjhgf
        Postari. kirjoitti:

Minä olen Jyväskylästä eli Suomen Ateenasta.

Onko sun ulkonäössä vikaa? Komeat miehet vetää naisia kuin hunaja mehiläisiä....vai onko sulla itsellä liian tiukat kriteerit siitä millainen naisen pitää olla?

• never too late
        ahjmnbvfcdxsasmjhgf kirjoitti:

Onko sun ulkonäössä vikaa? Komeat miehet vetää naisia kuin hunaja mehiläisiä....vai onko sulla itsellä liian tiukat kriteerit siitä millainen naisen pitää olla?

en usko että ulkonäössä on vikaa, täällä jyväskylässä on ihan hyvännäköisiä tyyppejä.

miehen ei tarvitse olla kokenut. minusta ainakin olisi mukavaa olla jonkun vähän kokemattoman kanssa, ja uskon että monet ovat samaa mieltä.

• 6+13

Sosiaaliset ja itsevarmat miehet vetää naisia kuin hunaja mehiläisiä.

• Postari

Eihän se ole mikään hyvä juttu lähteä kehumaan itseänsä, mutta kun olen vähän tuota naispuolisislta ystäviltä kysellyt, niin ei ulkonäössäni kuulemma mitään vikaa ole. Eikä mulla ole mitään kovin korkeita kriteereitä ole.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      361
      4855
    2. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      133
      4243
    3. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      1
      2646
    4. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      214
      2586
    5. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      105
      2374
    6. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2189
    7. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1804
    8. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      7
      1589
    9. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      54
      1441
    10. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      31
      1386
    Aihe