Millaisen kumppanin haluisit ja mistä toivoisit elämänne

minna..

koostuvan? Minulla vaan olisi toiveena löytää ihana nainen, joka jakaisi elämän minun ja lapsieni kanssa. Lapset ovat pieniä. Naisen ketä ei halua juosta baareissa, tykkää kotiilloista. Viettää aikaa perheen kanssa. Myös kahdenkeskisiä viikonloppuja. Itse en jaksais hakemalla ketään hakea, toivonpa et se nainen jostain ilmestyy..

23

1227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <nirunaru>

Täältä löytyisi, olen kiltti ja lapsirakas, juoksuni juossut, iloinen ja onnellinen, tasapainoinen ja rauhallinen, uskollinen kuuntelija, hellä ja rakastava nainen, paheitakin löytyy mutta ei maailmaa mullistavia, olen tavallisen särmikäs ja kiinnostavan kiihkeä, ota selvää ja ihastu.

• naisen,

joka on valmis sitoutumaan minuun loppuiäkseen. Naisen, joka ei halua juosta vain baareissa, vaan tykkää viettää koti-iltoja. Naisen, joka haluaa joskus lapsia minun kanssani, jolla on kokemusta lastenhoidosta ja pitää aidosti lapsista. Naisen, joka osaisi tehdä ruokaa ja pikkukorjailuja, joita en itse osaa tehdä. Naisen, joka ei käyttäisi huumeita eikä mielellään edes tupakoisi. Hän olisi lähes samanikäinen minun kanssani. Hänen ulkonäkönsä miellyttäisi minun silmiäni, ja minun hänen. Hän pitäisi kissoista. Hän ei esittäisi vaikeasti tavoiteltavaa, vaan osoittaisi aidosti ihastuksensa minua kohtaan (tai sanoisi rohkeasti, ettei kiinnosta). Hän silittelisi selkääni ja hiuksiani, ja lohduttaisi, kun olen allapäin. Hän ei pelkäisi ulkopuolisten reaktioita millään tavalla, vaan kävelisi minun kanssani käsi kädessä ulkona. Hän ei olisi täysi tosikko, vaan osaisi myös hassutella ja nauraa. Hän lähettelisi ihania tekstiviestejä, kun olisimme erossa toisistamme.

Hih.

• -Snap

Etsintänne on päättynyt, se olen minä ;)

Tosin en mä oikeastaan ole mikään kokkikolmonen, mutta osaan tehdä perusruokaa. Mutta sun kuvaus kuulostaa ihanalta, jos vaan olis rakkautta, niin kertomasi olis unelmaa. Mä olen päällepäin kova, mutta sisältä ihan pehmeä. Tykkään lapsista, osaan hoitaa niitä. Haluan sitoutua, jos oikea ihminen löytyy.

• Edellinen
        -Snap kirjoitti:

Etsintänne on päättynyt, se olen minä ;)

Tosin en mä oikeastaan ole mikään kokkikolmonen, mutta osaan tehdä perusruokaa. Mutta sun kuvaus kuulostaa ihanalta, jos vaan olis rakkautta, niin kertomasi olis unelmaa. Mä olen päällepäin kova, mutta sisältä ihan pehmeä. Tykkään lapsista, osaan hoitaa niitä. Haluan sitoutua, jos oikea ihminen löytyy.

Hih, minkäs ikäinen unelmien täyttymys on mulle löytynyt? ;)

• Yksi mies
        Edellinen kirjoitti:

Hih, minkäs ikäinen unelmien täyttymys on mulle löytynyt? ;)

Kyllä sun pitäis tietää, sulla on lapset ja halu viettää mukavia viikonlopuja hyvässä seurassa.
        Kuinka ne saavutat, et ainakaan roikkumalla lesbojen sivuilla, täältä et löydä luotettavaa kumppania, nää lepakot pettää pahemmin kuin miehet koskaan, jos löydät miehen se on sulle parasta.

• 10+13

Hyvä kysymys. :)
      Minä olen myös juoksuni juossut. Haluaisin itselleni naisen joka on kokenut, mutta kokemuksensa ja tunteensa läpikäynyt, tunteellinen, aito, luotettava, mukava, ulospäinsuuntautunut, minun silmissäni kaunis, itsestään huolta pitävä, temperamenttinen..
      Semmoisen kanssa minä tulisin toimeen. Oli sitten lapsia tai eläimiä tai ei. :)

Tuntuu vaan olevan liikaa vaatimuksia mulla kun ei ole eteen tullut?? :(

• Ain me ei koskaa mä

Hassua, että kaikilla on perusteena, että "juoksut on juostu"... Miksei voi juosta yhdessä? Musta ihaninta meidän suhteessa on se, että tehdään kaikkea tosi paljon yhdessä, käydään ulkona ja baareissakin. Ihanaa, ettei ole pakko homehtua kotiin vaan, että voi juosta niitä juoksuja yhdessä murun kanssa. Ihaninta on myös se, että kommunikaatio toimii yleensä myös sanattomasti, meillä on sama arvomaailma ja tasapainotetaan toisiamme hyvin. Toinen osaa toisia juttuja ja toinen toisia. Ollaan oltu jo vuosia yhdessä, mutta silti meistä ei ole tullut kaveripiirissä sitä tylsää pariskuntaa joka kököttää vaan kotona. Lapsetkin on meille tärkeitä, että ehkä niiden myötä ei tule baareissa niin käytyä mutta reissaamista ei estä kyllä millään tavalla!

• Nounäsville

Se on sellanen ilonen ja kattos ny suloinen. Pilkettä silmäkulmassa totanoinni.

Saa se kattos ny olla hyvällä tavalla hullukin. Täyrentävästi taikka sitten muuten anskattoonny mukavasti.

Voi olla vähän arkakin , mutta varmaankaa se rohkeuskaa haittaa.

Hiukset saa olla semmoset, jakka ite tykkää ja kaljukin menee.

Mutta totanoinni minunkin anskattoonny antaa olla semmosessa tukassa, kuin kattos ny itte tykkää.

Saa pitää sellasia vaatteita, jakka kattonnääs ite tykkää.

Ja pitäisi antaa anskattoonny munkin pitää semmosia vaatteita, jakka itte tykkää.

Jos olis saman kokoinen, nin vois pukeutua toisen vaatteisii.

Erikoistilaisuuksiin pukeutuisi kattonnääs sovinnaisemmin, vaikka oma tyyli oliskin rempseämpi.

Hän meinaan lähtee mun juttuihin ja kattonnääs mä lähren hänen.

Hän tykkää lapsista, eläimistä, ihmisistä ja kannattaa vihreitä arvoja.

Ymmärtää, totanoinni että ihmiset on erilaisia ja varmaankaa menetä hermojaa herkästi.

Ei tahtomalla tahro pahoittaa toisen mieltä hälläkössevväliä pahoilla sanoilla.

Saa meinaan laittautua vaikka sen tunnin kaksi, kunhan anskattoonny on sitten nääs ajoissa perillä.

Parempi liian aikasee, kuin anskattoonny kovasti myähässä.(Tässä on jouston varaa ).

Pystyy joustamaa asioissa.

Osaa rakastaa tai kattos ny haluaa oppia.

Ei nolaa julkisesti.

On empatiakykyinen ja kässätä, että jakka kattos ny asia nääs on sovittu, sitä varmaankaa enää kaiveta koskaa esii.

Tykkää rakastelemisesta. Jos varmaankaa tykkää, nin haluaisi tykätä. Tää on tärkeä kohta, jonka täyttyessä noista muista voi joustaa enenmmänkin.

Voi juara viinaa ja voi olla juamatta. Silleen osavasti kuitenkin.

Voi anskattoonny polttaa ja voi olla polttamatta.

Saa olla töissä ja saa näino olla olematta.

Saa olla köyhä tai rikas.

Kersoilla tai ilman.

Iällä varmaankaa nin näino väliä, jos muuten on sopiva.

• Starchild^

Haluaisin naisen, joka olisi avarakatseinen ja jonka kanssa voisi keskustella mistä vaan. Huumorintajua ja leikkimielisyyttä pitää ehdottomasti löytyä. Erittäin iso plussa olisi, jos olisi kiinnostunut liikunnasta, koska liikunta on iso osa elämääni. Kumppanilla pitää olla kärsivällisyyttä ja tahtoa seurustella kanssani, sillä minulla on elämäntilanne ja kiinnostuksen kohteet melko erillaiset kuin valtavirtaväestöllä.Ulkonäöllä ei ole suurta merkitystä, mutta pidän enemmän naisellisista kuin poikamaisista tytöistä.

Lapsia en haluaisi vielä pitkään aikaan, enkä ole lainkaan varma haluanko koskaan, joten kumppanilla ei saisi olla lapsenhankinta päällimmäisenä mielessä. Pitäisi siitä, että voisimme keskittyä yhteisiin harrastuksiin ja viettämään toistemme kanssa laatuaikaa. Seurustelu ei kuitenkaan onnistu liian takertuvan ihmisen kanssa, sillä tarvitsen paljon omaa aikaa ja tilaa. Naisen elämäntavoilla ei ole merkitystä, kunhan alkoholin ym. käyttö ei mene ongelmaksi asti. Himouskovaisen kanssa en voisi seurustella, sillä olen itse ateisti.

• ,.,...,.,.

Söpön ja kauniin naisen tietysti :) Sellasen ihanan naisellisen, jota vois tarpeen tullen suojella pahalta maailmalta ja kantaa sohvalta sänkyyn ja pitää hyvänä ;) Luonnetta pitäsi ulkonäön lisäksi myös löytyä ja huumorintajua. Sellaisen jonka kanssa voitais tehdä ihan arkipäiväisiäkin asioita yhdessä, mutta myös lähtee juhlimaan kavereiden kanssa tai ihan vaan kaksistaan jos siltä tuntuu :) Tylsintä olisi vaan istua kotona kaikki illat ja nyhjätä sohvalla :D tietysti sekin on toisinaan kivaa, mutta kyllä elämässä pitää kuitenkin olla äksöniä ;) Urheiltas myös yhdessä, meillä olis pari koiraakin ja ehkä joku rivitalo. Sitten tietty pitäis myös pitää matkustelusta, makailtas romanttisesti välillä jossakin palmujen alla ja käveltäis käsikädessä auringon laskussa hiekkarannalla :) Niin ja minun prätkän kyytiin sen pitäis myös uskaltaa lähteä ;) Niin ja kyllä sen pitäis kuitenkin ihan uskollinen olla ja rakastaa minua ihan just tälläisenä mitä olen :)

• s

Minä haluaisin rinnalleni ihmisen, johon uskaltaisin luottaa. Minun ei tarvitsisi pelätä, että hän valehtelee minulle, pettää tai "kyllästyy" ja juoksee jonkun ajan päästä uusien valloitusten perään. Haluaisin kunnioitusta, arvostusta, luottamusta ja aitoa välittämistä sisältävän rakastavan parisuhteen.
      Haluaisin, että kumppanini olisi henkisesti riittävän kypsä, jotta hän osaisi hyväksyä puutteet ja heikkoudet ihmisissä, myös itsessään ja riittävän viisaas ja nöyrä huomaamaan missä hän voi vielä kehittyä.
      Haluaisin, että hän jakaa kanssani riittävän paljon samaa arvomaailmaa ja kiinnostuksen kohteita.

En halua joka ilta baarissa notkuvaa kujakissaa, en myöskään kotona neljän seinän sisällä nököttävää harmaahiirtä. En halua tuhkakupilta haisevaa ja maistuvaa kumppania. En naista joka on äiti, sillä itse en lapsia halua.

• nti s

Minä haluaisin rinnalleni ihmisen, johon uskaltaisin luottaa. Minun ei tarvitsisi pelätä, että hän valehtelee minulle, pettää tai "kyllästyy" ja juoksee jonkun ajan päästä uusien valloitusten perään. Haluaisin kunnioitusta, arvostusta, luottamusta ja aitoa välittämistä sisältävän rakastavan parisuhteen, pitkän ja kestävän.
      Haluaisin, että kumppanini olisi henkisesti riittävän kypsä, jotta hän osaisi hyväksyä puutteet ja heikkoudet ihmisissä, myös itsessään ja riittävän viisaas ja nöyrä huomaamaan missä hän voi vielä kehittyä.
      Haluaisin, että hän jakaa kanssani riittävän paljon samaa arvomaailmaa ja kiinnostuksen kohteita.

En halua joka ilta baarissa notkuvaa kujakissaa, en myöskään kotona neljän seinän sisällä nököttävää harmaahiirtä. En halua tuhkakupilta haisevaa ja maistuvaa kumppania. En naista joka on äiti, sillä itse en lapsia halua.

• 24

Minä haluaisin rinnalleni ihmisen, johon uskaltaisin luottaa. Minun ei tarvitsisi pelätä, että hän valehtelee minulle, pettää tai "kyllästyy" ja juoksee jonkun ajan päästä uusien valloitusten perään. Haluaisin kunnioitusta, arvostusta, luottamusta ja aitoa välittämistä sisältävän rakastavan parisuhteen.

• arki se tärkein

Nainen
      joka on viisas, avarakatseinen, aito, huumorintajuinen.
      jolla on pehmeät arvot, hellä ote ja joka osaa arvostaa elämän pieniä asioita (kuten minua).

Kivaa olis jos nainen tykkäisi hääräillä keittiössä. Olisin tietysti mukana ruuanlaitossa. Voisin leikata sipulit ja pestä astiat!

Elämämme koostuisi yhteisistä hetkistä, arkisista ja juhlallista.
      Pienistä ja ehkä suurista seikkailuista.

• sad123

naiset, missä sähköpostiosotteet? montakin ihanaa viestiä johon ottaisin mieluusti yhteyttä!

• blackangel_s_

naisen joka olis vierelläni hyvässä ja pahassa,johon luottaa, johon rakastua palavasti. ulkonäkö ei olisi tärkein vain se mitä sisimmästä löytyy. määrätietoinen, aito, tietää mitä elämältä haluaa, pitää lapsista ja koirista. haluaa tehdä yhdessä kaikkee kivaa, pitää yllätyksistä, sillä tykkään järjestää yllätyksiä :) baari illat ei mua iske, vaikka joskus olisi ihana käydä tanssimassa ja pitämässä hauskaa..haluaisin viedä kultani pitkille kävely retkille kuutamoon, nauttia läsnä olostasi,ottaa hellästi syliini ja kuiskata kuinka paljon rakasta!

mmm...

• Lepakko...

on sellainen joka on vierellä hyvinä ja huonoina päivinä, jaksaa tukea ja rakastaa, jonka mielestä erilaisuus on rikkautta, ja joka ei petä. Ulkonäöllä ei ole väliä, kunhan näyttää naiselta.

• ...

Unelmieni nainen on älykäs ja kouluja käynyt, naisen näköinen, ei käy vieraissa laisinkaan, osaa rakastaa ja on hellä, romanttinen, siisti ja fiksu:) Ei liian nipo, mutta ei liian rentokaan. Missään nimessä ei mikään renttu, siistit, asialliset vaatteet ja aatteet, ei mikään resupekka:) Ei bi, ei viihdy liikaa baareissa, mutta ei liikaakaan kotona, eli joskus voisi ulkonakin käydä, minun kanssani tietysti;) Ehdottomasti luotettava, eikä mikään valehteleva playeri. Söpö ja naisellinen, halittava:) Sitoutumiskykyinen. Liikaa vaadittu siis...

• Tulatullallaa

haluan:
      hieman pyöreä, ei mikään lankkuleena.
      Osaa tehdä kodin askareita mutta myös leipoa.
      pitää lapsista ja antaa heille kaikkensa.
      omaa yhteenkuuluvaisuudentunnetta.
      Ei nipota eikä varsinkaan mökötä.
      On iloinen ja avulias muita ihmisiä(kin) kohtaan.
      työteliäs ja tunnollinen .
      Rakastaa rajusti että hellästi.
      On minun ja vain minun.

Onnekas minä. Minulla on jo hänet!

• nti cee

älykäs, eläinrakas, osaa puhua tunteistaan. Samankaltaisia harrastuksia, joita voi jakaa. Mielipiteet yhteiskunnallisista yms asioista voivat poiketa, kunhan voi keskustella niistä, jokin pohjalla oleva humanismi on sama kuitenkin molemmille.

Elämässä pitäisi olla enemmän yhdessäoloa kuin nyt (kaukosuhde), enemmän kohokohtia elämässä, enemmän muita yhteisiä ihmissuhteita. Kun on löytänyt elämänsä rakkauden, haluaisi enemmän yhteistä.

• Hapsu

Kysymykseesi vastaten:

”Minulla olisi toiveena löytää huumorintajuinen, iloinen,kivan näköinen, ahkera, järjestelmällinen, raitis, sosiaalinen, terve ja omillaan toimeentuleva nainen”

Jos hän ei kuitenkaan joka ikinen päivä jaksa olla iloinen, voin siitä tinkiä, en minäkään aina jaksa nauraa.
      Jos hän ei olekaan niin kivan näköinen, kuin haaveissani haaveilen, niin ei sillä niin väliä, olen itsekin vain ”ihan ok”.
      Jos hän ei ahkeroi aamusta iltaan, niin minä voin kyllä jatkaa siitä, mihin hän jäi.
      Jos hän ei olekaan yhtä järjestelmällinen, kuin minä, niin oikeastaan kiva. Minä saan toteuttaa itsessäni ”kaikella on paikkansa” – tomintamallia.
      Jos hänelle välillä maistuu sidukka poikineen, niin kivahan se on yhdessä joskus ottaa. En minä sentään raivoraitista rinnalleni kaipaa.
      Jos hän on sosiaalinen, niin kumpi on parempi: aina äänessä vai tuppisuu. Oikeastaan ei niin kauhean sosiaalinen tarttis olla sittenkään..
      Kyllä joskus saa kipeäkin olla, sillä muutoin hoitajan viettini menee täydellisen hukkaan.
      Toimeen tuleminen omilla avuillaan on tavoittelemisen arvoista, mutta kyllä minäkin maksan kauppalaskujamme, että jos vaikka vuorottelisimme siinäkin.

Oikeastaan voin enää sanoa, että ”Minulla olisi toiveena löytää nainen”

Mukavaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti :)

• dreaming

Luotettava, hauska, hassu, urheilullinen ja fisku ihminen, kenen kanssa voi jakaa naurut ja itkut...voi kun sellaisen löytäisi :/

• kimppu3

:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5040
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1219
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1149
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1103
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      743
    Aihe