halapaa mainostamista

vääränen

jopa on komija Kemijärvikyltti pelkosenniementien risteyksessä mutta jalusta näyttää halvannäköseltä. onko kilpailutettu viimeisen tapin takaa ja otettu halavin mahollinen materiaali. olis laitettu metallijalusta olis tullu komijampi kokonaisuus. sitten pannan 10000 euroa kaupunkin mainostamiseen maikkarilla eikö olekki halapaa.

16

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pensein

      On se kumma että asioita ei voida tehdä heti niin kuin pitää.
      Hieno juttu pilattu kakkosnelosilla.

      • jaskapaakko

        Monesti on ajatus monessakin asiassa hyvä mutta ajatukseksi se jää. Sitten kun joku homma toteutetaan, jätetään se kesken. Juostenkustu-nimi on varmaan kaikille tuttu.


      • penseä*
        jaskapaakko kirjoitti:

        Monesti on ajatus monessakin asiassa hyvä mutta ajatukseksi se jää. Sitten kun joku homma toteutetaan, jätetään se kesken. Juostenkustu-nimi on varmaan kaikille tuttu.

        jos kemijärven kaupunki haluaisi sellaisen varttitunnin kuuluisuutta, jolla on tehtaiden lakkauttamisen ja kauniiden maisemien sijaan poikkeuksellinen sisältö, voitaisiin kaupungin nettisivuille avata kuntalaisten ideoita varten aloitelaatikko. tervetulokylttien kaltaisia ei-kriittisiä kohteita suunniteltaessa voitaisiin etukäteen puristaa kuntalaisten ideat ulos.


      • 8+15
        jaskapaakko kirjoitti:

        Monesti on ajatus monessakin asiassa hyvä mutta ajatukseksi se jää. Sitten kun joku homma toteutetaan, jätetään se kesken. Juostenkustu-nimi on varmaan kaikille tuttu.

        muut hommat on ?


      • virkamies
        jaskapaakko kirjoitti:

        Monesti on ajatus monessakin asiassa hyvä mutta ajatukseksi se jää. Sitten kun joku homma toteutetaan, jätetään se kesken. Juostenkustu-nimi on varmaan kaikille tuttu.

        että teki mitä tahansa niin persesilimättömät idiootit vittuilee. Yritäpä tässä olla aloitteellinen.


      • kalliit kyltit
        virkamies kirjoitti:

        että teki mitä tahansa niin persesilimättömät idiootit vittuilee. Yritäpä tässä olla aloitteellinen.

        Kallista lystiä, 50 000 euroa on noihin laitettu. No eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa vai miten se oli...


      • penseä*
        virkamies kirjoitti:

        että teki mitä tahansa niin persesilimättömät idiootit vittuilee. Yritäpä tässä olla aloitteellinen.

        aloitelaatikkoa tarkoitinkin peräreiättömille hallintoalamaisillesi.


      • virkamies
        penseä* kirjoitti:

        aloitelaatikkoa tarkoitinkin peräreiättömille hallintoalamaisillesi.

        peräreiättömän tuntea aloitteitaan sinne, mihin ne kuuluisivat.


      • maasturin k
        virkamies kirjoitti:

        peräreiättömän tuntea aloitteitaan sinne, mihin ne kuuluisivat.

        Siitä se taso nousis, jos teitä kritikoijia kuunneltais. Persereikä on ensimmäisenä esillä, kun asiaa aletaan käsittelemään.
        Kieltämättä, ne mainostaulut ovat, niin kuin tilapäisesti siihen laitettu.


    • Reksiikki

      Onko Kemijärven mainostaminen sittenkin Nivlan vaalikampanja-aloitus?

      En tule ikinä äänestämään Nivalaa jos näin on, enkä äänestä jos hän ei lakkauta Kallaan koulua tasapuolisuuden nimessä.

      Ihminen joka vaihtaa takkia tullen mennen ja mennen tullen, ei sovi kansanedustajaksi. Tällainenhan käyttäytyy kuin tuuliviiri - riippuu tuulesta mitenpäin milloinkin on!

      • vyöryn alku

        Tokko olit Nivalan kannattaja aikasemminkaan. Älä sie äänestä Nivalaa, mutta anna mejän muitten äänestää, äläkkä tulukuta paskaa.


      • peruspersperhe

        Kyllä täällä kaivattaisiin suoraselkäistä, rehellistä eduskuntavaaliehdokasta. Jospa joku saisi houkutelluksi Arto Ojalan mukaan. Taitaa olla vaikea juttu, on jo liikaa tutustunut täkäläisiin paskaperseisiin.


      • pipo silmillä
        peruspersperhe kirjoitti:

        Kyllä täällä kaivattaisiin suoraselkäistä, rehellistä eduskuntavaaliehdokasta. Jospa joku saisi houkutelluksi Arto Ojalan mukaan. Taitaa olla vaikea juttu, on jo liikaa tutustunut täkäläisiin paskaperseisiin.

        On ihme ettei kyltti ollut vielä venäjäksi? Kyllä venakot osasi roissa liikkua paikasta toiseen ilman venäjänkielen kylttejä ja kaupunki on huomattavasti isompi. Kemijärvi on kuin hyttysen paska, samassa läjässä kaikki saatavat. Vituttaa joka kerta nuo venäjänkyltit ohi mennessä!


      • kapitulasti
        pipo silmillä kirjoitti:

        On ihme ettei kyltti ollut vielä venäjäksi? Kyllä venakot osasi roissa liikkua paikasta toiseen ilman venäjänkielen kylttejä ja kaupunki on huomattavasti isompi. Kemijärvi on kuin hyttysen paska, samassa läjässä kaikki saatavat. Vituttaa joka kerta nuo venäjänkyltit ohi mennessä!

        On se mukava kun Teneriffallakin rihkamakauppias yrittää paskaa suomeksi tyrkyttää. Jospa mekin osaisimme saman taidon. Jos se ei niin jalolta tunnu niin rahaa siitä jollekin tulee.


      • timotei11

        Sole mikäkähän kansan edustaja jola keskustan litoilta eduskuntaan pääsee, kyllä se on suurpääoman juokupoika, hankkijan keskon ja s.kaupan renki. Kansaa nuollaan senverran että äänestää.
        Muistakaamme ikuisesti, että kepu pettää aina. Heille juuri tuo takin kääntäminen on ominaisuus, ei vika.


      • puskat kuntoon
        timotei11 kirjoitti:

        Sole mikäkähän kansan edustaja jola keskustan litoilta eduskuntaan pääsee, kyllä se on suurpääoman juokupoika, hankkijan keskon ja s.kaupan renki. Kansaa nuollaan senverran että äänestää.
        Muistakaamme ikuisesti, että kepu pettää aina. Heille juuri tuo takin kääntäminen on ominaisuus, ei vika.

        Enempi olisi kaupungin imago kohentunut jos noilla rahoilla olisi palkattu väkeä siistimään kaupunkikuvaa. Tuli tänne mistä suunnasta tahansa niin tien varret on pelkkää pusikkoa. Ero on silmiinpistävä jos vertaa muihin lähialueen kuntiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe