Henkilöauto syttyi palamaan ajon aikana Hermannin Rantatiellä Helsingin Sörnäisissä lauantaipäivänä kahden jälkeen.
Palossa vältyttiin henkilövahingoilta, mutta BMW-merkkinen henkilöauto vaurioitui moottoritilasta. Paikalle saapunut palokunta sammutti liekehtivän auton.
Palolaitoksen mukaan tulipalo johtui oikosulusta. Etuvalon kohdalta lähtenyt palo ei ehtinyt levitä laajemmalle, ja aineelliset vahingot jäänevät alle tuhannen euron.
Tulipalon takia toinen Hermannin Rantatien kahdesta kaistasta jouduttiin sulkemaan liikenteeltä. Palo aiheutti hetkellistä ruuhkaa, mutta nyt liikenne sujuu jo normaalisti.
Bemari syttyi tuleen kesken ajon
9
863
Vastaukset
- ------
Vai keksitkö itse koko jutun?
- kuuma auto
Enhän minä koskaan valehtele!
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/bemari_syttyi_tuleen_kesken_ajon/?ref=tf_iOKboksi_p5
- hhaaa
yllättäen bmw! Ei Rellut pala!!!!
- Totuudentorvi 34
kohden palaa 100 Rellua.
- Ladamiäs
Hesalaiset on niin tyhmiä, että ne tupakoi autossaan. Tai sit omistaja kävi niin kuumana....
- BMW:n ja etanan ero?
Etkö osaa lukea? " Palolaitoksen mukaan tulipalo johtui oikosulusta. Etuvalon kohdalta lähtenyt palo ei ehtinyt levitä laajemmalle, ja aineelliset vahingot jäänevät alle tuhannen euron."
- vakuutukset kunnossa
BMW:n ja etanan ero? kirjoitti:
Etkö osaa lukea? " Palolaitoksen mukaan tulipalo johtui oikosulusta. Etuvalon kohdalta lähtenyt palo ei ehtinyt levitä laajemmalle, ja aineelliset vahingot jäänevät alle tuhannen euron."
minullakin paloi ihan uusi auto, otin videokuvaa sammuttamisen sijaan. Koska ei ole varaa maksaa vakuutusmaksuja eikä auto lyhennyksia, ajattelin sammuttamisen sijaan ottaa vakuutuksesta rahat http://www.youtube.com/watch?v=X6mLT9j1B-Y&feature=related
- sdfsfssdffdfsfs
Olikohan tuo se sama bemari josta oli juttu vähän tämän treadin jälkeen palstalla että 520D sammui kesken ajon?
- ....
520da:ta jossa kolmosvaihde rusahti kun sen laittoi päälle ja bensaa tuli pakoputkesta? En vieläkään käsitä miten bensaa voi tulla diesel auton pakoputkesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624552Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551843Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html151594Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !471394Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681123- 58959
- 80946
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.178891Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en56850- 39801