Symbian 3 kysymykset ja vastaukset

Päätin tehdä tämmösen keskustelun, jossa voitte kysellä kaikkea Symbian 3 puhelimiin liittyvää. Nokiahan lopettaa käsitykset Symbian 3 ja 4. Kohta on vain Symbian.

Symbian 3 puhelimien uutisia:

Nokia N8 sai ensimmäisen tärkeän päivityksen: http://www.tietokone.fi/uutiset/nokia_n8_sai_ensimmaisen_paivityksen

Symbian 3 tulossa 50 uuttaa ominaisuutta: http://www.digitoday.fi/mobiili/2010/11/09/nokia-symbian-3een-tulossa-50-uutta-ominaisuutta/201015565/66

Symbian 4 ei sittenkään tule: http://www.digitoday.fi/mobiili/2010/10/21/nokia-symbian-4--puhelimia-ei-tulekaan/201014651/66

Symbian 3 puhelimet ovat vielä sen verran uusia, ja arvokkaita, että ne kannattaa suojata asianmukaisesti: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9409112

8

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäys edelliseen: Suuret päivitykset tehdään tietokoneella Nokia Ovi suiten avulla: http://www.nokia.fi/asiakastuki-ja-ohjelmistot/ohjelmistot/nokia-ovi-suite

      Puhelin kannattaa varmuuskopioida ennen päivittämistä. Tämä pätee myös muihin Nokian kännyköihin

      • Symbianeista kokemuk

        Symbian 3 on sen verran "raskas" käyttöjärjestelmä Nokian "äly"puhelimeen,että kaipaisi puhelimeen 1 Gigahertzin prosessorin ja käyttömuistia 1Gigan verran!!!.
        Samsungilla melkein kaikki älypuhelimet on varustettu tehokkaalla prosessorilla ja suurella käyttömuistilla!. ;)


      • C7-00
        Symbianeista kokemuk kirjoitti:

        Symbian 3 on sen verran "raskas" käyttöjärjestelmä Nokian "äly"puhelimeen,että kaipaisi puhelimeen 1 Gigahertzin prosessorin ja käyttömuistia 1Gigan verran!!!.
        Samsungilla melkein kaikki älypuhelimet on varustettu tehokkaalla prosessorilla ja suurella käyttömuistilla!. ;)

        Symbian on niin kevyt käyttöjärjestelmä,ettei se tarvitse mitään virtasyöppöä prosessoria!.


    • hyvä tieto

      Montako Symbian3 käyttöjärjelmällä olevaa puhelinta Nokia on julkaissut ja mitkä ne ovat?

      • supermatkustelija

        Toistaiseksi neljä, ne ovat;
        Nokia N8, Nokia C6-01, Nokia E7-00 ja Nokia C7-00


      • hyvä tieto
        supermatkustelija kirjoitti:

        Toistaiseksi neljä, ne ovat;
        Nokia N8, Nokia C6-01, Nokia E7-00 ja Nokia C7-00

        Kiitos tiedosta. Tieto tuli tarpeeseen, kun en löytänyt niitä Google-haulla ja Nokian sivulta se olisi ollut kaikkien tämän vuoden mallien tuoteselostusten läpi kahlaamista.


      • hyvä tieto
        hyvä tieto kirjoitti:

        Kiitos tiedosta. Tieto tuli tarpeeseen, kun en löytänyt niitä Google-haulla ja Nokian sivulta se olisi ollut kaikkien tämän vuoden mallien tuoteselostusten läpi kahlaamista.

        Minulla on Nokia C7, johon tein päivityksen 15.12.2010. Voiko siihen tehdä saman päivityksen uudestaan, kun koen että päivitys epäonnistui jotenkin. Laiteohjelmiston asensin tänään Ovi Suiten kautta uudestaan, mutta siitä ei ole mitään dokumenttia puhelimessani esim. päivämäärää. Mistä tiedot löytyvät?


      • hyvä tieto kirjoitti:

        Minulla on Nokia C7, johon tein päivityksen 15.12.2010. Voiko siihen tehdä saman päivityksen uudestaan, kun koen että päivitys epäonnistui jotenkin. Laiteohjelmiston asensin tänään Ovi Suiten kautta uudestaan, mutta siitä ei ole mitään dokumenttia puhelimessani esim. päivämäärää. Mistä tiedot löytyvät?

        Nokia Ovi suitella voit tehdä saman päivityksen uudestaan. Avaat vain Ovi suitesta sen ohjelmistopäivitys ohjelman.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe