Päätin tehdä tämmösen keskustelun, jossa voitte kysellä kaikkea Symbian 3 puhelimiin liittyvää. Nokiahan lopettaa käsitykset Symbian 3 ja 4. Kohta on vain Symbian.
Symbian 3 puhelimien uutisia:
Nokia N8 sai ensimmäisen tärkeän päivityksen: http://www.tietokone.fi/uutiset/nokia_n8_sai_ensimmaisen_paivityksen
Symbian 3 tulossa 50 uuttaa ominaisuutta: http://www.digitoday.fi/mobiili/2010/11/09/nokia-symbian-3een-tulossa-50-uutta-ominaisuutta/201015565/66
Symbian 4 ei sittenkään tule: http://www.digitoday.fi/mobiili/2010/10/21/nokia-symbian-4--puhelimia-ei-tulekaan/201014651/66
Symbian 3 puhelimet ovat vielä sen verran uusia, ja arvokkaita, että ne kannattaa suojata asianmukaisesti: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9409112
Symbian 3 kysymykset ja vastaukset
8
789
Vastaukset
Lisäys edelliseen: Suuret päivitykset tehdään tietokoneella Nokia Ovi suiten avulla: http://www.nokia.fi/asiakastuki-ja-ohjelmistot/ohjelmistot/nokia-ovi-suite
Puhelin kannattaa varmuuskopioida ennen päivittämistä. Tämä pätee myös muihin Nokian kännyköihin- Symbianeista kokemuk
Symbian 3 on sen verran "raskas" käyttöjärjestelmä Nokian "äly"puhelimeen,että kaipaisi puhelimeen 1 Gigahertzin prosessorin ja käyttömuistia 1Gigan verran!!!.
Samsungilla melkein kaikki älypuhelimet on varustettu tehokkaalla prosessorilla ja suurella käyttömuistilla!. ;) - C7-00
Symbianeista kokemuk kirjoitti:
Symbian 3 on sen verran "raskas" käyttöjärjestelmä Nokian "äly"puhelimeen,että kaipaisi puhelimeen 1 Gigahertzin prosessorin ja käyttömuistia 1Gigan verran!!!.
Samsungilla melkein kaikki älypuhelimet on varustettu tehokkaalla prosessorilla ja suurella käyttömuistilla!. ;)Symbian on niin kevyt käyttöjärjestelmä,ettei se tarvitse mitään virtasyöppöä prosessoria!.
- hyvä tieto
Montako Symbian3 käyttöjärjelmällä olevaa puhelinta Nokia on julkaissut ja mitkä ne ovat?
- supermatkustelija
Toistaiseksi neljä, ne ovat;
Nokia N8, Nokia C6-01, Nokia E7-00 ja Nokia C7-00 - hyvä tieto
supermatkustelija kirjoitti:
Toistaiseksi neljä, ne ovat;
Nokia N8, Nokia C6-01, Nokia E7-00 ja Nokia C7-00Kiitos tiedosta. Tieto tuli tarpeeseen, kun en löytänyt niitä Google-haulla ja Nokian sivulta se olisi ollut kaikkien tämän vuoden mallien tuoteselostusten läpi kahlaamista.
- hyvä tieto
hyvä tieto kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Tieto tuli tarpeeseen, kun en löytänyt niitä Google-haulla ja Nokian sivulta se olisi ollut kaikkien tämän vuoden mallien tuoteselostusten läpi kahlaamista.
Minulla on Nokia C7, johon tein päivityksen 15.12.2010. Voiko siihen tehdä saman päivityksen uudestaan, kun koen että päivitys epäonnistui jotenkin. Laiteohjelmiston asensin tänään Ovi Suiten kautta uudestaan, mutta siitä ei ole mitään dokumenttia puhelimessani esim. päivämäärää. Mistä tiedot löytyvät?
hyvä tieto kirjoitti:
Minulla on Nokia C7, johon tein päivityksen 15.12.2010. Voiko siihen tehdä saman päivityksen uudestaan, kun koen että päivitys epäonnistui jotenkin. Laiteohjelmiston asensin tänään Ovi Suiten kautta uudestaan, mutta siitä ei ole mitään dokumenttia puhelimessani esim. päivämäärää. Mistä tiedot löytyvät?
Nokia Ovi suitella voit tehdä saman päivityksen uudestaan. Avaat vain Ovi suitesta sen ohjelmistopäivitys ohjelman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483