Niin, siinä vuosi 2.sessa kun on se taso, missä kohdataan Hämähak, niin yritän saada siitä yhtä kilpeä, se nuoli osoittaa sinne veteen, ja siinä on luola missä on kalterit edessä, niin että miten sen kilven osan, tai vaakunan saa sieltä. Yritän saada 100% peliä, se on 96.7% vasta. Joten Apu olisi tarpeen. Kiitos Jälleen!
Lego Harry Potter Years 1-4 Ongelmia jälleen.
14
1326
Vastaukset
- gangstabro
Mä en tiedä mut voisits kertoo yhe jutu, et mite vitus niit saatana punasella välkkyvii paskoj saa auki, tai eine ny välky mut niist tulee jotain punast paskaa kuitenki, et ois iha kiva jos sais tietää :D
- Clanck.
Ne saa tolla pimeydenvelholla. esim Voldemortilla tai Barti Kyyry Juniorilla auki....
- clanck
Ne saa tolla pimeydenvelholla. esim Voldemortilla tai Barti Kyyry Juniorilla auki....
- hpfan
Se on Hämäkäk! Ei hämähak!
- Tyhmätyyppi
miten pääsee siinä vuos 2 läpi sen taistelu kerho kentän ku se malfoy viskoo sitä ihme patsasta?
- 1245565615
Tyhmätyyppi kirjoitti:
miten pääsee siinä vuos 2 läpi sen taistelu kerho kentän ku se malfoy viskoo sitä ihme patsasta?
mistä/miten löytyy se vaakunan pala(Puuskupuh) siitä 4. tarinan toisesta kentästä missä on niitä lohikäärmeitä.Vastatkaa pian!!!
- phönix
1245565615 kirjoitti:
mistä/miten löytyy se vaakunan pala(Puuskupuh) siitä 4. tarinan toisesta kentästä missä on niitä lohikäärmeitä.Vastatkaa pian!!!
Siinä on se toinen lohikäärme ( se mis pitää soittaa sitä juttuu oikein) ni sen ku oot suorittanu ni jatka vaan sen keltasen rämpyttämistä ni sit saat sen.
- jupe008
phönix kirjoitti:
Siinä on se toinen lohikäärme ( se mis pitää soittaa sitä juttuu oikein) ni sen ku oot suorittanu ni jatka vaan sen keltasen rämpyttämistä ni sit saat sen.
Miten lipetitin(leijunta) luokkahuoneen lattiasta olevasta aukosta pääsee pois? Siellä on valkoinen lohikäärme ja musta pallo joka kimaltelee punaisena?
- jaxiiiii
jupe008 kirjoitti:
Miten lipetitin(leijunta) luokkahuoneen lattiasta olevasta aukosta pääsee pois? Siellä on valkoinen lohikäärme ja musta pallo joka kimaltelee punaisena?
Joo sama jutu!! AUTTAKAA;, en pääse sielt poooois. (sen punasen jutun saa auki vaan pahuustyypil (voldemort ym.) elikkä se ei liity asiaan mitenkään, mut öä TARVIIIN APUU!!!
- FF.Fani
En tiiä,mut mistä tasosta sen Voldemordin merkin löytää ja mistä?
- I pod
Kertokaa mistä saa ekan pahiksen pelii?
- FF.Fani
Ei mittöö hajuu,,mut kertokaa miten sen ekan jakson 3 kentän(vissiinki) no se huispaus-peli miten sen puuskupuuhin merkin saa sieltä ylhäältä? Pitääkö luudalla lentää siitä aukosta?
- SAMPPA!
Miten ne kultaset noidan kattilat (mitä on tylypahkassa ympäriinsä) saa auki. Ja se huone missä on se lohikäärme pitää mennä lohikäärmeen pään päälle nii se heittää sut takas.
- SAMPPA!
Sun pitää räjäytys loitsulla tuhota ne kalterit. Vedessä ei voi loitsia niin sun pitää hypätä ja loitsia räjäytys loitsu kalteriin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602