Lego Harry Potter Years 1-4 Ongelmia jälleen.

clanck

Niin, siinä vuosi 2.sessa kun on se taso, missä kohdataan Hämähak, niin yritän saada siitä yhtä kilpeä, se nuoli osoittaa sinne veteen, ja siinä on luola missä on kalterit edessä, niin että miten sen kilven osan, tai vaakunan saa sieltä. Yritän saada 100% peliä, se on 96.7% vasta. Joten Apu olisi tarpeen. Kiitos Jälleen!

14

1326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gangstabro

      Mä en tiedä mut voisits kertoo yhe jutu, et mite vitus niit saatana punasella välkkyvii paskoj saa auki, tai eine ny välky mut niist tulee jotain punast paskaa kuitenki, et ois iha kiva jos sais tietää :D

      • Clanck.

        Ne saa tolla pimeydenvelholla. esim Voldemortilla tai Barti Kyyry Juniorilla auki....


      • clanck

        Ne saa tolla pimeydenvelholla. esim Voldemortilla tai Barti Kyyry Juniorilla auki....


    • hpfan

      Se on Hämäkäk! Ei hämähak!

      • Tyhmätyyppi

        miten pääsee siinä vuos 2 läpi sen taistelu kerho kentän ku se malfoy viskoo sitä ihme patsasta?


      • 1245565615
        Tyhmätyyppi kirjoitti:

        miten pääsee siinä vuos 2 läpi sen taistelu kerho kentän ku se malfoy viskoo sitä ihme patsasta?

        mistä/miten löytyy se vaakunan pala(Puuskupuh) siitä 4. tarinan toisesta kentästä missä on niitä lohikäärmeitä.Vastatkaa pian!!!


      • phönix
        1245565615 kirjoitti:

        mistä/miten löytyy se vaakunan pala(Puuskupuh) siitä 4. tarinan toisesta kentästä missä on niitä lohikäärmeitä.Vastatkaa pian!!!

        Siinä on se toinen lohikäärme ( se mis pitää soittaa sitä juttuu oikein) ni sen ku oot suorittanu ni jatka vaan sen keltasen rämpyttämistä ni sit saat sen.


      • jupe008
        phönix kirjoitti:

        Siinä on se toinen lohikäärme ( se mis pitää soittaa sitä juttuu oikein) ni sen ku oot suorittanu ni jatka vaan sen keltasen rämpyttämistä ni sit saat sen.

        Miten lipetitin(leijunta) luokkahuoneen lattiasta olevasta aukosta pääsee pois? Siellä on valkoinen lohikäärme ja musta pallo joka kimaltelee punaisena?


      • jaxiiiii
        jupe008 kirjoitti:

        Miten lipetitin(leijunta) luokkahuoneen lattiasta olevasta aukosta pääsee pois? Siellä on valkoinen lohikäärme ja musta pallo joka kimaltelee punaisena?

        Joo sama jutu!! AUTTAKAA;, en pääse sielt poooois. (sen punasen jutun saa auki vaan pahuustyypil (voldemort ym.) elikkä se ei liity asiaan mitenkään, mut öä TARVIIIN APUU!!!


    • FF.Fani

      En tiiä,mut mistä tasosta sen Voldemordin merkin löytää ja mistä?

    • I pod

      Kertokaa mistä saa ekan pahiksen pelii?

    • FF.Fani

      Ei mittöö hajuu,,mut kertokaa miten sen ekan jakson 3 kentän(vissiinki) no se huispaus-peli miten sen puuskupuuhin merkin saa sieltä ylhäältä? Pitääkö luudalla lentää siitä aukosta?

    • SAMPPA!

      Miten ne kultaset noidan kattilat (mitä on tylypahkassa ympäriinsä) saa auki. Ja se huone missä on se lohikäärme pitää mennä lohikäärmeen pään päälle nii se heittää sut takas.

    • SAMPPA!

      Sun pitää räjäytys loitsulla tuhota ne kalterit. Vedessä ei voi loitsia niin sun pitää hypätä ja loitsia räjäytys loitsu kalteriin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe