ALKOHOLI ON HYÖDYTÖN AINE
Kukaan ihminen ei tarvitse alkoholia! –
Mutta kaikki tarvitsevat pelastusta Jeesuksessa.
Ilman Jeesusta ja syntien anteeksi saamista ei kukaan voi päästä Taivaaseen.
Tänään Sinä voit saada syntisi anteeksi. Tänään Sinusta voi tulla Jumalan lapsi. Rukoile ja pyydä Jeesusta tulemaan Vapahtajaksesi ja Herraksesi. Hän lupaa antaa Sinulle ikuisen elämän Jumalan Taivaassa. Hän antaa tulevaisuuden ja toivon.
”Jokainen, joka Häneen uskoo, saa synnit anteeksi Hänen Nimensä kautta” (Apt. 10:43). Hän kuoli Golgatan ristillä sijaisuhrina Sinun syntiesi tähden.
Tervetuloa hengellisiin tilaisuuksiin
su. yleisökokous klo 14.oo
ke. keskusteluiltapäivä klo 14.oo – 19.oo
la. raamattupiiri klo 14.oo
Seurakuntatila,
Sofiankatu 3 A, 20100 Turku
Klikkaa tästä:
E-mail: http://[email protected]
Internetsivut: http://www.Jeesus-on-Herra.com
- - -
Kirousko?
5
232
Vastaukset
- saatana
Hyödytön aine?!...No johan on...moni saa siitä rikkautensa. Teollisuusalkoholia tarvitaan valtavat määrät jne.
- Alzer
Mutta eihän alkoholin ottamisessa mitään pahaa ole, jos se jää työelämän ulkopuolelle. Kumpi sun mielestä on pahempaa se että juopottelee joka päivä vai se että ottelee joskus vapaapäivinä? Ja eikö raamatussakin sanota että juoda saa, mutta ei humaltua,vaikka itseeni tää ei kyllä ihan päde.
- Alzer
Miksi saarnailet tosta asiasta, vaikka olet itse joskus sanonut "olen kyllä maistanut alkoholin kirousta" eli viittaa että olet itsekkin joskus ollut kännissä.
- Weijo
Alzer kirjoitti:
Miksi saarnailet tosta asiasta, vaikka olet itse joskus sanonut "olen kyllä maistanut alkoholin kirousta" eli viittaa että olet itsekkin joskus ollut kännissä.
Olen ottanut vastaan Jeesuksen Kristuksen syntieni Sovittajana ja ylösnousseena Vapahtajanani. Olen tehnyt parannuksen synneistäni.
Aion mennä Taivaaseen.
Tämän tähden en käytä alkoholia.
KUKAAN IHMINEN EI TARVITSE ALKOHOLIA. Turvallisinta on olla käyttämättä ollenkaan.
Siltojen alla on riittämiin niitä,joille alkoholin käyttö on aikanaan ollut hallinnassa. He ovat sanoneet ottavansa vain kohtuullisesti.
Alkoholin käyttö on kirouksen tielle astumista.
Siunausta.
Etsi Jeesusta. "Etsivä löytää."
http://www.Jeesus-on-Herra.com
- Päivä kerrallaan
Näin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192146Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392045Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä211926Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461357- 731297
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56772Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 53691
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32688