Uusi.

kirppis...

Aukeaa huomenna Satakunnankadulla.
Veikkauksia onko paikalla enemmän jobbareita vai normi ostajia?

6

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persnaama jobbareita

      paikka täynnä. sama tuttu porukka kiertää ammattilaisen ottein ja koittaa kusettaa uusilta myyjiltä arabiat ja virkkalat pilkkahintaan.itse tuon sakin jo tiedän,säälix käy newbie myyjiä.

    • tittulihei5222

      hieno mainos tissiposket! Kiitsa!

      • Kirpppi

        Mitä säälittävää on myyjissä, jotka saavat tuotteensa kaupaksi haluamaansa hintaan? En ymmärrä. Itsekin myyn kirpputoreilla sillointällöin ja minulle on aivan sama, että kuka tuotteeni ostaa. Saan pyytämäni hinnan ja olen tyytyväinen, oli ostaja sitten jobbari tai ns. normaali ostaja.
        Porissa alkaa nyt olla taas kirppiksiä joka nurkalla ja uusi tulee pian Halpa-hallin viereen. Saa nähdä, koska alkaa pudotuspeli. Kirppisvuokrat ovat maan halvimmat, joten niillä on vaikea enää kilpailla.


    • että a ukee

      Kysymys? Montako kirppistä Porissa?

      • viikon

        Päästä yksi lisää Paanakedon kadulla.
        Sinänsä hyvä että nyt jopparit ei ehdi kaikissa päivystää, jolloin itsekkin voi tehdä jonkun niinsanotun "löydön".


      • Porissa

        ... Sisätori, Hyllymeri, Syöpäyhdistyksen kirppis, Nortamonkadun kirppis, Vähärauman kirppis, Harmaalinnan kirppis, Kontti, olematon vakimyyjien kansoittama Palin-kirppis, Satakunnankadun uusi kirppis, kauppatorin kirppis-myyjät, ensi viikolla Halppiksen viereen tuleva uusi kirppis... Sitten on tulossa vielä Majakka-kirppis... (ja Ulvilassa on vielä yksi iso kirppis). Kyllähän näitä on. Ja koijarit kiertää jokaisessa, meni itse kirppareille mihin aikaan tahansa, niin siellä ne ne jo painaa kuin hirvet...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe