Ostin Gamestopista mikin ja luin sen ohjeet. siinä luki että lataa 4h täyteen, ja että latauksen jälkeen pitää pitää On/off näppäintä 10 sec pohjassa kunnes sininen valo palaa.
No, ensin latasin mikin 4h, sitten kokeilin käynnistää, ei mitään!
Nyt mikki on ladannu jo 8h ilman tulosta. Mikissä ei vaikuta olevan mitään vikaa, koska punainen ja sininenvalo toimii.
Punainenvalo palaa kun mikki lataa, ja sininenvalo välähtää kun pitää on/off näppäintä pohjassa samalla kun se lataa.
Voisiko joku auttaa? Mikin nimi on siis Wireless headset.
Gamestopin PS3 mikki ei mene päälle...
20
1683
Vastaukset
- nhl 11 champion
Onks vastaanotin pleikassa kiinni?
- Gamestop customer
Ei siinä tullu semmosta
- nhl 11 champion
Gamestop customer kirjoitti:
Ei siinä tullu semmosta
Pitäis sen jotenkin olla yhteydessä pleikkaan, langattomat systeemit sisältää usb-bluetooth tikun joka lykätään pleikkaan ja näin langaton ohjain tai headset toimii. Paas linkkiä minkälainen headset sulla on niin nähdään mitä siihen pitäis kuulua. Lukee kyllä ohjeissa miten toimia että yhteys pleikkaan syntyy.
- Gamestop customer
nhl 11 champion kirjoitti:
Pitäis sen jotenkin olla yhteydessä pleikkaan, langattomat systeemit sisältää usb-bluetooth tikun joka lykätään pleikkaan ja näin langaton ohjain tai headset toimii. Paas linkkiä minkälainen headset sulla on niin nähdään mitä siihen pitäis kuulua. Lukee kyllä ohjeissa miten toimia että yhteys pleikkaan syntyy.
http://images.littlewoods.com/is/image/Littlewoods/prodDetailMainT?$prodDetailMain$&$prod_img=A912_SP590_12_PU07D
siinä tuli vaan toi ja latauskaapeli - Gamestop customer
http://www.freemans.com/web/main/ProductDisplay.asp?An=0&N=0&Au=P_MasterItem&Nu=P_MasterItem&A=294676_&cm_mmc=Affiliates-_-awin-_-Electricals/Gaming/Playstation 3-_-294676&catreqmedia=F0334&ordermedia=F0134&entry=3&AWAID=42295&AWGID=0&AWBID=0&AWPID=106771496&AWCR=587
- nhl 11 champion
Gamestop customer kirjoitti:
http://www.freemans.com/web/main/ProductDisplay.asp?An=0&N=0&Au=P_MasterItem&Nu=P_MasterItem&A=294676_&cm_mmc=Affiliates-_-awin-_-Electricals/Gaming/Playstation 3-_-294676&catreqmedia=F0334&ordermedia=F0134&entry=3&AWAID=42295&AWGID=0&AWBID=0&AWPID=106771496&AWCR=587
Aaha, nyt alkoi raksuttamaan. Sä joutunet ostamaan sen blutoothpalikan erikseen. Siihen käynee mikä tahansa ps3:n hyväksymä usb-bluetoothpalikka. Mietin vaan kun mulla on vaan langaton tekkenohjain niin en tiedä aivan varmaa tietoa antaa niin mene konsolinettiin jossa asiantuntijoita löytyy varmemmin.
- Gamestop customer
Aaha, nyt alkoi raksuttamaan. Sä joutunet ostamaan sen blutoothpalikan erikseen. Siihen käynee mikä tahansa ps3:n hyväksymä usb-bluetoothpalikka. Mietin vaan kun mulla on vaan langaton tekkenohjain niin en tiedä aivan varmaa tietoa antaa niin mene konsolinettiin jossa asiantuntijoita löytyy varmemmin.
Ongelma on siis se että se ei mee päälle ollenkaan! ei tuu sinistä/punasta valoo kun painan on/off
- lmee
mullla on sama ongelma, eikö kukaan voi vastata??
- -J-
Eli onko ongelma että mikki ei paritu PS3 kanssa? Jos näin, niin muistaakseni PS3:ssa uudet laitteet pitää asentaa valikosta löytyvän "Asenna uusi laite, tjs." kautta. Jos paritus tapahtuisi pelkästään mikin virtanapin painalluksella niin se voisi vahingossa parittua naapurin PS3:seen.
- Gamestop customer
sain vian selville: vein mikin gamestoppiin, jossa myyjjä kertoi että Gs mikeissä on tuotanto virhe jonka takia kaikki mikit eivät toimi. olin ärtynyt mutta sain sonyn (30€) mikin GS mikin (20€) tilalle :)
- villuh69
Hej! Missä lukee bloothon salasana?? Ei oo kirjotettuu paperiiin eikä mikkiin....
- Gamestop customer
sain vian selville: vein mikin gamestoppiin, jossa myyjjä kertoi että Gs mikeissä on tuotanto virhe jonka takia kaikki mikit eivät toimi. olin ärtynyt mutta sain sonyn (30€) mikin GS mikin (20€) tilalle :)
- Gamestop customer
mutta jos sinulla se toimii niin salasana on yleensä 0000
- Hmm...
Mulla kanssa Wireless headset, kun laitan päälle toimii, mutta kun sen ottaa irti laturista ja laittaa korvaan, yhteys katkee eikä sitä voi laittaa korvaan, koska yhteys toimii ainoastaan jos sen on kiinni laturissa.
Kun katoi ton kuvan niin meillä ei oo kyllä sama mikki... Ostin omani Anttilasta - ps3
mikki menee päälle mutta siihen ei pysty puhumaan sen pystyy yhdistämää pleikkariin tietääkö kukaan et mikä siinä on vikana
- KILLER3534534MASA__
joo, voin vastata mulla on headsetti ja se toimii sun pitää vain venaas.. odottaa että tulee se hiton et se on kytketty siihen pleisteissöni langattomaaa verkkoo sitte odotellaa muita aineistoa/materiaalia miten ne menee sitten voit puhua mic oli pikimmenki headset tai joku muu, sitten toinen vaihto ehto on että sä meet siihen keksi uus chat voice chat sitte testaat mikkii ja tsadaa all right ja pikemmittä puheitta se alkaa taas, pelaan... ellei ongelma ole mikin suhteen
- se ei toimi
miten se saa toimimaan mulla se ei toimi
- gamestop
mikkin nappia pitää painaa 1 tunnin niin se lähtee päälle ja ladattua 3 päivää niin se toimii
- hmm..
mulla on PS3 langallinen mikki enkä saa sitä toimimaan. vihree valo palaa mutta ei voi puhuu
- ...
mun pojalla on andry birds mikki se toimii ja rekisteröityy mutta pelissä ei kuulu ääniä voiko joku auttaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762185Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412059Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma511427- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744