M.E.N.S

Forever fan

Pitääkö tuo huhu paikkaansa että M.E.N.S on tekemässä paluuta lavoille ja areenoille!?!?

100

1728

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirkku =)

Mistä tuo lyhenne oikein tulee??

• kuso illi

Miehet.Elähtäneet.Nakit.Surkastuneet.

• MENS FOREVER!!!

• Henna.
        MENS FOREVER!!! kirjoitti:

http://www.myspace.com/mrlothar

Tuosta se alin video... HUH HUH!!! !!! !!!

O.M.G!!! Siis uskomattoman armottoman kiihkeää menoa! Tuo porukka kyykyttää hunkseja 6-0! *ME LIKE*

• mens=kuopattu.
        Henna. kirjoitti:

O.M.G!!! Siis uskomattoman armottoman kiihkeää menoa! Tuo porukka kyykyttää hunkseja 6-0! *ME LIKE*

mm, mun mielestä turha huhu. :) hunksit kyllä vetää loppuunmyytyjä strippikeikkoja 100-0 ja tytöt tykkää ;)

• tuo on
        kuso illi kirjoitti:

Miehet.Elähtäneet.Nakit.Surkastuneet.

Kateellisen ihmisen panettelua.

• M.E.N.S=Elossa.
        mens=kuopattu. kirjoitti:

mm, mun mielestä turha huhu. :) hunksit kyllä vetää loppuunmyytyjä strippikeikkoja 100-0 ja tytöt tykkää ;)

mutta hunksissa ei ole mitään näkemistä. Ei se määrä vaan se keikkojen laatu.

• onneks saa kalenteri
        M.E.N.S=Elossa. kirjoitti:

mutta hunksissa ei ole mitään näkemistä. Ei se määrä vaan se keikkojen laatu.

no kun mensit edes heittäisivät keikkaa mutta ei. :D miksi edesmenneestä ryhmästä edes pitää porista koska hunks on kuuminta hottia ja ajankohtaisin male striptease-ryhmä? ;)

kyllä laatu ja määrä kohtaavat; laatutietoisten keikat ovat loppuunmyytyjä, se kertoo jotain!

• faktaaja

Tuo kooste näyttää olevan M.E.N.S in DVD:ltä Fun For Women.

• vaude!!!

• M.E.N.S fanittajatar

Tuo video hakkaa hynksien vastaavaat mennen tullen!!! M.E.N.S in porukassa oli M.U.N.A.A, eli oikeita miehiä eikä mitään puppelipoikia!!!

• On Se V.A.J.A.A.

Munattomat Ei Naisia Saa

• viskaaja

Viskaa tämän ketjun minne se kuuluu!

• M.E.N.S Mister's fan

Aiheesta on poristu mm L.E.F.W- palstalla ja monet ovat todellakin vakuuttuneita että 2000-luvun kuumin kotimainen U.R.O.S ryhmä, joka kestää myös kansainvälisen vertailun olisi tekemässä comebackkia. Ainoastaan ajankohta on vielä arvailujen varassa.

• faktaajatar.

hunksit eivät koskaan pätkisi naista munalla päähän keikallaan kuin erään toisen ryhmän jäsen.. eikös yksi mens-jäsen naurettu muuten talent-kisasta pois? ja se ekaksi mainittuhan tippui pelkokertoimesta ekana häviten naisille? aika noloa ja junttimaista, en usko että hunksit alentuisivat moiseen. mieluummin katson herkkää ja aitoa hunks-jäsentä mikä vetää aina salit täyteen..

eikä hunksien tarvitse osallistua talent- kisoihin koska he ovat talentteja, onhan ryhmä kiertänyt ympäri maailmaa australiaa myöten :)

• jätkilläOnMyösBlogi!

no hunkseilla onkin tyylikkäämpi show mikä täyttää kyllä stripteasin määritelmän mutta se ei ole mauton. hassua muuten, menssin faniryhmää ei löydy edes facebookissa eikä kukaan tunnu heistä porisevan, hunksit nyt tietävät kaikki ja faneja ryhmässä jopa fb-ryhmässä kohta 30 000. kertoo jotain, ihmiset todella arvostavat tätä ryhmää. niin ja aussifaneista on näyttöä juurikin hunks-jätkien fb-sivuilla mutta en usko ilman todisteita kenenkään mensin japanilaisfaneihin, sori vaan. :)

itsekin olen nainen ja kyllä sen kyrvän paikka on ihan jossain muualla kuin otsalla :D

• hunksit on rautaaa

ei niiden tarvi kalastella, faneja tunkee ovista ja ikkunoista :) joitain menssejä ei nyt kukaan kaipaakkan niin eihän sitä faniryhmääkään voi olla :) keikkaa pukkaa hunkseilla ja salit ovat loppuunmyytyjä, mii laiks! eipä oo itsetunnon puutteesta näillä uroilla pelkoa :)

• M.E.N.S = Timangia!!
        hunksit on rautaaa kirjoitti:

ei niiden tarvi kalastella, faneja tunkee ovista ja ikkunoista :) joitain menssejä ei nyt kukaan kaipaakkan niin eihän sitä faniryhmääkään voi olla :) keikkaa pukkaa hunkseilla ja salit ovat loppuunmyytyjä, mii laiks! eipä oo itsetunnon puutteesta näillä uroilla pelkoa :)

Älä vänkää vastaan! Ainoa syy hunksin suosioon on että M.E.N.S ei ole keikkailut aikoihin. Kansan pitää tyytyä tähän kakkosluokan lahjattomaan shöyporukkaan kun todelliset talentit pitävät keikkataukoa. Kummankin ryhmän livenä nähneenä voin sanoa että kyllä M.E.N.S voitttaa punkerot 6-0

• hunks=timangia
        M.E.N.S = Timangia!! kirjoitti:

Älä vänkää vastaan! Ainoa syy hunksin suosioon on että M.E.N.S ei ole keikkailut aikoihin. Kansan pitää tyytyä tähän kakkosluokan lahjattomaan shöyporukkaan kun todelliset talentit pitävät keikkataukoa. Kummankin ryhmän livenä nähneenä voin sanoa että kyllä M.E.N.S voitttaa punkerot 6-0

jos mensit olisivat kuuminta hottia niin kyllä ne esiintyisivät. piste ;) mutta ykkösluokan ryhmään eli hunkseihin haluammekin kuulua emmekä tyytä kakkoseen koska kakkonen on aina kakkonen :( ei oikeasti lahjakkaiden tarvitse pitää taukoja ku keikkaa pukkaa niin helvetisti!!

kyllä nää 30 000 hunks-faniakin sen sanovat: hunksit pesee EDESMENNEEN mensin, jota ei siis enää ole, 100-0

• ihailijatar vaan.

onhan hunkseissakin ainakin yksi palomies ja kyllä letkujen koko varmaan on jokaisella äijällä hyvä :)

hunksit ovat ihana ryhmä, joiden ei tarvi brassailla maallisella mammonalla vaikka silloin tällöin lentävätkin yksityiskoneella vaikka ruotsiin keikkaileen, siinä jää mensit itkemään kotosuomeen :)

hunks on edelleen elossa loppuunmyytyjen keikkojen siivittämänä ja pesee edesmenneen ja kuopatun mensin 1000-0.

• Niina Stadista.
        ihailijatar vaan. kirjoitti:

onhan hunkseissakin ainakin yksi palomies ja kyllä letkujen koko varmaan on jokaisella äijällä hyvä :)

hunksit ovat ihana ryhmä, joiden ei tarvi brassailla maallisella mammonalla vaikka silloin tällöin lentävätkin yksityiskoneella vaikka ruotsiin keikkaileen, siinä jää mensit itkemään kotosuomeen :)

hunks on edelleen elossa loppuunmyytyjen keikkojen siivittämänä ja pesee edesmenneen ja kuopatun mensin 1000-0.

hunks on tylsä ja poppoon uusiutumiskyky on olematon. Kerran nähneenä en kyllä uudestaan mene. M.E.N.S taas kiinostaisi nähä uudestaan vaikka edellisestä keikkakokemuksestani on vuosia. Meno oli silloin ihanan rajua ja kiihoittavaa.

• 24

ei pidä paikkaansa

• 8-)

M.E.N.S. näytti kaiken. Siihen ei nykyiset nyhveröryhmät pysty. Eikä kannata kun ei ole mitä mitä näyttää...

• *vmr*

Viskari & mens rules with the blues 4eva

• fun clubin jäsen
        *vmr* kirjoitti:

Viskari & mens rules with the blues 4eva

Puhut vähän mutta asiaa ;-)

• Vitun nunnukka
        fun clubin jäsen kirjoitti:

Puhut vähän mutta asiaa ;-)

Mitä vitun asiaa tuossakin muka oli? Samaa kusipäistä jankutusta yö toisensa perään. Painu jo vittuun, kusipää! Kaikkien saatanan aivovammaisten täälläkin annetaan sabotoida palstaa.

• haista itse vaan
        Vitun nunnukka kirjoitti:

Mitä vitun asiaa tuossakin muka oli? Samaa kusipäistä jankutusta yö toisensa perään. Painu jo vittuun, kusipää! Kaikkien saatanan aivovammaisten täälläkin annetaan sabotoida palstaa.

sinähän tätä palstaa ja lukuisia ketjuja sabotoit. vulgaarista kielenkäytöstä päätellen koulut on jäänyt käymättä ja olet kateellinen miekkoselle joka on omalla työllään noussut maamme kuuluisimmaksi Extremetaiteilijaksi ja eroottisten elokuvien tähdeksi, jota revitään radioon, lehtiin ja tosi-tv proggiksiin. Olet kateellinen miehelle jonka maailmassa yhdistyy työ ja harrastus, eli hän saa peuhata kuumien kimulien kanssa ja siitä hänelle vielä maksetaan. Kyseisellä herralla on kyllä kiinteistö bisnestä, ökyhuvila, Maranellon ori, Miami Vice vene ja oma vaatemallisto, joten ei ihmekään että peräkammarin aikamies neitsyt poika joka vielä asuu äiteen helmoissa on kateellinen :)

• Kati.

Yleisesti ottaen M.E.N.S:iä mollaavat vain ne jotka ovat ryhmälle kateellisia.

• hunksfani :)

juu, todella kateellisia ollaan :)))))

• surullista.
        hunksfani :) kirjoitti:

juu, todella kateellisia ollaan :)))))

Miten kukaan kehtaa tunnustaa fanittavansa niin umpisurkeaa ryhmää kuin hunks.

• zsfdg
        surullista. kirjoitti:

Miten kukaan kehtaa tunnustaa fanittavansa niin umpisurkeaa ryhmää kuin hunks.

30 000 fania pelkästään fb:ssa kehtaa fanittaa eikä siinä olekkaa häpeämistä :) kukaan ei fanita edes siellä mensejä :(

tossa vähä kommentteja hunksejen seinältä:

oot kyllä tosi hot :) :) :)
        ihanat alushousut :):):)
        Damm man, wow thats is the reall hot!! wait a second do i m dreaming? is that reall.... iol... :) :)
        vau mikä kuva ja tatuointimitä se sitääja oot tosi kivaolikiva istuasylissäsilaivalla13-14 päivämmm ja näit tytärenikin
        Housut alas ja paita ylös;)
        mmm..mun tuleva mies ;D
        HEI MIKÄ MIES
        Mauno on kyl mun suosikki ;)
        aikas hottis ;0)

Mauno on komee/kaikkein komein noista ♥

en ole nähnyt yhtäkään miestanssiryhmää suomessa ketä fanitetaan noin hurmiollisesti, ja nuo on oikeiden ihmisten kirjoituksia, sen voi kuka tahansa käydä tarkistamassa :)

ei tarvi valehdella ;)

• faktoja_
        zsfdg kirjoitti:

30 000 fania pelkästään fb:ssa kehtaa fanittaa eikä siinä olekkaa häpeämistä :) kukaan ei fanita edes siellä mensejä :(

Damm man, wow thats is the reall hot!! wait a second do i m dreaming? is that reall.... iol... :) :)
        vau mikä kuva ja tatuointimitä se sitääja oot tosi kivaolikiva istuasylissäsilaivalla13-14 päivämmm ja näit tytärenikin
        mmm..mun tuleva mies ;D
        HEI MIKÄ MIES
        aikas hottis ;0)

en ole nähnyt yhtäkään miestanssiryhmää suomessa ketä fanitetaan noin hurmiollisesti, ja nuo on oikeiden ihmisten kirjoituksia, sen voi kuka tahansa käydä tarkistamassa :)

ei tarvi valehdella ;)

hunksien neitsytpojutpa eivät ole tehneet liki sataa elokuvaa, eivätkä osaa tehdä tulitemppuja.

• ines19
        zsfdg kirjoitti:

mmm..mun tuleva mies ;D
        HEI MIKÄ MIES
        aikas hottis ;0)

ei tarvi valehdella ;)

Pari poimintaa... "Housut alas ja paita ylös;)" ei onnistu, ja parempi niin. Prinssinakkien vilauttelu ei tee ketään iloiseksi. Ei riitä pokka, ei ole pojilla munaa ;)

"mmm..mun tuleva mies ;D" Lienee miehen kommentti. Puppelipojat on puppelipoikia vaikka voissa paistaisi...

"Mauno on kyl mun suosikki ;)" MAUNO!? *Repeää täysin* XD Tasan ei käy onnen lahjat.

Sen oloisia viestejä että pojat itse rustailevat niitä sinne seinälle.

VAIN YKSI RYHMÄ ON NÄYTTÄNYT KAIKEN!

• Daisu Anneli
        ines19 kirjoitti:

Pari poimintaa... "Housut alas ja paita ylös;)" ei onnistu, ja parempi niin. Prinssinakkien vilauttelu ei tee ketään iloiseksi. Ei riitä pokka, ei ole pojilla munaa ;)

"mmm..mun tuleva mies ;D" Lienee miehen kommentti. Puppelipojat on puppelipoikia vaikka voissa paistaisi...

"Mauno on kyl mun suosikki ;)" MAUNO!? *Repeää täysin* XD Tasan ei käy onnen lahjat.

M.E.N.S edusti/taa ihanaa mieskomeutta ilman rihmankiertämää. 3 upeaa UROSTA ja useita teemoja.

M.E.N.S = remmiahdettu Ferrari
        hynks = polski fiat

• uuhaah.
        ines19 kirjoitti:

meneppäs lukemaan hunksien sivuille, siellä ainoastaan naiset huokailevat. :) ja ihan ovilla profiilitiedoillaan vailla häpeän häivää :)

ps. kun pojilla on yhteisössä 40 000 rankasti fanittavaa, kiimaista naista, heistä ilmestyy feissariin alastonkuva, eipä ole vaikea saavuttaa ko.tavoitetta ;)

• L.E.F.W nr629
        uuhaah. kirjoitti:

meneppäs lukemaan hunksien sivuille, siellä ainoastaan naiset huokailevat. :) ja ihan ovilla profiilitiedoillaan vailla häpeän häivää :)

ps. kun pojilla on yhteisössä 40 000 rankasti fanittavaa, kiimaista naista, heistä ilmestyy feissariin alastonkuva, eipä ole vaikea saavuttaa ko.tavoitetta ;)

Ei muuta sitä tosiasiaa että M.E.N.S:llä on faneja Norjassa ja Jaappanissa asti ja Faniclubi johon ei feisbuukin rupusakkia kelpuutetakaan.

• Paskaan kyllästynyt
        L.E.F.W nr629 kirjoitti:

Ei muuta sitä tosiasiaa että M.E.N.S:llä on faneja Norjassa ja Jaappanissa asti ja Faniclubi johon ei feisbuukin rupusakkia kelpuutetakaan.

Ketään ei kiinnosta lukea idioottimaisia mainospämmejäsi! Voiko maailmassa olla edes turhempaa duunia kuin heiluttaa munaa lavalla? NO EI VOI! Olisit kouluttautunut vaikka rakennusmieheksi, niin ei tarvitsisi polkea ihmisarvoaan anonyymipalstoilla. Naisetkin arvostaisivat enemmän.

• H.Ä.P.E.Ä!!!
        Paskaan kyllästynyt kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta lukea idioottimaisia mainospämmejäsi! Voiko maailmassa olla edes turhempaa duunia kuin heiluttaa munaa lavalla? NO EI VOI! Olisit kouluttautunut vaikka rakennusmieheksi, niin ei tarvitsisi polkea ihmisarvoaan anonyymipalstoilla. Naisetkin arvostaisivat enemmän.

ketään ei kiinosta myösklaan lukea sinun hynks mainostustasi ja vielä ketkussa jota ei ole omistettu punkeroille!

• Paskaan kyllästynyt
        H.Ä.P.E.Ä!!! kirjoitti:

ketään ei kiinosta myösklaan lukea sinun hynks mainostustasi ja vielä ketkussa jota ei ole omistettu punkeroille!

Aina saatana inisemässä jos jostakin julkkiksesta puhutaan positiiviseen sävyyn. Aina haukkumassa muita ja samaan aikaan aina kehuu jotakin FAS-syndroomaista apinaa, joka ei muuta osaa kuin työntää munaansa imuriin. Alkaa olla jo mitta täysi!

Hunksit ovat melkein samaa ulostetta, mutta ainakaan ne eivät täytä tätä palstaa paskalla, kuten SINÄ!

• sinuun kyllästynyt!!

Aina saatana inisemässä jos jostakin julkkiksesta puhutaan positiiviseen sävyyn. Aina haukkumassa muita ja samaan aikaan aina kehuu jotakin FAS-syndroomaista apinaa, joka ei muuta osaa kuin työntää munaansa imuriin. Alkaa olla jo mitta täysi!

Hunksit ovat melkein samaa ulostetta, mutta ainakaan ne eivät täytä tätä palstaa paskalla, kuten SINÄ!

Et puhu todellakaan kauniiseen sävyyn naiselle, mutta eikai sinulta voi käytöstapoja odottaakaan. Taohan siihen paksuun kalloosi, että tämä ei ole ainoastaan sinun palsta eikä ainoastaan sinun mielipiteet paina täällä. Minä ja monet muut olemme M.E.N.S faneja ja sille sinä et voi mitään. tuollaiselle tyhjän parkujalle pitäisi laittaa tissi suuhun!!!

• Brita.
        sinuun kyllästynyt!! kirjoitti:

Et puhu todellakaan kauniiseen sävyyn naiselle, mutta eikai sinulta voi käytöstapoja odottaakaan. Taohan siihen paksuun kalloosi, että tämä ei ole ainoastaan sinun palsta eikä ainoastaan sinun mielipiteet paina täällä. Minä ja monet muut olemme M.E.N.S faneja ja sille sinä et voi mitään. tuollaiselle tyhjän parkujalle pitäisi laittaa tissi suuhun!!!

Olen samaa mieltä kanssasi. Jos ei M.E.N.S kiihota niin ei tarvii tulla tänne kuitenkaan mollaamaan faneja.

• entinen palstalainen

Kaikenmaailman koirankuonolaisia täällä haukkumassa kunnon ihmisiä 8-(

• Paskaan kyllästynyt
        Brita. kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi. Jos ei M.E.N.S kiihota niin ei tarvii tulla tänne kuitenkaan mollaamaan faneja.

Jos sä olet nainen, niin mä olen Marko Ahtisaari! Tuo on niin v*tun tyhmää ja läpinäkyvää, mutta jatkat ja jatkat aina vain! Saastutat tätä palstaa, tajuatko?

Niin tyhmää ihmistä on vaikea löytää Suomesta, joka ei ymmärtäisi noiden viestien tulevan samalta pelleltä mainostarkoituksessa. Jos edes yhdessäkin sadoista viesteistä olisi joku totuudenmukainen ja kiinnostava asia, josta puhua, mutta ei niin ei! Pelkkää paskaa ja palstan saastutusta kuukaudesta toiseen...

• Olen kyllä nainen

Jos sä olet nainen, niin mä olen Marko Ahtisaari! Tuo on niin v*tun tyhmää ja läpinäkyvää, mutta jatkat ja jatkat aina vain! Saastutat tätä palstaa, tajuatko?

Niin tyhmää ihmistä on vaikea löytää Suomesta, joka ei ymmärtäisi noiden viestien tulevan samalta pelleltä mainostarkoituksessa. Jos edes yhdessäkin sadoista viesteistä olisi joku totuudenmukainen ja kiinnostava asia, josta puhua, mutta ei niin ei! Pelkkää paskaa ja palstan saastutusta kuukaudesta toiseen...

Kuulehan marko, minusta sinä tarvitsisit toisen harrastuksen kuin tämän palstan kyttäämisen ja typerien teorioiden viljelemisen.

M.E.N.S on erittäin suosittu miesryhmä ja esikuva monille jälkeen tulleille huonommille ryhmille.

• lovettajatar

♥♥♥Mr. Lothar on H.O.T!!!♥♥♥

• Tiina.

.(....\............../....)
        . \....\........... /..../
        ...\....\........../..../
        ....\..../´¯.I.¯`\./.../
        ..../... I....I..(¯¯¯`
        ...I.....I....I...¯¯.\...
        ...I.....I´¯.I´¯.I..\...)
        ...\.....` ¯..¯ ´.......'
        ....\_________.·´
        .....l-_-_-_-_-_-
        .....l-_-_-_-_-_I

• on!!!1

*on mies miu makkuu*

• Paskaan kyllästynyt
        on!!!1 kirjoitti:

*on mies miu makkuu*

Tampereeltako sitä ollaan taas, nääs miu mau? Ihan oikeasti, painu jo helvettiin täältä saatanan kakara! Alkaa kypsyttää ainainen paskan jauhaminen! Mitä se Viskari oikein maksaa tuosta?

• jäit kiini

Tampereeltako sitä ollaan taas, nääs miu mau? Ihan oikeasti, painu jo helvettiin täältä saatanan kakara! Alkaa kypsyttää ainainen paskan jauhaminen! Mitä se Viskari oikein maksaa tuosta?

Sinulla oli iso maha eikä yhtään solariumin paahdetta kun kellistit jennin salkkareissa, senkin läsö ja kateellinen.

• Paskaan kyllästynyt
        jäit kiini kirjoitti:

Sinulla oli iso maha eikä yhtään solariumin paahdetta kun kellistit jennin salkkareissa, senkin läsö ja kateellinen.

Mitä sä oikein sekoilet? Joku Salkkarithan on fiktiivinen sarja eikä mulla ole hajuakaan sen juonenkäänteistä. Työnnä se solariumisi vaikka perseeseesi, vitun apina!

Saatana, tuo ei ole enää eettistä. Käyttää nyt jotakin jälkeenjääneitä kakaroita paskan pornon mainostamiseen! Ei jumalauta tätä touhua! Eikä nuo moderaattoritkaan tee mitään!

• paskiaiseen kyllästy

Mitä sä oikein sekoilet? Joku Salkkarithan on fiktiivinen sarja eikä mulla ole hajuakaan sen juonenkäänteistä. Työnnä se solariumisi vaikka perseeseesi, vitun apina!

Saatana, tuo ei ole enää eettistä. Käyttää nyt jotakin jälkeenjääneitä kakaroita paskan pornon mainostamiseen! Ei jumalauta tätä touhua! Eikä nuo moderaattoritkaan tee mitään!

Lopeta mollauksesi tai sinut hukka perii.

• Paskaan kyllästynyt
        paskiaiseen kyllästy kirjoitti:

Lopeta mollauksesi tai sinut hukka perii.

Ei se mitään mollaamista ole, vaan kerron asiat juuri niin kuin ne itse näen. Olehan pentu varovainen noiden uhkauksien kanssa, ettei tule poliisijuttua! Parempi olisi sinun häipyä saastuttamasta tyhjänpäiväisellä uikutuksella tätä palstaa. Lopullisesti!

• KEIKKAPIMUT

Ihana yökerho, siideriä jäillä ja seksit vaatteet päällä, Mr Lothar, Nykki ja Mici keikalla...huoh...milloin reunion ja revisited keikka...sitä odottaen

• Friidu taustalta

Noniin tytöt ja pojat, lopettakaahan tyhjänpäiväinen nokkapokkanne aiheista jotka eivät tähän ketjuun kuulu. Tässä ketjussa puhutaan vain M.E.N.S miesshowryhmän vaiheista, suosikkijäsenistä, keikkakokemuksista yms yms, mutta ei väitellä turhanpäiväisyyksiä.

Jatketaan kaikki asialinjalla eikä suotta mollato muita palstalaisia ilman syytä :-)

• Paskaan kyllästynyt

Tämä ei ole mikään saatanan pornoesiintyjien mainospalsta! Paina se kalloosi poju! Taitaa olla pääsi umpiluuta, kun noinkin yksinkertainen asia on niin ylivoimaisen vaikea ymmärtää! Äläkä taas yritä kitistä, että olet joku ulkopuolinen nainen, paskat olet. Vaikka täällä tyhmiä ihmisiä käykin, niin harvempi kuitenkaan ihan NIIN vajaa on! Sä olet kuitenkin ylivoimaisesti tyhmin!

• Friidu...

Tämä ei ole mikään saatanan pornoesiintyjien mainospalsta! Paina se kalloosi poju! Taitaa olla pääsi umpiluuta, kun noinkin yksinkertainen asia on niin ylivoimaisen vaikea ymmärtää! Äläkä taas yritä kitistä, että olet joku ulkopuolinen nainen, paskat olet. Vaikka täällä tyhmiä ihmisiä käykin, niin harvempi kuitenkaan ihan NIIN vajaa on! Sä olet kuitenkin ylivoimaisesti tyhmin!

Onko sulla noin vaikeeta voi sua pieni töpselinenu kun olen kyllä ihan ulkopuolinen, mutta luin vaan sinun ja näiden muutaman muiden väittelyä ja sympatiat on kyllä noiden muiden puolella. Selvää katkeruutta ja vainoharhaisuutta myös sinulla kun yhdistät jokaisen kirjoittajan johonkin yhteen henkilöön jonka mielipide eroaa sinun omastasi. Sinulla ei selvästi tuo pää oikein pelitä, pissasitko housuun vielä yläasteella ja kaivoitko pyllyäsi ja haistoit sormea vielä 14vuotiaana?

Saatana että ärsyttää tuollaiset turvenuijat kun yritin vaan pistää riidan poikki ja voita väliin.

PS. sinun riitapukarisi vie ja on vienyt sinua kokoillan 6-0

• Paskaan kyllästynyt
        Friidu... kirjoitti:

Onko sulla noin vaikeeta voi sua pieni töpselinenu kun olen kyllä ihan ulkopuolinen, mutta luin vaan sinun ja näiden muutaman muiden väittelyä ja sympatiat on kyllä noiden muiden puolella. Selvää katkeruutta ja vainoharhaisuutta myös sinulla kun yhdistät jokaisen kirjoittajan johonkin yhteen henkilöön jonka mielipide eroaa sinun omastasi. Sinulla ei selvästi tuo pää oikein pelitä, pissasitko housuun vielä yläasteella ja kaivoitko pyllyäsi ja haistoit sormea vielä 14vuotiaana?

Saatana että ärsyttää tuollaiset turvenuijat kun yritin vaan pistää riidan poikki ja voita väliin.

PS. sinun riitapukarisi vie ja on vienyt sinua kokoillan 6-0

Tässä maassa nuorisopsykiatriset hoitopaikat ovat kiven alla ja kaltaisesi kusipäät häiriköivät eri foorumeilla. En ole kuitenkaan vielä noin saatanan tyhmää, kovakalloista idioottia tavannut muualla. Jotakin kusipäistä Lothar-juttua suollat yö toisensa perään, eikä täällä siksi kirjoitella mistään muustakaan mitään järkevää. Ei noita pirukaan jaksa katsoa. Noissa jutuissa Lötkö ei ole ainakaan viimeiseen viiteen vuoteen tehnyt muuta kuin heilutellut munaansa. Niin saatanan oosomia! Ei ole paljon jälkipolville kertomista!

Jopa palstan ylläpitäjät jättävät väliin näiden juttujen lukemisen, koska kirjoittelet keharijuttujasi. Virallisestihan Lothar on bannattu palstalta mainostamisen vuoksi.

• pääkiipainajainen

Tässä maassa nuorisopsykiatriset hoitopaikat ovat kiven alla ja kaltaisesi kusipäät häiriköivät eri foorumeilla. En ole kuitenkaan vielä noin saatanan tyhmää, kovakalloista idioottia tavannut muualla. Jotakin kusipäistä Lothar-juttua suollat yö toisensa perään, eikä täällä siksi kirjoitella mistään muustakaan mitään järkevää. Ei noita pirukaan jaksa katsoa. Noissa jutuissa Lötkö ei ole ainakaan viimeiseen viiteen vuoteen tehnyt muuta kuin heilutellut munaansa. Niin saatanan oosomia! Ei ole paljon jälkipolville kertomista!

Jopa palstan ylläpitäjät jättävät väliin näiden juttujen lukemisen, koska kirjoittelet keharijuttujasi. Virallisestihan Lothar on bannattu palstalta mainostamisen vuoksi.

Mr. Lotharia ei ole bannattu yhtään mistään, eikä hänen fanejaankaan. Mr. Lothar on vain yksi keskustelun ja fanituksen aihe täällä siinä missä muutkin, joten elä sen kanssa tai häivy. Modet sen tietävät, joten hyppää sinäkin programmiin mukaan tai ole hiljaa.

http://www.seiska.fi/seiskatv/_a102736/nain prameasti elaa suomen pornokunkku lothar/

• Paskaan kyllästynyt

• f:off

http://mina.suomi24.fi/mrlothar

Saatanan ääliö!

Painu maho vosu nukkumaan läskin ja haisevan äijänvätyksesi viereen kun et tosi miestä saanut :)

• todellavitunoosom
        f:off kirjoitti:

Painu maho vosu nukkumaan läskin ja haisevan äijänvätyksesi viereen kun et tosi miestä saanut :)

juu täällä ollaan kans kyllästytty idiootti-lothariin..

• Sandra&Jenni

Mistä löytäisi tuon MENSIN videoita netistä???

• Fittness *Maija*
        Sandra&Jenni kirjoitti:

Mistä löytäisi tuon MENSIN videoita netistä???

Niitä löytyy kyllä, mutta linkitys on kieletty. Niissä näkyy vähän liikaa tiukkaa lihasta.

• fr5tye
        Fittness *Maija* kirjoitti:

Niitä löytyy kyllä, mutta linkitys on kieletty. Niissä näkyy vähän liikaa tiukkaa lihasta.

KVG, urpot.. vittuako täällä uikutatte kys.asian takia jos teillä on aivosoluja edes yksi?

• 28cm
        Fittness *Maija* kirjoitti:

Lotharin lemmenlihaksen näkyminen aiheuttaa todellakin kateutta, ja onhan tuo K18 kamaa, puhumattakaan Mr New Yorkin paloletkusta!

• kaikilla onp isompi
        28cm kirjoitti:

Lotharin lemmenlihaksen näkyminen aiheuttaa todellakin kateutta, ja onhan tuo K18 kamaa, puhumattakaan Mr New Yorkin paloletkusta!

kyllä on omalla ukolla isompi mitä oon joskus sattunu livenä näkemään (reaktioni oli lähinnä.... no ei positiivinen) joten eipä oo tällä naisella syytä kateuteen :D

ihme sepitystä taas X)

• *N.A.M*
      • ihmettelijätär.

"Pikkusen" eri ihailun kohde, idiootti :)

Miten te Lothar"fanit" voitte olla noin tyhmiä, oikeasti? :)

• Kaisu25v
        ihmettelijätär. kirjoitti:

"Pikkusen" eri ihailun kohde, idiootti :)

Miten te Lothar"fanit" voitte olla noin tyhmiä, oikeasti? :)

Saattaa olla että monet Mr. Lothar fanit on vielä vaan niin nuoria, että heillä menevät Misterit sekaisin. Kyllähän tuollainen nostaa vähän hymyä myös tällaisen jo "neljännesvuosisata" vanhan faninkin kasvoille, mutta yritetään löytää ymmärrystä.

Molemmille Mr. lothareille löytyy kyllä faneja ja ehkä jotkut fanittavat jopa molempia.

• ei mene läpi..
        Kaisu25v kirjoitti:

Saattaa olla että monet Mr. Lothar fanit on vielä vaan niin nuoria, että heillä menevät Misterit sekaisin. Kyllähän tuollainen nostaa vähän hymyä myös tällaisen jo "neljännesvuosisata" vanhan faninkin kasvoille, mutta yritetään löytää ymmärrystä.

Molemmille Mr. lothareille löytyy kyllä faneja ja ehkä jotkut fanittavat jopa molempia.

voi kristus mitä paskaa taas vaihteeksi..

• M.E.N.S luv4eva

Empä usko että M.E.N.S palaa enää tämänvuoden puolella mutta toivon että ensivuonna näkisimme kolme kovaa jälleen yhdessä. All for one and audience tyylisellä gigillä.

• Neve C

Olisi totaalisen ältsin mageeta jos M.E.N.S heittäisi uudenvuoden kipinäshown uudenvuoden aattoiltana.

• Ohjastajatar.

Ohjastan ja suitsen tämän päivän kuumimman ketjun *ylös* tumman italialaisen orini ratsain!!!

• Vippe22

Mr. Micissä oli jotain kiihottavaa, toki Mr. Lottis the H.O.T.T.I.S sessaki!

• Vittuun nämä!

Mistäs tuommoisen "huhun" kuulit, kun tuo tuskin kiinnostaa millään tasolla mediaa?

Anna kun arvaan: epätoivoinen runkkari perusti ja nostelee ketjua mainostarkoituksessa.

• Kaarina.

Kyllä M.E.N.S kiinostaa aika monia, vaikka huhuja ei hesarin etusivulle painetakkaan. Älä leiki noin typerää kun suomessa tapahtuu paljon enemmänkin asioita joita ei mediaan paineta, mutta jotka ovat lähellä tavallisen ja todellisen kansan sydäntä.

• 8-)

Näköjään kiinnosta ainakin sinua kun avasti ketjun ja vielä vastasit siihen ;-)

• Jag har mens

Mens tarkoittaa ruotsiksi menkkoja eli kuukautisia...

• jk böys

ninköstä rallaa

• Iina111

Onx uutta tietoo tän tanssiryhmän mahdollisesta paluusta?

• Lovettajatar

M.E.N.S.S.I.N paluusta on huhuttu jo pidemmän aikaa toivottavasti se toteutuu ja pian!! Olen ollut M.E.N.S fani alusta asti ja tulen aina olemaan. Mr. Lothar on tämän ryhmän sexyin ja karismaattisin jäsen ;)

• faktaaaaaaaaaaaaaaaa

M.en.s näytti kaiken hunkseilla ei ole edes mitää n mitä näyttää

• lopeta ni saat 5000e

lopeta jo 11,5v

Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2136
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      35
      2016
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      16
      1899
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1347
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      73
      1277
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      853
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      51
      721
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      711
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      49
      661
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      658
    Aihe