Kemijärvellä tammi-marraskuu.Sehän tekkee melkein 10 immeistä joka kuukausi jotka äänestää jaloillaan mitä mieltä ovat Kemijärvestä.Hieno homma sanon minä ja otan ryypyn sen kunniaksi.
107 Immeistä väkiluku miinuksella
10
556
Vastaukset
- rommi haisee
Tuuli tuule sinne missä muruseni on, leiki hetki hänen rommilla
- kk366
Siellä kempassa väki vähenee, mitähän se on vuoden päästä? Saa sammuttaa loputkin katuvalot! Täällä Torniossa erimeiniki, valot palaapi koko kaupungissa eikä oo mikään venakkokylä. Maassa maan tavoin...
- Hatsurjan
kk366 kirjoitti:
Siellä kempassa väki vähenee, mitähän se on vuoden päästä? Saa sammuttaa loputkin katuvalot! Täällä Torniossa erimeiniki, valot palaapi koko kaupungissa eikä oo mikään venakkokylä. Maassa maan tavoin...
Meille tulee LIUKOSELLUTEHAS,jippii,näin isot pojat on luvanneet.
- +++
tekkeehän nuo kouluttamattomat nuoret lissää penskoja että pääsevät sossun leipiin ja lapset mummon ja ukin elätettäväksi...
- - - -
Sehän on se koulupakko nykyään. Laittavat ainakin ammattikouluun jos koulutusta ei ole.
- Keivitsa
- - - kirjoitti:
Sehän on se koulupakko nykyään. Laittavat ainakin ammattikouluun jos koulutusta ei ole.
Hallitus laulaa aina samaa paskaa perkele olen työtön olen työtön sama virsi jatkuu. Vain nuolioille nykyään töitä niin ja tietysti vanhan klaanin sukulaisille.
- k set
Keivitsa kirjoitti:
Hallitus laulaa aina samaa paskaa perkele olen työtön olen työtön sama virsi jatkuu. Vain nuolioille nykyään töitä niin ja tietysti vanhan klaanin sukulaisille.
vain niin se ehkäpä voi olla aatok s et
- %100 kyllästynyt
k set kirjoitti:
vain niin se ehkäpä voi olla aatok s et
Valtuusto uusiksi ja uudet idearikkaat kehiin jotka osaa kehittää uutta eikä taannuttaa. Vanhat kääkät pois, he vain kehittää väärään suuntaan.
- Niinpä niin taas
%100 kyllästynyt kirjoitti:
Valtuusto uusiksi ja uudet idearikkaat kehiin jotka osaa kehittää uutta eikä taannuttaa. Vanhat kääkät pois, he vain kehittää väärään suuntaan.
yhtään arvosteta...Alottasivat vaikka tuosta kht:n kuntalisästä... Ei kaikki halua laittaa 9kk ikästä päiväkotiin! Halvemmaksi se tulee kotona hoitaa
- Smirnoff ryyppy.
Niinpä niin taas kirjoitti:
yhtään arvosteta...Alottasivat vaikka tuosta kht:n kuntalisästä... Ei kaikki halua laittaa 9kk ikästä päiväkotiin! Halvemmaksi se tulee kotona hoitaa
98 immeistä häipynyt muille maille HAHHAAAAHHHAAAAHHAAH.Helvetin hienoooo.Kuivettukoon koko kylä.Ryyppy sen kunniaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "823917Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242851No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452282- 341291
- 10879
- 130855
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801- 6774
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11710