107 Immeistä väkiluku miinuksella

Rommi maistuu

Kemijärvellä tammi-marraskuu.Sehän tekkee melkein 10 immeistä joka kuukausi jotka äänestää jaloillaan mitä mieltä ovat Kemijärvestä.Hieno homma sanon minä ja otan ryypyn sen kunniaksi.

10

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rommi haisee

      Tuuli tuule sinne missä muruseni on, leiki hetki hänen rommilla

      • kk366

        Siellä kempassa väki vähenee, mitähän se on vuoden päästä? Saa sammuttaa loputkin katuvalot! Täällä Torniossa erimeiniki, valot palaapi koko kaupungissa eikä oo mikään venakkokylä. Maassa maan tavoin...


      • Hatsurjan
        kk366 kirjoitti:

        Siellä kempassa väki vähenee, mitähän se on vuoden päästä? Saa sammuttaa loputkin katuvalot! Täällä Torniossa erimeiniki, valot palaapi koko kaupungissa eikä oo mikään venakkokylä. Maassa maan tavoin...

        Meille tulee LIUKOSELLUTEHAS,jippii,näin isot pojat on luvanneet.


    • +++

      tekkeehän nuo kouluttamattomat nuoret lissää penskoja että pääsevät sossun leipiin ja lapset mummon ja ukin elätettäväksi...

      • - - -

        Sehän on se koulupakko nykyään. Laittavat ainakin ammattikouluun jos koulutusta ei ole.


      • Keivitsa
        - - - kirjoitti:

        Sehän on se koulupakko nykyään. Laittavat ainakin ammattikouluun jos koulutusta ei ole.

        Hallitus laulaa aina samaa paskaa perkele olen työtön olen työtön sama virsi jatkuu. Vain nuolioille nykyään töitä niin ja tietysti vanhan klaanin sukulaisille.


      • k set
        Keivitsa kirjoitti:

        Hallitus laulaa aina samaa paskaa perkele olen työtön olen työtön sama virsi jatkuu. Vain nuolioille nykyään töitä niin ja tietysti vanhan klaanin sukulaisille.

        vain niin se ehkäpä voi olla aatok s et


      • %100 kyllästynyt
        k set kirjoitti:

        vain niin se ehkäpä voi olla aatok s et

        Valtuusto uusiksi ja uudet idearikkaat kehiin jotka osaa kehittää uutta eikä taannuttaa. Vanhat kääkät pois, he vain kehittää väärään suuntaan.


      • Niinpä niin taas
        %100 kyllästynyt kirjoitti:

        Valtuusto uusiksi ja uudet idearikkaat kehiin jotka osaa kehittää uutta eikä taannuttaa. Vanhat kääkät pois, he vain kehittää väärään suuntaan.

        yhtään arvosteta...Alottasivat vaikka tuosta kht:n kuntalisästä... Ei kaikki halua laittaa 9kk ikästä päiväkotiin! Halvemmaksi se tulee kotona hoitaa


      • Smirnoff ryyppy.
        Niinpä niin taas kirjoitti:

        yhtään arvosteta...Alottasivat vaikka tuosta kht:n kuntalisästä... Ei kaikki halua laittaa 9kk ikästä päiväkotiin! Halvemmaksi se tulee kotona hoitaa

        98 immeistä häipynyt muille maille HAHHAAAAHHHAAAAHHAAH.Helvetin hienoooo.Kuivettukoon koko kylä.Ryyppy sen kunniaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe