Kemijärvellä tammi-marraskuu.Sehän tekkee melkein 10 immeistä joka kuukausi jotka äänestää jaloillaan mitä mieltä ovat Kemijärvestä.Hieno homma sanon minä ja otan ryypyn sen kunniaksi.
107 Immeistä väkiluku miinuksella
10
486
Vastaukset
- rommi haisee
Tuuli tuule sinne missä muruseni on, leiki hetki hänen rommilla
- kk366
Siellä kempassa väki vähenee, mitähän se on vuoden päästä? Saa sammuttaa loputkin katuvalot! Täällä Torniossa erimeiniki, valot palaapi koko kaupungissa eikä oo mikään venakkokylä. Maassa maan tavoin...
- Hatsurjan
kk366 kirjoitti:
Siellä kempassa väki vähenee, mitähän se on vuoden päästä? Saa sammuttaa loputkin katuvalot! Täällä Torniossa erimeiniki, valot palaapi koko kaupungissa eikä oo mikään venakkokylä. Maassa maan tavoin...
Meille tulee LIUKOSELLUTEHAS,jippii,näin isot pojat on luvanneet.
- +++
tekkeehän nuo kouluttamattomat nuoret lissää penskoja että pääsevät sossun leipiin ja lapset mummon ja ukin elätettäväksi...
- - - -
Sehän on se koulupakko nykyään. Laittavat ainakin ammattikouluun jos koulutusta ei ole.
- Keivitsa
- - - kirjoitti:
Sehän on se koulupakko nykyään. Laittavat ainakin ammattikouluun jos koulutusta ei ole.
Hallitus laulaa aina samaa paskaa perkele olen työtön olen työtön sama virsi jatkuu. Vain nuolioille nykyään töitä niin ja tietysti vanhan klaanin sukulaisille.
- k set
Keivitsa kirjoitti:
Hallitus laulaa aina samaa paskaa perkele olen työtön olen työtön sama virsi jatkuu. Vain nuolioille nykyään töitä niin ja tietysti vanhan klaanin sukulaisille.
vain niin se ehkäpä voi olla aatok s et
- %100 kyllästynyt
k set kirjoitti:
vain niin se ehkäpä voi olla aatok s et
Valtuusto uusiksi ja uudet idearikkaat kehiin jotka osaa kehittää uutta eikä taannuttaa. Vanhat kääkät pois, he vain kehittää väärään suuntaan.
- Niinpä niin taas
%100 kyllästynyt kirjoitti:
Valtuusto uusiksi ja uudet idearikkaat kehiin jotka osaa kehittää uutta eikä taannuttaa. Vanhat kääkät pois, he vain kehittää väärään suuntaan.
yhtään arvosteta...Alottasivat vaikka tuosta kht:n kuntalisästä... Ei kaikki halua laittaa 9kk ikästä päiväkotiin! Halvemmaksi se tulee kotona hoitaa
- Smirnoff ryyppy.
Niinpä niin taas kirjoitti:
yhtään arvosteta...Alottasivat vaikka tuosta kht:n kuntalisästä... Ei kaikki halua laittaa 9kk ikästä päiväkotiin! Halvemmaksi se tulee kotona hoitaa
98 immeistä häipynyt muille maille HAHHAAAAHHHAAAAHHAAH.Helvetin hienoooo.Kuivettukoon koko kylä.Ryyppy sen kunniaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3272616Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.281831Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1251579Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511417- 68939
Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko158905Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69894- 55820
- 62813
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,14799