Kemijärvellä tammi-marraskuu.Sehän tekkee melkein 10 immeistä joka kuukausi jotka äänestää jaloillaan mitä mieltä ovat Kemijärvestä.Hieno homma sanon minä ja otan ryypyn sen kunniaksi.
107 Immeistä väkiluku miinuksella
10
537
Vastaukset
- rommi haisee
Tuuli tuule sinne missä muruseni on, leiki hetki hänen rommilla
- kk366
Siellä kempassa väki vähenee, mitähän se on vuoden päästä? Saa sammuttaa loputkin katuvalot! Täällä Torniossa erimeiniki, valot palaapi koko kaupungissa eikä oo mikään venakkokylä. Maassa maan tavoin...
- Hatsurjan
kk366 kirjoitti:
Siellä kempassa väki vähenee, mitähän se on vuoden päästä? Saa sammuttaa loputkin katuvalot! Täällä Torniossa erimeiniki, valot palaapi koko kaupungissa eikä oo mikään venakkokylä. Maassa maan tavoin...
Meille tulee LIUKOSELLUTEHAS,jippii,näin isot pojat on luvanneet.
- +++
tekkeehän nuo kouluttamattomat nuoret lissää penskoja että pääsevät sossun leipiin ja lapset mummon ja ukin elätettäväksi...
- - - -
Sehän on se koulupakko nykyään. Laittavat ainakin ammattikouluun jos koulutusta ei ole.
- Keivitsa
- - - kirjoitti:
Sehän on se koulupakko nykyään. Laittavat ainakin ammattikouluun jos koulutusta ei ole.
Hallitus laulaa aina samaa paskaa perkele olen työtön olen työtön sama virsi jatkuu. Vain nuolioille nykyään töitä niin ja tietysti vanhan klaanin sukulaisille.
- k set
Keivitsa kirjoitti:
Hallitus laulaa aina samaa paskaa perkele olen työtön olen työtön sama virsi jatkuu. Vain nuolioille nykyään töitä niin ja tietysti vanhan klaanin sukulaisille.
vain niin se ehkäpä voi olla aatok s et
- %100 kyllästynyt
k set kirjoitti:
vain niin se ehkäpä voi olla aatok s et
Valtuusto uusiksi ja uudet idearikkaat kehiin jotka osaa kehittää uutta eikä taannuttaa. Vanhat kääkät pois, he vain kehittää väärään suuntaan.
- Niinpä niin taas
%100 kyllästynyt kirjoitti:
Valtuusto uusiksi ja uudet idearikkaat kehiin jotka osaa kehittää uutta eikä taannuttaa. Vanhat kääkät pois, he vain kehittää väärään suuntaan.
yhtään arvosteta...Alottasivat vaikka tuosta kht:n kuntalisästä... Ei kaikki halua laittaa 9kk ikästä päiväkotiin! Halvemmaksi se tulee kotona hoitaa
- Smirnoff ryyppy.
Niinpä niin taas kirjoitti:
yhtään arvosteta...Alottasivat vaikka tuosta kht:n kuntalisästä... Ei kaikki halua laittaa 9kk ikästä päiväkotiin! Halvemmaksi se tulee kotona hoitaa
98 immeistä häipynyt muille maille HAHHAAAAHHHAAAAHHAAH.Helvetin hienoooo.Kuivettukoon koko kylä.Ryyppy sen kunniaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1942685Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki572655- 1842645
Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752288Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276742134Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen412125Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä22015Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la731626- 1461497
Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue21395