Kemijärven tulevaisuudesta kun jo päättäjätkin / valtuutetutkin osaavat järjestellä asiansa tuohon eläkeläisyyteen päin. Ei toiveita edes enään herätellä lapsiperheistä ja lapsien määristä kemijärvellä.
Tällä tavoin tekemällä päätöksiä mm kansalaisten tasavertaisuutteen liittyvissä asioissa , EI todellakaan tehdä kemijärveä houkuttelevaksi paikaksi enään asua.
Kyllä se on kurjaa maksaa lapsiperheen vanhempana veroja "VIELÄ" Kemijärvelle, kun ajatusmaailmakin on päättäjillä jo horsmankasvua kohti.
Kertokaapa hyvät päättäjät, koska tiedän, että te luette tätäkin suomi 24 osastoa silmät tarkkana myös työpisteissänne. Olisiko viisasta sijoittaa nyt jo nuoriin ja tulevaisuuteen
Tämä on mielenkiintoista ajattelua/keskustelua tulevaisuudesta
5
604
Vastaukset
- joku roti
Lapsenteon "pointi" on muu kuin yhteiskunnan kontolle sälyttäminen.
Kysykääpä, tämän päivän lapsentekijät äidiltänne, kuinka se yhteiskunta silloin osallistui lasten huoltoon, kun teitä tehtiin, puhumattakaan aikaisemmasta sukupolvesta.- Marto naaras
Parempi huolehtia horsmaa pukkaavista kuin nuorista, Kemijärvellä. Kiitos ja näkemiin
Näin on että parempi muuttaa aikoinaan pois kemijärveltä ja synnyttää ja kasvattaa lapset muualla, EI MISSÄÄN NIMESSÄ KEMIJÄRVELLÄ - joku roti
Marto naaras kirjoitti:
Parempi huolehtia horsmaa pukkaavista kuin nuorista, Kemijärvellä. Kiitos ja näkemiin
Näin on että parempi muuttaa aikoinaan pois kemijärveltä ja synnyttää ja kasvattaa lapset muualla, EI MISSÄÄN NIMESSÄ KEMIJÄRVELLÄHeippa!!
- Kyvyttömät jäävät
Marto naaras kirjoitti:
Näin on että parempi muuttaa aikoinaan pois kemijärveltä ja synnyttää ja kasvattaa lapset muualla, EI MISSÄÄN NIMESSÄ KEMIJÄRVELLÄmuutimme roihin aikamme tätä touhua seurattuamme. Pahinta kemijärvellä on ollut iän kaiken tämä sisäsiittoisuus ja epätasaarvoinen kohtelu väestöä kohtaan.
- no taari
Kyvyttömät jäävät kirjoitti:
muutimme roihin aikamme tätä touhua seurattuamme. Pahinta kemijärvellä on ollut iän kaiken tämä sisäsiittoisuus ja epätasaarvoinen kohtelu väestöä kohtaan.
siellä Rovaniemellä? Siellä kunta hoidattaa lapset kotona, vai?
On täälä Saun Sonni käyny verta vaihtamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272024
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021815Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831611Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611474Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331172- 1101093
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511063- 751056
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471046Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441003