Kemijärven tulevaisuudesta kun jo päättäjätkin / valtuutetutkin osaavat järjestellä asiansa tuohon eläkeläisyyteen päin. Ei toiveita edes enään herätellä lapsiperheistä ja lapsien määristä kemijärvellä.
Tällä tavoin tekemällä päätöksiä mm kansalaisten tasavertaisuutteen liittyvissä asioissa , EI todellakaan tehdä kemijärveä houkuttelevaksi paikaksi enään asua.
Kyllä se on kurjaa maksaa lapsiperheen vanhempana veroja "VIELÄ" Kemijärvelle, kun ajatusmaailmakin on päättäjillä jo horsmankasvua kohti.
Kertokaapa hyvät päättäjät, koska tiedän, että te luette tätäkin suomi 24 osastoa silmät tarkkana myös työpisteissänne. Olisiko viisasta sijoittaa nyt jo nuoriin ja tulevaisuuteen
Tämä on mielenkiintoista ajattelua/keskustelua tulevaisuudesta
5
697
Vastaukset
- joku roti
Lapsenteon "pointi" on muu kuin yhteiskunnan kontolle sälyttäminen.
Kysykääpä, tämän päivän lapsentekijät äidiltänne, kuinka se yhteiskunta silloin osallistui lasten huoltoon, kun teitä tehtiin, puhumattakaan aikaisemmasta sukupolvesta.- Marto naaras
Parempi huolehtia horsmaa pukkaavista kuin nuorista, Kemijärvellä. Kiitos ja näkemiin
Näin on että parempi muuttaa aikoinaan pois kemijärveltä ja synnyttää ja kasvattaa lapset muualla, EI MISSÄÄN NIMESSÄ KEMIJÄRVELLÄ - joku roti
Marto naaras kirjoitti:
Parempi huolehtia horsmaa pukkaavista kuin nuorista, Kemijärvellä. Kiitos ja näkemiin
Näin on että parempi muuttaa aikoinaan pois kemijärveltä ja synnyttää ja kasvattaa lapset muualla, EI MISSÄÄN NIMESSÄ KEMIJÄRVELLÄHeippa!!
- Kyvyttömät jäävät
Marto naaras kirjoitti:
Parempi huolehtia horsmaa pukkaavista kuin nuorista, Kemijärvellä. Kiitos ja näkemiin
Näin on että parempi muuttaa aikoinaan pois kemijärveltä ja synnyttää ja kasvattaa lapset muualla, EI MISSÄÄN NIMESSÄ KEMIJÄRVELLÄmuutimme roihin aikamme tätä touhua seurattuamme. Pahinta kemijärvellä on ollut iän kaiken tämä sisäsiittoisuus ja epätasaarvoinen kohtelu väestöä kohtaan.
- no taari
Kyvyttömät jäävät kirjoitti:
muutimme roihin aikamme tätä touhua seurattuamme. Pahinta kemijärvellä on ollut iän kaiken tämä sisäsiittoisuus ja epätasaarvoinen kohtelu väestöä kohtaan.
siellä Rovaniemellä? Siellä kunta hoidattaa lapset kotona, vai?
On täälä Saun Sonni käyny verta vaihtamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110901- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483