taas vtun krvinen

kulkuset, kalterit

ei ole pukki eikä tonttu tää ex-mestari.on jotain käsittämätöntä tämä demokratia. toivottavasti nyt lähtee viimeiset maalliset omaisuudet ja saadaan kymenlaaksoon joulurauha kokovuotisen jouluräyhän tilalle !

on menny haastamaan kotkan kaupunginjohtajan ja kymärin toimittajan oikeuteen omista aina vaan jatkuvista typeryyksistään .
missä kulkee pakkohoidon raja ?
tulkoon valkeus ja yhdelle pimeys.tai sehän olisi kyllä tullu muuten mutta kun on jo ollu aina.

10

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poitsilan Jeesus

Kotkan palsta on ollut jo vuosia pelkkää Kervistä ilman poikkeuksia.Toivottavasti ei tänne tule.

• niin että

asioista puhutaan niin kauan ku ne selvitetään. periksi ei anneta.

nykyiset luuserit menee vaan sinne sossun jonoon itkemään lisää rahaa.

• haminalainen....

voisi aloitella aloituksensa omalla KOTKA-palstallaan.

• Poitsilasta kajahtaa

Kervinen sen teki, mutta imeellisen kauan menee ennenkuin paskanpuhujat joutuvat käräjille!!

• tiedän tyypin
        Poitsilasta kajahtaa kirjoitti:

Kervinen sen teki, mutta imeellisen kauan menee ennenkuin paskanpuhujat joutuvat käräjille!!

Uusi baarinpitäjäkö se etelä-Poitsilasta siinä kervisen puolesta taas puhuu (Poitsilasta kajahtaa). Kyllä sitä Kervistäki kohta täälläkin Haminan palstalla saadaan, yksi persu Kotkasta (näitä Kervisen kannattajia) ikävä kyllä aloittaa juottolan Poitsilassa ..... että täälläkin palstalla se sitten alkaa .....!!

• hoh hoijaa
        tiedän tyypin kirjoitti:

Uusi baarinpitäjäkö se etelä-Poitsilasta siinä kervisen puolesta taas puhuu (Poitsilasta kajahtaa). Kyllä sitä Kervistäki kohta täälläkin Haminan palstalla saadaan, yksi persu Kotkasta (näitä Kervisen kannattajia) ikävä kyllä aloittaa juottolan Poitsilassa ..... että täälläkin palstalla se sitten alkaa .....!!

mitähä tuokin tarkoitti

• lukutaitoinen .....
        hoh hoijaa kirjoitti:

mitähä tuokin tarkoitti

hoh hoijaa (olen muuten Kotkan palstalla samaiseen törmännyt, M R:kö se siellä "kirjoittelee) oletko lukutaidoton? Se tarkoittaa sitä, että yksi Kervisen kannattaja aukaisee juottolan (jos ikänä kerkiää aueta) Poitsilassa entiseen Sannin baariin, ja se kuuluu nimenomaan näihin Kervisen kannattajiin Kotkan persuissa (nykyään kait Haminan persuissa). Että eiköhän ne Kervis-jutut tännekin leviä ....!!!

• janottaa jo
        lukutaitoinen ..... kirjoitti:

hoh hoijaa (olen muuten Kotkan palstalla samaiseen törmännyt, M R:kö se siellä "kirjoittelee) oletko lukutaidoton? Se tarkoittaa sitä, että yksi Kervisen kannattaja aukaisee juottolan (jos ikänä kerkiää aueta) Poitsilassa entiseen Sannin baariin, ja se kuuluu nimenomaan näihin Kervisen kannattajiin Kotkan persuissa (nykyään kait Haminan persuissa). Että eiköhän ne Kervis-jutut tännekin leviä ....!!!

Heti tsekkaamaan paikka.

• One Man One Way
        janottaa jo kirjoitti:

Heti tsekkaamaan paikka.

Vaikeaa on, mutta antaa oikeuskaitoksen tehdä työnsä rauhassa. Ei tällainen keskustelu maata paranna.

• Anonyymi

Onks Kervistä näkyny? Persujen vaalivaltti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      89
      3564
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3103
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      56
      3054
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2875
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2710
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2697
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      62
      2436
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2281
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2138
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2132
    Aihe