Elikkä kertokaa minulle hyvät ihmiset miten voisin tulla huomis aamuksi edes "vähän" sairaaksi! Auttakaa!!
Miten tulla nopeasti kipeeksi?!? *KIIRE*
9
1227
Vastaukset
- laura 90
... tupakka mielellää punanen lm:mä...
ei oo mikää läppä tää toimii mut maistuu ihan paskalle saatat olla kipeen pari päivää...
tai sit vaan sanot olevas kipee lämmität kuumemittärin lälämpösäs vedes...
ole hyvä..- hullu
tupakan lisäksi voi syödä kärpässienen jos ett tykkää mausta voit myös syödä oven, ikkunan, tietokoneen, lippalakin, tai limsapullon, jos et tule kipeäksi näistä niin mene sitten lääke kaapille ja vedä kaikenlaisia tabuja naamaa nii etköhän ole jo sairaalakunnossa.
- milkman
Esitän konstin kuinka tullaan varmasti kipeeksi
hitaasti mutta varmasti eli tää ei enää eheri:
Lopettakaa Maidon juonti ja aloittakaa Viinan
juonti (toistensa vastakohtia). Elimistönne happamuustaso nousee vaarallisen korkeaksi.
Eli paras krapulalääke on Maito! - hullu
hyppää katolta ja huuda kovaan ääneen "napoleon jahtaa minua. onneksi minulla on tämä vaaleanpunainen mammutti ratsunani" ja sitten hieman hysteeristä naurua.
mitä korkeammalta hyppäät sitä uskottavampaa.
tämän jäkeen ihmiset kuin ihmiset pitävät sinua monin tavoin sairaana.
saat jopa boonusta saat ikioman pehmeän huoneen ja sinun ei tarvitse enään ikinä käydä koulua jos olet tarpeeksi uskottava tietysti.
onnea yritykselle huomaan kyllä lehdestä jos olet onnistunut=)- ...!
hikoile ensin, jumppaat vaikka,nuku alasti, jätä ikkuna yöksi auki...
- Maxbet
ennen lääkärille menoa. Voin taata että kuume nousee
hetkellisesti. Voit kokeilla kyseistä kikkaa ennen lääkärille menoa. - MentalBitch
Syö tupakan rouheita, se auttaa takuuvarmasti! Mutta älä mene kuitenkaan liiallisuuksiin, koska muistan yhden parin vuoden takaisen jutun eräästä koulu tytöstä joka söi kaksi tupakkaa kun ei halunnut mennä kouluun. No likkahan tietenki joutu teholle, että kohtuus kaikessa:) Oon itsekki joskus nuorempana testannut tätä tupakka-kikkaa ja se toimii takuu varmasti! Että, onnea yritykseen!!:O)
- apina
moottorisahalla, ystävä hyvä.
- MizzieC
Ihan kysäisempä vaan, että olenko jotenkin outo, kun söin yhden tupakan, enkä tullut sairaaksi :OOOO??? Ja en myöskään polta, muuta kun kerran kokeilin, noin 5 kuukautta sitten....
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k423587On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole342325Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802253Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä542150Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.251585Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma601510- 761417
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55993Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69967Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi38837