Miten tulla nopeasti kipeeksi?!? *KIIRE*

Sairaaksi(ko)?

Elikkä kertokaa minulle hyvät ihmiset miten voisin tulla huomis aamuksi edes "vähän" sairaaksi! Auttakaa!!

9

1227

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laura 90

... tupakka mielellää punanen lm:mä...
      ei oo mikää läppä tää toimii mut maistuu ihan paskalle saatat olla kipeen pari päivää...
      tai sit vaan sanot olevas kipee lämmität kuumemittärin lälämpösäs vedes...

ole hyvä..

• hullu

tupakan lisäksi voi syödä kärpässienen jos ett tykkää mausta voit myös syödä oven, ikkunan, tietokoneen, lippalakin, tai limsapullon, jos et tule kipeäksi näistä niin mene sitten lääke kaapille ja vedä kaikenlaisia tabuja naamaa nii etköhän ole jo sairaalakunnossa.

• milkman

Esitän konstin kuinka tullaan varmasti kipeeksi
      hitaasti mutta varmasti eli tää ei enää eheri:
      Lopettakaa Maidon juonti ja aloittakaa Viinan
      juonti (toistensa vastakohtia). Elimistönne happamuustaso nousee vaarallisen korkeaksi.
      Eli paras krapulalääke on Maito!

• hullu

hyppää katolta ja huuda kovaan ääneen "napoleon jahtaa minua. onneksi minulla on tämä vaaleanpunainen mammutti ratsunani" ja sitten hieman hysteeristä naurua.
      mitä korkeammalta hyppäät sitä uskottavampaa.

tämän jäkeen ihmiset kuin ihmiset pitävät sinua monin tavoin sairaana.

saat jopa boonusta saat ikioman pehmeän huoneen ja sinun ei tarvitse enään ikinä käydä koulua jos olet tarpeeksi uskottava tietysti.

onnea yritykselle huomaan kyllä lehdestä jos olet onnistunut=)

• ...!

hikoile ensin, jumppaat vaikka,nuku alasti, jätä ikkuna yöksi auki...

• Maxbet

ennen lääkärille menoa. Voin taata että kuume nousee
      hetkellisesti. Voit kokeilla kyseistä kikkaa ennen lääkärille menoa.

• MentalBitch

Syö tupakan rouheita, se auttaa takuuvarmasti! Mutta älä mene kuitenkaan liiallisuuksiin, koska muistan yhden parin vuoden takaisen jutun eräästä koulu tytöstä joka söi kaksi tupakkaa kun ei halunnut mennä kouluun. No likkahan tietenki joutu teholle, että kohtuus kaikessa:) Oon itsekki joskus nuorempana testannut tätä tupakka-kikkaa ja se toimii takuu varmasti! Että, onnea yritykseen!!:O)

• apina

moottorisahalla, ystävä hyvä.

• MizzieC

Ihan kysäisempä vaan, että olenko jotenkin outo, kun söin yhden tupakan, enkä tullut sairaaksi :OOOO??? Ja en myöskään polta, muuta kun kerran kokeilin, noin 5 kuukautta sitten....

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      42
      3587
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      34
      2325
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2253
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      54
      2150
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      25
      1585
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      60
      1510
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1417
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      55
      993
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      967
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      38
      837
    Aihe