Nyt meni lopullisesti hermot. Sain ACN:n laskun eilen,joka oli tietenkin järkyttävän suuri. Rupesin selamaan, että missä mättää ja huomasin tämmömsen:
Soitto palvelunumeroon (=118 meidän tapauksessa) 5kpl. Määrä 34min ja risat. Soitin asiasta asiakaspalveluun ja siellä kerrottiin minun puhuvan yhden puhelun aikana yli 31min 118 numeropalveluun. Koomista. Että kehtaavat väittää... Onko kukaan teistä puhunut numeropalveluun puolen tunnin puheluita? Mukavia tyttöjähän siellä tietysti on, mutta.... argh!
ACN väitti, että linja olisi jäänyt auki. Soitin numeropalveluun ja kysyin asiasta ja sieltä sanottiin että tuommonen on mahdotonta. Heillä pannaan parin minuutin kuluttua linja poikki jos toisesta päästä ei kuulu mitään.
Meni lopullisesti hermot, vaihdoin liittymää.
ACN HUIJAA!!!
86
68098
Vastaukset
- Nox
Eli homma on niin että ACN Friendsin ilmaset puhelut oli kuin olikin kampanja, ne siis loppuvat. Hyvää loppuelämää teille, liittymänomistajat ;)
- friends puhelut!
Anteeksi vain, mutta vanhoilla asiakkailla, jotka ottivat liittymän ennen huhtikuun loppua säilyy vanha hinnasto!!! Uusi hinnasto jossa puhelut ovat maksullisia koskee uusia asiakkaita, jotka avaavat liittymän toukokuusta alkaen!!! Tyhmyydestä sakotetaan!!!
Ps. Vain nopeat ja viisaat elävät... - SEVEN
friends puhelut! kirjoitti:
Anteeksi vain, mutta vanhoilla asiakkailla, jotka ottivat liittymän ennen huhtikuun loppua säilyy vanha hinnasto!!! Uusi hinnasto jossa puhelut ovat maksullisia koskee uusia asiakkaita, jotka avaavat liittymän toukokuusta alkaen!!! Tyhmyydestä sakotetaan!!!
Ps. Vain nopeat ja viisaat elävät...AIVAN! OLEN SAMAA MIELTÄ! ITSELLÄNI MYÖS ACN TOSIN VAIHDAN KOHTA PG FREE:HIN. UUDET HINNASTOT JULKAISTAAN AIVAN LÄHIPÄIVINÄ JA TULEE OLEMAAN SUOMEN HALVIMMAT LIITTYMÄT!
-VIELÄ JOS KIINNOSTAA ANSAITA SYSTEEMILLÄ NIIN LIITY MUKAAN SEVEN PARTNERIKSI ! - JoPo
SEVEN kirjoitti:
AIVAN! OLEN SAMAA MIELTÄ! ITSELLÄNI MYÖS ACN TOSIN VAIHDAN KOHTA PG FREE:HIN. UUDET HINNASTOT JULKAISTAAN AIVAN LÄHIPÄIVINÄ JA TULEE OLEMAAN SUOMEN HALVIMMAT LIITTYMÄT!
-VIELÄ JOS KIINNOSTAA ANSAITA SYSTEEMILLÄ NIIN LIITY MUKAAN SEVEN PARTNERIKSI !Kertoo paljon kyseisestä Sevenin markkinoijasta (?!?), se ettei osaa ottaa Caps Lock:ia pohjasta.
(ps. Lainaus keskustelun säännöistä)
Keskusteluissa ei saa:
- Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua - minä
Ps. Vain nopeat ja viisaat elävät...kun huomaavat, ettei tule uusia maksavia asiakkaita, poistetaan ilmaiset puhelut vanhoilta asiakkailta. Täytyyhän sitä rahaa jostain saada.
- JoopaJoo
SEVEN kirjoitti:
AIVAN! OLEN SAMAA MIELTÄ! ITSELLÄNI MYÖS ACN TOSIN VAIHDAN KOHTA PG FREE:HIN. UUDET HINNASTOT JULKAISTAAN AIVAN LÄHIPÄIVINÄ JA TULEE OLEMAAN SUOMEN HALVIMMAT LIITTYMÄT!
-VIELÄ JOS KIINNOSTAA ANSAITA SYSTEEMILLÄ NIIN LIITY MUKAAN SEVEN PARTNERIKSI !Kaverillani todella hyvät kokemukset PgFreestä... Odotti melkein puoli vuotta sim-korttiaan eikä kyllä ole vieläkään tullut... Jätti sitten homman siihen ja vaihtoi Suomalaiseen liittymään joka toimii ja sim-korttikin toimitettiin ajoissa!!
Että sellasta... - kenny
Ps. Vain nopeat ja viisaat elävät...ACN on vain normaalihintainen operaattori, jota käyttävät tuhlaavat rahansa ulkomaisen firman porvareille. 5E kuukausi, ja todellinen minuuttihinta jotain 12cnt/min. Eli moni operaatori menee alle.
Siis normaali ihminen, joka käyttää puhelinta normaalisti, vähintään 75% normaalihin liittymiin, eli 15*0.75 on 11.25 cnt, eli neljännes puheluista soitetaan huuhaa liittymiin, joka sekin kuulostaa isolta. Eri asia on jotku ihmesäätäjät, jotka jaksavat jaaritella puhelimessa jotain turhanpäivästä.
Ennemmin kannattaa ostaa ilmaa saksasta, kuin maksaa itsensä kipeäksi kalliista liittymästä
amerikkalaiselle paskafirmalle. Joko muute acn "asiakaspalvelussa" osataan suomea? - Neljän lapsen isä
kenny kirjoitti:
ACN on vain normaalihintainen operaattori, jota käyttävät tuhlaavat rahansa ulkomaisen firman porvareille. 5E kuukausi, ja todellinen minuuttihinta jotain 12cnt/min. Eli moni operaatori menee alle.
Siis normaali ihminen, joka käyttää puhelinta normaalisti, vähintään 75% normaalihin liittymiin, eli 15*0.75 on 11.25 cnt, eli neljännes puheluista soitetaan huuhaa liittymiin, joka sekin kuulostaa isolta. Eri asia on jotku ihmesäätäjät, jotka jaksavat jaaritella puhelimessa jotain turhanpäivästä.
Ennemmin kannattaa ostaa ilmaa saksasta, kuin maksaa itsensä kipeäksi kalliista liittymästä
amerikkalaiselle paskafirmalle. Joko muute acn "asiakaspalvelussa" osataan suomea?...enkä ymmärrä miten voi olla kallista. Tyttö (19v.) oli puhunut liki kahdeksan (8!) tuntia puhelimessa ja laskua tuli kokonaista 10.66e !!! Minuuttitaksaksi tuli 2snt/minuutti - mistähän sinä tuon 12snt/minuutti tempaisit? Ihanko näyttöä tuosta hinnasta? Miten tuo voi olla kallista kenenkään mielestä? *Että se siitä kalliista*luojan kiitos meillä on edes acn - soneran aikana piti hampaita kiristellen maksella jälkikasvun laskuja... mitään saldorajoja emme ole edes harkinneet.
Neljän lapsen isä - ACN kicks ass!!!!
Ps. Vain nopeat ja viisaat elävät...Kännykkälaskut puoliintuneet entisestään!
- kenny
Neljän lapsen isä kirjoitti:
...enkä ymmärrä miten voi olla kallista. Tyttö (19v.) oli puhunut liki kahdeksan (8!) tuntia puhelimessa ja laskua tuli kokonaista 10.66e !!! Minuuttitaksaksi tuli 2snt/minuutti - mistähän sinä tuon 12snt/minuutti tempaisit? Ihanko näyttöä tuosta hinnasta? Miten tuo voi olla kallista kenenkään mielestä? *Että se siitä kalliista*luojan kiitos meillä on edes acn - soneran aikana piti hampaita kiristellen maksella jälkikasvun laskuja... mitään saldorajoja emme ole edes harkinneet.
Neljän lapsen isäJos puhelusita 25% puhutaan koijarifirmaan, niin se tekee silloin 15*0.75 eli noin 12senttiä.
- Tyytyväinen
...enkä ymmärrä miten voi olla kallista. Tyttö (19v.) oli puhunut liki kahdeksan (8!) tuntia puhelimessa ja laskua tuli kokonaista 10.66e !!! Minuuttitaksaksi tuli 2snt/minuutti - mistähän sinä tuon 12snt/minuutti tempaisit? Ihanko näyttöä tuosta hinnasta? Miten tuo voi olla kallista kenenkään mielestä? *Että se siitä kalliista*luojan kiitos meillä on edes acn - soneran aikana piti hampaita kiristellen maksella jälkikasvun laskuja... mitään saldorajoja emme ole edes harkinneet.
Neljän lapsen isäMeillekkin tuli tuossa juuri ACN:n laskut ja emäntä oli päläpättanyt reilut 12 tuntia ja laskua oli kertynyt huimat 15 euroa. On totta että hän on puhunut pääasiassa vain tiettyihin liittymiin. Mutta mitä sitten? Muuten puhelut ovat 0,15€ minuutti. Esimerkiksi Dna:lla vastaava on 0,12€ ja Soneralla 0,13€, eli ei ne erot nyt niin huimia ole. Mitä siihen kotimaalaisuuteen tulee, niin nykyään kun kaikki yhtiöt ovat listautuneet pörssiin on omistajuus kaikkea muuta kuin kotimaista.
Tottakai ongelmia on ACN:lläkin, mutta niin on ollut kaikilla aluksi. Se vaan aina tuppaa unohtumaan, että samanlailla on DNA:ta, Radiolinjaa ja Teliaa haukuttu huuhaa-firmaksi, kun kaikki ei olekaan mennyt putkeen alkumetreillä. Mitä enemmän kilpailua, sitä enemmän me kuluttajat siitä hyödymme, eli vaihdelkaa ihmeessä operaattoreita. Ja kaiken jälkeen on syytä muistaa, että jos menee lopullisesti hermot on helppo vaihtaa liittymää. Numero säilyy samana varmasti hautaan saakka.
- Puhelias
Oli ihan hauska provo, keksi toki lisää, vaikka että olet joulupukille soitellut =).
- Konttoripäällikkö
ACN:llä kaikki on mahdollista.Kavereillanikin on tapahtunut sellaisia ylilyöntejä että vanhat operaattoritkaan eivät sellaisia osaa...
- Juu
Konttoripäällikkö kirjoitti:
ACN:llä kaikki on mahdollista.Kavereillanikin on tapahtunut sellaisia ylilyöntejä että vanhat operaattoritkaan eivät sellaisia osaa...
Juu ja mun kaverin kaverin enon kaiman siskon miehen velipojan kummityötn isän mummolla, on ollu vaikka mitä ongelmia kans. Kuulin vaan kun se mun kaverin serkku kerto ton asian velipojan sedälle......
- jenkkilikka
ACN:n täytyy huijata eihän se muuten olisi 12 vuotta pystynyt toimimaan. Ja ylilyönnithän ihan pesäpallotermiä käyttääkseni ovat olleet ihan laittomia. Ihan varoitukseksi voisit omin sanoin kertoa niistä ylilyönneistä niin saadaan sitten tarkistaa ne suoraan ACN:ltä, että miten ovat moisiin pystyneet.
- kyllästynyt
Ei, ei tämä valitettavasti provo ole. Jos olisi skanneri laittaisin vaikka laskun nettiin todisteeksi. Sinulle joka provoksi tätä väität: olen onnellinen että sinulla yhteispeli acn:n kans sujuu.
- PG FREE EI HUIJAA
PG FREE EI HUIJAA
- luulet
PG FREE EI HUIJAA kirjoitti:
PG FREE EI HUIJAA
kaikki ne huijaa toiset vaan vähemmän
- Morkkeli
Jees sitte ku tulee joku lions murojen kännykkäliittymä jossa o txt ilmasia ja puhelutki ilmaasia kaikkiin liittymiin nii kaikki toki ostaa sen ja sitte siinä onki 200 euro kk maksu tai pitää ostaa muroja 10 pakettia kuukaudessa! Ostetaan kaikki kilpaa paskaliittymiä! Ittelläni oli Sonera 5 vuotta ja sen jälkeen vaihdoin Saunalahteen ja hyvin on hommat toiminu eikä tuu ihmeellisiä laskuja eikä mitää helveti oheistuotteita......
- JEP!!!
Juu kirjoitti:
Juu ja mun kaverin kaverin enon kaiman siskon miehen velipojan kummityötn isän mummolla, on ollu vaikka mitä ongelmia kans. Kuulin vaan kun se mun kaverin serkku kerto ton asian velipojan sedälle......
Oot ihan oikeessa...tiiät mitä
tarkotan... - sauna
JEP!!! kirjoitti:
Oot ihan oikeessa...tiiät mitä
tarkotan...sain huonon numeron saunalahdesta
se on täysin huijausta
- todella pettynyt
sain kolmannen maksumuistutuksen acn:ltä molemmat aikaisemmat ovat olleet aiheettomia ja ovat pyytäneet hävittämää laskumuistutuksen aiheettomana, mutta yritettiin ainakin!!!
Tämä kolmas maksumuistutus on laskusta jota en ole koskaan saanutkaan? Soitin aspaan ja tytsä oli myös ihmeissään koska hänellä näkyi, että olin maksanut laskut kuukausittain.
Kun tarkastelimme uusinta laskua niin huomasimme, että siinä oli puhelut ajalta 23.2.04 - 5.5.04 eli ajalta josta olin jo maksanut laskut??? tytsä totesi aspassa, että ompa ihmeellistä, mutta meillä on ohjeet että
laskut pitää maksaa? ja hyvitämme ne tulevissa laskuissa! ei vittu käy!!!
Voin laittaa tämän selvitykseen meidän tekniselle osastolle, niin katsotaan?
Missä teidän tekninenosasto sijaitsee? tytsä vastaa "En mä vaan tiedä!" vai etkö voi kertoa?
Onko se Tallinnassa? "No jossain se on!"
Voi vittu mitä palvelua! kaikkea sitä joutuu
ihmisen lapsi kokemaan!!!!!!!!!!- jenkkilikka
niin saadaan asia kuntoon. Turha on tekniikkaan mitään lähettää ei ne siellä tiedä mitään, paremmin täällä foorumilla tiettään ja tänne uppoo kaikki provot ym. paljon paremmin. Mutta muutama varoituksen sana, jos rahattomuutesi takia spämmäilet, niin älä turhaan vaivaudu.
Maksuaikaa saat reilusti suoraan ACN:ltä pyytämällä.
Ja vielä kun saat niitä maksumuistutuksia, niin älä missään tapauksessa hävitä niitä, vaan pidä ne visusti tallella todisteena jotta voit tarvittaessa ne täällä foorumillakin esittää. Kyllä olet hirvittävän kataluuden kohteeksi joutunut, voi, voi sentää. Etkö jo ole vaihtanut liittymää. - älykäs
jenkkilikka kirjoitti:
niin saadaan asia kuntoon. Turha on tekniikkaan mitään lähettää ei ne siellä tiedä mitään, paremmin täällä foorumilla tiettään ja tänne uppoo kaikki provot ym. paljon paremmin. Mutta muutama varoituksen sana, jos rahattomuutesi takia spämmäilet, niin älä turhaan vaivaudu.
Ja vielä kun saat niitä maksumuistutuksia, niin älä missään tapauksessa hävitä niitä, vaan pidä ne visusti tallella todisteena jotta voit tarvittaessa ne täällä foorumillakin esittää. Kyllä olet hirvittävän kataluuden kohteeksi joutunut, voi, voi sentää. Etkö jo ole vaihtanut liittymää.jenkkilikka onkin oikea älypuu kun ei osaa mitään muuta tehdä kun syytää katkeruuttaan muihin. Jättikö ukkos sinut juuri sen takia että olet neuroottinen epäilijä etkä osaa pitää suutas kiinni???
- todella pettynyt
jenkkilikka kirjoitti:
Ja vielä kun saat niitä maksumuistutuksia, niin älä missään tapauksessa hävitä niitä, vaan pidä ne visusti tallella todisteena jotta voit tarvittaessa ne täällä foorumillakin esittää. Kyllä olet hirvittävän kataluuden kohteeksi joutunut, voi, voi sentää. Etkö jo ole vaihtanut liittymää.kiitos avun tarjonnasta jenkkilikka, tämä ei todellakaan ole provo. Häpeäkseni joudun tunnustamaan, että olen itsekin kyseisen puulaakin edustaja! Ko. liittymä on yritykseni nimissä ja rahattomuudesta ei todellakaan ole kyse. tiedoksi muille, yhtiöni varat eivät todellakaan ole tulleet tästä IE:n tehtävästä!
Olen myös reklamoinut acn:ää T-CAB palkkioista, joulukuulta 2003, josta ovat maksaneet 1000 euroa, mutta kun se oikea summa on 4000 euroo!!
haloo, haloo acn, en ole saanut mitään vastausta saatikka selvitystä!!!!!!!
Itse olen tehnyt em. tapahtumista johtopäätöksen,
että acn:n toiminta on jotain muuta kuin ne mahtavat puheet, loistavasta tulevaisuudesta!
Edustajuudesta olen jo luopunut ja myös liittymä
on menossa vaihtoon!
Terveisin exedustaja - mieleen
Tuo "väärä lasku/hyvitetään myöhemmin" kuvio alkaa olla juridisesti mielenkiintoinen. Yleisimmin tuo keino otetaan käyttöön kun likviditeetti alkaa olla lopuillaan. Pärjätäänhän tuolla muutama kuukausi, mutta kun kerta kerralta pitää periä tuota ilmaista "lainaa" asiakkailta enemmän ja enemmän ... katto tulee vastaan yllättävän nopeasti. Miettikääpä, te liikaa laskua maksaneet ja hyvitystä odottavat, mitä ACN sinä aikana niillä rahoilla tekee. Ei se teille ainakaan korkoa maksa.
- vihainen!
mieleen kirjoitti:
Tuo "väärä lasku/hyvitetään myöhemmin" kuvio alkaa olla juridisesti mielenkiintoinen. Yleisimmin tuo keino otetaan käyttöön kun likviditeetti alkaa olla lopuillaan. Pärjätäänhän tuolla muutama kuukausi, mutta kun kerta kerralta pitää periä tuota ilmaista "lainaa" asiakkailta enemmän ja enemmän ... katto tulee vastaan yllättävän nopeasti. Miettikääpä, te liikaa laskua maksaneet ja hyvitystä odottavat, mitä ACN sinä aikana niillä rahoilla tekee. Ei se teille ainakaan korkoa maksa.
acn näyttää harrastavan systemaattisesti liikalaskutusta, tuplalaskutusta ja aiheettomien maksumuistutusten lähettämistä!!! aina virheet
ovat acn:n hyväksi ja asiakkaan tappioksi!
esim. anoppini oli saanut ja maksanut maksumuistutuksen. Ja nyt kun tiliote on saapunut, niin tarkastettiin ja todettiin, että maaliskuunpuhelut on maksettu kahteen kertaan!!!
Miten saadaan palautus acn:ltä???
toiminta vaikuttaa aika kriminaalilta? - maksu
miten ehdit saada maksumuistutuksen 5.5. päättyneeltä laskutuskaudelta? Oletetaan, että lasku tulee jonkun päivän myöhässä, sitten on kahden viikon maksuaika,eli jotain yli 20 pvä
toukokuuta, tieto acn:lle, jos kuviot pitää paikkansa ei kait ne tuossakaan kovin nopeita ole,eli siis elämme jo kesäkuuta.Ja siinä normaalissa laskussahan ei näy laskutuskautta? - todella pettynyt
maksu kirjoitti:
miten ehdit saada maksumuistutuksen 5.5. päättyneeltä laskutuskaudelta? Oletetaan, että lasku tulee jonkun päivän myöhässä, sitten on kahden viikon maksuaika,eli jotain yli 20 pvä
toukokuuta, tieto acn:lle, jos kuviot pitää paikkansa ei kait ne tuossakaan kovin nopeita ole,eli siis elämme jo kesäkuuta.Ja siinä normaalissa laskussahan ei näy laskutuskautta?5.5. päättyneen erittelyn laskupäivä on 6.5. ja eräpäivä 30.5. eli tämä erittely on ajalta 23.2.-5.5.2004.
Tähän mennessä olen maksanut laskut, jossa puheluerittelyt ovat 3.4.2004 asti. eli kaksinkertainen laskutus ajalta 23.2.-3.4. noin puolitoista kuukautta!!!!!! (olen tilannut ja saanut 1,75 euroa maksavan puheluerittelyn alusta asti.)
Lisäksi olen saanut jonkun käsittämättömän maksumuistutuksen päiväys 7.5.2004 eräpäivä 14.5.2004. Laskun summa on 76 euroa! Mutta mitään selvitystä mistä tämä muistutus on tai mihin laskuun muistutus kohdistuu ei ole!
Miltä helvetin ajalta maksumuistutuksen puhelut ovat???? kun nyt ovat laskuttaneet jo 5.5. asti sekä lisäksi helmi/maaliskuun kahteen kertaan!!!
nyt on verenpaine jo niin korkealla, että on
pakko lopettaa tai verisuoni katkeaa päästä!!! - jenkkilikka
todella pettynyt kirjoitti:
kiitos avun tarjonnasta jenkkilikka, tämä ei todellakaan ole provo. Häpeäkseni joudun tunnustamaan, että olen itsekin kyseisen puulaakin edustaja! Ko. liittymä on yritykseni nimissä ja rahattomuudesta ei todellakaan ole kyse. tiedoksi muille, yhtiöni varat eivät todellakaan ole tulleet tästä IE:n tehtävästä!
Olen myös reklamoinut acn:ää T-CAB palkkioista, joulukuulta 2003, josta ovat maksaneet 1000 euroa, mutta kun se oikea summa on 4000 euroo!!
haloo, haloo acn, en ole saanut mitään vastausta saatikka selvitystä!!!!!!!
Itse olen tehnyt em. tapahtumista johtopäätöksen,
että acn:n toiminta on jotain muuta kuin ne mahtavat puheet, loistavasta tulevaisuudesta!
Edustajuudesta olen jo luopunut ja myös liittymä
on menossa vaihtoon!
Terveisin exedustaja"Kun tarkastelimme uusinta laskua niin huomasimme, että siinä oli puhelut ajalta 23.2.04 - 5.5.04 eli ajalta josta olin jo maksanut laskut??? tytsä totesi aspassa, että ompa ihmeellistä, mutta meillä on ohjeet että
laskut pitää maksaa? ja hyvitämme ne tulevissa laskuissa! ei vittu käy!!!"
Mitenkä tuolta ajalta olet laskun jo maksanut, kun itselleni tuli vasta tiistaina lasku jossa puhelut 6.5.2004 saakka ja eräpäivä on 30.05.2004. Ennemmin en ole takuulla tältä ajalta laskua maksanut. Edellinen laskutusjakso päättyi 5.4.2004. Minä ainakin olen laskuihin ja palkkioihin tyytyväinen, mutta ainut joka mielestäni ei oikein pelaa on tiedotus, että edustaja on aika yksin ja vähän niinkun pimeässä toimitaan. - todella pettynyt
jenkkilikka kirjoitti:
"Kun tarkastelimme uusinta laskua niin huomasimme, että siinä oli puhelut ajalta 23.2.04 - 5.5.04 eli ajalta josta olin jo maksanut laskut??? tytsä totesi aspassa, että ompa ihmeellistä, mutta meillä on ohjeet että
Mitenkä tuolta ajalta olet laskun jo maksanut, kun itselleni tuli vasta tiistaina lasku jossa puhelut 6.5.2004 saakka ja eräpäivä on 30.05.2004. Ennemmin en ole takuulla tältä ajalta laskua maksanut. Edellinen laskutusjakso päättyi 5.4.2004. Minä ainakin olen laskuihin ja palkkioihin tyytyväinen, mutta ainut joka mielestäni ei oikein pelaa on tiedotus, että edustaja on aika yksin ja vähän niinkun pimeässä toimitaan.5.5. päättyneen erittelyn laskupäivä on 6.5. ja eräpäivä 30.5. eli tämä erittely on ajalta 23.2.-5.5.2004.
Tähän mennessä olen maksanut laskut, jossa puheluerittelyt ovat 3.4.2004 asti. eli kaksinkertainen laskutus ajalta 23.2.-3.4. noin puolitoista kuukautta!!!!!! (olen tilannut ja saanut 1,75 euroa maksavan puheluerittelyn alusta asti.)
Lisäksi olen saanut jonkun käsittämättömän maksumuistutuksen päiväys 7.5.2004 eräpäivä 14.5.2004. Laskun summa on 76 euroa! Mutta mitään selvitystä mistä tämä muistutus on tai mihin laskuun muistutus kohdistuu ei ole!
Miltä helvetin ajalta maksumuistutuksen puhelut ovat???? kun nyt ovat laskuttaneet jo 5.5. asti sekä lisäksi helmi/maaliskuun kahteen kertaan!!! - PG FREE
jenkkilikka kirjoitti:
"Kun tarkastelimme uusinta laskua niin huomasimme, että siinä oli puhelut ajalta 23.2.04 - 5.5.04 eli ajalta josta olin jo maksanut laskut??? tytsä totesi aspassa, että ompa ihmeellistä, mutta meillä on ohjeet että
Mitenkä tuolta ajalta olet laskun jo maksanut, kun itselleni tuli vasta tiistaina lasku jossa puhelut 6.5.2004 saakka ja eräpäivä on 30.05.2004. Ennemmin en ole takuulla tältä ajalta laskua maksanut. Edellinen laskutusjakso päättyi 5.4.2004. Minä ainakin olen laskuihin ja palkkioihin tyytyväinen, mutta ainut joka mielestäni ei oikein pelaa on tiedotus, että edustaja on aika yksin ja vähän niinkun pimeässä toimitaan.PG FREE:LLÄ SUOMEN HALVIMMAT PUHELUT KUNHAN SAAVAT HINNASTON JULKAISTUA. VIIM. MAANANTAINA PITÄIS OLLA HINNAT NETISSÄ! SIVULLA WWW.PGFREE.NET
- Pressa
PG FREE kirjoitti:
PG FREE:LLÄ SUOMEN HALVIMMAT PUHELUT KUNHAN SAAVAT HINNASTON JULKAISTUA. VIIM. MAANANTAINA PITÄIS OLLA HINNAT NETISSÄ! SIVULLA WWW.PGFREE.NET
Eikö verkostomarkkinointi firmat saa edes hinnastoja julkaistua ajoissa netissä. Luulisi sen olevan kaikkein yksinkertainen asia mitä voi olla... Aina vaan luvataan mutta mikään ei toteudu tai ei osata toteuttaa tai ole aikomustakaan. Manit Bois ja vetäydytään markkinoilta...
- Tsemppiä
PG FREE kirjoitti:
PG FREE:LLÄ SUOMEN HALVIMMAT PUHELUT KUNHAN SAAVAT HINNASTON JULKAISTUA. VIIM. MAANANTAINA PITÄIS OLLA HINNAT NETISSÄ! SIVULLA WWW.PGFREE.NET
Mutta voit ottaa sen caps lockin pois päältä, kun nuo kaikki sun mainosviestit tulee isolla...
T: Pilkunviilaaja - mie
ihme laskuja satelee ja muistutuksia millon mistäki
- Petetty
Edellisessä laskussa oli laskutettu acn friends välisistä puheluista. Mitään rajaa ei ole minulle ilmoitettu eikä hintojen muutoksesta. Lisäksi oli olemattomia ulkomaanpuheluita. Valitin laskusta ja se meni tutkintaan. Pyydettiin maksamaan vain niin sanotut maksulliset puhelut. Sain maksamattomasta osasta myöhemmin korotetun karhukirjeen. Soitin asiakaspalveluun ja siellä ei tiedetty mitään, pistivät asian uudestaan tutkintaan. Lupasivat lähettää ilmaisen puheluerittelyn jota en ole saanut. Uusi lasku tipahti luukusta ja siinä oli veloitettu ilmaisesta puheluerittelystä ja taas osasta acn friends välisistä puuheluista.
- kah
Puhuttu normaalikäytöstä niissä ilmaisissa puheluissa.
Eli kun acn:n markkinaosuus puheluista on noin 1-2% luokkaa,niin normaalikäyttö on samaa luokkaa laskun loppusummasta. Ei acn:n tarvitse huijata ketään noilla ehdoilla. - hub
kah kirjoitti:
Puhuttu normaalikäytöstä niissä ilmaisissa puheluissa.
Eli kun acn:n markkinaosuus puheluista on noin 1-2% luokkaa,niin normaalikäyttö on samaa luokkaa laskun loppusummasta. Ei acn:n tarvitse huijata ketään noilla ehdoilla.No eipä ollu sun viestissä logiikasta tietoakaan. Mitä tekemistä markkinaosuudella voi olla puhelujen "normaaliuden" kanssa?
- kah
hub kirjoitti:
No eipä ollu sun viestissä logiikasta tietoakaan. Mitä tekemistä markkinaosuudella voi olla puhelujen "normaaliuden" kanssa?
Normaalisti puhelut tietenkin jakautuvat markkinaosuuksien mukaan.Kyllä miljoonaan littymään soitetaan paljon enemmän kuin esim.kymmeneentuhanteen.Ja jos luet sen käyttäjä sopimuksen niin unohda sana logiikka.
- ouza
Ei muuten onnistu tuo puhelun siirto... Siirsin yhden kuukauden ajan puheluitani ja tuli mahoton lasku... Se velottaa siitä siirrosta silti... Vaikka soiton siirto on maksuton ja soittaisit acn-acn... En kyllä tiedä miksi...
Ainakin minulta on laskutettu... - ACN friend
Tuli mieleen, että miten ACN toimii todella, kun näin kaikki valitukset, jotka ei voi olla ainuita olemassa olevia. Jos ACN toiminta perustuu vain "asiakaspalveluun" ja siellä oleviin, miten se voi toimia?
- yhdistämään puhelun
Kun soittelit 118, kysyikös tyttö numeroa tiedusteltuasi että haluaisitko puhelun yhdistettäväksi kyseiseen numeroon. Muistelisin että ainakin joidenkin numerotiedustelujen kautta yhdistetty puhelu maksaa (kertamaksun? ja/tai minuuttiveloituksen?) Selvinnee soittamalla 118 ja kysymällä.
- kyllästynyt
jaa, tuotapa en kyllä tiiä. Kyllä mä aina joskus pyydän yhdistämäänki,en menis vannomaan ettenkö ois silloinkin pyytänyt. Mutta onko tosi, että siitä voidaan periä minuuttitaksa silloin? Täytyy ottaa selvää.
- Pressa
Eikö yhdistäminen maksa yleisesti 0,41€/kpl. Näin ainakin Saunalahdella ja Radiolinjalla. Acn ei tosin ilmoita hintaa 118 palveluun missään, ei löydy edes 118 infon sivuilta eikä acn:n kotisivuilta. Asiakaspalvelusta sitä on turha kysyä.
- töissä 118
Pressa kirjoitti:
Eikö yhdistäminen maksa yleisesti 0,41€/kpl. Näin ainakin Saunalahdella ja Radiolinjalla. Acn ei tosin ilmoita hintaa 118 palveluun missään, ei löydy edes 118 infon sivuilta eikä acn:n kotisivuilta. Asiakaspalvelusta sitä on turha kysyä.
Yhdistämisestä menee kertamaksu, ei missään nimessä mitään minuuttiveloitusta. Hinnat vaihtelee eri firmojen välillä. Ja maksu menee ainoastaan siinä tapauksessa että puhelu todella yhdistyy, jos puheluun siis ei vastata tai nro on varattu yhdistämisestä ei veloiteta.
- aijaa...
töissä 118 kirjoitti:
Yhdistämisestä menee kertamaksu, ei missään nimessä mitään minuuttiveloitusta. Hinnat vaihtelee eri firmojen välillä. Ja maksu menee ainoastaan siinä tapauksessa että puhelu todella yhdistyy, jos puheluun siis ei vastata tai nro on varattu yhdistämisestä ei veloiteta.
ÄLÄ PUHU JOS ET TIEDÄ.
- Pressa
Siirrä puhelusi numeroon johon olet soittamassa. Soita omaan numeroon. Puhelusi on acn acn välinen eli maksuton. Soitonsiirto on maksuton joten soitat maksutta operaattorista riippumatta.
Toimii ainakin vanhoilla friends liittymillä: joissa soitonsiirto on maksuton.
Koska 'kaikki' puhelimen asetukset tehdään oikeasti valintaääninä, niin sen soitonsiirron voi laittaa puhelinnumeroiden eteen...
Esim. haluan soittaa kaverille numeroon 040 123 1234 ja oma numero on 050 123 4567
Teen sen näin eli talletan numerot puhelimeen myös muodossa **61*0401231234#pp0501234567
tuo p-merkki pitää pienen tauon, eli puhelin pitää pari pientä taukoa, ennen kuin soittaa omaan numeroon. Nyt vain valitsen kaverin numeron ja avot, homma toimii kuin junan vessa.
Ja puhelun jälkeen siirron saa pois ##002#, joka on pikavalinnassa. Tällä säästää pitkän pennin.. :)
Tuo *61** soitonsiirto on siirto jos ei vastaa jolloin puhelin soi vaikka unohtaisit poistaa soitonsiirron puhelun jälkeen. Muutkin toimii esim *21** jne... - teree
joo jos sama jatkuu se on operaattorin loppu
ei ne pitkään katso tuota menoa
se on vain niin et kun nyt ovat TARKALLA KAIKKI
OPERAATTORIT JA TOISIA TIPPUU JA TÄMÄ PAHALTA NÄYTTÄÄ - acn-vihaaja
nyt tuli taas ylisuuri lasku acn:ltä! ennen oli radiolinjan liittymä, silloin oli puhelut ja tekstarit kalliimpia, mut kappas, kuukausilasku on noussu liittymänvaihdon jälkeen 25 eurol! miten helvetis tää on mahdollist? acn=perseest. enkä mä todellakaan oo puhunu yhtään sen enempää ku ennen! nyt vaihdoin toiseen liittymään, ja ilmoitin kuluttaja toimistoon tästä acn-jutusta. ne huijaa helvetti
- Pettynyt
Kyllä minäkin sain pettyä. Liittymä oli minulla kaksi kuukautta, eikä laskua ole kuulunut. Saldo ei toiminut, eikä sen puoleen GPRS:kään. Koitin soittaa asiakaspalveluun, mutta linja on mykkä, eikä kukaan vastaa. Lopulta vaihdoin liittymää... Eikä laskua ole vieläkään kuulunut... vaikka ei se kuitenkaan haittaakkaan...:)
- tyhymä
On se perkele ku laskua sai odottaa ja odottaa. Mittään ei kuuluna vaikka yritin soitella, mutta asiakaspalvelu mykkä.
No sitte se myrkyn lykkäs, kun yhenäkkiä puhelin meni mykäksi. Olivat katkasseet yhteyden. Perkeleen perkele. Asiakaspalveluun en saanu yhteyttä. Lopulta sitten tuli lasku joltain perintätoimistolta ja siihen oli lisätty 80 euron perimismaksu. Että tällasta. Paskaa koko touhu, hullu olin kun menin halpaan. - petetty
tyhymä kirjoitti:
On se perkele ku laskua sai odottaa ja odottaa. Mittään ei kuuluna vaikka yritin soitella, mutta asiakaspalvelu mykkä.
No sitte se myrkyn lykkäs, kun yhenäkkiä puhelin meni mykäksi. Olivat katkasseet yhteyden. Perkeleen perkele. Asiakaspalveluun en saanu yhteyttä. Lopulta sitten tuli lasku joltain perintätoimistolta ja siihen oli lisätty 80 euron perimismaksu. Että tällasta. Paskaa koko touhu, hullu olin kun menin halpaan.....perittiin suoraveloituksella eräpäivän
jälkeen vaikka olin jo sen maksanut manuaalisesti
rahnoja ei oo palautettu. PERKELEEN PERKELE!!! - PuskaJussi
petetty kirjoitti:
....perittiin suoraveloituksella eräpäivän
jälkeen vaikka olin jo sen maksanut manuaalisesti
rahnoja ei oo palautettu. PERKELEEN PERKELE!!!kun kahteen kertaan maksusi maksat - liikaa rahaa? Lähetä mulle ylimääräiset...kaikenmaailman toheloita sitä onkin...*huoh*
PuskaJussi
- Teppo
En tiiä joko joku on kerinny asian kertomaan, mutta kerronpahan kuitenkin, että puheluissa on aikakatkaisu, mikäli ei linjalla kulje ääntä. Ainakin mulle on niin opetettu...
- tim
tuli tänään -9 euron lasku. saan siis varmaan tilille 9euroo. heheee
- Neljän lapsen isä
Eli eilen sain ACN:n laskun ja minun laskuni maksoi 3.8snt/min (puhetta 2h12min) ja vaimolla 4.7snt/min(puhetta 3h13min)..eli hän oli soittanut hiukan enemmän muihinkin liittymiin kuin minä. Ei paha hinta ja meillä on kaikenkaikiaan 5 ACN-liittymää. Ainoa kupru heidän puoleltaan on ollut karhu laskusta, jonka eräpäiväkin oli vasta tulevaisuudessa, mutta annetaan anteeksi, tekevälle sattuu. Roskakorikin on keksitty.
Neljän lapsen isä- vaihdoin
Niin tein minäkin (kun asiakas palvelu niin sanoi)ja sitten otti perintätoimisto yhteyttä. Kas olivat arponeet uuden päivämäärän perintä taholle. Nyt sitten maksetaan 80 perintä toimistolle heidän palveluista laskun lisäksi.
Jännä kuvio, että asiakaspalvelu kehottaa hävittämään sen ainoa paperin millä todistaisin laskun olleen virheellinen. - Patrick
Hyvä neljän lapsen isä. Vaihda nyt ihmeessä jo sitä liittymää j alopeta rahojesi maksaminen jollekin amerikkaileselle verkostomarkkinointifirmalle. Tällaisten firmojen ja pörssin vertaaminen on naurettavaa. Omasta mielestäni verkostomarkkinointi on rikkollisuuteen verrattavissa tai ainakin jonkinnäköisellä tuotteella laillistettua ketjukirjepuuhastelua. Joka tapauksessa rahat virtaavat pyramidin huipulla oleville pomoille ja paskatyön tekevät usein tietämättömät edustajat jotka siinä ohessa sitten pistävä ihmissuhteensa kuralle. Jos haluat tukea tätä toimintaa muutaman euron säästön perusteella niin siitä vaan. Itse en hommaan lähtisi mukaan edes silloin jos puhelut todellakin olisivat puolet halvempia ja homma toimisi, mutta kun näinkään ei tämän palstan perusteella taida olla.
- Entinen ACN
ACN:ltä laskut tulivat eräpäivän jälkeen ja maksumuistutuksia laskuista, jotka selvityksen jälkeen olivat jostakin toisesta liittymästä. Se oli liikaa, vaihdoin heti liittymää. Tosi ihme porukkaa nuo ACN-läiset.
- mie
sain laskun "ilmaisista" puheluista, pyysin korjausta siihen ja he lupasivat sen. ei kuulunut, sain muistutuksen, olin taas yhteydessä asiakaspalveluun jossa sanottiin että uudet korjatut laskut tulee... tuli maksumuistutus..nyt siirsin homman hoidon lakimiehelle, tapelkoot viisaammat!
- Jaa-a
Acn-asiakaspalvelussa puhutaan suomea. Ja tarjosivat edullisen liittymänkin. Todella halpa muihin operaattoreihin verrattuna. Alkaa suomessakin pikku hiljaa hintakilpailu kiristyä gsm-puheluiden hinnoittelussa. Johon tuo oli jo aikakin.
- kale
ACN asiakaspalvelusta ei liittymiä tarjoilla vaan niitä saa vaan niiltä edustajilta. Sitäpaitsi se on kalleimpia liittymiä mitä Suomesta saa. Hintakilpailun kiristyessä päästään onneksi näistä virheellisillä laskuilla huijaavista operaattoreista kuten ACN eroon.
- Neljän lapsen isä
kale kirjoitti:
ACN asiakaspalvelusta ei liittymiä tarjoilla vaan niitä saa vaan niiltä edustajilta. Sitäpaitsi se on kalleimpia liittymiä mitä Suomesta saa. Hintakilpailun kiristyessä päästään onneksi näistä virheellisillä laskuilla huijaavista operaattoreista kuten ACN eroon.
enkä ymmärrä miten voi olla kallista. Tyttö (19v.) oli puhunut liki kahdeksan (8!) tuntia puhelimessa ja laskua tuli kokonaista 10.66e !!! Minuuttitaksaksi tuli 2snt/minuutti. MIten tuo voi olla kallista kenenkään mielestä? *Että se siitä kalliista*luojan kiitos meillä on edes acn - soneran aikana piti hampaita kiristellen maksella jälkikasvun laskuja... mitään saldorajoja emme ole edes harkinneet.
- Siirtäjä
enkä ymmärrä miten voi olla kallista. Tyttö (19v.) oli puhunut liki kahdeksan (8!) tuntia puhelimessa ja laskua tuli kokonaista 10.66e !!! Minuuttitaksaksi tuli 2snt/minuutti. MIten tuo voi olla kallista kenenkään mielestä? *Että se siitä kalliista*luojan kiitos meillä on edes acn - soneran aikana piti hampaita kiristellen maksella jälkikasvun laskuja... mitään saldorajoja emme ole edes harkinneet.
Saldorajaa ei ACN:n taida lupauksista huolimatta saada.
Ja Soneran "kalliita" hintoja manaaville, toteampa nyt sadannen kerran tällä pastalla: Euroopan halvimmat kännykäpuhelut olivat jo ennen ACN:n aloittamista Tanskan ohella Suomessa. - yllätys
"Acn-asiakaspalvelussa puhutaan suomea."
Oho, niin taitavat muidenkin asiakaspalveluissa? Ihmeellistä, jos joutuu suomenkielistä palvelua pitämään lukseksena. Senhän pitäisi olla täysin itsestäänselvää.
"Ja tarjosivat edullisen liittymänkin."
Aikamuoto oikein, nythän ne kilpailevat vain Suomen kalleimmasta liittymästä hyvällä menestyksellä.
"Todella halpa muihin operaattoreihin verrattuna."
Mitä näistä kolmesta vaihtoehdosta suosittelisit? Ehkä sitä 13€/kk, jossa illalla saa minuuttimaksuttomia puheluita?
"Alkaa suomessakin pikku hiljaa hintakilpailu kiristyä gsm-puheluiden hinnoittelussa. Johon tuo oli jo aikakin."
Kyllä, se numeronsiirtouudistus oli hyvä asia. Operaattorit ennakoivat tuon hyvin ja pudottivat hintoja jo etukäteen. Vähenivät huomattavasti liittymän avausmaksujen kysyntä ja saivat monet mukavia kylkiäisiä liittymiä ottaessaan. Ovathan nuo hinnat jo vuosia laskusuunnassa olleet, mutta viime kesän lopulla alkanut kilpailu oli ihan tervetullutta. - kerpele
No helvetti, mä pistin jopa eukolle saldorajan. Turha jorina puhelimessa on tuomittavaa.
- Tattu
No, eihän se ole ollenkaan halpa verrattuna muihin. Tietysti, jos soitat vain muille , joilla on acn. Meillä tuli laskut vasta eräpäivän jälkeen ja totesin, että omapahan oli tyhmyyteni, kun kokeilin. Vaihdoin.
- make
Acn:nää ei voi onneks kytkee pankin suoravelotukseen...
- Nipsu
juu niinpä.. en ole tehnyt mitään sopimusta mutta ilmoittivat jo aikaisemmassa laskussa että sellainen olisin.. laskua ei voi maksaa ja 10 viikkoa olen odottanut että laskutuksesta voitaisiin soittaa ja korjata asia.. aika hidasta..
- Iso Lasku
Tänään tuli itsellenikin ACN-lasku. Ollut kuukauden nyt käytössä. Lasku oli 75e!!! Ja aivan järjettömän suuri, en tosiaankaan ole omasta mielestäni soitellut niin paljoa. Ja suurin osa puheluista on vielä toiseen ACN-liittymään, koska se otettiinkin sitä varten että säästää laskuissa koska puhun tämän hlön kanssa paljon puhelimessa!
Miten tämä on mahdollista?- peeppi
Kyllä siihen muutama tarkistus keino on.. voit soittaa aspalveluun ja tarkastaa vaikka joka numeron sieltä.. toinen on että pyydät lähettään pikana erittelyn esim. sähköpostiin "toimi ainakin kerran" tai tilata erittelyn kotiin, toki maksaa jotain, mutta jos oot oikeessa niin suosittelen.
PS. tyttö ystävällä oli 1416min/puheluita.. hinta 8,72= minuutti hinta 0,006 cent/min.. Onko halpaa? ja on muuten lasku tallessa jos epäilyttää. - 6 pack
meillä on kuusihenk. perhe ja kaikille otettiin acn:t.nyt tuli ekat laskut jotka oli yhteensä 143,00 euroa.ei ole halpaa..miten tästä liittymästä pääsee eroon?pitääkö lähteä haulikon kanssa virossa käymään..
- laskusta
6 pack kirjoitti:
meillä on kuusihenk. perhe ja kaikille otettiin acn:t.nyt tuli ekat laskut jotka oli yhteensä 143,00 euroa.ei ole halpaa..miten tästä liittymästä pääsee eroon?pitääkö lähteä haulikon kanssa virossa käymään..
soittakaa itsekukin sinne aspaan, kerrotte olevanne tyytymättömiä laskuunne, pyydätte uuden tarkistetun laskun ja siinä mukana puheluerittelyn, joka riitatilanteissa kuuluu olla ilmainen. Ja sanotte sen ääneen. Älkää hyväksykö hyvitystä vaan nimenomaan tarkistettu lasku. Ja pyytäkää jatkoon kuukausittainen laskuerittely, siitä näkee kaiken. En itse pidä 143 euroa liian suurena kuudelle hengelle, mutta mikäli puhelinkäyttäytyminen ei ole olennaisesti muuttunut ja laskut ennen ovat olleet lähestulkoon samaa luokkaa, tämä on ehdottomasti reklamaation paikka, ellet saa sitä näin onnistumaan edustajasi tai hänen ylälinjansa ovat mielestäni velvollisia auttamaan. Muista kuitenkin, jos laskusi on ensimmäinen se on yli kuukaudelta, saattaa olla jopa kahdelta kuukaudelta, silloin yhteenlasketun summan ymmärtää paremmin.
- Peteboy
Tuo on tuttua tekstiä, meille vastaavanlainen ylisuuri lasku. Soitto ACN:n asiakaspalveluun auttoi. Tarkistivat koneelta ja totesivat että tullut "vahingossa" väärä lasku. Lupasivat lähettää uuden tilalle. Eli se meni hyvin.
Toinen vastaava tapahtui toiselle liittymälleni, olivat "vahingossa" laittaneet yhden kuukauden liittymämaksun kahteen kertaan (Eli vanhassa laskussa oli huhtikuu ja nykyisessä uudemman kerran). Soitin asiakaspalveluun ja sieltä sanottiin että maksaa lasku kokonaan ja hyvitetään sitten seuraavassa. Ilmoitin ettei käy, joko uusi lasku tai sitten vähennän omatoimisesti ylimääräisen summan. ALkuun tuntui ettei onnistu mutta kun tarpeeksi jankkasin asiasta niin tyttö sanoi että vähennä se summa nykyisestä laskusta.
meillä käytössä kihlatun kanssa kahdet liittymät, eli kummallakin acn:t joihin ohjelmoitu vain acn:n numerot, sekä lisänä saunalahden liittymät joilla soitetaan muihin liittymiin.
Vaatii tieten useamman puhelimen mutta kaikkein selvin kun käyttää ACN liittymää.
- peteboy
Elikkästä jos vain mahdollista niin kannattaa hommata jokin toinen liittymä ja toimiva halpa puhelin.
ACN:n hyöty on suurimmillaan juuri silloin jos puhuu tiettyjen henkilöiden (joilla myös acn) kanssa.
Muutoin acn ei todellakaan ole edullisin, eikä nykyisten laskutussekoilujen kanssa edes luotettava.
Tässä tietenkin tulee ylimääräisiä kuluja kun joutuu maksamaan kahdet kuukausimaksut, mutta eihän acn liittymää kannate edes hommata jos ei puhu paljon toisen acn:n omistavan kanssa.- puhelu
toinen vaihtoehto on ottaa kuukausittainen puheluerittely, joka maksaa 1,75. Itselläni 286 kpl soittoja, vajaa 24 tuntia, 9 tekstaria, euroissa yhteensä 43,03. Ja joka ainoa löytyi erittelystä sentilleen. Miehellä oli myös gprs-palvelua ruhtinaalliset 50 senttiä. Ja olihan tuo mennyt soittelemaan 118-palveluun kaksi soittoa, todistettavasti, mustaa valkoisella kellonaikoineen. Myönsikin vielä. Toinen niistä oli tasan minuutin ja maksoi 1,63. Näistä voi joissain perheissä saada jopa makeat riidat aikaiseksi eikä tarvitse operaattorille kiukkuansa purkaa.
- Knirppu
Pitipä vaan sanoa, että meidän perheellä on ollut acn liittymät siitä asti ku ne tuli Suomeen, ja hyvin on kaikki toiminut.Puhelinlaskut on tippunut puoleen tai alle, koska tyttöni ja poikani laskut ovat olleet pelkkiä kuukausimaksuja... kaikilla kavereilla äiti ja isi on acn:nät.Olen tyytyväinen.Olen kyllä maksanut kaikki laskut ajallaan,niin sillon ainaki toimii.
- Hannu
Knirppu kirjoitti:
Pitipä vaan sanoa, että meidän perheellä on ollut acn liittymät siitä asti ku ne tuli Suomeen, ja hyvin on kaikki toiminut.Puhelinlaskut on tippunut puoleen tai alle, koska tyttöni ja poikani laskut ovat olleet pelkkiä kuukausimaksuja... kaikilla kavereilla äiti ja isi on acn:nät.Olen tyytyväinen.Olen kyllä maksanut kaikki laskut ajallaan,niin sillon ainaki toimii.
Sain jännityksellä odotetun 2 ACN-liittymän huhti- toukokuun laskun. Puheluja oli 584min ja tekstiviestejä oli 43kpl,laskun loppusumma kk-maksuineen oli 27.61 euroa eli 4.73 centtiä/min.ON HALPA.
- neppi
Knirppu kirjoitti:
Joo, on tosiaan käyny hyvä tuuri jos kaikki on noin mielettömän hyvin sujunut! Olet ilmeisesti edustaja, yleensä kehuja ei muilta tule!
- soitot
118:n hinnasto oli hieman epäselvä, mutta 020202 löytyi aika selvää tekstiä. 0,82 per puhelu 0,49 minuutti, illalla 0,98. Tähän lisätään matkapuhelumaksu(mpm). Edelleenyhdistäminen kertaluontoisena 0,49 mpm. lisäksi peritään numerosta riippuen joko kaukopuhelu-,matkapuhelu-,tai palvelunumeromaksu. Yhdistämistä ei laskuteta,mikäli ei vastata. Tuokaan ei täysin selventänyt, mutta käsittääkseni maksoit yhdistetystä numerosta kaksinkertaisen mpm:n,vaikka se olisi ollut ACN. Ja mikäli soitit palvelunumeroon(010,020,030 etc.),puhelu olisi ollut vieläkin kalliimpi. Ilman yhdistämistä soitto 118:n maksaa 1,63, jos soitto on tasan minuutin. Heidän hinnoittelunsa on taas paljolti operaattorikohtaista, ja ACN:n yksityiskohtaisia tietoja en sieltä löytänyt(kuten ei ollut monen muunkaan uuden operaattorin)Kyseinen soitto olisi maksanut saman mistä tahansa liittymästä, eikö totta?
- pgg
pgg huijaa myös sain 195,99 laskun vaikka
puhiu vain vahan aikaa - Acn Vihaaja
Mä vihaan acnnää. Myyn soneran liittymiä ja joka toinen päivä tulee joku valittamaan että acn on lähettäny jonku törkeen ison laskun niille. Mul oli itellä acn n. kuukauden verran ja ne kusipäät kehtas lähettää mulle sielt 120 euron laskun. Mä vaan ihmettelen sitä et miten ihmeessä oon voinu puhuu niin paljon ku sillon ku mul oli dna paska liittymä niin mun puhelinlasku oli jotain 80e kuukaudessa ja siin oli vitun kalliit dna vakio hinnat.. ja acnnällä mä soitin tosi paljon acnnään. Mä luulen et acn menee konkkaan ja se on ihan oikeen tollasille. Kusettajia täynnä koko firma.
- Oskari
Ottakaa Saunalahden AQUA-liittymä niin ei tartte miettiä enään. 1 snt/min ja 6 snt/sms ja mikä parasta niin soittaessa ulkomaille tulee aina halvin etunumero automaattisesti. usa 5 snt, ruotsi 8 snt, viro 22 snt ja saksa 33 snt minuutti. LOISTAVAA JUTTELUA!
- Äläpä kerro enempää
Oskari kirjoitti:
Ottakaa Saunalahden AQUA-liittymä niin ei tartte miettiä enään. 1 snt/min ja 6 snt/sms ja mikä parasta niin soittaessa ulkomaille tulee aina halvin etunumero automaattisesti. usa 5 snt, ruotsi 8 snt, viro 22 snt ja saksa 33 snt minuutti. LOISTAVAA JUTTELUA!
Kuinka moni teistä saa provikat tästäkin ajasta jonka vietätte tällä palstalla haukkumalla kilpailijoiden toimintaa? ACN todella on vitun paska, mutta enpä menis luottamaan teihin muihin sen enempää.
- knight
Äläpä kerro enempää kirjoitti:
Kuinka moni teistä saa provikat tästäkin ajasta jonka vietätte tällä palstalla haukkumalla kilpailijoiden toimintaa? ACN todella on vitun paska, mutta enpä menis luottamaan teihin muihin sen enempää.
Kyllä Acn pelaa ihan hyvin kun käytätte sitä oikein,eli ei mitään soitonsiirto kikkailuja.Soiton siirto ilmainen,mut itse puhuttu aika veloitetaan normaalisti ja sen maksat sinä itse.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192146Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi402045Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä181920Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461357- 731297
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56772Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32678- 50676