Hei,
olen vakavasti harkinnut kohotusta alakasvoihin: neliönmutoinen alaosa leukapoimujen vuoksi sekä helttaa leuan alla. Voisitteko jo leikkauksen läpikäyneet kommentoida tilannetta teidän näkökulmasta eli miten koitte leikkauksen ja kuinka tyytyväisiä olette tilanteeseen nyt (kauanko aikaa leikkauksesta ?).
Pelottaa koko leikkaus mutten kuitenkaan saa ajatusta pois mielestä. Kommenteista kiitollinen!
Kasvojenkohotus
6
698
Vastaukset
- Nuorentunut
keskikasvon kohotus leikkaus reilut puoli vuotta sitten.Lopputulos on huikea,olen huomattavasti nuoremman ja paremman näköinen.Kyllähän kaikki kasvojen kohotukset saavat aikaan suuren parannuksen ulkonäössä.Jos asia vaivaa sinua,niin päivä päivältä se vaivaa yhä enemmän.Nyt vaan jonkun kasvoleikkauksista kiinnostuneen
plastikon puheille.Minulle leikkauksen teki Tatu Tarkka.- Myös kiinnostunut
Minkä ikäinen olet? Kestikö toipuminen kauan? Erityisesti milloin olit ns. esittelykunnossa?
Paljonko tuli maksamaan? - 12+1
Myös kiinnostunut kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Kestikö toipuminen kauan? Erityisesti milloin olit ns. esittelykunnossa?
Paljonko tuli maksamaan?Olen 59 v. mies.Mulle tehtiin keskikasvojen kohotuksen lisäksi myös yläluomileikkaus.N. 3 viikon kuluttua aloin olla jo esiintymiskunnossa.Kyllä on kiva huomata,kun kauppojen kassoilla teititellään minun ikäisiäni ihmisiä,mutta minua sinutellaan.Nykyisin näytän n.45-50 vuotiaalta.Naisten katseet on lisääntyneet huomattavasti ja katselijoitten ikä on myös nuorentunut.En halua tässsä itseäni kehua,vaan sitä,että leikkaus kannatti.Niin,ja siis leikauksen teki Tatu Tarkka Hämeenlinnan Mehiläisessä ja hinta loi 3080Euroa.
- Hamsteri
Mies 59 v. Oletko edellen iloissasi ja tyytyväinen nurtumiseesi? Lookiisi ?Tunnetko myös sisäisesti nurtuneesi, vai iloitsetko tuon vastakkaisen sukupuolen nuorten ihailevista katseiesta? Joko on arvet parantuneet ja huomaatkos niitä itse, kun osaat oikeasta paikasta tarkkailla? Kiristääkö mistään? Miten tuollainnen toimenpide jälkitarkastetaan?
Minullakin olisi korjattavaa ja kiristettävää, mutta kun olen arka ja inhoan noita hetkellisä haittoja niin en ole uskaltautunut noihin. Kannustatko? - Ei kaduta
Olen 56vee nainen ja minulle tehtiin keskikasvojenkohotus Marraskuu 2010. Tulos oli todella ylittänyt odotukseni. Kasvot ovat nuortuneet ja posket kaventuneet ja todella ruttuinen kaula on jälleen sileä. tehtiin paikallispuudutuksessa ja yksi yö sairaalassa. kipuja ei ollut yhtään ja turvotusta tuskin laimjaan tai sitten se oli niin tasaisesti ettei kukaan huomannut mitään. Hieman kellertävää mustelmaa mutta peittyi tosi hyvin kevyellä meikkivoiteella. Ennenkuin tikui otettiin pois olin jo käynyt kaupassa. hiekset peittivät tikit. Hieman tunnottomuutta tuntuu vielä poskipäissä kun painaa mutta muuten ei ole enää mitään tuntemuksia ja jos hiukset vedän taaksepäin niin arvet peittyy täyysin meikillä. Hinta taisi olla siinä 5300 paikkeilla ja oli kyllä kaiken arvoinen. se mitä tästä vois negatiivistä sanoa on se etten menyt aikaisemmin vaan kokeilin josvaikka minkälaisia hoitoja ja kaikki rahat ihan turhaan. Tietenkin toipuminen on hyvin yksilöllistä, mutta olin ottanut asioista selvää ja varautunut monen viikon meikkiin ym peittäviin juttuihin. Myös tunnottomuus oli tiedossa joten sekään ei tullut yllätylsenä. Nyt kaikki vaan ihmettelee että miksi minussa ei näy vanhenemisen merkkejä. Niin, miksikä ei....))))) Minut leikkasi Peter Lilius
- kumma2
MIten keskikasvojen kohotus voi kaulassa vaikuttaa? Kohotushan tehdään silmänalusista nenänpieleen asti. Ei siis mennä edes leukaan asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5024012Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152996Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2792218Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4582081Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841394- 1571313
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631198- 811085
- 611079
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411048