Toimeentulotuen maksupäivä kuunvaihteessa Helsingissä?

tuensaaja-hki

Jos päätös on olemassa usealle kuukaudelle, niin minä päivänä toimeentulotuki maksetaan kuun vaihteessa- viimeinen päivä vai ensimmäinen päivä? Eli tuleeko rahaa nyt Uuden Vuoden aattona vai 3. päivä tammikuuta?

8

1662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9

      On kahta tapaa. Joko könttäsummana ensimmäisen tukikuukauden aikana kuun alussa, tai joka kuukausi kuukauden alussa. Riippuu paljon sossulasta. Joillakin sossuloilla on tietokoneellistettu automaattinen maksatusjärjestelmä, ja joissain sossuloissa pelataan käsipelissä tietokoneen avulla.

    • Itelleni on aina tullut kuukauden alussa, eli nyt tulee 3pv.

      • Näin meillä

        Stadissa fattan rahat tulee aina kuun viimeinen päivä eli tammikuun rahat tuli eilen. Tosin näkyvät tilillä joskus 10-11 aikaan aamulla, kelarahat tulee jo aamuyöllä.


    • nretsza

      Mulla lukee nuo maksupäivät päätöksessä. Päätös on joulu-helmikuulle ja päivät on 1.12. , 3.1 ja 1.2. Mutta onkohan tuo ihan oikein kun joka kuulle on sama summa. Eikös tuo toimeentulotukinormi nouse vuoden alussa? Mutta niin taitaa työmarkkinatukikin nousta.

      • Paljon se nousee?


      • :)..................
        marianne_25 kirjoitti:

        Paljon se nousee?

        Yksinasuvan toimeentulotuki nousee ruhtunaalliset 1,66€/kk


      • 11+14
        :).................. kirjoitti:

        Yksinasuvan toimeentulotuki nousee ruhtunaalliset 1,66€/kk

        siis ruhtinaalliset :)


      • Jälkeenjäänyt tuki
        :).................. kirjoitti:

        Yksinasuvan toimeentulotuki nousee ruhtunaalliset 1,66€/kk

        Pitäisi nousta ainakin 75€/kk tuollaisen "haistapaska" korotuksen sijaan :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      506
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe