täällä! Alakertaan ei kuulu lainkaan mut sitten kun tulee yläkertaan niin jonkin verran kuuluu, mutta ei niin että Tiiperoinen pelkäisi, ainakaan vielä...
Äsken tuli radiosta hauska biisi mutta en tiedä satavarmaksi kuka sen laulaa. Ääni kuulosti frederikille ja siin laulussa laulettiin näin: Terve olla jokainen voi mä sanoin terve...ja sitten jotain että olla iloisesti nuori!! =))))))))))
Tuo oli vaan niin huvittava biisi ja haluisin kuulla sen uudestaan, joten tietääks kukaan tuota ja mikä sen biisin nimi on?? =))))))))))))))))))))))))
Kovan on jo pauke
19
413
Vastaukset
- Virtuaalikoneistaja
paukkuu täälläkin, voikohan paljon turhenpaan rahaa laittaa kuin nuo ilotulitteet?
- Myy-Pikkuinen
kyllä turhempaa laittaa. Menen minä kuitenkin kokeileen miten saan ilotulitteet kuvattua. =))))
- kuulovammainen????
Siis on kova pauke vai jos menee yläkertaan, niin kuuluu JONKINVERRAN ???????
Pikkaisen ristiriitaista hei.
Harrastatko useinkin tuollaista liiottelua vai tuleeko se ihan luonnostaan ???????????????
Joko kuuluu kovaa tai ei kuulu.
Sun tapauksesasi siis ei kuulu..................- Myy-Pikkuinen
ulkona tietysti se pauke on kun kerran ilotulitteita tarkoitan. Alakertaan ei kuulu (johtuu varmaan siitä kun on radio päällä), mut yläkertaan kun tulen koneelle niin kuuluu selvästi. Ja kun menen ulos röökille niin siellä se vasta pauke onkin. Ymmärsitkö nyt, vai harrastatko useinkin olleen ääliö??
Mut tiedätkö sinä tuota hassun hauskaa biisiä?? ..olla iloisesti nuori, terve olla sinäkin voit...ym oli niis sanoissa... - kuulovammainen
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
ulkona tietysti se pauke on kun kerran ilotulitteita tarkoitan. Alakertaan ei kuulu (johtuu varmaan siitä kun on radio päällä), mut yläkertaan kun tulen koneelle niin kuuluu selvästi. Ja kun menen ulos röökille niin siellä se vasta pauke onkin. Ymmärsitkö nyt, vai harrastatko useinkin olleen ääliö??
Mut tiedätkö sinä tuota hassun hauskaa biisiä?? ..olla iloisesti nuori, terve olla sinäkin voit...ym oli niis sanoissa...Ihan turhaa siinä väännät, jos et osaa alunperin kirjoittaa artikuloiden oikein.
- Myy-Pikkuinen
kuulovammainen kirjoitti:
Ihan turhaa siinä väännät, jos et osaa alunperin kirjoittaa artikuloiden oikein.
kun tänne yläkertaan kuuluu ihan pieni pauke! =)))))))))))))))
- Virtuaalikoneistaja
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
kun tänne yläkertaan kuuluu ihan pieni pauke! =)))))))))))))))
on yltiöyksinkertainen käkätti laahustamassa sinun perässäsi :))))))))))))))))
- kuulovammainen
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
on yltiöyksinkertainen käkätti laahustamassa sinun perässäsi :))))))))))))))))
Ei ole yksinkertainen eikä varsinkaan yltiö......eikä juokse perässä.
Naurattaa vain, kun itse on suuna päänä joka paikassa eikä itse sitten osaa olla liioittelematta.........pakkohan siihen oli takertua.........kun tuli tilaisuus......
Mitäss sinä perässä kommentoit, kun asia ei liippaa mitenkään sinua?
Kaipasitko vain huomiota???????
No, nyt sait...... - artigulaatzioon
Naurattaa vain, kun itse on suuna päänä joka paikassa eikä itse sitten osaa olla liioittelematta.........pakkohan siihen oli takertua.........kun tuli tilaisuus......
No, nyt sait......mix sul o nuin pitkä nicci,eix nicin loppu osa olis riittänt siulle
- Virtuaalikoneistaja
No, nyt sait......Mitäs liioittelua tuossa Myyn viestissä oli, epäiletkö ettei täällä Hämeenlinnassa paukkunut, epäiletkö että paukut täällä olivat hiljaisempia kuin muualla?
Täälläkin paukkuu aikalailla. Turjake ei piittaa paukkeesta, se ensin yritti ehdottaa että pitäis päästä katsomaan missä ja mikä paukkuu mutta nyt nukkuu tossa mun jaloissa.
Se on Tapani Kansan biisi, Laulumme soi, ei löydy näköjään tuubista vaan on poistettu.Kansan oma käännös YMCA biisistä.- Myy-Pikkuinen
Kiitoksia tiedosta, harmi kun sitä biisiä ei tuubista löydy, siinä oli vaan niin kornin hauskat sanat. =))))))
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Kiitoksia tiedosta, harmi kun sitä biisiä ei tuubista löydy, siinä oli vaan niin kornin hauskat sanat. =))))))
Tapani Kansalla on muitakin aika hassuja biisejä, ja on vielä tehnyt ne ihan vakavissaan.
Voi kun löytyis edes joku versio tosta, se on hupaisa.- Myy-Pikkuinen
Haukullinen kirjoitti:
Tapani Kansalla on muitakin aika hassuja biisejä, ja on vielä tehnyt ne ihan vakavissaan.
Voi kun löytyis edes joku versio tosta, se on hupaisa.biisi ollut kiva kuulla! =)))
- 7+4
Puhdas omatunto on paras päänalunen, tiesitkö?
- neiti aika
7+4 kirjoitti:
Puhdas omatunto on paras päänalunen, tiesitkö?
kello 5.28 ei ole enää yötä, vaan aamu varhainen . Tiesitkö sen???
Jos et, niin nyt tiedät.
- Ihana ilma ulkona
Ulkoiltiin juur useampi tunti ja nyt tultiin sisälle kun saatiin roihut pihalle palamaan.
Eipä nuo papateista välittäneet, mutta sit kun tuli joku yksittäinen jysäys, niin sitte monta silmäparia tuijotti meitä, mutta ei sen kummempaa.
Ihana ilma, oltiin pitkällä kävelyllä ja silloin heti kuuden jälkeen oli aikamoiset jytinät ympäri maisemaa, mutta se kesti aikansa eikä enää itseasiassa tuntiin ole kuulunut mitään. Ja rakkaat ovat kaikki rauhaisasti kuka missäkin pitkin pituuttaan:)) Tääläkin alko heti kuudelta paukkumaan, ja tasaistatahtia paukkuu kokoajan, onneksi eivät ihan nurkalla paukuttele...
- Myy-Pikkuinen
älämöly vaan kiihtyy ja jätän kuvaamisen väliin, on koirat sen verran levottomia niin olen niiden seurana koska kohta jysähtelee ja kunnolla. Onneks tässä ei nyt ihan nurilla niitä ammuskella vaan pikkasen kauempana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742487Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841695Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211153Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886