Kännykän koristelu ja maalaaminen

selleri-siili

Hei!
Mitä maalia kannattaa käyttää kännykän kuorien koristeluun?Noita tarroja jo kokeilin ja ne menivät niin helposti rikki,että en niitä toiste halua ostaa.Miksi ei missään myydä kännykän kuoria?

9

3458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maalari..

      Tuo on tavallista, että maalamalla ne huonommaksi tulee.

      Kännykän kuoria on osteltu Tallinnan sataman läheisyyden kaupoista.
      Maaliksi muoviin tartuntapohjamaali, väriksi automaali ja autolakka pintaan.
      Työvälineeksi miniruisku.

      Noille kertyy jo hintaa, että lie edullisempi ostaa uusi kännykkä.

    • Nämä maalit mitä käytetään Warhammer lelujen maalaamiseen. Päälle jokin epoxy-lakka. Hyviä spraylakkoja myös löytyy.

    • Kr01so0s

      Maalin kanssa en kyllä uskaltaisi alkaa läträämään, sitä ei sitten mikään takuu korvaa jos laite hajoaa. Onhan näitä helpompiakin tapoja nykyään, kuten tämä http://designskins.fi/

    • .............

      akryylimaali

    • heeeeeeeey

      Itselläni on Samsung Galaxy S Plus, ja ajattelin ostaa tähän suojakuoren, johon voisin liimailla erilaisia timantteja sun muita koristeita. Se ei ole silloin niin vaarallista, jos menee pieleen, koska se ei ole osa puhelinta vaan erillinen kuori:)

    • entäsjos

      Entäs silikonikuoret?

    • huopikas_kas

      En tekisi itse. Tilaisin itse vaikka http://www.designskins.fi - kaupasta jossa voi kyl kans ite suunnitella kuoret, mut ne onki tehty kestämään eikä mikää ite maalatut kestä :D

    • No paint, no game.

      Olen maalannut varmaan 10 kännykän kuorta ja muuta, ja käyttänyt siihen pensseleitä ja kynäruiskua. Ei maaleista aina tiedä enkä ole koskaan kunnolla jaksanut perehtyä mitä kuuluu pistää mihinkin. Nyrkkisääntönä olen pitänyt että vesiohenteisia tauluhommiin ja myrkkyohenteisia käyttöesinehommiin, vaikka ei tämäkään ehkä pidä täysin paikkaansa. Sen opin viimeksi että kultamaalin päällä ei meinaa pysyä maalit.

      Yleensä olen pistänyt niitä pienoismallimaaleja mitä marketin askarteluosastolta löytyy, ja joku lakka päälle. Sitäkin löytyy niissä pikkupurkeissa. 2-komponenttilakka kestää varmimmin mutta sitä on vaikeasti ja kalliilla saatavilla ja se ei säily varastossa kovin kauaa. Tänään ostin akryylilakka-spraypullon. Maksoi tuplasti enemmän kuin normaali joten tästä vain päättelin että ehkä se on hyvää. Tai sit ei, mutta sillä mennään.

      Ei kaikkea tarvitse tietää etukäteen! Ellei sitten myyntiin tee. Yksi vaihtoehto on tehdä maalaukset itse ja kysyä vetäisikö joku ammattimaalaamo siihen kunnon lakan kohtuuhintaan muun lakkauksen ohessa. Siinä tapauksessa suosittelen tekemään teippaukset ym. suojaukset valmiiksi itse ettei maalaamolla mene hermot ja tule liikaa laskua. Niin tai näin mutta kannustan tekemään eikä välittämään noista kieltävistä kommenteista.

    • Anonyymi

      Sprei maali

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      53
      2931
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      542
      2780
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1917
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1905
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1717
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1412
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1186
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1132
    Aihe