Itku pääsee pian, apua..

Sims 3

Ostin Sims 3:n ja siihen lisäosan Iltahuvit. No, kaikki muuten hyvin, mutta kun peli pyytää päivittämään itsensä versioon 1.18. jne., ja päivitys on tehty, tulee ruutuun huomautus, että "Virhe. Käynnistyksen aikana tapahtui virhe. Katso lisätietoja lokista." Ensinnäkin, missä on loki? Toiseksi, tuohon kun painaa OK, niin peli sulkeutuu. Ja muuta ei voi painaa. Mitä ihmettä voi oikein tehdä??? Kiitos kaunis, jos joku osaisi neuvoa hätää kärsivää...

171

9399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlSimhara

      Loki tiedosto löytyy Sims 3 kansiosta (C:/ -> käyttäjät -> tiedostot -> EA -> Sims 3). Siellä on tekstitiedosto nimeltään "Sims3LauncherLogFile". Toinen niin sanottu lokitiedosto on xcpt -tiedosto samassa kansiossa mutta se sisältää vain kesken pelin tapahtuvan kaatumisen tiedot.

      Yksi mitä voit kokeilla on siirtää tuosta samasta kansiosta tiedoston nimeltä "Version.tag" jonnekin muualle, esim. työpöydälle ja kokeilla toimiiko peli sitten. Tuo tiedosto sisältää viimeisimmän peliversiosi tiedot ja peli luo sen uudelleen seuraavan käynnistyksen yhteydessä. Jos ei luo, niin siirrä tiedosto takaisin. Saman voit tehdä samalla myös seuraaville tiedostoille:
      - CASPartCache.package
      - compositorCache.package
      - scriptCache.package
      - simCompositorCache.package


      Jos haluat tietää onko Iltahuvit tosiaan päivittynyt oikeaan versioon, niin voit tarkastaa sen seuraavasta paikasta: C:/ -> Program Files -> EA -> Iltahuvit -> Game -> Bin -> Skuversion. Tuo Skuversion on tekstitiedosto jonka voit avata Notepad ohjelmalla. Avatun skuversion tiedoston ylälaidassa on päivityskoodi.


      Kun asensit Iltahuvit, niin oliko sinulla pelissä modeja ja/tai ladattuja tavaroita ym. (Mods kansio) ja siirsitkö ne/sen muualle asentamisen ajaksi?

      • edelleen epätoivoine

        Kokeilin noita kaikkia, mutta ei toimi vieläkään :( Ja ladattuja tavaroita ei ole , kun ei sekään toimi ^^; Mietin, että voisiko ongelmat johtua siitä, okun on käytössä Windows 7? Hieman epäilen, mutta...


      • AlSimhara
        edelleen epätoivoine kirjoitti:

        Kokeilin noita kaikkia, mutta ei toimi vieläkään :( Ja ladattuja tavaroita ei ole , kun ei sekään toimi ^^; Mietin, että voisiko ongelmat johtua siitä, okun on käytössä Windows 7? Hieman epäilen, mutta...

        Ei johdu W7:sta, vaan tämä on hyvin yleinen ongelma päivityksen jälkeen. EA:n virallisessa foorumissa monet pelaajat tuskailevat saman jutun kanssa. Yritin juuri etsiä sieltä sinulle ratkaisua koska itselläni ei tuota ongelmaa ole koskaan ollut (*koputtaa puuta*) mutta ei oikein löytynyt. Jotkut ovat kokeilleet uudelleen asennusta, toiset pelirekisterin siivoamista, toiset Preferences -tiedoston poistamista (jota omista pelitiedostoistani ei edes löytynyt) ja jne. Toisilla nuo ovat auttaneet, toisilla ei. Helpoin olisi ehkä tuo uudelleen asennus. :-/


      • Mellup
        AlSimhara kirjoitti:

        Ei johdu W7:sta, vaan tämä on hyvin yleinen ongelma päivityksen jälkeen. EA:n virallisessa foorumissa monet pelaajat tuskailevat saman jutun kanssa. Yritin juuri etsiä sieltä sinulle ratkaisua koska itselläni ei tuota ongelmaa ole koskaan ollut (*koputtaa puuta*) mutta ei oikein löytynyt. Jotkut ovat kokeilleet uudelleen asennusta, toiset pelirekisterin siivoamista, toiset Preferences -tiedoston poistamista (jota omista pelitiedostoistani ei edes löytynyt) ja jne. Toisilla nuo ovat auttaneet, toisilla ei. Helpoin olisi ehkä tuo uudelleen asennus. :-/

        Käynnistin pelin pitkästä aikaa, jolloin aukesi ikkuna: "uusia päivityksiä on saatavilla.." asensin ne, ja menin thesims3.com exchange -osioon lataamaan lisää tavaroita ja vaatteita. Painoin "lataa peliin" -nappulaa, jolloin the sims 3:sen käynnistyssovellus ilmoitti: "Sisällön lataamisen aikana tapahtui virhe. Katso lisätietoja lokista." olin paniikissa, koska en tiennyt mitä tehdä. En tiennyt mikä on loki. Kirjoitin googleen vaikka mitä lokista sisällön virheisiin. Löysin tämän keskutelupalstan. AlSimharan neuvoa kuunnellen luin joka sanan tarkasti ja tottelin. (vaikkei ongelmani ollut aivan sama kuin aiheen aloittajalla.. kuitenkin tämä "katso lisätietoja lokista" -kohta oli sama, joten ajattelin sen auttavan myös minua.) En ole mikään nero näiden koneiden kanssa, mutta siirsin "version.tag" -nimisen tiedoston pois kansiosta samaan kansioon, missä "The Sims 3" kansio on. (jonka sisällä version.tag oli.) Painoin uudestaan "Lataa peliin" -nappia, ja se latasi! Toivotaan vain, ettei tule enää samaa ongelmaa. Kiitos paljon AlSimharalle! :)


      • banaani111

        apuuu mul eii oo sitä version.tag tiedostoo


      • APUAaaaaaaaaaaaaa
        AlSimhara kirjoitti:

        Ei johdu W7:sta, vaan tämä on hyvin yleinen ongelma päivityksen jälkeen. EA:n virallisessa foorumissa monet pelaajat tuskailevat saman jutun kanssa. Yritin juuri etsiä sieltä sinulle ratkaisua koska itselläni ei tuota ongelmaa ole koskaan ollut (*koputtaa puuta*) mutta ei oikein löytynyt. Jotkut ovat kokeilleet uudelleen asennusta, toiset pelirekisterin siivoamista, toiset Preferences -tiedoston poistamista (jota omista pelitiedostoistani ei edes löytynyt) ja jne. Toisilla nuo ovat auttaneet, toisilla ei. Helpoin olisi ehkä tuo uudelleen asennus. :-/

        Minulla kävi taas niin päivitisn pelin ja minulla on Iltahuvit lisäosa. Kun yritän käynnistää pelin tulee ilmoitus: The sims 3 peruspelisi ei ole yhteensopiva nykyisen The Sims-lisäosan kanssa. Päivitä peli käynnistyssovelluksen avulla.
        Olen yrittänyt päivittää pelin mutta ei auta, mitä teen? :(


      • P!nk
        APUAaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Minulla kävi taas niin päivitisn pelin ja minulla on Iltahuvit lisäosa. Kun yritän käynnistää pelin tulee ilmoitus: The sims 3 peruspelisi ei ole yhteensopiva nykyisen The Sims-lisäosan kanssa. Päivitä peli käynnistyssovelluksen avulla.
        Olen yrittänyt päivittää pelin mutta ei auta, mitä teen? :(

        Sinun kannattaa ostaa uusi The Sims 3 peruspeli ja kokeilla sitten. Tai asenna se uudestaan poista ensin The Sims 3 peruspeli ja sen jälkeen lataa se uudestaan


      • HereYouGo
        P!nk kirjoitti:

        Sinun kannattaa ostaa uusi The Sims 3 peruspeli ja kokeilla sitten. Tai asenna se uudestaan poista ensin The Sims 3 peruspeli ja sen jälkeen lataa se uudestaan

        Ei todellakaa tartte ostaa. Senku asentaa joko uudestaa ja tarkistaa välissä jokaisen päivityksen tai sit käyttää tota Sims3PatchDownloader -ohjelmaa, joka päivittää joka osan.


      • NYTAPUAAAA!!!

        SAMA ONGELMA MULLA KUN ALOITTAJALLA eikä tuo sinun neuvosi toimi. Olen nyt 2h yrittänyt kaikkea mahdollista ja kuolen kohta koska mikään ei toimi. Olen mennyt ihan sekaisin jo kun menin kansiosta kansioon miljoonan ihmisen neuvomana ja vaikka siirtäisin nuo kansiot työpöydälle, nniin simssiä avatessa tulee vaan: käynnistäessä tapahtui virhe, voit lukea lisää lokista.... niin mistä vit... lokista kun meen lokiin nii siel on vaa jtn ranskaa ja viivoja ja juu mun simssi peli juttuja. Kun pääsen electronic artsin the sims 3 kansioon siel on nää hitsin version.tagit ja kaikki mut kun noudatan siirtämis juttuja ei toimi mitään ei tapahdu nyt oikeesti can anybody help me voiii..... en kestä aivot räjähtää!!!!!!!!!!!!!!!!!! oikeesti itku tulee


      • NYTAPUAAAA!!!2
        NYTAPUAAAA!!! kirjoitti:

        SAMA ONGELMA MULLA KUN ALOITTAJALLA eikä tuo sinun neuvosi toimi. Olen nyt 2h yrittänyt kaikkea mahdollista ja kuolen kohta koska mikään ei toimi. Olen mennyt ihan sekaisin jo kun menin kansiosta kansioon miljoonan ihmisen neuvomana ja vaikka siirtäisin nuo kansiot työpöydälle, nniin simssiä avatessa tulee vaan: käynnistäessä tapahtui virhe, voit lukea lisää lokista.... niin mistä vit... lokista kun meen lokiin nii siel on vaa jtn ranskaa ja viivoja ja juu mun simssi peli juttuja. Kun pääsen electronic artsin the sims 3 kansioon siel on nää hitsin version.tagit ja kaikki mut kun noudatan siirtämis juttuja ei toimi mitään ei tapahdu nyt oikeesti can anybody help me voiii..... en kestä aivot räjähtää!!!!!!!!!!!!!!!!!! oikeesti itku tulee

        JA KUN ONGELMANA VIEL SE ETTÄ SIMS 3 (PERUSPELI) LEVY ON HUKKUNUT NIIN EI VOI ASENTAA UUSIKS PAKKO TEHÄ JTN?!?!?!?!?!?!


      • Hmp....

      • NYTAPUAAAA!!!3
        NYTAPUAAAA!!!2 kirjoitti:

        JA KUN ONGELMANA VIEL SE ETTÄ SIMS 3 (PERUSPELI) LEVY ON HUKKUNUT NIIN EI VOI ASENTAA UUSIKS PAKKO TEHÄ JTN?!?!?!?!?!?!

        ONGELMA RATKAISTU POISTETTIIN VAIN MAAILMANMATKAAJA LISÄOSA JA TOIMII TAAS ;)!! HUH


    • Kiinanopiskelija

      Tässä vielä lisää ratkaisuja osittain samaa toistaen, jos jollain muullakin on vaivana sama murhe:

      Ihan ekaks, katso että peli on yhteensopivuustilassa. Eli oikeaklikkaa TS3.exeä -> ominaisuudet -> yhteensopivuustila oikean käyttöjärjestelmän kanssa (tätä ei tarvi varmistaa jos on XP)

      Jos tästä ei ollut avuksi, voit kokeilla manuaalista päivitystä seuraamalla seuraavan sivun ohjeita tarkkaan: http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/175477.page

      Jos tämä ei auttanut, kokeilisin seuraavia askeleita:
      1.) Kopioi The Sims 3 -kansio työpöydälle. Sen löydät menemällä Tiedostot → Electronic Arts
      2.) Poista samainen sims kansio omista dokumenteista
      3.) Käynnistä peli, jotta peli automaattisesti käynnistyessään tekee uuden kansion omiin dokumentteihin. Käynnistä peli niin pitkälle, että pääset ainakin naapuruston valintaruutuun asti. Sulje peli.
      4.) Mene tähän uuteen kansioon ja poista seuraavat 5 kansiota: ScreenShots, Recorded Videos, Downloads, Saves, and SavedSims
      5.) Kopioi näiden 5 kansion paikalle työpöydältä omat vanhat vastaavat kansiosi

      Jos tämäkään ei auttanut, voit aina asentaa pelin uudelleen. Poista ensin kaikki The Sims 3 -pelit, -lisäosat ja -kamasetit (voit varmuuskopioida Tiedostot\Electronic Arts\The Sims 3\ -kansiossa sijaitsevan "Saves" kansion, tämä sisältää tallentuneet pelisi, voit sitten palauttaa kansion uudelleenasennuksen jälkeen. Jos haluat myös säilyttää pelatessa otetut valokuvat ja videot, kopioi kansiot ScreenShots, Recorded Videos myös samalla periaatteella). Kannattaa myös pelin sisällä tallentaa silloin tällöin "tallenna nimellä" -vaihtoehdon kautta, jolloin tulee otettua varmuuskopioita, siltä varalta, että se ainoa pelitallennus lopettaisi toimintansa jonain päivänä.

      Kaikkien The Sims 3 -pelin, lisäosien ja kamasettien poisasentamisen jälkeen voit alkaa asentaa pelisi siten, että ensin asennat ja mikä sikatärkeintä päivität The Sims 3 -peruspelin ja sitten asennat ja päivität yksitellen lisäosat ja kamasetit julkaisujärjestyksessä (The Sims 3, Maailmanmatkaaja, Luksuslukaali, Unelmaduuni, Baana Auki, Iltahuvit, Pihaparatiisi). Eli peruspelin ja jokaisen lisäosan sekä kamasetin asennuksen jälkeen on syytä mennä käynnistyssovellukseen ja päivittää lisäosa heti asennuksen jälkeen. Tulevaisuudessakin on hyvä muistaa aina päivittää peli ennen seuraavan lisäosan asentamista.

      Helpottaaksesi asennusta voit ladata ja asentaa pelit EA Download Managerin avulla, omistamasi pelit pitäisivät näkyä Download Managerissa kirjauduttuasi sisään. Voit ladata EA Download Managerin osoitteesta http://ea.com/eadm

      Voit lisätä omistamas pelit Download Manageriin, kun kirjaudut sisään ja valitset hammaspyörän kuvakkeesta "Lunasta Koodi". Olethan huomannut, että Download Managerissa sinun ei tarvitse uudestaan ladata jo kerran ladattua peliä (klikkaa oikeassa yläkulmassa sijaitsevan hammaspyöräkuvakkeen alta: asetukset -> yleiset välilehti -> ja laita rasti ruutuun kohtaan "säilytä pelien asennusohjelmat asentamisen jälkeen".

      • Ärsyyntynyt poika

        mä olin pitkästä aikaa yrittäny pelata simsiä ja sitte ku oli asennettu ja painon pelaa nappulaa ni tuli sellanen ilmotus ku: virhe käynnistyksessä katso lisätietoja lokista ,tai jotain tommosta. ja ei oo mikään noist neuvoinst auttanu ja oon kokeilli muutaki!!!! ApUAAAAAAAAA! ps. oon asentanu pelin uudestaan ainakin 5 kertaa!


      • Ärsyyntynyt poika kirjoitti:

        mä olin pitkästä aikaa yrittäny pelata simsiä ja sitte ku oli asennettu ja painon pelaa nappulaa ni tuli sellanen ilmotus ku: virhe käynnistyksessä katso lisätietoja lokista ,tai jotain tommosta. ja ei oo mikään noist neuvoinst auttanu ja oon kokeilli muutaki!!!! ApUAAAAAAAAA! ps. oon asentanu pelin uudestaan ainakin 5 kertaa!

        En ihmettele, sillä ei nuo neuvot sinun ongelmassasi auta ja ovat muutenkin hiukan... sekavat. Kokeile seuraavaa, eli mene sims 3 kansioon (omat tiedostot polku) ja siellä mene DCCache kansioon. Siellä pitäisi olla tiedosto nimeltä "Missingdeps.idx". Poista tuo tiedosto ja kokeile käynnistää peli. Jos ei auta, niin kokeile poistaa myös sieltä Sims 3 kansion loppupäästä tiedosto nimeltä "Version.tag".

        Voit myös kokeilla käynnistää pelin suoraan TS3W.EXE tiedoston kautta, sillä se ohittaa täysin käynn.sovellutuksen.


    • omenachii

      Onko mahdollista poistaa pelipäivityksiä?

    • ...

      Sama ongelma täällä! Olemme miettineet uutta tietokonetta, mutta mistä sitä rahaa siihenkään tulisi.. Kaikkea ollaan kokeiltu.

    • AlSimhara

      Omenachii... saat pelipäivitykset pois kun asennat pelin uudelleen mutta kieltäydyt käynnistyssovellutuksen päivitysehdotuksista. :-)

    • ffffu

      mullakaa ei toiminu pelipäivitysten jälkee toi peli.. eikä mul oo sims kansiois version.tag tiedostoa. ei yhtää huvittais alkaa asentaa koko pelii uudellee ku tallennukset menee siin samal -.-

    • -tuttaa.

      Sama juttu täällä. Ensin asensin sen uuden päivityksen, jonka jälkeen peli ei ole suostunut avautumaan. Väitti vaan, että lisäosa ei sovi yhteen peruspelin kanssa tai jotain sellaista. Kokeilin poistaa ja asentaa takaisin tämän Iltahuvit-lisäosan asennuksen kaksi kertaa, mikä ei kuitenkaan johtanut minkäänlaiseen lopputukokseen.

      Sitten etsiskelin netistä, josko olisi muita samanlaisia tapauksia. Löysin neuvon, jonka mukaan kaikki muokatut sisällöt pitäisi siirtää pois sieltä The Sims 3 -kansiosta, joten tein niin. Poistin asetuksen ja asensin uudestaan. Kun nyt yritän avata käynnistyssovellusta, tulee eteeni ruutu jossa lukee: "Käynnistyksen aikana tapahtui virhe. Katso lisätietoja lokista." Nyt minulta löytyy kaksi lokia, toinen on tyhjä ja toisessa on vain vähän tekstiä, jonka päiväys on viime vuoden puolella.

      Onkohan siis mitenkään mahdollista saada tuota virhettä pois, jotta pelin voisi edes yrittää käynnistää?

      • hmp !

        mä ajattelin just ite et säästän noi saves, saved sims ja downloads kansiot ja muuten poistan simssin kokonaan. seuraavan kerran ku asennan ni en tee pelipävityksii, ni ei tuu myöskää mitää ongelmii.
        ärsyttää vaa alkaa asentaa noita, ku oon keränny itelleni jo 6 pelii ja oon kadottanu ainaki kahesta pelistä asennuskoodit...


    • 24/7 auki

      ränkkäät nappii nii kaua et aukee

    • tartseeeei

      haastetaa ne oikeutee. ärsyttää ku ei toimi :(

    • heelp

      Sama täällä, mulla tuli koko ajan se päivitysjuttu mut en silti päivittäny ja silti mulla tuli se "Käynnistyksen aikana tapahtui virhe" - juttu (heti sen jälkeen kun yritin asentaa Maailmanmatkaaja - lisäosaa. -.-.-)

    • AlSimhara

      "haastetaa ne oikeutee. ärsyttää ku ei toimi :( "

      Ei se pelistä johdu. Tuhansilla - itseni mukaan lukien - peli toimii mainiosti. Vika löytyy yleensä koneen asetuksista tai ohjelmistojen yhteensopivuusvirheistä, rekisterivirheistä, jne. Jokainen konesysteemi kun on jollakin tapaa erillainen. Jos se johtuisi pelistä, ei yksikään pelaaja koko maailmassa pystyisi pelaamaan koska jokaisella olisi sama ongelma ja EA:lla olisi käsissään julmettu kasa palautettuja, ei toimivia pelejä.

      1. Kannattaa tarkistaa onko päivitykset kunnossa. (Se että käynnistyssovellutus sanoo että on, ei välttämättä pidä paikkaansa).

      2. Kokeilla käynnistää peli suoraan exe. tiedostosta. Jos omistaa Täyttä Elämää -lisäosan, niin silloin käytetään TS3W.exe tiedostoa. (C: -> Program Files -> EA -> Sims 3 -> Game -> Bin)

      3. Tarkistaa Originin päivitykset.

      4. Asentaa koko rööri uudestaan.



      Heelp...

      Jos virheilmoitus tulee kesken asennuksen, on kyse eri ongelmasta. Missä vaiheessa ilmoitus tulee ja mitä siinä tarkalleen lukee?

    • heelp

      Eieiei, se ei tullu kesken asennuksen:D Kone ei suostunu asentaa maailmanmatkaajaa siis se vaan jummas asentaessa ja sit kun seuraavan kerran yritin pelata ihan tavan Simssiä tuli se "käynnistyksen aikana tapahtui virhe". Mistä tässä on kyse?

    • AlSimhara

      Antoiko se mitään virheilmoitusta maailman matkaajalle vai jumittiko ihan muuten vaan?

    • heelp

      Ei antanu, siis ekaks kun laitoin sen asennukseen (siis maailmanmatkaajan) niin se pysähty siinä lataamis kohdassa ja vaikka menin moneks tunniks pois niin se pysy siinä samassa ja yritin uudelleen ja uudelleen. Sit kun en enää jaksanu yrittää laitoin luksuslukaalin koneeseen eli sen jolla olin pelannu tähän asti simssii ja siinä tuli se virheilmotus. Ja oon yrittäny kaikkee siirtää noita tiedostoja pois siitä sims 3 kansiosta.. Ja en tajuu tosta lokista mitään, kun siihen menee siellä on vaan jtn tällästä:


      -

      • jatkuuvielä t. heelp


      • heelp
        jatkuuvielä t. heelp kirjoitti:

        Sori noi viestit on sekavia :D Kirjotin tossa ekassa viestissä ilmeisesti liikaa kun osa tekstistä poistu. Niin siis siellä lokissa on vaan jtn koodeja tai jotain..


    • heelp

      Hei sori, muistin väärin! Anto se sitten sen virheilmotuksen kun oli tarpeeks pitkään yrittäny ladata! Anteeks, sekotan päänne näillä viesteilläni ;//

    • AlSimhara

      Okay, eli tekisin nyt niin että otat kopiot pelitallennuksista: Saves kansio Saved Sims kansio Mods kansio DCBackup kansio DCCache kansio Installed worlds kansio Downloads kansio CurrentGame.sims3 kansio (paitsi jos se on tyhjä!).

      Tämän jälkeen poista kaikki osat ja asenna ne uudestaan ja varmista että jokainen osa on päivittynyt ennen seuraavan asentamista. Kannattaa myös aukaista peli jokaisen osan asentamisen jälkeen, jotta näet toimiiko jokainen osa oikein.

      Kaikki nuo tallennetut kansiot siirretään takaisin vasta kun kaikki osat on asennettu ja peli toimii kuten pitääkin. :-)

    • heelp

      Mods? Minulla ei ollut sellaista kansiota. Anteeksi kun kesti vastata olin poissa viikonlopun. Olen juuri suorittamassa tuota ohjetta (:

      1. Laitoin noi kansiot (mitkä mainitsit) työpöydälle ja poistin kaikki Sims 3 kansiosta.

      2. Ei onnistunu ;(( Laitoin tavan Sims 3:mosen ja tuli vaan että käynnistyksen aikana tapahtui virhe...

      • heelp

        Siihen ei ees tullu sitä asennus juttuu vaan se meni suoraan sinne minne tavallisesti menee alottaessaan pelaamisen... :( Eli onko multa jääny joku kansio poistamatta vai? Mutta oon kyllä ihan varma että Sims 3 kansio on tyhjä ja roskakorikin ja tälleen..


    • AlSimhara

      Sinun pitää poistaa kaikki peliosat Lisää/Poista sovellutuksen kautta, ei itse käsin. Ja vasta sitten asentaa kaikki uudelleen.

      Mods kansio on package -muotoisia ladattuja varten mutta kun sinulla ei sitä ole, niin voit jättää tuon neuvon huomiotta.

    • heelp

      Sori oon tyhmä :D Mut missä on se Lisää/Poista sovellus? Anteeks vielä kerran hölmöyttäni mutta en oo näitten tietokoneiden ekspertti ;///

    • AlSimhara

      Eli...

      1. Käynnistävalikko -> Ohjauspaneeli -> Ohjelmat -> Ohjelmat ja toiminnot

      2. Avautuvasta listasta valitse haluamasi ohjelma, esim. Sims 3 Maailmanmatkaaja. Yläpalkkiin pitäisi ilmestyä teksti "Poista asennus". Klikkaa sitä. Tämä pitää tehdä erikseen jokaiselle sims 3 peliosalle, jotta voit taas asentaa kaiken uudelleen.

      Itselläni on Windows 7 mutta periaate on sama, mikäli sinulla on Vista tai jokin muu. :-)

    • heelp (KIITOS!!!!)

      Kiitos paljon !! (:: Odotan nyt kun se poistaa sitä, mutta laitan sitten viestiä onnistuiko uudelleen asennus hyvin ja tälleen (; AlSimhara olet ihanin ihminen maailmasssa ! :DD

    • AlSimhara

      Kiitti. :-) Toivottavasti Onnistuu.

    • Kiitos t. heelp :D

      ONNISTUI!! KIITOS IHANA ALSIMHARA!!!

    • AlSimhara

      Upeaa. Hieno juttu. Hauskoja pelihetkiä. :D

    • Dodiin, eli :Kannettavassa HP Pavilion g7-1118 koneessani on vaadittavat tehot, 3GHZ, P4, 1 GT erillinen näytönohjain, 4 GT Ram-muistia, ja käyttöjärjestelmä Windows 7. ostin ja asensin sims 3:n, ei ongelmia. Käynnistän sen, ei ongelmia. Mutta, kun luon simiä, niin naama valuu napaan asti! Simin naama siis näytti yksinkertaisesti sulaneelta, ja myös koko muu keho oli vääristynyt. Valitsin valmiin simin, mutta sama juttu silläkin simillä, ja loin sitten simin, mutta pelissä sama juttu, kaikkien simien naamat "sulaneita". Pelissä ei ole mitään muita ongelmia. Pelkkä naama, ja jos valitsen simille uudet vaatteet, keho on aivan epämuodostunut, mutta kun palaan peliin, keho on normaali, mutta naama valuu. APUA!

    • AlSimhara

      Onko sinulla ladattuja pelissä? Nimenomaan siminluontiladattuja, eli vaatteita, hiuksia, meikkejä, koruja tai ihoja?

      • Ei, en ole vielä ladannut mitään. Kun ostin pelin niin se virhe oli jo ensimmäisellä pelikerralla.


    • AlSimhara

      Ehkä siinä tapauksessa kannattaa päivittää grafiikkakortin ajurit ja tarkistaa tietysti että riittääkö kyseinen kortti Sims 3:lle alunperinkään.

    • simsonparas

      Mul olis semmone ongelma, et ku yritän painaa play kohtaa siin sims käynnnistys sovelluksessa nii se vaa alkaa lagaa ! en oo pystyny pelata simssii moneen viikkoon ja se ei oo kivaa. Mul on siis sims 3.

    • AlSimhara

      Kokeile käynnistää suoraan .exe tiedostosta.

      C:/ -> Program Files -> Electronic Arts -> Sims 3 -> Game -> Bin -> TS3W

    • AlSimhara

      Ai niin, ja jos sinulla on ladattuja tai modeja, ota ne väliaikaisesti pois pelistä. Huono ladattu voi myös aiheuttaa tuon.

      Poista myös Sims 3 kansiosta cache tiedostot roskikseen.

      CasPartCache.package
      compositorCache.package
      scriptCache.package
      simCompositorCache.package

      ja tyhjennä roskikseen myös Thumbnails -kansion sisällä olevat (yleensä 3 kpl) thumbnails tiedostot.

      Tarkista myös pelin päivitykset. Tarkista siis itse, älä luota siihen että käynnistyssovellutus sanoo pelin olevan päivitetty, koska se valehtelee joskus.

    • simsonparas

      kiitos ! se toimii taas ! :)))))) sims alkoi toimimaan sen jälkeen kun tuli päivityksiä ! päivitin ne ja sitten se toimi ! kiitos !

    • InkivääriC

      Mulle synty tällainen ongelma uusimman lisärin mukana..

      Pelasin Simsiä viimeksi noin puoli vuotta sitten, kun sähelsin yhden päivityksen kanssa ja sain "peli ei ole yhteensopiva nykyisen lisäosan kanssa" tekstin. Homma sitten jäi siihen ja ostin nyt viikko sitten lemmikkilisärin. Peli päivittyi uusimpaan päivitykseen, muttei antanut silti pelata. Valitti koko ajan, että pitäisi pistää iltahuvin levy. No, ei mulla sitä nyt siihen hätään löytynyt, joten poistin koko lisäosan. Jep, Unelmaduuniahan se sitten vaati.. Lemmikkilisäriä ei ikään kuin ollut, vaikka sen asensin koneelle. Aina kun työntää levyn sisään, tarjoaa vain lisärin poistoa. Hoksasin, että peli tarjoaa vanhaa päivitystä, olisiko ollut 1.22(?). Yritin päivittää käynnistyssovelluksen avulla, mutta nappia ränkläämällä ei tapahdu mitään. Tajusin, että voisin päivittää pelin netistä! Kaikki suju hyvin, mutta kun lataus loppui, tuli ilmoitus että uusin päivitys on jo käytössä, joten vanhaa ei voisi päivittää..

      Ongelmana on, että nyt uusin pitäisi poistaa, ladata vanha tilalle ja takaisin uusin. Mutta, miten poistan päivityksen? Loput osaan itse, mutta päivityksen poistaminen tuottaa päänvaivaa.. Saisko apuja? (:

    • AlSimhara

      Päivitys ei pitäisi vaikuttaa siihen, mitä levyä peli pyytää. Tuon sotkun jälkeen sinuna poistaisin nyt kaikki osat kokonaan ja asentaisin uudelleen järjestyksessä, varmistaen joka osan asennuksen jälkeen että päivitys on se mikä pitääkin.

      Voit myös kokeilla Sims 3 Patch Downloader -ohjelmaa, joka päivittää pelin puolestasi automaattisesti. Se ei kuitenkaan välttämättä auta tuohon levynpyyntöhommaan, koska se virhe ei ole sidonnainen päivityksiin.
      http://www.modthesims.info/download.php?t=409829

    • Inkivääri C

      Kiitoksia, kokeilen tuota lisäosien poistamista ja sitten takaisin asentamista! Toivottavasti auttaa (: Ja kokeilinkin tuota ohjelmaa jo silloin, kun koitin päivittää vanhaa päivitystä, mutta kuten sanoin, ei auttanut. Yritän nyt tuota osien poistoa ja sitten vaikka ko. ohjelmaa, jos vielä reistaa! =)

      • Inkivääri-C

        Ei onnistunut lisäreiden poisto ja uudelleen asennus.. Välistä jäänyt pelipäivitys tuli anomaan päivitystä, joka ei vieläkään onnistu. Tää on aika tuskallista, kun kova hinku olisi päästä pelaamaan, mutta vanha päivitys on esteenä.. Eli kuten tuossa aikaisemmin ruustasin, uusin päivitys pitäisi saada jollakin keinolla poistettua ja ladattua tuo vanhempi tilalle ja uusi takaisin.. Harkitsin jo koko peruspelin poistoa, mutta eipä mulla ole sitä ohjekirjasta tallella, jossa se sarjanumero on..Huokaus!


    • AlSimhara

      Kaikilla osilla tarkoitin myös peruspeliä.

      Peruspelin sarjanumeron saat selville kun aukaiset Patch Downloaderin ja klikkaat sen yläkulmasta kohtaa "Show Serial Numbers". Kirjoitat sen sieltä talteen ettei huku toista kertaa.

    • etyrhmmj

      eli siis mulla on ongelma simssien kanssa kun ostin juuri maailmanmatkaajalisäosan , mutta se herjaa kokoajan jotain "virhe , katso lisätietoja lokista". olen nyt lukenut kaikki tämän palstan jutut , mutta mikään ei toimi .. olen myös ensin poistanut ja taas asentanut kaikki simssit ja mitään ei tapahdu ...(?) auttakaa jooko ?

    • AlSimhara

      Kun poistit osat, niin poistithan ne kokonaan (lisää/poista sovellus)? Poistaessahan myös kysytään yhdessä vaiheessa että haluatko poistaa ihan kaikki tiedostot? Ja kun asensit uudelleen, niin varmistithan jokaisen osan päivityksen ennen seuraavan asentamista? En siis tarkoita sitä, että käynnistyssovellus sanoo osan olevan päivitetty, koska se valehtelee, vaan katsomalla joko peli-iconeista tai skuversion tiedostosta.

    • etyrhmmj

      poistin kokonaan ja kyllä siihen tuli että haluatko poistaa kaikki tiedostot siitä ja niin tein mutta päivityksistä en ole varma

    • vakava virhe ;(

      Mulle tuli semmoinen ongelma että.... En pelannut simssiä n. 2 viikkoon, sitten kun käynnistin pelin niin kun valitsin perheen millä pelaan :D sitten se latasi vaikka kuinka nooeasti ja sitten tuli "kohdetta ladatessa tapahtui vakava virhe on erittäin suositeltavaa että käynnistät sovelluksen uudelleen" ! Olen asentanut sims 3 vaikka kuinka monta kertaa eikä siltikään toimi.... Ja olen yrittänut saada apua, mutta kukaan ei osaa auttaa ;( Toivottavasti joku osaisi auttaa.... ;)

    • AlSimhara

      Löytyykö Saves kansiosta pelitallennusta, jonka nimessä lukee "bad"?

    • vakava virhe ;(

      Eips löydy... siellä on vaan Twinbrook.093 ja ei mitää muuta

    • AlSimhara

      Oletko kokeillut ilman ladattuja? Entä oletko kokeillut aloittaa kokonaan uuden pelin ja katsoa toimiiko? Jos toimii niin silloin pelitallennus on todennäköisesti korruptoitunut.

      Oletko poistanut cache tiedostot?
      CasPartCache.package
      compositorCache.package
      scriptCache.package
      simCompositorCache.package


      Twallanin Error Trap mahdollistaa korruptoituneen pelitallennuksen aukaisun, mikäli haluat kokeilla.
      http://nraas.wikispaces.com/ErrorTrap Patch129

    • Vakava virhe ;(

      Juu olen kokeillut, eikä näytä toimivan..... Mahtaakohan koneessa olla vikaa?

    • AlSimhara

      Entäpä jos nyt kokeilet uudista käyttäjätiedostot. Eli siirrä koko Sims 3 kansio vaikka työpöydälle tai toiseen asemaan ja käynnistä peli, jolloin peli luo uuden Sims 3 kansion. Jos toimii ok, niin ala siirtää tiedostoja sieltä vanhasta Sims 3 kansiosta uuteen yksitellen, eli "kopioi ja liitä" ja ja sitten korvaa kun sitä kysytään. (Tiedostot kannattaa siksi kopioida leikkaamisen sijasta, että sinulla säilyy näin myös ehjä kopio tuosta alkuperäisestä Sims 3 kansiosta.) Näin näkee heti minkä kansion kohdalla peli lopettaa toiminnan.

      Ensimmäisenä kannattaa kopioida ja korvata Saves kansio ja katso toimiiko peli.

      Jos tämäkään ei auta, niin sitten ehkä kannattaa asentaa kaikki osat uudelleen alusta alkaen.

    • Vakava virhe ;(

      Eipäs tuokaan tepsinyt ;(

    • AlSimhara

      Kokeilitko pelata pelitallennuksen backup -versiolla eli siis muutat sen tallennuksen varakopion varsinaiseksi pelitallennukseksi?

    • toivoton

      terve! mitä mä teen? mulla on sims 3, ja se toimii hyvin, mutta kun asennan lemmikit lisärin, se sanoo, että "käynnistyksen aikana tapahtui virhe" "kato lisätietoja lokista" kuten noissa aiemmissa ^ ja sitten,kun poistaa lemmikit lisärin, pitää poistaa peruspelikin, koska sekin lakkaa toimimasta. Sitten kun peruspelin asentaa uudelleen, se toimii taas... Eli lisäriä ei saa asennettua? :l help, anybody? :(

    • AlSimhara

      Otithan asennuksen ajaksi ladatut (mods kansio) pois Sims 3 kansiosta?

      Poistithan myös ne neljä cache tiedostoa?

      Kokeilitko aukaista pelin suoraan TS3W.exe tiedostosta?

      • toivoton

        Mulla ei oo sitä mods kansiota? ja otin cache tiedostot pois, ja ajattelin testiksi päivittää sen pelin 1.29 (tms) versioon, että katson, johtuuko se temppuilu siitä, ja ku päivitys oli valmis, peliin tuli se virhe teksti :l ja jos en päivitä sitä etukäteen, ennen lisärin asennusta, se käskee asentaa sen päivityksen ensin. kokeilen vielä asentaa sen lisärin(?) :l


      • toivoton
        toivoton kirjoitti:

        Mulla ei oo sitä mods kansiota? ja otin cache tiedostot pois, ja ajattelin testiksi päivittää sen pelin 1.29 (tms) versioon, että katson, johtuuko se temppuilu siitä, ja ku päivitys oli valmis, peliin tuli se virhe teksti :l ja jos en päivitä sitä etukäteen, ennen lisärin asennusta, se käskee asentaa sen päivityksen ensin. kokeilen vielä asentaa sen lisärin(?) :l

        ja virhe viesti jatkuu:( mitä mä teen? Alkaa pikkuhiljaa suututtaa oikein kunnolla! >:(


    • AlSimhara
    • toivoton

      kyllä varmaan kieli sujuis, mut en jaksa rueta sen kanssa tappelemaan, liian monimutkaista mulle :l Antaa olla...

    • AlSimhara

      Tuossa "Suggestions" kohdassa on selvästi listattu mitä kannattaa kokeilla/tehdä, eikä lista ole edes kovin pitkä. Esim. käyttäjätiedostojen uusiminen on yksinkertainen ja nopea homma. Joskus vaaditaan hiukkanen vaivannäköä, jos mielii pelata. Mutta valinta on sinun. :-/

      • ei enää toivoton <3

        Sain Pelin toimimaaan!!!! riemun päivä! poistin tättä elämää lisärin, jonka olin (?) joskus poistanut (ei lisää/poista kautta) ja poistin sen, ja peli alkoi toimia


    • aavesims

      Mulle on tullu nyt muutama hetki sitten aika ärsyttävä ongelma. Mulla oli käytössä Twallanin Error Trap, mutta jouduin ottamaan sen sitten pois käytöstä, kun se rupesi syöttämään aina yhteisötonttia/puhelinta/valikkoa painaessa niitä virhejuttuja, kepeästi sellaset 2000 ja kahentuhannen kohalla ryhty ite sit poistamaan niitä ilmotuksia. No, varsinainen ongelma tuli sit tän jutun poistamisen jälkeen. En nyt periaatteessa epäile/syytä tuota ohjelmaa, mutta kun ongelma tupsahti heti sen poisoton jälkeen peliin. Perheen pää kupsahti vanhuuteen ihan normaalisti, mutta sen jälkeen kun ukko oli muuttunut haamuksi, viikatemiestä ei näkynyt yhteen sims päivään missään. Aave vain löllyi paikoillaan, hautakiveäkään ei ilmestynyt ja sen ukon kuva näkyi kuitenkin siinä 'perhelistassa'. Sukupuusta se oli harmaantunut ja kaikille tuli se kahden päivän suru. Mutta aave jäi tontille kököttämään, ei liikkunu tai mitään, pönötti vaan siinä. Simsit kuitenkin pääs suremaan sitä, mikä ärsytti kun kaikki ramppasivat itkemässä isä-vainaan edessä. Tein niin että poistuin päävalikkoon tallentamatta ja koitin uudestaan. Sama toistui ja kokeilin vielä kolmannen kerran. Ei, siinä se sitten aina menehtymisen jälkeen jökötti. Testasin neljännellä kerralla muutattaa sen ukkelin pois perheestä ja sinne taloon se sitten kuoli heti muuton jälkeen. Hiukan harmitti siinä suhteessa, kun en saanut neljännen sukupolven edustajan hautaa suvun hautausmaalle..Sen miehen vaimo jatko elämistä ja kuoli eilen pelatessani poikansa juhliin. Sinnekkin se jumahti ja viikatemiestä/hautaa ei näkynyt. Ärsyttää..

    • AlSimhara

      Tuo ei johdu Error Trapista. Ensinnäkin se että Error Trap alkoi antamaan virheilmoituksia suoranaan, tarkoittaa sitä että peliin tuli jokin virhe jota se ei kyennyt yksinään korjaamaan. Se että Error Trapin poistamisen jälkeen tuli ongelmia johtuu taas siitä, että koska Error Trap ei ollut enää pelissä osittain estämässä tuota virhettä, se ongelma pystyi vihdoin räjähtämään käsiin.

      Tuo virhe josta nyt on kyse, eli NPC hahmo ei saavu paikalle (tässä tapauksessa viikatemies) on pelibugi. Toinen mikä yleensä aiheuttaa tuon ongelman on huono/vanhentunut modi (ei kuitenkaan mikään Twallanin).

      Kannattaa kokeilla myös ilman ladattuja jos sinulla niitä on.

      Kolmas vaihtoehto mikä saa tuon aikaan, on korruptoitunut tonttitiedosto ja/tai simitiedosto. Tässä tapauksessa ainoat mitä voi kokeilla on muuttaa perhe toiselle tontille tai jos sekään ei auta, niin ottaa kopio perheestä ja aloittaa uusi peli tuolla kopioperheellä.

      Jos sekään ei enää auta, niin sitten kannattaa kokeilla jollain toisella perheellä ja katsoa jatkuuko ongelma ja jos jatkuu, niin silloin kannattaa uusia käyttäjätiedostot.

    • aavesims

      Kiitoksia vastauksesta, testaan nuo kaikki (;

    • toivoton (jälleen)

      Joo, minä taas tulen tänne tyhmäilemään.. Mistä löydän lataukseni pelistä? :o Olen ladannut exchangesta kaikkea, asentanut ne, jne. kaikki on toiminut, mutta en löydä niitä pelistä? Miksi? Voisiko joku auttaa?

    • AlSimhara

      En suosittele lataamaan Exchangesta yhtään mitään. Siellä ei latauksia valvota ja pakettien mukana voi tulla ihan mitä vaan, myös viruksia. Eräässä ulkomaisen foorumin keskustelussa tuli ilmi, että jossakin vaiheessa joku oli tahallaan liittänyt paketteihinsa viruksen.

      Olethan tarkistanut käynn.sovellutuksesta että nuo paketit ovat tosiaan asentuneet peliin? Kohdasta "Asennettu sisältö"?

      Poisitko ne 4 cache tiedostoa sieltä Sims 3 kansiosta? Joskus ne pitää poistaa että uusi sisältö näkyisi.

      CasPartCache.package
      compositorCache.package
      scriptCache.package
      simCompositorCache.package

      • toivoton (?)

        ok katson


      • ärsyttävää
        toivoton (?) kirjoitti:

        ok katson

        Tää mun kysymys ei ny oikee liity toho aiheesee mut toivoisin et joku vois auttaa tän kaa. Eli siis asesin simssiini pitkästä aikaa Maailmanmatkaajan ja nyt mulle ilmeni joku ongelma minkä takia mua ei tosiaa enää huvittais pelata tätä. Kun mulle tulee tehtäväks missä tahansa näistä kolmesta maasta ottaa joku valokuva ja viedä se jollekki jne. ni joo se menee iha normaalisti mun tavaraluetteloon mut silti siinä tehtävänedistymisjutus vai mikä onkaa ni ei näy et mulla olis siinä otettu mitää valokuvaa eli en pysty antaan ottamaani valokuvaa tehtävän antajalle ja just sen takia en voi edistyä mun tehtävissä :(


    • AlSimhara

      Tämä on bugi joka tuli yhden päivityksen mukana. Eräs pelaaja onnistui niin, että poisti kaikki tehtävävalokuvat tavaraluettolosta/kamerasta ja kävi sitten ottamassa uuden kuvan. Ei välttämättä auta.

      Yleensä nuo valokuvatehtävät ovat niin sanottuja "täytetehtäviä" varsinaisten seikkailujen välissä, joten haluetassasi voit peruuttaa tuollaisen täytetehtävän ilman että se vaikuttaisi varsinaisiin seikkailuihin. ;-)

    • toivoton (edelleen)

      Missä ne asennetut jutut pitäis näkyä siellä pelissä? :o

    • Sekoan!

      Mulla on semmonen ongelma,että en pääse pelaamaan!!Kun olen käynnistyssovelluksessa,ja painan pelaa-nappia,käynnistyssovellus kaatuu,eikä peli käynnisty.Mitä mä teen!?!?!Ennen se toimi täydellisesti,kunnes menin lataamaan maailmanmatkaajan ja täyttä elämää:n . Nyt olen poistanut kaikki muut lisäosat paitsi sen täyttä elämää ja lemmikit,ja tartten apua melko pikasesti.Mulla on xp,nopee kone(en oo varma mistä sen saa katottua,en tiiä koneista miltei mitään!!) pliis help!! :(

    • AlSimhara

      Toivoton... pelissähän ne näkyvät niissä ostovalikoissa joihin ne kuuluvat, esim. huonekalut siellä missä pelin huonekalutkin ja jne.


      Sekoan... Kokeile käynnistää suoraan TS3W.exe tiedostosta, joka löytyy Sims 3 Kansiosta (Program Files).

      Suosittelen myös suorittamaan Can You Run It? -testin.
      http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx
      (uusimman lisäosan mukaan, tässä tapauksessa Lemmikit)

    • TOIMIII T.Toivoton

      Jees!Nyt toimii monen viikon vaikeroinnin jälkeen.Kiitos!!

    • Random123

      Mulla oli vähän sama tilanne kuin toivottomalla, ja päätin tehä sitten niin kuin sanoit.Toimi,mut sitten alko jotain valitaan et pelilevyä ei löydy,ja et aseta se levyasemaan,vaik se siel jo oliki.Tilanne tulee silloin kun menee kohtaan,missä valitaan kaupunki ja pelitallennus.

      • Toivoton...

        ääh,sama tilanne XD


    • Toivoton(TAAS)

      Nyt tuli semmonen ongelma,että pelissä sanotaan (kaupungin- ja pelitallennuksen valinta kohdassa) että mulla ei ole peliasemassa oikeaa levyä(the sims 3 lemmikit) vaikka mulla on!Se vain käskee asettamaan levyn asemaansa,ja kun asennan sen,se jumahtaa sitten siihen. En ymmärrä mikä tätä vaivaa!

      Ps. Sori ku oon näin tampio.En vaa osaa! D:

    • AlSimhara

      Okay, eli tuo levyvirhe... se yleensä johtuu jostakin seuraavista asioista:

      - Väärä pelilevy DVD asemassa
      - Levy on naarmuuntunut tai siinä on tahroja
      - Laiton peliversio
      - Yhteensopimattomuus DVD aseman oman ohjelmiston kanssa
      - Viallinen DVD asema
      http://sims3.crinrict.com/en/2011/09/error-disc-authentication-error.html


      Jos teillä on Origin ja olette rekisteröineet pelinne ja lisäosat, niin pystytte asentamaan pelin kaikkine osineen suoraan Originin "Omat pelit" listasta, ettekä enää tarvitse levykkeitä.

    • Toivoton..

      pitää kattoo,kiitti! :)

    • toivoton säätää

      Mä oon nyt lataamassa tähän tätä sims lemmikit.Oli vähän ongelmia, kun en ole ennen originia käyttänyt,mutta sain tähän tunnuksen ja löysin tavan asentaa se. Mutta kun on sen asentanut(sen sims lemmikit),niin painetaanko vaan sitten siitä kuvasta ja se lähtee siitä sitten pelaamaan? Kun alussa yritin pelata simssiä ilman,että olin ladannut lemmikkiä, niin se meni vain siihen käynnistyssovellukseen.(Eli sitten kun olen sen lemmikkin ladannut, sen pitäisi sitten mennä suoraan pelaamaan ilman levyä??)

    • AlSimhara

      Voit käynnistää suoraan Originin kautta (ei levyä) tai sitten tehdä kuten minä. Eli siellä Sims 3 kansiossa (C:/ -> Program Files) on TS3W.EXE tiedosto. Luo siitä pikakuvake työpöydälle ja aina kun haluat pelata, niin klikkaa sitä. Et tarvitse levyä, eikä sinun tarvitse avata Originiakaan. ;-)

    • kiitti!T.Toivoton

      ok,kiitos!Oon vaan niin urpo etten osaa tehä mitään oikein,ni mun pitää tietää kaikki heti etukäteen,etten vaan tee jotain tyhmää :DD

    • Toivoton osaa taas

      Ja viimein toimii!!Kiitti paljon,ku jaksoit mua ja sillee :DD

    • AlSimhara

      Hieno juttu! :-)

    • paksukainen

      Mulle tuli eilen tämmönen outo juttu peliin. Aikasemmin ei oo ilmenny tämmöstä, mutta kerta se kai on ensimmäinenkin. Vampyyrinaiseni on nyt raskaana ollut jo suurinpiirtein kolmatta sim päivää, eikä vauvamaha ole kasvanut yhtään! On tullut ilmoitus, että simisi on raskaana, äitiysvaate on päällä, mielialajutussa on raskaana - kuvake ja se silittelee mahaa, ihan kuin tavallisetkin raskaana olevat simsit. Mutta mahaa ei näy eikä vauvaakaan sen puolin. Sim on aikaisemmin saanut jo yhden lapsosen, eikä sen kohdalla tätä ongelmaa ollut. Nyt tämän raskauden kohdalla se vasta tuli. Ärsyttää jos sim jää ikuisesti raskaaksi ;/

    • AlSimhara

      Tuo pelibugi on vaivannut joitakin pelaajia. Joillakin simi on saanut onnistuneesti vauvan, vaikka maha ei ole missään vaiheessa pyöristynyt. Sitten seuraava raskaus on taas mennyt normaalisti.

      Joskus tämän aiheuttaa ladatut äitiysvaatteet, jotka on kyllä kategorisoitu äitiysvaatteiksi mutta joista on unohtunut niin sanottu "raskausmuoto" joka mahdollistaa mahan näkymisen. Muita syitä jotka voivat aiheuttaa tuon on huonosti tehdyt vartalosliderit tai riittämätön näytönohjain.

      Onnistuiko simisi kuitenkin saamaan vauvan maailmaan?

    • paksukainen

      Minulla ei noita ladattuja äitiysvaatteita ole pelissä ollenkaan, ihan pelin omia käytän (vaikka ne rumia ovatkin ;D) En pelannut eilen vielä niin pitkälle, että vauva olisi syntynyt. Pitääpi tänään kokeilla, ilmaantuuko vauvaa pienestä mahasta huolimatta (=

    • paksukainen

      Eipä vauvaa näy, kun nyt tässä pelailen. Sims on ollut raskaana jo suurinpiirtein n. yhden sims viikon, eikä mitään ole tapahtunut. Maha ei kasva, mutta silti nuo raskauden 'tunnuspiirteet' on 'päällä'..

    • AlSimhara

      Eli kyseessä on bugi. Eli on pari asiaa joita voit kokeilla.

      1. resetSim koodi

      2. Simin muuttaminen toiselle tontille

      3. Lataa Twallanin Master Controller modi. Yksi sen vaihtoehdoista on raskausen keskeyttäminen. Se voi auttaa palauttamaan simin takaisin normaaliin tilaan.
      http://nraas.wikispaces.com/MasterController Phase Six

      Klikkaa simiä ja valitse valikosta...
      NRaas -> Master Controller -> Edistynyt -> Päätä/Keskeytä raskaus

    • paksukainen

      Kiitos, testaan tuota kolmatta ensiksi ja sitten vaikka noita muita, jos se ei toimi (: Toisen perheen naissimillä ei tätä ongelmaa ilmennyt, maha kasvoi eilen pelatessa ihan normaalisti :)

    • laiskaapina...

      Mulla ei ole ongelmaa mutta mistä sen abortinteko-modin ladata? :DD

    • AlSimhara
    • Korppujokaeiosaa

      Mulla on ongelma! Mul on ladattuja vähä mun pelis ei o lemmikit liärii en oo päivittäny unelmaduunin jälkee tänä ku menin mun perheesen nii siinä oli talon kuva perhettä ei näkyny se latas yhes sekas ja tuli "sovellusta eeee-ees-säs-säs-säsES tapahtui vakava virhe. On erittäin suositeltavaa että käynnistät sovelluksen uudellee" mulla oli siitä legacy netis ja nyt oon jo lähes paniiikis.. HELPPIÄ!

    • AlSimhara

      Ensinnäkin tuosta sinun virheilmoitustekstistä ei saa mitään selvää.

      Toisekseen tarkista löytyykö Saves kansiosta pelitallennusta jossa lukee "bad".

      Kolmanneksi, EA on korjannut päivityksillä lukuisia pelivirheitä, myös tallennus- ja latausvirheitä aiheuttavia ongelmia. Jos et peliäsi päivitä, on mahdotonta tietää johtuvatko peliongelmat siitä että pelisi on päivittämätön vai kuuluvatko ongelmat päivitysten ulkopuolelle.

      Neljänneksi, päivitys 1.22 lisäsi sen mahdollisuuden että mistä tahansa lisäosasta riippumatta peli voidaan käynnistää suoraan TS3W.EXE tiedostosta. Tällä voidaan myös kokonaan ohittaa käynn.sovellutus, mikäli se aiheuttaa käynnistysongelmia. Koska et ole päivittänyt, et myöskään tätä vaihtoehtoa voi käyttää. (Tämä on yksi suositelluista ratkaisuista tuohon sinun ongelmaasi).

      Käyttätietojen uusiminen on myös yksi mikä voi auttaa.

    • HeyHelp

      Mäkun asensin iltahuveihin kaikki saatavat päivitykset niin nyt sitä ei voikkaan pelata kun "The sims 3 peruspelisi ei ole yhteensopiva nykyiseen lisäosaasi. Päivitä The sims 3 peruspeli käynnnistys sovelluksesta" No voishan päivittää mutta se ei avaaa perus sims käynnistys sovellust vaa iltahuvien! Ja siellä sanotaaan että peli on täysin päivitetty!! Mitä voin tehdä?? :O Help pliis!!!

    • AlSimhara

      Juu, käynn.sovellutus on todella raivostuttava aina silloin tällöin. Kokeile Patch Downloaderia. Se on helppo käyttää ja päivittää kaikki puuttuvat päivitykset puolestasi. Itsekin olen sitä käyttänyt.

      http://www.modthesims.info/download.php?t=409829
      (vaatii ilmaisen rekisteröitymisen)

    • O__O

      mistä saan täyttä elämää asennuskoodin??? auttakaa....ei oo siinä pelikotelossa! -kiitos.

    • hytttttttt

      Pelasinjo lisäosaa Lemmikit kauan, mut mulla tuli ongelma. Mun sims jäi kadulle eikä se pysty tehdä mitään! Se kuolee ihan kohta nälkään enkä enään uskalla pelata. Ennenkin on käynyt että yks villihevonen jäi just mun pihaan ulkopuolelle ja kuoli nälkään. En voi muokata kaupunkia kosla se jäi kadulle eikä tontille! AUTTAKAA!!!MUUTEN SE KUOLEE!

      • jbbkjkj

        Jos ja kun simi jää jumiin johonkin, niin paina

        ctrl shift C

        (tai mikä se koodinkirjoitukseen tarvittavan virityksen avaamiseen käytettävä näppäinyhdistelmä nyt onkaan. En nyt sitä tässä muista.)

        Sen jälkeen kirjoitat siihen koodinkirjoitus kohtaan resetsim ja simin nimi.

        resetsimin ja simin nimen väliin tulee tyhjä väli. Simin nimi pitää olla kokonaisuudessaan. Esimerkiksi näin: resetsim Eeva Pakerrus

        Sen jälkeen painat vain entteriä, niin simi katoaa ja ilmestyy oman kotitalonsa pihalle. Sitten vain käskytät sen syömään, nukkumaan tai ihan mitä tahansa tekemään mitä se vaatikaan.


    • jokutyhmä...

      No mä oon tehny sillee, että kun mulla oli aikasemmin jo iltahuvit ja sit simmssiin tuli jotain ongelmii ja päätin sitte poistaa perusosan ja sillee mut sit ku yritin poistaa iltahuveja se alko poistaa sitä perusosaa uudelleen(olin ehtiny asentaa jo sen perusosan uudestaan) ja nyt sitte poistin sen perusosan ja ajattelin asentaa sen uudestaan mutta se ei rupee sitä enää asentaa ;((((( mikä siinä on ongelma?????

    • apuaa

      Tästä ensimmäisen viestin ongelmasta itselläkin..

      MENEE HERMOT ! Eli sama juttu, ja kun tuo sims 3 kansio on ihan tyhjä, ei siinä ole paljon tehtävissä. Auttakaa joku :(

      • apuaa

        ja olen poistanut ja asentanut kaikki jo uudestaan.


    • AlSimhara

      Eli ihan eka viestin virhe...

      http://sims3.crinrict.com/en/2011/03/error-there-was-an-error-during-startup.html

      Ratkaisuja (samat tuolla sivulla):

      - Asenna Origin uudelleen
      - Tarkista että näytttiksen ajurit on ajantasalla
      - Aukaise peli suoraan exe tiedostosta -> TS3W.exe
      - Käynnistä käynn.sovellutus järjestelmänvalvojana
      - Tarkista että Microsoft.net framework on ajantasalla
      - Uudista käyttäjätiedostot (ei tarvitse, jos peli on tosiaan asennettu uudelleen)
      - Jos on Lemmikit demo ja kuvioiden luonti asennettuna, poista molemmat
      - Korjaa mahdolliset rekisterivirheet

    • PEWWA

      Mulle tuli tuo sama ongelma ku asensin maailmanmatkaajaa. Ja nyt sims 3 toimii ku poistin maailmanmatkaajan ja peruspelin ekaks ja sit asensin 2kertaa peruspelin koska ilmeni taas heti tuo ongelma ku latasin EA manager homman, enkä uskalla asentaa maailmanmatkaajaa taikka vaikka sitä EA download manageria vai mikä se oli, tai siis sen uusinta versiota, ku taas tullee kumminki se ongelma ;/

    • AlSimhara

      EA Download manageria ei ole enää. Nyt on Origin.

      Tuossa yllä on ongelmaan ratkaisuja. Jos ei auta tai et halua yrittää, niin ota yhteyttä EA.N tekniseen tukeen. Puhelinnumero ja sähköpostiosoite löytyvät pelivihkojen takasivuilta.

    • simsaddikti

      Mulle tuli heti tänään uuden päivityksen jälkeen ärsyttävä ongelma. Avaan ihan normaalisti käynnistyssovelluksen ja painan sitä 'pelaa' (vai mikä lie onkaan) - nappia. No, peli aukeaa normaalisti. Sen jälkeen se lataa pykälän ja tulee ilmoitus "Sims 3 lakkasi toimimasta", eli toisin sanoen peli kaatu heti....Help!

      • AlSimhara

        Jos sinulla on modeja tai ladattuja, kokeile ilman.


    • ma-til-da12345
    • heelp

      käskit ladataoriginin uudelleen. latasin sen, ja alan pelaamaan, mutta kun yritän alkaa sieltä, se menee sieltäkin siihen käynnistyssovellukseen ?!

    • AlSimhara

      Tuossa oli muitakin ratkaisuja. Kokeilitko käynnistää suoraan TS3W.exe tiedostosta? se ohittaa käynn.sovellutuyksen.

    • tartten apua äkkiii!

      Mä yritän asentaa the sims 3:sta, mut sitte ku siin on jotain kaks pykälää , ni siin tulee tällee et "tiedostossa e:\game\Bin\bin\da-DK\sims3Laucher.recources.dll havaittiin seuraava virhe"¨

      The volume not contain a recognized file system.
      please make sure that all required file system drivers are loaded and that the volume is not corrupted.(0x3ed)

      • tartten apua äkkiii!

        niin,ja mun pitäis saada vastaus tosi nopee! :S


    • simmsimursu:3

      Mä oon asentanu sims 3 perusosan ja nytte yritän asentaa lemmikkei, mut tää vaan valittaa et mun pitää asentaa se peruspeli eka vaik oon asentanu sen jo!
      Mikä tätä oikeen vaivaa!?!

      • dffcffd

        ootko asentanut pelit järjestyksessä?


    • Siiseli

      Mistä löytäisi modin, jolla saa sensuurit pois sims3:ta?

    • Help

      Jos on asentanut sims 2 suomen kieliseksi voiko asentaa toisen sims 2 pelin englannin kielisenä?

    • APUA!

      Asensin ihan normisti päivityksen mutta kone vaan rupee lagii ja lopettaa sitten kun on ladannut ja päivitin monta kertaa. kone vaan sano jotain käynnistys sovelluksesta niin mistä himputin käynnistyssovelluksesta?! kun yritin pelata ei toimi ja yritin myös pistää muihin palkkeihin ei anna tehä niin. Auttakaa nyt joku en kestä olla ilman Simssii!

      • bjbjbj

        Kerro että mitä se tarkalleen ottaen sanoo siitä käynnistyssovelluksesta, niin voit ehkä saada jotain apuakin tuohon ongelmaan.

        Käynnistyssovellus on se lätkä joka ilmestyy ensimmäiseksi näytölle kun aloitat pelin. Siinä on mm. mainoksia ja muuta roskaa.

        Miten koneesi käytännössä lagaa lataamisen aikana? Onko windowsin käyttö hidasta ja tökkivää, hiiren osoitin ei esimerkiksi liiku? Yleensäkin noiden päivitysten lataamisen aikana ei kannata tehdä yhtään mitään, vaan antaa koneen rauhassa ladata ja asentaa sen päivityksen.

        Päivityksen asentamisessa kannattaa myös ensimmäiseksi ottaa selvää siitä että mitä asioita päivitys oikein korjaa. Jos se ei korjaa mitään sellaista mitä sinulla on pelissä, eli päivitys on esimerkiksi uusimmalle lisäosalle tehty ja sinulla ei ole tuota lisäosaa, sinun ei kannata sitä asentaa peliin.


    • sfsafa

      MENEE HERMOTT!!!!!!!! katso lisätietoja lokista PLÄÄPLÄÄPLÄÄ !!!!!!!!! ihan p*aska koko idiootti peli !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 oon kaikki osat asentanu monta kertaa uudestaan mutta tämä on niin vtumainen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;;;;((((

    • ea on persereiästä

      vittu mitä vitun paskaa tämä on saatana. pitkästä aikaa ostaa pc-pelin nii heti se on sössitty päin vittua jollaki vitun päivityksellä.

    • AUTTAKAAAA

      Elikkä, latasin pari päivää sitten iltahuvit ja täyttä elämää lisäosat(on kaikki muut) ja kun olin käynnistämässä pelin ja painoin sitä nuolta, niin hiiri meni vaan tiimalasiksi ja odotin ikuisuuden ja yritin käynnistää pelin monta kertaa uudelleen, mutta ainna tuli se tiimalasi, siinä asennuksen yhteydessä latasin download managerin, voisiko se estää käynnistymisen? ja jos se sen estää niin miten sen saa poistettua? en löydä sitä mistään? auttakaa pliiisss

    • TheSims3 Ongelma

      Haluun Ladata Esineitä, Ympäristöjä Yms. Painan Lisää Peliin, Niin Käynnistys-sovelluksen Pitäisi Aueta Itestään, Se Ei Aukee Ja Jos Avaan Sen Ja Koitan Uusiks, Niin Se Ei Laita Sitä Esinettä, Ympäristöä Yms. Sinne Latauksiin, Enkä Voi Nyt Ladata Tai Lisätä Peliin Muuta Kun Lisäosat Ja Kamasetit, Ennen Se Kyll Toimi Mut En Tiiä Mikä Siihen Nyt Tuli, Vastatkaa Pliis, Ku Mä En Tiiä Mitä Mä Teen

      • TheSims3 Ongelma

        Oon Pyytäny Vastausta Jo Monesta Paikkaa Eikä Kukaan Vastaa, Auttakaa!


      • ehkä, en ole varma
        TheSims3 Ongelma kirjoitti:

        Oon Pyytäny Vastausta Jo Monesta Paikkaa Eikä Kukaan Vastaa, Auttakaa!

        poista sims kokonaan ja lataa se uudestaan. se voi autta


    • TheSims3 Ongelma

      Oonko Poistanu Jonkun Tiedoston?

    • APUAaaaaaaaaa

      Mitä mäkin voin tehä?
      Asensin simssin vahingossa pois, ja en saa sitä takas
      en löyä sitä simssin lataajaa enää mistää! en voi lataa :C
      seki on poistettu

      MITÄTEEN

    • yukl

      voisko joku kertoomikä vitun koodi siinä helvetin sims 3 Baana auki asennuskoodi on, kosk mun se koodi on hukkunu. :(

    • tule itku :,(

      Mulla sims 3 ei toimi kun on 6 lisäosa. Aluksi toimi hienosti kun asensin superstaran. Sitten parin kuukauden aian päästä se ei toiminut. kun painoin aloitus nappia niin se vähän aikaa latautui ja mitään muuta ei tapahtunut, ei aukennut simsini :,(. Poistin simsini mutta sama homma

      • fbfbg

        se sanoo koko aian että yhteyttä ei saanut origiin, vaikka on nopea internetti. mikä se on onkelma????????????????????????????????


    • jaiks4

      Mikä on ongelmana kun pelaan ja aina kun saan lapsen tai adoptoin semmoisen sen kuva on laidassa suttuinen ja samoin kun katson sen tarpeita sen naama on suttuinen? MITÄ TEEN JOTTA SAAN SEN KORJATTUA TAAS TAVALLISEKSI!!??

    • Epätoivoinen

      Mä nyt törkeesti tuun oman ongelmani kanssa tähän väliin, mutta en jaksanut selata toista avunpyyntö-topiikkia esiin (:

      Elikkä, mun ongelma on aika yksinkertainen. Mun simit ei ikäänny ;/ Asetuksista on ikääntyminen päällä juu ja oon koittanu googlettaa ongelmaan apua. Se ikääntymiskoodi ei jostain syystä toimi, vai toimiiko se edes kolmosella? Helpatkaas, on aika kurjaa pelata LC:tä kun joutuu laskemaan itse montako päivää on syntymäpäiviin ja sitten kasvattaa ne testingcheatsilla ja kun ei ihan tahdo niiden simien olevan lopun ikäänsä vauvoja tai taaperoita ;/

    • ei ongelmia

      muut siel älkää sitte päivittäkö nii ei tuu virheit. Mä itte päivitin ei mitää virhe juttui tullu ei mun kamuillekkaan. Ongelma voi olla konneessa

    • APUA!!!

      ostin joku kerta the sims 3 lemmikit lisäosan. olin pelannut sitä aika monta kertaa. sitten vaihoi mun kaverinkaa the sims 3 iltahuvit lisäosan. laitoin sen cd tietokoneeseen. sitten siihen lensi tietty nää asetukset. tein ne. mutta se ei tullu työpöydälle.yritin mennä toista kautta. sitten siihen tuli se käynnistyssovellus ja painoin pelaa the sims3 mutta siihen tuli vaan lemmikki cd levyä ei löydy. vaikka meniniltahuvin kautta. ja mulla ei oikeesti toimi yhtään mikään voiko joku pliiis auttaa?

    • AlSimhara

      Ei ihme ettei toimi. Iltahuvit on paljon vanhempi kuin Lemmikit, joten jos sinulla on edelleen Lemmikit asennettuna, niin tarvitset myös sen levykkeen. Aina pelataan uusimalla lisäosalla. Siitä et pääse yli etkä ympäri.

    • mitäähh

      mä en voi jostai syyst poistaa mun sims3 läppäriltä... ku yritän nii se vaa rupee valittaa josta virhe tiedostost ! mun sims3 oli lemmikki lisäosa,ku poistin sen siihe tuli joku varotus että jos poistan sen niin se voi vaurioittaa mun peliä. en voi nyt luoda simei enkä muuttaa,enkä poistaa koko peliä! mitä mä teen ??

    • AlSimhara

      Jos poistat lisäosan, niin pelitallennukset jotka on tehty tuon lisäosan aikana eivät välttämättä enää toimi.

      Jos haluat poistaa pelin, niin tee se aina Ohjauspaneelin kautta.
      Käynnistävalikko -> Ohjauspaneeli -> Ohjelmat -> Ohjelmat ja Toiminnot

      Koska peli ei toimi kunnolla lisäosan poiston jälkeen, niin kokeile uudistaa käyttäjätiedostot. Eli siirrä koko Sims 3 kansio (se mistä löytyy pelitallennukset ym.) esim. työpöydälle ja käynnistä peli. Peli luo käynnistyksen yhteydessä kokonaan uuden Sims 3 kansion. Jos peli toimii ok, niin voit sitten siirrellä sieltä vanhasta Sims 3 kansiosta niitä tärkeitä tallennuksia tuonne uuteen kansioon. Mikäli sinulla on latauksia käynn.sovellutuksen kautta, niin siirrä sekä Downloads, DCCache DCBackup kansiot takaisin samalla kertaa.

      Jos uudistaminenkaan ei auta, niin todennäköisesti ainoa vaihtoehto on asentaa haluamasi osat uudelleen.

      • Mitääähh ??

        koko peli on ihan sekas,en voi luoda simei ku se ei lataa sinne enkä voi muuttaa ku se muutto ei lopu. vaikk meen osto tilaan niin se vaan rupee valittaa, et voi ostaa mitään jos muutto on käynnissä,vaikk tallentas sen ja lopettaa pelin niin silti se muutto on vaa käynnissä ! mitä mä teen ??


    • AlSimhara

      Kokeilitko edes tuota käyttätiedostojen uudistamista, jonka tuossa neuvoin? Se nimittäin auttaa useimmisa tapauksissa.

    • Apua :((

      Hei voisko joku kertoo sen sarjanumeron uudestaa ku en jaksa lukee noit viestei ku n on nii paljo

    • Helppijä

      minulla on sama homma.sinun täyttyy painaa tilanteessa raksia niin pysyt pelissä.kun menet sims peöin sisälle,suosittelen luomaan uuden perheen,poistamaan vanha,sekä poistamaan pelin vanhat hahmot mikäli mahdollista(huom!valmis hahmoja ei voi poistaa!)vanhat hahmot voi poistaa kun aloitat uuden pelin.sinun täytyy mennä simit kansioon(vai mikä se nyt olikaan talouden luonnin alla kummiskin)jotta voit poistaa simejä.jos pelin käynnistämisen jälkeen iltahuvit ei toimi soita sims ean numeroon(tämän takia täytyy säilyttää ohje,siinä on numero)ja kysyä asiasta kyseisestä palvelusta.Onnea!

    • Hermonsa menettävä

      Alkaa menemään pikkuhiljaa hermot..
      Simini eivät ikäänny. Tämä on jo kolmas lempiperheeni joka ei tahdo ikääntyä! Saan kuitenkin tämän perheen ikääntymään ns. päivän kerrallaan, eli tallennan aina päivän vaihtuessa, jolloin perhe on ikääntynyt päivällä. Seuraavan päivän vaihtuessa perhe ei sitten enää suostu ikääntymäänkään ja poistun pelistä tallentamatta. Sitten palaan takaisin perheeseen ja tämä jatkuu, eli pelaan ns. uudestaan ja uudestaan samat "kohtaukset". Pidemmän päälle tämäkin alkaa jo kypsyttämään hermoja, kun pelitahti on niin hidasta :c
      Eli lyhyesti tiivistettynä simit eivät siis vain ikäänny! Ei koske kaikkia pelitallennuksia, mutta jostain syystä se tuntuu iskevän juuri lempiperheideni kimppuun! Toivottavasti joku ymmärsi ja osaisi auttaa, tämä alkaa tuntumaan jo kiusaamiselta :/ Sain peli-intoni vasta neljän kuukauden jälkeen takaisin, kun tämä sama, kyseinen ikääntymis-episodi lannisti sen. Ja nyt se on sitten taas kimpussa...

    • Ensimmäiseksi tietysti kannattaa varmistaa että ikäntyminen on asetuksista päällä mutta tässä tapauksessa näin näyttäisi jo olevan.

      Ensinnäkin on pari asiaa jotka voivat aiheuttaa tuon; esim. jotkin ladattavat ihot tai esim. pelin oma mielialalamppu. Mikäli taloudessa on mielialalamppu ja simeillä näkyvissä lampun aiheuttama mielialaiconi, niin sekä lamppu että iconi pitää poistaa. Tämä ei tosin aina auta.

      Toiseksi huonot modit ja ladatut voivat sotkea peliä. Molempia poistettaessa pitää poistaa samalla myös cache tiedostot.


      Muutamia ratkaisuja...

      - Kopioi perhe perhevarastoon ja aloita uusi peli toisessa kaupungissa tuolla perheen kopiolla. Vaihtoehtoisesti käytä uutta "Muuta toiseen kaupunkiin" vaihtoehtoa. (Tämä on toiminut hyvin usealla pelaajalla.)

      - Voit myös kokeilla muuttaa perheen pelkästään toiselle tontille.

      - Twallanin Overwatch -modi on myös korjannut ongelman monella pelaajalla. Overwatch muutenkin siivoaa naapurustoa sekä pelitiedostoja ja korjaa pelibugeja. (Huom: modin version pitää vastata pelin päivitysversiota)
      http://nraas.wikispaces.com/Overwatch Phase Eleven

    • Hermonsa menettävä

      Juu, ikääntyminen on päällä eikä perheessä ole mielialalamppua (: Kokeilen jos tuo Twallanin modi ja ja ladattujen poistaminen auttaisi!
      Kiitos vinkeistä!

    • miksimämiksii apuaa

      miten voin poistaa Windows 8 asun tietsää laitokses

      • miksimämiksii apuaa

        siis miten pelin voi asentaa uusiks windows 8


      • Vastailen ! :)
        miksimämiksii apuaa kirjoitti:

        siis miten pelin voi asentaa uusiks windows 8

        Tarkoitatko että miten simssin voi asentaa uudelleen ? :)

        Ohjauspaneeli --> Ohjelmat --> Poista ohjelman asennus ja sitten etsit sieltä sims 3 peruspelin ja poistat kaiken liäosat ja asennat uudelleen koneelle !!!!!


    • Sims 3 Ongelma ! :(

      Mulla on semmonen ongelma että mun sims 3 kaatuu mutta sitten asensin päivityksen ja siihen tuli että sims 3 tuli virhe et voi asentaa tätä päivitystä ja sitten siihen tulee ikkuna jossa lukee että : sims 3 virhe ! ja se tulee siihen aina kun yritän asentaa uudestaan sen päivityksen !
      ja sitten siihen tulee semmonen ikkuna missä lukee : Että jos et poista viime päivitystä niin sims 3 kaatuu edelleen :( VAIKKA EN EES PYSTYNY ASENTAAN SITÄ ! NIIN SE SANOO ETTÄ OON ASENTANU SEN JA SE PITÄÄ POISTAA !
      Mutta siinä on ongelmani sillä EN TIEDÄ MITEN PÄIVITYKSIÄ POISTETAAN !! :(
      Voisiko joku ystävällinen auttaa PS. olen poistanut jo 2 kertaa kaikki lisäosat ja simssin peruspelin koneeltani mutta se ei auta !!!!! se sama ikkuna tulee silti !! :(

      AUTAKAA !!! OLEN TODELLA KIITOOLLINEN JOS JOKU VIITSII AUTTAA MINUA ! :)

    • Jos peli on nyt asennuttuna, niin kokeile ensin Sims3PatchDownloader -ohjelmaa. Se tutkii päivitykset ja lataa sekä asentaa mahdollisesti puuttuvat päivitykset. Tuota ohjelmaa ei tarvitse asentaa. Se vain ladataan, puretaan ja aukaistaan.
      http://modthesims.info/d/409829


      Toinen mitä voit kokeilla on mennä sinne Sims 3 kansioon (omat tiedostot) ja poistaa sen lopusta tiedosto nimeltä "Version.tag". Sen jälkeen aukaise siellä Sims 3 kansiossa oleva DCCache -kansio. DCCache kansiosta löytyy tiedosto nimeltä "Missingdeps.idx". Poista se. Tämän jälkeen kokeile päivittää peli.


      Kun yrität/yritit asentaa päivityksen, niin eihän sinulla ollut siellä Sims 3 kansiossa Mods -kansiota(ladattuja) tai omaa musiikkia?

    • Hulluuden partaalla!

      Mullakin on the sims 3! Mutta jos vaan tietäis miten sen saa toimimaan. Heti ensimmäisen peli kerran jälkeen se ei enään toimi! Päivitykset ei lataa ollenkaan!

    • Päivittämiseen on ohjeet tuossa viimeisessä viestissä. Oletko kokeillut niitä?

      Mitä tapahtuu kun yrität käynnistää pelin? Oletko lisännyt peliin ladattuja?

    • apuaaaaa

      APUAA!



      Ostin tänään sims 3 täyttä elämää, lisäosan.
      Mulla on jo sims 3 lemmikit, ja asensin pelin mut kun painan käynnistäpeli, niin siihen tulee että "peliä ei löydy. Aseta sims 3 lemmikit ennen kuin jatkat."
      Laittaisin muuten mut toi lemmikit osa on hävinnyt, ja oon poistanut sen eikä mikään toimi!

    • Lemmikit lisäosa on uudempi kuin Täyttä Elämää ja jos pelitallennuksesi on tehty silloin, kun Lemmikit oli vielä asennettuna, niin peli pyytää todennäköisesti siksi tuota levykettä. Joskus pelitallennukset eivät enää välttämättä toimi, jos lisäosia poistellaan.

      Sinuna yrittäisin nyt kahta eri asiaa, joko käyttätiedostojen uusimista tai kokonaan uudelleen asentamista. Eli käyttätiedostojen uusiminen tapahtuu niin, että siirrät koko Sims 3 kansion (omat tiedostot polku) vaikkapa työpöydälle ja käynnistät pelin. Jos peli toimii, niin uudelleen asennusta ei tarvita. Jos edelleen antaa virheilmoitusta, niin silloin kannattaa asentaa olemassa olevat peliosat uudelleen.

    • Haniiii

      Miten muutetaan kaukomaille?:(((((

    • Ei mitenkään, ainakaan ilman modia. Ulkomailta voi ostaa loma-asunnon jotta ei tarvitse asua loman ajan leirissä mutta sinne ei modaamattomassa pelissä voi muuttaa pysyvästi.

      Ainoa poikkeus on Tulevaisuuteen lisäosa, jossa tulevaisuuden naapurustossa voi asua niin kauan kuin haluaa.

    • AuttakaaNyJoku!

      Mikään näist ohjeist ei auta vaik oon kokeillu kaikkee. Mä oon asentanu tän pelin ja lisäosat 2 kertaa eikä vieläkään toimi. Mun The Sims 3 tiedostoki on ihan tyhjä :c
      Osaaks joku auttaaa??????

    • Aloittelija

      ALSIMHARA AUTA

      Kysymys, kun olen pelannut jonkin aikaa jollain lisäosalla, voiko sen poistaa ilman että tulee ongelmia? Jos haluan vaikka pelata jollain muulla lisäosalla, mutta luulen että tää kone ei kestäis niin montaa asennusta kerrallaan??

    • jansku121
      • tietääkö joku??

        eli kuka osais auttaaaaa... mulla on the sims 3 peruspeli ja tosi monta lisäosaa ne oli eka ladattu yhelle koneelle kunnes koira söi sen levyn, sitten elikkäs nyt sain tän läppärin johon sain ladattua peruspelin ja kun yritän ladata lemmikkejä tai niitä muita nii tulee se asennus ohjelmpa ja kun painan sruraava niin se sanoo et se peruspeli pitää päivittää sitku painan siitä että se päivittäis nii se jää lataamaa eikä se lopu vaikka kuinka oottais..auttakaa jokuu ;(


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe