Olen pitänyt profiilia pari kertaa ja tavannutkin kaksi miestä, jutellut useiden kanssa ja kirjoitellut. Ihan mukavantuntuisia ihmisiä. Lopulta kuitenkaan ei tule mitään. En edes etsi herra täydellistä. Sen verran itseäni tunnen, että en enää jousta seuraavista kriteereistä, ja ne eivät ole kovin kohtuuttomia, eiväthän:
- Viidenkympin seudulla - itsellä on vielä pari vuotta ennen 50 vuosipäivää.
- Ei juo humaltuakseen. Parempi, jos ei juo ollenkaan, mutta kyllä lasillisen voi ottaa silloin tällöin, kunhan ei juovu. Ei ikinä soita minulle humalassa. Juoppo mies on yhtä puoleensavetävä kuin mies, joka ei ole oppinut käyttämään vessapaperia.
- Ei ole lapsia kotona asumassa. Jos on lapsia, he eivät ole jotain juoppoja, tupakkaa sauhuttavia meluääliöitä, joilla on mahdollisesti vielä huumeongelma ja liuta aviottomia lapsenlapsia eri isille ja äideille.
- Ei tarvitse olla rikas, mutta jos tässä iässä ei omista mitään muuta kuin kulutusluottoja kymppitonnien verran, niin jossain on vikaa.
- On normaalin näköinen, niin ettei minun tarvitse (taas) hävetä, kun vien hänet ihmisten ilmoille.
- Osaa normaalit käytöstavat, niin ettei minun tarvitse (taas) hävetä...
- On jotenkuten peruspositiivinen, ei valita kaikesta, ei kuvittele, että yhteiskunta on hänelle jotain velkaa hänen elämänsä epäonnistumisista.
- Pitää keskustelusta, mutta ei lörpöttele asioitani jokaiselle tutulleen
- Ei käytä minua statussymbolina kaveripiirissään, vaan ajattelee minua ihmisenä, ystävänä, kumppanina.
- On jossain määrin joustava asuinpaikkansa suhteen.
- On älykäs. Koulutus ja työ ja tulotaso ovat sivuseikkoja.
Näitä etsin yhä. Saattaa olla muitakin asioita, mutta ei nyt tule mieleen. Olen hoikka, tulen työlläni toimeen, olen raitis ja mitä kaikkea, mutta kumppani piilottelee jossain. Missä?
Mikä minussa on vikana, vai onko?
77
2780
Vastaukset
- liian vanha...
Mikset etsinyt nuorempana?
- hjasfyafd
Otatko itse yhteyttä profiileihin?
- Mahdottomalta tuntuu
Vaatimukset on sinulla sellaiset, mitä vähintään jokainen järkevä ihminen odottaa täyttyvän. Olisko sitten niin, että moni mies on tuohon ikään ehdittyään heittänyt jo pyyhkeen kehään henkisesti, vaikka deiteissä vielä pyöriikin. Pelottavasti ainakin omalla kohdalla tuntuu siltä, että jokainen vuosi lähemmäs viittäkymppiä ja naiset kiinnostaa aina vähemmän, sitä muuttuu vaan kyynisemmäksi, liikaa kaikkea paskaa nähnyt. Seuraa halutaan, mutta ei sitten kuitenkaan, sitä se tuntuu olevan suurimmalla osalla naisistakin.
- hent0nen
Noinkin se taitaa olla. Harvalla viisikymppisellä kai lienee edes tarvetta rakastua niin ehdottomasti, että toisen kanssa elämänsä jakamista ei tarvitsisi ollenkaan pohtia, vaan sitä heittäytyisi tunteidensa viemäksi. Ehkä sitä voi käyttää oppimansa hyväkseen ja toisaalta olla hiukan varovaisempi ja viisaampi, ja toisaalta ei niin pikkutarkka. Voikohan sitä olla molempia? Itsestähän se eniten kai kuitenkin riippuu, osaako luoda toimivan suhteen. Toisaalta, jos toisessa on piirteitä, joiden jo etukäteen tietää ajan myötä ärsyttävän... Aina on se toisaalta. Ja kolmannelta ja neljänneltäkin puolen tulee asioita tarkasteltua. Puolin ja toisin.
Olisihan se kuitenkin mahtavaa, jos toisen puoliskon elämäänsä voisi viettää ihmisen kanssa, jonka seurassa on hyvä olla ja joka nauttii minun kanssani olemisesta.
- olempautelias
itse tarjoat tälle miehelle, jonka mahdolliset puutteet osaat niin tarkasti luetella?
- älyä nyt
Tuo oli siis lista asioista, jotka eivät saa olla kyseisen miesehdokkaan ominaisuuksia, ei siis luettelo ominaisuuksista, jotka löytyvät mieheltä, jonka aloittaja toivoo tapaavansa. Mies, josta löytyisi kaikki nuo puutteet, olisi aika surkea tapaus, eikö? Mahtaako löytyä yhdestä ihmisestä kaikki nuo puutteet, vai onko koottu liudasta surkimuksia?
- listapoliisi
Ei älykkyys ole vika vaan ominaisuus. Eivät kai nuo ole jonkun miespoloisen 'vikalista', vaan naisen omia kriteerejä. Joku varmaan täyttää jotkut noista (ei kovin tiukista) kriteereistä, mutta juttu ei onnistu, jos on yksikin ominaisuus, joka miehellä on ja jota nainen ei jaksa sietää.
- jannujannuuuu
Ei noin vähään tyytyväisiä naisia ole olemassakaan, paitsi, jos on itsessä jotain pahasti vialla. Entäs tulotaso, pituus, paino, harrastukset ja muut? Koulutus? Suurin osa viisikymppisistä miehistä siis mika kelpaisi? Eikö aloittaja kelpaa heille? Miksi?
- 48-191-86
Kriteerisi eivät äkkiseltään vaikuta kohtuuttomilta.
Kuitenkin jos niputat ne yhteen - lopputulos on kohtuuton.
Moniko mies ei silloin tällöin juo humaltuakseen. Humala-tila on tietysti suhteellinen käsite -
ja tavallaan jopa`katsojan silmissä`. Kuitenkin jo tuolla kriteerillä karsit huomattavan paljon pois miehiä,
jotka eivät kuitenkaan juoppoja ole.
Toinen silmiinpistävä seikka on vaatimus joustosta (tosin jossain määrin) asuinpaikan suhteen.
Aika harva viisikymppinen enää tuosta vaan vaihtaa työpaikkaa ja asuinpaikkaa.
Mahdollisesti itse olet alalla, jossa paikan vaihto onnistuu kepein askelin.
Miehet eivät useinkaan ole; kaupan kassoja, siivoojia ymym....joita töitä taitaa aina tarjolla olla.
Taidat olla kuitenkin ikätoverini...ja tuo hirvittävä merkkipaalu lähestyy;)- jaolennainen
Näyttäisi siltä, että sinulla on pahoja traumoja tuon alkoholin suhteen, jos esität asian miehillekin noin tiukkaan sävyyn. Sellainen voi karkottaa. Tulee mieleen alholistin hysteerinen exä.
Täytyy olla muuten aika ihmeellinen ihminen, että pystyy juomaan, mutta ei juomastaan humallu. Miten se on edes mahdollista?
Lisäksi on aika kohtuutonta esittää vaatimuksia vielä miehen aikuisiin lapsiinkin kohdistaen. Ovatko omat lapsesi täydellisiä? (ja se exä...) Ja miten omillaan asuvat lapset kuuluvat 50-vuotiaiden suhteisiin?
Olen nainen, mutta jos olisin mies, en vastaisi sinulle, vaikka noudatan terveitä elämäntapoja ja käytän alkoholia pari kertaa kuukaudessa. Vaikutat ahdistuneelta tiukkapipolta. - Lady 49v
jaolennainen kirjoitti:
Näyttäisi siltä, että sinulla on pahoja traumoja tuon alkoholin suhteen, jos esität asian miehillekin noin tiukkaan sävyyn. Sellainen voi karkottaa. Tulee mieleen alholistin hysteerinen exä.
Täytyy olla muuten aika ihmeellinen ihminen, että pystyy juomaan, mutta ei juomastaan humallu. Miten se on edes mahdollista?
Lisäksi on aika kohtuutonta esittää vaatimuksia vielä miehen aikuisiin lapsiinkin kohdistaen. Ovatko omat lapsesi täydellisiä? (ja se exä...) Ja miten omillaan asuvat lapset kuuluvat 50-vuotiaiden suhteisiin?
Olen nainen, mutta jos olisin mies, en vastaisi sinulle, vaikka noudatan terveitä elämäntapoja ja käytän alkoholia pari kertaa kuukaudessa. Vaikutat ahdistuneelta tiukkapipolta....että on ahdistunut tiukkapipo jos ei halua juopottelevaa miestä!!!!! HALOO - ja kyllä pystyy juomaan humaltumatta. Kokeilepa seuraavan kerran kun tulee se "pari kertaa kuukaudessa"; ota sopivasti, hitaasti ja nautiskellen.
Alkoholi on viisasten juoma. Aloittaja on oikeassa,,,, sellaisen minäkin tahtoinen ja EN ole tiukkapipo.. - Daami69
Lady 49v kirjoitti:
...että on ahdistunut tiukkapipo jos ei halua juopottelevaa miestä!!!!! HALOO - ja kyllä pystyy juomaan humaltumatta. Kokeilepa seuraavan kerran kun tulee se "pari kertaa kuukaudessa"; ota sopivasti, hitaasti ja nautiskellen.
Alkoholi on viisasten juoma. Aloittaja on oikeassa,,,, sellaisen minäkin tahtoinen ja EN ole tiukkapipo..Itse olen ratkaissut nuo alkopuolen kuvaukset käyttämällä aika usein sellaista lauseenpartta kuin että "en halua katsella humalahakuista juomista".
Muutaman lasin nautiskelu esim. viiniähän on aivan eri asia kuin kaatamalla kaataa kurkkuunsa läjäpäin kaikkea mahdollista alkoholipitoista tavaraa ja sammua pöydän alle. Jos juo että vähän rentoutuu tai varsinkin jos haluaa nautiskella laadukkaan tuotteen mausta, niin sen kyllä hyväksyn vaikka olenkin itse juopon jälkeläinen ja täten ns. tiukkapipo, mutta tosiaan se örvellys ei kiehdo. Onhan siitä hyvä jotain mainita kuitenkin kun ihmiset saattavat käsittää esim. "juo joskus" -määritelmän niin monella eri tavalla. Jollekulle se voi tarkoittaa satunnaista skoolaamista juhlissa (kuten minulle) ja jollekulle että känni päälle joka jumalan viikonloppu mutta arjet ollaan ns. siivosti... - jaolennainen
Lady 49v kirjoitti:
...että on ahdistunut tiukkapipo jos ei halua juopottelevaa miestä!!!!! HALOO - ja kyllä pystyy juomaan humaltumatta. Kokeilepa seuraavan kerran kun tulee se "pari kertaa kuukaudessa"; ota sopivasti, hitaasti ja nautiskellen.
Alkoholi on viisasten juoma. Aloittaja on oikeassa,,,, sellaisen minäkin tahtoinen ja EN ole tiukkapipo..En ole väittänyt että pitäisi haluta juopottelevaa miestä, mutta jos asiat esittää myös miehille noin jyrkillä sanakäänteillä kuin aloitusviestissä ei tuosta voi saada kuin tiukkapipon vaikutelman. Erityisesti tuo aikuisiin lapsiin kohdistuva vaatimus menee jo aika mahdottomaksi. Että miehen kenties jo 30-vuotiaiden lastenkin pitäisi olla "vaatimusten" mukaisia.
En tiedä missä maailmassa te elätte, mutta itse en ole vielä onnistunut netissä törmäämään juoppoon mieheen. Päinvastoin, oikein yllätyin miten paljon on täysabsolutisteja tai ainakin sellaiseksi itsensä väittäviä. Voi tosin olla, että osaan jo kättelyssä karsia ne alkoholistit harrastusten (tai niiden puutteiden) perusteella.
Psykologista silmää aloittaja saisi ainakin harjoitella.
Jos jo kättelyssä ilmoittaa hakevansa miestä "jota ei (taas) hävetä" niin luulisin että aika harva mies ottaa tuollaisen positiivisena haasteena. Minusta tuo on häpeäminen on jo melkein miestä halventavaa. - hent0nen
Olen viime vuosien aikana tavannut vain pari suomalaista miestä, joita tosissani harkitsin kumppaneiksi. Molemmissa oli kuitenkin tuolta listalta löytyviä puutteita. Suurin osa listan jutuista kuitenkin on lista syistä, miksi viimeisin s24:stä löytämäni mies ei ollut elämääni sopiva, vaikka hänen peruspersoonallisuutensa olisi muuten täydentänyt omaani huomattavan hyvin.
Asuinpaikassa joustaminen valitettavasti on ehdoton edellytys. Se karsii suurimman osan, tiedän, mutta Suomeen en aio palata. Mieshän voi olla jo eläkkeellä, jolloin maastamuutto voisi olla ihan mahdollinen uuden elämänvaiheen alku.
Olen listannut asioita, jotka ovat paljolti miehen omassa hallinnassa. Et löydä listalta asioita, joille mies ei voi mitään. Itse otetut velat, itse ryypätyt kännit, huonosti kasvatetut aikuiset, työttömät ongelmalapset, joiden antaa yhä majailla nurkissaan, ovat asioita, jotka mies voi korjata. Ulkonäön normaaliudella tarkoitan tavallisen siistiä pukeutumista. En itsekään ole mikään mannekiini, muttei minua tarvitse hävetä. Jos mies jo heti ensi puhelussa lörpoöttelee omien lastensa psyykkisistä ongelmista ja alaikäisen lapsensa raskaudesta, kai sen olisi pitänyt olla minulle varoitus, että minun asiani levitellään samalla tavalla muille. Olen kai vain ollut niin yksinäinen, että olen epätoivoisesti antanut yhä uuden ja uuden mahdollisuuden, ja aina vain uudestaan pettyäkseni. Ensivaikutelmaan ehkä tulisi luottaa, kun se kuitenkin usein osoittautuu oikeaksi.
Omassa profiilissani en olisi noita ikäviä asioita listannut. Lista on vain tätä keskustelua varten laadittu. Profiilissani yritin tuoda esiin myönteisiä asioita, asioita, joita toivoin suhteelta. Profiili, jossa olisi tuollainen lista, antaisi ainakin minulle kuvan negatiivisesta ihmisestä. - jaolennainen
hent0nen kirjoitti:
Olen viime vuosien aikana tavannut vain pari suomalaista miestä, joita tosissani harkitsin kumppaneiksi. Molemmissa oli kuitenkin tuolta listalta löytyviä puutteita. Suurin osa listan jutuista kuitenkin on lista syistä, miksi viimeisin s24:stä löytämäni mies ei ollut elämääni sopiva, vaikka hänen peruspersoonallisuutensa olisi muuten täydentänyt omaani huomattavan hyvin.
Asuinpaikassa joustaminen valitettavasti on ehdoton edellytys. Se karsii suurimman osan, tiedän, mutta Suomeen en aio palata. Mieshän voi olla jo eläkkeellä, jolloin maastamuutto voisi olla ihan mahdollinen uuden elämänvaiheen alku.
Olen listannut asioita, jotka ovat paljolti miehen omassa hallinnassa. Et löydä listalta asioita, joille mies ei voi mitään. Itse otetut velat, itse ryypätyt kännit, huonosti kasvatetut aikuiset, työttömät ongelmalapset, joiden antaa yhä majailla nurkissaan, ovat asioita, jotka mies voi korjata. Ulkonäön normaaliudella tarkoitan tavallisen siistiä pukeutumista. En itsekään ole mikään mannekiini, muttei minua tarvitse hävetä. Jos mies jo heti ensi puhelussa lörpoöttelee omien lastensa psyykkisistä ongelmista ja alaikäisen lapsensa raskaudesta, kai sen olisi pitänyt olla minulle varoitus, että minun asiani levitellään samalla tavalla muille. Olen kai vain ollut niin yksinäinen, että olen epätoivoisesti antanut yhä uuden ja uuden mahdollisuuden, ja aina vain uudestaan pettyäkseni. Ensivaikutelmaan ehkä tulisi luottaa, kun se kuitenkin usein osoittautuu oikeaksi.
Omassa profiilissani en olisi noita ikäviä asioita listannut. Lista on vain tätä keskustelua varten laadittu. Profiilissani yritin tuoda esiin myönteisiä asioita, asioita, joita toivoin suhteelta. Profiili, jossa olisi tuollainen lista, antaisi ainakin minulle kuvan negatiivisesta ihmisestä.Etsit siis miestä, joka on valmis muuttamaan vuoksesi ulkomaille.
Totta kai sellainen houkuttelee miehiä, joilla ei ole asiat kotimaassa kunnossa. 50-vuotias eläkeläinen rajaa sekin jo todella paljon, melkein yhtä hyvin voisit suoraan hakea mielenterveys- tai alkoholiongelmaista. 50-vuotiaita miehiä on jo lukumääräisesti vähemmän kuin samanikäisiä naisia. Miehet ovat valitettavan heikkoa tekoa... ;)
Turha silloin miettiä onko itsessä vika, jos hakee jotain sellaista, jota ei ole edes olemassa. - hent0nen
jaolennainen kirjoitti:
Etsit siis miestä, joka on valmis muuttamaan vuoksesi ulkomaille.
Totta kai sellainen houkuttelee miehiä, joilla ei ole asiat kotimaassa kunnossa. 50-vuotias eläkeläinen rajaa sekin jo todella paljon, melkein yhtä hyvin voisit suoraan hakea mielenterveys- tai alkoholiongelmaista. 50-vuotiaita miehiä on jo lukumääräisesti vähemmän kuin samanikäisiä naisia. Miehet ovat valitettavan heikkoa tekoa... ;)
Turha silloin miettiä onko itsessä vika, jos hakee jotain sellaista, jota ei ole edes olemassa.Enhän itsekään olisi valmis muuttamaan. Tai ainakin syyn pitäisi olla todella hyvä. Kyllä Suomi edelleen kodilta tuntuu, ehkä olen entistä paremmin oppinut tajuamaan, miten suomalainen tosiaan olen. Suomessa oli hyvä olla. Elämäni täällä toisessa kodissani kuitenkin tuntuu vertailussa voittavan joka kerta.
Niin, yli kuusikymppinenkin eläkeläinen kävisi ihan hyvin. Mielenterveysongelmaista eläkeläistä en etsi.
Niin, voihan se olla, että tarjoamani suhde sopisi juuri ongelmiaan pakoileville. Tai sitten ihmiselle, joka jostain syystä on vapaa ja valmis uuteen 'seikkailuun'. - hent0nen
jaolennainen kirjoitti:
En ole väittänyt että pitäisi haluta juopottelevaa miestä, mutta jos asiat esittää myös miehille noin jyrkillä sanakäänteillä kuin aloitusviestissä ei tuosta voi saada kuin tiukkapipon vaikutelman. Erityisesti tuo aikuisiin lapsiin kohdistuva vaatimus menee jo aika mahdottomaksi. Että miehen kenties jo 30-vuotiaiden lastenkin pitäisi olla "vaatimusten" mukaisia.
En tiedä missä maailmassa te elätte, mutta itse en ole vielä onnistunut netissä törmäämään juoppoon mieheen. Päinvastoin, oikein yllätyin miten paljon on täysabsolutisteja tai ainakin sellaiseksi itsensä väittäviä. Voi tosin olla, että osaan jo kättelyssä karsia ne alkoholistit harrastusten (tai niiden puutteiden) perusteella.
Psykologista silmää aloittaja saisi ainakin harjoitella.
Jos jo kättelyssä ilmoittaa hakevansa miestä "jota ei (taas) hävetä" niin luulisin että aika harva mies ottaa tuollaisen positiivisena haasteena. Minusta tuo on häpeäminen on jo melkein miestä halventavaa.Profiilini ei ole koskaan ollut lista negatiivisista asioista, joita en etsi. Tämä on keskustelua asiasta, ja tuo on lyhyt lista asioista, joita en mieheltä halua. Mielestäni se on hyvin suuripiirteinen lista. Tiukkapipoinen olisi listannut silmän värit ja ruumiinrakenteen ja tulotason ja koulutuksen ja harrastukset sun muut. Minä olen hyvinkin avoin uudelle, arvaamattomalle ihmiselle. Juoppoa ja elämänsä pahasti pilannutta ongelmaista en halua, tietysti.
"osaan jo kättelyssä karsia ne alkoholistit".
Sehän tässä on tarkoitus. Yleensä olen siinä onnistunutkin. Tapaamani miehet ovat jääneet ystäviksi. Ensivaikutelman takia torjumissani miehissä saattoi hyvinkin olla ongelmaisia. - hent0nen
jaolennainen kirjoitti:
Etsit siis miestä, joka on valmis muuttamaan vuoksesi ulkomaille.
Turha silloin miettiä onko itsessä vika, jos hakee jotain sellaista, jota ei ole edes olemassa.ja huomasin, että muutto Suomeen ei tunnu tällä hetkellä aivan mahdottomalta ajatukselta. Menettäisin työni, mutta kaipa sitä voisi kehitellä jotain uutta. Voi, kun osaisi nähdä tulevaisuuteen ja oivaltaa kaikki päätösten seuraukset. Ehkä katuisin kauheasti. Uudestaan Suomesta lähtö tuskin onnistuisi, koska ei olisi mitään, mihin palata. Suomi on kuitenkin aina Suomi. Osa sydämestä on aina synnyinmaassa. Tai onkohan tuo jo iästä johtuvaa sentimentaalisuutta?
Ajatusleikkinä se kuitenkin kiehtoo. - m57
hent0nen kirjoitti:
ja huomasin, että muutto Suomeen ei tunnu tällä hetkellä aivan mahdottomalta ajatukselta. Menettäisin työni, mutta kaipa sitä voisi kehitellä jotain uutta. Voi, kun osaisi nähdä tulevaisuuteen ja oivaltaa kaikki päätösten seuraukset. Ehkä katuisin kauheasti. Uudestaan Suomesta lähtö tuskin onnistuisi, koska ei olisi mitään, mihin palata. Suomi on kuitenkin aina Suomi. Osa sydämestä on aina synnyinmaassa. Tai onkohan tuo jo iästä johtuvaa sentimentaalisuutta?
Ajatusleikkinä se kuitenkin kiehtoo.Missä maassa,tarkoitan. Jos olet Euroopassa niin kynnys ei ole kovin korkea. Muualle lähtemistä pitäisi miettiä tovi.
- hent0nen
m57 kirjoitti:
Missä maassa,tarkoitan. Jos olet Euroopassa niin kynnys ei ole kovin korkea. Muualle lähtemistä pitäisi miettiä tovi.
Kiitos kysymästä. Asuin 80-luvun lopulla melkein kaksi vuotta Saksassa, palasin Suomeen, ja nyt tulee pian 15 vuotta täyteen Floridassa. Ihana paikka, vaikka eihän se ole Suomi.
- Täällä yksi
Missä palvelussa profiilisi on? Suomi24:stä en löytänyt kaltaistasi.
- hent0nen
Tällä hetkellä minulla ei ole profiilia. Entinen Suomi 24:ssä on jo vanhentunut. En tiedä, voiko sitä uudelleenlämmittää, enkä edes muista tunnussanoja, ja uuden profiilin luomiseksi pitäisi ensin taas luoda uusi sähköpostiosoite, koska edellinen on jo sidoksissa vanhaan profiiliin. Vai onko se noin? Voiko samalla sähköpostiosoitteella olla useita profiileita?
- Täällä yhä
hent0nen kirjoitti:
Tällä hetkellä minulla ei ole profiilia. Entinen Suomi 24:ssä on jo vanhentunut. En tiedä, voiko sitä uudelleenlämmittää, enkä edes muista tunnussanoja, ja uuden profiilin luomiseksi pitäisi ensin taas luoda uusi sähköpostiosoite, koska edellinen on jo sidoksissa vanhaan profiiliin. Vai onko se noin? Voiko samalla sähköpostiosoitteella olla useita profiileita?
Unohtunut tunnus tai salasana voidaan palauttaa, alla linkki.
https://oma.suomi24.fi/user/recover - alkup. hent0nen
Ihan tällä aloituksessa käyttämälläni nimimerkillä. En nyt viitsi kirjautua. Joku näyttää muuten laatineen tänne viestejä minun nimelläni. Kai se nyt estyy, kun nimimerkki on rekisteröity. En jaksa lukea kakkia läpi, mutta ainakin kaksi huomasin 'hent0sen' kirjoittamaa, joita en kirjoittanut minä.
- nainen_27v
Että mikä sinussa on vikana... Minulle tuli listaasi lukiessani mieleen että asenteesi on aika kielteinen, pessimistinen. Jotenkin torjuva suorastaan. Kirjoitat tyyliin, että haluaisit sitä ja tätä MUTTA. Se "mutta" seuraa aina. Listasi kohdat alkavat asiallisesti, mutta sitten tulee aina se kielteinen ja torjuva mutta-käännös.
Esim. toivot että mies olisi normaalin näköinen. Ihan asiallinen toive. Tän voisi jättää tähän, sen sijaan sinä jatkat tarpeettomasti jotain miehen häpeämisestä ihmisten ilmoilla. Ja toivot että mies ei olisi juoppo. Hyvä toive... mutta sinä jatkat tarpeettomasti vertaamalla juoppoja miehiä sellaisiin jotka eivät osaa käyttää vessapaperia.
Ja esim. toivot miehellä ei olisi lapsia kotona asumassa. Ihan asiallinen toive ja tän voisi jättää tähän, sen sijaan sinä alat listata liioittelevia kielteisiä ennakkoasenteita juopoista, tupakkaa sauhuttelevista, huumeita käyttävistä ja irstailevista meluääliöistä. Huh huh...
Vika on sinussa! Asenteesi on todella syyttelevä. Ikään kuin haluaisit kostaa kaikki kokemasi vääryydet mahdolliselle deittikumppanille. Syyttelet mahdollisia deittikumppaneita, vaikket tunne heitä. Lopeta muiden syyttely! Jestas... ikää jo lähes 50 ja noin lapsellista käytös.- nainen_27v
Siis ASENNE on mielestäni sinun suurin ongelmasi. Älä oksenna aiempaa elämääsi ja aiempia mieskokemuksiasi mahdollisen deittikumppanin ja oman tulevaisuutesi päälle. Päästä irti menneestä. Anna mennä.
Onnea deittailuun. - kirkasotsat!
Oon kateellinen naisille, jotka elää tavallisessa maailmassa, siis siinä jossa mies juo kännin sillontällön, vaikka sammuukin lopuksi pöydän alle. Kestäisin sen!
Ollaan ihan eri asteella kun mies örveltää lähes joka viikonloppu sikahumalassa käsittämättä edes mitä tekee... Joo, ehkä muiden mielestä hauska seuramies, mutta kotiintultua kusee housuihinsa... ei vuosien jälkeen enää kunnioitusta löydy, ei mistään... ärtymystä ja häpeää sitäkin enemmän...
On köyhää osotella sormella omien kokemusten perusteella... - Jaiks.
kirkasotsat! kirjoitti:
Oon kateellinen naisille, jotka elää tavallisessa maailmassa, siis siinä jossa mies juo kännin sillontällön, vaikka sammuukin lopuksi pöydän alle. Kestäisin sen!
Ollaan ihan eri asteella kun mies örveltää lähes joka viikonloppu sikahumalassa käsittämättä edes mitä tekee... Joo, ehkä muiden mielestä hauska seuramies, mutta kotiintultua kusee housuihinsa... ei vuosien jälkeen enää kunnioitusta löydy, ei mistään... ärtymystä ja häpeää sitäkin enemmän...
On köyhää osotella sormella omien kokemusten perusteella...Ei se kyllä tavalliselta elämältä minun mielestäni kuulosta että ottaa kännin silloin tällöin ja "sammuu lopuksi pöydän alle". Olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa ja kummassakaan tämä ei ollut tavallista. Toisessa suhteessa mies osallistui silloin tällöin työpaikkansa juhannusryyppäjäisiin, mutta ei hän silti minnekään sammuillut ja osasi kännisenkin käytöksensä pitää sikäli aisoissa että juhlista palattuaan meni nukkumaan eikä esim. retkottanut eteisen matolla oksennuslammikossa.
LOL, etten sanoisi...
Luulevatko tosiaan jotkut että suomalaiseen tavalliseen elämänmenoon kuuluu sammuilu? - eino-setä
kirkasotsat! kirjoitti:
On köyhää osotella sormella omien kokemusten perusteella..."On köyhää osotella sormella omien kokemusten perusteella..." Aivan! Siis lopeta se! Jos haluat miehen joka ei juo, niin panet vain deitti-ilmoitukseen, että etsit miestä, joka ei juo. Se siitä. Täysin ala-arvoista ryhtyä samaan hengenvetoon syyttelemään kaikkia miehiä housuunkusijoiksi yms.
- hent0nen
"Parempi, jos ei juo ollenkaan, mutta kyllä lasillisen voi ottaa silloin tällöin,..." (Tämä on positiivinen 'mutta', lieventää edellistä lausetta.)
Se, että miehellä olisi kunnollisia lapsia jopa kotona asumassa (eli siis alaikäisiä), ei välttämättä olisi mahdottomuus. Aikuiset, työttömät peräkamaripojat ja -tytöt päihdeongelmineen eivät todellakaan ole minun vikani, eikä minulla ole mitään syytä pilata muuten ihan mukavaa elämääni sellaisilla kakruilla. Mies taas voi tehdä asialle jotain: hakea ammattiapua lastensa ongelmiin, auttaa työllistymisessä tai laittaa jollekin kurssille tai muuten auttaa heitä itsenäisen elämisen alkuun.
Suomalaiset hyssyttelevät juoppojaan liikaa, ovat kanssakärsijöitä. Juopot eivät ole koskaan kuuluneet minun tuttavapiirini ongelmiin, enkä aio heihin tässäkään vaiheessa tutustua. Miksi pilaisin tarkoituksella oman elämäni?! Ei minun elämäni tarkoitus ole olla jonkun ongelmaisen uhri. Etsin ihmistä, jonka kanssa elämä on vielä parempaa, en miestä, jonka sietämiseen menisi energiaa, jonka mieluummin käytän johonkin myönteiseen. Minulle juoppous tosiaan on iljettävä asia. Jos juo pari lasillista viiniä silloin tällöin, ei koskaan juovu. Itsekin join sen verran ennen. En ole koskaan humaltunut. Minulle joku kännissä örveltävä ääliö tosiaan on yhtä luotaantyöntävä kuin ulosteelta haiseva mies. Vertaus on ihan hyvä. Alkoholistit voisivat alkaa katsella itseään rehellisemmin, tai sitten hakeutua vain toisten juoppojen seuraan. En etsi uusia ongelmia. Etsin kumppania, jota voin rakastaa, ja joka osaa myös rakastaa. Kännikala ei osaa.
Sinä kuulostat aika negatiiviselta itse, huomaatko? - asdfzxcccccv
hent0nen kirjoitti:
"Parempi, jos ei juo ollenkaan, mutta kyllä lasillisen voi ottaa silloin tällöin,..." (Tämä on positiivinen 'mutta', lieventää edellistä lausetta.)
Se, että miehellä olisi kunnollisia lapsia jopa kotona asumassa (eli siis alaikäisiä), ei välttämättä olisi mahdottomuus. Aikuiset, työttömät peräkamaripojat ja -tytöt päihdeongelmineen eivät todellakaan ole minun vikani, eikä minulla ole mitään syytä pilata muuten ihan mukavaa elämääni sellaisilla kakruilla. Mies taas voi tehdä asialle jotain: hakea ammattiapua lastensa ongelmiin, auttaa työllistymisessä tai laittaa jollekin kurssille tai muuten auttaa heitä itsenäisen elämisen alkuun.
Suomalaiset hyssyttelevät juoppojaan liikaa, ovat kanssakärsijöitä. Juopot eivät ole koskaan kuuluneet minun tuttavapiirini ongelmiin, enkä aio heihin tässäkään vaiheessa tutustua. Miksi pilaisin tarkoituksella oman elämäni?! Ei minun elämäni tarkoitus ole olla jonkun ongelmaisen uhri. Etsin ihmistä, jonka kanssa elämä on vielä parempaa, en miestä, jonka sietämiseen menisi energiaa, jonka mieluummin käytän johonkin myönteiseen. Minulle juoppous tosiaan on iljettävä asia. Jos juo pari lasillista viiniä silloin tällöin, ei koskaan juovu. Itsekin join sen verran ennen. En ole koskaan humaltunut. Minulle joku kännissä örveltävä ääliö tosiaan on yhtä luotaantyöntävä kuin ulosteelta haiseva mies. Vertaus on ihan hyvä. Alkoholistit voisivat alkaa katsella itseään rehellisemmin, tai sitten hakeutua vain toisten juoppojen seuraan. En etsi uusia ongelmia. Etsin kumppania, jota voin rakastaa, ja joka osaa myös rakastaa. Kännikala ei osaa.
Sinä kuulostat aika negatiiviselta itse, huomaatko?Suhtaudut pakkomielteisesti juoppoihin.
"Juopot eivät ole koskaan kuuluneet minun tuttavapiirini ongelmiin" No, miksi ihmeessä heitä sitten niin paljon inhoat ja pelkäät? Koska sinulla ei ole mitään kokemuksia juopoista, niin voit unohtaa heidät. Tietenkin jokainen normaali-ihminen välttelee läheistä tuttavuutta alkoholiongelmaisen kanssa, mutta normaalisti ihmisillä ei ole mitään syytä alkaa vouhkata juoppojen iljettävyyttä ja miten he pilaavat elämän ja miten heidän uhriksi vain väkisin joutuu ihan kuin ufot vaan lentelee taivaalla ja sieppailee ihmisiä.
Jos taas valehtelet ja sinulla onkin kokemuksia juopoista, niin sinä olet psyykkisesti sairas pakkomielteinesi. Sinulla on harhoja. Hakeudu jonnekin terapiaan. - never too late
Jaiks. kirjoitti:
Ei se kyllä tavalliselta elämältä minun mielestäni kuulosta että ottaa kännin silloin tällöin ja "sammuu lopuksi pöydän alle". Olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa ja kummassakaan tämä ei ollut tavallista. Toisessa suhteessa mies osallistui silloin tällöin työpaikkansa juhannusryyppäjäisiin, mutta ei hän silti minnekään sammuillut ja osasi kännisenkin käytöksensä pitää sikäli aisoissa että juhlista palattuaan meni nukkumaan eikä esim. retkottanut eteisen matolla oksennuslammikossa.
LOL, etten sanoisi...
Luulevatko tosiaan jotkut että suomalaiseen tavalliseen elämänmenoon kuuluu sammuilu?Aika omituista tosiaan ajatella, että pöydän alle sammuilu on jotain normaalia.
- hent0nen
asdfzxcccccv kirjoitti:
Suhtaudut pakkomielteisesti juoppoihin.
"Juopot eivät ole koskaan kuuluneet minun tuttavapiirini ongelmiin" No, miksi ihmeessä heitä sitten niin paljon inhoat ja pelkäät? Koska sinulla ei ole mitään kokemuksia juopoista, niin voit unohtaa heidät. Tietenkin jokainen normaali-ihminen välttelee läheistä tuttavuutta alkoholiongelmaisen kanssa, mutta normaalisti ihmisillä ei ole mitään syytä alkaa vouhkata juoppojen iljettävyyttä ja miten he pilaavat elämän ja miten heidän uhriksi vain väkisin joutuu ihan kuin ufot vaan lentelee taivaalla ja sieppailee ihmisiä.
Jos taas valehtelet ja sinulla onkin kokemuksia juopoista, niin sinä olet psyykkisesti sairas pakkomielteinesi. Sinulla on harhoja. Hakeudu jonnekin terapiaan.Joo, joo: "Hakeudu hoitoon." Sehän se tuntuu olevan tietyn ihmistyypin vakioloukkaus. Itse en ole sitä harrastanut (loukkaamista tuolla tavalla, tai terapiaakaan), koska ei ole tarvetta.
Tämä ei ollut deitti-ilmoitus. Silloin, kun minulla oli profiili, juopoilla ei todellakaan ollut sillä sijaa. Mainitsin vain hakukriteereissä, että etsin miestä, joka ei juo tai juo harvoin. Tämä on keskustelunavaus. Profiilini keskittyi myönteisiin asioihin. Tässä keskustelussa muiden muassa sinä keskittyy juoppouteen. Miksi se sattuu sinuun noin? Oletko itse juonut, tai oletko juopon uhri? Minä olen tutustunut elämässäni vain yhteen mieheen, jonka juoppous oli muuten ihan mahdollisen suhteen yksi pääeste, ja syy siihen, miksi tutustuminen jäi siihen. Siis ehdoton este yksinäänkin. Piste. Miksi en puhuisi siitä? Suomessa ongelmaiset ja ongelmaisten uhrit vaikenevat liikaa kuvitellen, että ongelmaa ei olekaan, jos siitä ei puhu. Näitä keskustelupalstoja kauan seuranneena arvioisin, että suomalaisten juomisongelmat ovat valitettavan yleisiä. Minun elämääni ne eivät kuulu, Miksi se ärsyttää sinua? Oletko kateellinen? - asdfzxcccccv
hent0nen kirjoitti:
Joo, joo: "Hakeudu hoitoon." Sehän se tuntuu olevan tietyn ihmistyypin vakioloukkaus. Itse en ole sitä harrastanut (loukkaamista tuolla tavalla, tai terapiaakaan), koska ei ole tarvetta.
Tämä ei ollut deitti-ilmoitus. Silloin, kun minulla oli profiili, juopoilla ei todellakaan ollut sillä sijaa. Mainitsin vain hakukriteereissä, että etsin miestä, joka ei juo tai juo harvoin. Tämä on keskustelunavaus. Profiilini keskittyi myönteisiin asioihin. Tässä keskustelussa muiden muassa sinä keskittyy juoppouteen. Miksi se sattuu sinuun noin? Oletko itse juonut, tai oletko juopon uhri? Minä olen tutustunut elämässäni vain yhteen mieheen, jonka juoppous oli muuten ihan mahdollisen suhteen yksi pääeste, ja syy siihen, miksi tutustuminen jäi siihen. Siis ehdoton este yksinäänkin. Piste. Miksi en puhuisi siitä? Suomessa ongelmaiset ja ongelmaisten uhrit vaikenevat liikaa kuvitellen, että ongelmaa ei olekaan, jos siitä ei puhu. Näitä keskustelupalstoja kauan seuranneena arvioisin, että suomalaisten juomisongelmat ovat valitettavan yleisiä. Minun elämääni ne eivät kuulu, Miksi se ärsyttää sinua? Oletko kateellinen?Kateellinen, mistä? Pirunmoisen lapsellinen kyllä olet.
Miksi ajattelet juoppoutta noin paljon ja suhteettomasti? Eikö sinun ollut tarkoitus puhua deittailuyrityksistäsi eikä Suomen alkoholiongelmaisista?
Lopeta se juopoista, huumehörhölapsista yms. jankkaaminen. Typerää. - hkjsahfusw
asdfzxcccccv kirjoitti:
Kateellinen, mistä? Pirunmoisen lapsellinen kyllä olet.
Miksi ajattelet juoppoutta noin paljon ja suhteettomasti? Eikö sinun ollut tarkoitus puhua deittailuyrityksistäsi eikä Suomen alkoholiongelmaisista?
Lopeta se juopoista, huumehörhölapsista yms. jankkaaminen. Typerää.Suomen juoppo-ongelmaisista aika suuri osa tuntuu ajautuvan ilmaisille treffipalstoille. Kai he etsivät pelastajaa omille ja jälkeläistensä ongelmille. Sieltä vaan valkkaamaan sopivaa ongelmaista!
- jaolennainen
hent0nen kirjoitti:
Joo, joo: "Hakeudu hoitoon." Sehän se tuntuu olevan tietyn ihmistyypin vakioloukkaus. Itse en ole sitä harrastanut (loukkaamista tuolla tavalla, tai terapiaakaan), koska ei ole tarvetta.
Tämä ei ollut deitti-ilmoitus. Silloin, kun minulla oli profiili, juopoilla ei todellakaan ollut sillä sijaa. Mainitsin vain hakukriteereissä, että etsin miestä, joka ei juo tai juo harvoin. Tämä on keskustelunavaus. Profiilini keskittyi myönteisiin asioihin. Tässä keskustelussa muiden muassa sinä keskittyy juoppouteen. Miksi se sattuu sinuun noin? Oletko itse juonut, tai oletko juopon uhri? Minä olen tutustunut elämässäni vain yhteen mieheen, jonka juoppous oli muuten ihan mahdollisen suhteen yksi pääeste, ja syy siihen, miksi tutustuminen jäi siihen. Siis ehdoton este yksinäänkin. Piste. Miksi en puhuisi siitä? Suomessa ongelmaiset ja ongelmaisten uhrit vaikenevat liikaa kuvitellen, että ongelmaa ei olekaan, jos siitä ei puhu. Näitä keskustelupalstoja kauan seuranneena arvioisin, että suomalaisten juomisongelmat ovat valitettavan yleisiä. Minun elämääni ne eivät kuulu, Miksi se ärsyttää sinua? Oletko kateellinen?Milloin viimeksi oletkaan asunut Suomessa? Ainakin omassa keski-ikäisessä ja keskiluokkaisessa työssäkäyvässä, kaupunkilaisessa tuttavapiirissäni ns. juoppous on kyllä aika vähäistä. Enemmänkin arvostetaan terveitä elämäntapoja, liikuntaa jne. Tehdään paljon (liikaakin) töitä, eikä siinä rumbassa ole varaakaan alkoholismiin.
En tahdo aliarvioida alkoholismiin liittyviä ongelmia, mutta väkisinkin tulee mieleen, että kovin ankara alkoholikielteisyys on vain alkoholiongelman kääntöpuoli. Jos joku asia ei ollenkaan kiinnosta, ei se herätä noin vahvoja tunteitakaan.
Jos olet ja perustat mielipiteesi suomalaisista (miehistä) joidenkin keskustelufoorumeiden perustella, olet hakoteillä. Foorumeilla kärjistetään, provosoidaan ja ammutaan nimettömänä. Niinkuin sinäkin aloituksessasi teit.
Tämä nyt kaikella ystävyydellä. - hent0nen
jaolennainen kirjoitti:
Milloin viimeksi oletkaan asunut Suomessa? Ainakin omassa keski-ikäisessä ja keskiluokkaisessa työssäkäyvässä, kaupunkilaisessa tuttavapiirissäni ns. juoppous on kyllä aika vähäistä. Enemmänkin arvostetaan terveitä elämäntapoja, liikuntaa jne. Tehdään paljon (liikaakin) töitä, eikä siinä rumbassa ole varaakaan alkoholismiin.
En tahdo aliarvioida alkoholismiin liittyviä ongelmia, mutta väkisinkin tulee mieleen, että kovin ankara alkoholikielteisyys on vain alkoholiongelman kääntöpuoli. Jos joku asia ei ollenkaan kiinnosta, ei se herätä noin vahvoja tunteitakaan.
Jos olet ja perustat mielipiteesi suomalaisista (miehistä) joidenkin keskustelufoorumeiden perustella, olet hakoteillä. Foorumeilla kärjistetään, provosoidaan ja ammutaan nimettömänä. Niinkuin sinäkin aloituksessasi teit.
Tämä nyt kaikella ystävyydellä.En toki ole keskittynyt alkoholiongelmiin. Listallanikin se oli vain yksi juttu. Listasin sen heti alkuun, koska se oli mielessä - niin, ehkä se kertoo jotain. Ei se ollut tietoinen tärkeysjärjestys. Ikäkin olisi pitänyt sanoa 50 .
Muutin Suomesta kauan sitten. Ei silloin eikä nytkään, eikä uudessa kotimaassanikaan, juoppous ole ollut ongelma omakohtaisesti eikä uhrina. On ollut vain yksi mies, hiljattain, ja valitettavasti se oli juuri se ihminen, joka muuten olisi tuntunut olevan ihannekumppani minulle, kaikkine ongelmineenkin. Juoppoutta en kuitenkaan edes harkitse sietäväni. En ajattele sitä, minulla ei ole sitä kohtaan vahvoja tunteita. Torjun sen vain. Samalla tavalla kuin torjuisin pedofiilin tai 200-kiloisen tai ihmisen, joka ei koskaan peseydy. Ei ole tarvetta vahvoihin negatiivisiin tunteisiin. Se on vain tosiasia. Mies, joka tiesi sen jo alussa, ja joka väitti, ettei kännäile, ja sitten soittaa minulle umpikännissä, eikä vain kerran vaan useasti, ei ole vaivan arvoinen. Hoidelkoon ensin ongelmansa, sitten voin harkita häntä uudestaan. Hän oli muuten niin mukava mies. - kenen tunteita?
jaolennainen kirjoitti:
Milloin viimeksi oletkaan asunut Suomessa? Ainakin omassa keski-ikäisessä ja keskiluokkaisessa työssäkäyvässä, kaupunkilaisessa tuttavapiirissäni ns. juoppous on kyllä aika vähäistä. Enemmänkin arvostetaan terveitä elämäntapoja, liikuntaa jne. Tehdään paljon (liikaakin) töitä, eikä siinä rumbassa ole varaakaan alkoholismiin.
Tämä nyt kaikella ystävyydellä.Vastaajillahan noita tunteita näyttää olevan alkoholismia kohtaan, siksi se pistää heidän silmiinsä.
- m42-
Kyllä, vika on sinussa. Olet katkera ja vaikutat suorastaan vainoharhaiselta.
- hent0nen
Oliko viestisi tarkoitus olla esimerkki positiivisesta kommentista? No, ehkä pientä viilaamista vielä olisi:)
Minun 'katkeruuteni ja vainoharhaisuuteni'? :
"Ihan mukavantuntuisia ihmisiä. ... En edes etsi herra täydellistä. ... kyllä lasillisen voi ottaa silloin tällöin...
Ei tarvitse olla rikas...On jotenkuten peruspositiivinen...Pitää keskustelusta... ajattelee minua ihmisenä, ystävänä, kumppanina...Koulutus ja työ ja tulotaso ovat sivuseikkoja.
Juu, kauhea harha vainoamisesta:)
- Marko Suo
Tiedätkö mikä näissä jutuissa hatuttaa?
Se että missä on tällaiset aloittajan kaltaiset nuoremmat fiksut naiset ( -30)?- hent0nen
Kiitos kohteliaisuudesta. En ole kovin fiksu, paremminkin vaikea, introvertti ihminen. Jos jotenkin olen 'kasvanut', se on ollut paljolti uuteen maahan sopeutumisesta johtuvaa. Sitä on ollut pakko, ja on saanut, tuuletella asenteitaan, joita ei Suomessa olisi edes huomannut. Täällä on saanut selitellä suomalaisuuttaan.
Toivon, että löydät nuoren, fiksun naisen. Onko sen pakko olla suomalainen? - Liian nuori mies
No ihan samaa mietin itsekkin!
Monesti olen katsellut, että viiskymppiset naiset ei hae kuuta taivaalta, eikä odota mitään kohtuutonta. Mutta toisin on kolmekymppisillä naisilla. Ei tälläinen hoikka, urheileva, hyvin toimeentuleva, tavallisen oloinen, positiivinen, kiltti ja mukava mies kelpaa kenellekään kolmekymppiselle naiselle, kun ei ole mikään ritari valkoisen ratsun selässä. Melkein tässä toivoisi olevansa itsekkin jo viiskymppinen. - jhgytisa
Liian nuori mies kirjoitti:
No ihan samaa mietin itsekkin!
Monesti olen katsellut, että viiskymppiset naiset ei hae kuuta taivaalta, eikä odota mitään kohtuutonta. Mutta toisin on kolmekymppisillä naisilla. Ei tälläinen hoikka, urheileva, hyvin toimeentuleva, tavallisen oloinen, positiivinen, kiltti ja mukava mies kelpaa kenellekään kolmekymppiselle naiselle, kun ei ole mikään ritari valkoisen ratsun selässä. Melkein tässä toivoisi olevansa itsekkin jo viiskymppinen.Minä olen perinteisesti sen kannalla, että naisen on hyvä olla miestään nuorempi, ellei ole äidillinen tyyppi ja tyytyväinen siihen rooliin. Olen kyllä tuntenut pareja, joissa nainen on yli kymmenen vuotta vanhempi miestään, ja liitto on kestänyt parikymmentä vuotta.
- jksahfraiue
Tällainenko:
70-vuotias juoppo, jonka aikuiset lapset asuvat kotona yhteiskunnan tuella, ja joka on elänyt pikavipeillä ja on nyt kyppitonneja velkaa. Ei leikkaa tukkaansa, käyttää samaa virttynyttä teepaitaa kesät ja talvet, ei peseydy, kertoo kaikista kaiken kaikille, pitää itseään kohtalonsa uhrina, kerskuu valloituksillaan, on tyhmä, soittelee kännipäissään, muuten ei juuri keskustele,...
Aloituksen listalla on itsestäänselvyyksiä. Tarvitseeko noita edes listata? - terveisiä nuoremmalt
Toivomuksissasi ei ole mitään vikaa. Haet normaalia, asiansa hyvin hoitavaa, kunniallista miestä. Olen aivan eri ikäluokkaa kuin sinä, olen 28, mutta halusin vain sanoa, että jatka etsimistä ja siihen uskomista, että jossakin on sinulle tuollainen mies. Vaatimuksesi eivät ole mitenkään kohtuuttomia, päin vastoin, ihan normaaleja ja hyviä. Tämä s24 on sellainen hullujenhuone, että ehkä täältä ei kannatakaan etsiä... tai no, eihän profiilin pitämisestä mitään vaivaakaan ole. Mutta kannattanee katsella miehiä myös muualta. Nyt hop hop työväenopiston kursseille ja tanssiracintoloihin ja tuttujen juhliin... ehkä se järkevä mies löytyisi ennemminkin sieltä!
- hent0nen
Käyn läpi jonkinlaista kriisiä juuri nyt. Toisaalta pidän yksinolosta, työni ja harrastukseni ovat yksin tehtäviä, mutta toisaalta olen kauhean yksinäinen. Siksi kai sitä kumppania etsitään. Minusta vaan tuntuu tällä hetkellä, etten ehkä tule koskaan löytämään sopivaa miestä. Normaali, suhteellisen ongelmaton mies ei jaksaisi minun omituisia tapojani, joita olen yksinäisten vuosien varrella kehitellyt. Ongelmamiehelle saattaisin vaikuttaa pelastusrenkaalta, mutta minä taas en tosiaankaan jaksa mitään pelastajanroolia. Etsin kai parhaimmillaan itsenäistä, aika lailla yksinolosta nauttivaa miestä, jonka kanssa kehittelisin pikkuhiljaa suhteen, jossa toinen toisellemme annamme tilaa ja samalla olemme toisillemme kaukupohjana ja innoittajana pyrkimyksillemme ja haaveillemme, ja käytännön apuna. En ehkä jaksaisi miestä, joka olisi koko ajan jaloissa. Mies ei ehkä jaksaisi minun jatkuvaa tarvettani puhua kaikesta. Minulla on tavaton määrä sanottavaa (niin kuin kai useimmilla naisilla), eikä ketään, kelle puhua. Ehkä olen pilannut elämäni taitamattomuuttani. Ehkä minusta ei enää ole toimivaan kumppanuuteen. Ehkä minun on vain hyväksyttävä se, että olen loppuelämäni yksin.
- Mies_44
En ole nähnyt profiiliaisi, mutta jos se keskittyy yli 10 kriteerin luettelemiseen, jotka miehen tulee täyttää, eikä kerro omasta itsestä mitään muuta kuin korkeintaan jotakin ympäripyöreää, niin sellainen profiili ei ole hyvä. Noista kriteereistä (alkoholi, talous jne) käy liian selkeästi ilmi, että sinulla on aiemmin ollut taipumusta ihastua useampiinkin miehiin, joilla on näitä ongemia ja siksi ei anna sinusta kovin hyvää mielikuvaa. Toivot positiivista miestä, mutta en usko että positiiviset miehet pitävät profiilistasi, jos siinä on sama sävy kuin aloituskirjoituksessasi.
- hent0nen
Olet oikeassa, tuollainen kielteisyyksien lista on hyvin epämiellyttävä. Tässä avauksessani yritän kai selvitellä omia ajatuksiani, pohtia sitä, onko etsimääni miestä olemassakaan, vapaalla jalalla. On oikeastaan vaikeampaa kuvailla miestä, jota etsii kuin listata asioita, jotka muuten sopivassa miehessä tyssäsivät tarinan. Niin, kyllähän se antaa ikävän kuvan. Pettymys on ikävää.
Profiilini kuitenkin oli positiivinen. Sain siitä hyvin myönteistä palautetta usealta. Kerroin itsestäni aika pitkästi, toivoen sen kiinnostavan miestä, joka pitäisi minusta oikeastikin. Sainkin mielestäni hyviä vastauksia. Asuinmaa oli se suurin este tutustumiselle. Tuon listan jutuista suurin osa löytyi sitten siitä yhdestä miehestä, joka muuten oli tuntunut niin ihanteelliselta minulle kuin olla voi.
En tiedä, mihin tällä aloituksellani pyrin. Kai selvittämään omaa päätäni. Kenelle muullekaan puhuisin kuin teille täällä? Minulla ei ole ketään. Olen naurettavan yksin. - qwrqqqqy
hent0nen kirjoitti:
Olet oikeassa, tuollainen kielteisyyksien lista on hyvin epämiellyttävä. Tässä avauksessani yritän kai selvitellä omia ajatuksiani, pohtia sitä, onko etsimääni miestä olemassakaan, vapaalla jalalla. On oikeastaan vaikeampaa kuvailla miestä, jota etsii kuin listata asioita, jotka muuten sopivassa miehessä tyssäsivät tarinan. Niin, kyllähän se antaa ikävän kuvan. Pettymys on ikävää.
Profiilini kuitenkin oli positiivinen. Sain siitä hyvin myönteistä palautetta usealta. Kerroin itsestäni aika pitkästi, toivoen sen kiinnostavan miestä, joka pitäisi minusta oikeastikin. Sainkin mielestäni hyviä vastauksia. Asuinmaa oli se suurin este tutustumiselle. Tuon listan jutuista suurin osa löytyi sitten siitä yhdestä miehestä, joka muuten oli tuntunut niin ihanteelliselta minulle kuin olla voi.
En tiedä, mihin tällä aloituksellani pyrin. Kai selvittämään omaa päätäni. Kenelle muullekaan puhuisin kuin teille täällä? Minulla ei ole ketään. Olen naurettavan yksin.Voisit panna ilmoituksen ihan jollekin haetaan ystävää -sivustollekin. Siis etsiä naispuolista ystävää ja juttukaveria. Asioista on hyvä puhua/kirjoittaa jonkun kanssa.
Se jos sinulla olisi naispuolinen ystävä/ystäviä voisi itseasiassa edistää miehen löytymistäkin. Koska jonkun kaverin kanssa jutellessa pahin yksinäisyys ja pelot helpottuisivat, voisit hakea miesystävää rennommalla ja positiivisemmalla mielellä, joka varmaan herättäisi miehissä enemmän vastakaikua. ja nimenomaan kunnollisissa miehissä. - aurinko1nen
hent0nen kirjoitti:
En tiedä, mihin tällä aloituksellani pyrin. Kai selvittämään omaa päätäni. Kenelle muullekaan puhuisin kuin teille täällä? Minulla ei ole ketään. Olen naurettavan yksin.Yksinolemiseen on monia syitä. Jos asut vieraassa maassa (kai se kuitenkin jollain tavalla aina on vieras) ja perheesi ja sukusi on muualla, on helppo ajautua yksin olemiseen. Varsinkaan, jos ihan mikä tahansa seura ei kiinnosta, vaan pitää omaa seuraansa parempana kuin huonoa seuraa. Onko sinulla työtovereita? Harrastuksia, joissa tapaisit uusia ihmisiä? Oletko niin tottunut olemaan yksin, että kumppani ei mahtuisi kuvioihisi? Niin ainakin minulla joskus tuntuu olevan. Pidän omasta rauhasta, todella, mutta toisaalta kaipaan miestä, jonka kanssa voisi jakaa elämän. Pidät kynnystä kuitenkin aika korkealla, niin kuin sinäkin. Jos en löydä sopivaa miestä, en todellakaan alistu huonoon suhteeseen. Jos miehessä on vaikkapa noita listaamiasi vikoja, keski-iässä, niin hän taitaa olla toivoton tapaus. Tai ehkä ei. Mutta vikojen korjausten pitää tapahtua ennen kuin hän tapaa minut. En jaksaisi alkaa opettaa aikuista miestä. En etsi äidinroolia.
Asun eri maassa kuin sinä, ja kaukana Suomesta minäkin. Olen yksin. Yleensä olen tyytyväinen omaan rauhaani. Vasta viime vuosina olen todella kaivannut kumppania, ja erityisesti suomalaista kumppania. Luulin jo löytäneeni hänet, mutta hän on viime aikoina viilentynyt. Väsyttää ajatella, että pitäisi alkaa etsintä alusta. Ikä loppuu, jos joka ehdokkaaseen menee monta kuukautta.
Kaikkea hyvää sinulle. Jokaisen elämä on loppujen lopuksi yksikseen elettävää. Toiseen on aina tietty välimatka. Kai niin on hyvä. Ja yksilöä, ihmistä, joka uskaltaa olla yksinkin, voi rakastaa samanlainen itsenäinen mies. Joku, joka hakee peloilleen turvaa, ei ehkä viehäty sinusta, ja niin on hyvä.
- totuus esiin.
Naisille ei enää riitä poikia, tyttöjä kun syntyy liikaa..
Tytöt voivat sitten muuttaa pois etsimään mustia ihmisiäkin, eikä kaikki tytöt edes kelpaa pojille, joten se on noin 30% tytöistä nykyään pääsevät edes ikinä naimisiin.- PirkkoLiisaxxxx
Miten niin naiset pääsevät naimisiin?
Miehet pääsevät naimisiin, ja naiset joutuvat! Kyllä se niin on nykypäivänä.
Naiset, jotka eivät ole naimisissa ovat paljon onnellisempia.
Itsekin olen katunut naimisiin menoani. Ehkä otan eron.
- fdsdsfdsfsdfdsfdsfds
Se on vaan että kiroillaan aina jos syntyy tyttö, pojat ovat kovempia.. hirveä kirous monille jos syntyy tyttö.
tutustu nuorempaan
- n35v.
Sinussa on vikana se, että ajattelet epäloogisesti.
- Miten?
Voisitko valaista, miten?
Nimim. tiedosta kiitollinen. - n35v.
Miten? kirjoitti:
Voisitko valaista, miten?
Nimim. tiedosta kiitollinen.Esim. otsikko "Mikä minussa on vikana, vai onko?". Eihän tuossa ole yhtään mitään järkeä. Mikä "vai onko"?
Listasi on epälooginen. Esität haluttuja piirteitä miehessä. Tähän asti ok. Mutta halutun piirteen esittämisen jälkeen seuraa jotain ihan älytöntä ja asiaankuulumatonta. Esim. toivot ettei mies juo humaltuakseen. Ok. Sitten seuraa kommentti juopoista ja ihmisistä jotka eivät osaa käyttää vessapaperia. Epäasiallista ja asiaankuulumatonta. Kirjoittaja vain käyttää tilaisuutta hyväkseen purkaakseen omia henkilökohtaisia patoutumiaan.
ja esim. toivot että mies on normaalin näköinen. Ok. Mutta sitten seuraa ihan älyvapaa kommentti siitä miten sinun pitäisi taas hävetä miestä. Täysin järjetöntä, ei mitään logiikkaa, paitsi jos sellaiseksi ajattelee kirjoittajan oman henkilökohtaisen pahojen tunteiden ja epäluuloisuuden logiikan. Mutta huom: se on vain kirjoittajan omaa henkilökohtaista logiikkaa, ei sellaista logiikkaa joka puhuisi muille ihmisille.
Asiallisuutta! Järki käteen. Älä ala deitti-ilmoituksessa syyttelemään, purkamaan omia patoumia, ilmaisemaan omaa pahaa oloasi. Se on epäreilua ja epärehellistä sinulle täysin tuntematonta ihmistä kohtaan.
- netticupido
Hei hent0nen,
Saanko vielä kysytä että millaisia nettideittisivustoja olet käyttänyt?
terveisin,
Netticupido- hent0nen
Useitakin. Itse asiassa muutaman kanssa aloitin keskustelun ihan näiltä s24 palstoilta, otettiin yhteyttä gallerian kautta. Tällä hetkellä minulla ei ole profiilia. En ole varma, jaksanko yrittää uudestaan. Viestejä varmaan tulisi jonkin verran, useimmat tylsiä, ja niihinkin pitäisi vastata kohteliaasti. Kenellä on aikaa ja resursseja sellaiseen?
Ehkä jään odottamaan, että törmään unelmieni suomalaismieheen biitsillä tai parkkipaikalla.
Onko sinulla ehdottaa muita "hyviä" sivuja?
- Clarie
Ei kumppania, eikä varsikaan rakkautta etsimällä löydy, se tulee eteen jos se on tullakseen. Olen samanikäinen nainen, periaatteessa toivoisin samoja asioita mieheltä, vaikka en ehkä ilmottaisi niitä niin tylyssä muodossa.
Olen elänyt muutaman vuoden yksin, miehiä on ollut tyrkyllä liikaakin, vaikka en edes käy kapakoissa enkä harrasta nettideittailua, minua lähestyvät miehet ihan arkielämässä, toiset ihan fiksuja, toiset liiankin innokkaita, en vain ole rakastunut enkä ihastunut, joten elän onnellisena yksin, en kulje odottaen, että löytäisin rakkauden, vaan nautin elämästä ja nykyhetkestä. Uskoakseni juuri se, että nautin elämistäni näkyy päältä ja vetää miehiä puoleeni. Epätoivoisuus myös näkyy vaikka itse kuvittelisi, että sen pystyy kätkemään, sellaista ihmistä ei tule lähestyttyä- Ujo, rujo?
Ihmetyttää aina vaan että mistä ihmeestä näitä vastakkaisen sukupuolen edustajia niin läjäpäin löytyy jos nimenomaan ei käy kapakoissa, kuten itse en tee. Asun kylläkin kunnassa enkä kaupungissa, lisäksi vielä kunnassakin varsin syrjässä. Ainoa mitä koskaan olen vetänyt puoleeni on itseäni yli 10 - 40 v vanhemmat miehet, jotka eivät voisi vähempää kiinnostaa.
En ole osannut erikoisemmin "esitellä itseäni" eli en ole kulkenut tyrkkyrytkyt päällä, ellei sitten uimarannoilla bikineissä pyöriminen miehiä innosta. Jos innostaa niin eipä ole kukaan ainakaan juttelemaan tullut, siis ikäisistäni (nykyään 40 ).
Olemukseni ei mielestäni vaikuta epätoivoiselta, mutta koska olen arempi ihminen niin en osaa oikein katsoa silmiin enkä esiintyä itsevarmasti. Ehkä tämä vetäytyvyys sitten houkuttaa juuri sitä väärää kohderyhmää? Tuo äärimmäiset 40 v itseäni vanhempi ryhmä oli kimpussa kun olin sellainen 20-vuotias.
Jos minä en vartavasten olisi nuorena etsinyt kirjeenvaihdolla miehiä, en olisi tavannut ainuttakaan. Sama juttu nyt uusiosinkkuna ja netin kanssa. Kertakaikkiaan en keksi mitään paikkoja missä voisin tutustua "sattumalta" johonkuhun. En harrasta, eikä täällä voi harrastaa mitään sellaista missä miehiä tapaisi. Työ ei ole minun tapauksessani mikään optio tässä asiassa. Kavereita ei ole. Hyvin menee...
- eräs deittailija
Ymmärrettäviä toiveita. Minulle jäi tässä epäselväksi että etsitkö miestä Suomesta tai suomalaista miestä vaiko paikallista? Jos etsit suomalaista miestä ja asut Floridassa niin missä vaiheessa miehen pystyt livenä tapaamaan? Sähköpostissa voi kertoa itsestään mitä vaan, totta tai tarua ja vaikka olisi tottakin niin esim se että onko joku ihminen älykäs tai normaalin näköinen riippuu omasta näkemyksestäsi. Mies voi omasta mielestään olla älykäs, edustava, normaalin näköinen ja juodakin kohtuudella ja lapsensa voivat olla hänen mielestään enkeleitä, oma näkemyksesi asiaan selviää vasta kun mieheen tutustut. Livenä.
Jos taas etsit paikallista miestä niin tilanne on helpompi. Siinä tapauksessa suosittelisin unohtamaan tuon listan niin tehokkaasti kuin pystyt. Kaikki lähtee siitä että mies miellyttää silmää. Eli valkkaat kuvat perusteella keneen otat yhteyttä, vaihdat muutaman mailin ja jos kaveri vaikuttaa mukavalta niin tapaat. Mahd pian. Kun näet hänet huomaat kyllä onko mies juoppo, tavallisen näköinen, edustava, lörppö vaiko keskustelutaitoinen. Ja mikä tärkeintä, herättääkö hän sinussa halun tutustua lisää. Ja anna armoa, se että mies on ollut viime viikolla ulkona kavereidensa kanssa ei tarkoita että se olisi juoppo. Anna aikaa itsellesi ja miehelle. Jos hän sinua kiinnostaa. Älä hyllytä heti vaikkei ihan kaikki noista vaatimuksistasi täyttyisikään. Jos taas ei tunnu hyvältä niin siirry rauhassa seuraavaan.
Onnea etsintään!
Eikös siellä Floridassa ole suomalaisyhteisöjä? Ja miksi miehen pitäisi olla- eräs deittailija
tuo vika rivi unohtui tuonne perään, ei tarkoitusta
- hent0nen
Etsin kyllä ihan oikeaa suomalaista miestä. Paikalliset on kokeiltu ja kulttuurierot ovat ajaneet suhteet karille. Tai omat vikani, ehkä. Yksinkin on ihan hyvä olla.
Älykkyyden voi määritellä numeroin, ja sen kuulee kyllä keskustelusta. Ajattelun joustavuus kertoo paljon.
Niin, skypellä voi jutella vaikka kameran kanssa, joten aika hyvän kuvan toisesta voi saada. Kaikki muu voi sitten kaatua käytännössä. Tapaaminen täytyy järjestää jommassakummassa maassa, tietysti. Onhan se hirveän iso muutos, lähteä vieraaseen maahan keski-iässä. Monet kuitenkin ovat muutosta hengissä selvinneet. Se voisi olla uuden seikkailun alku. - eräs deittailija
hent0nen kirjoitti:
Etsin kyllä ihan oikeaa suomalaista miestä. Paikalliset on kokeiltu ja kulttuurierot ovat ajaneet suhteet karille. Tai omat vikani, ehkä. Yksinkin on ihan hyvä olla.
Älykkyyden voi määritellä numeroin, ja sen kuulee kyllä keskustelusta. Ajattelun joustavuus kertoo paljon.
Niin, skypellä voi jutella vaikka kameran kanssa, joten aika hyvän kuvan toisesta voi saada. Kaikki muu voi sitten kaatua käytännössä. Tapaaminen täytyy järjestää jommassakummassa maassa, tietysti. Onhan se hirveän iso muutos, lähteä vieraaseen maahan keski-iässä. Monet kuitenkin ovat muutosta hengissä selvinneet. Se voisi olla uuden seikkailun alku.Kysytkö mieheltä älykkyysosamäärää? Itse katoaisin linjoilta siinä vaiheessa johtuen siitä etten pidä ajatuksesta että minua aletaan mitata ja minun pitää alkaa työntämään sisään erilaisia todistuksia siitä millainen olen. Toki meistä jokainen muodostaa oman käsityksensä toisen älyn lahjoista, sen tosiaan huomaa keskustellessa livenä mutta kaikki eivät ole hyviä kirjoittamaan eivätkä pidä siitä ja sama koskee puheluita. Kumpikaan ei kerro älykkyydestä mitään, kaikki eivät vain koe ko välineitä omikseen parinhaussa.
Mutta kyllä sinä olet tosiaan aika suuren haasteen edessä! Etsit valtameren toiselta puolelta netin kautta miestä jonka kanssa ensitreffit maksavat ainakin jommallekummalle lentoliput miltei toiselle puolelle maapalloa ja takaisin. Siinä on haastetta kylliksi vaikka sitä tekee samasta kaupungista käsin käyttäen ihan kaikkia metodeja. Netti, ravintolat ja tosielämä. Yleensä ensitreffit otetaan aika kepeästi, en itse uskaltaisi kenellekään suositella että kannattaa tulla tapaamaan minua jenkeistä Suomeen kun voi olla että heti kun näen hlön niin tiedän ettei kiinnosta. Ja sen tietää vasta kun näkee, livenä.
Suosittelisin ehkä sinulle että tule sieltä Floridasta tänne esim ensi kesäksi. Kesä on Suomessa täynnä tapahtumia ja ihmiset hyvällä tuulella. Käyt ulkona, tapahtumissa ja käytät nettiä tukena, sovit sieltä käsin vielä treffejä. Saat aikaan lyhyessä ajassa paljon enemmän kuin vuosien aikana tuolla nyk tyylillä.
Eikä siitä muuttamisesta kannata ihan alussa mitään mainita, yleensä ihmiset ovat rakastuttuaan tai ihastuttuaan hyvinkin joustavia, muttei kukaan lähde netissä kellekään lupaamaan että muutan luoksesi Floridaan. Se luo lisäksi tapaamiseen liikaa paineita. Siinä vaiheessa kun mies on rakastunut, sitä olet rakastunut ja olet palaamassa takaisin Floridaan niin eiköhän sitä joustoa rupea löytymään puolin ja toisin. - hent0nen
eräs deittailija kirjoitti:
Kysytkö mieheltä älykkyysosamäärää? Itse katoaisin linjoilta siinä vaiheessa johtuen siitä etten pidä ajatuksesta että minua aletaan mitata ja minun pitää alkaa työntämään sisään erilaisia todistuksia siitä millainen olen. Toki meistä jokainen muodostaa oman käsityksensä toisen älyn lahjoista, sen tosiaan huomaa keskustellessa livenä mutta kaikki eivät ole hyviä kirjoittamaan eivätkä pidä siitä ja sama koskee puheluita. Kumpikaan ei kerro älykkyydestä mitään, kaikki eivät vain koe ko välineitä omikseen parinhaussa.
Mutta kyllä sinä olet tosiaan aika suuren haasteen edessä! Etsit valtameren toiselta puolelta netin kautta miestä jonka kanssa ensitreffit maksavat ainakin jommallekummalle lentoliput miltei toiselle puolelle maapalloa ja takaisin. Siinä on haastetta kylliksi vaikka sitä tekee samasta kaupungista käsin käyttäen ihan kaikkia metodeja. Netti, ravintolat ja tosielämä. Yleensä ensitreffit otetaan aika kepeästi, en itse uskaltaisi kenellekään suositella että kannattaa tulla tapaamaan minua jenkeistä Suomeen kun voi olla että heti kun näen hlön niin tiedän ettei kiinnosta. Ja sen tietää vasta kun näkee, livenä.
Suosittelisin ehkä sinulle että tule sieltä Floridasta tänne esim ensi kesäksi. Kesä on Suomessa täynnä tapahtumia ja ihmiset hyvällä tuulella. Käyt ulkona, tapahtumissa ja käytät nettiä tukena, sovit sieltä käsin vielä treffejä. Saat aikaan lyhyessä ajassa paljon enemmän kuin vuosien aikana tuolla nyk tyylillä.
Eikä siitä muuttamisesta kannata ihan alussa mitään mainita, yleensä ihmiset ovat rakastuttuaan tai ihastuttuaan hyvinkin joustavia, muttei kukaan lähde netissä kellekään lupaamaan että muutan luoksesi Floridaan. Se luo lisäksi tapaamiseen liikaa paineita. Siinä vaiheessa kun mies on rakastunut, sitä olet rakastunut ja olet palaamassa takaisin Floridaan niin eiköhän sitä joustoa rupea löytymään puolin ja toisin.Saatan tullakin. Suomen kesä on kaunis.
En toki kysy älykkyysossamäärää, vaan mainitsin sen siksi, että joku taisi kysyä, mistä älykkyyden tietää. Kukin tietää sen itse, vaikka siitä ÄO:stä, ja on taipuvainen reagoimaan myönteisesti ilmoitukseen, jossa etsitään älykästä miestä. Tietysti jotkut vähemmän älykkäätkin, ja ne, joilla ei ole koskaan olut tarvetta mittailla älyään, ovat mielestään nokkelia. Numerot on vain yksi vaihtoehto.
Niin, ensin mies kiikkiin voimakkailla tunteilla ja sitten tieto, että se on joko muutto kauas pois tai romanssin loppu? Onhan se yksi keino. Voisi kai toimiakin. Tai sitten se voisi tuntua manipuloinnilta. - eräs deittailija
hent0nen kirjoitti:
Saatan tullakin. Suomen kesä on kaunis.
En toki kysy älykkyysossamäärää, vaan mainitsin sen siksi, että joku taisi kysyä, mistä älykkyyden tietää. Kukin tietää sen itse, vaikka siitä ÄO:stä, ja on taipuvainen reagoimaan myönteisesti ilmoitukseen, jossa etsitään älykästä miestä. Tietysti jotkut vähemmän älykkäätkin, ja ne, joilla ei ole koskaan olut tarvetta mittailla älyään, ovat mielestään nokkelia. Numerot on vain yksi vaihtoehto.
Niin, ensin mies kiikkiin voimakkailla tunteilla ja sitten tieto, että se on joko muutto kauas pois tai romanssin loppu? Onhan se yksi keino. Voisi kai toimiakin. Tai sitten se voisi tuntua manipuloinnilta.Jo se että etsii seuraa on itsensä altistamista sille että voi jäädä "kiikkiin voimakkailla tunteilla". Ei se nyt mitenkään manipulointia ole antautua ihastumisen kohteeksi. Eikä sitä että asuu ulkomailla ja on Suomessa vain käymässä tarvi salailla. Muttei ehkä kannata laittaa tapaamisen ehdoksi sitä että miehen on oltava valmis muuttamaan ulkomaille. Alun voi ottaa kevyemmin, vaikka kesäromanssina ennemmin kuin heti tavoitteena yhteinen loppuelämä vaikka se tietysti toiveissa onkin. Siitä tulee aika kovat paineet miehelle jos pitää jo ennen tapaamista luvata muuttaa ulkomaille naisen perässä jota ei ole koskaan tavannutkaan. Tai edes ajatella asiaa. Kun on ihastunut niin alkaa yleensä joustoa löytymään.
- #ohittaja#
Kyllä löydät vielä jos pitää paikkansa mitä itsestäsi kerrot ja olet samaa mitä vaadit kumppaniltasi. Mistäkö tiedän? No siitä kun olisin muutaman vuoden päästä ehkä "sun juttu" jos en olisi varattu toistaiseksi mutta uskon ja luotan että kyllä me fiksut löydetään vaikka joskus ottaa aikaa niin kuin minullakin otti.
- hent0nen1
Älytöntä - olen luonut käyttäjätunnuksen, tervetuloviesti on saapunut sähköpostiosoitteeseeni, mutta en näy voivan kirjautua s24:een. Miten voin luoda profiilin, jos kirjauduttuani päädyn aina vaan uudelleen samalle sivulle, jossa pyydetään kirjautumaan? Missä vika?
- alkuperäinen hent0ne
etten nyt voi käyttää hent0nen -nimeä, koska se on rekisteröity. Joopa joo, minä olen rekisteröinyt sen. Mutta miten kirjaudun sisään??? On tämä hankalaa. No, ilmainen palvelu, joten mitä voi odottaakaan, mutta on tämä ajan tuhlausta.
- PirkkoLiisaxxxx
kriteerejä!
Aviomieheni täyttää kaikki nämä, eikä silti ole mikään ihannemies.
Mutta nämä luettelemasi ovat minimikriteerejä, eivät todellakaan mitään kohtuuttomia.
Sinkkuna ollessa tuli kyllä kaikenlaisia juoppoja ja luusereita vastaan, onneksi en elämääni sellaisella pilannut!
Äläkä pilaa sinäkään. Yksin on parempi, kuin säälistä jonkun luuserin kanssa. Joudut vielä elättämään juoppoa luuseria ja hänen kelvotonta jälkikasvuaan. (Näin on tuttavapiirissäni jollekin käynyt.)- naps.
Mikä vitsi. Nykynaisten deittivaatimukset ovat sellaisella tasolla, ettei nyt juopot voi mitenkään tulla kysymykseen.
Akateemisesti koulutettu raitis ja tupakoimaton mies, jolla on omaisuutta, on normaalin pituinen ja hoikka tai normaalipainoinen, ja joka on keskitasoa paremman näköinen, ei välttämättä kelpaa mihinkään, eli harmaata keskitasoa.
Tuohon listaan pitää vielä lisätä: pitää olla vielä urheilullinen, tumma ja tulinen, hauska ja sosiaalinen, ja valmis matkustelemaan maailman ääriin mailmanmatkaajanaisen kanssa, sekä viihdyttämään häntä kun hänelle tulee tylsä olo. Ja pitää hyväksyä vaan kaikki naisessa ja hänen ystävissään. Ei hänessä ole mitään vikaa. Tuleeko mitään vastakaikua, että nainen hyväksyy jotakin puutteitakin miehessään: eipä juuri. Hyvin vähäistä. En oikein ymmärrä, mitä järkeä on etsiä täydellisyyttä, kun sellaista ei todennäköisesti tule koskaan vastaan.
Kaikki kunnolliset ja tavalliset ihmiset kelpuuttavat toisia ihmisiä ihmisinä (eikä minkään pitkän kriteerilistan avulla), ja sen vuoksi pariutuvat helposti, nopeasti ja luonnollisesti. Täällä sitten jää käteen katkeroituneita tai täydellisyyteen pyrkiviä ihmisiä, joita kukaan normaali ihminen ei huolisi, koska heillä ei oikeastaan ole mitään annettavaa. - epätava11inen
naps. kirjoitti:
Mikä vitsi. Nykynaisten deittivaatimukset ovat sellaisella tasolla, ettei nyt juopot voi mitenkään tulla kysymykseen.
Akateemisesti koulutettu raitis ja tupakoimaton mies, jolla on omaisuutta, on normaalin pituinen ja hoikka tai normaalipainoinen, ja joka on keskitasoa paremman näköinen, ei välttämättä kelpaa mihinkään, eli harmaata keskitasoa.
Tuohon listaan pitää vielä lisätä: pitää olla vielä urheilullinen, tumma ja tulinen, hauska ja sosiaalinen, ja valmis matkustelemaan maailman ääriin mailmanmatkaajanaisen kanssa, sekä viihdyttämään häntä kun hänelle tulee tylsä olo. Ja pitää hyväksyä vaan kaikki naisessa ja hänen ystävissään. Ei hänessä ole mitään vikaa. Tuleeko mitään vastakaikua, että nainen hyväksyy jotakin puutteitakin miehessään: eipä juuri. Hyvin vähäistä. En oikein ymmärrä, mitä järkeä on etsiä täydellisyyttä, kun sellaista ei todennäköisesti tule koskaan vastaan.
Kaikki kunnolliset ja tavalliset ihmiset kelpuuttavat toisia ihmisiä ihmisinä (eikä minkään pitkän kriteerilistan avulla), ja sen vuoksi pariutuvat helposti, nopeasti ja luonnollisesti. Täällä sitten jää käteen katkeroituneita tai täydellisyyteen pyrkiviä ihmisiä, joita kukaan normaali ihminen ei huolisi, koska heillä ei oikeastaan ole mitään annettavaa.Tavallisen taavin valitus. Jos olet kerran niin tavallinen ja siksi pariutumiskykyinen, miksi luuhailet näillä palstoilla meidän omituisten seassa?
Aloittajan lista on tosiaan minimilista. Jos kaiken tuon jälkeen joustavuutta löytyy, niin varmaan suurin osa miehistä on vielä mahdollisuuksien rajoissa. Ulkonäöstä, omaisuudesta, urheilullisuudesta jms ei vaadita paljon. Huvittavaa, miten kukin lukee omien ennakkoluulojensa ja kokemustensa läpi. - naps.
epätava11inen kirjoitti:
Tavallisen taavin valitus. Jos olet kerran niin tavallinen ja siksi pariutumiskykyinen, miksi luuhailet näillä palstoilla meidän omituisten seassa?
Aloittajan lista on tosiaan minimilista. Jos kaiken tuon jälkeen joustavuutta löytyy, niin varmaan suurin osa miehistä on vielä mahdollisuuksien rajoissa. Ulkonäöstä, omaisuudesta, urheilullisuudesta jms ei vaadita paljon. Huvittavaa, miten kukin lukee omien ennakkoluulojensa ja kokemustensa läpi.En tarkoittanut että kaikki ovat omituisia. Tuntuisi vain, että suurin osa ovat sellaisia katkeroituneita, ja jo kerran tai pari eron kokeneita, siis ainakin 30 luokassa, joilla on nyt "tarkka vaatimuslista, ja tietävät juuri mitä hakevat". Kyllähän täällä tietysti liikkuu ihan normaaliakin porukkaa, joilla ei ole mahtavia vaatimuksia, mutta tuntuisi ne olevan vähemmistössä.
"Ulkonäöstä, omaisuudesta, urheilullisuudesta jms ei vaadita paljon."
Kyllä näitä juuri vaaditaan (no omaisuus on kai miinusta, jos sillä kehutaan, ja muutenkin miinus, jos ei kuitenkaan ole sitä), olet itse ihan out näistä asioista.
Kaiken kaikkiaan naiset vaativat todella paljon: pitää olla "kapteeni", tiennäyttäjä, hauskuuttaja, komea, urheilullinen, sosiaalinen, yleismies, herrasmies, pitää olla sitä ja pitää olla tätä. Kysyn vielä, että mitä nainen antaa vastapainoksi? Tuskin paljon mitään, ehkä kitinää ja vit*uilua ja raahaa sinut ympäriinsä kaikissa ihme paikoissa. Koska naiset ovat yleensä varustettu kanan aivoilla (no eivät ihan kaikki, mutta suurin osa kuitenkin), niin ei voi odottaa mitään mullistavia asioita vastapainoksi älypuolellakaan. - olet..
naps. kirjoitti:
En tarkoittanut että kaikki ovat omituisia. Tuntuisi vain, että suurin osa ovat sellaisia katkeroituneita, ja jo kerran tai pari eron kokeneita, siis ainakin 30 luokassa, joilla on nyt "tarkka vaatimuslista, ja tietävät juuri mitä hakevat". Kyllähän täällä tietysti liikkuu ihan normaaliakin porukkaa, joilla ei ole mahtavia vaatimuksia, mutta tuntuisi ne olevan vähemmistössä.
"Ulkonäöstä, omaisuudesta, urheilullisuudesta jms ei vaadita paljon."
Kyllä näitä juuri vaaditaan (no omaisuus on kai miinusta, jos sillä kehutaan, ja muutenkin miinus, jos ei kuitenkaan ole sitä), olet itse ihan out näistä asioista.
Kaiken kaikkiaan naiset vaativat todella paljon: pitää olla "kapteeni", tiennäyttäjä, hauskuuttaja, komea, urheilullinen, sosiaalinen, yleismies, herrasmies, pitää olla sitä ja pitää olla tätä. Kysyn vielä, että mitä nainen antaa vastapainoksi? Tuskin paljon mitään, ehkä kitinää ja vit*uilua ja raahaa sinut ympäriinsä kaikissa ihme paikoissa. Koska naiset ovat yleensä varustettu kanan aivoilla (no eivät ihan kaikki, mutta suurin osa kuitenkin), niin ei voi odottaa mitään mullistavia asioita vastapainoksi älypuolellakaan...munamies
- iuuytyeuyt
olet.. kirjoitti:
..munamies
harvoin tapaa. Vai kananaivoisia ovat herran naistuttavat. Kyllän kunkin ominaispiirteet karsivat päältä itselle täysin sopimattomat, eli tuon edellisen kirjoittajan tapauksessa älykkäät naiset. Mutta yhden kananaivon pyöräyttämähän se hänkin on silloin aikoinaan, joten varmaan on jotain periytynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?403011Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n352238Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari482149Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa802019Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh541737Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä161472Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr571469Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451279Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1221198Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian160935