Minulla on ollut zippo jo pidemmän aikaa ja minulla olisi yksi pulma. Miten pitkään zippo toimii täyteen täyttämisen jälkeen samalla bensalla? Nimittäin heti täytön jälkeen sytkärini toimii täydellisesti, mutta jo seuraavana päivänä se ei enää sytykkään. Olen käynyt vaihtamassa kiven jo joten siitä ei ainakaan vika johdu. Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Entä käykö tavan bensa zipon täyttämiseen vai onko siinä pakko olla zippobensaa? Kiitos jo etukäteen.
Zippo kysymys
4
3425
Vastaukset
- zippoonparas
jos kyseessä EI ole aito zippo niin se bensan haihtuminen on vakiovika ja kivihän antaa vain kipinän eli se ei todellakaan mitenkään liity siihen. olen itse käyttänyt feikki zipossa normaali bensaa ja pari päivää se jaksaa sillä sytyttää ilman käyttöä. en itse ole varma kestäisikö aito zippo merkkinen bensa pitempään. kiitos jos minusta oli apua.
- flashgordon58
www.zippokauppa.fi
- vastaampa taas
ihan aito zippo on joten en sitten tiedä. se on mennyt sillä tavalla, että ihan ensimmäisellä täytöllä se toimi 2kk, toisella 1kk ja siitä se on sitten mennyt alaspäin :( Mutta kiitos vastauksesta!
- rametussu
Kokeile vaihtaa vanut sieltä sisältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462