CR-Z FLOP!

CRZ Maaan

Otan osaa kaikkien teidän puolesta jotka olette CR-Z:n menneet ostamaan.

Ensinnäkin auto on kallis. Ei edes kovin bensapihi ja vaikka kuluttaa aavistuksen vähemmän kuin esim Polo 1.4 TSI, on vakuutusmaksut kovemmat koska CRZ:ssa isompi kone.

Se on hidas. Ahdas. Tehoton. Onneton. Miksi kukaan haluaisi maksaa lähes 30 000 euroa autosta josta ei ole mihinkään??! Se ei ole tarpeeksi pihi ollakseen oikeasti järkevä hankittava, se ei ole tarpeeksi sporttinen ollakseen sportti. Se ei ole tarpeeksi tilava että saisi edes tavaraa kyytiin. Auto on yksinkertaisesti aivan hyödytön.

Kyllä, olen koeajanut. Ja ihmettelen syvästi miksi honda edes päästi markkinoille tuollaisen rotiskon. Hyvänä puolena mainittakoon napakka ohjaus ja todella hyvä vaihdelaatikko.

10

705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • acco mies #17

Voi pitää paikkansa. Itselläni ei ole ja tuskin tuleekaan olemaan kokemusta kyseisestä autosta. En näe siinä mitään hienoa tai ihmeellistä. Mutta oletko sama VAG -kaveri joka tällä honda palstalla säännöllisesti teeässiitään käy mainostamassa. Jos olet niin älä vaivaudu enää, kiitos.

• Lohdutan

Minua harmittaisi myöe jos ajelisin Vw Pololla, mutta tuskin menisin siitä kuitenkaan Vw palstalle itkenään.
      Yritä pärjätä,- reppana.

• nipponisti.

Köyhille on kaikki kallista, eikä sinulle ole tuota henkistäkään pääomaa juurikaan karttunut.

• 984+987

juu tuli ostettua punainen ja musta , ei ole kummoisia autoja

• arvostelukykyinen

En ole viellä kokeillut niitä, kun vasta viikko sitten autoliike ne sinne toimitti.
        Maailma on sadunkertojia täynnä ja osalla on tosi vilkas mielikuvitus, kuten viestiketjun aloittajalla.
        CR-Z ei voi verrata sellaiseen tuokkoseen kuin Vw Polo

• cr-z rocks

Ensinnäkin CR-Z ei ole minusta kallis katsottuna sitä, millainen se on, niin sisältä ja ulkoota. Siellä on myös ainutlaatuinen moottori ja vaihtesito yhdistelmä- 6 vaihteinen manuaali ja 1.5 bensa. Eikä CR-Z ole edes hidas. Kyllä se kiihtyy nopeammin kuin 1.4 tsi VW Polo. Joillekin se on ahdas, joillekin ei. Esim. minulle se on juuri sopiva. Olen ajellut Milanon punaista CR-Z:taa 4 kk ja 2900 km eikä ole mitään huonoa sanottavaa. Itse pidän 3 ajomoodista, joista käytän eniten NORMALIA ja SPORTIA! Uskomaton on se, että SPORT-ajomoodin ja ECON-ajomoodin ero on erittäin huomattava. Kaasun ja ohjauksen vaste parantuu SPORTISSA huomattavasti. Myös jarrutuksessa huomaa paljon eroja! Joten CR-Z ei ole todellakaan turha auto!

• yrjö alho

No niin kerroppa sedälle missä kohtaa crz:issä on valmistenumero?

• nipponisti.

Löytyy sivulta 467

• Hybridilla

Polo on mopo, jossa on pienet tilat sekä edessä, että takana. Lisäksi se on typerän näköinen, tai se ei oikeastaan ole minkään näköinen Se on pienten ihmisten auto ja autolta tulee odottaa täällä suomessa, että siinä myös talvella tarkenee. Tätä oleellista ominaisuutta ei Polossa ole.

http://www.ts.fi/teemat/liikenne/200492.html

• rewwwwret

Se vain tuntuu kalliilta kun ei ole rahaa.
      Polo- pojat voivat keskustella pirkka-Audeista omalla palstalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe