Seksiturismia Alanyassa? - Uusi asiallinen ketju, please.

HH12

Ja heti alkuun vielä uudelleen kehotus: pidetäänpä tämä keskustelu asiallisena, koska aihe on kuitenkin niin monia kiinnostava.

Omien havaintojeni mukaan monet miehet etsivät seksiä Thaimaasta, kun taas monet naiset – sekä nuoret, keski-ikäiset että vanhemmatkin – etsivät ja löytävätkin sitä Turkista. Turkkilaiselta mieheltä skandinaavinen (vaalea) nainen saa roppakaupalla huomiota ja imartelua – ja itse en ainakaan ole joutunut seksistä tai suhteesta mitään palkkaa miehelle maksamaan.

Miten te Turkissa matkustavat naiset koette, onko turkkilaisten miesten huomio ja mahdollinen perään huutelu mielestänne häiritsevää vai itsetuntoa kohottavaa ja imartelevaa? Oletteko löytäneet seuraa helposti (ehkä turha kysymys ;)? Piileekö tässä moraalinen hyväksikäyttöongelma?

157

7611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kiinnosta

      muodottomat aasialaiset, etelä - ja väli-Amerikka ovat valkoisen miehen paratiiseja...

    • lepolomaa

      Miksi kukaan vastaisi tungetteleviin kysymyksiisi? Piileekö sinulla joku pakkomielle tähän aiheeseen?

      Lomaromanssit -palstalla on rivouksia ja rasismia täynnä olevia ketjuja aiheesta. Sinne vain kaikki. Voiko matkailu olla ihan vain - matkailua?

      Miksi toisten ihmisten asioita pitäisi täällä riepotella, kun aiheena on matkailu? Viikonloppuna on Matkamessut, mutta eräiden palstalle pesiytyneiden seksiluteiden mielestä senkin nimeksi pitäisi varmaan muuttaa Matka - ja seksimessut :))

      • 2gyvgy2ogo

        joo toi on hyvä idea. turkin ja thaimaan osastot ihan omaan tilaan messukeskuksella niin saa seksimessut siihen samaan ja sit jotain tummia turkkipoikia ja pikkusia thai tyttöjö sinne strippaamaan ja heille omia hieronta nurkkauksia.


      • 20+13

        Miksi sinun mielestä kukaan ei vastaa näihin kysymyksiin? Onko sinulla joku pakkomieli että ihmiset eivät vastaile näihin kun ne eivät sinua itseä kiinosta? Miksi sitten tulit tänne lukemaan ensimmäisten joukossa ketjua ja kommentoimaan?


    • 2+18

      no niin. mielestäni aihe on mielenkiintoinen. en ymmärrä miksi siitä ei siis keskustella. toki ymmärän senkin että se varmasti joitakin ihmisiä häiritsee mutta faktahan on se että semmoisia keskusteluja jotke häiritsevät niin niitä ei edes pidä lähteä lukemaan. itse olen viime vuonna huomannut että ns. seksiturismi on vaan yleistynyt alanyassa. tosin ero miesten vastaavaan matkailuun thaimaaseen on se että naiset harvemmin joutuvat seksietä maksamaan ja kyllähän faktaa on myöskin se että me suomalaiset miehet joudumme katsomaan peiliin jos se meitä häiritsee. mutta jos lähdetään siitä että kuinka monta näistä naisista lähtee ihan oikeeta suhdetta alanyasta hakemaan? tuskin % on kovin iso. olisi siis hienoa että asiasta pystyttäisiin asialliseti keskustelemaan ilman näitä kaiken mailman Fetih kommentteja.

    • u9h98h9898

      ja onhan nämä keskustelut jossa lukee otsikossa vaan sana seksiturismi luetumpia keskusteluja tälläkin palstalla että sen perusteella aihe tuntuu aika monia kiinnostavan.

      • kukkahattusetä

        palstan sääntöjen rikkomiseen - tässä on jo tautologiaa, olen näkemykseni jo toisaalla esittänyt. Seksiturismi ei mielestäni ole keskustelun aiheena kovinkaan suosittu ja uskon ettei siitä sitä tulekaan. Miksi tulisi, koska tuonlaatuinen turismi on marginaalinen laji Alanyan matkailun kokonaisuudessa ja toisaalta suomalaiset pitävät aiheessa syystä raja-aitoja pystyssä - usein liikutaan jo yksityisyyden suojan puolella. Lukukerroista sen verran, että seksiturismiaihe häviää luetuimmille hotelli-, ruoka- yms. matkailuaiheille kirkkaasti. Lukemat on taululla. Mielestäni se ei ole kummoista keskustelua, kun samalta koneelta lähtee eri nimimerkein solvauksia toisille palstalaisille, Turkkiin matkustaville - useimmiten naissukupuolelle, islamilaisille jne. Näin se menee - rattoisia keskusteluhetkiä seksiturismista ja sen ympäriltä. Ja olettehan panneet merkille, että Turkin matkailu on hyvässä nousukiidossa, eteläisillä rannikoilla on erinomaisia kohteita mm. lapsiperheille.


      • 3?!
        kukkahattusetä kirjoitti:

        palstan sääntöjen rikkomiseen - tässä on jo tautologiaa, olen näkemykseni jo toisaalla esittänyt. Seksiturismi ei mielestäni ole keskustelun aiheena kovinkaan suosittu ja uskon ettei siitä sitä tulekaan. Miksi tulisi, koska tuonlaatuinen turismi on marginaalinen laji Alanyan matkailun kokonaisuudessa ja toisaalta suomalaiset pitävät aiheessa syystä raja-aitoja pystyssä - usein liikutaan jo yksityisyyden suojan puolella. Lukukerroista sen verran, että seksiturismiaihe häviää luetuimmille hotelli-, ruoka- yms. matkailuaiheille kirkkaasti. Lukemat on taululla. Mielestäni se ei ole kummoista keskustelua, kun samalta koneelta lähtee eri nimimerkein solvauksia toisille palstalaisille, Turkkiin matkustaville - useimmiten naissukupuolelle, islamilaisille jne. Näin se menee - rattoisia keskusteluhetkiä seksiturismista ja sen ympäriltä. Ja olettehan panneet merkille, että Turkin matkailu on hyvässä nousukiidossa, eteläisillä rannikoilla on erinomaisia kohteita mm. lapsiperheille.

        itse kyllä vältän lasten kanssa viimekesän jälkeen turkin matkailua juuri tämän seksiturismin takia. tai jos jollakin on joku hyvä hotelli tarjota missä on saanut rauhassa niiltä ärsyttäviltä turkkipojilta olla niin miksikä ei. tänne kertomuksia vaan. itse jouduin viime vuonna heti loman ekana päivänä baaripojan törkyksien kohteeksi ja kun toisena päivänä vastukseni oli edelleen ei niin johan muuttu palvelun taso seoli suoraan sanottuna alaarvosta kun taas eräillä naisilla jotka olivat yksikseen matkassa palvelu näytti pelaavan jopa ilman laskuja.


      • 11+14
        kukkahattusetä kirjoitti:

        palstan sääntöjen rikkomiseen - tässä on jo tautologiaa, olen näkemykseni jo toisaalla esittänyt. Seksiturismi ei mielestäni ole keskustelun aiheena kovinkaan suosittu ja uskon ettei siitä sitä tulekaan. Miksi tulisi, koska tuonlaatuinen turismi on marginaalinen laji Alanyan matkailun kokonaisuudessa ja toisaalta suomalaiset pitävät aiheessa syystä raja-aitoja pystyssä - usein liikutaan jo yksityisyyden suojan puolella. Lukukerroista sen verran, että seksiturismiaihe häviää luetuimmille hotelli-, ruoka- yms. matkailuaiheille kirkkaasti. Lukemat on taululla. Mielestäni se ei ole kummoista keskustelua, kun samalta koneelta lähtee eri nimimerkein solvauksia toisille palstalaisille, Turkkiin matkustaville - useimmiten naissukupuolelle, islamilaisille jne. Näin se menee - rattoisia keskusteluhetkiä seksiturismista ja sen ympäriltä. Ja olettehan panneet merkille, että Turkin matkailu on hyvässä nousukiidossa, eteläisillä rannikoilla on erinomaisia kohteita mm. lapsiperheille.

        ottakaamme huomioon hyvä kukkahattusetä että tämä keskustelu on ollut täällä eilisetä. luetummat ruoka, hotelli yms kukkahattumatkailu keskustelut ovat olleet täällä jo useamman päivän ellei jopa kuukausia. mutta jos otetaan tuolta tuo eilen tullut hotelli keskustelu niin ollaan taas hotelli keskustelun lukijakerroissa hieman jäljessä. on se kumma kun aihe näyttää kiinostavan. itse luulen että kukaan jota aihe ei kiinosta ei tule myöskään sitä lukemaan. mitenkä on arvoisa kukkahattusetä?


      • Ihmettelijä.
        3?! kirjoitti:

        itse kyllä vältän lasten kanssa viimekesän jälkeen turkin matkailua juuri tämän seksiturismin takia. tai jos jollakin on joku hyvä hotelli tarjota missä on saanut rauhassa niiltä ärsyttäviltä turkkipojilta olla niin miksikä ei. tänne kertomuksia vaan. itse jouduin viime vuonna heti loman ekana päivänä baaripojan törkyksien kohteeksi ja kun toisena päivänä vastukseni oli edelleen ei niin johan muuttu palvelun taso seoli suoraan sanottuna alaarvosta kun taas eräillä naisilla jotka olivat yksikseen matkassa palvelu näytti pelaavan jopa ilman laskuja.

        Mikset valittanut hotellin johtajalle? Mitä se nyt auttaa kitistä, jos ei ainkanaan tee mitää asialle? Melko hyvin olet perillä muiden turistien asioista, ihan laskuja myöten.


      • 4+7
        Ihmettelijä. kirjoitti:

        Mikset valittanut hotellin johtajalle? Mitä se nyt auttaa kitistä, jos ei ainkanaan tee mitää asialle? Melko hyvin olet perillä muiden turistien asioista, ihan laskuja myöten.

        no senhän kuulee siellä hotellin baarissa aika hyvin kun joku pyytää laskua niin sieltä vastataan "ei maksa mita" me seksiturismia harrastavat naiset saamme luontaisetuja vaikka moni sanookin että me emme siitä seksistä maksa. hotellin johtajelle on joissakin paikoissa ihan turha edes valittaa mutta kaikille jotka joutuvat kyseisen kohtelun uhreiksi pieni vinkki. toki kannattaa myös hotellin johtajalle valitus tehdä mutta myös matkatoimistolle jos olette matkatoimiston järjestämällä matkalla. viesti menee silloin johtajalle vähän paremmin perille kun matkatoimisto valittaa asiasta. itse en ole koskaan joutunut asiasta valittamaan koska itselläni on usein ollut nämä laskut ilmaisia.


      • kukkahattusetä
        11+14 kirjoitti:

        ottakaamme huomioon hyvä kukkahattusetä että tämä keskustelu on ollut täällä eilisetä. luetummat ruoka, hotelli yms kukkahattumatkailu keskustelut ovat olleet täällä jo useamman päivän ellei jopa kuukausia. mutta jos otetaan tuolta tuo eilen tullut hotelli keskustelu niin ollaan taas hotelli keskustelun lukijakerroissa hieman jäljessä. on se kumma kun aihe näyttää kiinostavan. itse luulen että kukaan jota aihe ei kiinosta ei tule myöskään sitä lukemaan. mitenkä on arvoisa kukkahattusetä?

        ole olleet pitkäikäisiä, koska ne ovat sisältäneet rivouksia, solvaamista, herjaamista, puuttumista toiseen henkilöön - ei itse asiaan. Yksiselitteisesti ovat olleet hyvän tavan ja palstan ohjeiden vastaisia ja näin saaneet ansaitsemansa kohtelun. Olet oikeassa, että muut matkailuaiheet ovat olleet pitkään palstoilla. Sheriffin ei ole tarvinnut antaa näille penaltia, ketjut ovat olleet pääsääntöisesti asianmukaisia muutamaa rivoutta huomioimatta. Voi olla, että tämä meneillään oleva ketju saavuttaa kunnioitettavan iän ja hyvä näin - epäilen kuitenkin tämänkin sortuvan jossakin vaiheessa rivouksiin. Voin toki olla väärässäkin, mutta kestän se kuin mies. Lopuksi, olen lomaillut Turkissa kymmeniä kertoja ja olen edelleenkin sitä mieltä että seksiturismi on siellä kokonaisuuteen verrattuna marginaalista. En tarkoita sitä etteikö aiheesta saa keskustella, jos intohimoja ja haluja riittää. Mutta nyt pakkaamaan, aamulla nokka kohti Italiaa.


      • bunno
        4+7 kirjoitti:

        no senhän kuulee siellä hotellin baarissa aika hyvin kun joku pyytää laskua niin sieltä vastataan "ei maksa mita" me seksiturismia harrastavat naiset saamme luontaisetuja vaikka moni sanookin että me emme siitä seksistä maksa. hotellin johtajelle on joissakin paikoissa ihan turha edes valittaa mutta kaikille jotka joutuvat kyseisen kohtelun uhreiksi pieni vinkki. toki kannattaa myös hotellin johtajalle valitus tehdä mutta myös matkatoimistolle jos olette matkatoimiston järjestämällä matkalla. viesti menee silloin johtajalle vähän paremmin perille kun matkatoimisto valittaa asiasta. itse en ole koskaan joutunut asiasta valittamaan koska itselläni on usein ollut nämä laskut ilmaisia.

        no niin hieno homma ensimmäinen rohkea joka uskaltta myöntää asian eikä vaan kiukuttele kuten jotkut jotka ovat nyt ymmärtäneet että herren jumala minähän olen seksituristi ja sitten pitää häpeissään alkaa kiukuttelemaan muille täällä. mutta loistavaa 4 7 että sinulla oli rohkeutta myöntää asia ja oletkin varmaan ensimmäinen kirjoittaja joka seksimatkailun uskaltaa myöntää jos noita kiukuttelioita ei oteta huomioon. ja samaa mieltä kanssasi siitä että valitukset matkatoimistojen kautta menevät hotellijohtajille varmasti paremmin perille.


      • 2+20
        3?! kirjoitti:

        itse kyllä vältän lasten kanssa viimekesän jälkeen turkin matkailua juuri tämän seksiturismin takia. tai jos jollakin on joku hyvä hotelli tarjota missä on saanut rauhassa niiltä ärsyttäviltä turkkipojilta olla niin miksikä ei. tänne kertomuksia vaan. itse jouduin viime vuonna heti loman ekana päivänä baaripojan törkyksien kohteeksi ja kun toisena päivänä vastukseni oli edelleen ei niin johan muuttu palvelun taso seoli suoraan sanottuna alaarvosta kun taas eräillä naisilla jotka olivat yksikseen matkassa palvelu näytti pelaavan jopa ilman laskuja.

        Niin se on vaan valitettava asia, että joissakin alanyan hotelleissa palvelu vaan pelaa seksituristeilla paremmin. Itse tähän ilmiöön törmäsin viime syksynä, enkä enään kyseiseen hotelliin matkusta. Näin helppoa se on, valitsee vaan seuraavan kerran tutun ja turvallisen hotellin ,eikä säästä satasta vaihtamalla huonompaan. Säästyy monelta asialta.


      • 7+13
        kukkahattusetä kirjoitti:

        palstan sääntöjen rikkomiseen - tässä on jo tautologiaa, olen näkemykseni jo toisaalla esittänyt. Seksiturismi ei mielestäni ole keskustelun aiheena kovinkaan suosittu ja uskon ettei siitä sitä tulekaan. Miksi tulisi, koska tuonlaatuinen turismi on marginaalinen laji Alanyan matkailun kokonaisuudessa ja toisaalta suomalaiset pitävät aiheessa syystä raja-aitoja pystyssä - usein liikutaan jo yksityisyyden suojan puolella. Lukukerroista sen verran, että seksiturismiaihe häviää luetuimmille hotelli-, ruoka- yms. matkailuaiheille kirkkaasti. Lukemat on taululla. Mielestäni se ei ole kummoista keskustelua, kun samalta koneelta lähtee eri nimimerkein solvauksia toisille palstalaisille, Turkkiin matkustaville - useimmiten naissukupuolelle, islamilaisille jne. Näin se menee - rattoisia keskusteluhetkiä seksiturismista ja sen ympäriltä. Ja olettehan panneet merkille, että Turkin matkailu on hyvässä nousukiidossa, eteläisillä rannikoilla on erinomaisia kohteita mm. lapsiperheille.

        Kyllä. Olen pannut merkille, että seksiturismi turkkiin ja etenkin alanyaan on hyvässä nousukiidossa. Sen vaan huomaa, kun avaa silmät alanyassa lomaillessa.


      • Merja ja Kai
        3?! kirjoitti:

        itse kyllä vältän lasten kanssa viimekesän jälkeen turkin matkailua juuri tämän seksiturismin takia. tai jos jollakin on joku hyvä hotelli tarjota missä on saanut rauhassa niiltä ärsyttäviltä turkkipojilta olla niin miksikä ei. tänne kertomuksia vaan. itse jouduin viime vuonna heti loman ekana päivänä baaripojan törkyksien kohteeksi ja kun toisena päivänä vastukseni oli edelleen ei niin johan muuttu palvelun taso seoli suoraan sanottuna alaarvosta kun taas eräillä naisilla jotka olivat yksikseen matkassa palvelu näytti pelaavan jopa ilman laskuja.

        Suosittelen Antalyaa ja vaikkapa sitä suomalaisten hotellia, kaupunki on ihan erilainen kuin joku turistirysä Alanya, tavallinen turkkilainen kaupunki jossa myös kaikki turisteja kiinnostavat mahdollisuudet(rannat,vesipuistot, retket, vanha kaupunki jne) mutta paikalliset ovat tavallisia turkin miehiä eivätkä niitä jotka ovet erikseen hakeutuneet kaupunkiin turistinaisten takia.

        Ja tuo Safran Sari on pieni rauhallinen ja tasokas hotelli vanhassa kaupungissa jossa suomalainen johto ja asiakaspalvelu. Sinne vaan joutuu tekemään itse varauksen suoraan ja ottamaan lennot erikseen( vaikka deturilta tai jolatin muulta charterilennot) hotellin voi varata esim netissä ( www.myprivateholiday.com)

        Suosittelen varauksetta Antalyaa niille joita ei kiinnosta nuo turistien täyttämät kohteet jossa liian aktiiviset sisäänheittäjät ravintoloissa ja kaupoissa ja noita heti kylkeen liimautuvia miehiä.


      • 2+10
        kukkahattusetä kirjoitti:

        palstan sääntöjen rikkomiseen - tässä on jo tautologiaa, olen näkemykseni jo toisaalla esittänyt. Seksiturismi ei mielestäni ole keskustelun aiheena kovinkaan suosittu ja uskon ettei siitä sitä tulekaan. Miksi tulisi, koska tuonlaatuinen turismi on marginaalinen laji Alanyan matkailun kokonaisuudessa ja toisaalta suomalaiset pitävät aiheessa syystä raja-aitoja pystyssä - usein liikutaan jo yksityisyyden suojan puolella. Lukukerroista sen verran, että seksiturismiaihe häviää luetuimmille hotelli-, ruoka- yms. matkailuaiheille kirkkaasti. Lukemat on taululla. Mielestäni se ei ole kummoista keskustelua, kun samalta koneelta lähtee eri nimimerkein solvauksia toisille palstalaisille, Turkkiin matkustaville - useimmiten naissukupuolelle, islamilaisille jne. Näin se menee - rattoisia keskusteluhetkiä seksiturismista ja sen ympäriltä. Ja olettehan panneet merkille, että Turkin matkailu on hyvässä nousukiidossa, eteläisillä rannikoilla on erinomaisia kohteita mm. lapsiperheille.

        Seksiturismi on tullut alanyaan ja tulee siellä myös pysymään ja yleistymään, kukkahattusedän marginaaleista huolimatta.


      • vwrv3v
        2+10 kirjoitti:

        Seksiturismi on tullut alanyaan ja tulee siellä myös pysymään ja yleistymään, kukkahattusedän marginaaleista huolimatta.

        Toivotaan vaan että tilanne egyptissä ja tunisiassa rauhottuu,että eivät aivan kaikki seksituristit alanyaan ryntää ensikesänä. Nyt kun siellä on kuitenkin asian suhteen viellä suhteelisen rauhallista.


      • !)?!(0#/
        2+10 kirjoitti:

        Seksiturismi on tullut alanyaan ja tulee siellä myös pysymään ja yleistymään, kukkahattusedän marginaaleista huolimatta.

        Kyllä on muuten viimeisen 3 vuoden aikana yleistynyt kovasti.


      • 3+14
        7+13 kirjoitti:

        Kyllä. Olen pannut merkille, että seksiturismi turkkiin ja etenkin alanyaan on hyvässä nousukiidossa. Sen vaan huomaa, kun avaa silmät alanyassa lomaillessa.

        Toivotaan että turkkilaisille miehille elintärkeä seksiturismi jatkaa nousevaa trendiään.


      • SSSUUUURRRRVVVOOOOSS
        3+14 kirjoitti:

        Toivotaan että turkkilaisille miehille elintärkeä seksiturismi jatkaa nousevaa trendiään.

        Turkkilainen ystäväni juuri kertoi että, seksiturismi on voimissaan ja hänkin on jo useita suomi rouvia kaatanut viimesen parinviikon aikana.


      • Saas nähdä
        bunno kirjoitti:

        no niin hieno homma ensimmäinen rohkea joka uskaltta myöntää asian eikä vaan kiukuttele kuten jotkut jotka ovat nyt ymmärtäneet että herren jumala minähän olen seksituristi ja sitten pitää häpeissään alkaa kiukuttelemaan muille täällä. mutta loistavaa 4 7 että sinulla oli rohkeutta myöntää asia ja oletkin varmaan ensimmäinen kirjoittaja joka seksimatkailun uskaltaa myöntää jos noita kiukuttelioita ei oteta huomioon. ja samaa mieltä kanssasi siitä että valitukset matkatoimistojen kautta menevät hotellijohtajille varmasti paremmin perille.

        milloiun tuo vihdoin otetaan esille esim. Matkaoppaat-ohjelmassa:)


      • 8+5
        Saas nähdä kirjoitti:

        milloiun tuo vihdoin otetaan esille esim. Matkaoppaat-ohjelmassa:)

        Tuskinpa otetaan. Mielenkiintosempaa on katsoa viimekaudelta tuttuja naamoja ja vaareja sairaalassa.


      • 3+2
        Saas nähdä kirjoitti:

        milloiun tuo vihdoin otetaan esille esim. Matkaoppaat-ohjelmassa:)

        Mitäs luulet? Antavatko seksituristit luvan kuvata? Eivät varmasti anna. Jo täällä kirjoittelu aiheesta on heille liikaa.


      • En ymmärrä
        3+2 kirjoitti:

        Mitäs luulet? Antavatko seksituristit luvan kuvata? Eivät varmasti anna. Jo täällä kirjoittelu aiheesta on heille liikaa.

        Niin kuin kaikki eivät tietäis miksi suomibimbot Turkkin matkustaa?


      • 11111+222222=3333333
        3+2 kirjoitti:

        Mitäs luulet? Antavatko seksituristit luvan kuvata? Eivät varmasti anna. Jo täällä kirjoittelu aiheesta on heille liikaa.

        Ne ruotsalaiset seksituristi mammat oli kaikista parhaita. Voi voi kun me ollaan kipeitä :)


      • Vilken slampar
        11111+222222=3333333 kirjoitti:

        Ne ruotsalaiset seksituristi mammat oli kaikista parhaita. Voi voi kun me ollaan kipeitä :)

        utroligt.

        Tollaset sais kyllä jäädä Turkkiinsa...


      • ybh5
        7+13 kirjoitti:

        Kyllä. Olen pannut merkille, että seksiturismi turkkiin ja etenkin alanyaan on hyvässä nousukiidossa. Sen vaan huomaa, kun avaa silmät alanyassa lomaillessa.

        Nyt on tullut todistettua paikanpäällä ,että seksiturismi niin keski-ikäisten naisten kuin nuorienkin naisten osalta voi hyvin Alanyassa ja jatkaa hyvin alkanutta nousukiitoaan.


      • Zurvos Gulli
        ybh5 kirjoitti:

        Nyt on tullut todistettua paikanpäällä ,että seksiturismi niin keski-ikäisten naisten kuin nuorienkin naisten osalta voi hyvin Alanyassa ja jatkaa hyvin alkanutta nousukiitoaan.

        Huomiota herättävää oli myös seikka ,että järjestään nämä seksituristit olivat suomalaisia.


      • äxädd
        Saas nähdä kirjoitti:

        milloiun tuo vihdoin otetaan esille esim. Matkaoppaat-ohjelmassa:)

        Olen Istanbulissa aikoinaan käynyt ja siellä paikkaliset kertoivat Alanyan olevan Turkin häpeäpilkku. Eli kusettajien ulkoilmabordelli.


      • Samaa sanovat
        äxädd kirjoitti:

        Olen Istanbulissa aikoinaan käynyt ja siellä paikkaliset kertoivat Alanyan olevan Turkin häpeäpilkku. Eli kusettajien ulkoilmabordelli.

        bangokilaiset pattayasta.

        Seksiturismikeskus kuin seksiturismikeskus...


    • sex on the beach

      Heti kärkeen joku voisi suorittaa käsitteen määrittelyn; mitä ihmettä edes tarkoittaa seksimatkailu? Jos tapaan mielenkiintoisen miehen (Suomessa tai ulkomailla, suomalaisen tai ulkomaalaisen), viihdymme yhdessä ja muutenkin natsaa niin miksei harrastaisi seksiä?! Varsinkin, kun sattuu vapaa olemaan. Onko tämäkin seksiturismia vai normaalia aikuisten ihmisten kanssakäymistä, mitä tapahtuu Suomessakin ja usein vielä baari-iltojen jälkeen?

      Vai tekeekö seksiturismiksi sen, että varta vasten matkustaa ulkomaille muna mielessä? Vai se, että joutuu maksamaan näistä "palveluista"? Kyllä ilmaisia drinkkejä yms saa ihan omassa maassakin ja ilman, että edes "jakaa" miehelle. Näin on ollut kohdallani myös Turkissa. Onko tämä seksimatkailua? Olen ollut pitkässä suhteessa turkkilaisen kanssa enkä minä siitä miehelle mitään maksanut, meni kyllä melkein päinvastoin; mies maksoi lähestulkoon kaiken. Antoi jotain maksaa, kun vaatimalla vaadin. Oliko seksiturismia? Omasta mielestäni se oli ihmissuhde, joka nyt vaan sattui syntymään turkkilaiseen. Eli miksi tästä "seksimatkailusta" tarvitsee tehdä numeroa? Ihmiset höylää ja jyystää ihan omallakin maankamaralla; miksi se on niin erikoista, jos sitä tehdään ulkomailla?

      Itse en koe turkkilaisten miesten minulle suomaa huomiota sen suuremmin imartelevana enkä häiritsevänä. Niiden kanssa pärjää kyllä ja ehdottelut saa halutessaan loppumaan. Nokkiinsa osa niistä kyllä ottaa, kun niille sen kiitos ein sanoo. Mutta kyllähän sieltä seksiseuraa helposti halutessaan löytää. Mutta niin löydän halutessani Suomen maastakin...

      Ja seksimatkailusta voi toki keskustella mutta kuten kukkahattusetäkin kirjoittaa, monesti ei onnistu asiallisesti. Sitä alatyylistä kielenkäyttöä, solvaamista ja sättimistä ei oikeasti jaksa lukea. Että yrittäkääpä pitää ketju asiallisena =)

      • yleensä puhutaan

        kun ollaan käyttämässä jotakuta hyväksi.

        Sex on the Beach on vanha tuttu näiltä palstoilta jos muiltakin ja tyhjäpää tottakai kuten 90% seksituristeista.

        On täysin eri asia harrastaa vapaata seksia maassa kuten Suómi, kuin ´muslimaassa- Muslimimaassa kyseessä on aina hyväksikäyttö. Muslimiaden naiset ovat lähestulkoon orjan asemassa ja onhan se niin ihanaa kun tietää niitä vähän lisää polkevansa kun niiden tulevien aviomiehien ilmaisena panona pyörii, mutta kannattaa mysö pitää pienessä mielessään se, että pahimmat lapsiprostituoituja täynnä olevat bordellit sijaitsevat myös muslimimaissa. Nuoria tyttöjä - ikähaarukka voi olla lukutaidottomasta viiteentoista vuoteen, mutta täydellisestä seksiorjuudestahan on kyse. Muslimimaissa kunnon naisen täytyy olla neitsyt naimisiin mennessä, joten bordellit ja "ilmaiset huorat" eli turistinaiset paikkaavat naimattomien ja naineidenkin miesten puutteen.

        Henk koht olen sylkenyt viimeiset kymmenen vuotta jokaisen naisen silmille jonka tiedän olleen lomalla Turkissa, Egyptissä tai Tunisisassa ja tulen sylkemään tästä eteenpäinkin.


      • 8+20

        jos muistelet asiaa noin 10 vuotta taakse päin kun alettiin puhumaan miesten seksiturismista thaimaaseen niin se oli yleensä ihmisten helppo määritellä. nyt kun on alettu puhumaan naisten seksiturismista niin yhtä äkkiä aihe onkin vitun hankala määritellä.


      • sex on the beach
        yleensä puhutaan kirjoitti:

        kun ollaan käyttämässä jotakuta hyväksi.

        Sex on the Beach on vanha tuttu näiltä palstoilta jos muiltakin ja tyhjäpää tottakai kuten 90% seksituristeista.

        On täysin eri asia harrastaa vapaata seksia maassa kuten Suómi, kuin ´muslimaassa- Muslimimaassa kyseessä on aina hyväksikäyttö. Muslimiaden naiset ovat lähestulkoon orjan asemassa ja onhan se niin ihanaa kun tietää niitä vähän lisää polkevansa kun niiden tulevien aviomiehien ilmaisena panona pyörii, mutta kannattaa mysö pitää pienessä mielessään se, että pahimmat lapsiprostituoituja täynnä olevat bordellit sijaitsevat myös muslimimaissa. Nuoria tyttöjä - ikähaarukka voi olla lukutaidottomasta viiteentoista vuoteen, mutta täydellisestä seksiorjuudestahan on kyse. Muslimimaissa kunnon naisen täytyy olla neitsyt naimisiin mennessä, joten bordellit ja "ilmaiset huorat" eli turistinaiset paikkaavat naimattomien ja naineidenkin miesten puutteen.

        Henk koht olen sylkenyt viimeiset kymmenen vuotta jokaisen naisen silmille jonka tiedän olleen lomalla Turkissa, Egyptissä tai Tunisisassa ja tulen sylkemään tästä eteenpäinkin.

        =) Nyt meni kyllä roppakaupalla pieleen: a) Sex on the beach ei ole vanha tuttu näiltä palstoilta eikä muiltakaan, b) ei ole seksimatkailija c) eikä myöskään tyhjäpää.

        Olen täysin tietoinen muslimimaiden naisten huonosta asemasta, mutta; sinä et voi niputtaa kaikkia muslimimaita samaan kasaan; niissäkin löytyy eroja laidasta laitaan ja Turkki nyt on sieltä kesyimmästä päästä.

        Osa suomalaisten naisten ja turkkilaisten miesten kohtaamisista johtaa ihan onnellisiin ja pitkäikäisiin avioliittoihin; ei siis aina tarvitse olla neitsyt turkkilainen, joka vaimoksi hyväksytään. Kaikki ei ole maailmassa niin mustavalkoista, mitä annat ymmärtää kirjoituksessasi.

        Sylje sinä vastakin naisia silmille ja osoita oma viisautesi sillä. Ne suomalaismiehet, joiden kanssa olen tuon pitkän turkkilaissuhteeni jälkeen olleet, eivät ole syljeksimään alkaneet. Ei tullut edes suomilorton mainetta =) Ovat olleet viisaita suomalaisia miehiä, joille suhteeni ulkomaalaiseen ei ole ollut omaa itsetuntoa ravistava ongelma. Niitäkin miehiä Suomesta vielä löytyy ja välillä näiden harvojen viisaiden miesten viisaita ajatuksia saa lukea näilläkin palstoilla. Useimmiten kirjoittelijoina ovat hieman ajatusmaailmaltaan rajoittuneemmat yksilöt.

        Ja tuo nimimerkkini viittasi kyllä viinapaukkuun; en todellakaan hässi lomillani pitkin rantoja =D


      • kukkasetähattu
        yleensä puhutaan kirjoitti:

        kun ollaan käyttämässä jotakuta hyväksi.

        Sex on the Beach on vanha tuttu näiltä palstoilta jos muiltakin ja tyhjäpää tottakai kuten 90% seksituristeista.

        On täysin eri asia harrastaa vapaata seksia maassa kuten Suómi, kuin ´muslimaassa- Muslimimaassa kyseessä on aina hyväksikäyttö. Muslimiaden naiset ovat lähestulkoon orjan asemassa ja onhan se niin ihanaa kun tietää niitä vähän lisää polkevansa kun niiden tulevien aviomiehien ilmaisena panona pyörii, mutta kannattaa mysö pitää pienessä mielessään se, että pahimmat lapsiprostituoituja täynnä olevat bordellit sijaitsevat myös muslimimaissa. Nuoria tyttöjä - ikähaarukka voi olla lukutaidottomasta viiteentoista vuoteen, mutta täydellisestä seksiorjuudestahan on kyse. Muslimimaissa kunnon naisen täytyy olla neitsyt naimisiin mennessä, joten bordellit ja "ilmaiset huorat" eli turistinaiset paikkaavat naimattomien ja naineidenkin miesten puutteen.

        Henk koht olen sylkenyt viimeiset kymmenen vuotta jokaisen naisen silmille jonka tiedän olleen lomalla Turkissa, Egyptissä tai Tunisisassa ja tulen sylkemään tästä eteenpäinkin.

        elikä olet siis ilmeisesti sitä mieltä että naiset matkustavat turkkiin hyväksikäytettäviksi? no niin olisi mukava kuulla nais näkökulma asiasta.


      • mutta olet niin
        kukkasetähattu kirjoitti:

        elikä olet siis ilmeisesti sitä mieltä että naiset matkustavat turkkiin hyväksikäytettäviksi? no niin olisi mukava kuulla nais näkökulma asiasta.

        tyhmä, etten jaksa enempää selitellä.

        Paitsi sen verran että: nainen on naiselle susi - aina ja ikuisesti.


      • Kymmenen vuotta
        8+20 kirjoitti:

        jos muistelet asiaa noin 10 vuotta taakse päin kun alettiin puhumaan miesten seksiturismista thaimaaseen niin se oli yleensä ihmisten helppo määritellä. nyt kun on alettu puhumaan naisten seksiturismista niin yhtä äkkiä aihe onkin vitun hankala määritellä.

        sitten?

        Thaimaaseenhan on matkustettu jo 70-luvulta.

        Ja naisten seksiturismi Espanjaan, Italiaan ja Kreikkaan oli varmasti suurin myös 70-luvulla ja keinäsmatkojen aikaan.

        Huvittavana yksityiskohtana muistan 80 - 90- luvuilta italialaisten laivastovierailut Suomeen. Oli siinä pojilla ihmettelemistä, kun hölmölän laitureilla odottelivat ilmaiset huorat (vain Suomessa tavattu ilmiö) vesi kielelllä.

        Katajainen kansa...


      • ei voi mitään
        sex on the beach kirjoitti:

        =) Nyt meni kyllä roppakaupalla pieleen: a) Sex on the beach ei ole vanha tuttu näiltä palstoilta eikä muiltakaan, b) ei ole seksimatkailija c) eikä myöskään tyhjäpää.

        Olen täysin tietoinen muslimimaiden naisten huonosta asemasta, mutta; sinä et voi niputtaa kaikkia muslimimaita samaan kasaan; niissäkin löytyy eroja laidasta laitaan ja Turkki nyt on sieltä kesyimmästä päästä.

        Osa suomalaisten naisten ja turkkilaisten miesten kohtaamisista johtaa ihan onnellisiin ja pitkäikäisiin avioliittoihin; ei siis aina tarvitse olla neitsyt turkkilainen, joka vaimoksi hyväksytään. Kaikki ei ole maailmassa niin mustavalkoista, mitä annat ymmärtää kirjoituksessasi.

        Sylje sinä vastakin naisia silmille ja osoita oma viisautesi sillä. Ne suomalaismiehet, joiden kanssa olen tuon pitkän turkkilaissuhteeni jälkeen olleet, eivät ole syljeksimään alkaneet. Ei tullut edes suomilorton mainetta =) Ovat olleet viisaita suomalaisia miehiä, joille suhteeni ulkomaalaiseen ei ole ollut omaa itsetuntoa ravistava ongelma. Niitäkin miehiä Suomesta vielä löytyy ja välillä näiden harvojen viisaiden miesten viisaita ajatuksia saa lukea näilläkin palstoilla. Useimmiten kirjoittelijoina ovat hieman ajatusmaailmaltaan rajoittuneemmat yksilöt.

        Ja tuo nimimerkkini viittasi kyllä viinapaukkuun; en todellakaan hässi lomillani pitkin rantoja =D

        ". Ne suomalaismiehet, joiden kanssa olen tuon pitkän turkkilaissuhteeni jälkeen olleet, eivät ole syljeksimään alkaneet"

        Joillakin epätoivoisilla miehillä ei ole valinnanvaraa, vaan joutuvat ottamaan jopa muslimin exän.


      • 3+19
        mutta olet niin kirjoitti:

        tyhmä, etten jaksa enempää selitellä.

        Paitsi sen verran että: nainen on naiselle susi - aina ja ikuisesti.

        onneksi täältä löytyy ihmisiä jotka on niin saatanan viisaita että on varaa haukkua muita tyhmäksi. tuossakin pari viestiä ylös päin joku perkeeleen viisas syljeskelee turkkin, egyptiin ja tunisiaan matkustavia. taisi muutenkin olla ihan insinöörin kirjoittama juttu :) hah hah sanon minä.


      • mää vaan
        Kymmenen vuotta kirjoitti:

        sitten?

        Thaimaaseenhan on matkustettu jo 70-luvulta.

        Ja naisten seksiturismi Espanjaan, Italiaan ja Kreikkaan oli varmasti suurin myös 70-luvulla ja keinäsmatkojen aikaan.

        Huvittavana yksityiskohtana muistan 80 - 90- luvuilta italialaisten laivastovierailut Suomeen. Oli siinä pojilla ihmettelemistä, kun hölmölän laitureilla odottelivat ilmaiset huorat (vain Suomessa tavattu ilmiö) vesi kielelllä.

        Katajainen kansa...

        nyt olikin puhe siitä koska siitä on alettu keskustelemaan. eihän siitä Kekkosen aikaan edes varmaan saanut keskustella.


      • 4+10
        kukkasetähattu kirjoitti:

        elikä olet siis ilmeisesti sitä mieltä että naiset matkustavat turkkiin hyväksikäytettäviksi? no niin olisi mukava kuulla nais näkökulma asiasta.

        hyväksikäytettyjä harjoituskappaleita. heh heh


      • nwotphiupwh
        mää vaan kirjoitti:

        nyt olikin puhe siitä koska siitä on alettu keskustelemaan. eihän siitä Kekkosen aikaan edes varmaan saanut keskustella.

        Kekkosen aikaan ei ollut seksiä eikä turkkia ja hyvin pärjättiin niin.


      • kycykpoju
        yleensä puhutaan kirjoitti:

        kun ollaan käyttämässä jotakuta hyväksi.

        Sex on the Beach on vanha tuttu näiltä palstoilta jos muiltakin ja tyhjäpää tottakai kuten 90% seksituristeista.

        On täysin eri asia harrastaa vapaata seksia maassa kuten Suómi, kuin ´muslimaassa- Muslimimaassa kyseessä on aina hyväksikäyttö. Muslimiaden naiset ovat lähestulkoon orjan asemassa ja onhan se niin ihanaa kun tietää niitä vähän lisää polkevansa kun niiden tulevien aviomiehien ilmaisena panona pyörii, mutta kannattaa mysö pitää pienessä mielessään se, että pahimmat lapsiprostituoituja täynnä olevat bordellit sijaitsevat myös muslimimaissa. Nuoria tyttöjä - ikähaarukka voi olla lukutaidottomasta viiteentoista vuoteen, mutta täydellisestä seksiorjuudestahan on kyse. Muslimimaissa kunnon naisen täytyy olla neitsyt naimisiin mennessä, joten bordellit ja "ilmaiset huorat" eli turistinaiset paikkaavat naimattomien ja naineidenkin miesten puutteen.

        Henk koht olen sylkenyt viimeiset kymmenen vuotta jokaisen naisen silmille jonka tiedän olleen lomalla Turkissa, Egyptissä tai Tunisisassa ja tulen sylkemään tästä eteenpäinkin.

        No huhhuh, itse käymme mieheni kanssa Turkissa joka vuosi n. 6-8 vko:n ajan, niin että jos minua tulet sylkemään niin munillesi saat ja muistat loppuikäsi miksi niin sattuu kipiää.


      • Aatu45v
        yleensä puhutaan kirjoitti:

        kun ollaan käyttämässä jotakuta hyväksi.

        Sex on the Beach on vanha tuttu näiltä palstoilta jos muiltakin ja tyhjäpää tottakai kuten 90% seksituristeista.

        On täysin eri asia harrastaa vapaata seksia maassa kuten Suómi, kuin ´muslimaassa- Muslimimaassa kyseessä on aina hyväksikäyttö. Muslimiaden naiset ovat lähestulkoon orjan asemassa ja onhan se niin ihanaa kun tietää niitä vähän lisää polkevansa kun niiden tulevien aviomiehien ilmaisena panona pyörii, mutta kannattaa mysö pitää pienessä mielessään se, että pahimmat lapsiprostituoituja täynnä olevat bordellit sijaitsevat myös muslimimaissa. Nuoria tyttöjä - ikähaarukka voi olla lukutaidottomasta viiteentoista vuoteen, mutta täydellisestä seksiorjuudestahan on kyse. Muslimimaissa kunnon naisen täytyy olla neitsyt naimisiin mennessä, joten bordellit ja "ilmaiset huorat" eli turistinaiset paikkaavat naimattomien ja naineidenkin miesten puutteen.

        Henk koht olen sylkenyt viimeiset kymmenen vuotta jokaisen naisen silmille jonka tiedän olleen lomalla Turkissa, Egyptissä tai Tunisisassa ja tulen sylkemään tästä eteenpäinkin.

        Entäs noissa maissa käyneiden miesten silmille...? Mahtaa olla suus kuiva.


      • Vapaa valinta
        yleensä puhutaan kirjoitti:

        kun ollaan käyttämässä jotakuta hyväksi.

        Sex on the Beach on vanha tuttu näiltä palstoilta jos muiltakin ja tyhjäpää tottakai kuten 90% seksituristeista.

        On täysin eri asia harrastaa vapaata seksia maassa kuten Suómi, kuin ´muslimaassa- Muslimimaassa kyseessä on aina hyväksikäyttö. Muslimiaden naiset ovat lähestulkoon orjan asemassa ja onhan se niin ihanaa kun tietää niitä vähän lisää polkevansa kun niiden tulevien aviomiehien ilmaisena panona pyörii, mutta kannattaa mysö pitää pienessä mielessään se, että pahimmat lapsiprostituoituja täynnä olevat bordellit sijaitsevat myös muslimimaissa. Nuoria tyttöjä - ikähaarukka voi olla lukutaidottomasta viiteentoista vuoteen, mutta täydellisestä seksiorjuudestahan on kyse. Muslimimaissa kunnon naisen täytyy olla neitsyt naimisiin mennessä, joten bordellit ja "ilmaiset huorat" eli turistinaiset paikkaavat naimattomien ja naineidenkin miesten puutteen.

        Henk koht olen sylkenyt viimeiset kymmenen vuotta jokaisen naisen silmille jonka tiedän olleen lomalla Turkissa, Egyptissä tai Tunisisassa ja tulen sylkemään tästä eteenpäinkin.

        Hei sinä yleensä kutsuttu rasisti, tahtoisin sanoa, että onhan niin turkkilaisilla kuin suomalaisillakin miehillä samat tarpeet. Turkin turismikulttuuri, kuten kulttuuri siellä yleensäkin, on aivan toisenlainen kuin Suomessa. Ei ole kulttuurin ulkopuolella olevien asia syyttää toista alempiarvoisemmaksi.

        Turkkiin voi toisinaan matkustaa myös matkustusmielessä, ja pitää seksin vain plussana. Maahan matkustaessaan ei voi olla tietämättä, mitä on odotettavissa. Turistiturkin vapaammassa ilmapiirissä kehut eivät jää huutelematta, ja oikealla asenteella ne voi ottaa positiivisiksi itsetunnonkohottajiksi. Eikä ole kiellettyä flirttailla villisti takaisin. En ymmärrä, mitä vikaa näet siinä, minne muut haluavat matkustaa, ja minkä takia. Sovinistisuus ja rasistisuus ovat ala-arvoisia piirteitä. Mitä mieltä olet mainitsemiisi maihin matkustavista miehistä tai perheistä?

        Huom! Suomessakaan raiskauslukemat eivät ole turhan pieniä, vaikka seksiorjuus ei kukikkaan. Hakeehan moni suomalainen myös puolisonsa naapurista (Venäjä). Onko tässä jotain vikaa? Mielestäni
        seksikumppanin/puolison valinnassa kansallisuus ei ole merkittävä asia. Intohimo ja rakkaus kulkevat kyllä yli maiden rajojen, jos sille päälle sattuvat.

        Kutsumassanne seksiturismissa tai ihan vain matkustelussa, johon sisällytetään omia mielenkiinnonkohteita (olivat ne sitten ruoka, nähtävyydet, seksi tai kivilajisto) ei ole mitään tuomittavaa. Itse olen matkustamassa tyttöporukalla Turkkiin taas kerran, ja mielessä on mahtavat kaksi viikkoa mahtavilla klubeilla komeiden paikallisten miesten ympäröimänä. Jos syljet kasvoilleni, syljen takaisin.


      • mietis vähän
        Vapaa valinta kirjoitti:

        Hei sinä yleensä kutsuttu rasisti, tahtoisin sanoa, että onhan niin turkkilaisilla kuin suomalaisillakin miehillä samat tarpeet. Turkin turismikulttuuri, kuten kulttuuri siellä yleensäkin, on aivan toisenlainen kuin Suomessa. Ei ole kulttuurin ulkopuolella olevien asia syyttää toista alempiarvoisemmaksi.

        Turkkiin voi toisinaan matkustaa myös matkustusmielessä, ja pitää seksin vain plussana. Maahan matkustaessaan ei voi olla tietämättä, mitä on odotettavissa. Turistiturkin vapaammassa ilmapiirissä kehut eivät jää huutelematta, ja oikealla asenteella ne voi ottaa positiivisiksi itsetunnonkohottajiksi. Eikä ole kiellettyä flirttailla villisti takaisin. En ymmärrä, mitä vikaa näet siinä, minne muut haluavat matkustaa, ja minkä takia. Sovinistisuus ja rasistisuus ovat ala-arvoisia piirteitä. Mitä mieltä olet mainitsemiisi maihin matkustavista miehistä tai perheistä?

        Huom! Suomessakaan raiskauslukemat eivät ole turhan pieniä, vaikka seksiorjuus ei kukikkaan. Hakeehan moni suomalainen myös puolisonsa naapurista (Venäjä). Onko tässä jotain vikaa? Mielestäni
        seksikumppanin/puolison valinnassa kansallisuus ei ole merkittävä asia. Intohimo ja rakkaus kulkevat kyllä yli maiden rajojen, jos sille päälle sattuvat.

        Kutsumassanne seksiturismissa tai ihan vain matkustelussa, johon sisällytetään omia mielenkiinnonkohteita (olivat ne sitten ruoka, nähtävyydet, seksi tai kivilajisto) ei ole mitään tuomittavaa. Itse olen matkustamassa tyttöporukalla Turkkiin taas kerran, ja mielessä on mahtavat kaksi viikkoa mahtavilla klubeilla komeiden paikallisten miesten ympäröimänä. Jos syljet kasvoilleni, syljen takaisin.

        Mitä luulet että näiden komeiden miesten vaimot ajattelee antavista suomihoroista.


    • bunno

      Suomalainen nainen on ilmeisen helppo saalis turkkilaiselle miehelle. Olen 10 kertaa alanyaan matkustannut ja kyllä tosiasia on se että muun maan kansalaisia niitten turkkipoikien kainalossa harvoin näkee. Ennen kun joku taas kerkee kommentoimaan että hyvin näytät tietävän ketkä ovat suomalaisia ja ketkä ei niin kerron jo etukäteen että suomalainen nainen on hyvin helppo tunnistaa ulkomailla jo pukeutumistyylistä. Toki on eräs muukin asia mistä suomalaisen naisen tunnistaa mutta sen jätän sanomatta että ei mennä asiattomuuksiin.

      • sex on the beach

        Ei kai siellä Alanyassa nyt niiiiin paljon suomalaisia naisia ole, että kaikille turkkilaisille kainaloon suomalainen nainen riittää??? Itse olen myös useamman kerran Alanyassa käynyt ja on näkynyt kainalossa muitakin kuin suomalaisia; on ruotsalaista, venäläistä, englantilaista, norjalaista, saksalaista... vähemmän olen suomalaisia naisia nähnyt.

        Ja siinä olet oikeassa, että kyllä suomalainen on ulkomailla helppo tunnistaa. Ja, jos nainen on hakemassa lomaltaan sitä seksiä, harjoittaa siis tätä kyseistä seksiturismia, niin miksi edes pitäisi olla vaikeasti tavoiteltava eli eikös sitä voi olla suosiolla silloin helppo saalis =)


      • härre guud
        sex on the beach kirjoitti:

        Ei kai siellä Alanyassa nyt niiiiin paljon suomalaisia naisia ole, että kaikille turkkilaisille kainaloon suomalainen nainen riittää??? Itse olen myös useamman kerran Alanyassa käynyt ja on näkynyt kainalossa muitakin kuin suomalaisia; on ruotsalaista, venäläistä, englantilaista, norjalaista, saksalaista... vähemmän olen suomalaisia naisia nähnyt.

        Ja siinä olet oikeassa, että kyllä suomalainen on ulkomailla helppo tunnistaa. Ja, jos nainen on hakemassa lomaltaan sitä seksiä, harjoittaa siis tätä kyseistä seksiturismia, niin miksi edes pitäisi olla vaikeasti tavoiteltava eli eikös sitä voi olla suosiolla silloin helppo saalis =)

        Kerran Marmarikses näin,kuinka reippaasti yli satakiloinen jokinorsu suomineito raahasi käsipuollessaan puolta pienempää turkin poikaa.Kaveriparan tennarit löi vaan kipinää asvaltilla.Neito osui satumalta sit samaan raflaan meidän kanssa toyboy kainalossaan tiukassa otteessa.Länttäs perseensä tuoliin,pisti tupakiksi ja kumosi rakipaukkuja.Kavaljeeri lipitti colaa.

        Voi vi..u ku ois naurattanut.


      • kycykpoju
        härre guud kirjoitti:

        Kerran Marmarikses näin,kuinka reippaasti yli satakiloinen jokinorsu suomineito raahasi käsipuollessaan puolta pienempää turkin poikaa.Kaveriparan tennarit löi vaan kipinää asvaltilla.Neito osui satumalta sit samaan raflaan meidän kanssa toyboy kainalossaan tiukassa otteessa.Länttäs perseensä tuoliin,pisti tupakiksi ja kumosi rakipaukkuja.Kavaljeeri lipitti colaa.

        Voi vi..u ku ois naurattanut.

        No mikset vaan sitten nauranut? Kiva kuitenkin kun sulla oli niin KIVAA. Itse lienet moitteettoman näköinen ja tapainen.


      • 15+5
        härre guud kirjoitti:

        Kerran Marmarikses näin,kuinka reippaasti yli satakiloinen jokinorsu suomineito raahasi käsipuollessaan puolta pienempää turkin poikaa.Kaveriparan tennarit löi vaan kipinää asvaltilla.Neito osui satumalta sit samaan raflaan meidän kanssa toyboy kainalossaan tiukassa otteessa.Länttäs perseensä tuoliin,pisti tupakiksi ja kumosi rakipaukkuja.Kavaljeeri lipitti colaa.

        Voi vi..u ku ois naurattanut.

        Juuri tuohon samaan on törmätty useasti myös alanyassa ja voin kertoa että kyllä on nauru välillä maittanut. Kaveri parat kun eivät pääse karkuunkaan koska ovat aika tiukassa syliotteessa.


      • 18+80
        härre guud kirjoitti:

        Kerran Marmarikses näin,kuinka reippaasti yli satakiloinen jokinorsu suomineito raahasi käsipuollessaan puolta pienempää turkin poikaa.Kaveriparan tennarit löi vaan kipinää asvaltilla.Neito osui satumalta sit samaan raflaan meidän kanssa toyboy kainalossaan tiukassa otteessa.Länttäs perseensä tuoliin,pisti tupakiksi ja kumosi rakipaukkuja.Kavaljeeri lipitti colaa.

        Voi vi..u ku ois naurattanut.

        Tuossa viimekesänä juuri eräässä baarissa kleopatra rannalla, en nyt muista nimeä kun niitä siinä jokunen on, niin yksi suomi akka kumosi efesiä ja piti tarjoilijapoikaa niin tiukassa syleilyssä, että poika ei meitä muita asiakkaita päässyt juuri palvelemaan. Onneksi turkkilaiseen tapaan kuitenkin muitakin tarjoilijoita ravintolasta löytyi. Kyllä siinä poika parka punotti kun ämmä päätti alkaa väkisin suutelemaan. tarjoilijapoika noin 16v. ja akka siinä 50v.


      • just tuollaisen
        18+80 kirjoitti:

        Tuossa viimekesänä juuri eräässä baarissa kleopatra rannalla, en nyt muista nimeä kun niitä siinä jokunen on, niin yksi suomi akka kumosi efesiä ja piti tarjoilijapoikaa niin tiukassa syleilyssä, että poika ei meitä muita asiakkaita päässyt juuri palvelemaan. Onneksi turkkilaiseen tapaan kuitenkin muitakin tarjoilijoita ravintolasta löytyi. Kyllä siinä poika parka punotti kun ämmä päätti alkaa väkisin suutelemaan. tarjoilijapoika noin 16v. ja akka siinä 50v.

        takia ei koskaan Turkkiin...


      • 13+9=?
        sex on the beach kirjoitti:

        Ei kai siellä Alanyassa nyt niiiiin paljon suomalaisia naisia ole, että kaikille turkkilaisille kainaloon suomalainen nainen riittää??? Itse olen myös useamman kerran Alanyassa käynyt ja on näkynyt kainalossa muitakin kuin suomalaisia; on ruotsalaista, venäläistä, englantilaista, norjalaista, saksalaista... vähemmän olen suomalaisia naisia nähnyt.

        Ja siinä olet oikeassa, että kyllä suomalainen on ulkomailla helppo tunnistaa. Ja, jos nainen on hakemassa lomaltaan sitä seksiä, harjoittaa siis tätä kyseistä seksiturismia, niin miksi edes pitäisi olla vaikeasti tavoiteltava eli eikös sitä voi olla suosiolla silloin helppo saalis =)

        No helppoja ne kuulemma onkin. Itsellä paikallisia kavereita alanyassa paljon ja heiltä kuultu, että suomi nainen on helppo saalis. Mutta eihän siinä mitään. Jokainen matkustakoon tyylillään.


      • 177+55
        sex on the beach kirjoitti:

        Ei kai siellä Alanyassa nyt niiiiin paljon suomalaisia naisia ole, että kaikille turkkilaisille kainaloon suomalainen nainen riittää??? Itse olen myös useamman kerran Alanyassa käynyt ja on näkynyt kainalossa muitakin kuin suomalaisia; on ruotsalaista, venäläistä, englantilaista, norjalaista, saksalaista... vähemmän olen suomalaisia naisia nähnyt.

        Ja siinä olet oikeassa, että kyllä suomalainen on ulkomailla helppo tunnistaa. Ja, jos nainen on hakemassa lomaltaan sitä seksiä, harjoittaa siis tätä kyseistä seksiturismia, niin miksi edes pitäisi olla vaikeasti tavoiteltava eli eikös sitä voi olla suosiolla silloin helppo saalis =)

        Ehkä 1/10 on muunmaalainen kuin suomalainen.


      • Vapaus kaikille
        13+9=? kirjoitti:

        No helppoja ne kuulemma onkin. Itsellä paikallisia kavereita alanyassa paljon ja heiltä kuultu, että suomi nainen on helppo saalis. Mutta eihän siinä mitään. Jokainen matkustakoon tyylillään.

        Helppo se on turkin poikakin. Äärimmäisen helppo saalis. Mitä sitten?

        Jotkut ihmiset ovat helppoja, jotkut ei. Mitä se sinua liikuttaa?


    • 12+17

      Saletisti natsaa

    • 3buipbpu

      Kyllä. Ehdottomasti piilee hyväksikäyttö ongelma ja siitä joutuu myöskin usein kanssamatkustajat kärsimään.
      T:Arska

    • määä133333

      Moraalinen hyväksikäyttöongelma on kyllä, mutta pitää ottaa huomioon että hyväksikäyttö on molemminpuolista. Tuskimpa kukaan seksiturismia harrastava nainen joutuu turkissa seksistä maksamaan. Päinvastoin muita etuja tulee sitten roppakaupalla. Turkissahan mies aina yleensä maksaa kaiken, naisen ei tarvitse paljoa lompakolla käydä.

      • naisesta ja

        hänen kiloistaan ja iästään.

        Ja aina joku nainen maksaa. Musliminaiset tuskin hyvällä seuraavat miestensä sikailua, mutta minkäs he voivat kun ilmaiset huorat tulevat pohjoisen junttiloista panocharter-lennoilla...


      • noita juttuja

        on luettu, että baarimikot laittaneet tippoja juomiin. Sitten on pantu ja viety vielä rahat kaupanpäälle. Ei se siis aina ilmaista ole...


      • nvioni
        naisesta ja kirjoitti:

        hänen kiloistaan ja iästään.

        Ja aina joku nainen maksaa. Musliminaiset tuskin hyvällä seuraavat miestensä sikailua, mutta minkäs he voivat kun ilmaiset huorat tulevat pohjoisen junttiloista panocharter-lennoilla...

        Olen muuten kerran nähnyt, kun baarin hoitaja hotellilla ajoi oman vaimonsa kovan huudon kera pois, kun tuli yllätys visiitille miehensä työpaikalle. Ukolla olikin suomalainen "naisystävä" hotellilla saman aikaisesti.


      • Supi25
        noita juttuja kirjoitti:

        on luettu, että baarimikot laittaneet tippoja juomiin. Sitten on pantu ja viety vielä rahat kaupanpäälle. Ei se siis aina ilmaista ole...

        Todella säälittävää! Olkaa miehiä suomalaiset miehet, niin tämänkin kaltainen kateellisuus poistuu!


      • me ollaan
        Supi25 kirjoitti:

        Todella säälittävää! Olkaa miehiä suomalaiset miehet, niin tämänkin kaltainen kateellisuus poistuu!

        tosi kateellisia muslimimiehille jotka kieltävät "omilta" naisiltaan esiaviollisen seksin.

        Ja yritämme tulevaisuuudessa olla yhtä "miehiä" kuin he.

        En ymmärrä miten olet mies vasta sitten, kun alistat naiset uskonnollisesti, kulttuurisesti ja poliittisesti, kuten muslimimiehet tekevät. En näe siinä mitään kovin miehekästä ainakaan länsimaisesta näkökulmasta. Jos suomalaiset miehet olisivat siis yhtä "miehiä" kuin turkkilaiset - sinäkään bimbo et matkustaisi mihinkään ilman esiliinaa (veljeä, isää etc).

        Suo-maalaiset naiset (kouluttamattomimmat ja tyhmimmät white trash paskat) tuntuvat kyllä arvostavan muslimityyliä...


      • Onko näin
        me ollaan kirjoitti:

        tosi kateellisia muslimimiehille jotka kieltävät "omilta" naisiltaan esiaviollisen seksin.

        Ja yritämme tulevaisuuudessa olla yhtä "miehiä" kuin he.

        En ymmärrä miten olet mies vasta sitten, kun alistat naiset uskonnollisesti, kulttuurisesti ja poliittisesti, kuten muslimimiehet tekevät. En näe siinä mitään kovin miehekästä ainakaan länsimaisesta näkökulmasta. Jos suomalaiset miehet olisivat siis yhtä "miehiä" kuin turkkilaiset - sinäkään bimbo et matkustaisi mihinkään ilman esiliinaa (veljeä, isää etc).

        Suo-maalaiset naiset (kouluttamattomimmat ja tyhmimmät white trash paskat) tuntuvat kyllä arvostavan muslimityyliä...

        Toisaalta musliminaisen elämä on helpompaa kuin suomalaisen naisen. He saavat jäädä kotiin hoitamaan lapsia ja kotia. Suominaisenhan pitää ensin kouluttautua, tehdä työtä ja sitten illalla hakea kakarat koulusta ja vielä puunata kotikin kaiken päätteeksi. Musliminaiset ojentavat vain kätensä ja miehen on tuotava elanto kotiin keinolla millä hyvänsä. Ja mitä uskonnollisuuteen tulee, jos naiset ovat siihen tottuneita niin miksi he kokisivat olevansa alistettuja? Heillähän on takanaan kahden suvun tuki eivätkä koskaan joudu huolehtimaan mm. raha-asioista. Olen nähnyt monta muslimiperhettä jossa emäntä määrää tahdin. Suominaiselta vaaditaan paljon enemmän - ja senkin lisäksi saat vielä haukut päälle "selluliittinorsuna" ym. Kyllä minäkin laittaisin kakarat suvulle hoitoon sillä aikaa kun itse juoksisin kauneushoitoloissa ja hoitaisin itseäni ja ulkonäköäni päivät pitkät, mutta suomimiehellehän se ei käy.


      • hölö hölö
        Onko näin kirjoitti:

        Toisaalta musliminaisen elämä on helpompaa kuin suomalaisen naisen. He saavat jäädä kotiin hoitamaan lapsia ja kotia. Suominaisenhan pitää ensin kouluttautua, tehdä työtä ja sitten illalla hakea kakarat koulusta ja vielä puunata kotikin kaiken päätteeksi. Musliminaiset ojentavat vain kätensä ja miehen on tuotava elanto kotiin keinolla millä hyvänsä. Ja mitä uskonnollisuuteen tulee, jos naiset ovat siihen tottuneita niin miksi he kokisivat olevansa alistettuja? Heillähän on takanaan kahden suvun tuki eivätkä koskaan joudu huolehtimaan mm. raha-asioista. Olen nähnyt monta muslimiperhettä jossa emäntä määrää tahdin. Suominaiselta vaaditaan paljon enemmän - ja senkin lisäksi saat vielä haukut päälle "selluliittinorsuna" ym. Kyllä minäkin laittaisin kakarat suvulle hoitoon sillä aikaa kun itse juoksisin kauneushoitoloissa ja hoitaisin itseäni ja ulkonäköäni päivät pitkät, mutta suomimiehellehän se ei käy.

        Tuskinpa monikaan turkkilainen nainen istuu missään kauneuskoitolasssa sun muuallakaan ,eiköhän ne rahat mene pelkästään ruokaan mitä mieheltä saa.


      • suvaitseva
        hölö hölö kirjoitti:

        Tuskinpa monikaan turkkilainen nainen istuu missään kauneuskoitolasssa sun muuallakaan ,eiköhän ne rahat mene pelkästään ruokaan mitä mieheltä saa.

        Kylläpä istuu, voin vakuuttaa. Ei kaikki, kuten ei meillä Suomessakaan siihen kaikki pysty ottaen varallisuus huomioon. Turkissa kuten meilläkin on ihan samalla tavalla eri varallisuusasteita. Mitä esim. kohteliaisuuteen tulee, eipä nainen kanna ostoksia basaarista, kyllä se on mies, jolla on kädet täynnä kasseja ja vaimo kulkee vierellä. Se on helppo ottaa kantaa,kun itse näkee sen paikan päällä. Mitä sitten varsinaiseen seximatkailuun tulee, itse olen harrastanut sexiä niin Turkissa, Kreikassa, Espanjassa, Ruotsin laivalla kuin Suomessa baari-illan päätteeksi, joten mikä tekee Turkin matkailusta niin erikoisen? Jos hommasta nauttii, niin kerranhan täällä eletään joten antaa palaa. Sinkkuna on mukava elää.


      • tulihan se sieltä
        suvaitseva kirjoitti:

        Kylläpä istuu, voin vakuuttaa. Ei kaikki, kuten ei meillä Suomessakaan siihen kaikki pysty ottaen varallisuus huomioon. Turkissa kuten meilläkin on ihan samalla tavalla eri varallisuusasteita. Mitä esim. kohteliaisuuteen tulee, eipä nainen kanna ostoksia basaarista, kyllä se on mies, jolla on kädet täynnä kasseja ja vaimo kulkee vierellä. Se on helppo ottaa kantaa,kun itse näkee sen paikan päällä. Mitä sitten varsinaiseen seximatkailuun tulee, itse olen harrastanut sexiä niin Turkissa, Kreikassa, Espanjassa, Ruotsin laivalla kuin Suomessa baari-illan päätteeksi, joten mikä tekee Turkin matkailusta niin erikoisen? Jos hommasta nauttii, niin kerranhan täällä eletään joten antaa palaa. Sinkkuna on mukava elää.

        Taas hyvä osoitus näiden muslimienhorojen logiikasta: kehuu ko´vasti musliminaisten asemaa ja surkuttelee omaansa, mutta suurin piirtein samassa lauseessa kehaisee miten hänellä on oikeus johonkin mihin musliminaislla ei ole: vapaaseen seksiturismiin.

        Näiden muslimien bordellinkorvikkeiden tyhmyys on ylitsevuotavaa...


      • white trash cunt
        suvaitseva kirjoitti:

        Kylläpä istuu, voin vakuuttaa. Ei kaikki, kuten ei meillä Suomessakaan siihen kaikki pysty ottaen varallisuus huomioon. Turkissa kuten meilläkin on ihan samalla tavalla eri varallisuusasteita. Mitä esim. kohteliaisuuteen tulee, eipä nainen kanna ostoksia basaarista, kyllä se on mies, jolla on kädet täynnä kasseja ja vaimo kulkee vierellä. Se on helppo ottaa kantaa,kun itse näkee sen paikan päällä. Mitä sitten varsinaiseen seximatkailuun tulee, itse olen harrastanut sexiä niin Turkissa, Kreikassa, Espanjassa, Ruotsin laivalla kuin Suomessa baari-illan päätteeksi, joten mikä tekee Turkin matkailusta niin erikoisen? Jos hommasta nauttii, niin kerranhan täällä eletään joten antaa palaa. Sinkkuna on mukava elää.

        ". Mitä sitten varsinaiseen seximatkailuun tulee, itse olen harrastanut sexiä niin Turkissa, Kreikassa, Espanjassa, Ruotsin laivalla kuin Suomessa baari-illan päätteeksi"

        Jos tuon tason nainen kelpaa suomalaiselle miehelle, niin ei voi ihmetellä millainen rasvanahka sen äijän täytyykään olla :)


      • uiohb9h9
        suvaitseva kirjoitti:

        Kylläpä istuu, voin vakuuttaa. Ei kaikki, kuten ei meillä Suomessakaan siihen kaikki pysty ottaen varallisuus huomioon. Turkissa kuten meilläkin on ihan samalla tavalla eri varallisuusasteita. Mitä esim. kohteliaisuuteen tulee, eipä nainen kanna ostoksia basaarista, kyllä se on mies, jolla on kädet täynnä kasseja ja vaimo kulkee vierellä. Se on helppo ottaa kantaa,kun itse näkee sen paikan päällä. Mitä sitten varsinaiseen seximatkailuun tulee, itse olen harrastanut sexiä niin Turkissa, Kreikassa, Espanjassa, Ruotsin laivalla kuin Suomessa baari-illan päätteeksi, joten mikä tekee Turkin matkailusta niin erikoisen? Jos hommasta nauttii, niin kerranhan täällä eletään joten antaa palaa. Sinkkuna on mukava elää.

        Minäkin olen nussinut ruotsinlaivalla. Olen myös käynnyt tallinnassa bordellissa.
        T:Jaska


      • olet myös
        uiohb9h9 kirjoitti:

        Minäkin olen nussinut ruotsinlaivalla. Olen myös käynnyt tallinnassa bordellissa.
        T:Jaska

        oksentanut, paskantanut ja kussut kännissä kadulle.

        Eikö olekin hienoa olla suomalainen?!


      • näin se vaan on
        olet myös kirjoitti:

        oksentanut, paskantanut ja kussut kännissä kadulle.

        Eikö olekin hienoa olla suomalainen?!

        olla suomalainen ,kuin turkkilainen nainen.


      • bebrweb
        olet myös kirjoitti:

        oksentanut, paskantanut ja kussut kännissä kadulle.

        Eikö olekin hienoa olla suomalainen?!

        No niin , korjataampa taas heti. Oksentanut en ole. Kännissä olen kyllä kussut ja paskantanut, mutta en kadulle vaan housuun.


      • kyynikkö

        käänsin tossa takavuosina suomalaisen kirjeen turkkilaiselle gigolole ja kyllä siinä nainen joutui maksamaan itsensä kipeeks eikä miehellä ollut mikään muu kun raha mielessä kyseli vaan koska ja kuinka paljon lähettää. et voi teitä raukkoja jotka vielä uskotte oikeaan rakkauteen kyllä sitäkin varmaan on ?


      • Suo-maalainen
        me ollaan kirjoitti:

        tosi kateellisia muslimimiehille jotka kieltävät "omilta" naisiltaan esiaviollisen seksin.

        Ja yritämme tulevaisuuudessa olla yhtä "miehiä" kuin he.

        En ymmärrä miten olet mies vasta sitten, kun alistat naiset uskonnollisesti, kulttuurisesti ja poliittisesti, kuten muslimimiehet tekevät. En näe siinä mitään kovin miehekästä ainakaan länsimaisesta näkökulmasta. Jos suomalaiset miehet olisivat siis yhtä "miehiä" kuin turkkilaiset - sinäkään bimbo et matkustaisi mihinkään ilman esiliinaa (veljeä, isää etc).

        Suo-maalaiset naiset (kouluttamattomimmat ja tyhmimmät white trash paskat) tuntuvat kyllä arvostavan muslimityyliä...

        Kevät tulee näköjään, kun sinäkin olet taas jostain kivenkolosta ryöminyt naisia kehumaan. Onhan taas mukava lukea koottuja kommenttejasi white trash ja suo-maalaisten naisten ulkonäöstä jne. Katkeruusko taas iskee pintaan, kun olet koko talven ajan ollut ja tulet taas olemaan itseksesi? Etkö ole vieläkään toipunut vaimosi tms lähdöstä muslimin mukaan? Voimia ja jaksamista sinulle elämässäsi. Pysy yksin, katkerana naisille niin hyvin menee. :)


      • 13+3
        Supi25 kirjoitti:

        Todella säälittävää! Olkaa miehiä suomalaiset miehet, niin tämänkin kaltainen kateellisuus poistuu!

        En kyllä todellakaan ole kateellinnen turkkilaiselle miehelle. Säälittää vaan nämä Suomalaiset naiset, jotka eivät tiedä mitä tulevaisuus pitää sisällään. No nyrkin ja hellan välissä on varmaan kiva olla.


    • yu2gevrgev697erv67re

      Se joka ei ole seksimatkailua turkissa/alanyassa huomannut ei ole koko paikassa käynnytkään. Kannattaisi avata silmät!!!!!!!!!!!!!

      • ni niou4np 4

        Juuri näin. Viimeisen 3 vuoden aikana kun olen alanyassa käynnyt, niin seksiturismi on kyllä yleistynnyt vuosi vuodelta kovasti. Ei ole enään mistään marginaaleista kyse, niin kuin eräs keskustelia kirjoittaa.


      • 6+15

        Niin kyllähän asia näin on. Jos ei ole seksiturismiin alanyassa törmännyt on joko ollut hotellihuoneessa koko matkan tai sitten ei ole koko paikassa käynnyt.


    • 11+8

      Huhtikuussa lähden paikalle ja oikeesti on mielenkiintoista nähdä kuinka yleistä tämä seksiturismi on.

      • monviuohv3to

        Uskoisin että törmäät myös seksiturismiin . Viimeisen kahden vuoden aikana siihen ei ole voinnut olla törmäämättä. Ja kaikille lomaromansseja hakeville elikkä seksituristeille ystävällisenä neuvona, Muistakaa ehkäisy. Aika moni turkkilainen mies kantaa jotakin sukupuolitautia.


    • totta on

      Siihen ei voi olla törmäämättä ,sitä on joka paikassa.

    • annebaba

      Olen ( miehenä) oleskellut Alanyassa yli vuoden ja ikäväkseni törmännyt myös tähän keskustelun ikävään puoleen. Naiset, jotka harrastavat "seksiturismia" Alanyassa ovat pääsääntöisesti "varttuneessa iässä" olevia naisia tai sitten ns. tytönhupakoita, joilla on seikkailu mielessä. Useimmiten vanhempien naisten kohdalla on tilanne että heillä on nuori poikaystävä, joka haluaa päästä pois Turkista ennen joutumista armeijaan. Eräskin nainen (64 v.) pyysi meitä auttamaan, kun lähetystö ei antanut hänen sulhaselleen (29 v.) viisumia Suomeen. Emme kylläkään vaimoni kanssa keksineet mitään takaporttia tähän ongelmaan.
      Toisessa tapauksessa 19-vuotias baaripoika halusi mennä naimisiin 5-lapsisen n. 30-vuotiaan yh-äidin kanssa ennenkuin hän joutuisi armeijaan 18 kuukaudeksi. Tässä tapauksessa pari meni naimisiin ja poika muutti Suomeen. Vuoden jälkeen vaimo hermostui pojan entisen elämän jatkamiseen ja heitti kaverin pihalle, seuraus avioero ja poika muutti asumaan 16-vuotiaan suomalaistytön kanssa.
      Olen keskustellut näistäkin tapauksista turkkilaisen vävypoikani kanssa ja surkutellut näitä naisia. Hän taas surkuttelee näitä onnettomia poikia, koska heillä ei ole normaalielämää ja leipä pitää hankkia tällaisilla tavoilla.
      Tuo Matkaoppaiden Terhi kertoi jossain suomalaisessa lehdessä naisen asemasta Turkissa. Hänen tietonsa perustuvat tietenkin ns. parempien perheiden tilanteeseen. Naimisissa olevat naiset eivät yleensä ole tehneet päivääkään töitä, vaan heidän päivänsä täyttyvät lasten hoitamisesta, ruuan tekemisestä, kodin kunnossapidosta ja itsensä hoitamisesta. Normaali perheenemäntä käy kampaajalla ja kauneushoitolassa kerran, kaksi viikossa tai ainakin kuukausittain. Heillä ei ole huolia talousasioista, koska keskustellessani tuttujen ravintolan- tai hotellinomistajien kanssa, tulee sellainen hullu juttu esille, että Turkki on matriarkaalinen maa. Koska turkkilainen pankkijärjestelmä on vielä hieman hakusessa, niin kaikki tutut, joilta olen asiasta kysynyt, vastaavat, että he vievät rahat äidille (anne). Jos halutaan korostaa naisen alistettua asemaa Turkissa, niin se on sitä, että vaimon pitää pyytää suurempiin hankintoihin rahat anopilta, normaali perheen talous hoituu suoraan mieheltä. Eivät minun tuttuni (miehet) yhtään häpeile sitä, että halutessaan uuden auton tai moottoripyörän tai jotain muuta kallista, pitää käydä pyytämässä äidiltä rahat siihen.

    • Tänäisessä

      Matkaoppaissa oli outo ristiriita. Se punkero-matkaopas haukkui venakkoja siitä, että ne ovat risteilyillä alasti henkilökunnan kanssa, mutta lähes heti sen jälkeen kertoi tarinaa suo-maalaisesta lehmästä, joka oli paneskellut jonkun venepojan kanssa paatin alakerrassa (näitä pikapanoja naiset kutsuvat muuten "lomaromansseiksi", koska naisethan eivät hararsta seksiturismnia, miehet vain).

      Outoa ristiriitaisuutta.

      • huhheijaa84665

        katoppa uudestaan kyseinen ohjelma.käsittääkseni kyseessä oli RUOTSALAINEN naikkonen.


      • vtr3v3v333

        Itseäni ainakin harmittaa , kun nämä "lomaromansseja" harrastavat naiset ovat pilanneet upean matkakohteen.


      • 6+18
        vtr3v3v333 kirjoitti:

        Itseäni ainakin harmittaa , kun nämä "lomaromansseja" harrastavat naiset ovat pilanneet upean matkakohteen.

        Onko se jotenkin sulta pois?


      • w www eww
        6+18 kirjoitti:

        Onko se jotenkin sulta pois?

        Ei kai se ole keneltäkään pois. Harmittavasti vaan pilaavat hienon lomapaikan katukuvan. Harmittaa oikeesti näitten naisten puolesta kun ovat niin rakastuneita ja sitten vastarakkaus on mitä on. Entinen akka kun lähtee kotimaahan, niin uusia tulee.


    • mmmuymy

      Lomaromanssejahan ne naisten kohdalla on. Kun miehet harrastavat vastaavaa esim. thaimaaseen ,niin silloin puhutaan seksiturismista.

      • Thaimaa ja Thaimaa

        miksi aina otetaan esimerkiksi tuo luusereiden Thaimaa. Paikka, joka on vain miehille, jotka eivät mistään muualta naista saa.

        Paitsi ehkä Turusta...


      • 8+18
        Thaimaa ja Thaimaa kirjoitti:

        miksi aina otetaan esimerkiksi tuo luusereiden Thaimaa. Paikka, joka on vain miehille, jotka eivät mistään muualta naista saa.

        Paitsi ehkä Turusta...

        Osalla suomalaisia naisia on sama ongelma. He eivät saa seksiä muuta kun turkissa.
        Paitsi ehkä oulussa ja helsingissä (huom. ei koske espoota tai vantaata)


    • 18+8

      Seksiturismi näkyy alanyassa jo aivan joka paikassa. Hotelleissa, rannalla, baareissa ja jopa veneretkillä. Suomalaisten lisäksi jopa muutama ruotsalainen on alkanut harrastamaan seksiturismia. Mutta tämä ruotsalaisten seksituristien määrä on vain marginaalinen suomalaisiin verrattuna.

      • Ei pidä paikkaansa

        Otapas silmä käteen ja katso uudestaan. Kyllä siellä suurin osa on ruotsalaisia. Ainakin poikien kertomusten mukaan ruotsalainen nainen on yleisin seksituristi, ovat kyllä kunnostautuneet tällä osastolla.


      • 36
        Ei pidä paikkaansa kirjoitti:

        Otapas silmä käteen ja katso uudestaan. Kyllä siellä suurin osa on ruotsalaisia. Ainakin poikien kertomusten mukaan ruotsalainen nainen on yleisin seksituristi, ovat kyllä kunnostautuneet tällä osastolla.

        Joo ne pojat sanoo juuri sitä, mitä sinä haluat kuulla. Suurin osa seksituristeista on kyllä suomalaisia.


      • Älä narraa
        36 kirjoitti:

        Joo ne pojat sanoo juuri sitä, mitä sinä haluat kuulla. Suurin osa seksituristeista on kyllä suomalaisia.

        Ei niitä poikia kuule kiinnosta pätkääkään miellyttää minunlaistani ikäihmistä. Suurin osa tytöistä on ruotsalaisia, olen nähnyt näin ja pojat kertovat myös samaa. Myös iso osa tytöistä on norjalaisia. Suomalaiset tytöt tulevat vasta häntäpäässä.

        Poikaseni, kaikki blondit eivät ole suomalaisia, mutta jotkut suomalaiset ovat blondeja.


      • 21
        Älä narraa kirjoitti:

        Ei niitä poikia kuule kiinnosta pätkääkään miellyttää minunlaistani ikäihmistä. Suurin osa tytöistä on ruotsalaisia, olen nähnyt näin ja pojat kertovat myös samaa. Myös iso osa tytöistä on norjalaisia. Suomalaiset tytöt tulevat vasta häntäpäässä.

        Poikaseni, kaikki blondit eivät ole suomalaisia, mutta jotkut suomalaiset ovat blondeja.

        Näköjään jokainen näkee asian vaan ,niin kuin sen haluaa nähdä. Ainakin seksituristit näkevät asiat juuri niin,kuin haluavat nähdä. Ja mitä tulee turkki poikiin, niin iällä siellä ei ole väliä. Niin kuin varmaan tiesitkin.


    • sexturist

      Alanyan ns. suomibaarien henkilökunnalta saa varmimmat panot. Myöskin yleensä hotelleissa natsaa.

      • Mimmmu-69

        Toi on siis NIIN totta!

        Oikeesti, vittu oikeesti,.

        Oikeesti.


      • Ihajeesoli
        Mimmmu-69 kirjoitti:

        Toi on siis NIIN totta!

        Oikeesti, vittu oikeesti,.

        Oikeesti.

        Niin se tosiaan on mutta viimeksi kun ostin palvelua niin hinta oli korkeahko,normi pano kortsun kanssa sekä tuleminen ilman kortsua suuhun kustansi 80e


    • Kaksinaamaiset ~

      Eniten tuntuvat aantaan korottavat Alanyassa itse seksimatkailleet lihavat keski-ikaiset naiset. İtse ollaan niin puhtoisia ja suomalaisuutta kannustavia kotimaassa, haukutaan muita jotka avoimesti tunnustavat olevansa suhteessa turkkilaiseen mieheen. Sitten kun menevat itse Alanyaan niin johan housut lentaa nurkkaan ja mela maistuu.

      Kun nama nuoret ja komeat pojat eivat sitten otakaan tosissaan tata ylipainoista jokapaikan jakelijaa, niin onpa sydan sarkynyt ja kiire puhua pahaa Turkista ja turkin miehista. Ja tietysti muista naisista joilla saattaa olla vakavakin suhde turkkilaisen kanssa. Kirjoitellaan Suomi24:selle suurta saarnaa ja muka-viisauksia. On nahty moneen otteeseen.

      • 14+11

        Nämä seksimatkailijat, tai siis anteeksi, lomaromansseja hakevat henkilöt myöskin ilmoittelevat keskusteluja asiattomiksi, koska eivät halua lukea omista tekemisistään. Osan silmät aukeavatkin vasta juttuja seksilomailusta luettua, että perkele minähänolen seksituristi.


    • AnniLLanni

      Samaa mieltä! Ei se ketään haittaa että ymmärtävät millaisia itse ovat, mutta pitäisivät mölyt mahoissaan muiden tekemisistä kun eivät itse ole sen hurskaampia. Ja miksi itkeä turkin miesten "petollisuudesta"? Jos olet 120-kiloinen valas, ikää reilusti neljänkympin paremmalla puolella..... sitten itketään kun 24-vuotias salskea turkin mies ei rakastakaan vaan olikin rahojen tai muun perässä?? "Kauheaa, elkää ikinä sekaantuko turkkilaisiin miehiin, ei niihin voi luottaa" itku alkaa. Jos lukijat näkis nämä itkijät ja heidän turkin miehet kävelemässä yhdessä niin jo pelkkä vilkaisu epäsuhtaseen pariin selittää miksi "katala loppu" on käynyt.

    • Ujo poika

      Kyllä me vaimon kaa rakasteltiin ihan kaksistaan hyvin ilmastoidussa
      hotellihuoneessa.,???????? missähän muutr sen tekee !!!!

      • Kurkkasiko missään

        vaiheessa sontaluukustasi Belialin pää, joka katrjui kidukset ammollaan: "Liberite, Fraternite, egalite!


    • 13+6

      Ei kukaan oo kertonut viellä kokemuksista seksituristejen käytöksestä hotelleilla. Omien kokemusteni mukaan he käyttäytyvät kuin euroopan omistajat.

      • Jos nyt

        euroopan omistajille kelpaa hotellin kellari "lomaromanssiin."

        Ei tuo kovinkankaan korkea-arvoiselta touhulta vaiikuta...


      • 16+18
        Jos nyt kirjoitti:

        euroopan omistajille kelpaa hotellin kellari "lomaromanssiin."

        Ei tuo kovinkankaan korkea-arvoiselta touhulta vaiikuta...

        Niin siis niissä hotelleissa missä itse olen ollut, niin heille kelpaa ihan tuommoinen pieni todella epäsiisti vessakoppi :) siellä sitä kelpaa "lomaromanssia" lämmitellä.


      • %%%%%%29%%%%%%%
        16+18 kirjoitti:

        Niin siis niissä hotelleissa missä itse olen ollut, niin heille kelpaa ihan tuommoinen pieni todella epäsiisti vessakoppi :) siellä sitä kelpaa "lomaromanssia" lämmitellä.

        Aika uskomattomissa paikoissa näitä pikapanoja harrastetaan. Nämä euroopan omistaja seksituristit ovat taas näitä hotellin henkilökunnan viikkopanoja jotka siis voivat ns. miesystävänsä varjolla käyttäytyä miten tahtovat.


      • No tyhmäähän
        %%%%%%29%%%%%%% kirjoitti:

        Aika uskomattomissa paikoissa näitä pikapanoja harrastetaan. Nämä euroopan omistaja seksituristit ovat taas näitä hotellin henkilökunnan viikkopanoja jotka siis voivat ns. miesystävänsä varjolla käyttäytyä miten tahtovat.

        tuolkaiseen halpaan luolaan on sitten mennä, jos joutuu vielä sen kaltaista sikailua katselemaan.

        Ei voi kuin ihmetellä, miten joku menee yleensäkään, esim. lapsiperheet...


      • ½§½§½!!!
        No tyhmäähän kirjoitti:

        tuolkaiseen halpaan luolaan on sitten mennä, jos joutuu vielä sen kaltaista sikailua katselemaan.

        Ei voi kuin ihmetellä, miten joku menee yleensäkään, esim. lapsiperheet...

        No muutenkin valitsisin lasten kanssa matkustaessa paremman hotellin. Yleensä niissä saa asiallista palvelua ,koska lopputilin saaminen on näissä paikoissa yleisempää. Paremmissa hotelleissa henkilökunnalla on kielto asiakkaitten kanssa peuhata.


      • joo mutta
        ½§½§½!!! kirjoitti:

        No muutenkin valitsisin lasten kanssa matkustaessa paremman hotellin. Yleensä niissä saa asiallista palvelua ,koska lopputilin saaminen on näissä paikoissa yleisempää. Paremmissa hotelleissa henkilökunnalla on kielto asiakkaitten kanssa peuhata.

        ihanaa melaa saa


    • ui2nbpb

      Juuri viikonloppuna alanyasta palanneena ei voi, kuin ihmetellä sitä höynäytettävien suomalaisten naisten määrää.

      • Ja kehtasit

        katsella sitä roskaväkeä ja vielä maksoit sen katselemisesta.

        Outo olet...


      • 6+2
        Ja kehtasit kirjoitti:

        katsella sitä roskaväkeä ja vielä maksoit sen katselemisesta.

        Outo olet...

        Ei siellä viitsi solmätkiinnikään kävellä.


      • Tarkoitin kyllä
        6+2 kirjoitti:

        Ei siellä viitsi solmätkiinnikään kävellä.

        sitä, että miksi menit yleensäkään ko paskapaikkaan...


      • 8+17
        Tarkoitin kyllä kirjoitti:

        sitä, että miksi menit yleensäkään ko paskapaikkaan...

        Mukava hieno lomapaikka, jonka tämä roskasakki nimeltä seksituristit ,vaan pilaavat.


      • On niitä
        8+17 kirjoitti:

        Mukava hieno lomapaikka, jonka tämä roskasakki nimeltä seksituristit ,vaan pilaavat.

        paljon mukavempiakin eikä niissä tarvitse muslimeja länsilutkineen katsella.


      • haarat auki.

        Suo-maalainen white trash skänkki on vain yhden pisteen arvoinen testipatja, kun taasen ranskattarista saa jo melkein täydet yhdeksän pistettä turkkimiesten panoskaalassa. Tosin kauniita naisiahan ei juuri näy, sillä pohjoismaiset jokinorsut ja sotavirtahevot ovat vallaneet koko Alanyan selluliitteineen.


      • Ranskalaiset naiset
        haarat auki. kirjoitti:

        Suo-maalainen white trash skänkki on vain yhden pisteen arvoinen testipatja, kun taasen ranskattarista saa jo melkein täydet yhdeksän pistettä turkkimiesten panoskaalassa. Tosin kauniita naisiahan ei juuri näy, sillä pohjoismaiset jokinorsut ja sotavirtahevot ovat vallaneet koko Alanyan selluliitteineen.

        ovat rumia, paisti algerialais - tai marokkolaistaustaiset, mutta vaikemapia nekin ovat kuin suomalaiset ja enemmän niistä varmasti saa pisteitä.

        Tosin niin saa kaikista muistakin. Vuosikaudet suomalaisesta on saanut vain yhden pisteen. Ruotsalaisita tai briteistä ilmeisesti kaksi...


    • 36

      Siis sanan varsinaisessa merkityksessä, eli seksituristeja alanyassa ei ole. Nämä raukathan luulevat olevansa onnellisessa parisuhteessa tämän rehellisen ja luotettavan turkkilaisen miehen kanssa.

      • Paskan marjat

        munahaukat ovat lähinnä munan perässä, ei ne mitään kuvittele.

        Korkeintaan jotkut aivottomat pikkutytöt ehkä hetken...


      • 19
        Paskan marjat kirjoitti:

        munahaukat ovat lähinnä munan perässä, ei ne mitään kuvittele.

        Korkeintaan jotkut aivottomat pikkutytöt ehkä hetken...

        Kyllä suurinosa ns. seksituristeista luulee olevansa onnellisessa parisuhteessa, ihanan ja luotettavan Turkkilaisen miehen kanssa. Sääli vaan, että tällä miehellä nainen vaihtuu joka viikko. Sen takia seksiturismista pitäisi näitten naisten/tyttöjen mielestä puhua lomaromanseina.


      • Kuten sanottu
        19 kirjoitti:

        Kyllä suurinosa ns. seksituristeista luulee olevansa onnellisessa parisuhteessa, ihanan ja luotettavan Turkkilaisen miehen kanssa. Sääli vaan, että tällä miehellä nainen vaihtuu joka viikko. Sen takia seksiturismista pitäisi näitten naisten/tyttöjen mielestä puhua lomaromanseina.

        aivottomat pikkubimbot kuvittelee tuollaista, munahaukat ovat munan ja musliminaisten häpäisyn perässä.

        Ylemmyydentunnetta etsimässä pillullaan.

        nNainen on naiselle susi. Aina.


    • jeppeAlanya

      Kyllä täällä Alanyassa on varsinaista seksiturismiakin. Paikalliset baaripojat ovat illalla ja yöllä Damlatasin puistossa ja tarjoavat maksullisia palveluita, mutta kylläkin miehille ja asiakkaita kuulemma riittää ja suurin osa saksalaisia.

      • Äläs nyt paskaa

        jauha.

        Homoiluhan on muslimaissa hirveä rikos!


    • 12+3

      Kyllä alanyassa oli seksituristeja. Jos ei halua heidän porsastelua katsoa, niin kannattaa välttää alanyan suomibaareja. Lentokoneessa tosin oli myös paljon vanhempia pariskuntia, mutta he eivät matkustaneet alanyaan, vaan belekkiin pelamaan golfia.

    • alanya in love

      nyt selvis sekin miks muijan siskolikka matkustaa turkkiin 3 kertaa vuodessa...

      • Onko se

        ihan porsaannäköinen?

        Tiedän yhden tapauksen, joka on, mutta Turkissa hän on prinsessa.)


    • himokas täti

      En jaksanut edes koko viestiketjua lukea, koska se on sellaista p...kaa, joten tylysti ohitin suurimman osan teksteistä ja pläjäytän oman näkemykseni asiasta.

      Käsitteet pitäisi ensiksi tehdä selviksi. Itse koen, että seksiturismi on sitä, että lähtökohtaisesti ajatellaan reisuun lähtiessä, että harrastetaan seksiä. Mennään siis sitä varten. Sitä näkee paljon myös ihan lähellä, vaikka ruotsinlaivoilla :)

      Prostituutio on sitä, että myydään omaa kehoa rahasta tai jostain hyödykkeestä. Vapaaehtoisesti tai pakon edessä.

      Asiakas on henkilö (mies tai nainen), joka maksaa seksistä rahalla tai muulla tavalla.

      Itse olen varmasti juuri sellainen keski-ikäinen, ylipainoinen nainen, jota tällä palstalla naureskellaan. Ehkä joku jopa kokee, että vanhempi ja pulskempi nainen on jotenkin säälittävä, koska lähtee ulkomaille ja harrastaa siellä seksiä ulkomaalaisen miehen kanssa. Huh huh...no, omalta kohdalta voin aikakin sanoa, että seksistä ei ole puutetta ollut koskaan.

      Minusta nyt vaan on varsin viehättävää välillä tutustua uusiin miehiin. Tavata uusi kiihottava vartalo ja kokeilla minkälaista nautintoa ja kiksejä se saa aikaiseksi. Tästä leikistä en ole mitään valmis maksamaan, niin paljon en seksiä kaipaa, mutta jos mukava ihminen sattuu kohdalle ja kipinöitä sinkoilee, niin mikäs siinä ;)

      Olen myöskin sitä mieltä, että meni sitten IHAN mihin päin maailmaa tahansa, niin aina nainen saa seksiä, ilmaiseksi. Kaikki kunnia ihanille miehille, mutta he ovat oman fysiikkansa vankeja ja siksi alttiita houkutuksille. Antavat ilmaiseksi ja ovat myös hommasta valmiita maksamaan, muodossa tai toisessa. Jos harrastan seksiä Turkissa, en todellakaan mieti, että kysymyksessä olisi mikään muu seksikumppanilla, kuin halu harrastaa seksiä...sen paremmin kuin Tampereella, Helsingissä, Suomusjärvellä tai Tallinnan laivalla.

      Mukavaa tietenkin lomalla on, jos sattuu heti löytämään hyvän kumppanin, siis seksi- ja lomakumppanin ja eihän sitä tiedä, ellei kokeile. Turhakkeet saavat lähteä ja selvästi sellaiset, jotaka jäävät riippumaan ja käyttäytyvät liian omaistavasti. Ja onhan se joskus ollut niinkin, että se lomakumppani on löytynyt suomalaisesta miehestä. Siinä on kuitenkin riskinsä, suomalaisessa kumppanissa. Voi tarttua liiveihin vielä kotimaassa ja siitä en tykkää, eikä aviomieskään. luulisin ;D

      • Ei minulta

        eikä ainoaltakaan tuntemaltani hmieheltä saa pulska täti mitään ilmaiseksi;)


      • Ei pelkästään

        "Itse olen varmasti juuri sellainen keski-ikäinen, ylipainoinen nainen, jota tällä palstalla naureskellaan"

        tällä palstalla, vaan Afrikkaa lukuunottamatta aivan joka paikassa.


    • ei ees blondi

      no kyllä sieltä seuraa tuntuu saavan kun sain useita ystäväpyyntöjä faceen kun tykkäsin Alanyan sivustosta, nuoret miehet kyselivät koska tulen ja voidaanko tavata. Helppoa kuin heinänteko JOS seuraa haluaa, minä en :-)

    • ei ees blondi

      ja nyt kun luin lähes koko ketjun niin ärsyttää kun aina mainitaan että nainen olisi yli 40v ja ulkonäöltään kuten valas, lehmä tai virtahepo.. kyllä siellä on yllinkyllin niitä kireitä, rumia luuviulujakin jotka antautuu huumaavaan lomaromanssiin turkkipojan kanssa, ihan yhtä säälittävää.
      Mutta jos he sillä saavat loppuvuodeksi sisältöä elämään niin mikäpä minä olen tuomitsemaan ;-)

      • Ja vähän

        kicksejä ja ylemmyydentunnetta.

        Turkkilaisilta naisiltahan on esiaviollinen seksi kielletty, joten heitä on kiva polkea siinä sivussa.

        Nainen on naiselle susi, mutta onneksi se aina lopulta siihen kaatuu.


    • ei mikään tusinablon

      Juuri Alanyassa lomalla olleena tarkkailin minkälaista seksiturismia siellä sitten on... ei siellä ravintoloissa näkynyt että vanha suomivalas olisi nuorta poikaa väkisin vienyt.. enneminkin nuoret naiset kulkivat todella vähissä pukeissa lanteet keikkuen ja pylly vilkkuen, selkeästi siis seuraa etsimässä. "lomaromanssia".. ei ole kumma että muslimimaassa miehet tuollaisia bimboja panevatkin halvalla, kirjaimellisestikin.
      Rannalla saksalaiset ja ruotsalaiset vetivät iloisia päiväkännejä, naiset ottivat arskaa yläosattomissa ja kirmailivat rannalla keikistelemässä paikallisille miehille.. kyllä kai ne ottavat kun tarjottimella suoraan tarjotaan!

      Eli summa summerium, kaikenlaista seuraa kyllä saa jos haluaa muttei siellä miehet väkisin ketään vie jos et halua.

      • ei mikään tusinablon

        ja helppoahan se on turkkilaisille miehille tuo seksinsaanti kun naiset näyttävät heti purematta nielevän vakuuttelut rakkaudesta...hmm, jos kerran on tavattu niin tuskinpa siinä suuri rakkaus on kyseessä.. mielestäni se joka ottaa kun selkeästi tarjotaan ei ole tyhmä vaan se joka itseään tyrkyttää ja kaiken uskoo.


    • aikuisia, täällä?

      Juurikin turkissa lomaillena luen silmät pyöreänä tätä keskustelua. Minkälaista kielenkäyttöä aikuisilta ihmisiltä? siis rehellisesti veikkaan että reilu 50% tähän ketjuun osallistuneista on puolet vanhempia kuin minä itse ja mietin vain että toivottavasti itse en parinkymmenen vuoden päästä yhtä katkeraksi, surullisenhupaisaksi ja kapeakatseiseksi muutu.

      Miten ihmisistä voi tullakin noin kapeakatseisia?
      kaikki on hyvin vain meidän kotisuomessa? täällä ei kukaan mies alista naisia ja kohtele heitä kuin pohjasakkaa? täällä ei makseta seksistä? täällä ei huudella naisille törkeyksiä eikä baarissa tiputeta silmätippoja naisten juomiin?
      paskat sanon minä.

      miksi seksistä puhutaan kuin rikoksesta heti kun kyseessä on ulkomaalainen, komea mies? en ymmärrä miksi ihonväri, kielimuuri tai muu "poikkeavuus" on niin big deal rakkaudessa, ihmissuhteissa ja seksissä.

      kuten mainitsin, itse olin turkissa jokin aikaa sitten ystäväni kanssa eikä meistä kumpikaan lähtenyt minkäänlaisia irtosuhteita hakemaan eikä sellaisia harrastetukaan.
      Tutustuttiin todella mukaviin (kyllä, voiei) turkkilaisiin miehiin. he kohtelivat ja puhuttelivat meitä rehellisemmin ja kohteliaammin kuin yksikään suomalainen mies ikinä. heidän käyttäytymisensä ei muuttunut kun he olivat meidän kanssa keskenään eikä heillä ollut minkäänlaisia taka-ajatuksia. itseasiasa he puhuivat hyvin avoimesti siitä kuinka on ällöttävää kun turistit yrittävät iskeä paikallisia miehiä ja toisaalta myös kuinka ällöttävää on joissakin tapauksissa myös paikallisten käytös kun jotkut ovat vain seksin perässä turisteja kohdatessaan.
      vaikka me olimme nuoria, nättejä turisteja turkkilaisien silmissä, oli siellä niitä rehellisiä ihmisiä jotka eivät olleet mitään vailla vaan olivat aidosti ystävällisiä.

      Eli siis aikuiset ihmiset, ymmärtäkää että me olemme omia persoonia omine arvoine, normeine, kulttuureine ja käytöksineen riippumatta ihonväristä, kielestä tai maasta missä asumme.

    • huhfed

      rumia on

      • Voi ei

        Mistä kohtaa tämä ketju on asiallinen , kun heti aloitus näyttää
        pelkältä provolta.


      • Yhtä asiallinen
        Voi ei kirjoitti:

        Mistä kohtaa tämä ketju on asiallinen , kun heti aloitus näyttää
        pelkältä provolta.

        kuin äitisi oli.

        Ja koko piirikuntahan tiesi hänen maineensa,,,


      • Happamia sanoi...
        Voi ei kirjoitti:

        Mistä kohtaa tämä ketju on asiallinen , kun heti aloitus näyttää
        pelkältä provolta.

        Tekeehän se kitkeräksi, kun suomitytöt saa Alanyassa mutta suomipojat ei.


      • Kyllähen se on
        Happamia sanoi... kirjoitti:

        Tekeehän se kitkeräksi, kun suomitytöt saa Alanyassa mutta suomipojat ei.

        tunnevammaisen korskean suomilorton hyvä olla olevinaan muslimien kanssa vaikka maha ryllöttäisi kuin sinivalaall, mutta entäs jos suomalaiset miehet olisivat yhtä ihania muslimeja kuin turkkilaiset?

        Etpä olisi yhtä korskea, et edes matkustais minnekään:)

        Mutta aina silloin tällöin saa lukea mukavia uutisia siitä, että joku suomaalainen white trash horo on nyrjäyttänyt nilkkansa matkoillaan. Ne uutiset pääsevät aina leikekirjaan.

        Ja viha kasvaa...


      • Hppamia sanoi...
        Kyllähen se on kirjoitti:

        tunnevammaisen korskean suomilorton hyvä olla olevinaan muslimien kanssa vaikka maha ryllöttäisi kuin sinivalaall, mutta entäs jos suomalaiset miehet olisivat yhtä ihania muslimeja kuin turkkilaiset?

        Etpä olisi yhtä korskea, et edes matkustais minnekään:)

        Mutta aina silloin tällöin saa lukea mukavia uutisia siitä, että joku suomaalainen white trash horo on nyrjäyttänyt nilkkansa matkoillaan. Ne uutiset pääsevät aina leikekirjaan.

        Ja viha kasvaa...

        Siinäpä se ongelma on kun suomalaiset ihramahajunttimiehet eivät ole niin ihania kuin turkkilaiset muslimimiehet. Jos olisivat, niin ei todellakaan olisi tarvetta lähteä Alanyaan.

        Kasvata vain vihaasi...


      • Et todellakaan
        Hppamia sanoi... kirjoitti:

        Siinäpä se ongelma on kun suomalaiset ihramahajunttimiehet eivät ole niin ihania kuin turkkilaiset muslimimiehet. Jos olisivat, niin ei todellakaan olisi tarvetta lähteä Alanyaan.

        Kasvata vain vihaasi...

        lähtisi yhtään mihinkään. Muslimien naisten oikeudet tiedetään.

        Mutta älä huoli, Suomi muslimistuu, ei aivan niin nopeasti kuin Ruotsi, mutta kuitenkin.

        Onhan siitä toki miehille hyötyäkin. Muukin kun se neljän vaimon sääntö. Naiset eivät saa äänestää eivätkä ajaa autoa...

        Varsinkin tuota jälkimmäistä toivoo varmasti kaikki autoilevat miehet.


      • Kasvata järkeäsi
        Hppamia sanoi... kirjoitti:

        Siinäpä se ongelma on kun suomalaiset ihramahajunttimiehet eivät ole niin ihania kuin turkkilaiset muslimimiehet. Jos olisivat, niin ei todellakaan olisi tarvetta lähteä Alanyaan.

        Kasvata vain vihaasi...

        Suomi on täynnä komeita miehiä ,eikä niille tarvitse ostella lahjoja ja vaateita ,kuten persaukisille turkinpojille. Varmaan peiliin katsomisen paikka ,jos ei suomesta saa kuin ihramahajunttimiehiä ,oliko aika ajatella vähän omaa itseäänkin.


      • Happamia sanoi...
        Kasvata järkeäsi kirjoitti:

        Suomi on täynnä komeita miehiä ,eikä niille tarvitse ostella lahjoja ja vaateita ,kuten persaukisille turkinpojille. Varmaan peiliin katsomisen paikka ,jos ei suomesta saa kuin ihramahajunttimiehiä ,oliko aika ajatella vähän omaa itseäänkin.

        Ai ai, kun ihan itseäni nimenomaa ajattelenkin. Ikinä en ole lahjoja tai vaatteita turkkimiehelle ostanut, lahjoja olen saanut kyllä. Sitä paitsi, jos kaikkien suomipoikien pään sisältö, läskimaha tai ei, on sellainen kuin tällä palstalla asustelevat katkerassa liemessä kiehuvat rasistit, niin eipä todellakaan kiinnosta.


      • taas ääliö
        Happamia sanoi... kirjoitti:

        Ai ai, kun ihan itseäni nimenomaa ajattelenkin. Ikinä en ole lahjoja tai vaatteita turkkimiehelle ostanut, lahjoja olen saanut kyllä. Sitä paitsi, jos kaikkien suomipoikien pään sisältö, läskimaha tai ei, on sellainen kuin tällä palstalla asustelevat katkerassa liemessä kiehuvat rasistit, niin eipä todellakaan kiinnosta.

        Eiköhän oma kirjoitus ole katkeruutta täynnä ja eihän totuus ole rasistia.Itseään järjellä ajatteleva saa kyllä muutakin ,kuin olle turkinpoikein narrina .Nehän nauraa kaikille turistinaisille takanapäin ,että taas yksi ääliö.


      • Happamia sanoi...
        taas ääliö kirjoitti:

        Eiköhän oma kirjoitus ole katkeruutta täynnä ja eihän totuus ole rasistia.Itseään järjellä ajatteleva saa kyllä muutakin ,kuin olle turkinpoikein narrina .Nehän nauraa kaikille turistinaisille takanapäin ,että taas yksi ääliö.

        Ja minä nauran sinulle, että taas yks (katkera) ääliö. Minulla ei ole vähäisintäkään syytä olla katkera, vientiä on. Onko sinulla?


      • taas ääliö
        Happamia sanoi... kirjoitti:

        Ja minä nauran sinulle, että taas yks (katkera) ääliö. Minulla ei ole vähäisintäkään syytä olla katkera, vientiä on. Onko sinulla?

        Kyllä on ,eikä tarvitse alentua turkinpoikiin.


      • Pro-Vapaus
        Happamia sanoi... kirjoitti:

        Tekeehän se kitkeräksi, kun suomitytöt saa Alanyassa mutta suomipojat ei.

        Mistähän kumman syystä Turkin muslimi -tytöt eivät juokse Suomi-poikien perässä.. Sitä Suomi-tytöt tuskin ajattelevat saati tietävät ! Tutustukaahan Suomi-tytöt hieman islamiin niin saattaa ählämi-pojat ruveta oksettamaan !


    • asdas

      Kuka tahansa saa ja missä tahansa saa ostamalla, lahjomalla tai alistamalla köyhempien kansojen epätoivoisia köyhiä. Nämä tämän alan harrastajat Alanyassa ovat suomityttöjen pohjasakkaa. Sitä edustamaansa lajia, joka ei enää luontaisella vetovoimallaan saa, vaan pitää ostaa.

      • ootko Homo?

        Nostit sitte kolme vuotta vanhan provosi takasin kehiin!
        Sinulla alkaa loppua mielikuvitus?
        Teksti on edelleen yhtä kehittymätöntä tölvintää, mutta katkeruutesi on noussut pari pykälää :(
        Osanottoni


      • 10%munaa kaikki

        En kyllä millään näin miehenä jaksa uskoa , että kaikki suomalaiset
        naiset syyllistyisivät tuohon pervoiluun Alanyassa.
        Olen käynyt Alanyassa , eikä meidän hotelliin majoittuneilla
        tytöillä näyttänyt tai kuulunut olevan mitään tekemistä
        turkkilaisten pikupoikien tai isojenkaan kanssa.
        Jos muutama toivonsa menettänyt sortuu , niin ei ehkä pitäisi
        leimata kaikkia suomi-tyttöjä.


      • asdas
        10%munaa kaikki kirjoitti:

        En kyllä millään näin miehenä jaksa uskoa , että kaikki suomalaiset
        naiset syyllistyisivät tuohon pervoiluun Alanyassa.
        Olen käynyt Alanyassa , eikä meidän hotelliin majoittuneilla
        tytöillä näyttänyt tai kuulunut olevan mitään tekemistä
        turkkilaisten pikupoikien tai isojenkaan kanssa.
        Jos muutama toivonsa menettänyt sortuu , niin ei ehkä pitäisi
        leimata kaikkia suomi-tyttöjä.

        Mannehommiin ja suomalaisiin naismatkailijoihin Alanyassa pätee sama hokema. 99%:a pilaa kaikkien maineen.


      • No tuota
        10%munaa kaikki kirjoitti:

        En kyllä millään näin miehenä jaksa uskoa , että kaikki suomalaiset
        naiset syyllistyisivät tuohon pervoiluun Alanyassa.
        Olen käynyt Alanyassa , eikä meidän hotelliin majoittuneilla
        tytöillä näyttänyt tai kuulunut olevan mitään tekemistä
        turkkilaisten pikupoikien tai isojenkaan kanssa.
        Jos muutama toivonsa menettänyt sortuu , niin ei ehkä pitäisi
        leimata kaikkia suomi-tyttöjä.

        Henk kohtaisesti en kyllä edes jaksa sylkeä turkinmatkaajien päälle, Ignoteeraan kaikki...white trash.


    • kunhan nyt

      Minä olen sitä mieltä ettei kristityn pidä matkustaa mihinkään muslimimaahan. Vihaavat meitä kaikkia. Siksi yrittävät kusettaa joka paikassa.

      Lääppivät naisiamme tai jollei se ole mahdollista niin kuolaavat perään.

      Nyt vielä uutena tietona että Syyriaan taistelemaan menevät Suomalaiset muslimit kulkevat Turkin kautta. Menevät sieltä maarajojen yli Syyriaan vältellen virallisia rajanylityspaikkoja. Turkki sallii tämän.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe