Galluppi

GrandWagon perke..

yleensä kysellään kuka eniten ajanut pösöllä, mutta kellä vähiten ajokilometrejä kun on tullut kunnon vika pösöön?, ittellä aikoinaan: 35tkm ajettuna HDI moottori hajosi

38

1572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei enään pösöä...

      406 2.0 ST -98 15tkm: vaihdelaatikko hajosi: kakkosen synkro muistaakseni: takuuseen uusi laatikko, se riitti pösöistä.., tosin kakkosautona on nyt 306 pösötti: käytettyjä pösöjä saa halvemmalla kuin aikoinaan ladoja, ja muutamalla satasella kun 90-luvun pelin saa niin uskaltaa pösön ostaa ja yleensä toimineet suht ok hintaansa nähden: aikaisemmin oli pari 405 bensapösöttiä kakkosautona kyllä nekin kohtuudella toimivat kun ei paljoa aja

      • Psa: huono auto

        1000km = "Depollution system failure" jotain antureita vaihtoon, 15tkm niin vasen etupyörälaakeri vaihtoon, 40tkm: molemmat alapallonivelet vaihtoon: joku ranskalaisten oma viritys joka ei kestä neulalaakeroitu viritys yms joka tyyppivika ei kestä, 55tkm: kytkin alkoi rahiseen: paineasetelma sökö, sitten lähti peugeot vaihtoon takuuaikana: ei helevata pörssi kestä ajaa tuommoisella kun takuu oli jo loppumassa: takkiin tuli: ei peugeot ole niitä halutuimpia vaihtoautoja: ei edes merkkiliikkeessä arvosteta: kai se jotain kertoo


      • PÖTKÖTTI
        Psa: huono auto kirjoitti:

        1000km = "Depollution system failure" jotain antureita vaihtoon, 15tkm niin vasen etupyörälaakeri vaihtoon, 40tkm: molemmat alapallonivelet vaihtoon: joku ranskalaisten oma viritys joka ei kestä neulalaakeroitu viritys yms joka tyyppivika ei kestä, 55tkm: kytkin alkoi rahiseen: paineasetelma sökö, sitten lähti peugeot vaihtoon takuuaikana: ei helevata pörssi kestä ajaa tuommoisella kun takuu oli jo loppumassa: takkiin tuli: ei peugeot ole niitä halutuimpia vaihtoautoja: ei edes merkkiliikkeessä arvosteta: kai se jotain kertoo

        velipojan pökötti: alle 1000km ajettu niin laatikko jumiin: kakkonen jäi päälle: dsg yms oli vaihteisto ja muutenkin kone pätki ja nyki thp moottori kuulemas: pisti kiertoon ja kalliiksi tuli kuten joku em mainitsi ettei pösöjä kukaan halua vaihdossa ei edes merkkiliike


      • 207 1.6 sport
        PÖTKÖTTI kirjoitti:

        velipojan pökötti: alle 1000km ajettu niin laatikko jumiin: kakkonen jäi päälle: dsg yms oli vaihteisto ja muutenkin kone pätki ja nyki thp moottori kuulemas: pisti kiertoon ja kalliiksi tuli kuten joku em mainitsi ettei pösöjä kukaan halua vaihdossa ei edes merkkiliike

        Eukko halus em kotteron niin kotimatkalla jo: esp asr system faulty oli mittarissa ja ajettu 500 kilometriä


      • Peugeot206XR

        kärähti koko värme joku oikosulku... 115tkm oli mittarissa


      • 206 1.4 fiasko
        207 1.6 sport kirjoitti:

        Eukko halus em kotteron niin kotimatkalla jo: esp asr system faulty oli mittarissa ja ajettu 500 kilometriä

        eukko ihastui tuohon 206 ulkonäköön ja 2000 mallin 206 1.4 tuli taloon: järkyttävä vikapesäke, ensimmäinen vika tuli muistaakseni jo alle 2000km ajettuna: vaihdekeppi alkoi väpättään niin perk..: vänkärin puolen vetoakseli meni vaihtoon, jätti monesti välille ja aina jostain päin autoa kolisi joku paikka, ei nykyään nähde edes kaverinsa pösön kyytiin: siksi monesti em malli jätti välille


      • mikä vaihteisto?
        PÖTKÖTTI kirjoitti:

        velipojan pökötti: alle 1000km ajettu niin laatikko jumiin: kakkonen jäi päälle: dsg yms oli vaihteisto ja muutenkin kone pätki ja nyki thp moottori kuulemas: pisti kiertoon ja kalliiksi tuli kuten joku em mainitsi ettei pösöjä kukaan halua vaihdossa ei edes merkkiliike

        muistikuva oikein: DSG-vaihteistoja käytetään VAG-konsernin tuotteissa VW, Skoda jne. DSG-vaihteistoja on tunnetusti vaihdettu takuunakin paljon, jopa useita samaan autoon vähälle aikaa.


      • ToyotaPOWERvirheetön
        mikä vaihteisto? kirjoitti:

        muistikuva oikein: DSG-vaihteistoja käytetään VAG-konsernin tuotteissa VW, Skoda jne. DSG-vaihteistoja on tunnetusti vaihdettu takuunakin paljon, jopa useita samaan autoon vähälle aikaa.

        "DSG-vaihteistolla. Peugeot 3008 alk. toimituskulut 600 18.590 arv. autovero 5.558,83 ..." siinä saa paskaa kovalla rahalla = ostakaa paskeripäät kunnon auto niin näette: IHMEEN että kolmisen vuottakin toimii AUTO ilman remmppoja kelillä kuin kelillä ilman viimasuojaa: esim TOYOTA tuo kestävyys on legendaarinen: ei se rikki mene ei ei millään: ei ruiski öljyjä ulos, ei ruostu ja huippuluokan auto ajettavuudessa


    • Kuski.

      307 SW, ostin uutena. Ajoin 4v/80000km, niin tuli eka vika. Koiranluut vaihtoon, motonetista uudet 33eeroo. Per..le, ei pösöt kestä mitään. Tosin en viisastunut tästä mitään, vaan vaihdoin uuteen pösöön.

      • 206 1.6 -06

        25tkm kytkin rikki: paineasetelmaan tuli joku häikkä, pikkuvikaa olikin sitten kokoajan


      • saatanan romu
        206 1.6 -06 kirjoitti:

        25tkm kytkin rikki: paineasetelmaan tuli joku häikkä, pikkuvikaa olikin sitten kokoajan

        Paloi 65tkm ajettuna ( onneksi ) joku oikosulku sulakerasiassa 65tkm ajettuna ja koko ajan oli vikoja: esim ratti tärisi ei auttanut renkaiden tasapainoitukset ja sitä kolinaa alustassa riitti ja takaluukku alkoi ruostuun... ja kytkin oli jäykkä ja rohisi ajoittain: no oppi rahat on maksettava..ei ikinä pösöä enään haitolle


      • Hotterthan hell
        saatanan romu kirjoitti:

        Paloi 65tkm ajettuna ( onneksi ) joku oikosulku sulakerasiassa 65tkm ajettuna ja koko ajan oli vikoja: esim ratti tärisi ei auttanut renkaiden tasapainoitukset ja sitä kolinaa alustassa riitti ja takaluukku alkoi ruostuun... ja kytkin oli jäykkä ja rohisi ajoittain: no oppi rahat on maksettava..ei ikinä pösöä enään haitolle

        Omistamani pössilö paloi myös aikoinaan -2001 vuonna ja sulakerasia siinäkin palon aiheutti: kuumaverisiä nämä pösöt ku lähes kaikki käryää


      • Nyt Honda ja toimii
        206 1.6 -06 kirjoitti:

        25tkm kytkin rikki: paineasetelmaan tuli joku häikkä, pikkuvikaa olikin sitten kokoajan

        Paloi myös: 1.6 SW XS 1.6


      • 206 1.6 = legenda?
        206 1.6 -06 kirjoitti:

        25tkm kytkin rikki: paineasetelmaan tuli joku häikkä, pikkuvikaa olikin sitten kokoajan

        1.6 -05: uutena ostettu ja jatkuvasti hinauksessa: 1000tkm ajettuna välille: sammui: joku antura, 2000tkm: kytkinpoljin putosi lattiaan..., 15tkm ajettuna särkyi moottori: öljypumppu ehkä laukesi oli lausunto....


    • peugeot---

      35tkm ajettu niin vaihteisto meni rikki: kuulemma monella muullakin oli särkynyt: mutta pösön jälkimarkkinointi on sitä mieltä: miksi idiootti pösön ostit..ei me mitään korjata...kärsi itse ku moisen ostit...siis kun takuu on mennyt umpeen 3-vuotias.. oli silloin: mutteri löysäs laatikosta

    • Bössilö

      jäätiin välille kun 207 pökötti hyytyy koeajolla:jotain asp esp yms faulty ilmoituksia tuli: tojotalla hinasivat takaisin pösön korjattavaksi....

      • provogalluppi

        päin vastoin hinailin Tojoa koeajolta korjaamolle Pösöllä. Hyvä, että tulin paikalle, oli jo vitsit vähissä ja tippa silmässä Tojo-kuskilla tienpenkalla.


      • ja olympia muka....
        provogalluppi kirjoitti:

        päin vastoin hinailin Tojoa koeajolta korjaamolle Pösöllä. Hyvä, että tulin paikalle, oli jo vitsit vähissä ja tippa silmässä Tojo-kuskilla tienpenkalla.

        Lämmityslaite rikki 10tkm ajettuna: joku akseli yms särkyi, vasen pyörälaakeri 20tkm ja ne alapallonivel vaihtoon molemmat..ja niitä sähkövikoja....kaikkeen sitä aikuinen mies erehtyy kun uskoo forumin juttuja: vikoja kyllä pösössä riittää


    • Tulta ja tappuraa

      206gti takuu aikana, hällä oli myös 407 bensa malli: muutti pois naapurista, seuraavan kerran kun näin miestä niin ajoi Volvolla, kysyin että missäs pösö, sanoi että sama kohtalo kuin 206: että turhan kuumaverisiä noi pösöt se 407 paloi myös

    • Peugeot 306 paras
      • Jörkkä the king

        arvaan että: kolmas jos mittarissa 390tkm ja kohta sippaa taas: paitsi jos 1.4 tu moottori se on aikas luja.. eikä xu paha mutta ne sähköviat...jos ei pala niin aina se vaara..


    • ekspertti....

      05 expert hdi oli aikoinaan: noin 60tkm ajettuna moottori rikki: apulaitehihnastosta joku rulla petti ja remmin repaleet hakohihnan väliin ja poks..: ja kertalaakista ei äännellyt mitenkään että olisi osannut varautua mutta 60tkm ajettu diesel ei sitä korvat hörössä kuuntele: mutta pösössä pitää se on jo paljon ajettu noille kilometreille näköjään

    • 406 HDI

      Tosin vasta 540.000km mittarissa, mutta silti. Ei kuluta vielä öljyäkään niin paljon, että pitäisi lisäillä vaihtovälin aikana. Vaihteistossa kakkosen synkronointi on hidas, mutta kunnossa.

      Kuinka kauan minun pitää vielä odottaa paskan PSA:n hajoamista?

      Tahtoo jo uutta autoa alle.

      • Kunnonautot toimii

        ota yhteyttä maahantuojaan..ja noilla kilometreillä ei kannata pullistella: kytkin vauhtipyörä apulaitehihnaston pyörät sinunkin paska HDI pösöön on vaihdettu jo ajat sitten ja kehtaat valehdella..mutta tojoon ja volvoon ja mersuun vaihdellaan öljyt ens kertaa noin vähäisillä kilometreillä!!


      • herkullista
        Kunnonautot toimii kirjoitti:

        ota yhteyttä maahantuojaan..ja noilla kilometreillä ei kannata pullistella: kytkin vauhtipyörä apulaitehihnaston pyörät sinunkin paska HDI pösöön on vaihdettu jo ajat sitten ja kehtaat valehdella..mutta tojoon ja volvoon ja mersuun vaihdellaan öljyt ens kertaa noin vähäisillä kilometreillä!!

        Herkkua ajaa pösöllä 23 vuotta .Mannelta ostin -95 malli Diesel turbo lukemassa 420.000 ,ja öljyä ei lisätä


      • Hoijaaah
        Kunnonautot toimii kirjoitti:

        ota yhteyttä maahantuojaan..ja noilla kilometreillä ei kannata pullistella: kytkin vauhtipyörä apulaitehihnaston pyörät sinunkin paska HDI pösöön on vaihdettu jo ajat sitten ja kehtaat valehdella..mutta tojoon ja volvoon ja mersuun vaihdellaan öljyt ens kertaa noin vähäisillä kilometreillä!!

        Samoin vauhtipyörä. Eikä kummassakaan viitteitä matkan loppumisesta. Yksi vulkanoitu hihnapyörä on tosiaan joskus vuosia sitten vaihdettu. Itselläni sattuu nolemaan myös Tojo ja Mersu ja TIEDÄN, ettei ne ole sen huolettomampia autoja. Esim Mersussa on kakkosen synkronointi pettämässä. 140.000km ajettuna. Toyotassa taas öljynvaihtoväleillä saa tankata jopa uudesta lähtien ÖLJYÄ moottoriin!
        Kliffaa!


      • VolvoTheking
        Hoijaaah kirjoitti:

        Samoin vauhtipyörä. Eikä kummassakaan viitteitä matkan loppumisesta. Yksi vulkanoitu hihnapyörä on tosiaan joskus vuosia sitten vaihdettu. Itselläni sattuu nolemaan myös Tojo ja Mersu ja TIEDÄN, ettei ne ole sen huolettomampia autoja. Esim Mersussa on kakkosen synkronointi pettämässä. 140.000km ajettuna. Toyotassa taas öljynvaihtoväleillä saa tankata jopa uudesta lähtien ÖLJYÄ moottoriin!
        Kliffaa!

        yli 600tkm ajettuja: mersuja ja volvoja suurin osa ja jokunen toyota mutta ei siellä montaa psa tuotetta ole ja nekin monella moottorilla tuohon määrään


      • xzzzzzzzzzzzzz
        VolvoTheking kirjoitti:

        yli 600tkm ajettuja: mersuja ja volvoja suurin osa ja jokunen toyota mutta ei siellä montaa psa tuotetta ole ja nekin monella moottorilla tuohon määrään

        Voi lapsikullat teidän juttuja.


    • tupukkalainen

      jarrulevyt, ei vielä muuta vaihdettu.06 hdi 200000 ja matka jatkuu.

    • Ei mikään ihmeauto

      407 HDI -05:ssa en tainnut päästä ihan 10 tkm:iin, kun ohjausvaide lorautti öljyt tielle. No, takuuseenhan se korjattiin, mutta vähän "usko" psa-laatuun siinä taisi horjahtaa.

    • Vioissa löytyy.

      206 3 ovinen mallia 2004 ja korjaamista riitti. Syylari vuosi -> vaihtoon ja oli jo kerinnyt polttaa kannentiivisteen, joten sekin vaihtoon, kummatkin takuuseen.

      Pelkääjänpuoleisen oven lukkosysteemi piti vaihtaa. Sytytyspuola vaihtoon. Sen joutui itse maksamaan.

      Ollut useampi noita 206 autoja ja niissä lähes kaikissa on syylari vuotanut ja polttanut kannentiivisteen.

      Myös 4 sylinterin bensasuutin rikkoontuu, koska pissapojan suuttimen juuresta pääsee vettä valumaan suuttimen päälle. Vika on maahantuojalla tiedossa ja ovat siitä ilmoittaneet tehtaalle, mutta mitään korjaustoimenpiteitä, ei maahantuoja asiansuhteen ole autoliikkeitä kehottanut tekemään.

      Kaikki edellämainitut viat ovat tulleet ennen 100 000 kilometriä ja osa pienillä kilometreillä takuuaikaan.

      Peugeot foorumille kun menee näistä asioista kertomaan saa ylläpitäjiltä haukut niskaansa ja aloitus poistetaan.

      Jarrulevyt ja palat eteen joudutaan vaihtamaan 60 000 km välein, joka sekin on vähän ,kun vertaa muihin autoihin.

      • jotenkin epäilen

        jos peugeot ei miellytä, niin miksi ihmeessä sinulla on omien sanojersi mukaan ollut niitä useita?????

        Vaihda merkkiä, jos Peugeot ei ole hyvä.


    • Mukavia kilometrejä

      406 sw 3,0 -97 3380000 km...alkuperäinen kytkinlevy jouduttiin vaihtamaan jo nyt....päästöt oli vielä hyvät ja alkuperäset iskaritkin olivat vielä "ok"!
      Vikahistoria: 2 kpl "syyläreitä",jarrulevyjä pari kierrosta,puola,takavaimennin,
      ohjaustehostin(ensin meni letku,eikä heti korjattu),raidetangonpäät ja takatukivarren pusla (toiselta puolelta) sekä etujousi (takuusee silloin 7 vuotta
      vanha auto)

      Ps.On muuten hemmetin hiljainen auto...ensimmäinen,mutta ei viimeinen Peugeot...ei voi muuta kun ihmetellä näitä juttuja(onko vika loppujen lopuksi siellä korvien välissä?)

      • kokemusta on.

        Sinulle suosittelen Lottolapun täyttämistä. Yhtä suuri todennäköisyys saada toimiva Peugeot on kuin voittaisi Lotossa päävoiton.

        Voit myös tutkituttaa oman pääsi, kun muiden mielenterveyttä epäilet.

        AjaHyvin lehdessä on päätoimittaja ollut huolissaan Peugeotin laadusta ja nykyisessä numerossa kertoo, että monien maitten tilastoissa Peugeot on pärjännyt hyvin.

        Peugeot foorumilla nämä Peugeot uskovaiset täysin haluavat hiljentää Peugeotin vioista puhuvat. Peugetot foorumilla saa myös sen valvojilta epäasiallista käytöstä.


    • pösilö...

      406 1,8 -98. oli tosi hyvä auto. 2 viikkoo oston jälkeen syttyi palamaan yön aikana. autotalli paloi melkeen kokonaan siinä samalla, auto ei ollut tallissa vaan tallin edessä.
      Hyvän siitä autosta teki se että vakuutus korvasi kaiken.

      • Ananias rummukainen

        Onnea sinulle: ei pösöstä muuten eroon pääse: vakuutusyhtiö jonku kympin antaa ja itseltäs riesa pois haitolta


    • Kalevi K. Yrpä

      No hei! Kannattaisko se autotalli rakentaa vähän paremmin,ettei
      syty yöllä palamaan ja pidä ne autot kauempana!

    • ,,,,

      riittää kun pitää pösöt kauempana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe