Huomio YRJÖ-POIKA

eSA mÄKELÄINEN-UURI

Hoi sinä Yrjö-Poeka! Annappa äänesi kuuluviin tällä palstalla ja kerro, miksi sinua tarvitsisi äänestää?

13

1456

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrjö-poika

itsestään selvään asiaan jota kukaan itsellisesti ajatteleva olento edes koskaan kysele.
      Vastaus kuitenkin on että täytyyhän jonkun viisaamman vähän katsella asioita perään ettei tyhjänkyselijät pääse sotkemaan asioita.
      Toinen on että kun minä olen huomattavasti keskitasoa viisaampi niin minulle kuuluu siitä toimesta maksettava korvaus kuin Manulle illallinen joten siinä toinen ja todellisempi syy.

Äänestäkää minua sillä minä kyllä tiedän mikä on teille tavallisille tarpeen ja hyväksi.

Terveisin
      Yrjö-Poika.

• rk

kyllä tule äänestämään sinua,olipa ylimielinen vastaus.

• femari 333

" Koska oon ent. kepulainen ja opin siellä kaekki jounittelun metkut ja oon pätevä. Ite assiessa jatkan sammaa linjaa. kieroelu on valttini. Eivät minnuo huolinu johtopalleille, niinpä hyppäsin uuteen junnaan. "

Vara-yrjö-poeka

Katukommentti: Onko siinä väärää, vaekka politiikka ei muuttuskaan, että äänestämällä persuja lyö korvalle kepuja ja muita kepun nuoleksijoeta?
        Kepu luulee, että Kaenuun ja valtion rakennustoimintaan antamat rahat kuuluvatkin Kepupuolueen rahoiksi. Katotaan vuan, niin Vanahanen ja muut kepujohtajat vappautetaan tallousrikossyytteistä. Eehän demmari ja kokoomus voi omille varpaelle hypätä.

Katu-yrjö-poeka

• Suomussalmelaiset
        femari 333 kirjoitti:

" Koska oon ent. kepulainen ja opin siellä kaekki jounittelun metkut ja oon pätevä. Ite assiessa jatkan sammaa linjaa. kieroelu on valttini. Eivät minnuo huolinu johtopalleille, niinpä hyppäsin uuteen junnaan. "

Vara-yrjö-poeka

Katukommentti: Onko siinä väärää, vaekka politiikka ei muuttuskaan, että äänestämällä persuja lyö korvalle kepuja ja muita kepun nuoleksijoeta?
        Kepu luulee, että Kaenuun ja valtion rakennustoimintaan antamat rahat kuuluvatkin Kepupuolueen rahoiksi. Katotaan vuan, niin Vanahanen ja muut kepujohtajat vappautetaan tallousrikossyytteistä. Eehän demmari ja kokoomus voi omille varpaelle hypätä.

Katu-yrjö-poeka

TAAS täällä itkee, on se paikkojen paikka,
        AINA joka paikasta kaivetaan esiin negatiivisuutta
        ja vituttaa kaikki positiiviset jutut

• Isot on Kalut
        Suomussalmelaiset kirjoitti:

TAAS täällä itkee, on se paikkojen paikka,
        AINA joka paikasta kaivetaan esiin negatiivisuutta
        ja vituttaa kaikki positiiviset jutut

Olisiko hyvä saada homoja sinne ylivesille asumaan,olisko miestenmiehille mukavat ja auttavaiset naapurustot ja onko siellä ennestään vihreänliiton kannattajia kuten me

• oikea Yrjö-Poeka

Täällä sitä sitten toisten nimissä kirjoitellaan mitäs sattuu. Selkärankaa on kuin ameeballa.

• Yrjö-Poika
        rk kirjoitti:

kyllä tule äänestämään sinua,olipa ylimielinen vastaus.

usko kuitenkaan mitä kirjoitetaan ja kenen nimissä.
        Muuten kyllä olen samaa mieltä aika pitkälle kuin tuo ylempänä ollut nimimerkkini käyttäjä.

Terveisin
        Se oikea
        Yrjö-Poika

• assiet kuntoon

Yrjö-Pojasta tulee hyvä puolustusministeri.

• näläkäjänkä

kyllä se Yrjö on hyvä valinta. Tolokku mies ylävesiltä, joka ymmärtää perukan ihmisen näläkeä ja kurjuutta.Ei nämä kommarit eikä vihreät aja kuin omaa etuaan.

• oksettaaaaaa

homppel homppelin puolustaa ja selkärakan piäs3cm kikel

• huru-ukot
        oksettaaaaaa kirjoitti:

homppel homppelin puolustaa ja selkärakan piäs3cm kikel

mistä saisi ohjelmia kielioppivirheineen hankituksi.

• Ahjolan naurajat
        huru-ukot kirjoitti:

mistä saisi ohjelmia kielioppivirheineen hankituksi.

ny olis halvalla köyhyysohjelma yrjölle kopijoitavaksi myynisä,satatuhatta euroo,puolitoistavuotta tein sitä.pistä rahat muoviseen attseasalkkuusi ja tule osta korpikommunistin rehelline ohjelma

• uteliainen
        Ahjolan naurajat kirjoitti:

ny olis halvalla köyhyysohjelma yrjölle kopijoitavaksi myynisä,satatuhatta euroo,puolitoistavuotta tein sitä.pistä rahat muoviseen attseasalkkuusi ja tule osta korpikommunistin rehelline ohjelma

Tiijät usseimmat Kepun juonitteluhommat vuosien takkaa. Laetapa tietoo palstalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1712
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      1003
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe