BMW X6:n ulkonäkö muistuttaa Priusta!

X6 vs Prius!

Huomasin aamulla yhden merkittävän seikan, BMW X6:n ulkomuoto muistuttaa varsinkin sivuprofiili, (ja jokseenkin takaapäin) Toyota PRIUSTA! Edestä kyllä selvästi Bemarin näköinen tuo X6. Autot, Prius ja X6 ajoivat perätysten pitkän matkaa ja näyttivät melkolailla samanlaisilta, kokoeroa nyt huomioimatta voisi luulla kyseessä olevan sama auto, niin, (Priushan on reilusti pienikorisempi), mutta jonkun mielestä joka ei autoja hyvin tunne..
Joku on varmaan huomannut saman? Minusta Bmw on tosi persoonallisen ja hyvännäköinen auto ehkä saatan joskus hankkiakin, vaikka muistuttaa Toyotaa mutta onhan sekin ihan okei. ;)

15

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prius prius prius

olen huomannut ihan saman. yhdenmukaisuuden siis! Mä ottasin kyl mielummin Priuksen KULUTUKSEN takia..bemu aika möhkö!!

• Terot takas puuhun

neljä mustaa rengasta molemmissa, paljon muuta yhteistä näköä ei olekkaan.

• Nahkahousu Bemu- boy

Prius= Btm pojujen kinneri ja BMW X6= riuskojen top- homojen ajopeli! LOL :)

• timo 6v.

ja todella älyllistä, kiitos.

• Nahkahousu Bemu-boy
        timo 6v. kirjoitti:

ja todella älyllistä, kiitos.

Ole hyvä!

• MOrphI

Joo, molemmat on paskoja autoja vailla merkitystä.

X6 on joka suhteessa huono auto; se ei toimi maantiellä, radalla, maastossa, taloudessa eikä ulkonäössä. Se ei edes ole tilava, vaikka se on iso. Sen ominaisuudet on kymmeneen kertaan testattu paskoiksi, paitsi onhan sillä statusta jos olet tarpeeksi tyhmä hankkiaksesi X6:sen kertoaksesi, että rahaa riittää turhakkeiden ostomiseen.

X6:sesta voisin kysyä; että kelle vitulle se on tehty?? Jos arvostaa maasto-ominaisuuksia, ajo-ominaisuuksia, mukavuutta, kauneutta, ekoa tai oikeastaan mitä tahansa järjellä selitettävissä olevaa tenkkapoota maksaa autosta suomessa noin 50% liikaa... niin tuossa pelissä X6 seisoo

Prius on Toyotalta hyvä Eko-Veto... auto, joka vie liki 6 litraa bensaa talvisella maantiellä ei muuten juuri hätkähdytä. Auto, jonka kulutukset vetää kyseenalaiseksi noin 50% halvempi volkkari ILMAN muutaman sadan kilon akuston EKO-ONGELMAA sekä autoa valmistettaessa että sitä lopulta sulatettaessa... niin voi sanoa, että hyvä japanilainen idea jälleen häviää kymmenelle keskinkertaiselle eurooppalaiselle idealle.

Hyrbidit on vain autoteollisuuden ratkaisu tehdä rahaa väliaikana, kun ajamisessa siirrytään nesteistä akkuihin.

Mutta molemmat on kyllä sikarumia ja tuskassa ihan loppuun asti engineerattuja tuotteita. Ei pidä kummastakaan, sillä kummallakaan ei mielesstäni tunnu loogisesti olevan paikkaa tässä maailmassa.

• Mora..

X6 on tosi hyvä ajaa ja toimii jopa Suomen huonoilla teilläkin.
        Vaihdan tai ostan X5:n kaveriksi seuraavaksi X6:n.
        Kenellekö se on tehty kyselet, esimerkiksi minulle.
        Suomen olosuhteissa tarvitaan auto jolla pääsee säällä kuin säällä ja kelillä kuin keliilä kute viime talvena pääkaunkialueellakin ilman hammasten kiristelyä.
        En oikein ymmärrä miten joku edes rinnastaa Priuksen ja X6:n jos haluaa egoloogisen kulkuvälineen ostakoon potkulaudan tai kävelköön.

• 3.0R
        Mora.. kirjoitti:

X6 on tosi hyvä ajaa ja toimii jopa Suomen huonoilla teilläkin.
        Vaihdan tai ostan X5:n kaveriksi seuraavaksi X6:n.
        Kenellekö se on tehty kyselet, esimerkiksi minulle.
        Suomen olosuhteissa tarvitaan auto jolla pääsee säällä kuin säällä ja kelillä kuin keliilä kute viime talvena pääkaunkialueellakin ilman hammasten kiristelyä.
        En oikein ymmärrä miten joku edes rinnastaa Priuksen ja X6:n jos haluaa egoloogisen kulkuvälineen ostakoon potkulaudan tai kävelköön.

Ei noi provobetterit usko sua kuitenkaan. En ole itsekkään mistään ko. alan- autolehdistä lukenut x6:sesta mitään huonoa. Toki voisin vaihtaa 1 sarjalaisen semmoseen, jos sitä ylimääräistä olis.

• -kuu--hullu-

Joo samanlaisia molemmat noin äkkiseltään sivustapäin vaikka toi Toyota nyt onkin pienempi. Kallistun ainakin toyotan puolelle kuluttaa paljon vähemmän.

• Eero-Aaro

JEP JAPSIT RULAA!!

• kewsr

Niin, koska köyhä ei pysty parempaakaan ostamaan.

• V8 Bimmeri

Havainnointikyky ja näkö viestiketjun aloittajalla todella heikko. Näyttäähän kaikki Japsi sedanitkin samanlaisilta toisiinsa verrattuna. Samanlaisia toteutuksia etumaskissa, sivuprofiilissa ja takavalojen sijoittelussa. Ei muuta kuin polje sitä Priusta vaan, Bmw menee heittämällä ohi Tojoita jne.

• muotoilustahieman

on tullut seurattua nykyautojen muotoilua niin kyllä esin toyotassa ja opelissa on huomattavasti äveriäämpi ulkonäkö kun bemarissa. ennen bemut erottuivat muista mutta nykyään on jotenkin vanhahtavan pappamallin oloinen, tässä asiassa muut ovat menneet menojaan bemarin ohi... ei voi mitään ja kohta joku wannabee bimmeristi älähtää...

• AITO BEMARISTI

VITTU MUN BEMARI EI MILTÄÄN VITUN HOJO HOJOLTA NÄYTÄ VITTU! ONKO SULLA VITTU SILMIÄ SUN VITTUPÄÄSSÄS OLLENKAAN. VITTU MÄ VEDÄN MOTARILLA SUN OHITSES VITTU 260 KM VITTU LASISSA VITTU VEDÄ SÄ VITUN RIUKSES SÄHKÖJOHTO KAULAN YMPÄRI VITTU

• sokee reettako oot

spekseiveristä saat kakkulat halvalla

palaa asiaan sen jälkeen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe