Minä en kerää varsinaisesti antiikkia, vaan erikoisia, merkittäviä ja harvinaisia asioita yleensäkin.
Ostin hiljattain esim. aidon palan Titanicin kannesta. Tätä palaa en myy.
Tiedättekö mitä muuta siistiä voisin ostaa? Ajattelin etttä Marilyn Monroen pitämän vaatekappaleen voisin ostaa seuraavaksi.
Mitä kauppoja suosittelette harrastukseeni ? Ebay on täynnä huijareita, sinne en mene
Huippuharvinaisuudet
6
427
Vastaukset
- 98765
Pala Berliinin muuria ehkä? Tosin tuntuu, että niitä löytyy monilta. Omasta erikoiskokoelmastani löytyy tällä hetkellä mm. naula Viipurin linnasta, kivettynyt simpukka Pyreneiltä ja pala sodassa tuhoutuneen Viipurin kirkon kipsistä interiöörikoristelua. Periaatteessa tässä harrastuksessa vain mielikuvitus on rajana. En tiedä onko kuningatar Elisabetin alkkarit vielä myynnissä...? :D
- Epyktin matkailija
Mulla on kaksi palaa (n1cmx1cmx0.4cm) Dashurin punaisesta pyramidista. ensimmäisen kammion seinästä itse irrotettuja. Sekä kaksi pientä kiveä Ramses 2? sen haudasta kuninkaiden laaksosta. Gizan pyramideista on myös pienen pientä palaa ulkoseinästä. Seuraakohan mua nyt Faaraon kirous.
- fhdffkgl
Epyktin matkailija kirjoitti:
Mulla on kaksi palaa (n1cmx1cmx0.4cm) Dashurin punaisesta pyramidista. ensimmäisen kammion seinästä itse irrotettuja. Sekä kaksi pientä kiveä Ramses 2? sen haudasta kuninkaiden laaksosta. Gizan pyramideista on myös pienen pientä palaa ulkoseinästä. Seuraakohan mua nyt Faaraon kirous.
Julkkisten valokuvia nimmarilla. Paljonkohan maksaa jonkun Ameikkallaisen filmidähden kuva nimmarilla? Mieluumin muutaman oskarin voittaneen,
- Edellisenviestinkirj
Epyktin matkailija kirjoitti:
Mulla on kaksi palaa (n1cmx1cmx0.4cm) Dashurin punaisesta pyramidista. ensimmäisen kammion seinästä itse irrotettuja. Sekä kaksi pientä kiveä Ramses 2? sen haudasta kuninkaiden laaksosta. Gizan pyramideista on myös pienen pientä palaa ulkoseinästä. Seuraakohan mua nyt Faaraon kirous.
Voin myydä toisen palan Dashurin punaista pyramidia tarkkojen tietojen ja valokuvien kera tietenkin.
Laittakaa sposti osoitteita jos löytyy kiinnostusta.
Aivan ilmaiseksi en tuota tietenkään myy koska oli aikamoinen riski tuon hankinta ja maastavienti. - 5+7
Edellisenviestinkirj kirjoitti:
Voin myydä toisen palan Dashurin punaista pyramidia tarkkojen tietojen ja valokuvien kera tietenkin.
Laittakaa sposti osoitteita jos löytyy kiinnostusta.
Aivan ilmaiseksi en tuota tietenkään myy koska oli aikamoinen riski tuon hankinta ja maastavienti."Voin myydä toisen palan Dashurin punaista pyramidia tarkkojen tietojen ja valokuvien kera tietenkin.
Laittakaa sposti osoitteita jos löytyy kiinnostusta.
Aivan ilmaiseksi en tuota tietenkään myy koska oli aikamoinen riski tuon hankinta ja maastavienti. "
Kaikki turistit jos käyttäytyisivät kuten sinä, pyramiditkin olisivat jo tasaisena kenttänä. mielestäni olet ääliö. - Öksympölpö
5+7 kirjoitti:
"Voin myydä toisen palan Dashurin punaista pyramidia tarkkojen tietojen ja valokuvien kera tietenkin.
Laittakaa sposti osoitteita jos löytyy kiinnostusta.
Aivan ilmaiseksi en tuota tietenkään myy koska oli aikamoinen riski tuon hankinta ja maastavienti. "
Kaikki turistit jos käyttäytyisivät kuten sinä, pyramiditkin olisivat jo tasaisena kenttänä. mielestäni olet ääliö.Tiedän olevani äääliö ja , että jos jokainen ottaisi palan mukaansa tai vaikkapa koskettaisi jotain maalausta yms niin kohta siellä olisi kaikki hävinnyt.
Moraalisia tunnontuskia en tuosta kylläkään saanut.
Nykyään siellä on vartijat , kameravalvonnat ja pleksit seinissä joissain paikoissa jotta ihmiset eivät hipelöisi kauniita kuvia yms.
Mutta taidat olla myös hieman kateellinen =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473