Huippuharvinaisuudet

12341234

Minä en kerää varsinaisesti antiikkia, vaan erikoisia, merkittäviä ja harvinaisia asioita yleensäkin.

Ostin hiljattain esim. aidon palan Titanicin kannesta. Tätä palaa en myy.


Tiedättekö mitä muuta siistiä voisin ostaa? Ajattelin etttä Marilyn Monroen pitämän vaatekappaleen voisin ostaa seuraavaksi.

Mitä kauppoja suosittelette harrastukseeni ? Ebay on täynnä huijareita, sinne en mene

6

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 98765

      Pala Berliinin muuria ehkä? Tosin tuntuu, että niitä löytyy monilta. Omasta erikoiskokoelmastani löytyy tällä hetkellä mm. naula Viipurin linnasta, kivettynyt simpukka Pyreneiltä ja pala sodassa tuhoutuneen Viipurin kirkon kipsistä interiöörikoristelua. Periaatteessa tässä harrastuksessa vain mielikuvitus on rajana. En tiedä onko kuningatar Elisabetin alkkarit vielä myynnissä...? :D

      • Epyktin matkailija

        Mulla on kaksi palaa (n1cmx1cmx0.4cm) Dashurin punaisesta pyramidista. ensimmäisen kammion seinästä itse irrotettuja. Sekä kaksi pientä kiveä Ramses 2? sen haudasta kuninkaiden laaksosta. Gizan pyramideista on myös pienen pientä palaa ulkoseinästä. Seuraakohan mua nyt Faaraon kirous.


      • fhdffkgl
        Epyktin matkailija kirjoitti:

        Mulla on kaksi palaa (n1cmx1cmx0.4cm) Dashurin punaisesta pyramidista. ensimmäisen kammion seinästä itse irrotettuja. Sekä kaksi pientä kiveä Ramses 2? sen haudasta kuninkaiden laaksosta. Gizan pyramideista on myös pienen pientä palaa ulkoseinästä. Seuraakohan mua nyt Faaraon kirous.

        Julkkisten valokuvia nimmarilla. Paljonkohan maksaa jonkun Ameikkallaisen filmidähden kuva nimmarilla? Mieluumin muutaman oskarin voittaneen,


      • Edellisenviestinkirj
        Epyktin matkailija kirjoitti:

        Mulla on kaksi palaa (n1cmx1cmx0.4cm) Dashurin punaisesta pyramidista. ensimmäisen kammion seinästä itse irrotettuja. Sekä kaksi pientä kiveä Ramses 2? sen haudasta kuninkaiden laaksosta. Gizan pyramideista on myös pienen pientä palaa ulkoseinästä. Seuraakohan mua nyt Faaraon kirous.

        Voin myydä toisen palan Dashurin punaista pyramidia tarkkojen tietojen ja valokuvien kera tietenkin.
        Laittakaa sposti osoitteita jos löytyy kiinnostusta.
        Aivan ilmaiseksi en tuota tietenkään myy koska oli aikamoinen riski tuon hankinta ja maastavienti.


      • 5+7
        Edellisenviestinkirj kirjoitti:

        Voin myydä toisen palan Dashurin punaista pyramidia tarkkojen tietojen ja valokuvien kera tietenkin.
        Laittakaa sposti osoitteita jos löytyy kiinnostusta.
        Aivan ilmaiseksi en tuota tietenkään myy koska oli aikamoinen riski tuon hankinta ja maastavienti.

        "Voin myydä toisen palan Dashurin punaista pyramidia tarkkojen tietojen ja valokuvien kera tietenkin.
        Laittakaa sposti osoitteita jos löytyy kiinnostusta.
        Aivan ilmaiseksi en tuota tietenkään myy koska oli aikamoinen riski tuon hankinta ja maastavienti. "


        Kaikki turistit jos käyttäytyisivät kuten sinä, pyramiditkin olisivat jo tasaisena kenttänä. mielestäni olet ääliö.


      • Öksympölpö
        5+7 kirjoitti:

        "Voin myydä toisen palan Dashurin punaista pyramidia tarkkojen tietojen ja valokuvien kera tietenkin.
        Laittakaa sposti osoitteita jos löytyy kiinnostusta.
        Aivan ilmaiseksi en tuota tietenkään myy koska oli aikamoinen riski tuon hankinta ja maastavienti. "


        Kaikki turistit jos käyttäytyisivät kuten sinä, pyramiditkin olisivat jo tasaisena kenttänä. mielestäni olet ääliö.

        Tiedän olevani äääliö ja , että jos jokainen ottaisi palan mukaansa tai vaikkapa koskettaisi jotain maalausta yms niin kohta siellä olisi kaikki hävinnyt.
        Moraalisia tunnontuskia en tuosta kylläkään saanut.
        Nykyään siellä on vartijat , kameravalvonnat ja pleksit seinissä joissain paikoissa jotta ihmiset eivät hipelöisi kauniita kuvia yms.

        Mutta taidat olla myös hieman kateellinen =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe