Kävin tuossa jo pitkä aika sitten (noin 2v. sitten) ostamassa Rovaniemen MASKUSTA atk-pöydän (kasattuna). Ensinnäkin pöytä oli kasattu melko huonosti: kaapin lasiovessa halkeama (onneksi ylänurkassa, jolloin ei niinkään näy), näppäintaso oli haljennut kiinnityskiskon kohdalta ja yksi laatikko oli kasattu niin että lohjennut pala ja muutenkin melko "saumattomasti" lyöty osat yhteen. Eikä näistä puutteista huolimatta hintaa suostuttu tiputtamaan, ja koska oli kiire saada joku pöytä kotiin, niin jouduin ottamaan tämän kyseisen.
No siinä onneksi tuli huomattua tuo laatikon ja näppäintason halkeama ja jätin ne liikkeeseen, kun lupasivat toimittaa uuden kun saavat varastoon. No siinä USEIDEN soittojen verran (viikottain) ja noin 2kk ajan sai tuota laatikkoa odottaa ja kysellä. Miesmyyjällä (nimeä en muista) oli aina vastaksena se että: "tulee ensi keskiviikkona ja sitten voi hakea". Aina luvattuma päivänä ihmettelin kun ei mitään kuulu ja soitin tiedustellakseni asiasta. Aina vain sanottiin että ei saatukaan tänään ja että silloin ja silloin pitäisi tulla. MONISTA lupauksista huolimatta sitä ei tullut.
Lopulta kiivas ja kova sanainen puhelu ilmeisesti hätkähdytti tämän miesmyyjän ja hän lupasi ihan henkilökohtaisesti tuoda laatikon tiettynä päivänä. No eipä tullut itse myyjä tuomaan sitä, vaan oli laittanut varastomiehen kiikuttamaan laatikon perille, taisi myyjää ruveta jännittämään.
No lopulta pöytä oli osien suhteen koossa. Jäi suoraan sanottuna todella pask* maku suuhun kyseisestä puljusta. Eipä ole sen jälkeen tullut siellä asioitua missään muodossa. Ala-arvoista oli varsinkin tämän erään miesmyyjän toiminta: lupailua, valehtelua, kiertelyä ja vastuunvälttelyä (sanoi että: "kun ne nuo varaston pojat sitä ja tätä").
SUOSITTELEN VÄLTTÄMÄÄN LIIKETTÄ, VARSINKIN JOS SIELLÄ EDELLEEN TÄMÄ SAMA MYYJÄ. Mutta taitaapa olla että se meni konkurssiin juuri, joten loppuunmyynti käynnissä? Eipä tainnut laaduton asiakaspalvelu pitkälle kantaa, ehkä olisi kannattanut kiinnittää huomiota asiakkaiden tyytyväisyyteen.
MASKUN ala-arvoinen asiakaspalvelu
31
2743
Vastaukset
- 4+16
Ihan samanlaisia kokemuksia maskusta kuin sinulla, paitsi että minua palveli se siellä silloin töissä ollut itsestään liikoja luuleva nuorehko naismyyjä. Ei tule maskuun sellaista tarjousta että sen liikkeen oven aukaisisin. Itse sain myöskin odotella tilaamaani huonekalua, tai oikeastaan osaa siitä monta kuukautta. Silloin syy oli välillä varastomiehissä, välillä autonkuljettassa, milloin missäkin. Ei kyllä paljon Rovaniemi menetä jos kyseinen liike lopetetaan.
- oletan
varmaan siitä ku pyörittää omaa huonekalutukku nimistä firmaa ja käärii enemmän itelle ku sukarille.
- Selkeä sisustaja
Minäkään en turhasta valita, mutta Maskussa kävin kerran ja se 5 min. riitti. Nuori, likaisissa reisitaskuhousuissa löntystelevä miesmyyjä, kiroili "palvellessaan" meitä.
Heillä ei ollut tarvitsemaani mustaa, selkeälinjaista ja matalaa lipastoa. Myyjä ilmoitti, ettei sellaista kukaan halua! Siis minunko vika on paska sisustussilmäni? Myyjä käytti nimenomaan sanaa paska, myös edullisempia lastulevykalusteita tiedustellessani.
Loppuunmyyntiä ovat mainostaneet jo vuosia. Kai siihen on syynsä? - 8+6
Selkeä sisustaja kirjoitti:
Minäkään en turhasta valita, mutta Maskussa kävin kerran ja se 5 min. riitti. Nuori, likaisissa reisitaskuhousuissa löntystelevä miesmyyjä, kiroili "palvellessaan" meitä.
Heillä ei ollut tarvitsemaani mustaa, selkeälinjaista ja matalaa lipastoa. Myyjä ilmoitti, ettei sellaista kukaan halua! Siis minunko vika on paska sisustussilmäni? Myyjä käytti nimenomaan sanaa paska, myös edullisempia lastulevykalusteita tiedustellessani.
Loppuunmyyntiä ovat mainostaneet jo vuosia. Kai siihen on syynsä?Taitaa se epäsiisti miesmyyjä olla just tämä oman liikkeen pyörittäjä??? Maskun loppuunmyyntihän siellä oli jo 1,5 v. sitten!
- 20+16
8+6 kirjoitti:
Taitaa se epäsiisti miesmyyjä olla just tämä oman liikkeen pyörittäjä??? Maskun loppuunmyyntihän siellä oli jo 1,5 v. sitten!
Onko tietoa loppuuko maskun paikalta koko huonekaluliikkeen toiminta, vai jatkuuko toiminta samalla henkilökunnalla eri nimellä (huonekalutukku) ?
- 12+13
me ostimme pari vuotta sitte nojatuolin josta saa jalat ylös. No menipä viikko kaks, katkes se vipu josta nostetaan. Saatiin uusi kotiin saakka, meni taas muutama viikko...
Ja taas saatiin uus.
Loppupeleissä tarjottiin vielä kerran samanlaista kahvaa tilalle. Sanoin että laittakaa vaan. Sitä ei koskaan tullut ja hyvin toimii jakoavaimella, ei katkea!
Sohva ihan luhistunu ja sänkystä ei pääse ylös, ihan p***** tavaraa vaikka hintaan nähden luulis kestävän.
sieltä en enää osta mitään.- 3+17
Myös minulla maskusta ostettu sohva, joka nitisee ja paukkuu, kankaat venyy jne., ei ole oikein hinta-laatusuhde kohdallaan!
- nimetön.
"Ensinnäkin pöytä oli kasattu melko huonosti"
Tiedän kokemuksesta että huonekalujen _huolellinen_ kasaaminen vie paljon aikaa. En siis koskaan maksaisi kasauspalvelua, koska tiedän että homma hoidetaan kuitenkin hutiloiden. Mielummin kasaan sen itse. Huonekalujen kasaus ei ole vaikeaa, mutta se pitää tehdä _huolellisesti_ ja ajan kanssa.- 10+16
Jos asiakas maksaa kasauspalvelusta, kyllä kalusteiden pitää olla kunnolla kasattuja oli se sitten kuinka aikaa vievää hommaa tahansa.Kyllä se näissä sohvissa vika on ihan jossain muualla kuin kasaamisessa, oisko vaikka huono laatu?
- mielipide_esille
Kyllä kyllä, ja mielellään itse olisin tuon pöydän kasannutkin, mutta sattui niin ettei tuotteesta ollut jäljellä kuin tämä esittelykappale. Tästä syystä jouduin tyytymään tähän valmiiksi kasattuun, josta eivät suostuneet kuitenkaan hintaa tiputtamaan vaikka toin esille huomaamani puutteet kaupanteon yhteydessä. Jos ei olisi ollut niin kovaa kiirettä pöydän hankinnassa, niin enpä olisi ottanutkaan tätä yksilöä.
Ja tosiaan näinhän se on että jos joku on pyytänyt asennuspalvelun, niin silloin se kokoaminen täytyy suorittaa huolellisesti, meni siinä aikaa sitten paljon tai vähän. Ja muutenkin myös esittelytuotteet täytyisi kasata laadukkaasti, mikäli niitä aiotaan myöhemmin myydä. - Jaahas.
mielipide_esille kirjoitti:
Kyllä kyllä, ja mielellään itse olisin tuon pöydän kasannutkin, mutta sattui niin ettei tuotteesta ollut jäljellä kuin tämä esittelykappale. Tästä syystä jouduin tyytymään tähän valmiiksi kasattuun, josta eivät suostuneet kuitenkaan hintaa tiputtamaan vaikka toin esille huomaamani puutteet kaupanteon yhteydessä. Jos ei olisi ollut niin kovaa kiirettä pöydän hankinnassa, niin enpä olisi ottanutkaan tätä yksilöä.
Ja tosiaan näinhän se on että jos joku on pyytänyt asennuspalvelun, niin silloin se kokoaminen täytyy suorittaa huolellisesti, meni siinä aikaa sitten paljon tai vähän. Ja muutenkin myös esittelytuotteet täytyisi kasata laadukkaasti, mikäli niitä aiotaan myöhemmin myydä.Jännä että noin nopeasti tulee noin monta uutta kommenttia. Tämä keskustelu taitaa olla kokonaan yhden ihmisen kirjoittamaa. Jollain on hiukan katkera maku palvelusta. Oikein nimimerkkivirheenkin tehnyt samalla tavalla useita kertoja. Hahahahaha!!!
Tä - 9+6
Jaahas. kirjoitti:
Jännä että noin nopeasti tulee noin monta uutta kommenttia. Tämä keskustelu taitaa olla kokonaan yhden ihmisen kirjoittamaa. Jollain on hiukan katkera maku palvelusta. Oikein nimimerkkivirheenkin tehnyt samalla tavalla useita kertoja. Hahahahaha!!!
Tä4 9
Joo, kaikki on mälsää ja kaikki huonekalut notkuu.
Hä? - Voi pientä
9+6 kirjoitti:
4 9
Joo, kaikki on mälsää ja kaikki huonekalut notkuu.
Hä?Jaahas sitten oli se pöllö myyjä vai.Vielä nauratti.Vai mikä teksti apina taas on liikkeellä pilkun nussija.varmaan ärsyttää kun ei itsellä ole kokemuksia eikä ole rahaa osataa mitään kaikki rahat menee kaljaan ja nettiyhteyteen.Ainoa ns sosiaalinen tapahtuma on lisätä noita tyhmiä huomautuksia.
- mielipide_esille
Jaahas. kirjoitti:
Jännä että noin nopeasti tulee noin monta uutta kommenttia. Tämä keskustelu taitaa olla kokonaan yhden ihmisen kirjoittamaa. Jollain on hiukan katkera maku palvelusta. Oikein nimimerkkivirheenkin tehnyt samalla tavalla useita kertoja. Hahahahaha!!!
TäJaahas. -nimimerkin käyttäjä taitaa itse kuulua noihin kuvailemiinsa kirjoittelijoihin. Asiaton kommentti tuo minkä kirjoitit, ehkä tämä aihe ei kosketa niin heitä jotka ovat kovin nuoria, eikä heidän vielä tarvitse hankkia itse omilla rahoillaan esim. sitten vaikka näitä huonekaluja. Kommentoi jos todella on aiheeseen liittyvää asiaa, kiitos.
- 8+14
Jaahas. -nimimerkin käyttäjä taitaa itse kuulua noihin kuvailemiinsa kirjoittelijoihin. Asiaton kommentti tuo minkä kirjoitit, ehkä tämä aihe ei kosketa niin heitä jotka ovat kovin nuoria, eikä heidän vielä tarvitse hankkia itse omilla rahoillaan esim. sitten vaikka näitä huonekaluja. Kommentoi jos todella on aiheeseen liittyvää asiaa, kiitos.
Tänään jaetussa postissa oli juttua Huonekalutukusta, joka tulee Maskun tiloihin. Sama henkilö näkyy kuvassa olevan, joka on "palvellut" asiakkaita myös aikaisemmin samassa paikassa. Haen edelleenkin huonekaluni jostain muualta :(
- mielipide_esille
8+14 kirjoitti:
Tänään jaetussa postissa oli juttua Huonekalutukusta, joka tulee Maskun tiloihin. Sama henkilö näkyy kuvassa olevan, joka on "palvellut" asiakkaita myös aikaisemmin samassa paikassa. Haen edelleenkin huonekaluni jostain muualta :(
Juu tosiaan näyttäis olevan sama henkilö kuin mikä silloin möi tuon atk-pöydän. Enpä todellakaan osta sieltä mitään kun sen verran huono maku jäi silloin, tuskin on palvelun taso parantunut!?
- Tyytyväinen asiakas
Juu tosiaan näyttäis olevan sama henkilö kuin mikä silloin möi tuon atk-pöydän. Enpä todellakaan osta sieltä mitään kun sen verran huono maku jäi silloin, tuskin on palvelun taso parantunut!?
Jotenkin en voi uskoa todeksi. Olen itse aina saanut Maskussa niin hyvää palvelua kuin kahviakin. En osaa yhdistää näitä kirjoituksia kyseiseen liikkeeseen.
- 8+4
Tyytyväinen asiakas kirjoitti:
Jotenkin en voi uskoa todeksi. Olen itse aina saanut Maskussa niin hyvää palvelua kuin kahviakin. En osaa yhdistää näitä kirjoituksia kyseiseen liikkeeseen.
Hyvää palvelua sain minäkin siihen asti kun jouduin huomauttamaan toimitusajasta, väärästä tuotteesta (en saanutkaan sitä mitä olin tilannut), julmetun pitkästä vaihtoajasta ym. ym. Ehkä se asiakaspalvelun huono laatu tulee esiin vasta sitten kun jotain menee pieleen.. Myyjän käytös oli tosi töykeää koko tämän prosessin ajan. Monen kuukauden jälkeen sain tilaamani tuotteen ja töykeän näkemiin!
- 1
8+4 kirjoitti:
Hyvää palvelua sain minäkin siihen asti kun jouduin huomauttamaan toimitusajasta, väärästä tuotteesta (en saanutkaan sitä mitä olin tilannut), julmetun pitkästä vaihtoajasta ym. ym. Ehkä se asiakaspalvelun huono laatu tulee esiin vasta sitten kun jotain menee pieleen.. Myyjän käytös oli tosi töykeää koko tämän prosessin ajan. Monen kuukauden jälkeen sain tilaamani tuotteen ja töykeän näkemiin!
Sama juttu. Itse ostin ruokapöydän malli jokin kumipuu, pöydän kansi pärähti halki ja reklamoin. Samalla viikolla sain jo uuden pöydän ja kotiinkuljetuksen.
Minä voin vain kehua palvelua. Nämähän varmasti ovat aina tapauskohtaisia luulen.
Olisikohan kyse siitäkin miten asiakas käyttäytyy, muistan joskus kun olin itse asiakaspalvelussa kun toiset asiakkaat olivat niin ylimielisiä ja ilkeitä myyjiä kohtaan, varsinkin minua kun olin harjoittelija. - mielipide_esille
1 kirjoitti:
Sama juttu. Itse ostin ruokapöydän malli jokin kumipuu, pöydän kansi pärähti halki ja reklamoin. Samalla viikolla sain jo uuden pöydän ja kotiinkuljetuksen.
Minä voin vain kehua palvelua. Nämähän varmasti ovat aina tapauskohtaisia luulen.
Olisikohan kyse siitäkin miten asiakas käyttäytyy, muistan joskus kun olin itse asiakaspalvelussa kun toiset asiakkaat olivat niin ylimielisiä ja ilkeitä myyjiä kohtaan, varsinkin minua kun olin harjoittelija.Voihan asia olla kyllä noinkin, eli jos asiakas käyttäytyy tylysti niin toki voi odottaa ettei myyjäkään kovin ystävällisesti vastaa, mutta omalla kohdallani käyttäydyin asiallisesti ja ymmärtävästi aina sen vajaan 2kk ajan kunnes lopulta hermot meni odotukseen, tekosyihin ("no kun ne varaston pojat") ja turhiin lupailuihin ja päädyin toteamaan varsin kovasanaisesti puhelimessa vaativani osat ensi tilassa.
- 4+10
Voihan asia olla kyllä noinkin, eli jos asiakas käyttäytyy tylysti niin toki voi odottaa ettei myyjäkään kovin ystävällisesti vastaa, mutta omalla kohdallani käyttäydyin asiallisesti ja ymmärtävästi aina sen vajaan 2kk ajan kunnes lopulta hermot meni odotukseen, tekosyihin ("no kun ne varaston pojat") ja turhiin lupailuihin ja päädyin toteamaan varsin kovasanaisesti puhelimessa vaativani osat ensi tilassa.
Käyttäydyin ihan asiallisesti. On vain asiatonta myyjiltä "soittaa suuta" asiakkaalle, oli tilanne mikä hyvänsä.
- Idiotismi on
Ja tosiaan näinhän se on että jos joku on pyytänyt asennuspalvelun, niin silloin se kokoaminen täytyy suorittaa huolellisesti, meni siinä aikaa sitten paljon tai vähän. Ja muutenkin myös esittelytuotteet täytyisi kasata laadukkaasti, mikäli niitä aiotaan myöhemmin myydä.Haluat välttämättä ostaa mallin, ja sitten valitat yllättäen ettei se vastaakkaan uuden laatua?
Eikö tosiaan ihminen voi paljon tyhmempi olla. Ei mallit vastaa koskaan uutta tietenkään. Taas toisaalta kait se myyjä päättää mihin hintaan se myy. Tyhmää se on mennä maksamaan enempää. Tässähän kääntyy nyt niin että se kiire on tuon liikkeen vika. Voi luoja. Ristin käteni ja toivon että syöpä ja tyhmyys häviävät maan päältä.
- Maskusta maailmalle
Maskun asiakkaat arvostavat Maskun iloista ja ystävällistä asiakaspalvelua. Myyjän ammattitaito, vakuuttavuus ja reagointialttius kuuluvat myös hyvään Masku -palveluun. Lisäksi meillä arvostetaan inhimillistä ja asiakaslähtöistä palvelua sekä asiakaspalvelijan lähestyttävyyttä ja joustavuutta.
Selvityksen mukaan Maskun laadukas palvelu saa kuluttajat hyvälle mielelle ja piristyneiksi sekä yllättää heidät iloisesti ja antaa positiivista energiaa. Asiakkaamme kertovat saamastaan palvelusta saattaakseen muidenkin tietoon hyvän Masku -palvelun. Suosituksilla autetaan myös ystävää saamaan hyvää palvelua.- 19+13
Hyvä mainospätkä Maskusta. Täytyy vaan muistaa, että mainos on vaan mainos. Mitä yhteistä on Huonekalutukun kauppiaalla ja Maskulla??? Kuulemma Suomisoffan jälkeen valituksia tulee eniten juuri Maskusta.
- minni's hileet
Suurkiitokset Maskulle hyvistä hetkistä kotosohvallamme! Harmittaa, etten ole ehtinyt kiittelemään aiemmin! Minä ja vieraani olemme olleet oikein tyytyväisiä ja tosiaan - iloisia kävijöitä taitaisi riittää joka viikonlopulle. Välillä vain on pakko välillä vähän huilata tästä kutsujen isännöinnistä, vaikka ei malttaisikaan. Hyvä ja tarpeeksi monipaikkainen sohvakalusto ja mekanismituolit ovat juhlissa aina se tilaisuuden kruunu. Oli hienoa, että Masku toimitti nämä kaikki kotiimme kätevästi yhdellä oven avauksella. Myös esitetyt erikoistoiveet onnistuivat Maskulta kuin vettä vain. Itselläni ja monilla vierailla olikin jo seuraavana sunnuntaina jalat niin kipeät siitä kaikesta tanssimisesta :) - mutta sohvalla oli hyvä levähtää hetki! Ja laulaminen karaokessa oli kyllä niin helppoa, kun ei tarvinnut stressata kuin itseään. Minä ja vieraani toivomme maskulaisille kaikkea hyvää - kannat kattoon!!
- Tyytyväinen tuhlari
minni's hileet kirjoitti:
Suurkiitokset Maskulle hyvistä hetkistä kotosohvallamme! Harmittaa, etten ole ehtinyt kiittelemään aiemmin! Minä ja vieraani olemme olleet oikein tyytyväisiä ja tosiaan - iloisia kävijöitä taitaisi riittää joka viikonlopulle. Välillä vain on pakko välillä vähän huilata tästä kutsujen isännöinnistä, vaikka ei malttaisikaan. Hyvä ja tarpeeksi monipaikkainen sohvakalusto ja mekanismituolit ovat juhlissa aina se tilaisuuden kruunu. Oli hienoa, että Masku toimitti nämä kaikki kotiimme kätevästi yhdellä oven avauksella. Myös esitetyt erikoistoiveet onnistuivat Maskulta kuin vettä vain. Itselläni ja monilla vierailla olikin jo seuraavana sunnuntaina jalat niin kipeät siitä kaikesta tanssimisesta :) - mutta sohvalla oli hyvä levähtää hetki! Ja laulaminen karaokessa oli kyllä niin helppoa, kun ei tarvinnut stressata kuin itseään. Minä ja vieraani toivomme maskulaisille kaikkea hyvää - kannat kattoon!!
Tämä nuori sälli lähde pois myyntihommista. Mun mielestä ehkö yksi parhaista asiakaspalvelijoista ikinä. Liian vähän jengii siellä vissiin vain töissä ku se aina yksin häärää! Hyvää jatkoa ja menestystä huonekalutukulle! Nähdään!
- Tiinu_liina
Tyytyväinen tuhlari kirjoitti:
Tämä nuori sälli lähde pois myyntihommista. Mun mielestä ehkö yksi parhaista asiakaspalvelijoista ikinä. Liian vähän jengii siellä vissiin vain töissä ku se aina yksin häärää! Hyvää jatkoa ja menestystä huonekalutukulle! Nähdään!
Minullekin tämä kaveri on aina kohtelias ja avulias. Minä näkisin että hän on loistava asiakaspalvelija.
- -Haisuli-
Tiinu_liina kirjoitti:
Minullekin tämä kaveri on aina kohtelias ja avulias. Minä näkisin että hän on loistava asiakaspalvelija.
Haiskahtaa pahasti myyjältä itseltään nämä kehuviestit, yhtäkkiä tullut usea viesti peräkkäin pelkkää positiivista...
- 18+14
-Haisuli- kirjoitti:
Haiskahtaa pahasti myyjältä itseltään nämä kehuviestit, yhtäkkiä tullut usea viesti peräkkäin pelkkää positiivista...
Kertoisitteko miten tämä hyvä asiakaspalvelu on toiminut siellä Maskussa, ihan jotain esimerkkejä. Oma kokemukseni oli että niin kauan kuin kaikki meni hyvin, oli palvelu ok, mutta kun tuli ongelmia, hävisi se hyvä palvelukin jonnekin. Hyvä asiakaspalvelu ja laadukkaat tuotteet eivät ole sama asia. Hyvä asiakaspalvelija toimii fiksusti myös ongelmatilanteissa.
- huijarit
En osta koskaan enää Maskusta yhtään mitään!!!
- 2+10
Millainen palvelu on nyt tässä huonekaluliikkeessä joka toimii Maskun paikalla. Paraniko vai jatkuuko samana kun henkilökunta on ainakin osaksi samaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3192402Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2642234Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511377Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.231369- 871291
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta451246- 1021236
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1641223- 821221
Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e861151