Olen jo

ddc

pitkään miettinyt että mikä helvetti tämä harmaiden oloasun housujen käytön takana oikein on. Bussilla kun hurauttaa kaupungin ohi, niin jos ei vastaan tule vähintään 20 kyseisiin kotiolohousuihin pukeutunutta teinaria niin jo on ihme. Ilmeisesti ne ovat mielestään hienot. Huonoa tyylitajua mielestäni enemmän osoittaa. Repikää ne pöksyt!

18

605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaunokainenNainen

Samaa olen katsellut,housut lököttää ja musta tukka harottaa,sekä maha röllöttää.Kannattaisi matkustaa niinkin lähelle kun pietari ja ottaa mallia tyylikkäästä pukeutumisesta.
      Vaikka itse olen suomalaisittain kaunis sekä tyylikäs nainen niin siellä oli hieman harmaavarpus olo.Oli korkokenkää hametta ja turkista,takuulla suomalaisen miehen silmä lepää enemmän kun näissä lökäpöksyissä ja lenkkareissa jotka ovat jo pahempia kun tuulipuvut mitä joskus morkattiin

• Tai?

Jospa he tykkäävät noista pöksyistä itse eivätkä ole keräämässäkään miesten katseita?

• mirkku kakkonen
        Tai? kirjoitti:

Jospa he tykkäävät noista pöksyistä itse eivätkä ole keräämässäkään miesten katseita?

keräisikään mutta miksi on pakko pukeutua huonosti?Se on suomalaisessa mentaliteetissa jotenkin hienoa kun ollaan reppanan näköisiä ja muutenkin vaatimattomia-mutta annas olla jos joku panostaa itteensä sehän on melkoinen vaara jokasuuntaan

• Karberossa

Voi jessus, onko koskaan tullut mieleen että pukeutumiseen ja noihin iänikuisiin naisellisuusvaatimuksiin liittyy lähes aina myös eriarvoisuutta, sovinismia ja vallankäyttöä?! Venäjä on edelleen ihan helvetisti eriarvoisempi yhteiskunta kuin Suomi, mikä näkyy juuri siinä että naisen tärkein tehtävä on miellyttää miestä, kaikki muu - äly, koulutus, ura - tulee vasta sen jälkeen, jos silloinkaan. Luuletteko te dillet ihan tosissanne, että ne natashat koikkelehtii jossain nahkaminihameissa ja piikkikorkokengissä 20 asteen pakkasessa vain siksi, että se on niiden mielestä niin helvetin mukavaa?!

Ei ne lökärit munkaan mielestä mikään maailman upein vaatekappale ole, mutta olen helvetin tyytyväinen, että Suomessa naisilla ja tytöillä on vapaus valita vaikka sitten sellainen vaatekappale, jos huvittaa, ilman että pitää miettiä että oh my god, heikentääköhän tää nyt mun viehätysvoimaa ja avioitumismahdollisuuksia, kun eihän mulla mitään muuta tekoa tässä maailmassa ole.

• WeryWoman
        Karberossa kirjoitti:

Voi jessus, onko koskaan tullut mieleen että pukeutumiseen ja noihin iänikuisiin naisellisuusvaatimuksiin liittyy lähes aina myös eriarvoisuutta, sovinismia ja vallankäyttöä?! Venäjä on edelleen ihan helvetisti eriarvoisempi yhteiskunta kuin Suomi, mikä näkyy juuri siinä että naisen tärkein tehtävä on miellyttää miestä, kaikki muu - äly, koulutus, ura - tulee vasta sen jälkeen, jos silloinkaan. Luuletteko te dillet ihan tosissanne, että ne natashat koikkelehtii jossain nahkaminihameissa ja piikkikorkokengissä 20 asteen pakkasessa vain siksi, että se on niiden mielestä niin helvetin mukavaa?!

Ei ne lökärit munkaan mielestä mikään maailman upein vaatekappale ole, mutta olen helvetin tyytyväinen, että Suomessa naisilla ja tytöillä on vapaus valita vaikka sitten sellainen vaatekappale, jos huvittaa, ilman että pitää miettiä että oh my god, heikentääköhän tää nyt mun viehätysvoimaa ja avioitumismahdollisuuksia, kun eihän mulla mitään muuta tekoa tässä maailmassa ole.

Tuo on näitä lökäpöksyjen selityksiä....tottakai ne on mukavat mutta itse,vaikkakin jo tiukasti varattu-tykkään SILTI olla viehättävä,ei siihen tartte syyksi sänkyyn pääsemistä että haluaa näyttää HYVÄLLE.
        Se on totta että jokainen saa pukeutua miten haluaa mutta se kertoo myös arvostuksesta muita ihmisiä kohtaan,ja tähän otan esimerkkinä esim hautajaisiin menon villapaita päällä(mies)..onhan se mukavampi kun puvun takki mutta se kertoo että et arvosta muita ihmisiä siinä tilanteessa paljonkaan.

• korrekti pukeutumine
        WeryWoman kirjoitti:

Tuo on näitä lökäpöksyjen selityksiä....tottakai ne on mukavat mutta itse,vaikkakin jo tiukasti varattu-tykkään SILTI olla viehättävä,ei siihen tartte syyksi sänkyyn pääsemistä että haluaa näyttää HYVÄLLE.
        Se on totta että jokainen saa pukeutua miten haluaa mutta se kertoo myös arvostuksesta muita ihmisiä kohtaan,ja tähän otan esimerkkinä esim hautajaisiin menon villapaita päällä(mies)..onhan se mukavampi kun puvun takki mutta se kertoo että et arvosta muita ihmisiä siinä tilanteessa paljonkaan.

Jos haluaa pukeutua tilanteen mukaisesti, niin kouluun ja liikuntaharrastuksiin ei mennä iltapuvussa, vaan löysät harmaat verkkari/collegehousut ovat perinteinen ja tyylikäs valinta.
        Kyllä yleissivistys laajenee lukemalla wikipediaa:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Sweatpants

• WeryWoman
        korrekti pukeutumine kirjoitti:

Jos haluaa pukeutua tilanteen mukaisesti, niin kouluun ja liikuntaharrastuksiin ei mennä iltapuvussa, vaan löysät harmaat verkkari/collegehousut ovat perinteinen ja tyylikäs valinta.
        Kyllä yleissivistys laajenee lukemalla wikipediaa:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Sweatpants

Tässä ei wikipediat tuo helpostusta.Tottakai urheilussa käytetään niitä verkkareita mutta nyt oli varmaankin puhe muusta pukeutumisesta,kaupassa norkoilua ei kai lasketa edelleenkään urheilusuoritukseksi muilla kun miehillä.
        Ja kun eräitä kommentteja katsoo niin he eivät omista muuta kun joko verkkarit tai iltapuvun?
        Mulla ainakin on monta tyylikästä nahkatakkia sekä farkkuja ja korkokenkiä,niitä ei lasketa vielä iltapuvuksi eikä bisnespukeutumiseksi mutta tyylikkääksi voi jo sanoa

• korrekti pukeutumine
        WeryWoman kirjoitti:

Tässä ei wikipediat tuo helpostusta.Tottakai urheilussa käytetään niitä verkkareita mutta nyt oli varmaankin puhe muusta pukeutumisesta,kaupassa norkoilua ei kai lasketa edelleenkään urheilusuoritukseksi muilla kun miehillä.
        Ja kun eräitä kommentteja katsoo niin he eivät omista muuta kun joko verkkarit tai iltapuvun?
        Mulla ainakin on monta tyylikästä nahkatakkia sekä farkkuja ja korkokenkiä,niitä ei lasketa vielä iltapuvuksi eikä bisnespukeutumiseksi mutta tyylikkääksi voi jo sanoa

Jos bussimatkoihin menee aikaa 30-60min suuntaansa (varsinkin kun bussit aina myöhästelevät ja kulkevat miten sattuu), niin ei ehdi käydä kotona vaihtamassa housuja, jos aikoo ehtiä saman päivän aikana käydä vielä kaupassa ja kavereitakin tapaamassa. Vaan samat verkkarit on jalassa kuin aamulla kouluun ja liikuntatunnille lähtiessä.

Eikä ole järkeä raahata isoa weekend-laukkuakaan joka paikassa missä liikkuu, vain että saisi vähän erilaiset vaatteet esim. kaupassa käyntiä varten. Ja hesen vessassako niitä vaatteitasi ajattelit vaihtaa?

• verkkariton
        korrekti pukeutumine kirjoitti:

Jos bussimatkoihin menee aikaa 30-60min suuntaansa (varsinkin kun bussit aina myöhästelevät ja kulkevat miten sattuu), niin ei ehdi käydä kotona vaihtamassa housuja, jos aikoo ehtiä saman päivän aikana käydä vielä kaupassa ja kavereitakin tapaamassa. Vaan samat verkkarit on jalassa kuin aamulla kouluun ja liikuntatunnille lähtiessä.

Eikä ole järkeä raahata isoa weekend-laukkuakaan joka paikassa missä liikkuu, vain että saisi vähän erilaiset vaatteet esim. kaupassa käyntiä varten. Ja hesen vessassako niitä vaatteitasi ajattelit vaihtaa?

Koeta muistaa että elämää on muuallakin kun hesassa,ja hesan vessassa

• ...

"jos ei vastaan tule vähintään 20 kyseisiin kotiolohousuihin pukeutunutta teinaria niin jo on ihme"

Teinitytöt näyttävätkin ihan hyvältä löysissä collegehousuissa. Ehkä heidän rupsahtaneet business-äitinsä käyttävät jakkupukuja, ei tee mieli jäljitellä sitä tyyliä. Ja jos on menossa vain jonnekin aerobicciin, niin ei vain ole järkeä meikata ja laitaa samaa tyyliasua joka oli vaarin hautajaisissa päällä.

• SeXyBisnesWoman

että monikin bisnesnainen on paremmassa kunnossa ;)..toisekseen kai on tyylejä siltäkin väliltä kun verkkarilössykkä tai jakkupukunainen?
        Ja mitä näitä katselee niin monikohan käy aerobikissa,ainakaan ulkomuodon perusteella

• ..

Kun lihoin, havaitsin näyttäväni harmaissa collegehousuissa vielä paksummalta. Eivät sovi julkisiin paikkoihin, näin on.
        Siistit verryttelyhousut eivät näytä yhtään niin pahalta.

• huipputrendikästä
        SeXyBisnesWoman kirjoitti:

että monikin bisnesnainen on paremmassa kunnossa ;)..toisekseen kai on tyylejä siltäkin väliltä kun verkkarilössykkä tai jakkupukunainen?
        Ja mitä näitä katselee niin monikohan käy aerobikissa,ainakaan ulkomuodon perusteella

"että monikin bisnesnainen on paremmassa kunnossa ;)..toisekseen kai on tyylejä siltäkin väliltä kun verkkarilössykkä tai jakkupukunainen?"

Wall Streetillä ne kaikkein trendikkäimmät ja tyylikkäimmät bisnesnaiset käyttävät löysiä, harmaita verkkareita jakkupuvun kanssa! Kyllä suomimummojen tekarit tipahtaisivat, jos lukisivat Wall Street Journalia:

"Taking casual chic to its extreme, a number of established designers including Michael Kors, Thakoon and Jean Paul Gaultier are touting versions of the slouchy pant usually associated with stay-at-home sick days. Gussied up with expensive materials, some tailoring details and price tags as high as $1,000, this new breed of sweatpant is intended to be worn proudly in public with blazers, dressy tops and high heels."

• jk

vaim nipn

• jk

vai niin

• HuhHeijaa

ymmärtäisin pelkästään ne pöksyt, mutten tajua miksi niihin pitää yhdistää nahkatakki ja kovat meikit..!

• korrekti pukeutumine
        HuhHeijaa kirjoitti:

ymmärtäisin pelkästään ne pöksyt, mutten tajua miksi niihin pitää yhdistää nahkatakki ja kovat meikit..!

Mitä muistan omista kouluajoista, niin on ehdottomasti kiellettyä mennä farkuissa liikuntatunneille. Eli verkkarit aamulla jalkaan ja farkut jäävät kotiin, kun ne eivät mahdu reppuunkaan. Eikä kukaan muukaan ala housuja vaihtelemaan, liikuntatunnin jälkeen pitää päästä mahdollisimman nopeasti välitunnille.

• huipputrendikästä

Teinit ovat trendi- ja muotitietoisia, pysyvät ajan hermolla paremmin kuin taantuneet ja käsityksiinsä kangistuneet s24:n mummot ja tietävät collegehousujen olevan erittäin trendikästä luksusmuotia. New Yorkissa on muodikasta käyttää korkokenkiä ja harmaita kashmir-collegehousuja (Michael Kors, $995). 160-400 hintaiset collegehousut ovat myös menneet kuumille kiville ja myyty nopeasti loppuun, muodikkaiden ja noin edullisten luksuspöksyjen kysyntä on tosi kova.

Sweatpants with stilettos?
      http://online.wsj.com/article/SB10001424052702304739104575154070241913314.html#project=SLIDESHOW08&s=SB10001424052702304871704575160230904713588&articleTabs=article

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      92
      2205
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      154
      1820
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1343
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      826
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      749
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe