Oulun poliisin messissä
" meikä on olluna oikeudessakin " " mitä näää vahttooot " jne :-)
heh, ei oululaisia mitään vastaan ole mutta jotenkin pisti korvaan ja nauratti niin pirusti, ihan oikeesti...
Ehkä se on se kun on itse kasvanut täällä kontulassa ja nähnyt pienestä asti puistonpenkeillä piikittäviä narkomaaneja ja kaikkea mahdollista siltä väliltä... Vaikee selittää.. mutta aika pelleä on tuo " rikollis aines " näköjään muualla ja varsinkin tuolla pohjanmaalla jne keskisuomessa varmaan myös...!
Poliisit tosin tuntuu olevan vähän ihmismäisempiä siellä päin, toista on täällä ytimessä ikävä kyllä!!!!!
Kyllä oli huvittaja poliisit jakso...
4
426
Vastaukset
- sika33
Vähän ihmetytti nuoremman Oulun poliisin hermojen menetys.Monien vuosien työkokemus jne.Oli antanut itsestään (liiankin?) lupsakan kuvan,ja sitten melko tavanomasessa tilanteessa alkaa käyttämään hallintaotteita.Mihis se unohtu se kuuluisa puhuminen?Tuntu käyvän kierroksilla jo heti tapahtumapaikalle mennessä ja tilanteen jälkeenkin.Toisaalta hyvä nähdä ihmismäisempikin puoli poliisista.Poliisin kun ei kuulu olla vaan se mukava jätkä ja kaikkien kaveri.Se rooli kun ei loputtomiin kanna.Kivahan se kun kansa tykkää mutta meneekö jossakin kohtaa jo lepsuilun puolelle,en tiedä.
Jankuttamiseen ei tietenkään pidä mennä mukaan,mutta itse olen selvittänyt samantapaisia tilanteita antamalla rauhallisesti tasan kaksi vaihtoehtoa: menet istumaan itse tai sitten siinä autetaan.Max 10 sekkaa aikaa ymmärtää asia ja istua ennenkuin istutetaan.Hallinta-tai "kurkku"otteita ei ole tähän mennessä tarvittu.- sika33
Eihän se sitä tarkoita että jos näytän tyhmältä ettenkö vois myös OLLA tyhmä.....:D
Tämä Janne konstaapeli melkosen äänekkäästi pyysi kaveria rauhoittumaan ja istumaan.Jampan inkutukseen oli sitten vastauksena kiinnitarttuminen samantien,ilman vaihtoehtoja.Lisäks karju suoraan korvaan rauhoittumista.Känniääliöt ei lue rivien välistä ja kuulokin tahtoo loppua.
Suora toiminta on joskus paikallaan mutta tuossa tapauksessa mopo vähän jo karkas.Turhaa huutoa ja ittensä repimistä.Noissa touhuissa ei kannata turhaan alkaa reuhtomaan selkäänsä ja olkapäitään paskaksi. - uhoilua
"menet istumaan itse tai sitten siinä autetaan.Max 10 sekkaa aikaa ymmärtää asia ja istua ennenkuin istutetaan."
Jossain vaiheessa joku istuttaa sinut, ehkä lopullisesti.
- AsiantuntijaSAm
meika on ollu oikeuessakin on oikein...ei ollunna-se on savoa. Mitä nää vahtaat on oikein---vahtoot on savoa.
Keijo Kontulasta voisi mennä viikonloppuna esittämään snadin slangia Ouluun nakkikopille. Kaulahuivi ei ehtisi koskea maata kun punainen 11 näkyisi lävistetystä sierainparista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742487Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841695Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211153Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886