Käyn salilla noin 3 kertaa viikossa. Nostelen painoja ym lihaskuntoa ja huolehdin myös siitä että saan aeroobista liikuntaa. Poljen pyörällä, käyn kävelyllä, juoksemassa ym. Olen 26 vuotias nainen, 178 cm pitkä ja painan 68 kiloa. Painoni ei ole noussut nyt kahden vuoden aikana ollenkaan, ennen salilla kulkemista painoin kuitenkin 62 kiloa. Nyttemmin painoni ei laske vaikka liikun paljon ja syön terveellisesti ja tänään huomasin että farkkuni kahden vuoden takaa eivät menneet enää jalkoihin. Olenko lihonnut, läskistynyt vai mitäs tässä tapahtuu? Treenaanko väärin, syönkö väärin? Hieman masennuin siitä ettei housut mahtuneet, tuli semmoinen olo niinkuin oisin lihonnut. Muutenkin kyttään vaakaa joka päivä enkä pidä siitä että painan 68. Haluaisin olla hoikka mutta lihaksikas. Mitä siis teen? Mitä minun kuuluisi tietää? Antakaa joku jonkinmoinen nyrkkisääntö mitä noudattaa?
salitreeni turhaa?
4
651
Vastaukset
- jotain muuta välillä
Hei.
todennäköisesti kroppasi on tottunut siihen samaan vanhaan rutiiniin, kokeile jotain uutta vaikka p90x tai insanity treeniä, sitä en tiedä mistä noita voisi tilata.
http://www.youtube.com/watch?v=neXIcUm5Z3I Eli ei se salilla käynti vielä yksinään autuaaksi tee. Jos haluat tiputtaa painoa, niin ruokavalio on ratkaisevassa osassa. Ravitsemuksen perusteet pitää tuntea samoin kuin oma pävittäinen energian tarve ja kulutus. Jos ravitsemus ei pelitä, ni tuloksiakaan ei kannata odotella.
Kannattaa myös käydä mittauttamassa oman kehon rasva%, jotta näet onko tämä lisääntynyt paino lihasta vai laardia. Ja tämän pohjalta voit sitten alkaa muokkaamaan treenejäsi ja hiomaan ruokavaliotasi oikeaan suuntaan. =)- Kärsi paino-ongelmis
Lukiessani tekstisi läpi, luulen että harjoittellleet vääränlaisella syke-tasolla,yleistää laihduttajien ja kestävyyskunto hakeeville.Lähtisin tekeemän pitkiä sarjoja pienillä painoilla(sarjan pituus:30-50) ja lähtisin tekeemään max*60%-70%(45 min -1 h 30 min)* 3-5 krt viikossa.
- rasvaprosentti.,
Itse lähtisin taas nostamaan painoja, sarjan pituus max 10 tai niin että 3 viimeistä toistoa todella tuntuu. saat pikkasen lihasta/muotoa ja kun kropassa on enempi lihasta myös kulutat silloin enmmän- rasva prosentti pienenee, ja vaikka saisit muutaman kilon lihasta lisää näytät hoikemmalta. rohkeasti vain reilu painojen nosto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462