Jurppiin taas niin maan vietävästi että pitää avautua.
Miten voi olla mahdollista että on olemassa tämä asiakakunta, jota itse kutsun mieluusti syöpäläisiksi tai jollakin muulla yhtä mairittelevalla nimityksellä, joiden kanssa ei ikinä kauppa onnistu? Joka h*lvetin kerta joutuu käyttämään tuhottomasti omaa aikaansa ja nähdä vaivaa että edes päästään lopulta siihen pisteeseen kun selviää että tämä on taas aivan toivoton tapaus ja turha uneksiakaan että ostaisi mitään, tai ainakaan maksaisi ostamaansa.
- Ensiksi lähetetään sähköpostia ja kysytään jotakin hieman epämääräistä ja yleensä epäoleellista johonkin tuotteeen liittyen.
- Ekaan tai tokaan vastaukseen ei tyydytä vaan jatketaan näitä epäoleellisuuksia ainakin 10-15 viestin verran.
- Sitten tingitään ja "uhkaillaan" että toisaalta saisi halvemmalla.
- Kun syöpäläinen saa kuulla että hänen pitäisi varmaan sitten ostaa sieltä toisaalta niin eikös mieli muutu ja voidaan jopa maksaa hieman ylihintaa mutta LASKULLA olisi saatava.
- Kappas eipä ole luottotiedot kunnossa, ei siis onnistu.
- No sitten tivataan kuitenkin laskua ja hän kyllä varmasti aina hoitaa raha-asiansa kunnolla ja maksaa korkojen kera takaisin, jos vaan nyt saisi laskulla.
- Kun lopulta menee jakeluun, että laskua ei tipu niin pitää keksiä jotain muuta. Saako tilata siten että paketin sisällön saa tarkastaa postissa ennen sen maksamista.
- Nokun selviää että ei sekään nyt onnistu, mutta tuotteella on 12kk takuu ja 14vrk palautusaika niin ei sekään nyt oikein ole hyvä.
- Tässä vaiheessa itse viimeistään aina tajuaa että tästä nyt ei tule valmista ja juttu pitäisi saada päätökseen käyttämättä siihen enää hirveästi ylimääräistä aikaa ja mahdollisimman kohteliaasti kun ei tiedä mitä se toisenpään avohoitopotilas saa päähänsä. Menee esim. kirjoittamaan p*skaa nettisaiteille ja siten yritys saa aiheetta paskaa niskaansa.
- Sitten kun syöpäläiselle on selvin sanoin kerrottu että kaupasta ei selvästikään tule mitään ja asiaa on turha enää jatkaa. Näillä torakoilla on tähän vielä pari-kolme nerokasta tapaa reagoida tähän.
1. Uhkaillaan ilmoittavansa poliisille minusta(yrittäjästä) koska hän(torakka) on antanut henkilökohtaisia tietojaan(esim. sotu) ja epäilee minun käyttävän niitä johonkin laittomuuksiin. No hän voi jättää ilmoituksen tekemättä, jos viimeistellään kaupat ja hän saa maksaa laskulla. Tähän haistatan vitut.
2. Ollaan kuin tätä aivan viimeistä episoodia ei olisi tapahtunutkaan ja palataan ns. alkuun. Taas kinutaan tilausta laskulla ja pitäisi vielä pistää päivän tiukin tarjous pöytään. Onpa jopa kysytty että voisiko tavarat saada kotiovelle samantien(klo 24) ja voisinko tuoda matkalla huoltoasemalta wunderbaumin! Tähän haistatan vitut.
3. Viestittely katkeaa kuin seinään, eikä lutikasta kuulu enää ikinä sen koommin, kun hän ensin on tuhlannut puoli vuorokautta aikaani 47 viestillään ja lopulta oivaltaa että sitä tavaraa ei nyt taida saada ilmaiseksi millään ilveellä.
En keksi montaa tapaa miten noita "vesseleitä" tulisi kohdella kadulla vastaan tullessa.
Toivottomat tapaukset
25
929
Vastaukset
- Urpoihin kyllästynyt
Saanko kysyä, että mitä myyt :D
Nuo nettikirjoittelijat kyllä ovat vietävänmoinen harmi, ainakin jos anonyymisti mollataan asiansa täysin lakien mukaan hoitavaa yritystä. Kaikkia nyt vaan ei voi miellyttää, tavaraa ei voi teleportata perille välittömästi, eikä hinnasta voi aina tiputtaa senttiäkään.- herkkämieli
Lähinnä autostereosysteemejä. Pääasiallinen asiakaskunta koostuu 18-22v nuorista miehistä, jotka vielä yleensä "yhtään leimaamatta" tuppaavat olemaan näitä ammattikoulujanstereita.
- Tee valintoja
>>1. Uhkaillaan ilmoittavansa poliisille minusta(yrittäjästä) koska hän(torakka) on antanut henkilökohtaisia
Anna rauhassa viedä asia poliisille vaan. Noin 95% näistä nörttiuhkailijoista ei ikinä saa uhkaustaa toteutukseen asti. Ja ne loput 5% naamat ovat poliisille niin tuttuja, että ilmoitus on toki poliisin pakko ottaa vastaan, mutta ei sill mitään tehdä. Ei poliisilla ole resursseja nettikinastelijoiden tuhansiin kinoihin ottaa kantaa.
>> kun hän ensin on tuhlannut puoli vuorokautta aikaani 47 viestillään ja lopulta oivaltaa että sitä
>> tavaraa ei nyt taida saada ilmaiseksi millään ilveellä.
Taidat olla aika vihreä kaupanpitäjä? Kyllä meiltä ovat sekä yksityset että firmat yrittäneet saada toistakymmentä vuotta tavaraa ilmaiseksi, milloin minkäkinlaisille hienoille sepustuksilla. On aivan järjetöntä käyttää aikaansa 47 viestin verran siihen kaikkein paskimpaan osaan asiakaskunnasta.
Tässäkin pätee 20/80 sääntö, 20% kaupan asiakkaista tuo 80% liikkeen kate-euroista. Turhaa kuluttaa *liian kanssa* työaikaansa sen rupusakin kanssa joka tuo lopulta vain 20% verran vuoden aikana katetta leivän päälle laitettavaksi.
.- herkkämieli
>>Anna rauhassa viedä asia poliisille vaan. Noin 95% näistä nörttiuhkailijoista ei ikinä saa uhkaustaa toteutukseen asti. Ja ne loput 5% naamat ovat poliisille niin tuttuja, että ilmoitus on toki poliisin pakko ottaa vastaan, mutta ei sill mitään tehdä. Ei poliisilla ole resursseja nettikinastelijoiden tuhansiin kinoihin ottaa kantaa.
Luuletko että minä otan nuo uhkaukset jollain tasolla tosissani tai säikähtäisin niitä? Eiköhän minulla ole täysi oikeus tiedustella asiakkaan sotua, mikäli haluaa laskulla maksaa. Ja hän sen luonnollisesti omasta tahdostaan ilmoittaa. Eli uhkaukselle ei ole edes mitään perustetta.
>>Taidat olla aika vihreä kaupanpitäjä? Kyllä meiltä ovat sekä yksityset että firmat yrittäneet saada toistakymmentä vuotta tavaraa ilmaiseksi, milloin minkäkinlaisille hienoille sepustuksilla. On aivan järjetöntä käyttää aikaansa 47 viestin verran siihen kaikkein paskimpaan osaan asiakaskunnasta.
No jos haluat sen vihreydeksi määritellä. Kävisikö kuitenkin violetti tai oranssi paremmin? Esimerkit olivat varsin kärjistettyjä, mutta jokainen edellämainituista on ainakin kerran tapahtunut.
Voisin aihetta kyllä jatkaa pidemmänkin tovin.
Näillä luusereilla on jostakin ihmeen syystä tapana ryssiä aivan kaikki. Farssi alkaa jo siinä vaiheessa kun otetaan yhteyttä sähköisellä yhteydenottolomakkeella, on ilmoitettu nimi ja sähköpostiosoite johon vastata. No esimerkin nimi on vaikka Jore Jorpelainen ja sähköpostiosoitteeksi ilmoitettu [email protected]. Lähetän viestin, mutta tulee bumerangina takaisin, koska ko osoitetta ei ole. Lisään yhden kirjaimen, kuten loogisesti voi päätellä semmoisen puuttuvan. Sitten viesti menee perille. Liekö geeneissä tuommoinen perusteellinen ryssiminen, kun tuskin tuotakaan kirjainta sieltä on tarkoituksella pois jätetty jos kuitenkin odotetaan ilmaista tavarantoimitusta.
Äläkä "Tee valintoja" ota liian vakavasti. Kun vituttaa, helpottaa kummasti kun vähän käy jossakin anonyyminä mustanmaalaamassa ja yleistämässä tiettyä väestönosaa. Ota huumorilla, jos kykenet. - niitä juttujas
herkkämieli kirjoitti:
>>Anna rauhassa viedä asia poliisille vaan. Noin 95% näistä nörttiuhkailijoista ei ikinä saa uhkaustaa toteutukseen asti. Ja ne loput 5% naamat ovat poliisille niin tuttuja, että ilmoitus on toki poliisin pakko ottaa vastaan, mutta ei sill mitään tehdä. Ei poliisilla ole resursseja nettikinastelijoiden tuhansiin kinoihin ottaa kantaa.
Luuletko että minä otan nuo uhkaukset jollain tasolla tosissani tai säikähtäisin niitä? Eiköhän minulla ole täysi oikeus tiedustella asiakkaan sotua, mikäli haluaa laskulla maksaa. Ja hän sen luonnollisesti omasta tahdostaan ilmoittaa. Eli uhkaukselle ei ole edes mitään perustetta.
>>Taidat olla aika vihreä kaupanpitäjä? Kyllä meiltä ovat sekä yksityset että firmat yrittäneet saada toistakymmentä vuotta tavaraa ilmaiseksi, milloin minkäkinlaisille hienoille sepustuksilla. On aivan järjetöntä käyttää aikaansa 47 viestin verran siihen kaikkein paskimpaan osaan asiakaskunnasta.
No jos haluat sen vihreydeksi määritellä. Kävisikö kuitenkin violetti tai oranssi paremmin? Esimerkit olivat varsin kärjistettyjä, mutta jokainen edellämainituista on ainakin kerran tapahtunut.
Näillä luusereilla on jostakin ihmeen syystä tapana ryssiä aivan kaikki. Farssi alkaa jo siinä vaiheessa kun otetaan yhteyttä sähköisellä yhteydenottolomakkeella, on ilmoitettu nimi ja sähköpostiosoite johon vastata. No esimerkin nimi on vaikka Jore Jorpelainen ja sähköpostiosoitteeksi ilmoitettu [email protected]. Lähetän viestin, mutta tulee bumerangina takaisin, koska ko osoitetta ei ole. Lisään yhden kirjaimen, kuten loogisesti voi päätellä semmoisen puuttuvan. Sitten viesti menee perille. Liekö geeneissä tuommoinen perusteellinen ryssiminen, kun tuskin tuotakaan kirjainta sieltä on tarkoituksella pois jätetty jos kuitenkin odotetaan ilmaista tavarantoimitusta.
Äläkä "Tee valintoja" ota liian vakavasti. Kun vituttaa, helpottaa kummasti kun vähän käy jossakin anonyyminä mustanmaalaamassa ja yleistämässä tiettyä väestönosaa. Ota huumorilla, jos kykenet."" Esimerkit olivat varsin kärjistettyjä, mutta jokainen edellämainituista
"" on ainakin kerran tapahtunut.
Mutta ei ne tosiasioiden värittämiset ja kärjistämiset oikein täällä toimi. Me muut olemme samanlaisia yrittäjiä kuin sinäkin. Ei me sinun väritettyjä stoorejasi täällä olla vailla.
Kerro faktat sellaisenaan, ja katsotaan onko jollakin lukijalla vinkkejä tai apuja auttaa asiassasi.
Mene jonnekin Politiikka-ryhmään tai Varaventtiili-ryhmään, jos haluat saada haukkua ja haistatella ilman rajoja. Hauku vaikka Soini ja Katainen aluksi, ja verolaitos ja sosiaaliämmät päälle.
Tässä ryhmässä se vaan ei oikein toimi. Niinkuin ei ne ongelmasi tai yrityksesikään millään asioiden lisävärittämisellä ratkaisuaan todellisessa elämässä löydä. - herkkämieli
niitä juttujas kirjoitti:
"" Esimerkit olivat varsin kärjistettyjä, mutta jokainen edellämainituista
"" on ainakin kerran tapahtunut.
Mutta ei ne tosiasioiden värittämiset ja kärjistämiset oikein täällä toimi. Me muut olemme samanlaisia yrittäjiä kuin sinäkin. Ei me sinun väritettyjä stoorejasi täällä olla vailla.
Kerro faktat sellaisenaan, ja katsotaan onko jollakin lukijalla vinkkejä tai apuja auttaa asiassasi.
Mene jonnekin Politiikka-ryhmään tai Varaventtiili-ryhmään, jos haluat saada haukkua ja haistatella ilman rajoja. Hauku vaikka Soini ja Katainen aluksi, ja verolaitos ja sosiaaliämmät päälle.
Tässä ryhmässä se vaan ei oikein toimi. Niinkuin ei ne ongelmasi tai yrityksesikään millään asioiden lisävärittämisellä ratkaisuaan todellisessa elämässä löydä.Enkä kenellekään muullekaan.
Kuten sanottua tuossa oli ääriesimerkit ja sitten siltä väliltä niitä löytyykin. Siinä ei ollut yhtään värjättyä.
Siinä mielessä kärjistetty oli väärä sanavalinta. Korjataan se vaikka ääriesimerkiksi. - herkkämieli
herkkämieli kirjoitti:
Enkä kenellekään muullekaan.
Kuten sanottua tuossa oli ääriesimerkit ja sitten siltä väliltä niitä löytyykin. Siinä ei ollut yhtään värjättyä.
Siinä mielessä kärjistetty oli väärä sanavalinta. Korjataan se vaikka ääriesimerkiksi.että kirjoittipa mille palstalle tahansa niin aina on joku joka vittuilee, joku jota juttu huvittaa, joku joka ei sitä ymmärrä ja joku jotain muuta.. esim siirtäisi sen toiselle palstalle.
Minä en mitään kannanottoja asialleni edes kaipaa. Vaikka sitä 99,5% teistä on täysin mahdoton uskoa. - 111112
herkkämieli kirjoitti:
että kirjoittipa mille palstalle tahansa niin aina on joku joka vittuilee, joku jota juttu huvittaa, joku joka ei sitä ymmärrä ja joku jotain muuta.. esim siirtäisi sen toiselle palstalle.
Minä en mitään kannanottoja asialleni edes kaipaa. Vaikka sitä 99,5% teistä on täysin mahdoton uskoa.Kyllä minä niin mieleni pahotin...
- Mielensä-2
111112 kirjoitti:
Kyllä minä niin mieleni pahotin...
""Kyllä minä niin mieleni pahotin... ""
Samoin! Ollen se myös yksi suosikkiohjelmistani radiossa. - Kiitos nauruista.
herkkämieli kirjoitti:
Äläkä "Tee valintoja" ota liian vakavasti. Kun vituttaa, helpottaa kummasti kun vähän käy jossakin anonyyminä mustanmaalaamassa ja yleistämässä tiettyä väestönosaa. Ota huumorilla, jos kykenet.En myy samoja tuotteita kuin sinä, mutta juuri tuo s-postiesimerkkikin jo sai naurun aikaiseksi. Se kun menee JUURI näin.
Arvaa mikä meidän ongelmamme on? Me olemme aivan liian fiksuja katselemaan näitä jurpoja selvinpäin. Mutta yritetään selvitä jotenkin. - oletten?
Kiitos nauruista. kirjoitti:
En myy samoja tuotteita kuin sinä, mutta juuri tuo s-postiesimerkkikin jo sai naurun aikaiseksi. Se kun menee JUURI näin.
Arvaa mikä meidän ongelmamme on? Me olemme aivan liian fiksuja katselemaan näitä jurpoja selvinpäin. Mutta yritetään selvitä jotenkin."" Se kun menee JUURI näin.
No ei oikeen voi mennä, kun alkuperäinen kirjoittaja itse jo korjasi kyseessä olevan "ääriesimerkkejä".
"" Me olemme aivan liian fiksuja katselemaan näitä jurpoja selvinpäin
Vetäkää rauhassa häppää naamaan vaan. Jos tosiaan päivittäinkin puuhastelette jonkin elektroniikkakikkareen myynnin kanssa ja vaihdatte siitä 47 kappaletta e-mailviestejä. Ei mene kovin kauaa kuin on kauppasaitit kylmänä ja down. Mutta kun olette niin fiksuja, niin ehkä se sitten mieltä lämmittää. - JUURI näin.
oletten? kirjoitti:
"" Se kun menee JUURI näin.
No ei oikeen voi mennä, kun alkuperäinen kirjoittaja itse jo korjasi kyseessä olevan "ääriesimerkkejä".
"" Me olemme aivan liian fiksuja katselemaan näitä jurpoja selvinpäin
Vetäkää rauhassa häppää naamaan vaan. Jos tosiaan päivittäinkin puuhastelette jonkin elektroniikkakikkareen myynnin kanssa ja vaihdatte siitä 47 kappaletta e-mailviestejä. Ei mene kovin kauaa kuin on kauppasaitit kylmänä ja down. Mutta kun olette niin fiksuja, niin ehkä se sitten mieltä lämmittää.Liikevaihto yli miljoonan, ikää yrityksellä jo reilu 10 vuotta. Ei tässä ole intoa kirjoitella mitään mitä ei itse halua tai jaksa tai viitsi.
Anonyymina tosiaan täällä voi antaa mennä vaan! - yhtään lisää
JUURI näin. kirjoitti:
Liikevaihto yli miljoonan, ikää yrityksellä jo reilu 10 vuotta. Ei tässä ole intoa kirjoitella mitään mitä ei itse halua tai jaksa tai viitsi.
Anonyymina tosiaan täällä voi antaa mennä vaan!"Liikevaihto yli miljoonan, ikää yrityksellä jo reilu 10 vuotta. "
Ja silti vaan itket ja nysväät niiden 47 emailiviestisi kanssa, ja poraat päälle kun asiakkaat tinkii??
Neuvo: Hanki elämä sinäkin itsellesi.
Tai palkkaa edes joku virolainen kloppi tai sihteeri hoitamaan ne paskahommat, mitä hittoa itse vielä niiden kanssa pulaat. - JUURI näin.
yhtään lisää kirjoitti:
"Liikevaihto yli miljoonan, ikää yrityksellä jo reilu 10 vuotta. "
Ja silti vaan itket ja nysväät niiden 47 emailiviestisi kanssa, ja poraat päälle kun asiakkaat tinkii??
Neuvo: Hanki elämä sinäkin itsellesi.
Tai palkkaa edes joku virolainen kloppi tai sihteeri hoitamaan ne paskahommat, mitä hittoa itse vielä niiden kanssa pulaat."Ei tässä ole intoa kirjoitella mitään mitä ei itse halua tai jaksa tai viitsi."
Eli ei tässä ole intoa nysvätä ainoatakaan viestiä suuntaan eikä toiseen, ellei se ole kannattavaa. Opettele lukemaan, ettei tarvitse olla niin älyttömän hyökkäävä anonyymejä nettitrolleja kohtaan. - Patanen
JUURI näin. kirjoitti:
"Ei tässä ole intoa kirjoitella mitään mitä ei itse halua tai jaksa tai viitsi."
Eli ei tässä ole intoa nysvätä ainoatakaan viestiä suuntaan eikä toiseen, ellei se ole kannattavaa. Opettele lukemaan, ettei tarvitse olla niin älyttömän hyökkäävä anonyymejä nettitrolleja kohtaan.Minä luulin olevani se trolli?!! Mutta oletko sinä siis myös?
Paljonko meitä kaikkiaan mahtaa täällä olla?
- herkkämieli
kutakuinkin tarkoitetulla tavalla aloitusviestin.
Muille suosittelen hankkimaan itse sen ehdottamansa elämän. Suoraan sanottuna olette vitun tylsiä tyyppejä ;)
ps. en ole kirjoittanut ketjuun kuin tällä samalla nimimerkillä
Ja jotta ei luulla etten osaisi lopettaa TURHAA viestittelyä halutessani niin tämä on viimeinen viestini tähän ketjuun. Jos joku neropatti keksii lainata nimimerkkiäni niin se on hänen häpeänsä.
"kiitos nauruista" vaikutit erittäin hyvältä tyypiltä. Toivottavasti törmätään bisnesten merkeissä.- mäessä
"" kutakuinkin tarkoitetulla tavalla aloitusviestin.
No kun ei ole ymmärtänyt ihan oikein, sinua ja höpinöitäsi ei voi kukaan ymmärtää oikein.
"" ps. en ole kirjoittanut ketjuun kuin tällä samalla nimimerkillä
Enkä minä! Enkä kirjoita.
"" kiitos nauruista" vaikutit erittäin hyvältä tyypiltä. Toivottavasti törmätään
"" bisnesten merkeissä.
Siis sinulla vaikuttaa olevan oikeen sairaalloisen kipeä tarve löytää ymmärtäjiä! Heti kun joku kirjoittaa "Kiitos nauruista" niin tuo jo riittää että toteat hänet ilman muuta erottäin hyväksi tyypiksi.
Erittäin hyvä tyyppi. Kyllä halvalla menee nyt! Mutta jos ihmiskontakteja ei muita ole, niin tuollainenkin varmaan kelvannee. Toivottavasti tapaatte oikeassa elämässä ja voitte tehdä keskenänne hyviä busineksia, ja sinulla on vaikka kertoa joku uusi hyvä vitsikin keskustelun lomaan. Heh.heh.heh.heeeee, hyvä tyyppi.
Mitäs aloit äksyilemään ja haastamaan riitaa täällä! Kerroit alussa omasta "Toivottomat tapaukset" tapauksestasi ja tilanteestasi. Joku yritti jotakin omaa neuvoaan tai mielipidettään tuoda samaan asiaan, niin aloitkin äkseeraamaan. Olisit vaan keskustellut ja kysellyt ja aprikoinut ihan muuten vaan, kuten muutkin paikalla olijat. - egr
mäessä kirjoitti:
"" kutakuinkin tarkoitetulla tavalla aloitusviestin.
No kun ei ole ymmärtänyt ihan oikein, sinua ja höpinöitäsi ei voi kukaan ymmärtää oikein.
"" ps. en ole kirjoittanut ketjuun kuin tällä samalla nimimerkillä
Enkä minä! Enkä kirjoita.
"" kiitos nauruista" vaikutit erittäin hyvältä tyypiltä. Toivottavasti törmätään
"" bisnesten merkeissä.
Siis sinulla vaikuttaa olevan oikeen sairaalloisen kipeä tarve löytää ymmärtäjiä! Heti kun joku kirjoittaa "Kiitos nauruista" niin tuo jo riittää että toteat hänet ilman muuta erottäin hyväksi tyypiksi.
Erittäin hyvä tyyppi. Kyllä halvalla menee nyt! Mutta jos ihmiskontakteja ei muita ole, niin tuollainenkin varmaan kelvannee. Toivottavasti tapaatte oikeassa elämässä ja voitte tehdä keskenänne hyviä busineksia, ja sinulla on vaikka kertoa joku uusi hyvä vitsikin keskustelun lomaan. Heh.heh.heh.heeeee, hyvä tyyppi.
Mitäs aloit äksyilemään ja haastamaan riitaa täällä! Kerroit alussa omasta "Toivottomat tapaukset" tapauksestasi ja tilanteestasi. Joku yritti jotakin omaa neuvoaan tai mielipidettään tuoda samaan asiaan, niin aloitkin äkseeraamaan. Olisit vaan keskustellut ja kysellyt ja aprikoinut ihan muuten vaan, kuten muutkin paikalla olijat.xD naurettavaa!
- vaan täällä?
egr kirjoitti:
xD naurettavaa!
>>> xD naurettavaa!
Haah, hah haa sulle. Nyt naurattaa vaan, kun koukussas näköjään vaan edelleen mesoat siellä. - 23r23
vaan täällä? kirjoitti:
>>> xD naurettavaa!
Haah, hah haa sulle. Nyt naurattaa vaan, kun koukussas näköjään vaan edelleen mesoat siellä.voitko täsmentää?
- Yrkkäjä
Erottaa heti kättelyssä toivottomat tapaukset ja ei lähde esim. typerään meiliviestittelyyn mukaan.
Kyllä minäkin alussa väänsin illat pitkät tarjouksia, joista ei ikinä tullut mitään. Kollegat vain testailivat hintoja ja palvelua.
Muutamalla kysymyksellä saa selville, onko joku tosissaan ostamassa vai muuten vain ohikulkija tai utelias.
No joku kauppa saattaa about kerran vuodessa mennä ohikin, mutta turhaa työtä ja vi...ta säästyy.
Terävöitä sinäkin ap. ammattitaitoasi ja lopeta ajan haaskaaminen toivottomiin tapauksiin. Loppupeleissä myyntiä tulee enemmän, kun ei tuhlaa ruutia toivottomiin tapauksiin- hintoja...
> > Kollegat vain testailivat hintoja ja palvelua.
Tuota on kyllä liikkeellä, silkkaa ajan haaskausta omalta puolelta laittaa ruutia tohon.
Koetan todella hyvin kysellä ja onkia taustoja selville, kun tällaiselta "jo kauas haiseva" kyselijä alaa kysellä meidän tuotteita ja palveluista. Käytetään "konsulttia" ja milloin mitäkin tuttavafirmaa tms. välikätenä.
Mutta kyllä noi yleensä siltikin haiskahtaa ja erottuu muista, oikeista asiakkaista niin selkeästi että osaa olla varuillaan.
> > Terävöitä sinäkin ap. ammattitaitoasi ja lopeta ajan haaskaaminen toivottomiin tapauksiin.
Tuolla aikaisemmin joku jo sanoi tätä samaa, ja olen täsmälleen samaa mieltä, toivottomia kauppoja ei vaan kannata ees koettaa ottaa himaan. - käpyaivo
hintoja... kirjoitti:
> > Kollegat vain testailivat hintoja ja palvelua.
Tuota on kyllä liikkeellä, silkkaa ajan haaskausta omalta puolelta laittaa ruutia tohon.
Koetan todella hyvin kysellä ja onkia taustoja selville, kun tällaiselta "jo kauas haiseva" kyselijä alaa kysellä meidän tuotteita ja palveluista. Käytetään "konsulttia" ja milloin mitäkin tuttavafirmaa tms. välikätenä.
Mutta kyllä noi yleensä siltikin haiskahtaa ja erottuu muista, oikeista asiakkaista niin selkeästi että osaa olla varuillaan.
> > Terävöitä sinäkin ap. ammattitaitoasi ja lopeta ajan haaskaaminen toivottomiin tapauksiin.
Tuolla aikaisemmin joku jo sanoi tätä samaa, ja olen täsmälleen samaa mieltä, toivottomia kauppoja ei vaan kannata ees koettaa ottaa himaan.ei tarvi mitään luottotietoja kysellä ja saa parhaat alennukset. Mutta taitaa olla harvassa ne asiakkaat, ketkä tavaransa ostaessaan maksavat.
- käpyaivo
käpyaivo kirjoitti:
ei tarvi mitään luottotietoja kysellä ja saa parhaat alennukset. Mutta taitaa olla harvassa ne asiakkaat, ketkä tavaransa ostaessaan maksavat.
vielä jatkaa, että olisi hyvä kun voisi sanoa, että sinullepa en mitään myy, jos näkee jo päältä päin millainen asiakas on. Joutuu kuitenkin perintäfirman kautta saataviaan hakemaan, hyvä jos saa sittenkään.Myyjällä pitäisi olla oikeus valita asiakkaansa. En ole yrittäjä ,mutta olen tätä mieltä.
- Asiakas"palvelija"
käpyaivo kirjoitti:
vielä jatkaa, että olisi hyvä kun voisi sanoa, että sinullepa en mitään myy, jos näkee jo päältä päin millainen asiakas on. Joutuu kuitenkin perintäfirman kautta saataviaan hakemaan, hyvä jos saa sittenkään.Myyjällä pitäisi olla oikeus valita asiakkaansa. En ole yrittäjä ,mutta olen tätä mieltä.
Myyjällä on täysi oikeus valikoida asiakkaansa. Ei minuakaan huvita kaikilla myydä. En ole riippuvainen kenenkään muutamasta satasesta, jos naama ei vaan miellytä. Jep, näin on. Usko tai älä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k453606On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole352337Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802266Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä542160Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.251595Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma641522- 761437
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55993Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69967Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi39849