Iida se jaksaa tyrkyttää itseään kaikille. Tyrkyttää kaikille paitsi kunnollisille miehille joista voisi saada pysyvänkin uskollisen Miehen. voin myöntää suoraa että olen hieman kateellinen. ihmeen paljon näitä Lorttoja vain nykyisin on. todellakin ihmeen paljon.
BB - Iida Ketola Ja Renne Korppila Suhde !
10
3088
Vastaukset
- IhanSamaMikäNimi
Pitäiskö sen jätkänki kattoo peiliin!
Kaunis vaimo (nyt ex) ja asiat muutenkin hyvin. Sitten bumbbaa jotain hiivaperseitä!
Tais kysi nousta päähän kun joku jopa tunnisti sen baarissa.- xxx
Ex-vaimonsa oli kauneuden lisäksi myös älykäs.
- sukkahousupentti
Ai jaa. va ni in
- jk
vai inn
- vaikeeta!
sellasia ne miehet on, ei yks ikinä tunnu riittävän! miks IHMEESSÄ pitää mennä naimsiin jollei jumalauta osaa sitoutua?!
- fjele
Hei
Katsoin Viidakon tähtösiä ja mielestäni Iidan käytös- ja puhetavat olivat ihan kamalia. Vaikea ymmärtää, että nuori nätti nainen viljelee tuollaista rumaa puhetapaa. Rennestä en tiedä mtn. mutta ilmeisesti vakka kantensa valitsee.
Onnea vaan parille, toivottelee fossiili. - Olen äimänä
Onneksi en tiedä näitäkään turhakkeita.
- Swallowspermida
Iida on NIIN tyhmä, ettei Rennen vaikuttimista voi erehtyä. Muija on pelkkä panopatja johon Renne tyhjentää kassinsa. Tyhmällä blondilla ei muuta käyttötarkoitusta olekaan kuin toimia spermaviemärinä=)
- bimbo
Tuo Iida on kyllä tyhmä ja ylimielinen. Aika jännä puhetapa näillä chatjuontajilla, Iidalla ja Katrilla, kun he eivät käytä ollenkaan ä-kirjainta puhuessaan. Seuratkaapa.
- eiku niinkö
Näin justaan kuvan tästä beebee-iidasta. En tunne koko ihmistä :-o Haittaakse?
Kuinka nää edelliset bb-hahmot onkaan julkisuudessa mutta viimeisimmästä ei ole oikeastaan yhtään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192156Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392055Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä241939Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461357- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56792Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52703
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32688