Moro! Osaisko joku sanoa mikä Hartwallin Jaffa "Pullonkerääjää" vaivaa, kun menin sinne sivulle http://www.hartwalljaffa.fi/, jossa joku jätkä etsii uutta limskapulloa kokoelmiinsa, niin mun tietsikka sitten yhdistääkin kesken sivunlatauksen Ask.comin sivulle ja näihin hakutuloksiin: http://www.ask.com/web?o=101701&l=dis&gct=dns&gc=1&q=fls.co.doubleclick.net&qsrc=2870
Olen yrittänyt aloittaa Jaffa sivun lataamista useasti alusta, mutta aina kesken kaiken yhdistää tonne Askiin vaikka poistin sen jo koneelle ladatuista hakupalveluista. Firefoxia käytän, mutta en tiedä monettako versiota, kun en nyt just näe sitä mistään...
Hermot tuon kanssa menee. Ettei olis joku virus ym. kun palomuuria ei ole mutta ilmaiset suojausohjelmat on ja en käy missään ulkomaisilla sivuilla, paitsi harvemmin facebookissa, ainoastaan suomalaisilla sivuilla...
Sivu ohjautuu Ask.comiin itsekseen..
6
607
Vastaukset
- 13
Etsi koneeltasi kaikki Ask.com jutut ja poista. Taitaa löytyä asennetuista ohjelmista. Itse olet sen jostain hommannut.
Pane nyt ihmeessä palomuuri, muut suojausohjelmat voit vaikka heittää huitsin nevadaan, jos opit katsomaan mitä asennat. Luulen että sinulla on palomuuri käytössä koska Windows ilmoittaa jos ei ole käytössä.
Tarkista varmuudenvuoksi ohjauspaneelista palomuurin tila.- Not_asentaja
Itse en ole mitään hakukoneita tähän asennellut vaan koko HP Paviolionin kone tuli valmiiksi laitettuna paikallisesta alanliikkeestä ja vielä v***umaisella Vistalla :( mut nyt olen jo tottunut siihen..
Ei ole palomuurit käytössä ja windoskin niin sanoo, koska en osaa niitä laittaa "insinööri englannin" osaamattomuuden vuoksi, eikä tuo nykyinen suostu päivittymään, vaan palautuu aina alkuun.
-------
Oliko teillä mitään ongelmaa tuon Hartwall Jaffan pullokerääjän kanssa, jos teillä Ask.com on....kokeilitteko?- 13
Ask.com saattaa asentua jonkun ilmaisohjelman asennuksen yhteydessä, jos ei ole tarkkana, varsinkin kun ei osaa 3. kotimaista.
Onpas ollut "alan" liike, jos ummikolle on pantu englanninkielinen käyttöjärjestelmä.
Palomuuri on se tärkein turvaväline Windowsissa, jos et NATin takana ole. Toki osaamattomalle virustorjunta voi olla apuna. Jtn tällaista http://SCREEN.casi.im/jNA1tn4 sen pitää Vistassakin olla, toki englanniksi. Ei voi olla ylitsepääsemättömän vaikeaa.
Ei tietenkään ole ongelmaa osoitteiden avautumisessa. - Not_asentaja
13 kirjoitti:
Ask.com saattaa asentua jonkun ilmaisohjelman asennuksen yhteydessä, jos ei ole tarkkana, varsinkin kun ei osaa 3. kotimaista.
Onpas ollut "alan" liike, jos ummikolle on pantu englanninkielinen käyttöjärjestelmä.
Palomuuri on se tärkein turvaväline Windowsissa, jos et NATin takana ole. Toki osaamattomalle virustorjunta voi olla apuna. Jtn tällaista http://SCREEN.casi.im/jNA1tn4 sen pitää Vistassakin olla, toki englanniksi. Ei voi olla ylitsepääsemättömän vaikeaa.
Ei tietenkään ole ongelmaa osoitteiden avautumisessa.Kysyjä mainitsi että ei oikein hallitse "insinöörikielellä" tehtyä tekstiä lukea, kun se on vieläpä englantia :( Ei esim. palvelujen käyttöehdoista ota kouluenkulla mitään tolkkua, joten helppo on vain rullata yli ja hyväksyä lopussa ruksilla.. Mulla on aina ollut huono oppiminen ulkomaisissa kielissä, siksi en rakennusinsinööriksi lähtenyt vaikka kohtuu hyvät mahikset olis muuten ollut kieliä lukuunottamatta :(
Käyttöjärkkis on (mielestäni?) suomeksi, jos kerran kaikki ohjelmat ja ohjeet on suomea.
Varmaan se on tullut jonkun muun latauksen yhteydessä, nyt pitää pyytää tietsikoista tietävää kaveria katsomaan, saiskos sen pysyvästi pois häritsemästä.
Jos kirjoitan osoiteriville esim. nelonen (eli nelosen tv-sivulle) niin se menee suoraan sinne Ask.comiin ja hakutuloksissa ei mitään mainintaan koko "nelosesta", pelkkää muuta tekstiä yms. Joku vuosi sitten kehuttiin kun mozillan osoiteriville kirjaa hakemansa sivun nimen/otsikon, niin se menee suoraan sille sivulle, mutta ei enää mee tällä mun koneella. Kyllä alku kuukausina meni, mutta stten alkoi ohjautua sinne Askiin jne... (tämä hp ostettu 01/2009)
- apua4
Valitkaa selaimesta kohta asetukset.Siellä oli minulle vaihtunut ask,valitsin uudelleen omniboxissa googlen ja ongelma poistui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932225Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751370
- 233836
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591